مارکو روبیو درباره ایران:
تنگه هرمز آبهای بینالمللی است. آبراههای بینالمللی متعلق به هیچ کشور ملی نیستند. این یک اصل بنیادین در جهان امروز است که بدون آن جهان در هرج و مرج کامل خواهد بود.
اگر در واقع بپذیریم که میتوان برای استفاده از یک آبراه بینالمللی که به طور اتفاقی نزدیک به قلمرو سرزمینی شماست، هزینه دریافت کرد، خوب این موضوع مانند یک بیماری مسری در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
اگر در واقع اکنون تنگهای وجود داشته باشد که یک کشور، یا دو کشور، یا هر کشوری تصمیم بگیرد برای استفاده از آن هزینه دریافت کند، چه چیزی مانع از آن میشود که هر کشوری در جهان که نزدیک به یک آبراه است همین کار را انجام دهد؟
و سپس ما دچار هرج و مرج خواهیم شد. بنابراین این غیرقابل قبول است.
@C_B_SHAHZADEH
تنگه هرمز آبهای بینالمللی است. آبراههای بینالمللی متعلق به هیچ کشور ملی نیستند. این یک اصل بنیادین در جهان امروز است که بدون آن جهان در هرج و مرج کامل خواهد بود.
اگر در واقع بپذیریم که میتوان برای استفاده از یک آبراه بینالمللی که به طور اتفاقی نزدیک به قلمرو سرزمینی شماست، هزینه دریافت کرد، خوب این موضوع مانند یک بیماری مسری در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
اگر در واقع اکنون تنگهای وجود داشته باشد که یک کشور، یا دو کشور، یا هر کشوری تصمیم بگیرد برای استفاده از آن هزینه دریافت کند، چه چیزی مانع از آن میشود که هر کشوری در جهان که نزدیک به یک آبراه است همین کار را انجام دهد؟
و سپس ما دچار هرج و مرج خواهیم شد. بنابراین این غیرقابل قبول است.
@C_B_SHAHZADEH
👍115❤10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑یکیاز فرماندههای سرکوب و قاتلین جوانان #یزد در ۱۸ و ۱۹ دیماه دیروز درحال عزاداری برای امام حسین:
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
🤬213🙏5👌4❤1
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادعای احمقانه ابراهیم یزدی مصدقی: فروش هواپیمای اف ۱۴ به ایران برای ارزان تر شدن هزینه تولید این هواپیما برای ایالات متحده بود !!!
تحلیل فوق احمقانه از ابراهیم یزدی بیسواد
و سوال آخر:
طرف میگوید در جنگ!
آبراهام یزدی میگوید کدوم جنگ؟ و میگوید یادم نمیاد ما از اف.۱۴ استفاده کرده باشیم!
شما و رفقایت در سوراخ پنهانشده بودید ولی همین اف ۱۴ ها آسمان ایران را هشت سال در برابر هواپیماهای روسی ( میگ و سوخو ) عراق نگهبانی کرد!
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
✨
تحلیل فوق احمقانه از ابراهیم یزدی بیسواد
و سوال آخر:
طرف میگوید در جنگ!
آبراهام یزدی میگوید کدوم جنگ؟ و میگوید یادم نمیاد ما از اف.۱۴ استفاده کرده باشیم!
شما و رفقایت در سوراخ پنهانشده بودید ولی همین اف ۱۴ ها آسمان ایران را هشت سال در برابر هواپیماهای روسی ( میگ و سوخو ) عراق نگهبانی کرد!
#بلوگا
عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل میشود👇👇
√ @AshooZa | ߊܝ᪴ܝܝߺو
✨
👍132🤬35❤6😐1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا همه بندا ی طرف من عاشق اون بندی هستم که در مورد تو اجرا شد 🤪🤪🤪
🔗 نگان (@negannegan55)
@C_B_SHAHZADEH
🔗 نگان (@negannegan55)
@C_B_SHAHZADEH
🫡84👌42👍8😐6❤3
🔴 پوزیده ، برای تشییع جنازه علی خامنهای ۷ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته که تقریبا با این بودجه میشه ۵۰۰ مدرسه ساخت. شعار مرگ بر امریکا هم ممنوع شده کسی حق نداره علیه امریکا شعار بده
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
🤬204😢5❤3😐1🤝1
🔴مقام لبنانی: بزودی بنر های خامنه ای جمع آوری می شود
🔴وزیر کشور لبنان:
ظرف دو روز تمام تابلوهای «تشکر از ایران» از جاده نزدیک فرودگاه بیروت برداشته خواهند شد. من مسئولانی برای اجرا تعیین کردهام.
