🔴مایک والتز، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد:
جمهوری اسلامی ایران با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده است و این نخستین گام برای دستیابی به توافقی گستردهتر محسوب میشود.
برخلاف برجام، در این مورد بازرسیها باید در هر زمان و هر مکانی امکانپذیر باشند.
@C_B_SHAHZADEH
جمهوری اسلامی ایران با بازگشت بازرسان هستهای به ایران موافقت کرده است و این نخستین گام برای دستیابی به توافقی گستردهتر محسوب میشود.
برخلاف برجام، در این مورد بازرسیها باید در هر زمان و هر مکانی امکانپذیر باشند.
@C_B_SHAHZADEH
❤75👍28🤬10👌1
🔴رسانه تروریستی فارس به نقل از هئیت درباره موشک: دروغ است و رد میشود
منبع رسانه تروریستی فارس در واکنش به ادعای روزنامه آناتولی به نقل از شهباز شریف مبنی بر اینکه ایران پیرامون موضوع موشکی وارد مذاکره خواهد شد ٬ گفت : دروغ است
پینوشت : هرچی فارس تکذیب کرد ٬ تایید شده بدانید
@C_B_SHAHZADEH
منبع رسانه تروریستی فارس در واکنش به ادعای روزنامه آناتولی به نقل از شهباز شریف مبنی بر اینکه ایران پیرامون موضوع موشکی وارد مذاکره خواهد شد ٬ گفت : دروغ است
پینوشت : هرچی فارس تکذیب کرد ٬ تایید شده بدانید
@C_B_SHAHZADEH
👍122💯11❤4🤬2👌1
〰️ فرماندهی مرکزی ایالات متحده:
ناو هواپیمابر USS جورج اچ. دبلیو. بوش (CVN 77) در دریای عرب در حال حرکت است.
دو ناو هواپیمابر به فعالیت خود در خاورمیانه ادامه میدهند در حالی که نیروهای آمریکایی همچنان حضور دارند و هوشیار هستند.
@C_B_SHAHZADEH
❤80👍26😐2🤬1👌1
🔴🔴 از سرنوشت ۷۰۰ میلیون دلار بودجۀ ویژۀ واردات دارو خبری دردست نیست
یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد نمایندگان مجلس از سرنوشت ۷۰۰ میلیون دلار بودجۀ تخصیصیافته برای واردات دارو آگاهی ندارند.
روحالله لک علیآبادی گفت پیشتر یک میلیارد دلار از صندوق توسعۀ ملی برای تأمین دارو اختصاص یافته بود.
به گفته او، حدود ۳۰۰ میلیون دلار از این مبلغ هزینه شده اما مشخص نیست ۷۰۰ میلیون دلار باقیمانده در چه مسیری مصرف شده است.
این نمایندۀ مجلس گفت قرار است مسئولان سازمان غذا و دارو در آینده توضیحات رسمی دربارۀ سرنوشت این منابع ارائه کنند.
اظهارات این مقام رسمی رژیم در حالی مطرح شده که مقامهای جمهوری اسلامی در ماههای پیشین کمبود برخی داروها را به تحریمها و اختلال در واردات مرتبط کرده بودند.
@C_B_SHAHZADEH
یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد نمایندگان مجلس از سرنوشت ۷۰۰ میلیون دلار بودجۀ تخصیصیافته برای واردات دارو آگاهی ندارند.
روحالله لک علیآبادی گفت پیشتر یک میلیارد دلار از صندوق توسعۀ ملی برای تأمین دارو اختصاص یافته بود.
به گفته او، حدود ۳۰۰ میلیون دلار از این مبلغ هزینه شده اما مشخص نیست ۷۰۰ میلیون دلار باقیمانده در چه مسیری مصرف شده است.
این نمایندۀ مجلس گفت قرار است مسئولان سازمان غذا و دارو در آینده توضیحات رسمی دربارۀ سرنوشت این منابع ارائه کنند.
اظهارات این مقام رسمی رژیم در حالی مطرح شده که مقامهای جمهوری اسلامی در ماههای پیشین کمبود برخی داروها را به تحریمها و اختلال در واردات مرتبط کرده بودند.
@C_B_SHAHZADEH
🤬100❤8😐5👌1
اخوند قرائتی مادر بخطا داره با عزرائیل مذاکره میکنه، برای پیروزی عزرائیل دعا کنید دوستان...
#اخوند_خوب_اخونده_مرده_است
#ننگ_بر_فتنه۵۷
آوای ایران
@C_B_SHAHZADEH
#اخوند_خوب_اخونده_مرده_است
#ننگ_بر_فتنه۵۷
آوای ایران
@C_B_SHAHZADEH
🙏202👏41👍11❤8💯6
⏺در یک صحبت دوستانه میان موشتباه و ممدباقر ٬ موشتباه اظهارات خود را درباره مذاکرات و توافق اصلاح کرد
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
💯86😐19👍4❤3👌1
🔴 منطقی ترین خبر خاورمیانه :
دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس از «ستار هاشمی» وزیر ارتباطات به خاطر عملکرد بی نظیرش توی قطعی اینترنت در دوران جنگ تقدیر کرد.
@C_B_SHAHZADEH
دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس از «ستار هاشمی» وزیر ارتباطات به خاطر عملکرد بی نظیرش توی قطعی اینترنت در دوران جنگ تقدیر کرد.
@C_B_SHAHZADEH
🤬203😐8❤3👌1
🔴 غضنفری، نماینده مجلس :
قالیباف و پزشکیان علیه رهبری کودتا کردن. ما نمایندههای انقلابی کمر کودتاگران رو میشکنیم.
@C_B_SHAHZADEH
قالیباف و پزشکیان علیه رهبری کودتا کردن. ما نمایندههای انقلابی کمر کودتاگران رو میشکنیم.
