چند قرن بردگی
9.19K subscribers
36.9K photos
28.2K videos
27 files
441 links
This channel reviews the day to day news from Iran, corruption of the IRGC and their crimes
اینستاگرام کانال
https://www.instagram.com/Bardegii
ارتباط با ما :

@Genvix
Download Telegram
احسان ملک‌زاده، رییس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران از انباشت گسترده کالاهای وارداتی کشور در بنادر منطقه خبر داد و گفت حدود ۲۰ هزار کانتینر متعلق به ایران در بنادر پاکستان متوقف شده‌اند و همچنان مسیر پایدار و کم‌هزینه‌ای برای انتقال آن‌ها به کشور وجود ندارد.


⚡️@bardegi57
💔4
فرشته، مادر دو بچه بود. ۱۹ دی به خیابان رفت و دیگر بازنگشت، به قفسه سینه‌اش شلیک کردند.
کودکانی ماندند چشم‌به‌راه آغوشی که هرگز برنگشت.
#فرشته_رجبی
#فرشته_رجبی_اقباش


⚡️@bardegi57
💔21😭11🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نزدیکان پژمان نوروز رجبی، ورزشکار ۲۷ ساله‌ای که شامگاه ۱۸دی۱۴۰۴ در شهسوار به دست نیروهای سرکوب کشته شد، محل تیرخوردن او را گلباران کردند.
پژمان شیفته موتورسواری بود و به طور حرفه‌ای، در مسابقات موتورکراس کوهستان شرکت می‌کرد.


⚡️@bardegi57
😭149🕊2
با اینا شدیم ۹۰ میلیون نفر.


⚡️@bardegi57
🤣5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرین سخنرانی خامنه‌ای پخش شد!



✨️@bardegi57
😁25💩12
‏یعنی شما ببین با کیا سر دشمنی دارید.

ایرانی جماعت یه دنده ی لج داره که شما هر چی بیشتر بهش فشار بیاری، اون از سر لج هم که شده بیشتر دووم میاره.
بعدشم بلند میشه دهنتو سرویس میکنه.
بعد سه ماه بی اینترنتی فکر کردید الان ما بیخیاال براندازی شدیم؟!
مادر به خطاها ما همون آدمایی هستیم که سه ساعت تو صف تلفن کارتی منتظر میموندیم.
ما همون نسلی هستیم که با دایال آپ به اینترنت وصل میشدیم.
ما ادامه ی همون نسلی هستیم که یه هفته صبر میکردیم تا دور برگردون سوباسارو ببینیم که گل شده.
مادرتونو .....




✨️@bardegi57
👍221
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وزیر جنگ آمریکا: ایران یا توافق می‌کند یا با نیروی نظامی مواجه می‌شود

پیت هگزث در جمع سربازان آمریکایی: ”همانطور که رئیس جمهور در جلسه کابینه گفت... ایران یا می‌تواند با یک توافق از طریق مذاکره، کار را به روش درست انجام دهد - یا می‌تواند با شخص من در سمت چپ معامله کند. که اتفاقاً من بودم - اما این من نیستم. شماها هستید."



✨️@bardegi57
16😁2
ای گوز.


⚡️@bardegi57
💩38😁9🤣7👍1🤡1
ارگان رسانه‌ای سپاه: هیچ متنی برای نهایی شدن به میانجی پاکستانی ارائه نشده است
تکذیب ادعای توافق؛ بن‌بست در مذاکرات دیپلماتیک ایران همچنان ادامه دارد
تداوم ابهام و بازی رسانه‌ای سپاه در پرونده مذاکرات بین‌المللی


✨️@bardegi57
👍9
هر دو طرف آمریکایی و ایرانی در حال گمراه کردن افکار عمومی درباره محتوای پیش‌نویس تفاهم‌نامه پیشنهادی هستند.

رئیس‌جمهور ترامپ و مقامات دولتش همچنان اظهاراتی می‌کنند که کاملاً در تضاد با خواسته‌های جمهوری اسلامی است، خواسته‌هایی که به‌طور آشکار توسط مقامات ایرانی در رسانه‌هایشان تکرار می‌شود.

