🔴رابطه کیفیت خودروهای داخلی با میزان تولید و قیمت آنها!
🔹هر چی بی کیفیت تر گران تر!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹هر چی بی کیفیت تر گران تر!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺نفوذیهای آمریکایی و اسرائیلی برای تخریب صنایع داخلی
🔹وقتی از دشمن صحبت می شود و از آمریکا و اسرائیل نامبرده می شود، می بینیم که موذیانه ترین روشها توسط همین کشورها انجام شده است. سیاست هایی مانند تحریم و کارشکنی در رأس همه کارهای دولت های اسرائیلی بوده ولی سؤال این است اگر قرار باشد امروز آمریکا و اسرائیل با یک کشور دشمنی کنند بهترین راه چیست؟
🔹آیا جنگ، تحریم، خرابکاری و یا نفوذ؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹وقتی از دشمن صحبت می شود و از آمریکا و اسرائیل نامبرده می شود، می بینیم که موذیانه ترین روشها توسط همین کشورها انجام شده است. سیاست هایی مانند تحریم و کارشکنی در رأس همه کارهای دولت های اسرائیلی بوده ولی سؤال این است اگر قرار باشد امروز آمریکا و اسرائیل با یک کشور دشمنی کنند بهترین راه چیست؟
🔹آیا جنگ، تحریم، خرابکاری و یا نفوذ؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
افزایش مجدد قیمت ها در ده روز گذشته!
طی ده روز گذشته مجددا قیمت برخی از اقلام مصرفی خانوار بین ده تا چهل درصد افزایش داشته است.
آقای دولت حواست به معیشت مردم هم باشد.
مردم دارند زیر بار فشار گرانی ها له می شوند.
فقط قیمت گوشت گوسفندی در حدود سی تا چهل هزار تومان افزایش داشته!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
طی ده روز گذشته مجددا قیمت برخی از اقلام مصرفی خانوار بین ده تا چهل درصد افزایش داشته است.
آقای دولت حواست به معیشت مردم هم باشد.
مردم دارند زیر بار فشار گرانی ها له می شوند.
فقط قیمت گوشت گوسفندی در حدود سی تا چهل هزار تومان افزایش داشته!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
x4bjo2hvbxal4e4fhkxe.pdf
1.4 MB
🔴 دست دولت در جیب مردم‼️
دولت جهت تامین کسری بودجه خود با اخذ مالیات های سنگین دستش را در جیب مردم کرد!
پس از آنکه نقل و انتقال خودرو به مراکز تعویض پلاک سپرده شد حالا پس از چند ماه دولت میخواهد کسری اش را با مالیات های سنگین از طریق مردم تامین کند!
▪️سازمان امور مالیاتی کشور، ماخذ قیمت خودرو و موتور سیکلتهای داخلی و خارجی جهت تعیین مالیات و حق الثبت را اعلام کرد.
▪️در این فهرست که از سوی سازمان مالیاتی کشور تهیه و تدوین شده است ﻣﺄﺧﺬ محاسبه ﻣﺎﻟﯿﺎت و ﻋﻮارض ﺷﻤﺎره ﮔﺬاری و ﻋﻮارض ﺳﺎﻻﻧﻪ اﻧﻮاع ﻣﻮﺗﻮرﺳﯿﮑﺖ ﻫﺎی وارداتی و ﻣﺄﺧﺬ محاسبه ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘﻘال و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ حق اﻟﺜﺒﺖ اﻧﻮاع ﻣﻮﺗﻮرﺳﯿﮑﺖ ﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ داخل به علاوه ﻣﺄﺧﺬ ﻣﺤﺎﺳﻪ ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘقال و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ حق اﻟﺜﺒﺖ اﻧﻮاع ﻣﻮﺗﻮرﺳﯿﮑﺖ ﻫﺎی وارداتی دیده میشود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دولت جهت تامین کسری بودجه خود با اخذ مالیات های سنگین دستش را در جیب مردم کرد!
پس از آنکه نقل و انتقال خودرو به مراکز تعویض پلاک سپرده شد حالا پس از چند ماه دولت میخواهد کسری اش را با مالیات های سنگین از طریق مردم تامین کند!
▪️سازمان امور مالیاتی کشور، ماخذ قیمت خودرو و موتور سیکلتهای داخلی و خارجی جهت تعیین مالیات و حق الثبت را اعلام کرد.
