سخنان جیدی ونس، معاون رییسجمهوری آمریکا، مبنی بر مشروط کردن آزادسازی داراییهای بلوکهشده جمهوری اسلامی به خرید غلات آمریکایی مانند گندم، ذرت و سویا برای «سیر شدن مردم ایران»، با ابراز خشم شهروندان مواجه شد./اینترنشنال
@be_eshghe_vatan
@be_eshghe_vatan
🤬10👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مراد ویسی، تحلیلگر ارشد ایراناینترنشنال، گفت: «با توجه به نوعی اماننامه که آمریکا بعد از امضای تفاهمنامه به مقامات جمهوری اسلامی داده است، احتمال دارد در مراسم تشییع و نماز میت علی خامنهای، از مجتبی خامنهای رونمایی شود و در انظار عمومی ظاهر شود. اگر تا حدود ۱۰ الی ۱۲ روز آینده او را نشان ندهند، ادامه روایت رهبر نادیده و ناشنیده برای نظام دشوارتر خواهد شد و پرسشهای بیشتری درباره اصل زنده یا مرده بودن او مطرح میشود.»
@be_eshghe_vatan
@be_eshghe_vatan
👌7❤1
🌐 کانال ۱۴ اسرائیل نقل قولهای اختصاصی از احمد وحیدی، فرمانده سپاه پاسداران، خطاب به مقامات ارشد ایران را منتشر کرد:
«ما رئیس جمهور ترامپ را به زانو درآوردیم. ما به آنچه میخواستیم رسیدیم. طبق معمول، غرب احمق فکر میکند که در عوض چیزی از ما دریافت میکند، که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد.»
«هدف ما در حال حاضر این است که آمریکاییها را در تنگنا قرار دهیم. هرگونه تخلف، هر چقدر هم کوچک، به ما اجازه میدهد که تهدید به بستن تنگه هرمز کنیم و ترامپ و مردمش با هر چیزی موافقت خواهند کرد.»
«ترامپ فکر میکند پولی را که به ما میدهد صرف خرید کالاهای آمریکایی خواهیم کرد. این هرگز در طول عمر ما اتفاق نخواهد افتاد.»
«حالا باید به آمریکاییها بفهمانیم که اسرائیل بازیگر بد خاورمیانه است. هدف این است.»
«از هیچ چیز دست نکشید. تهدید کنید. و در صورت لزوم، از مذاکرات کنارهگیری کنید.»
پ.ن: همونطور که مشخصه، استراتژی اینها ندادن هیچ چیز و وقت کشی و جنگ روانی است. اسراییل که مشخصا دست اینها را خوانده است .
حال باید دید امریکا چه استراتژی ایی خواهد اندیشید.
@be_eshghe_vatan
«ما رئیس جمهور ترامپ را به زانو درآوردیم. ما به آنچه میخواستیم رسیدیم. طبق معمول، غرب احمق فکر میکند که در عوض چیزی از ما دریافت میکند، که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد.»
«هدف ما در حال حاضر این است که آمریکاییها را در تنگنا قرار دهیم. هرگونه تخلف، هر چقدر هم کوچک، به ما اجازه میدهد که تهدید به بستن تنگه هرمز کنیم و ترامپ و مردمش با هر چیزی موافقت خواهند کرد.»
«ترامپ فکر میکند پولی را که به ما میدهد صرف خرید کالاهای آمریکایی خواهیم کرد. این هرگز در طول عمر ما اتفاق نخواهد افتاد.»
«حالا باید به آمریکاییها بفهمانیم که اسرائیل بازیگر بد خاورمیانه است. هدف این است.»
«از هیچ چیز دست نکشید. تهدید کنید. و در صورت لزوم، از مذاکرات کنارهگیری کنید.»
پ.ن: همونطور که مشخصه، استراتژی اینها ندادن هیچ چیز و وقت کشی و جنگ روانی است. اسراییل که مشخصا دست اینها را خوانده است .
حال باید دید امریکا چه استراتژی ایی خواهد اندیشید.
@be_eshghe_vatan
🤬4❤3
😁4
🚫🚫« جنایت خاموش جمهوری اسلامی »
بعد از تایید خبر اختلاس 700 میلیون دلاری از بودجه بیماریهای خاص در معاونت درمان و داروی وزارت بهداشت ، جمهوری اسلامی در سکوت مطلق خبری جنایتی بزرگ علیه بیماران خاص انجام داد.
آن بودجه اختلاس شده را حال باید بیماران خودشان پرداخت کنند، با ماهی ۱۱۵ میلیون تومان تنها هزینه دارو ،که توسط بیمه هم پوشش داده نمی شود !!!
@be_eshghe_vatan
بعد از تایید خبر اختلاس 700 میلیون دلاری از بودجه بیماریهای خاص در معاونت درمان و داروی وزارت بهداشت ، جمهوری اسلامی در سکوت مطلق خبری جنایتی بزرگ علیه بیماران خاص انجام داد.