@C_B_SHAHZADEH
🔴وزیر کشور لبنان:
ظرف دو روز تمام تابلوهای «تشکر از ایران» از جاده نزدیک فرودگاه بیروت برداشته خواهند شد. من مسئولانی برای اجرا تعیین کردهام.
@C_B_SHAHZADEH
❤150👍67👏28👌6
جمهوری اسلامی در نامهای به فیفا درخواست کرده است که ورود پرچمهای رنگین کمانی به بازیاش مقابل مصر در سیاتل ممنوع شود.
فیفا این بازی را به عنوان بازیای اختصاص یافته به جامعه دگرباشان جنسی تعریف کرده است. در نامه فدراسیون جمهوری اسلامی نوشته شده است که "پرچم همجنسگرایان مخالف ارزشها و باورهای کشور است"؟؟؟؟؟؟
رهبر قبلی و فعلیتون همجنس باز بودن و عاشق(😮💨 ✨) بودن بعد چرا دقیقا میگید ما مخالف این کاریم ؟ پس خون رهبر لواط کار چی میشه ؟
@C_B_SHAHZADEH
فیفا این بازی را به عنوان بازیای اختصاص یافته به جامعه دگرباشان جنسی تعریف کرده است. در نامه فدراسیون جمهوری اسلامی نوشته شده است که "پرچم همجنسگرایان مخالف ارزشها و باورهای کشور است"؟؟؟؟؟؟
رهبر قبلی و فعلیتون همجنس باز بودن و عاشق(😮💨 ✨) بودن بعد چرا دقیقا میگید ما مخالف این کاریم ؟ پس خون رهبر لواط کار چی میشه ؟
@C_B_SHAHZADEH
👌166👍18❤5😐2
🔴 فوری
انفجار مهیب در پالایشگاه و انبار نفت های روسیه در فاصله 1200 کیلومتری در مرز با اوکراین،
حملات پهپادی ارتش اوکراین به پالایشگاه ها در عمق روسیه.
انفجار مهیب در پالایشگاه و انبار نفت های روسیه در فاصله 1200 کیلومتری در مرز با اوکراین،
حملات پهپادی ارتش اوکراین به پالایشگاه ها در عمق روسیه.
👏189❤🔥16👍10❤4👌2💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مراد ویسی، تحلیلگر ارشد ایراناینترنشنال، گفت: «سرنگونی جمهوری اسلامی تنها بخشی از یک سونامی سیاسی بزرگتر خواهد بود؛ سونامیای که به رابطه ۵۰۰ ساله روحانیت با حکومت در ایران پایان میدهد، زیرا مردم پس از تجربه ۴۸ ساله جمهوری اسلامی دیگر خواهان تکرار آن نیستند.»
#اینترنشنال
@C_B_SHAHZADEH
#اینترنشنال
@C_B_SHAHZADEH
👍247❤8❤🔥8👏8💯4
👑👑شاهزاده رضا پهلوی:
⚡️هنوز مطمئن نیستم همهچیز تموم شده باشه، چون هر چند ساعت یه توییت جدید از ترامپ منتشر میشه و با هر توییت، تیتر خبرها عوض میشه؛
واسه همین فعلاً روی هیچکدوم از حرفهایی که ترامپ زده حساب باز نمیکنم.
@C_B_SHAHZADEH
⚡️هنوز مطمئن نیستم همهچیز تموم شده باشه، چون هر چند ساعت یه توییت جدید از ترامپ منتشر میشه و با هر توییت، تیتر خبرها عوض میشه؛
واسه همین فعلاً روی هیچکدوم از حرفهایی که ترامپ زده حساب باز نمیکنم.
@C_B_SHAHZADEH
👌212👍31❤19🫡10💯4❤🔥3😐1
🔻سپاه پاسداران: عبور ایمن از تنگه هرمز فقط با هماهنگی با ما و مسیرهای اعلامی ایران ممکن است.
بنابر اطلاعیه سپاه پاسداران: «تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگه هرمز همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران» است و کشتیها باید تنها از «طریق کانال ۱۶» و هماهنگی با نیروهای نظامی ایران اقدام کنند.
روز گذشته عمان اعلام کرد برای تسهیل و تسریع در تخلیه تنگه هرمز یک مسیر دریایی جدید در آبهتی سرزمینی خود باز کرده است .
