This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بانکها دو ضامن رسمی و چک یا سفته ۱۵۰ میلیونی از زوجها درخواست میکنند که برخلاف قانون است!
مجری تلویزیون:
🔹به تازگی زوجها باید یک ضامن رسمی با حقوق ۱۰ میلیون تومانی که تا ۱۰ سال دیگر نباید بازنشسته شود، معرفی کنند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مجری تلویزیون:
🔹به تازگی زوجها باید یک ضامن رسمی با حقوق ۱۰ میلیون تومانی که تا ۱۰ سال دیگر نباید بازنشسته شود، معرفی کنند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 رهبرانقلاب: افزایش امید با حرف زدن نمیشود، باید حرکت کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای:
🔺ارتباطات دولت جدید با مردم خوب است.
🔺دولت به وعده هایش عمل کند.
🔺هرجا عمل به وعده امکان پذیر نیست واضح به مردم بگویند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حضرت آیت الله خامنه ای:
🔺ارتباطات دولت جدید با مردم خوب است.
🔺دولت به وعده هایش عمل کند.
🔺هرجا عمل به وعده امکان پذیر نیست واضح به مردم بگویند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یکی از فوق العاده ترین مستندهای ساخته شده در سالهای اخیر
💢مستند هاشمی زنده است⚠️
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💢مستند هاشمی زنده است⚠️
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2🎉1
Forwarded from دیده بان انقلاب
💢هاشمی فقط هاشمی نبود💢
هاشمی یک تفکر بود❕
هاشمی یک جریان فکری خاص بود❕
نباید هاشمی را تحریف کرد ❗️
هاشمی را باید همان گونه که در سالهای اخیر بود دید و گفت❗️
درست است که هاشمی در دوران انقلاب یک مبارز و یار امام بود ❗️
اما هاشمی صاحب یک تفکر بود❗️
❌هاشمی صاحب تفکر مک فارلین بود.
❌هاشمی صاحب تفکر جام زهر بود.
❌هاشمی صاحب تفکر اشرافیگری مسئولین بود.
❌هاشمی صاحب تفکر سرمایه داری بود.
❌هاشمی صاحب تفکر اگر در یک سد سازی چند میلیارد هزینه شد حالا چند صد میلیون هم اختلاس شد مهم نیست بود.
❌هاشمی صاحب تفکر نامه بی سلام و والسلام بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تحریف امام بود.
❌هاشمی صاحب تفکر دوستی با آمریکا بود.
❌هاشمی صاحب تفکر در روز عاشورا سد لتیان برویم بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تابو شکنی مقدسات نظام بود.
❌هاشمی صاحب تفکر آقازاده پروری بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تقلب در انتخابات بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تندرو،افراطی و دلواپس خواندن منتقدین بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تغییر سلیقه ای قانون اساسی بود.
⛔️اگر هاشمی تابو شکنی نمیکرد مطمئنا هیچ کدام از معاندین داخلی و خارجی هم جرأت نمیکردند به نظام و انقلاب و رهبری توهین کنند⛔️
⛔️اگر هاشمی شیپور مانور تجمل مسئولین را نمیزد امروز شاهد فیش های نجومی نبودیم⛔️
⛔️اگر هاشمی تفکر سرمایه داری را ترویج نمیکرد امروز شاهد این فاصله طبقاتی فاحش نبودیم.⛔️
⛔️اگر هاشمی در شیپور دروغ تقلب نمیزد کشور شاهد فتنه ۸۸ نبود.⛔️
⛔️اگر هاشمی واقعیت جنگ را به امام میگفت امام هیچوقت جام زهر را نمینوشید⛔️
⛔️اگر حمایت های بیشمار هاشمی از فرزندانش نبود آنها جسورانه بر علیه نظام و انقلاب اقدام نمیکردند.
هاشمی زنده است❗️
تا وقتی تفکرات لیبرال سرمایه داری زنده است❗️
T.me/didebane_enghelab
هاشمی یک تفکر بود❕
هاشمی یک جریان فکری خاص بود❕
نباید هاشمی را تحریف کرد ❗️
هاشمی را باید همان گونه که در سالهای اخیر بود دید و گفت❗️
درست است که هاشمی در دوران انقلاب یک مبارز و یار امام بود ❗️
اما هاشمی صاحب یک تفکر بود❗️
❌هاشمی صاحب تفکر مک فارلین بود.