آن بودجه اختلاس شده را حال باید بیماران خودشان پرداخت کنند، با ماهی ۱۱۵ میلیون تومان تنها هزینه دارو ،که توسط بیمه هم پوشش داده نمی شود !!!
@be_eshghe_vatan
🤬5❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇱گیدئون ساعر، وزیر امور خارجه اسرائیل:
@be_eshghe_vatan
حقیقت این است که ما با پدیده جدیدی روبرو هستیم.
این سازمانهای تروریستی نیستند.
این دولتهای تروریستی هستند.
دولتهای تروریستی زمانی ایجاد میشوند که یک سازمان تروریستی سرزمین خاصی را تصرف میکند و آن سرزمین را کنترل میکند و عملاً ساکنان آنجا را تحت کنترل خود دارد.
سپس اوضاع کاملاً متفاوت میشود و این همان چیزی است که در غزه با حماس اتفاق افتاد.
این همان چیزی است که در یمن با حوثیها اتفاق افتاد و دقیقاً همان چیزی است که در لبنان با حزبالله اتفاق افتاد.
و ضمناً، این پدیده امروز فقط مختص خاورمیانه نیست.
در آفریقا نیز شاهد آن هستیم.
ما میتوانیم آن را در سومالی ببینیم. در سومالی، الشباب عملاً بخشهای قابل توجهی از سرزمینهای سومالی را کنترل میکند.
و ما امروز میتوانیم این فروپاشی دولتها را در سودان، لیبی و بسیاری از نقاط ساحل عاج ببینیم.
@be_eshghe_vatan
👍2
🇺🇸گشت دریایی P-8A آمریکا بر فراز خلیج فارس
بر اساس دادههای رهگیری پرواز، یک فروند هواپیمای گشت دریایی Boeing P-8A Poseidon نیروی دریایی آمریکا بر فراز خلیج فارس در حال انجام ماموریت بوده است.
این هواپیماها از تخصصی ترین هواپیماهای آمریکا برای رصد دریایی، شناسایی شناورها و پایش تحرکات سطحی و زیرسطحی محسوب میشود.
فعالیت این هواپیما در خلیج فارس نشان میدهد آمریکا همزمان با تحولات منطقه، سطح پایش دریایی خود را نیز افزایش داده است.
@be_eshghe_vatan
بر اساس دادههای رهگیری پرواز، یک فروند هواپیمای گشت دریایی Boeing P-8A Poseidon نیروی دریایی آمریکا بر فراز خلیج فارس در حال انجام ماموریت بوده است.
این هواپیماها از تخصصی ترین هواپیماهای آمریکا برای رصد دریایی، شناسایی شناورها و پایش تحرکات سطحی و زیرسطحی محسوب میشود.
فعالیت این هواپیما در خلیج فارس نشان میدهد آمریکا همزمان با تحولات منطقه، سطح پایش دریایی خود را نیز افزایش داده است.
@be_eshghe_vatan
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند روز پیش تو کرج، پلیسا یه جوون بدبخت به اسم علی خیراندیش رو، بخاطر موتور سنگین، بهش تیر میزنن و به قتل میرسوننش.
مردمم میریزن سر پلیسا تا پدرشونو در بیارن، اما فرار میکنن.
این مردم دیگه از مرگ ترسی ندارند
وای بر عاقبتتان.
@be_eshghe_vatan
مردمم میریزن سر پلیسا تا پدرشونو در بیارن، اما فرار میکنن.
این مردم دیگه از مرگ ترسی ندارند
وای بر عاقبتتان.
@be_eshghe_vatan
💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در مصاحبه با لارا ترامپ (@LaraLeaTrump) تاکید کردم ایران و آمریکا روزگاری شرکای نزدیک یکدیگر بودند و ایران عامل ثبات و امنیت در منطقه بود. پس از سقوط جمهوری اسلامی رابطه با آمریکا به سرعت بهبود خواهد یافت و ایران جایگاه خود را به عنوان لنگر صلح و امنیت منطقهای تثبیت خواهد کرد.
🔗 Reza Pahlavi (@PahlaviReza)
مصاحبه ای که باید چندین بار با گوش جان شنید
@be_eshghe_vatan
🔗 Reza Pahlavi (@PahlaviReza)
مصاحبه ای که باید چندین بار با گوش جان شنید
@be_eshghe_vatan
❤5
🔴 ترامپ به فاکسنیوز: قراره به بازرسا اجازه بدن برن محلهایی که اورانیوم ایران نگهداری میشه رو ببینن، از اون طرف هم ایران قراره بهعنوان قدم اول حدود ۵۰۰ میلیون دلار کالای آمریکایی بخره؛ عجلهای هم برای ورود بازرسا نیست و قراره تیم آمریکایی همراه با بازرسان آژانس برن تا اورانیوم غنیشده رو پیدا کنن.