پ.ن : با این حساب و بر اساس اعلام عمان، و تایید سازمان کشتیرانی بین المللی ، کل تنگه هرمز از کنترل ایران خارج می شود !!!
اقتدار پشت اقتدار 😏
@C_B_SHAHZADEH
بنابر اطلاعیه سپاه پاسداران: «تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگه هرمز همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران» است و کشتیها باید تنها از «طریق کانال ۱۶» و هماهنگی با نیروهای نظامی ایران اقدام کنند.
روز گذشته عمان اعلام کرد برای تسهیل و تسریع در تخلیه تنگه هرمز یک مسیر دریایی جدید در آبهتی سرزمینی خود باز کرده است .
پ.ن : با این حساب و بر اساس اعلام عمان، و تایید سازمان کشتیرانی بین المللی ، کل تنگه هرمز از کنترل ایران خارج می شود !!!
اقتدار پشت اقتدار 😏
@C_B_SHAHZADEH
👏91👌10🤬8❤6👍5
🔴مارکو روبیو درباره عمان:
روابط ما با عمان خوب است.
آنها میگویند که طرفدار سیستم عوارض در هرمز نیستند.
🔴مارکو روبیو درباره ایران:
سیستم ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال هدایت میشود.
همیشه اینگونه بوده و همچنان به همین صورت هدایت میشود.
@C_B_SHAHZADEH
روابط ما با عمان خوب است.
آنها میگویند که طرفدار سیستم عوارض در هرمز نیستند.
🔴مارکو روبیو درباره ایران:
سیستم ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال هدایت میشود.
همیشه اینگونه بوده و همچنان به همین صورت هدایت میشود.
@C_B_SHAHZADEH
👍126❤10🤬3👏1😢1
مقامهای پاکستانی ادعای مطرحشده از سوی یک روزنامهنگار برزیلی درباره طراحی موساد برای ترور عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، و اعضای هیأت پاکستانی در جریان سفر به سوئیس را «بیاساس» و «کاملاً بیمعنی» توصیف و رد کردند.
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
❤56👌23👍8🤬3🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍111👏58❤1❤🔥1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهزاده رضا پهلوی:
هرگز برای من پیش نیامده که برای تصدی یک مقام یا موقعیت کاندیدا شوم. اما من به طور منحصر به فردی در موقعیتی هستم که بتوانم عامل تغییر و گذار باشم.
اعتمادی به من وجود دارد.
@C_B_SHAHZADEH
هرگز برای من پیش نیامده که برای تصدی یک مقام یا موقعیت کاندیدا شوم. اما من به طور منحصر به فردی در موقعیتی هستم که بتوانم عامل تغییر و گذار باشم.
اعتمادی به من وجود دارد.
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥266🫡37❤14💯12👍5👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⏺مجری صداوسیما:
آقا یکمی بهتون بر بخوره
واقعا ی کودتا اتفاق نیفتاده
تو مملکت چندین کودتا رخ داده
صدا سیما هم برای خودش کودتا کرده
@C_B_SHAHZADEH
آقا یکمی بهتون بر بخوره
واقعا ی کودتا اتفاق نیفتاده
تو مملکت چندین کودتا رخ داده
صدا سیما هم برای خودش کودتا کرده
@C_B_SHAHZADEH
💯120😐18👍10❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رضا پهلوی:
شاهزاده اگر به رژیمی که با وعده تسکین اقتصادی به شما باج میدهد پاداش دهید، این به معنای افزودن توهین بر آسیب است.
و اگر آن پول را بدهید، به دست مردم نخواهد رسید. آنها آن را نگه خواهند داشت.
@C_B_SHAHZADEH
شاهزاده اگر به رژیمی که با وعده تسکین اقتصادی به شما باج میدهد پاداش دهید، این به معنای افزودن توهین بر آسیب است.
و اگر آن پول را بدهید، به دست مردم نخواهد رسید. آنها آن را نگه خواهند داشت.
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥180👍34🫡19❤16💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهزاده رضا پهلوی:
هرگز برای من پیش نیامده که برای تصدی یک مقام یا موقعیت کاندیدا شوم. اما من به طور منحصر به فردی در موقعیتی هستم که بتوانم عامل تغییر و گذار باشم.
اعتمادی به من وجود دارد.
@C_B_SHAHZADEH
هرگز برای من پیش نیامده که برای تصدی یک مقام یا موقعیت کاندیدا شوم. اما من به طور منحصر به فردی در موقعیتی هستم که بتوانم عامل تغییر و گذار باشم.
