کمپین بازگشت شاهزاده
32.7K subscribers
86.6K photos
74.5K videos
461 files
44.9K links
https://telegram.me/C_B_SHAHZADEH
کانال کمپین👆
https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
ابرگروه کمپین👆

https://twitter.com/payandeiranam
توییتر

@azadi5555
ارتباط با ما
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رضا پهلوی:

شاهزاده اگر به رژیمی که با وعده تسکین اقتصادی به شما باج می‌دهد پاداش دهید، این به معنای افزودن توهین بر آسیب است.

و اگر آن پول را بدهید، به دست مردم نخواهد رسید. آنها آن را نگه خواهند داشت.

@C_B_SHAHZADEH
❤‍🔥164👍33🫡1612💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهزاده رضا پهلوی:

هرگز برای من پیش نیامده که برای تصدی یک مقام یا موقعیت کاندیدا شوم. اما من به طور منحصر به فردی در موقعیتی هستم که بتوانم عامل تغییر و گذار باشم.

اعتمادی به من وجود دارد.

@C_B_SHAHZADEH
187👍17🫡11❤‍🔥5💯3👌2🤬1
♈️ قبل از ۵۷ شوم و ویرانگر

چشمه های خود جوش در بیشتر نقاط سرزمین زیبای ایران جاری بود.
رودخانه‌ها در تمام فصل ها خروشان بودند.
عمق چاههای آب از ده متر تجاوز نمی کرد

در سرزمین پهناور ایران کشاورزی رونق داشت اما
حکومت پادشاهی خیراندیش و ایراندوست ، سازمانهای مطالعاتی و نظارتی دقیقی داشت.

در فواصل مختلف میزان کاهش آب سنجش میشد و دغدغه و نگرانی به مقامات عالی گزارش می شد.

پنجاه و هفت سال پیش و قبل از سال شوم پنجاه و هفت دولت ایرانساز پهلوی با رهبری آریامهر برای جلوگیری از بحران کم آبی در دهه های آینده ایران ، بهترین محصولات استراتژیک کشاورزی را از آمریکا و دیگر کشورها وارد می کرد تا ملت بزرگ ایران با سرزمین خشک و بی آب مواجه نشود.

اما انگلها و عرعرزشیهای آنروز ایران (مارکسیست ها و کمونیستها) و دیگر فاحشه های فکری بر آن مرد دلسوز ایران تهمت و برچسب های ناروا می زدند اما
امروز ورژن دیگر همان عرعرزشیها در برابر خون رهبر ایران خوارشان به واردات یونجه و علوفه پناه می برند.

تاریخ زیبا اما گران رقم زد با رفتن شاه ویرانی و با رفتن ضحاک رونق به ایران باز می گردد.



فرکوش
🫡92👌5013👍4💯2👏1😢1
🇮🇷اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی «ناتو» را به «همدستی فعال» در حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران متهم کرد.

بقایی پنج‌شنبه چهارم تیر در واکنش به اظهارات مارک روته، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نوشت این اظهارات «اعترافی آشکار و محکوم‌کننده به همدستی فعال ناتو در جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی علیه یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد» است. اقدامی که به‌گفته او «نقض آشکار حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد» به‌شمار می‌رود.

دبیر کل ناتو روز گذشته در گفت‌وگو با «فاکس‌نیوز» تایید کرد این نهاد پایگاه‌های خود را برای عملیات نظامی علیه ایران در اختیار واشینگتن قرار داده بود.

بقایی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت ناتو و کشورهای عضو این نهاد که در چنین تصمیم‌گیری‌هایی مشارکت داشته‌اند، باید مسئولیت تمام پیامدهای آن را برعهده گیرند.

بقایی گفت روته به‌صراحت از ایتالیا و رومانی به‌عنوان کشورهای مشارکت‌کننده در «تجاوز علیه ایران» نام برده است.
@C_B_SHAHZADEH
❤‍🔥34🤬16😐83
فرزند ایران و #جانفدای_میهن جاویدنام #پیمان_هارون_رشیدی از خمینی شهر #اصفهان (جوی آباد)که بخاطر ترس و تهدید خانواده اش توسط نیروهای اطلاعاتی جمهوری آدمکش اسلامی نامی ازش برده نشده.

🔗 کمپین_بازگشت_شاهزاده (@payandeiranam)

@C_B_SHAHZADEH
😢14430🫡7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
عزاداری برای جاویدنام ها در امل توسط یک هئیت میهن پرست و باشرف

محرم هرساله ایران دی ماه خواهد بود.


@C_B_SHAHZADEH
146👍20❤‍🔥10👏8😢3
قوه قضاییه: خبری که پخش شده که قوه قضاییه گفته شعار مرگ بر آمریکا ممنوعه؛ دروغه. این خبرا رو دشمن پخش میکنه. هیچ ممنوعیتی برای شعار مرگ بر آمریکا و آتش زدن پرچم آمریکا وجود نداره


پ.ن : رادیو تلویزیون دولتی در هر کشوری گوینده نظرات مسئولین یک مملکته .

@C_B_SHAHZADEH
🤬83👍19😐6❤‍🔥21
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#داود سهرابی.تابستان شده است، اما سرمای تاریکِ آن ۱۸ دیِ لعنتی هنوز در تمام استخوان‌هایم می‌پیچد.

