صدها زن در هرات افغانستان به دلیل نداشتن روبنده و به دلیل بدحجابی بازداشت شدهاند و طالبان اعلام کردهاند به این زنان این هفته بعد نماز جمعه در ملاعام شلاق خواهند زد.
زنان همواره اولین قربانیان خشونت سیستماتیک و خشونت ساختاری هستند. سرکوب و کنترل بدن زنان در حکومتهای دیکتاتوری از مهمترین ابزارهای سرکوب جامعه است.
تظاهرات زنان افغانستان در هرات با گلوله جنگی طالبان پاسخ داده شد.
⚡️@bardegi57
زنان همواره اولین قربانیان خشونت سیستماتیک و خشونت ساختاری هستند. سرکوب و کنترل بدن زنان در حکومتهای دیکتاتوری از مهمترین ابزارهای سرکوب جامعه است.
تظاهرات زنان افغانستان در هرات با گلوله جنگی طالبان پاسخ داده شد.
⚡️@bardegi57
💩36🤬3❤1
میون اینهمه تاریکی و پلیدی، خبر اینکه؛
«بعد از سالها فلامینگوها با جوجههاشون به دریاچه ارومیه برگشتن».
خبر خیلی خوشحال کنندهای بود.
⚡️@bardegi57
«بعد از سالها فلامینگوها با جوجههاشون به دریاچه ارومیه برگشتن».
خبر خیلی خوشحال کنندهای بود.
⚡️@bardegi57
❤54🥰1
ارتش اسرائیل در این لحظه به روستای عسانیا در ناحیه صیدا در جنوب لبنان حمله میکند ،پس از هشدار تخلیه.
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🎉14❤6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم درباره مذاکرات با ایالات متحده:
تهران موظف است پس از تبادل آتش در طول شب، مسیر خود را بازنگری کند. نقض مداوم آتشبس توسط ایالات متحده به روند دیپلماتیک آسیب میرساند.
⚡️@bardegi57
تهران موظف است پس از تبادل آتش در طول شب، مسیر خود را بازنگری کند. نقض مداوم آتشبس توسط ایالات متحده به روند دیپلماتیک آسیب میرساند.
⚡️@bardegi57
💩18🤣5😁4❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادرش همه ی وسایل و اسباب بازیها نقاشی و یادگاری هاشو جمع کرده و نوشته او هنوز کودک بود………
بنیامین_علیزاده ۱۴ ساله از رشتِ عزیز
⚡️@bardegi57
بنیامین_علیزاده ۱۴ ساله از رشتِ عزیز
⚡️@bardegi57
💔45😢7🔥1
وضعیت خاورمیانه واقعا عجیبه
افغانستان و پاکستان که دیشب باهم جنگ داشتن
امروز بازی دوستانه دارن😐
⚡️@bardegi57
افغانستان و پاکستان که دیشب باهم جنگ داشتن
امروز بازی دوستانه دارن😐
⚡️@bardegi57
🤣29💩8❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📢اینجا لندن است این خانم های محجبه جادار مسلمان نصف فروشگاه را کردن تو شلوارشون !
انگلستان اسلامپناه نووووووش.
⚡️@bardegi57
انگلستان اسلامپناه نووووووش.
⚡️@bardegi57
🤗19💩9❤3
تو پستش حتی یک کلمه درباره موشعلی نگفته تازه حدیث هم هست و طبق منطق خودشون باید بهش احترام بزارن ولی چنان عصبانی شدند که مستقیم زدن به صحرای کربلا
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
🤩21💩3❤1
درحالی که سپاه پاسداران ادعا میکند ۲۱ پایگاه آمریکا را در منطقه هدف قرار داده است، نیویورکتایمز صبح چهارشنبه به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت که برآوردهای اولیه حاکی از آن است که تقریبا همه حملههای ایران رهگیری شده و هیچ گزارشی از خسارت به پایگاههای آمریکا یا تلفات نیروها مخابره نشده است.
یک مقام آمریکایی دیگر نیز به نیویورکتایمز گفته، ادعای سپاه درباره حمله به پایگاههای آمریکایی صحت ندارد. هنوز مقامات سنتکام بهطور رسمی در این زمینه اظهارنظر نکردهاند.