@be_eshghe_vatan
@be_eshghe_vatan
🤬3
🇮🇱🇱🇧 وزیر دفاع اسرائیل کاتز:
@be_eshghe_vatan
حتی اگر درخواست آمریکایی وجود داشته باشد، ما از لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
۲۰۰٬۰۰۰ ساکن باز نخواهند گشت.
@be_eshghe_vatan
👏4
عاشورا !!
من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم
من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه
من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم
من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم
من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم
من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم
عاشورا؟! با من از عاشورا نگو
من از دل عاشورا اومدم
عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود
توی حیاط پزشکی قانونی ها
توی کانتینرهای حمل پیکر
عاشورای من ۱۸-۱۹ دی
من همونیم که از دل اون روزا اومدم
برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre2026 ...
Ahmado91
@be_eshghe_vatan
من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم
من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه
من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم
من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم
من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم
من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم
عاشورا؟! با من از عاشورا نگو
من از دل عاشورا اومدم
عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود
توی حیاط پزشکی قانونی ها
توی کانتینرهای حمل پیکر
عاشورای من ۱۸-۱۹ دی
من همونیم که از دل اون روزا اومدم
برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre2026 ...
Ahmado91
@be_eshghe_vatan
❤🔥2😢2
ما از تبار کشته هاییم
آنها از تبار گشنه ها
ذات داران غلت در خون میزنند
بدذاتان لقمه در خون میزنند.
فرق است بین ما و شما
آنها از تبار گشنه ها
ذات داران غلت در خون میزنند
بدذاتان لقمه در خون میزنند.
فرق است بین ما و شما
👍4❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
به من گفتند: «نخستوزیر، متوقف شو. متوقف شو. وارد رفح نشو. بیایید معامله کنیم. به کریدور فیلادلفی چسبیده نمان. ما نوار غزه را ترک خواهیم کرد. ما با ۰٪ از نوار غزه باقی خواهیم ماند. گروگانها را باز خواهیم گرداند. این یک پیروزی خواهد بود. ما آن را به عنوان یک پیروزی قاببندی خواهیم کرد.»
من دقیقاً آن کلمات را به یاد دارم: «ما آن را به عنوان یک پیروزی قاببندی خواهیم کرد.» آنها در قاببندی چیزها بسیار ماهرند.
و من گفتم: «نه.»
@be_eshghe_vatan
به من گفتند: «نخستوزیر، متوقف شو. متوقف شو. وارد رفح نشو. بیایید معامله کنیم. به کریدور فیلادلفی چسبیده نمان. ما نوار غزه را ترک خواهیم کرد. ما با ۰٪ از نوار غزه باقی خواهیم ماند. گروگانها را باز خواهیم گرداند. این یک پیروزی خواهد بود. ما آن را به عنوان یک پیروزی قاببندی خواهیم کرد.»
من دقیقاً آن کلمات را به یاد دارم: «ما آن را به عنوان یک پیروزی قاببندی خواهیم کرد.» آنها در قاببندی چیزها بسیار ماهرند.
و من گفتم: «نه.»
@be_eshghe_vatan
❤6
🔴چه اتفاقی داره میفته؟
ترامپ: همه مردم و حتی یهودیها از نتانیاهو متنفرند!
🇮🇱بیبی نتانیاهو:
من از ترامپ اجازه حمله به ایران را نخواستم، فقط به او اطلاع دادم.
هرکاری که به نفع اسرائیل باشد انجام میدهیم.
کاتز، وزیر دفاع اسرائیل:
حتی اگر آمریکا از ما بخواهد از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
همزمان با این گفتهها پهپادهای اسرائیل بر فراز بیروت درحال پرواز هستند و ساعتی قبل نیز چند تن از اعضای حزبالله ترور شدند.
@be_eshghe_vatan
ترامپ: همه مردم و حتی یهودیها از نتانیاهو متنفرند!
🇮🇱بیبی نتانیاهو:
من از ترامپ اجازه حمله به ایران را نخواستم، فقط به او اطلاع دادم.
هرکاری که به نفع اسرائیل باشد انجام میدهیم.
کاتز، وزیر دفاع اسرائیل:
حتی اگر آمریکا از ما بخواهد از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
همزمان با این گفتهها پهپادهای اسرائیل بر فراز بیروت درحال پرواز هستند و ساعتی قبل نیز چند تن از اعضای حزبالله ترور شدند.
@be_eshghe_vatan
🤔6
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
عرزشی معرفی میکنم
رهبرتون حضرت آیت الله گی ملقب به مشقوا فرمانده کل مقوا😁
تحویل بگیر
#عرزشی_بیغیرت
#عرزشی_عر_بزن
#موشقوا #موشفنا
#سید_ذرت_خامنهای
#سید_سویا_خامنهای
رهبرتون حضرت آیت الله گی ملقب به مشقوا فرمانده کل مقوا😁
تحویل بگیر
#عرزشی_بیغیرت
#عرزشی_عر_بزن
#موشقوا #موشفنا
#سید_ذرت_خامنهای
#سید_سویا_خامنهای
😁6