کمپین بازگشت شاهزاده
32.7K subscribers
86.6K photos
74.5K videos
461 files
44.9K links
https://telegram.me/C_B_SHAHZADEH
کانال کمپین👆
https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
ابرگروه کمپین👆

https://twitter.com/payandeiranam
توییتر

@azadi5555
ارتباط با ما
Download Telegram
هرکس با جشن های باستانی ایران مشکل داره
مادرش جندست
چپ و عرزشی به خودتون بگیرید :)))
#نوروزتان_پیروز

🔗 عبدالله موسولچی (@Mosolchi)

@C_B_SHAHZADEH
👍19927👏4🤩3
شیعه: رسماً به همسایه‌ها اعلام کنیم اگه فلان کنین نابود می‌شین، احتمالش هست نظرشون عوض شه :)))

🔗 Danial Omidvar (@dmidvar)

@C_B_SHAHZADEH
👍73🤩28🔥3
■ هموطنان عزیز ■
با احترام، شما را به شرکت در #گفتمان_سیاسی با موضوع زیر دعوت میکنیم .
این گفت‌وگو فرصتی‌ست برای بررسی نقش فعالانه شهروندان در شکل‌گیری  #اعتراضات_سراسری و تبادل نظر درباره چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو.

حضور و مشارکت شما در این #گفتمان، باعث غنای بحث و ایجاد فضایی سازنده برای تبادل نظر خواهد شد.
منتظر حضور گرم و نظرات ارزشمندتان هستیم.

موضوع:

یکی از مشکلات اساسی در مبارزه علیه جمهوری اسلامی، فرسایش روحی و ناامیدی مردم است. رژیم از این مسئله آگاه است و با تاکتیک‌های مختلف سعی می‌کند مردم را به این نقطه برساند.


⭕️چطور می‌توان امید و انگیزه‌ی عمومی را زنده نگه داشت؟


مجموعه #کمپین_بازگشت_شاهزاده


● زمان: ساعت ۲۲ امشب
● مکان: ابرگروه کمپین بازگشت شاهزاده 👇

https://t.me/joinchat/QGibi-Oc3jFYRx5E
👍647
این لباس، مدل مو، آرایش، جواهرات و استایل
برای فشن‌شوهای امروزه هم قفله…
چکیده‌ی زیبایی و شکوه و جلال بودند/هستند
#خاندان_ایرانساز_پهلوی
#شهبانو_فرح_پهلوی

🔗 Tara Niazi (@TaraMedric)

@C_B_SHAHZADEH
1206👍12🥰5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پیام شادباش #آرشام_رضایی و #زرتشت_احمدی_راغب از انفرادی زندان قزلحصار به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی

@C_B_SHAHZADEH
141👍9👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هم‌میهنان عزیزم،

جشن نوروز و آغاز سال نو را به همه شما شادباش می‌گویم. نوروز باستانی، نماد همبستگی ملی، پایداری و ایستادگی فرهنگ ایرانی در برابر اشغالگران است؛ نویدبخش آغازی نوین برای ملت ایران، و دورانی طولانی از آزادی، شکوفایی و پیشرفت پس از جمهوری اسلامی.

امسال که تلاش‌های رژیم اسلامی برای کم‌رنگ کردن نوروز بیشتر شده، برگزاری هرچه باشکوه‌ترِ این جشن ملی، با وجود تمام سختی‌هایی که رژیم بر ملت ایران تحمیل کرده، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. من در آغاز سال نو، از همه شما هم‌میهنان عزیزم می‌خواهم که نوروز امسال را فرصتی بیابید که با یکدیگر مهربان‌تر، و در برابر دشمن مشترک، یعنی جمهوری اسلامی، همبسته‌تر باشید.