▪️در این فهرست که از سوی سازمان مالیاتی کشور تهیه و تدوین شده است ﻣﺄﺧﺬ محاسبه ﻣﺎﻟﯿﺎت و ﻋﻮارض ﺷﻤﺎره ﮔﺬاری و ﻋﻮارض ﺳﺎﻻﻧﻪ اﻧﻮاع ﻣﻮﺗﻮرﺳﯿﮑﺖ ﻫﺎی وارداتی و ﻣﺄﺧﺬ محاسبه ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘﻘال و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ حق اﻟﺜﺒﺖ اﻧﻮاع ﻣﻮﺗﻮرﺳﯿﮑﺖ ﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ داخل به علاوه ﻣﺄﺧﺬ ﻣﺤﺎﺳﻪ ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘقال و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ حق اﻟﺜﺒﺖ اﻧﻮاع ﻣﻮﺗﻮرﺳﯿﮑﺖ ﻫﺎی وارداتی دیده میشود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3👎1
گوشت دوباره گران شد‼️
پس از آنکه دولت نتوانست خوراک مورد نیاز دام و طیور کشور را تامین کند گوشت گوسفندی پس از چند ماه ثبات قیمتی با افزایش سرسام آور مواجه شد.
هم اکنون گوشت شقه گوسفندی از کیلویی ۱۴۵ هزار تومان تا کیلویی ۱۷۰ هزار تومان در سطح شهر فروخته می شود. که با افزایش حدود سی هزار تومانی در چند روز گذشته مواجه شده است.
عدم نظارت بر روی اقلام مورد نیاز مردم سبب شده تا در هر منطقه از تهران گوشت با یک قیمت فروخته شود.
مردم دارند زیر بار فشار گرانی له می شوند و اقلام مورد نیازشان روز به روز گران تر می شود!
با اینکه قیمت ارز در روزهای گذشته کاهش داشته اما هر روز شاهد افزایش قیمت محصولات مختلف در سطح کشور هستیم.
پس از کمبود و گرانی خوراک دام، افزایش صادرات و عدم تمایل به تولید دام از سوی دامداران از جمله مواردی است که موجب شده تا گوشت گوسفندی مجددا گران شود.
چندماهی است که دامداران به علت گرانی خوراک، بره های خود را به کشتارگاه میفرستند و این امر سبب شده تا پرورش دام در کشور با کاهش مواجه شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پس از آنکه دولت نتوانست خوراک مورد نیاز دام و طیور کشور را تامین کند گوشت گوسفندی پس از چند ماه ثبات قیمتی با افزایش سرسام آور مواجه شد.
هم اکنون گوشت شقه گوسفندی از کیلویی ۱۴۵ هزار تومان تا کیلویی ۱۷۰ هزار تومان در سطح شهر فروخته می شود. که با افزایش حدود سی هزار تومانی در چند روز گذشته مواجه شده است.
عدم نظارت بر روی اقلام مورد نیاز مردم سبب شده تا در هر منطقه از تهران گوشت با یک قیمت فروخته شود.
مردم دارند زیر بار فشار گرانی له می شوند و اقلام مورد نیازشان روز به روز گران تر می شود!
با اینکه قیمت ارز در روزهای گذشته کاهش داشته اما هر روز شاهد افزایش قیمت محصولات مختلف در سطح کشور هستیم.
پس از کمبود و گرانی خوراک دام، افزایش صادرات و عدم تمایل به تولید دام از سوی دامداران از جمله مواردی است که موجب شده تا گوشت گوسفندی مجددا گران شود.
چندماهی است که دامداران به علت گرانی خوراک، بره های خود را به کشتارگاه میفرستند و این امر سبب شده تا پرورش دام در کشور با کاهش مواجه شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6👎1
☑️حسن روحانی در سربازی
⭕️تصویر دیده نشده از حسن روحانی(منوچهر فریدون) در خدمت سربازی، سال ۱۳۵۰؛ نفر اول از سمت چپ
⭕️شاید آن زمان هیچکس فکرش را هم نمی کرد این فرد در آینده از چنگیز و اسکندر بیشتر ایران را ویران کند...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
⭕️تصویر دیده نشده از حسن روحانی(منوچهر فریدون) در خدمت سربازی، سال ۱۳۵۰؛ نفر اول از سمت چپ
⭕️شاید آن زمان هیچکس فکرش را هم نمی کرد این فرد در آینده از چنگیز و اسکندر بیشتر ایران را ویران کند...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥سردار هادیانفر: پول خودروی خارجی را می گیرند اما خودروی ناایمن تحویل می دهند
🔸️ رئیس پلیس راهور:
🔹️توصیه من به خودروسازان و انجمن خودروسازان این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند.
🔹️اینطور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم دهند.