پنجاه و هفت روز… تمام آن ۵۷ روزی که روی تخت آی‌سی‌یو با مرگ می‌جنگیدی، من هر روز با دلی که بین امید و ویرانی دست‌وپازد به دیدنت می‌آمدم. از بیمارستان که بیرون می‌آمدم، مجبور بودم برگردم سر کلاس؛ بغضم را قورت می‌دادم و نقاب لبخند روی صورتم می‌کشیدم تا شاگردانم چیزی نفهمند و غصه نخورند. اما از درون، ذره‌ذره آب می‌شدم. با این حال، ته دلم روشن بود. مطمئن بودم و به خودم قول می‌دادم که تو بلند می‌شوی. مگر می‌شد ناامید باشم؟ تو همیشه به من ثابت کرده بودی که چقدر سرشار از انگیزه و زندگی هستی؛ تو مردِ تسلیم شدن نبودی.

@C_B_SHAHZADEH
😢13117💯1🫡1
🔴 #خبر_فوری
هم اکنون نتانیاهو:
همچنان ماموریت‌هایی وجود دارد که باید در مقابله با جمهوری اسلامی و حزب‌الله شود،
از لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد و تا هر زمان لازم شود در لبنان خواهیم ماند.

@C_B_SHAHZADEH
❤‍🔥133👍34👏193🤝3
نتانیاهو:

ما در خاورمیانه‌ای پرآشوب، طوفانی و وحشی زندگی می‌کنیم.

@C_B_SHAHZADEH
👌14412💯7❤‍🔥3
نتانیاهو:

فقط یک فرد نابینا می‌گوید که هیچ دستاوردی وجود ندارد. دستاوردهای عظیمی وجود دارد.

من همه آن‌ها را فهرست نکرده‌ام چون می‌خواهم شما را بی‌دردسر کنم. شما اینجا زیر آفتاب سوزان ایستاده‌اید—فهرست کردن همه آن‌ها زمان زیادی می‌برد.

@C_B_SHAHZADEH
👍137👏18❤‍🔥5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:

ما از قله بو فورت بر جنوب لبنان تسلط داریم.

و تا زمانی که لازم باشد در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهیم ماند.

ما قصد عقب‌نشینی از آن را نداریم.

وزیر دفاع و من به طور کامل به ارتش اسرائیل اعلام کرده‌ایم:

«شما آزادی کامل عمل برای از بین بردن هر تهدیدی علیه سربازان ما یا ساکنان شمال دارید.»

@C_B_SHAHZADEH
128👌20👏12❤‍🔥1
نتانیاهو:

من ادعای پیامبری ندارم.

اما فکر می‌کنم می‌دانم چه چیزی بقای ما را در منطقه‌مان و به طور فزاینده‌ای در سراسر جهان تعیین می‌کند:

قوی‌ها زنده می‌مانند.

جایی برای ضعیف‌ها نیست.

آنها شکار می‌شوند. ناپدید می‌شوند.

@C_B_SHAHZADEH
❤‍🔥138💯22👏119👌5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجا افغانستان، پاکستان، ایران و ... نیست

اینجا لندن اسلامیست😉

👤واقعا ایرانیان باید به خودشان افتخار کنند که ذات پلید اسلامیست ها را بهتر از غربیها می شناسند. چون ما تجربه فتنه ۵۷ را داریم و هزینه سنگینی را پرداخته ایم.
این تجربه را غربی ها ندارند.

چرچیل به ملکه انگلیس: به ملکه ایمان میدهم تا اسلام در خاورمیانه هست استعمار هم هست....

این همه مار در آستین غرب، بزودی تبدیل به اژدهایی خونریز خواهد شد که تر و خشک را خواهد بلعید.

#شاهنشاه_آریامهر: ما برویم ایران میرود ، ایران برود خاورمیانه میرود ...
خاورمیانه برود دنیا میرود....

نوش جان😉

#وحشت_بزرگ
#شاه_رفت_دنیا_رفت

@C_B_SHAHZADEH
👍150👌297🤬2
🔴نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یک شناور واقع در ۷.۵ مایل دریایی از ساحل عمان درگیر شده است. این شناور تلاش کرد از تنگه هرمز از مسیر غیرمجاز عبور کند بدون هماهنگی با سازمان تنگه خلیج فارس


🔴سه نفتکش توسط گروه تروریستی سپاه پاسداران متوقف شده است.




🔴سپاه پاسداران یک کشتی را در دریای عمان هدف قرار داد.


هنوز از منابع معتبر رسانه های خارجی خبرها تایید نشده
احتمال اینکه خبر گزاری های داخلی جهت ساکت کردن
#عرزشیها چنین اخباری را منتشر کرده اند .

@C_B_SHAHZADEH
🤬84👍21🤝3👌1
ارتش اسرائیل : اگر به دلیل عملیات ما در لبنان مورد حمله جمهوری اسلامی قرار بگیریم، با تمام قوا به آن حمله خواهیم کرد

@C_B_SHAHZADEH
👍124👏323💯3❤‍🔥1
تهرانپارس امروز؛ به یاد جاویدنامان 🖤



@C_B_SHAHZADEH
139😢28👏6🫡5❤‍🔥2🤝1