اعتمادی به من وجود دارد.
@C_B_SHAHZADEH
❤210👍18🫡13❤🔥7💯3👌2🤬1
♈️ قبل از ۵۷ شوم و ویرانگر
چشمه های خود جوش در بیشتر نقاط سرزمین زیبای ایران جاری بود.
رودخانهها در تمام فصل ها خروشان بودند.
عمق چاههای آب از ده متر تجاوز نمی کرد
در سرزمین پهناور ایران کشاورزی رونق داشت اما
حکومت پادشاهی خیراندیش و ایراندوست ، سازمانهای مطالعاتی و نظارتی دقیقی داشت.
در فواصل مختلف میزان کاهش آب سنجش میشد و دغدغه و نگرانی به مقامات عالی گزارش می شد.
پنجاه و هفت سال پیش و قبل از سال شوم پنجاه و هفت دولت ایرانساز پهلوی با رهبری آریامهر برای جلوگیری از بحران کم آبی در دهه های آینده ایران ، بهترین محصولات استراتژیک کشاورزی را از آمریکا و دیگر کشورها وارد می کرد تا ملت بزرگ ایران با سرزمین خشک و بی آب مواجه نشود.
اما انگلها و عرعرزشیهای آنروز ایران (مارکسیست ها و کمونیستها) و دیگر فاحشه های فکری بر آن مرد دلسوز ایران تهمت و برچسب های ناروا می زدند اما
امروز ورژن دیگر همان عرعرزشیها در برابر خون رهبر ایران خوارشان به واردات یونجه و علوفه پناه می برند.
تاریخ زیبا اما گران رقم زد با رفتن شاه ویرانی و با رفتن ضحاک رونق به ایران باز می گردد.
✍فرکوش
چشمه های خود جوش در بیشتر نقاط سرزمین زیبای ایران جاری بود.
رودخانهها در تمام فصل ها خروشان بودند.
عمق چاههای آب از ده متر تجاوز نمی کرد
در سرزمین پهناور ایران کشاورزی رونق داشت اما
حکومت پادشاهی خیراندیش و ایراندوست ، سازمانهای مطالعاتی و نظارتی دقیقی داشت.
در فواصل مختلف میزان کاهش آب سنجش میشد و دغدغه و نگرانی به مقامات عالی گزارش می شد.
پنجاه و هفت سال پیش و قبل از سال شوم پنجاه و هفت دولت ایرانساز پهلوی با رهبری آریامهر برای جلوگیری از بحران کم آبی در دهه های آینده ایران ، بهترین محصولات استراتژیک کشاورزی را از آمریکا و دیگر کشورها وارد می کرد تا ملت بزرگ ایران با سرزمین خشک و بی آب مواجه نشود.
اما انگلها و عرعرزشیهای آنروز ایران (مارکسیست ها و کمونیستها) و دیگر فاحشه های فکری بر آن مرد دلسوز ایران تهمت و برچسب های ناروا می زدند اما
امروز ورژن دیگر همان عرعرزشیها در برابر خون رهبر ایران خوارشان به واردات یونجه و علوفه پناه می برند.
تاریخ زیبا اما گران رقم زد با رفتن شاه ویرانی و با رفتن ضحاک رونق به ایران باز می گردد.
✍فرکوش
🫡99👌56❤14👍5💯2👏1😢1
🇮🇷اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی «ناتو» را به «همدستی فعال» در حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران متهم کرد.
بقایی پنجشنبه چهارم تیر در واکنش به اظهارات مارک روته، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نوشت این اظهارات «اعترافی آشکار و محکومکننده به همدستی فعال ناتو در جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی علیه یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد» است. اقدامی که بهگفته او «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور سازمان ملل متحد» بهشمار میرود.@C_B_SHAHZADEH
دبیر کل ناتو روز گذشته در گفتوگو با «فاکسنیوز» تایید کرد این نهاد پایگاههای خود را برای عملیات نظامی علیه ایران در اختیار واشینگتن قرار داده بود.
بقایی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت ناتو و کشورهای عضو این نهاد که در چنین تصمیمگیریهایی مشارکت داشتهاند، باید مسئولیت تمام پیامدهای آن را برعهده گیرند.
بقایی گفت روته بهصراحت از ایتالیا و رومانی بهعنوان کشورهای مشارکتکننده در «تجاوز علیه ایران» نام برده است.
❤🔥36🤬20😐10❤3