🔴 اسرائیل حملات گسترده در لبنان را متوقف کرد؛ درگیریها در جنوب لبنان ادامه دارد
ارتش اسرائیل اعلام کرد به دنبال فشارهای آمریکا و تهدیدهای ایران، حملات گسترده خود در سایر مناطق لبنان را متوقف کرده است، اما عملیات نظامی در جنوب لبنان و منطقه امنیتی اعلامشده همچنان ادامه خواهد داشت.
بر اساس اعلام ارتش اسرائیل، منطقه «علی طاهر» در نزدیکی نبطیه به محدوده امنیتی جدید این کشور اضافه شده است. اسرائیل مدعی است حزبالله در این منطقه یک مجموعه بزرگ زیرزمینی راهبردی در اختیار دارد و دهها نیروی این گروه همچنان در آن حضور دارند.
همزمان ارتش اسرائیل اعلام کرد حزبالله طی شب گذشته بیش از ۵۰ موشک، راکت و پرتابه به سمت نیروهای اسرائیلی در جنوب لبنان شلیک کرده که از نگاه تلآویو نقض مکرر آتشبس محسوب میشود.
به گفته ارتش اسرائیل، در این حملات چند نظامی اسرائیلی از جمله «یوآو کلاین» و «نیر بن آری» کشته و ۱۳ نظامی دیگر زخمی شدند. همچنین در یک حادثه دیگر، یک فرمانده گردان زرهی اسرائیل و دو نظامی دیگر جان خود را از دست دادند.
ارتش اسرائیل در پاسخ به این حملات اعلام کرد دهها موضع حزبالله شامل انبارهای تسلیحات، مراکز فرماندهی و محلهای پرتاب موشک را در جنوب لبنان هدف قرار داده است.
تلآویو تاکید کرده ضمن پایبندی به آتشبس، هرگونه حمله علیه نیروها و شهروندان اسرائیلی را با پاسخ شدید مواجه خواهد کرد و به عملیات خود برای جلوگیری از بازسازی توان نظامی حزبالله ادامه میدهد.
🔥@Bardegi57
ارتش اسرائیل اعلام کرد به دنبال فشارهای آمریکا و تهدیدهای ایران، حملات گسترده خود در سایر مناطق لبنان را متوقف کرده است، اما عملیات نظامی در جنوب لبنان و منطقه امنیتی اعلامشده همچنان ادامه خواهد داشت.
بر اساس اعلام ارتش اسرائیل، منطقه «علی طاهر» در نزدیکی نبطیه به محدوده امنیتی جدید این کشور اضافه شده است. اسرائیل مدعی است حزبالله در این منطقه یک مجموعه بزرگ زیرزمینی راهبردی در اختیار دارد و دهها نیروی این گروه همچنان در آن حضور دارند.
همزمان ارتش اسرائیل اعلام کرد حزبالله طی شب گذشته بیش از ۵۰ موشک، راکت و پرتابه به سمت نیروهای اسرائیلی در جنوب لبنان شلیک کرده که از نگاه تلآویو نقض مکرر آتشبس محسوب میشود.
به گفته ارتش اسرائیل، در این حملات چند نظامی اسرائیلی از جمله «یوآو کلاین» و «نیر بن آری» کشته و ۱۳ نظامی دیگر زخمی شدند. همچنین در یک حادثه دیگر، یک فرمانده گردان زرهی اسرائیل و دو نظامی دیگر جان خود را از دست دادند.
ارتش اسرائیل در پاسخ به این حملات اعلام کرد دهها موضع حزبالله شامل انبارهای تسلیحات، مراکز فرماندهی و محلهای پرتاب موشک را در جنوب لبنان هدف قرار داده است.
تلآویو تاکید کرده ضمن پایبندی به آتشبس، هرگونه حمله علیه نیروها و شهروندان اسرائیلی را با پاسخ شدید مواجه خواهد کرد و به عملیات خود برای جلوگیری از بازسازی توان نظامی حزبالله ادامه میدهد.
🔥@Bardegi57
❤4
🔴خانعلی زاده مجری صداوسیما: رهبر اصلا به مذاکره اعتقاد نداشت و به تیم مذاکره کننده گفت که این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما
🔥@Bardegi57
🔥@Bardegi57
💩38😁12❤2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خبرنگار صداسیما
چیزی به نام آتشبس در لبنان وجود ندارد!