حقیقت این است که عملاً هیچ چیز توافق نشده است:

▪️ کنترل تنگه هرمز
▪️ آزادسازی دارایی‌های ایران
▪️ رفع تحریم‌های آمریکا
▪️ سرنوشت ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران
▪️ تعطیلی تأسیسات غنی‌سازی
▪️ محدودیت‌های برنامه موشک‌های بالستیک
▪️ پایان حمایت از نیابتی‌های ایران

این‌ها جزئیات کوچک نیستند. این‌ها مسائل اصلی هستند.

شما نمی‌توانید صرفاً موافقت کنید که تنگه هرمز بازگشایی شود و میلیاردها دلار به ایران داده شود در ازای ۶۰ روز دیگر مذاکره در حالی که همه اختلافات اساسی حل نشده باقی مانده‌اند.

در همین حال، هم رئیس‌جمهور ترامپ و هم نخست‌وزیر نتانیاهو به خاطر این بن‌بست و فقدان اقدام قاطع، هزینه سیاسی می‌پردازند.

در این مرحله، فاصله بین دو طرف به نظر می‌رسد به اندازه همیشه گسترده باشد.




✨️@bardegi57
🔥8👍51
🔴وضعیت شون چه مضحک شده

رسایی به عالی‌رتبه‌ترین مقام کشور‌ و فرمانده کل قوا میرینه
نماینده‌های مجلس و رئیس مجلس به رئیس قوه مجریه میرینه
رئیس قوه مجریه بدون تاییده و اجازه دیگر ارگان برای اینکه مردم باورش کنند نت رو وصل میکنه
وزارت اطلاعات هشدار میده به رئیس قوه مجریه که دست از اینکار بکشه
شورای نگهبان نمیدونه چیکار کنه
مسئولین و سران نظام به زنده بودن مجتبی شک کردن، بهش تیکه میندازن و هیچکس کاریشون نداره!
در عین حال که اسم‌ مذاکره هست هر شب دارن ترور انجام میدن!
اسرائیل پدافند میده امارات، مصر که تو جنگ قبل بی‌طرف بود الان سمت اسرائیل و کشورهای عربی هست
پاکستان به اسم میانجی‌گری داره ده‌ها هزار نیرو و توان نظامی میفرسته برای دفاع از کشور‌های عربی
کشورهای دنیا که تو جنگ قبل، یا بی‌طرف بودن یا ضد جنگ الان دارن به ترامپ فشار میارن که مذاکره نکن!
پاپ که تو جنگ قبل ضد سیاست‌های ترامپ بود از بعد دیدارش با روبیو و هگست بیانیه میده، ظلم باید پایان بپذیرد حتی اگر خون هزاران نفر ریخته شود!
ادعاشون میشه 40 میلیون طرفدار دارن، 3 ماه هست از ترس اینکه مبادا کسی نیاد و جمعیت حاضر کم باشه و آبرشون بره تا اینکه نکنه تروری انجام بدن جنازه شخص اول مملکت رو خاک نکردن
از ترس قیام مردم 2 ماهه دارن پول و جای خواب میدن به چند ده‌هزار نیروی سرکوبگر عربی که وارد کردن
به‌قدری کشته‌ها و زخمی‌ها و ریزشی‌ها زیاد بوده که دارن از افراد کم‌سال و بچه استخدام به‌عمل میارن
از خود داخل دارن میخورن، لو میرن و نمیدونن دقیقا کی لوشون داده
رفتن شمال، شمال رو زد مردن، رفتن روستا، روستا رو زد مردن، رفتن خونه امن، خونه امن رو زد مردن، رفتن خونه اقوام، اونجا رو هم زد و مردن
3 ماهه جلسه درست و حسابی برگزار نکردن، در مقابل ترامپ و نتانیاهو و وزرایش در خاورمیانه و در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی بارها در ملع عام رویت شدن!
تو طول جنگ قبلی و جنگ 12 روزه اکثر سران نظام کشته شدن، در مقابل رژیم یک سرهنگ اسرائیلی یا آمریکایی رو هم نتونست بکشه! ولی خودشون رو پیروز میدان میدونن