ما در حالی سال نو را آغاز می‌کنیم که جمهوری اسلامی در ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین زمان خود قرار دارد: از یک سو نیروهای نیابتی و متحدان خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد، و از سوی دیگر، از تأمین معیشت، آب و برق و گاز مردم ناتوان است. ثروت ملت را به یغما برده و اقتصاد کشور و پول ملی را به نابودی کشانده است. جمهوری اسلامی در معرض سقوط است و پنجره فرصتی بی‌نظیر برای تغییرات بزرگ و رهایی ایران از استبداد دینی فراهم آمده است. اما باید بدانیم که نه این پنجره فرصت، همیشگی است و نه سقوط رژیم خودبه‌خود رخ خواهد داد. به جای انتظار برای ظهور منجی و یا فروپاشی خودبه‌خود رژیم، می‌بایست خود به حرکت در آییم و سرنوشت‌مان را در دست بگیریم.

من در سالی که گذشت، بنا به خواست شما رهبری انقلاب ملی و دوران گذار را پذیرفتم، و برای رسیدن به پیروزی، برنامه‌ای مدون بر پایه پنج ستون اصلی را ارائه دادم. در این سال، با عملگرایی و کوشش دوچندان، از آنها که بخشی از مشکلند، عبور کردیم. آنهایی که می‌خواهند بخشی از راه‌حل باشند نیز به هم پیوستند و چارچوبی برای همکاری و همگرایی بنا گذاشتند.

سالِ پیش رو، سالِ سازماندهی برای اقدامِ نهایی است. در جای‌جای ایران، از کرانۀ خلیج فارس تا کنارۀ دریای مازندران، از طاقِ بُستان تا نقشِ جهان، از هفت‌تپه تا توس، از ایذه تا گنبدِکاووس، از هامون تا ارومیه، از کارون تا زاینده‌‌رود، از زَریبار تا دشت لوت، از زاگرس تا البرز، و از سهند و سبلان تا الوند و دماوند، سازمان بیابیم و برای اقدام نهایی آماده شویم.

در این لحظات آغازین سال، به یاد قهرمانان جاویدنام راه میهن و زندانیان سیاسی هستم؛ به یاد خانواده‌هایی که جای عزیزان‌شان در کنار سفره‌های هفت‌سین خالی است. یادشان با ماست و نام‌شان الهام‌بخش ما در مسیر پیروزی.

من باور دارم که با همت، اراده و پشتکار شما ملتِ یکدل و یکپارچه، ایرانِ ما بر اهریمنِ جمهوری اسلامی پیروز می‌شود، و آزاد و آباد، بار دیگر سرزمینِ ثبات و شکوفایی خواهد شد.

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز!

@OfficialRezaPahlavi
238👍7🥰4👏3🔥1
نیمرخ ۵۷؛
این پروفایل یک ۵۷ی مادر اشتراکی پوست اندازی شده است. این چند هزار پدرها را که مثل آفتاب‌پرست رنگ عوض می‌کنند و مثل مار و عقرب پوست می‌اندازند و مثل بوقلمون متلون هستند فراموش نکنید. مسبب بدبختی‌های ۴۶ ساله ما این جماعت وقیح پررو است. خط و راه سوم از واژن واجا در آمده‌.

🔗 Libertad 🜲 (@UomoMees)

@C_B_SHAHZADEH
👍124🔥8💯3
#پرزیدنت_ترامپ خطاب به رژیم ملاهای حاکم بر ایران فورا ارسال تجهیزات به یمن را متوقف کنید