🌙@bardegi57
یک مقام آمریکایی دیگر نیز به نیویورکتایمز گفته، ادعای سپاه درباره حمله به پایگاههای آمریکایی صحت ندارد. هنوز مقامات سنتکام بهطور رسمی در این زمینه اظهارنظر نکردهاند.
🌙@bardegi57
👍6
ارتش ایران و سپاه پاسداران اعلام کردند که «با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را در بحرین هدف قرار» دادند. همچنین گزارشهایی از حملات سپاه و ارتش به پایگاههای آمریکا در اردن و کویت منتشر شده است.
ارتش ایران میگوید این حملات را «اقدامی متقابل» در پی «مزاحمتهای» آمریکا برای ساکنان جنوب ایران خوانده است.
خبرگزاری فارس گزارش کرده که سپاه پاسداران به پایگاه ارتش آمریکا در اردن حمله موشکی کرده است.
سپاه پاسداران گفته که با «موشکهای سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانههای جنگندههای اف۳۵ در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش» آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده است.»
باراک راوید، گزارشگر اکسیوس به نقل ازمقامات آمریکایی میگوید که دستکم ۴ موشک بالستیک و چندین پهپاد به سوی پایگاههای آمریکا در بحرین، کویت و اردن شلیک شده است.
🌙@bardegi57
ارتش ایران میگوید این حملات را «اقدامی متقابل» در پی «مزاحمتهای» آمریکا برای ساکنان جنوب ایران خوانده است.
خبرگزاری فارس گزارش کرده که سپاه پاسداران به پایگاه ارتش آمریکا در اردن حمله موشکی کرده است.
سپاه پاسداران گفته که با «موشکهای سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانههای جنگندههای اف۳۵ در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش» آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده است.»
باراک راوید، گزارشگر اکسیوس به نقل ازمقامات آمریکایی میگوید که دستکم ۴ موشک بالستیک و چندین پهپاد به سوی پایگاههای آمریکا در بحرین، کویت و اردن شلیک شده است.
🌙@bardegi57
💩6❤3
سپاه از حمله به ۲۱ هدف در پایگاههای آمریکا در منطقه خبر داد و گفت نیروی هوافضای سپاه با موشکهای سوخت جامد دوربرد، چهار «هدف مهم»، از جمله آشیانههای جنگندههای اف-۳۵ در پایگاه هوایی و مرکز فرماندهی و کنترل ارتش آمریکا در الازرق اردن را هدف قرار داد و منهدم کرد.
🌙@bardegi57
🌙@bardegi57
💩8🖕4🤡1
خبرنگار فاکس نیوز، جنیفر گریفین میگوید که یک مقام ارشد آمریکایی به او گفت که سهشنبه شب به وقت واشنگتن ۲۰ هدف در داخل ایران هدف قرار گرفت. این مقام گفت اگرچه حملات آمریکا به گفته سنتکام پایان یافته است، ارتش آمریکا آماده است تا در صورت تصمیم جمهوری اسلامی برای تلافی، واکنش نشان دهد.
🌙@bardegi57
🌙@bardegi57
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد ارتش و سپاه در پاسخ به حملههای جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی، برخی از پایگاههای آمریکا در منطقه هدف حملههای قرار دادند.
این قرارگاه تاکید کرد در صورت تکرار حملات آمریکا، جمهوری اسلامی «حملات سهمگین و گستردهتری» علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.
🌙@bardegi57
این قرارگاه تاکید کرد در صورت تکرار حملات آمریکا، جمهوری اسلامی «حملات سهمگین و گستردهتری» علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.
🌙@bardegi57
🖕6💩5❤2🤡1
"آمریکا حملات خود را در پاسخ به حمله ایران به آپاچی تکمیل کرد"
پست سنتکام، ترجمه ماشین:
تامپا، فلوریدا — نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، روز ۹ ژوئن به دستور فرمانده کل قوا، حملات دفاعی خود علیه ایران را در پاسخ به سرنگونی هلیکوپتر آپاچی ارتش آمریکا در روز گذشته تکمیل کردند.
نیروهای سنتکام با استفاده از مهمات هدایتشونده دقیق شلیکشده از جنگندههای نیروی هوایی و نیروی دریایی آمریکا، سامانههای پدافند هوایی ایران، ایستگاههای کنترل زمینی و سایتهای راداری نظارتی در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قرار دادند.
این عملیات پاسخی متناسب به حملات اخیر علیه نیروهای آمریکایی و کشتیهای تجاری بینالمللی در حال عبور از آبهای منطقه بود.