🔹️خودروی ما باید آنقدر ایمن باشد که در صورت بیمبالاتی راننده یا بروز حادثه، جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشینان گرفته شود نه اینکه خود وسیله کشنده شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸️ رئیس پلیس راهور:
🔹️توصیه من به خودروسازان و انجمن خودروسازان این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند.
🔹️اینطور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم دهند.
🔹️خودروی ما باید آنقدر ایمن باشد که در صورت بیمبالاتی راننده یا بروز حادثه، جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشینان گرفته شود نه اینکه خود وسیله کشنده شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 واکنش تند مهمان برنامه به مرثیه سرائی مجری بی بی سی برای امارات؛ چرا وقتی که غیر نظامیان و بیمارستان ها در یمن بمباران می شوند، هیچ صدایی از جهانیان بلند نمی شود!
احمد موید، نویسنده و فعال سیاسی یمنی در واکنش به اظهارات مجری بی بی سی:
🔹چرا امارات و سعودی ها می توانند از همه جا سلاح بگیرند و یمن و غیر نظامیان یمن را مورد هدف قرار بدهند اما وقتی یمنی ها می خواهند از خود دفاع کنند باید به همه توضیح بدهیم که این سلاح ها از کجا می آید!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
احمد موید، نویسنده و فعال سیاسی یمنی در واکنش به اظهارات مجری بی بی سی:
🔹چرا امارات و سعودی ها می توانند از همه جا سلاح بگیرند و یمن و غیر نظامیان یمن را مورد هدف قرار بدهند اما وقتی یمنی ها می خواهند از خود دفاع کنند باید به همه توضیح بدهیم که این سلاح ها از کجا می آید!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺نفوذیهای آمریکایی و اسرائیلی برای تخریب صنایع داخلی
🔹وقتی از دشمن صحبت می شود و از آمریکا و اسرائیل نامبرده می شود، می بینیم که موذیانه ترین روشها توسط همین کشورها انجام شده است. سیاست هایی مانند تحریم و کارشکنی در رأس همه کارهای دولت های اسرائیلی بوده ولی سؤال این است اگر قرار باشد امروز آمریکا و اسرائیل با یک کشور دشمنی کنند بهترین راه چیست؟
🔹آیا جنگ، تحریم، خرابکاری و یا نفوذ؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹وقتی از دشمن صحبت می شود و از آمریکا و اسرائیل نامبرده می شود، می بینیم که موذیانه ترین روشها توسط همین کشورها انجام شده است. سیاست هایی مانند تحریم و کارشکنی در رأس همه کارهای دولت های اسرائیلی بوده ولی سؤال این است اگر قرار باشد امروز آمریکا و اسرائیل با یک کشور دشمنی کنند بهترین راه چیست؟
🔹آیا جنگ، تحریم، خرابکاری و یا نفوذ؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💬 تاریخ فراموش نخواهد کرد!
▪️دیروز ۲۷ دی، سالگرد اجرای برجام است که حتی روزنامه ها هم از تیتر زدن در صفحه اولشان خجالت کشیدند،
چه زود افول کرد آن آفتاب تابان و چه طنز تلخی بود این شوخی بی مزه روزگار!
اما منِ آموزگار برای نسل چهارم انقلاب، از پرکردن راکتورها با سیمان خواهم گفت...!
تاریخ فراموش نخواهد کرد...!
✍️"مُحَمّد نُصوحی"
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▪️دیروز ۲۷ دی، سالگرد اجرای برجام است که حتی روزنامه ها هم از تیتر زدن در صفحه اولشان خجالت کشیدند،
چه زود افول کرد آن آفتاب تابان و چه طنز تلخی بود این شوخی بی مزه روزگار!
اما منِ آموزگار برای نسل چهارم انقلاب، از پرکردن راکتورها با سیمان خواهم گفت...!
تاریخ فراموش نخواهد کرد...!
✍️"مُحَمّد نُصوحی"
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 پاسخ عالی و کامل دکتر حسن عباسی به کسانی که بعد از قرارداد ۲۵ ساله، مدعی فروش ایران به چین هستند
❌ در پاسخ به این تحلیل دکتر عباسی از دیوار صدا درمیاد ولی از لیبرالها درنمیاد. حتما بخونید و منتشر کنید.
الف- وزن مالی قرارداد بیست و پنج ساله همکاری #ایران و #چین تقریبا چهارصد میلیارد دلار است؛ یعنی میانگین آن: سالی شانزده میلیارد دلار [که مبلغ زیادی نیست، بلکه محدود و متعارف است]
ب- آمریکا و متحدینش در دوره بیست ساله همکاری با #افغانستان بیش از دو هزار و چهارصد میلیارد دلار هزینه کردند؛ یعنی سالی صد و بیست میلیارد دلار، بدون تاثیر مثبتی در زندگی مردم افغانستان.