گزارش‌ها حاکی از آن است که در حالی که ایران شدت حمایت‌های نظامی و کمک‌های عمومی خود به حوثی‌ها را کاهش داده است، هنوز مقادیر زیادی تجهیزات به آن‌ها ارسال می‌کند. ایران باید فوراً ارسال این تجهیزات را متوقف کند. بگذارید حوثی‌ها خودشان مبارزه کنند. در هر صورت آن‌ها شکست خواهند خورد، اما به این روش سریع‌تر شکست می‌خورند. آسیب‌های زیادی به بربرهای حوثی وارد شده است و شاهد خواهید بود که وضعیت به طور پیوسته بدتر خواهد شد. این حتی یک مبارزه عادلانه نیست و هیچ‌گاه نخواهد بود. آن‌ها به طور کامل نابود خواهند شد!
@C_B_SHAHZADEH
🔥88👏43👍41😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴به اعتراف خود نیروهای نظام، #اسراییل فقط و فقط با هدف قراردادن #پالابشگاه_ستاره_خلیج_فارس آنهم نه در حریم هوایی ایران بلکه از فاصله ۳۰۰ کیلومتری، می تونه ۷۰ درصد پمپ بنزین های کشور رو تعطیل کنه!
دقت کنید، صرفا با زدن یک پالایشگاه...!
جنگ با اسراییل
#ایران رو به عصر حجر بر می گردونه!
اینو سنوار و نصرالله و اهالی غزه و جنوب لبنان بهتر از هر کسی درک کردن!
/ علی برنایی

🔸الان و در اوج ناترازی‌های تاریخی مملکت
هر جنگی که آسیبی به زیرساخت‌ها بزنه
ما رو در محرومیت به برادران یمنی نزدیک می‌کنه
/ علی

🔶والا ج ا که نشون داده دوست نداره درگیر جنگ بشه
ولی ترامپ گیر داده یا تسلیم یا جنگ
بنظرم از دست ایران خارجه
تصمیمشونو گرفتن
/ سعید

@C_B_SHAHZADEH
👍114🔥5
چندسال پیش نقطه‌نظری رواج داشت که می‌گفت عوض همه نداشته‌هایمان امنیت داریم. انتهای آن گفتمان امنیت همینجاست! ایرانی‌ست که زیر سایه جنگ است ولی مردمش نگران جنگ نیستند. حجم نداشته‌ها آنقدر زیاد شده که بجای نگرانی در این امیدند که زودتر اتفاق بیفتد تا سریعتر از شر آخوندها خلاص شوند.

🔗 بامداد اعتماد (@BamdadEtemad)

@C_B_SHAHZADEH
👍1092
🔴 #خبر_فوری
آغاز عملیات زمینی ارتش اسرائیل در مرکز غزه.
@C_B_SHAHZADEH
👌100👏24👍2🔥1
🇵🇸🇮🇱گزارش های اولیه مبنی بر اینکه اسرائیل ممکن است به زودی حمله زمینی گسترده ای را به شمال نوار غزه انجام دهد.

@C_B_SHAHZADEH
👏119👍6🔥3
ما دیگر در وضعیت نه جنگ، نه صلح نیستیم. ولایت فقیه و جمهوری ۵۷ کشور را دی‌فاکتو و عملا وارد وضعیت تنش جنگی کرده. اهورامزدا ایران را نگاه‌بانی کند. اگر محصول فردای جنگ سقوط ج‌ا باشد پادشاهی‌خواه نباید نظاره‌گر و منفعل بنشیند. ما الیت استخوان‌دار نداریم. سرباز پادشاه باید جور بکشد.

🔗 Libertad 🜲 (@UomoMees)

@C_B_SHAHZADEH
👍123🔥4
🔴 #خبر_فوری
ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا از سواحل بحرین خارج شدند.

@C_B_SHAHZADEH
👍123👏8💔5🔥1
🔴 #خبر_فوری
ترامپ: ایران باید فورا حمایت خود از حوثی ها را متوقف کند.
@C_B_SHAHZADEH
🔥90👍46
🇾🇪🇺🇸ترامپ:
خسارات شدیدی به حوثی‌ها وارد شده و وضعیت برای آنها به تدریج وخیم‌تر خواهد شد.
@C_B_SHAHZADEH
👍118👏20🔥1
🔴 #خبر_فوری
ادعای بسیار بزرگ و بی سابقه از ترامپ:
حوثی‌ها به کلی نابود خواهند شد.

@C_B_SHAHZADEH
👌132👏23🔥1
🔴 #خبر_فوری
ترامپ: گزارش هایی وجود دارد که ایران تدارکات حوثی ها را انجام میدهد.

@C_B_SHAHZADEH
👍135👏5🔥2