❌هاشمی صاحب تفکر جام زهر بود.
❌هاشمی صاحب تفکر اشرافیگری مسئولین بود.
❌هاشمی صاحب تفکر سرمایه داری بود.
❌هاشمی صاحب تفکر اگر در یک سد سازی چند میلیارد هزینه شد حالا چند صد میلیون هم اختلاس شد مهم نیست بود.
❌هاشمی صاحب تفکر نامه بی سلام و والسلام بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تحریف امام بود.
❌هاشمی صاحب تفکر دوستی با آمریکا بود.
❌هاشمی صاحب تفکر در روز عاشورا سد لتیان برویم بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تابو شکنی مقدسات نظام بود.
❌هاشمی صاحب تفکر آقازاده پروری بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تقلب در انتخابات بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تندرو،افراطی و دلواپس خواندن منتقدین بود.
❌هاشمی صاحب تفکر تغییر سلیقه ای قانون اساسی بود.
⛔️اگر هاشمی تابو شکنی نمیکرد مطمئنا هیچ کدام از معاندین داخلی و خارجی هم جرأت نمیکردند به نظام و انقلاب و رهبری توهین کنند⛔️
⛔️اگر هاشمی شیپور مانور تجمل مسئولین را نمیزد امروز شاهد فیش های نجومی نبودیم⛔️
⛔️اگر هاشمی تفکر سرمایه داری را ترویج نمیکرد امروز شاهد این فاصله طبقاتی فاحش نبودیم.⛔️
⛔️اگر هاشمی در شیپور دروغ تقلب نمیزد کشور شاهد فتنه ۸۸ نبود.⛔️
⛔️اگر هاشمی واقعیت جنگ را به امام میگفت امام هیچوقت جام زهر را نمینوشید⛔️
⛔️اگر حمایت های بیشمار هاشمی از فرزندانش نبود آنها جسورانه بر علیه نظام و انقلاب اقدام نمیکردند.
هاشمی زنده است❗️
تا وقتی تفکرات لیبرال سرمایه داری زنده است❗️
T.me/didebane_enghelab
Telegram
دیده بان انقلاب
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی
تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳
دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab
اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳
دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab
اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
👍5
☸️یک فیلم با دو بلیط!!!
(بمناسبت سالروز غرق شدنش!!)
زمان جنگ، هواپيماهای عراقی در یک کارخانه قالیشویی در خیابان خاوران ۸ بمب انداختند که ۶ تاشون عمل نکرده بودند.
رفتیم سراغ بمبهای عمل نکرده، همه چیز درست بود اماخرج کمکیشونو نزده بودند! عمل نکردن این بمبها طبیعی نبود و ذهنمو درگیر کرده بود. در راه برگشت، غرق درهمین فکرها رفتم دفتر ستاری(فرمانده نیروی هوایی ارتش). به ایشان گفتم اتفاقی افتاده که خیلی عجیبه، ۸ تا بمب بوده که فقط دوتاش عمل کرده. من الان شش ست فیوز دارم. تفسیرش اینه که این پینها رو نکشیدن و روشون مونده وظاهراً کسانی درعراق دلشون نمیخاد اینها منفجر بشن!
قرار بود قضیه بین ما بمونه. تا یک مدت طولانی بمبها اینطوری فرود میومدند. افتادیم دنبال اینکه این هواپیماها ازکجا میان. فهمیدیم که از پایگاه شعیبیه عراق بلند میشن. به این نتیجه رسیدیم که یک گروه بزرگ در این پایگاه، کاری میکنند که این بمبها عمل نکنند.
بمدت سی تا چهل روز هم این اتفاق درجاهای مختلف کشور تکرار شد. تا اینکه در یکی از سخنرانیهای رسمی، آقای هاشمی رفسنجانی قضیه را اعلام کرد وگفت ما در بین دشمن اینقدر نفوذ کردیم که توی پایگاههای هوایی عراق فلان میکنیم، بهمان میکنیم.(خلاصه کاری میکنیم که بمبهاشون عمل نمیکنند)! از آن به بعد، دیگه این اتفاقِ تکرار نشد و دیگه پین بمبها روشون نبود. سه چهار ماه بعد، پالایشگاه اصفهان را بمباران کردند. بچههای ماهم یک میراژ اف1 عراقی را زدند.