پ- مبلغ همکاری #آمریکا و افغانستان با رقم دو هزار و چهارصد میلیارد دلار ، شش برابر مبلغ قرار داد #ایران و چین، یعنی چهارصد میلیارد دلار است. آیا افغانستان فروخته شد به آمریکا؟
ت- آمریکا و سی کشور متحد او با آن پول کلان نتوانستند در افغانستان کاری از پیش ببرند، لذا دست از پا درازتر گریختند. پس چگونه چین در یک قرارداد پایاپای کوچک، ایران را مستعمره خود میسازد؟!
ث- آن چه #لیبرال_ها را آشفته کرده، #وزن_سیاسی قراردادهای ایران با چین و روسیه و هند و دیگران است؛ که حاکی از کم اثر شدن تحریمهای سیاسی و اقتصادی آمریکا و اروپاست.
ج- عضویت ایران در پیمان #شانگهای و قراردادهای میان مدت با چین و روسیه و هند و دیگران، اولا حمله به استراتژی آمریکا در انزوای ایران بوده است، و ثانیا حمله به استراتژی لیبرالها در نرمالیزیشن جمهوری اسلامی به نفع استکبار.
چ- چین و روسیه برخلاف آمریکا و اروپا، اولا نه برنامه #براندازی دارند، ثانیا نه براندازان را در کشور خود جای دادهاند، ثالثا نه سبک زندگی تحمیلی و تهاجم فرهنگی دارند، و رابعا نه ایدئولوژی هار و مسلطی مانند #لیبرالیسم دارند.
ح- آمریکا و اروپای غربی، تا دست از #سابوتاژ و #رژیم_چنج برندارند، و گروهکهای برانداز را بیرون نریزند، و ایدئولوژی هار لیبرالیسم و سبک زندگی لوسیفری خود را تحمیل نکنند، در جوار مردم ایران جایی ندارند.
خ- استقلال بینظیر و رشکبرانگیز ایران در چهار دهه گذشته، با قراردادهای همکاریهای بیست و پنج ساله با سایر کشورها، با مبلغ ناچیز سالیانه شانزده میلیارد دلاری مخدوش نمیشود؛ بلکه مبتنی بر #اصل_احترام_متقابل است.
#قرارداد_۲۵_ساله_ایران_و_چین
#شکوفایی_اقتصاد
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❌ در پاسخ به این تحلیل دکتر عباسی از دیوار صدا درمیاد ولی از لیبرالها درنمیاد. حتما بخونید و منتشر کنید.
الف- وزن مالی قرارداد بیست و پنج ساله همکاری #ایران و #چین تقریبا چهارصد میلیارد دلار است؛ یعنی میانگین آن: سالی شانزده میلیارد دلار [که مبلغ زیادی نیست، بلکه محدود و متعارف است]
ب- آمریکا و متحدینش در دوره بیست ساله همکاری با #افغانستان بیش از دو هزار و چهارصد میلیارد دلار هزینه کردند؛ یعنی سالی صد و بیست میلیارد دلار، بدون تاثیر مثبتی در زندگی مردم افغانستان.
پ- مبلغ همکاری #آمریکا و افغانستان با رقم دو هزار و چهارصد میلیارد دلار ، شش برابر مبلغ قرار داد #ایران و چین، یعنی چهارصد میلیارد دلار است. آیا افغانستان فروخته شد به آمریکا؟
ت- آمریکا و سی کشور متحد او با آن پول کلان نتوانستند در افغانستان کاری از پیش ببرند، لذا دست از پا درازتر گریختند. پس چگونه چین در یک قرارداد پایاپای کوچک، ایران را مستعمره خود میسازد؟!
ث- آن چه #لیبرال_ها را آشفته کرده، #وزن_سیاسی قراردادهای ایران با چین و روسیه و هند و دیگران است؛ که حاکی از کم اثر شدن تحریمهای سیاسی و اقتصادی آمریکا و اروپاست.
ج- عضویت ایران در پیمان #شانگهای و قراردادهای میان مدت با چین و روسیه و هند و دیگران، اولا حمله به استراتژی آمریکا در انزوای ایران بوده است، و ثانیا حمله به استراتژی لیبرالها در نرمالیزیشن جمهوری اسلامی به نفع استکبار.
چ- چین و روسیه برخلاف آمریکا و اروپا، اولا نه برنامه #براندازی دارند، ثانیا نه براندازان را در کشور خود جای دادهاند، ثالثا نه سبک زندگی تحمیلی و تهاجم فرهنگی دارند، و رابعا نه ایدئولوژی هار و مسلطی مانند #لیبرالیسم دارند.
