به نام ایران
7.2K subscribers
20.7K photos
29.4K videos
30 files
1.27K links
هدف: رسیدن به جامعه سکولار و پادشاهی نوین اعلیحضرت رضاشاه دوم
تلاش برای اتحاد بین تمامی اقوام ایرانی و تمام ادیان
همه در کنار هم برای میهنی آزاد
http://IranoPasMigirim.com

فعالیت های خود را به آیدی زیر ارسال نمایید

@babakirani7373
Download Telegram
جزیره‌ی موریس محل زندگی رضا شاه پهلوی ❤️


@be_eshghe_vatan
😢81
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️🇮🇷🇨🇭 ساعاتی پیش عباس کوچولِ عباس نحسه (سید عباس عراقچی) رسید زوریخِ سوئیس، الانم این شهر طوفان شدیدی شده و کلی درخت افتاده روی مردم و مصدوم زیاد داشته.

#عباس_نحسه

@be_eshghe_vatan
😁61
🔴 #خبر_فوری
شوک و بهت در حزب اللهِ تروریست،
محاصره ستاد کل حزب‌الله در جنوب لبنان،
به گفته کانال 14 اسرائیل:
نیروهای ارتش اسرائیل مرکز فرماندهی زیرزمینی و ستاد اصلی حزب‌الله در جنوب لبنان در ارتفاعات علی طاهر را که جمهوری اسلامی در جنوب لبنان ساخته بود، تصرف کرده‌اند،
این مرکز فرماندهی اصلی که به‌عنوان عماد 4 شناخته می‌شد،
بزرگ ترین پایگاه موشکی حزب الله تروریست نیابتی جمهوری اسلامی در لبنان نیز محسوب می‌شود،
گمان می‌رود صدها عضو حزب‌الله در داخل این مرکز گرفتار شده باشند.

@be_eshghe_vatan
👏18
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سپاه با سلاح رفتن مراقب هیأت‌های حسینی باشن! که یه‌وقت عزاداران حسینی با شور حسینی شعار ندن علیه حکومت شیعیان حسینی؟!👀

یعنی اینا از خودشونم میترسن
این اگه سقوط نیست اسمش چیه ؟؟؟

@be_eshghe_vatan
🤬5👌4
قاتلان فرزندان ایران، عزاداران حسین بودند!!

تصاویری از هیئت‌های عزاداری در تهران.
مداحان و حاضران با در دست داشتن کلاشینکف و سلاح‌های دولتی هم‌زمان با خواندن نوحه‌هایی برای اعراب‏ غیرایرانی کشته شده، مردم ایران را به کشتار دوباره تهدید کردند!!
گفته بودیم محرم امسال کاملا سیاسی است

@be_eshghe_vatan
🤬102
‏امشب تمام شادی فوتبالی ونکوور تحت تأثیر این پیام قرار داشت.
🔥نمی‌دونم کی بودی ولی دمت گرم عالی بود.
روی این پلاکارد نوشته:
در ۲ شب، ۴۰۰۰۰تن
ایرانیان توسط جمهوری اسلامی قتل عام شدند.
و وجدانها در خواب‌...


#انتقام #جاوید_شاه
#انقلاب_شیروخورشید
#ایران_را_پس_میگیریم
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده

@be_eshghe_vatan
👌16👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 انتظار هیئت پاکستانی برای پایان گفتگو قالیباف و جی دی ونس که رفتن تو اتاق در بسته..
عین خواستگاریها عروس باقر و ونس داماد را فرستادن اتاق پشتی حرفهاشونو بزنند..


@be_eshghe_vatan
💩16🤬1
🚨 ونس وارد سالن شد ولی عروس خانم رفته چایی بریزه..
🤬10
🚨 وزیر خارجه قطر و این یارو شریف و ونس در سالن هستند ولی هنوز باقر نیامده
💩16🤬1
🚨🚨🚨 فوری فوری
عراقچی آمد تو سالن به شریف گفت اجازه نداریم در جایگاهی که آماده کردید بنشینیم و حضور پیدا کنیم..
شریف کاملا معلومه شوکه شده و نمیدونه چه بگوید..


@be_eshghe_vatan
💩14🤬1
🚨 رضایت زودهنگام ونس از مذاکرات/قمبل قهرمانانه:
"در دو ساعت گذشته پیشرفت بزرگی داشته‌ایم."!!

@be_eshghe_vatan
💩15🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 🚨فوری
اعتراض عراقچی به دوربینها بوده
و گفته دوربینها را بردارید و هر کاری خواستید باهامون بکنید..
تیم برگزاری در حال بیرون کردن خبرنگاران هست و قراره قالیباف بیاد در همون مکان بدون دوربین و خبرنگاران خودشو در اختیار ونس بزاره..

🚨 حالا با رفتن خبرنگاران، عروس خانم داره میره در سالن تا با ونس خلوت کنند

@be_eshghe_vatan
👍7💩2🤬1🤡1
🚨 جی دی ونس:
مسئله هسته ای و تنگه هرمز قبلا حل شده. ما اینجاییم تا ببینیم میتونیم روابط توی خاورمیانه رو برای همیشه تغییر بدیم یا نه.
این مذاکرات همه مشکلات رو شاید حل نکنه ولی یه فرصته که برای اولین بار مستقیم گفتگو کنیم‌. تا الانم پیشرفت زیادی حاصل شده.
ما میخوایم خاورمیانه رو تغییر بدیم و ترجیح میدیم از طریق دیپلماسی انجام بشه.

#عرزشی_عر_بزن
#قمبل_قهرمانانه
#تسلیم_نامه

@be_eshghe_vatan
🤬8