خلبانشم باصندلی اِیجکت کرده بود (به بیرون پریده). هواپیما از شعیبیه آمده بود کنجکاو شدم برم و اون خلبان عراقیو ببینم. از مترجم خواستم ماجرای بمبهای عمل نکرده را بپرسد. خلبان گفت من نمیدانم چه شده اما چند وقت پیش صدام تعداد خیلی زیادی(حدود ۷۰ نفر) از پرسنل و کارکنان و تعدادی از خلبانها را توی پایگاه ما اعدام کرد(بجرم خیانت و توطئه علیه صدام)! مدتی بعد، یروز ستاری را در پایگاه خودمان دیدم و گفتم مگر قرار نبود اون موضوع بین خودمان بماند؟ ستاری گفت من این موضوعو در شورای امنیت ملی مطرح کردم، اونوقت آقای هاشمی این خبر فوق سری را آمدند در سخنرانیشون جلوی همه مردم گفتند! و آن بیچاره ها هم لو رفتند وجانشان از دست رفت!
🔸برگرفته ازخاطرات جواد شریفیراد
معلم و سرتیم خنثیسازی نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ که توسط مرتضی قاضی درکتابی بنام "حرفهای"جمعآوری وچاپ شده است.
#نفوذ
#رفسنجانیسم
#گرادادن_به_دشمن
#غریق_کوشک
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
(بمناسبت سالروز غرق شدنش!!)
زمان جنگ، هواپيماهای عراقی در یک کارخانه قالیشویی در خیابان خاوران ۸ بمب انداختند که ۶ تاشون عمل نکرده بودند.
رفتیم سراغ بمبهای عمل نکرده، همه چیز درست بود اماخرج کمکیشونو نزده بودند! عمل نکردن این بمبها طبیعی نبود و ذهنمو درگیر کرده بود. در راه برگشت، غرق درهمین فکرها رفتم دفتر ستاری(فرمانده نیروی هوایی ارتش). به ایشان گفتم اتفاقی افتاده که خیلی عجیبه، ۸ تا بمب بوده که فقط دوتاش عمل کرده. من الان شش ست فیوز دارم. تفسیرش اینه که این پینها رو نکشیدن و روشون مونده وظاهراً کسانی درعراق دلشون نمیخاد اینها منفجر بشن!
قرار بود قضیه بین ما بمونه. تا یک مدت طولانی بمبها اینطوری فرود میومدند. افتادیم دنبال اینکه این هواپیماها ازکجا میان. فهمیدیم که از پایگاه شعیبیه عراق بلند میشن. به این نتیجه رسیدیم که یک گروه بزرگ در این پایگاه، کاری میکنند که این بمبها عمل نکنند.
بمدت سی تا چهل روز هم این اتفاق درجاهای مختلف کشور تکرار شد. تا اینکه در یکی از سخنرانیهای رسمی، آقای هاشمی رفسنجانی قضیه را اعلام کرد وگفت ما در بین دشمن اینقدر نفوذ کردیم که توی پایگاههای هوایی عراق فلان میکنیم، بهمان میکنیم.(خلاصه کاری میکنیم که بمبهاشون عمل نمیکنند)! از آن به بعد، دیگه این اتفاقِ تکرار نشد و دیگه پین بمبها روشون نبود. سه چهار ماه بعد، پالایشگاه اصفهان را بمباران کردند. بچههای ماهم یک میراژ اف1 عراقی را زدند.
خلبانشم باصندلی اِیجکت کرده بود (به بیرون پریده). هواپیما از شعیبیه آمده بود کنجکاو شدم برم و اون خلبان عراقیو ببینم. از مترجم خواستم ماجرای بمبهای عمل نکرده را بپرسد. خلبان گفت من نمیدانم چه شده اما چند وقت پیش صدام تعداد خیلی زیادی(حدود ۷۰ نفر) از پرسنل و کارکنان و تعدادی از خلبانها را توی پایگاه ما اعدام کرد(بجرم خیانت و توطئه علیه صدام)! مدتی بعد، یروز ستاری را در پایگاه خودمان دیدم و گفتم مگر قرار نبود اون موضوع بین خودمان بماند؟ ستاری گفت من این موضوعو در شورای امنیت ملی مطرح کردم، اونوقت آقای هاشمی این خبر فوق سری را آمدند در سخنرانیشون جلوی همه مردم گفتند! و آن بیچاره ها هم لو رفتند وجانشان از دست رفت!
