به نام ایران
7.19K subscribers
20.7K photos
29.4K videos
30 files
1.28K links
هدف: رسیدن به جامعه سکولار و پادشاهی نوین اعلیحضرت رضاشاه دوم
تلاش برای اتحاد بین تمامی اقوام ایرانی و تمام ادیان
همه در کنار هم برای میهنی آزاد
http://IranoPasMigirim.com

فعالیت های خود را به آیدی زیر ارسال نمایید

@babakirani7373
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#رضاشاه_دوم:
ما در مورد تمدن ایران صحبت می کنیم که هزاران سال دوام آورده

@be_eshghe_vatan
👍97
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اونقدر ستاره کشتند که خاک ایران بیشتر از آسمونش ستاره داره.
#جاویدشاه /بابک ِ وزیر

@be_eshghe_vatan
💔14👍4
به راستی احمد کسروی سالها بیش از زمان خود زندگی میکرد

#احمدکسروی

@be_eshghe_vatan
👍153
ما به تنهایی رنجمان را دیده‌ایم و
بر دوش کشیده‌ایم؛
افتخار آزادی را هم بر گردن خواهیم آویخت

میان این دو، فقط ایستادگی است؛
نه عقب نشینی

عامل ناشناس

@be_eshghe_vatan
8👍4
🔴اف‌بی‌آی روز دوشنبه اول تیرماه اعلام کرد، ابراهیم خلدون حلمی، متهم درجه اول سازماندهی یکی از بزرگترین طرح‌های کلاهبرداری بیمه خدمات درمانی آمریکا (مدیکر) در تاریخ ایالات متحده را از ترکیه تحویل گرفته است.

به گزارش رسانه‌های ترکیه، اف‌بی‌آی از همکاری نزدیک با مقام‌های آنکارا و همچنین توماس باراک، سفیر ایالات متحده در ترکیه قدردانی کرد.

ابراهیم خلدون حلمی، که در ارتباط با یک طرح ادعایی ۳.۷ میلیارد دلاری برای کلاهبرداری از مدیکر متهم شده بود، در ماه مه ۲۰۲۵ قبل از بازداشت در ترکیه، از ایالات متحده فرار کرده بود.

به گزارش ایندیپندنت ترکیه، گروه واکنش به حوادث بحرانی اف‌بی‌آی به ترکیه رفت و روز جمعه هفته گذشته، در یک عملیات استرداد مجرمان خارجی، حلمی را به ایالات متحده منتقل کرد.


@be_eshghe_vatan
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گزارشگر فوتبال تلویزیون بلژیک : پرچم پهن شده روی زمین را می بینید این پرچم جمهوری اسلامی است، پرچم حکومتی است که شهروندان خود را می کشد.

@be_eshghe_vatan
👍10👌1
آهوان گم شدند در شب دشت
آه از آن رفتگان بی‌برگشت

تولدت مبارک آیدای عزیز، خواهر عزیزتر از جانم.

🔗 Siavash (@siaBashhh)


@be_eshghe_vatan
💔202
🔴 نظرسنجی رویترز افت شدید حمایت از ترامپ در آمریکا را نشان می‌دهد: تنها ۳۴٪ از مردم از وی حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی همچنین عدم محبوبیت جنگ با ایران را نشان داد: ۵۲٪ از شهروندان آمریکا معتقدند دستاورد های جنگ با ایران ارزش هزینه‌ها را نداشت در حالی که ۲۴٪ معتقدند داشت.


پی نوشت : واقعیت اینه که رسانه ها در جهان، و بخصوص در غرب، بسیار تعیین کننده اند و اکثرا متعلق به دموکراتها هستند. اینها ترامپ را حتی قبل از شروع جنگ هم بشدت تحت فشار گذاشته اند تا مبادا در ایران یا هر جای دیگری ، موفقیت چشمگیری بدست بیاورد .

@be_eshghe_vatan
👍21🤔1
🔴 #خبر_فوری
هم اکنون دلار در تهران به صورت ناگهانی از 165هزار تومان عبور کرد.

@be_eshghe_vatan
👍5
🇮🇱شهادت نتانیاهو در پرونده‌هایش پایان یافت.

@be_eshghe_vatan
4👍4
سخنان جی‌دی ونس، معاون رییس‌جمهوری آمریکا، مبنی بر مشروط کردن آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده جمهوری اسلامی به خرید غلات آمریکایی مانند گندم، ذرت و سویا برای «سیر شدن مردم ایران»، با ابراز خشم شهروندان مواجه شد./اینترنشنال

@be_eshghe_vatan
🤬10👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مراد ویسی، تحلیلگر ارشد ایران‌اینترنشنال، گفت: «با توجه به نوعی امان‌نامه که آمریکا بعد از امضای تفاهم‌نامه به مقامات جمهوری اسلامی داده است، احتمال دارد در مراسم تشییع و نماز میت علی خامنه‌ای، از مجتبی خامنه‌ای رونمایی شود و در انظار عمومی ظاهر شود. اگر تا حدود ۱۰ الی ۱۲ روز آینده او را نشان ندهند، ادامه روایت رهبر نادیده و ناشنیده برای نظام دشوارتر خواهد شد و پرسش‌های بیشتری درباره اصل زنده یا مرده بودن او مطرح می‌شود.»

@be_eshghe_vatan
👌51
🌐 کانال ۱۴ اسرائیل نقل قول‌های اختصاصی از احمد وحیدی، فرمانده سپاه پاسداران، خطاب به مقامات ارشد ایران را منتشر کرد:

«ما رئیس جمهور ترامپ را به زانو درآوردیم. ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. طبق معمول، غرب احمق فکر می‌کند که در عوض چیزی از ما دریافت می‌کند، که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد.»

«هدف ما در حال حاضر این است که آمریکایی‌ها را در تنگنا قرار دهیم. هرگونه تخلف، هر چقدر هم کوچک، به ما اجازه می‌دهد که تهدید به بستن تنگه هرمز کنیم و ترامپ و مردمش با هر چیزی موافقت خواهند کرد.»

«ترامپ فکر می‌کند پولی را که به ما می‌دهد صرف خرید کالاهای آمریکایی خواهیم کرد. این هرگز در طول عمر ما اتفاق نخواهد افتاد.»

«حالا باید به آمریکایی‌ها بفهمانیم که اسرائیل بازیگر بد خاورمیانه است. هدف این است.»

«از هیچ چیز دست نکشید. تهدید کنید. و در صورت لزوم، از مذاکرات کناره‌گیری کنید.»

پ.ن: همونطور که مشخصه، استراتژی اینها ندادن هیچ چیز و وقت کشی و جنگ روانی است. اسراییل که مشخصا دست اینها را خوانده است .

حال باید دید امریکا چه استراتژی ایی خواهد اندیشید.


@be_eshghe_vatan
🤬32