This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ارتش اسرائیل در ۱.۵ کیلومتری شهر نبطیه
حضور تانک های اسرائیلی در روستای کفر رمان در فاصله ۱.۵ کیلومتری نبطیه در جنوب لبنان.
@be_eshghe_vatan
حضور تانک های اسرائیلی در روستای کفر رمان در فاصله ۱.۵ کیلومتری نبطیه در جنوب لبنان.
@be_eshghe_vatan
👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گزارشگر بلژیک قبل از شروع بازی فوتبال جمهوری اسلامی و بلژیک:
«سرود این تیم فوتبال هو میشود و حقش هم همین است، چون این سرود ملیِ یک مشت افراطی است که آنجا حکومت میکنند»
@be_eshghe_vatan
«سرود این تیم فوتبال هو میشود و حقش هم همین است، چون این سرود ملیِ یک مشت افراطی است که آنجا حکومت میکنند»
@be_eshghe_vatan
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پوست اندازی را شروع کردند که به رویه جدید سوار مردم شوند
اما حواسمان هست عمرا بذاریم جمهوریاسلامی انقلاب شیروخورشید رو انحراف بده
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
@be_eshghe_vatan
اما حواسمان هست عمرا بذاریم جمهوریاسلامی انقلاب شیروخورشید رو انحراف بده
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
@be_eshghe_vatan
👌5
🇮🇱🇱🇧 یک مقام ارشد اسرائیلی به کانال ۱۴ درباره لبنان:
امشب دوباره با ارتش اطمینان حاصل خواهیم کرد که دستورالعملهای کابینه برای هر مبارز روشن شده است: مجاز است هر تروریستی که در منطقه زرد شناسایی شده است و علیه هر تهدید واضح حتی فراتر از آن، ضربه بزند.
@be_eshghe_vatan
امشب دوباره با ارتش اطمینان حاصل خواهیم کرد که دستورالعملهای کابینه برای هر مبارز روشن شده است: مجاز است هر تروریستی که در منطقه زرد شناسایی شده است و علیه هر تهدید واضح حتی فراتر از آن، ضربه بزند.
@be_eshghe_vatan
👏3
🔴 ساخت پایگاه موشکی جدید
🔸جمهوری اسلامی در حال ساخت یک پایگاه موشکی شامل شش ورودی زیرزمینی است. یکی از دلایل احداث ورودیهای بیشتر، قرارگیری این پایگاه در ناحیهای استراتژیک از ایران میباشد
🔸 بخشی از فرایند ساخت این پایگاه پس از جنگ 12 روزه صورت گرفته است، همچنین برخی از سازههای روزمینی این پایگاه در دو جنگ اخیر هدف قرار گرفتهاند
@be_eshghe_vatan
🔸جمهوری اسلامی در حال ساخت یک پایگاه موشکی شامل شش ورودی زیرزمینی است. یکی از دلایل احداث ورودیهای بیشتر، قرارگیری این پایگاه در ناحیهای استراتژیک از ایران میباشد
🔸 بخشی از فرایند ساخت این پایگاه پس از جنگ 12 روزه صورت گرفته است، همچنین برخی از سازههای روزمینی این پایگاه در دو جنگ اخیر هدف قرار گرفتهاند
@be_eshghe_vatan
🤔1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پخش آهنگ «حیدر عرعر - خامنهایی پرپر» و رقص و شادی ایرانیان در مقابل استادیوم لسآنجلس قبل بازی تیم جمهوریاسلامی و بلژیک
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
@be_eshghe_vatan
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
@be_eshghe_vatan
👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خانم، آقا، عزیز، میهنپرست
خیلی راحت نگیم کودتا نظامی در جمهوریاسلامی
اينقدر راحت نگیم قاليباف حکومت رو قبضه کرده
نذاریم خیلی راحت تو ذهنمون همه چی رو اونطور که میخوان نقش ببندن
ما نباید هيچجوره به جمهوریاسلامی اجازه نفس کشیدن بدیم
حالا چه غرب و آمریکا کنار ما باشن و این توافق قمبل قهرمانانه بازی باشه و چه واقعا قمبل قهرمانانه جمهوریاسلامی رو بپذیرن
چه اسرائیل که تو این چندسال نشون داده رفیق شفیق ملت ایرانه حق رفاقت رو به معنای واقعی برای ملت ایران به جا بیاره چه به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی حتی تنهامون بذاره
ما باید پرقدرتتر از دیماه ادامه بدیم
ما در شرایطی هستیم که تا قبل دی ماه حتی تصور نمیکردیم
جمهوریاسلامی هم تو چنان نقطه ضعفی قرار گرفته که حتی یک دهمدرصد فکرشو نمیکردن
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
خیلی راحت نگیم کودتا نظامی در جمهوریاسلامی
اينقدر راحت نگیم قاليباف حکومت رو قبضه کرده
نذاریم خیلی راحت تو ذهنمون همه چی رو اونطور که میخوان نقش ببندن
ما نباید هيچجوره به جمهوریاسلامی اجازه نفس کشیدن بدیم
حالا چه غرب و آمریکا کنار ما باشن و این توافق قمبل قهرمانانه بازی باشه و چه واقعا قمبل قهرمانانه جمهوریاسلامی رو بپذیرن
چه اسرائیل که تو این چندسال نشون داده رفیق شفیق ملت ایرانه حق رفاقت رو به معنای واقعی برای ملت ایران به جا بیاره چه به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی حتی تنهامون بذاره
ما باید پرقدرتتر از دیماه ادامه بدیم
ما در شرایطی هستیم که تا قبل دی ماه حتی تصور نمیکردیم
جمهوریاسلامی هم تو چنان نقطه ضعفی قرار گرفته که حتی یک دهمدرصد فکرشو نمیکردن
#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
👌5