شاهد یکی از شدیدترین حملات به منطقۀ نبطیه هستیم. نبطیه تقریبا خالی از جمعیت شده.
🔥@Bardegi57
چیزی به نام آتشبس در لبنان وجود ندارد!
شاهد یکی از شدیدترین حملات به منطقۀ نبطیه هستیم. نبطیه تقریبا خالی از جمعیت شده.
🔥@Bardegi57
🤣18👍4❤2😁1
🔴ترامپ:
ما از روی ناامیدی ملاقات نکردیم، این کار ایران بود. آنها تمام شدهاند! ما ۶۰ روز بازیابی خواهیم کرد. آنها نه پولی دریافت خواهند کرد و نه حتی یک سنت
🔥@Bardegi57
ما از روی ناامیدی ملاقات نکردیم، این کار ایران بود. آنها تمام شدهاند! ما ۶۰ روز بازیابی خواهیم کرد. آنها نه پولی دریافت خواهند کرد و نه حتی یک سنت
🔥@Bardegi57
❤4👎1
دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا، شنبه بعدازظهر به وقت واشنگتن در شبکه تروتسوشال نوشت در طول دوره آتشبس به مدت ۶۰ روز با جمهوری اسلامی، «هیچ عوارضی در تنگه هرمز» نخواهد بود.
او افزود پس از انقضای دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی نخواهد بود، مگر اینکه در صورت عدم تکمیل توافق، ایالات متحده آمریکا و «برای ایالات متحده، عوارض را به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده، اعمال کند "
⚡️@bardegi57
او افزود پس از انقضای دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی نخواهد بود، مگر اینکه در صورت عدم تکمیل توافق، ایالات متحده آمریکا و «برای ایالات متحده، عوارض را به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده، اعمال کند "
⚡️@bardegi57
❤11😁1
افسر سابق لنگلی، سیا میگوید اسرائیل قصد داشت قالیباف و عراقچی را در سوئیس ترور کند، اما چین و پاکستان به اسرائیل هشدار دادند 🇨🇳🇵🇰
«ایران از پاکستان و چین حمایت میکرد... آنها اساساً به اسرائیل هشدار دادند: «با این موضوع کاری نداشته باش، وگرنه با ما معامله خواهی کرد»
⚡️@bardegi57
«ایران از پاکستان و چین حمایت میکرد... آنها اساساً به اسرائیل هشدار دادند: «با این موضوع کاری نداشته باش، وگرنه با ما معامله خواهی کرد»
⚡️@bardegi57
👎10🤬5❤1
👎14👏2😢2🤬1
به گزارش کانال ۱۲ اسرائیل هدف اولیه آمریکا در مذاکراتی که قرار است یکشنبه در سوئیس با جمهوری اسلامی آغاز شود، دستیابی به توافقی برای اجازه دادن به بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی جهت بازرسی از سایتهای هستهای ایران است.
در صورت موافقت تهران، بازرسی از تاسیسات اتمی ایران برای نخستین بار از زمان جنگ ۱۲ روزه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در ازای موافقت حکومت ایران با بازگشت بازرسان به این سایتها که احتمالا شامل فردو، نطنز و اصفهان میشود، آمریکا آماده است چندین میلیارد دلار از داراییهای ایران را که در قطر نگهداری میشود آزاد کند.
طبق این گزارش، این منابع قرار است توسط حکومت ایران برای خرید غذا، دارو و دیگر نیازهای انسانی استفاده شود
⚡️@bardegi57
در صورت موافقت تهران، بازرسی از تاسیسات اتمی ایران برای نخستین بار از زمان جنگ ۱۲ روزه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در ازای موافقت حکومت ایران با بازگشت بازرسان به این سایتها که احتمالا شامل فردو، نطنز و اصفهان میشود، آمریکا آماده است چندین میلیارد دلار از داراییهای ایران را که در قطر نگهداری میشود آزاد کند.
