کمپین بازگشت شاهزاده
32.8K subscribers
86.6K photos
74.4K videos
461 files
44.9K links
https://telegram.me/C_B_SHAHZADEH
کانال کمپین👆
https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
ابرگروه کمپین👆

https://twitter.com/payandeiranam
توییتر

@azadi5555
ارتباط با ما
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شما حرامزاده های عرب زاده تمامیت ارضی لبنان براتون از تمامیت ارضی ایران مهمتره
نگان

@C_B_SHAHZADEH
🤬191💯7👍1
+ به جای اورانیوم غنی شده چی گرفتی ازشون؟

- چس فیلِ آمریکایی 😂

#تسلیم_نامه

🔗 👑پلیس نما (@policenama1401)

@C_B_SHAHZADEH
🤝91👍33👌16🤬4😐42
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعتراف ثابتی از شکست رژیم جمهوری اسلامی از آمریکا | تنگه دادیم رفت عوارضشم دادیم رفت!

امیرحسین ثابتی: درآمد تنگه هرمز می‌توانست بخشی از کسری بودجه سالانه را جبران کند

اما ابتدای کار آقایان این درآمد را دادند رفت

@C_B_SHAHZADEH
👍112👌7👏5🤬42
🔴مایک والتز، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد:

جمهوری اسلامی ایران با بازگشت بازرسان هسته‌ای به ایران موافقت کرده است و این نخستین گام برای دستیابی به توافقی گسترده‌تر محسوب می‌شود.
برخلاف برجام، در این مورد بازرسی‌ها باید در هر زمان و هر مکانی امکان‌پذیر باشند.

@C_B_SHAHZADEH
58👍23🤬10
🔴رسانه تروریستی فارس به نقل از هئیت درباره موشک: دروغ است و رد می‌شود

منبع رسانه تروریستی فارس در واکنش به ادعای روزنامه آناتولی به نقل از شهباز شریف مبنی بر اینکه ایران پیرامون موضوع موشکی وارد مذاکره خواهد شد ٬ گفت : دروغ است

پی‌نوشت : هرچی فارس تکذیب کرد ٬ تایید شده بدانید

@C_B_SHAHZADEH
👍99💯103🤬2
〰️ فرماندهی مرکزی ایالات متحده:
ناو هواپیمابر USS جورج اچ. دبلیو. بوش (CVN 77) در دریای عرب در حال حرکت است.

دو ناو هواپیمابر به فعالیت خود در خاورمیانه ادامه می‌دهند در حالی که نیروهای آمریکایی همچنان حضور دارند و هوشیار هستند.

@C_B_SHAHZADEH
62👍22🤬1😐1
🔴🔴 از سرنوشت ۷۰۰ میلیون دلار بودجۀ ویژۀ واردات دارو خبری دردست نیست

یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد نمایندگان مجلس از سرنوشت ۷۰۰ میلیون دلار بودجۀ تخصیص‌یافته برای واردات دارو آگاهی ندارند.
روح‌الله لک علی‌آبادی گفت پیش‌تر یک میلیارد دلار از صندوق توسعۀ ملی برای تأمین دارو اختصاص یافته بود.
به گفته او، حدود ۳۰۰ میلیون دلار از این مبلغ هزینه شده اما مشخص نیست ۷۰۰ میلیون دلار باقی‌مانده در چه مسیری مصرف شده است.
این نمایندۀ مجلس گفت قرار است مسئولان سازمان غذا و دارو در آینده توضیحات رسمی دربارۀ سرنوشت این منابع ارائه کنند.
اظهارات این مقام رسمی رژیم در حالی مطرح شده که مقام‌های جمهوری اسلامی در ماه‌های پیشین کمبود برخی داروها را به تحریم‌ها و اختلال در واردات مرتبط کرده بودند.


@C_B_SHAHZADEH
🤬827😐5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 گزارش آتش‌سوزی در ارتفاعات «کوهمره سرخی» در شیراز.

@C_B_SHAHZADEH
😢80🤬24😐1
اخوند قرائتی مادر بخطا داره با عزرائیل مذاکره میکنه، برای پیروزی عزرائیل دعا کنید دوستان...

#اخوند_خوب_اخونده_مرده_است
#ننگ_بر_فتنه۵۷

آوای ایران

@C_B_SHAHZADEH
🙏161👏33👍116💯5
در یک صحبت دوستانه میان موشتباه و ممدباقر ٬ موشتباه اظهارات خود را درباره مذاکرات و توافق اصلاح کرد

@C_B_SHAHZADEH
💯68😐15👍31👌1
🔴 منطقی ترین خبر خاورمیانه :

دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس از «ستار هاشمی» وزیر ارتباطات به خاطر عملکرد بی نظیرش توی قطعی اینترنت در دوران جنگ تقدیر کرد.

@C_B_SHAHZADEH
🤬162😐72
🔴 غضنفری، نماینده مجلس :

قالیباف و پزشکیان علیه رهبری کودتا کردن. ما نماینده‌های انقلابی کمر کودتاگران رو میشکنیم.

@C_B_SHAHZADEH
💯98👌24😐7👏32
#فووووووری

🇺🇸🇮🇷
نیویورک پست در تازه‌ترین جلد خود، توافق ترامپ با ایران را به تمسخر گرفته است.


@C_B_SHAHZADEH
👍124👏16😐43💯2👌1🫡1
#خبر_فوری

🇱🇧🇮🇱
وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی، بن گویر:

من واقعاً امیدوارم که عقب‌نشینی از جنوب لبنان رخ ندهد. من همه تلاش خود را می‌کنم تا بنیامین نتانیاهو را قانع کنم که این یک اشتباه خواهد بود.

بن گویر : ماندن در میدان مهم است؛ما به آزادی عمل در ضاحیه نیاز داریم؛ ما به آزادی عمل در بیروت، در همه جا نیاز داریم.


@C_B_SHAHZADEH
👍1439👌5💯2
عرزشی ها ببین چی میگن


تازه فهمیدن رفته تو پاچشون🤣🤣🤣

علی الاصول
غذاتون جورررر شده دیگه 🤣🤣🤣🤣

@C_B_SHAHZADEH
🤝83👍295👌4👏2
⚡️⚡️ساعاتی پیش حمله پهپادی هدفمند به خودرویی در جنوب لبنان،گزارش ها از ترور چندین عضو حزب الله.


@C_B_SHAHZADEH
👍120👏32❤‍🔥19
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸
مارکو روبیو درباره اسرائیل گفت:

ثروت اسرائیل نه زیر زمین، بلکه در مردم آن یعنی ملت یهود نهفته است؛ کسانی که بیابان را به گلستان تبدیل کردند و آن را به یک ابرقدرت تکنولوژیک بدل ساختند.

@C_B_SHAHZADEH
❤‍🔥18037👍15💯6🤬2