نیروهای آمریکایی همچنان هوشیار و در موضع آمادگی برای دفاع در برابر تجاوزات توجیهناپذیر ایران باقی میمانند.
🌙@bardegi57
پست سنتکام، ترجمه ماشین:
تامپا، فلوریدا — نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، روز ۹ ژوئن به دستور فرمانده کل قوا، حملات دفاعی خود علیه ایران را در پاسخ به سرنگونی هلیکوپتر آپاچی ارتش آمریکا در روز گذشته تکمیل کردند.
نیروهای سنتکام با استفاده از مهمات هدایتشونده دقیق شلیکشده از جنگندههای نیروی هوایی و نیروی دریایی آمریکا، سامانههای پدافند هوایی ایران، ایستگاههای کنترل زمینی و سایتهای راداری نظارتی در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قرار دادند.
این عملیات پاسخی متناسب به حملات اخیر علیه نیروهای آمریکایی و کشتیهای تجاری بینالمللی در حال عبور از آبهای منطقه بود.
نیروهای آمریکایی همچنان هوشیار و در موضع آمادگی برای دفاع در برابر تجاوزات توجیهناپذیر ایران باقی میمانند.
🌙@bardegi57
❤10👍2
مایک جانسون، رییس مجلس نمایندگان آمریکا، گفت پیشاپیش از دور جدید حملات آمریکا به جمهوری اسلامی با خبر شده بود. او این حملهها را «متناسب و محدود» توصیف کرد و گفت این عملیات سامانههای راداری، موشکی و مراکز فرماندهی و کنترل را هدف گرفته است.
🌙@bardegi57
🌙@bardegi57
💩3❤1🤮1
خبرگزاری مهر به نقل از منابع محلی و ساکنان روستاهای اطراف، از شنیده شدن مجدد صدای چندین انفجار در محدوده شهرستان جاسک خبر داد. پیشتر حملات نظامی به بندر جاسک و کوه مبارک توسط منابع آگاه تایید شده بود و این حادثه، دومین موج از صداهای انفجار در این منطقه از آغازین ساعات بامداد چهارشنبه به شمار میرود.
من هم حدود ساعت ۲:۳۰ چند پیام از جاسک دریافت کرده بودم.
خبرنگار آکسیوس هم به نقل از مقام آمریکایی گفته یک موج حمله دیگه انجام شده.
🌙@bardegi57
من هم حدود ساعت ۲:۳۰ چند پیام از جاسک دریافت کرده بودم.
خبرنگار آکسیوس هم به نقل از مقام آمریکایی گفته یک موج حمله دیگه انجام شده.
🌙@bardegi57
❤5🥰1😢1
پیشبینی یک نماینده مجلس از دوران سخت اقتصادی / سه ماه سخت پیش رو داریم / دشمنان با محاصره پشت تنگه هرمز، واردات و صادرات را محدود کردهاند
محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت:
در شدیدترین پیک جنگ با آمریکا هستیم. با بستن تنگه هرمز روی اقتصاد آنها فشار میآوریم، اما آنها هم با محاصره پشت تنگه هرمز، واردات و صادرات ما را محدود کردهاند. این جنگ باعث کاهش درآمدهای نفتی و مالیاتی و کسری بودجه قابلتوجه در سه ماه اول سال شده است.
به گفته وی، با پایان جنگ و رفع تحریمها شرایط بهبود مییابد، اما تا رسیدن به آن نقطه، سه ماه سخت پیش رو داریم که نیاز به همکاری مردم، دولت و مجلس دارد./خبرآنلاین
⚡️@bardegi57
محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت:
در شدیدترین پیک جنگ با آمریکا هستیم. با بستن تنگه هرمز روی اقتصاد آنها فشار میآوریم، اما آنها هم با محاصره پشت تنگه هرمز، واردات و صادرات ما را محدود کردهاند. این جنگ باعث کاهش درآمدهای نفتی و مالیاتی و کسری بودجه قابلتوجه در سه ماه اول سال شده است.
به گفته وی، با پایان جنگ و رفع تحریمها شرایط بهبود مییابد، اما تا رسیدن به آن نقطه، سه ماه سخت پیش رو داریم که نیاز به همکاری مردم، دولت و مجلس دارد./خبرآنلاین
⚡️@bardegi57
💩26❤1👍1