✍️به راستی چقدر اوضاع این‌روزای رژیم مضحک و خنده دار هست، از اون خنده‌دار تر کسانی هستن که ادعای پیروزی میکنن، و بر گور نداشته رهبرشان میرقصند و جشن و پایکوبی و عروسی برگزار میکنند.



✨️@bardegi57
👏20👍74
🔴در دو‌هفته آخر زندگی هیتلر، ا‌ضاع از دستش در رفته بود
هرکسی برای خودش شده بود فرمانده
هر کسی برای خودش تصمیم میگیرفت که حمله کنه، بزنه، یا عقب نشینی کنه
حتی هر مامور نازی برای خودش دادگاه صحرایی درست میکرد و بی دلیل مردم‌عادی رو اعدام‌ و‌تیرباران میکرد
یه مشت سرباز با اسلحه به مردم تیر میزدن و جایی هم پاسخگو نبودن.

الان هم شبیه اپن زمان شده،
هر روز‌ اعدام
هرکسی برای خودش تصمیم‌ میگیره
طرف حجاب نداره، مامور بسیج تصمیم میگیره بکشتش و میکشه.

سرنوشتشون هم یکسانه
هم آلمان نازی
هم جمهوری اسلامی



✨️@bardegi57
👏242👍2🔥1🤔1
پست ترامپ، ترجمه ماشین: ایران باید بپذیرد که هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت. تنگه هرمز فوراً، بدون عوارض، برای عبور و مرور آزادانه کشتی‌ها در هر دو جهت باز شود. همه مین‌های دریایی برچیده خواهند شد؛ما با مین‌روب‌های زیرآبی خود شمار زیادی از مین‌ها را نابود کرده‌ایم. ایران نیز باید فوراً مین‌های باقی‌مانده را جمع‌آوری یا منفجر کند.
کشتی‌های گرفتار در محاصره دریایی بی‌سابقه ما در تنگه، که اکنون لغو می‌شود،می‌توانند بازگشت به خانه را آغاز کنند! از طرف من، رئیس‌جمهور محبوبتان، به همسران، شوهران، پدران، مادران و خانواده‌هایتان سلام برسانید!

مواد غنی‌شده غبار هسته‌ای در اعماق زمین، زیر کوه‌هایی که در ۱۱ ماه پیش با بمب‌افکن‌های B-2 ما فرو ریختند، دفن شده است؛ایالات متحده آن‌ها را بیرون خواهد آورد. این کار تنها با همکاری چین، جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام و سپس نابود خواهد شد
تا اطلاع ثانوی، هیچ پولی رد و بدل نخواهد شد. درباره موارد کم‌اهمیت‌تر نیز توافق حاصل شده است.اکنون در اتاق وضعیت جلسه خواهم داشت تا تصمیم نهایی را بگیرم

از توجه شما سپاسگزارم
رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ



✨️@bardegi57
12😁2🤬1
🔴فوری

آمیگو رئیس بزرگترین باند مواد مخدر مکزیک تیم جمهوری اسلامی را تهدید کرد و گفت اگر بازیکنان این تیم حتی یک قدم از محدوده مشخص شده خارج شوند اتفاقات بسیار بد و خطرناکی برای آنان خواهد افتاد.