🔸برگرفته ازخاطرات جواد شریفیراد
معلم و سرتیم خنثیسازی نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ که توسط مرتضی قاضی درکتابی بنام "حرفهای"جمعآوری وچاپ شده است.
#نفوذ
#رفسنجانیسم
#گرادادن_به_دشمن
#غریق_کوشک
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#هاشمی_رفسنجانی:
افتخار میکنم که #جام_زهر را به امام نوشاندم
#خائن_یا_نفوذی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
افتخار میکنم که #جام_زهر را به امام نوشاندم
#خائن_یا_نفوذی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💢 مستندی کمتر دیده شده از راز #قطعنامه۵۹۸ ...
#عبرت_ازتاریخ
#پشت_پرده
#جام_زهر
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#عبرت_ازتاریخ
#پشت_پرده
#جام_زهر
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌🔴👆کلیپ ویژه و مهم
◀️اصرار #هاشمی_رفسنجانی برای شکست در جنگ
◀️راز قطعنامه
◀️جام زهر به امام روح الله
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
◀️اصرار #هاشمی_رفسنجانی برای شکست در جنگ
◀️راز قطعنامه
◀️جام زهر به امام روح الله
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#احمق_های_سعودی
سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی صحنه ای از یکی از فیلم های مستند هالیوود را پخش و مدعی شد که از بندر الحدیده در یمن به عنوان پایگاهی برای فعالیت های نظامی علیه کشورش استفاده می شود.
@didebane_enghelab ak
سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی صحنه ای از یکی از فیلم های مستند هالیوود را پخش و مدعی شد که از بندر الحدیده در یمن به عنوان پایگاهی برای فعالیت های نظامی علیه کشورش استفاده می شود.
@didebane_enghelab ak
😁2🎉2👍1
Forwarded from حکمت ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨افشاگری بی سابقه نماینده مشهد در مجلس :کریمی قدوسی👇
❌دیدار سید محمد خاتمی با فرمانده ناتو در حاشیه اجلاس تمدنها در استانبول
❌درخواست بمباران سپاه
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❌دیدار سید محمد خاتمی با فرمانده ناتو در حاشیه اجلاس تمدنها در استانبول
❌درخواست بمباران سپاه
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥2
⭕️🔴مالکان ۵۵۰ هزار خودروی لوکس باید مالیات بدهند
✍دولت در اجرای بودجه ۱۴۰۰ آییننامه اجرایی دریافت مالیات از مالکان خودروهای میلیاردی را تصویب کرد. براین اساس، مالکان خودروهای ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان نسبت به مازاد یک میلیارد تومان یک درصد، تا مبلغ ۳ میلیارد نسبت به مازاد ۱.۵ میلیارد ۲ درصد، تا مبلغ ۴.۵ میلیارد نسبت به مازاد ۳ میلیارد ۳ درصد و نسبت به مازاد ۴.۵ میلیارد تومان، ۴ درصد مبلغ مازاد را باید مالیات بدهند.
🔹در صورت تعدد مالکان یک خودرو، هر یک از آنها به نسبت سهم خود، باید مالیات بدهند. تمام مشمولان باید تا آخر بهمن ۱۴۰۰ مالیات خود را بپردازند. مراکز تعویض پلاک و دفاتر اسناد بدون دریافت گواهی پرداخت مالیات، نمیتوانند نقلوانتقال خودروهای بالای یک میلیاردتومان را ثبت کنند.
طبق بررسیها ۵۵۰ هزار خودروی بالای ۱ میلیارد تومان مشمول مالیات هستند
➕ظاهرا بعضی ها اشتباه متوجه شدند و دارن از خودروهای غیر لوکس ایرانی هم مالیات میگیرن!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دولت در اجرای بودجه ۱۴۰۰ آییننامه اجرایی دریافت مالیات از مالکان خودروهای میلیاردی را تصویب کرد. براین اساس، مالکان خودروهای ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان نسبت به مازاد یک میلیارد تومان یک درصد، تا مبلغ ۳ میلیارد نسبت به مازاد ۱.۵ میلیارد ۲ درصد، تا مبلغ ۴.۵ میلیارد نسبت به مازاد ۳ میلیارد ۳ درصد و نسبت به مازاد ۴.۵ میلیارد تومان، ۴ درصد مبلغ مازاد را باید مالیات بدهند.