طبق این گزارش، این منابع قرار است توسط حکومت ایران برای خرید غذا، دارو و دیگر نیازهای انسانی استفاده شود
⚡️@bardegi57
👍5🤨1
🔹مارک لوین با انتشار پستی در ایکس تفاهم نامه بین رژیم ایران و دولت ترامپ را مورد انتقاد قرار داد. وی گفت:
چرا موشکهای بالستیک در تفاهمنامه ممنوع نشدهاند؟
چرا حتی به آنها اشارهای نشده است؟
آنها قدرتمندترین سلاح متعارفی هستند که ایران در زرادخانه خود دارد و هر موشک میتواند هزاران نفر را بکشد و کل محلهها را ویران کند.
آنها همچنین برای حمل کلاهکهای هستهای استفاده میشوند.
زیرا رژیم ایران از کنار گذاشتن آنها امتناع میکند و آنها را به حزبالله میدهد. این دیوانگی است.
⚡️@bardegi57
چرا موشکهای بالستیک در تفاهمنامه ممنوع نشدهاند؟
چرا حتی به آنها اشارهای نشده است؟
آنها قدرتمندترین سلاح متعارفی هستند که ایران در زرادخانه خود دارد و هر موشک میتواند هزاران نفر را بکشد و کل محلهها را ویران کند.
آنها همچنین برای حمل کلاهکهای هستهای استفاده میشوند.
زیرا رژیم ایران از کنار گذاشتن آنها امتناع میکند و آنها را به حزبالله میدهد. این دیوانگی است.
⚡️@bardegi57
👍9❤2
خیلی جدی فدراسیون اومده به مربی مرد شال داده سرش کنه تا بتونه بیاد بالا سر خانوما واسته تیم رو مربی گری کنه
⚡️@bardegi57
⚡️@bardegi57
😁39🤣6❤2🤮2👏1
😁11🤷♂3👎2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جنایتکارانی كه فرزندان پاک و بی دفاع ايران را در خيابان ها به گلوله بستند و در بیمارستان ها تیر خلاص زدند پول تیر گرفتند در گور های دست جمعی چال کردند به زندان انداختند و بعد از شکنجه و آزار اعدام کردند ... مولايشان حسين بود.
محرم❌ ۱۸-۱۹دی
#دیماه_خونین #مرگ_بر_همه_مزدوران_رژیم_جمهوری_اسلامی
#هم_اسلام_هم_قران_هر_دو_فدای_ایران
⚡️@bardegi57
محرم❌ ۱۸-۱۹دی
#دیماه_خونین #مرگ_بر_همه_مزدوران_رژیم_جمهوری_اسلامی
#هم_اسلام_هم_قران_هر_دو_فدای_ایران
⚡️@bardegi57
👏37❤4💩2⚡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 کربلای واقعی اینجاست؛ صدای ما را از قتلگاه جوانان ایران زمین بشنوید.
ما تا ابد عزادار بچههایمان هستیم، نه امامحسینی که قاتلان فرزندانمان با ذکر نامش آنها را قتلعام میکنند.
روز انتقام نزدیک است
نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم…
⚡️@bardegi57
ما تا ابد عزادار بچههایمان هستیم، نه امامحسینی که قاتلان فرزندانمان با ذکر نامش آنها را قتلعام میکنند.
روز انتقام نزدیک است
نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم…
⚡️@bardegi57
💔61😭12👍6⚡5❤2🤣1
چند قرن بردگی
نتانیاهو و وزیر دفاعش دستور آتشبس در لبنان را صادر کردند. ⚡️@bardegi57
🔴یک مقام ایرانی به سیانان گفت که مذاکرات یکشنبه بخشی از مذاکرات رسمی پیشبینیشده در یادداشت تفاهم میان آمریکا و جمهوری اسلامی محسوب نمیشود، زیرا سایر مفاد هنوز اجرا نشدهاند؛ بهویژه بند نخست که شامل پایان جنگ در لبنان است.
یک مقام ایرانی به سیانان گفت که پایان دادن به درگیری در لبنان مهمترین موضوع در دستور کار هیات ایرانی در روز یکشنبه است.
🔥@Bardegi57
یک مقام ایرانی به سیانان گفت که پایان دادن به درگیری در لبنان مهمترین موضوع در دستور کار هیات ایرانی در روز یکشنبه است.
🔥@Bardegi57
🍌16💩7