✨️@bardegi57
👏41👍4🤣2😈2
‏آخوند تونست به وضوح‌ بهمون نشون بده رفتنش صدها هزار جان و میلیاردها دلار هزینه رو دست ایران می‌ذاره.
آخوند با انتخابات نمی‌ره.
آخوند با فعالیت مدنی نمی‌ره.
آخوند با سر نکردن شال و روسری نمی‌ره.
آخوند سر هیچ‌ چیز کوتاه نمیاد.
پایگاه اجتماعی آخوند فقط پول و سلاحه.
آخوند با پخش کردن پول نفت توی دنیا تونسته آدم‌های زیادی رو بخره.
آخوند برای نفی خرد و آزادی، حتی با کمونیست و ملحد و ووک هم‌پیمان می‌شه.
در جنگ‌های داخلی آفریقا مداخله می‌کنه. طبیعت ایران و منابع مالی رو به باد فنا می‌ده.

حالا ما می‌تونیم مدام همدیگه رو متهم به بی‌عرضگی بکنیم.
ولی واقعیت اینه که رفتن آخوند کار ساده‌ای نیست.
این بایده فهمیده بشه و فقط و فقط روی سرنگونی تمرکز کنیم.



✨️@bardegi57
💯23👍51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🦩تصاویری دیدنی از حرکت فلامینگوها در میان کانال های آب دریاچه مهارلو



✨️@bardegi57
22🥰1

🔴‏یکبار پای حرف های مردم کشورتان ننشستید
اما برای شنیدن حرف های دژمن ۴۷ ساله تان پای هر میزی می‌نشینید و دنیا را می‌گردید!
توقع دارید این مردم باور کنند تلاش‌تان برای خیر آنها و نجات ایران است؟!!!!!



✨️@bardegi57
👍38💯4
⚫️ ‏کوچه پس‌کوچه‌های تهران هنوز بوی خون میده. راه رفتن در آریاشهر و ستارخان برایم دشوار است. لکه‌های روی زمین را که نگاه میکنم به‌نظرم شبیه خون خشکیده و رنگ‌برگشته می‌آیند؛ خون جوان.
۱۸ و ۱۹ دیماه هیچوقت تمام نمیشود.
گوشه گوشه این شهر، این وطن، بوی خون میدهد؛ خون فرزندان عزیز ایران.

تا جایی که میتونید از ۱۸ و ۱۹ دیماه بگید
اجازه ندید عادی بشه
هیچ چیزی عادی نیست، ما بعد از اون دو شب به قبل برنگشتیم


✨️@ bardegi57
43👍14💔12💯4💩2
کشور گامبیا کجاس؟ کسی میدونه که کجای نقشه‌س تو نقشه جهان؟
خواستم بگم تیم دعوتی قلعه نویی واسه جام جهانی از همین گامبیا گل خورده.. بله ابر گوز منطقه که بودجه هنری-ورزشی-فرهنگی و...صرف سیر کردن شکم عرازشه و ساخت موشک و پرورش تروریست وغیره میکنه در اولین دیدار از گامبیا گل خورده.. 😂😂

پ.ن: گامبیا اندازه یکی از استان های ایرانه تقریبا و بودجه چندانی برای تیم فوتبالش در کار نیست و تیم ملی گامبیا رو هم فکر کنم اولین بار باشه اسمشو میشنوید

خطاب به ج.ا :: وقتی فوتبالو قاطی سیاست کثیف تون میکنید نتیجه اش میشه اینکه مردم خودمون چشم دیدن بازی جام جهانی رو هم نداشته باشن حالا شما سعی کن سفید سازی کنی و فوتبالتو مردمی نشون بدی ولی خب در واقع ر*یدی،مثل تمام ر*یدن های دیگه تون،چنان ر*یدین که حنا تون از بی رنگی گذر کرده،بهتره باور کنید سقوط تون نزدیک تر از چیزیه که فکر میکردید.


🌟@bardegi57
🤣34👍41
طولانی‌ترین قطعی اینترنت در عصر معاصر
بزرگترین قتل‌عام معترضان در تاریخ معاصر
یکی از بالاترین نرخ‌های تورم در جهان
یکی از بی‌ارزش‌ترین پول‌های جهان
یکی از کم اعتبارترین پاسپورت‌های جهان

دستاوردهای گنده‌ گوزترین حکومت جهان...


⚡️@bardegi57
👍16🤬51