🔹در صورت تعدد مالکان یک خودرو، هر یک از آنها به نسبت سهم خود، باید مالیات بدهند. تمام مشمولان باید تا آخر بهمن ۱۴۰۰ مالیات خود را بپردازند. مراکز تعویض پلاک و دفاتر اسناد بدون دریافت گواهی پرداخت مالیات، نمیتوانند نقلوانتقال خودروهای بالای یک میلیاردتومان را ثبت کنند.
طبق بررسیها ۵۵۰ هزار خودروی بالای ۱ میلیارد تومان مشمول مالیات هستند
➕ظاهرا بعضی ها اشتباه متوجه شدند و دارن از خودروهای غیر لوکس ایرانی هم مالیات میگیرن!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 فراز پایانی اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیتالله هاشمی رفسنجانی
🔹 آیتالله خامنهای در این نماز بر خلاف مشی همیشگی خود در نمازهای میت، به جای عبارت «اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا»، یک فراز استغفار با ۹ مرتبه ذکر «عفوک» قرائت نمودند.
➕هاشمی مسیر آرمانی انقلاب را تغییر داد مردم ایران به خاطر این انحراف بزرگ از او نخواهند گذشت و در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹 آیتالله خامنهای در این نماز بر خلاف مشی همیشگی خود در نمازهای میت، به جای عبارت «اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا»، یک فراز استغفار با ۹ مرتبه ذکر «عفوک» قرائت نمودند.
➕هاشمی مسیر آرمانی انقلاب را تغییر داد مردم ایران به خاطر این انحراف بزرگ از او نخواهند گذشت و در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️🔴اعتراف و اذعان پسر هاشمی در سال ۱۳۹۸ مبنی بر اینکه از عمر چهل ساله انقلاب در اون سال ۳۲سال را اصلاحطلبان دولت داری کردند و با پوز خنده تایید میکنه که وضع بد معیشتی و اقتصادی موجود حاصل عملکرد آنهاست.
#سرطانی_بنام_اصلاحات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#سرطانی_بنام_اصلاحات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
Forwarded from جمعیت خیریه صبح امید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🐏 🥩 در طرح قربانی اول ماه، ۸ گوسفند به مبلغ ۲۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان برای خانوادههای نیازمند #قربانی شد
🌟 به یاری شما همراهان و مهربانان، سعی داریم در زمینههای مختلف حامی خانوادههای نیازمند باشیم
#صدقه_اول_ماه
#گزارش_مهربانی
#قربانی_اول_ماه
#جمادی_الثانی
______
🌷 جمعیت خیریه صبح امید:
📲 ۰۹۱۰۸۶۸۶۲۰۰
🍀 @sobheomid_ir
🌟 به یاری شما همراهان و مهربانان، سعی داریم در زمینههای مختلف حامی خانوادههای نیازمند باشیم
#صدقه_اول_ماه
#گزارش_مهربانی
#قربانی_اول_ماه
#جمادی_الثانی
______
🌷 جمعیت خیریه صبح امید:
📲 ۰۹۱۰۸۶۸۶۲۰۰
🍀 @sobheomid_ir
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢رهبرانقلاب در ارتباط زنده با مردم قم: آنهایی که میگویند چرا با آمریکا مخالفید چرا میگویید مرگ بر آمریکا، این ظاهربینی و سطحی نگری ست، عمق قضیه این است که با پدیده استکبار مخالفیم.
♦️دشمنی و کینه ورزی عمیق آمریکا با جمهوری اسلامی از همین جا فهمیده میشود؛ جمهوری اسلامی مظهر اعتفاد دینی مردم است و ناشی از نگاه انقلابی در حوزه دین به مسائل جاری جهان و کشور است از این جهت راس استکبار که آمریکا ست با جمهوری اسلامی که همه چیزش از دین است و یک حرکت دینی ست مخالف است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦️دشمنی و کینه ورزی عمیق آمریکا با جمهوری اسلامی از همین جا فهمیده میشود؛ جمهوری اسلامی مظهر اعتفاد دینی مردم است و ناشی از نگاه انقلابی در حوزه دین به مسائل جاری جهان و کشور است از این جهت راس استکبار که آمریکا ست با جمهوری اسلامی که همه چیزش از دین است و یک حرکت دینی ست مخالف است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2