銅鑼灣東角道Channel
2.61K subscribers
2.91K photos
268 videos
1 file
2.32K links
公海: https://t.me/CWBhk
Channel: https://t.me/CWBnow
全民天文台:https://t.me/CWBscout

報料請聯絡 @AskChing_bot

關於商業活動:
⁃ 嚴禁進行未經授權的商業活動。
⁃ 在發放任何含有商業廣告或其成份之內容之前須先與管理員聯絡並出示捐款收據(捐款金額和受惠團體由雙方協商決定)。

規定的背景可參看:https://t.me/cwbnow/9569
Download Telegram
#金鐘
0805 高院排隊位超過20軍裝戒備
#金鐘
0805 金鐘道 高等法院出車位 泊有最少2衝3豬 另有藍衫落地戒備
#銅鑼灣
1130 駱克道大快活對出1 EU停泊
「新冠疫苗臨牀事件評估專家委員會」傍晚見記者,公布有第 7 宗打完科興疫苗後死亡個案。死者是 63 歲男子,3 月 9 日打完疫苗,翌日急性中風入院,到 3 月 15 日離世。

專家委員會指,至今 7 宗打科興疫苗後死亡個案,都和疫苗無直接關係。

Source: 立場
#武漢肺炎 #疫苗
特區政府開放咗接種群組,俾30歲以上嘅人接受疫苗注射。當中除咗科興疫苗之外,就有德國BioNTech。

今日九點已開始接受預約。

首先係戴咗頭盔先:我哋嘅立場一早就已經係反對接種疫苗 —— 如果接種疫苗係enable政府推廣數碼極權嘅序幕 (連結)。但既然可以唔用「安心出行」而選擇實體打針卡,所以接種疫苗已經冇咗呢一個concern。

咁如果十五十六未知打唔打嘅應該點呢?嗱,如果計劃打德國製造嗰隻BioNTech (實質即係美國嘅輝瑞),我諗就預約咗先好啲。原因係香港政府只係輸入咗可供五十萬人打嘅BioNTech。而雖然到只係有一萬幾千嘅疫苗消耗咗,但係宜家既然開放到30歲以上,即係有成三百幾萬人合資格。唔係話即刻會book滿晒,但係你都知香港人嘅性格,就係乜嘢都一窩蜂,搶廁紙係咁、搶口罩又係。一旦發現原來好難book (例如如果想喺養和接種,呢一刻就已經滿晒),就會一窩蜂咁樣,造成擠提效果。

問題更大嘅就係,宜家呢一批嘅BioNTech仲係德國製造,但下一批就好難講。原因係上海復星公司 (代理BioNTech嗰間) 已經申請緊喺內地設廠,自己生產疫苗。一來唔知下一批幾時嚟 (你都知特區政府咩都慢過人),二來,如果有國產嘅BioNTech,相信呢個政府都好大機會採購大陸嘢。

再加上除咗科興同埋BioNTech之外,餘下政府確認咗採購嘅就係出現咗醫療加上供貨問題嘅AstraZeneca,所以除非諗住直情唔接種,又或者經過私人渠道搞,否則,預約咗係冇死。最多到時取消。

以上意見,只供參考。
如有事發片段,請聯絡社民連:連結
#銅鑼灣
1705 怡和街香港免稅藥妝對出 1衝停泊
AM6378 WCH 4
1914 #銅鑼灣 告士打道近油站1衝閃燈泊 4軍裝落地處理垃圾車的士相撞
AM8435 WCH1/1
「自由本身,就是香港以及西方文明的最重要的價值觀。沒有了自由,就沒有了靈魂。」
蘋果
#JustIn
美國國務院加碼制裁

有消息指有再多24名中港官員,因違反中英聯合聲明及基本法受到制裁。
暫時未知制裁名單有否包括正在御駕親征特區,及兩日後謁見美國國務卿的中央官員在內。
Source
#跑馬地
1227 1鐵騎沿樂活道上山 有響有閃
#銅鑼灣
1618 謝斐道thai simple門外 2藍衫正截停搜查一年輕市民
#銅鑼灣
1620 怡和街香港免稅藥妝對出 1衝停泊
AM6374 WCH 3/5