@C_B_SHAHZADEH
💯123👌29😐12👏6❤4
#فووووووری
🇺🇸🇮🇷
نیویورک پست در تازهترین جلد خود، توافق ترامپ با ایران را به تمسخر گرفته است.
@C_B_SHAHZADEH
🇺🇸🇮🇷
نیویورک پست در تازهترین جلد خود، توافق ترامپ با ایران را به تمسخر گرفته است.
@C_B_SHAHZADEH
👍162👏18😐6❤4👌3💯3🫡1
#خبر_فوری
🇱🇧🇮🇱
وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی، بن گویر:
من واقعاً امیدوارم که عقبنشینی از جنوب لبنان رخ ندهد. من همه تلاش خود را میکنم تا بنیامین نتانیاهو را قانع کنم که این یک اشتباه خواهد بود.
بن گویر : ماندن در میدان مهم است؛ما به آزادی عمل در ضاحیه نیاز داریم؛ ما به آزادی عمل در بیروت، در همه جا نیاز داریم.
@C_B_SHAHZADEH
🇱🇧🇮🇱
وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی، بن گویر:
من واقعاً امیدوارم که عقبنشینی از جنوب لبنان رخ ندهد. من همه تلاش خود را میکنم تا بنیامین نتانیاهو را قانع کنم که این یک اشتباه خواهد بود.
بن گویر : ماندن در میدان مهم است؛ما به آزادی عمل در ضاحیه نیاز داریم؛ ما به آزادی عمل در بیروت، در همه جا نیاز داریم.
@C_B_SHAHZADEH
👍187❤13👌7💯3
عرزشی ها ببین چی میگن
تازه فهمیدن رفته تو پاچشون🤣🤣🤣
علی الاصول
غذاتون جورررر شده دیگه 🤣🤣🤣🤣
@C_B_SHAHZADEH
تازه فهمیدن رفته تو پاچشون🤣🤣🤣
علی الاصول
غذاتون جورررر شده دیگه 🤣🤣🤣🤣
@C_B_SHAHZADEH
🤝110👍40❤7👌6👏3
⚡️⚡️ساعاتی پیش حمله پهپادی هدفمند به خودرویی در جنوب لبنان،گزارش ها از ترور چندین عضو حزب الله.
@C_B_SHAHZADEH
@C_B_SHAHZADEH
👍160👏50❤🔥20❤2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸
مارکو روبیو درباره اسرائیل گفت:
ثروت اسرائیل نه زیر زمین، بلکه در مردم آن یعنی ملت یهود نهفته است؛ کسانی که بیابان را به گلستان تبدیل کردند و آن را به یک ابرقدرت تکنولوژیک بدل ساختند.
@C_B_SHAHZADEH
مارکو روبیو درباره اسرائیل گفت:
ثروت اسرائیل نه زیر زمین، بلکه در مردم آن یعنی ملت یهود نهفته است؛ کسانی که بیابان را به گلستان تبدیل کردند و آن را به یک ابرقدرت تکنولوژیک بدل ساختند.
@C_B_SHAHZADEH
❤🔥246❤48👍22💯11🤬2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حسینیۀ اعظم زنجان
👈برسد به دست ترامپ تا بفهمد با چه کسانی به توافق رسیده است
@C_B_SHAHZADEH
👈برسد به دست ترامپ تا بفهمد با چه کسانی به توافق رسیده است
@C_B_SHAHZADEH
👍200👏26🤬9😐5👌1
🔴 وزارت خارجه اسرايیل: حزبالله با حمایت مالی جمهوری اسلامی طی سالها(صدها میلیون دلار) شبکه گستردهای از تونلها، انبارهای تسلیحاتی، سایتهای موشکی و مراکز فرماندهی در جنوب لبنان ایجاد کرده.
هدف این زیرساختها حمله به اسرائیل بوده.
@C_B_SHAHZADEH
هدف این زیرساختها حمله به اسرائیل بوده.
@C_B_SHAHZADEH
👍117🤬20👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خالیباف:مااگر به سوئیس نمیرفتیم هر لحظه خون بیشتری ازمسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله، نه تنها به جاوید نامانوس ایران توهین کرد بلکه برای ثروت و دارایی مردم ایران نیز نسخه پیچید ایران ملک شخصی هیچ کس نیست؛ ثروت ایران متعلق به مردم ایران است و درباره آن تنها ملت ایران حق تصمیم گیری دارد.
منظورازماه ژانویه قتل عام مردم درجنبش انقلابی ۱٨دیماه است.
@C_B_SHAHZADEH
نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله، نه تنها به جاوید نامانوس ایران توهین کرد بلکه برای ثروت و دارایی مردم ایران نیز نسخه پیچید ایران ملک شخصی هیچ کس نیست؛ ثروت ایران متعلق به مردم ایران است و درباره آن تنها ملت ایران حق تصمیم گیری دارد.
منظورازماه ژانویه قتل عام مردم درجنبش انقلابی ۱٨دیماه است.
@C_B_SHAHZADEH
🤬209❤12😐5🙏1
🔴 #خبر_فوری
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا:
تا زمانی که نیابتیهای جمهوری اسلامی در عراق، لبنان و غزه موشک و پهپاد پرتاب میکنند،
نمیتوان پایان خصومتها و درگیریها در منطقه را داشت.
@C_B_SHAHZADEH
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا:
تا زمانی که نیابتیهای جمهوری اسلامی در عراق، لبنان و غزه موشک و پهپاد پرتاب میکنند،
نمیتوان پایان خصومتها و درگیریها در منطقه را داشت.
@C_B_SHAHZADEH
❤117👍61👌5👏2💯1