ح- آمریکا و اروپای غربی، تا دست از #سابوتاژ و #رژیم_چنج برندارند، و گروهکهای برانداز را بیرون نریزند، و ایدئولوژی هار لیبرالیسم و سبک زندگی لوسیفری خود را تحمیل نکنند، در جوار مردم ایران جایی ندارند.
خ- استقلال بینظیر و رشکبرانگیز ایران در چهار دهه گذشته، با قراردادهای همکاریهای بیست و پنج ساله با سایر کشورها، با مبلغ ناچیز سالیانه شانزده میلیارد دلاری مخدوش نمیشود؛ بلکه مبتنی بر #اصل_احترام_متقابل است.
#قرارداد_۲۵_ساله_ایران_و_چین
#شکوفایی_اقتصاد
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 روایت پوتین از سفر به تهران؛
در ایران دو کشور دیدیم!
👤سجادی، سفیر اسبق ایران در روسیه:
بعد از اجلاس کشورهای حاشیه خزر شنیدیم آقای پوتین به همراهانش گفته که ما به دو کشور رفتیم، یکی کشور آقای خامنهای، یکی هم کشور آقای روحانی!
🔻اینقدر رفتارها ملموس بوده که همه میفهمیدند قضیه چیست.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
در ایران دو کشور دیدیم!
👤سجادی، سفیر اسبق ایران در روسیه:
بعد از اجلاس کشورهای حاشیه خزر شنیدیم آقای پوتین به همراهانش گفته که ما به دو کشور رفتیم، یکی کشور آقای خامنهای، یکی هم کشور آقای روحانی!
🔻اینقدر رفتارها ملموس بوده که همه میفهمیدند قضیه چیست.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
.
قیمت نفت؛ مذاکره و موشک!
♦️قیمت نفت به بالاترین رقم از سال ۲۰۱۴ (آبان۱۳۹۲) رسید؛ یعنی زمانی که دولت خوش بین به غرب در ایران، با هیاهو، آماده توافق موقت با آمریکا می شد.
🔹دولت ما در این مدت، به نفع غرب به بازار آرامش داد، بی آن که منافع ما تامین شود. ابتدا قیمت۸۷ دلاری نصف شد. ما و سایر صادر کنندگان، برای همان درآمد سابق، باید دو برابر نفت می فروختیم!
♦️پس از آن هم که وابسته برجام شدیم، آمریکا زیرش زد و کوشید صادرات نفت ما را به صفر نزدیک کند. بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش درآمد، حاصل بازی به روش مطلوب دشمن بود
🔹اما اکنون با وجود اینکه ایران توانسته صادرات ۵۰ هزار بشکه ای نفت را به بالای یک میلیون بشکه برساند (عرضه بیشتر در بازار)، قیمت نه تنها کم نشده، بلکه فزونی هم گرفته و پیش بینی می شود به ۱۰۰ دلار هم برسد.
🔹نکته مهم تر، تحلیل رویتر از علت ماجراست: "به دنبال تنشها در خاورمیانه از جمله حملات حوثیها به امارات، قیمت نفت به بالاترین حد در هفت سال اخیر رسید".
♦️آن مرحوم نیست ببیند که روزگار آینده، روزگار مذاکره به پشتوانه قدرت موشکی است؛ نه مذاکره از موضع ضعف.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قیمت نفت؛ مذاکره و موشک!
♦️قیمت نفت به بالاترین رقم از سال ۲۰۱۴ (آبان۱۳۹۲) رسید؛ یعنی زمانی که دولت خوش بین به غرب در ایران، با هیاهو، آماده توافق موقت با آمریکا می شد.
🔹دولت ما در این مدت، به نفع غرب به بازار آرامش داد، بی آن که منافع ما تامین شود. ابتدا قیمت۸۷ دلاری نصف شد. ما و سایر صادر کنندگان، برای همان درآمد سابق، باید دو برابر نفت می فروختیم!
♦️پس از آن هم که وابسته برجام شدیم، آمریکا زیرش زد و کوشید صادرات نفت ما را به صفر نزدیک کند. بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش درآمد، حاصل بازی به روش مطلوب دشمن بود
🔹اما اکنون با وجود اینکه ایران توانسته صادرات ۵۰ هزار بشکه ای نفت را به بالای یک میلیون بشکه برساند (عرضه بیشتر در بازار)، قیمت نه تنها کم نشده، بلکه فزونی هم گرفته و پیش بینی می شود به ۱۰۰ دلار هم برسد.
🔹نکته مهم تر، تحلیل رویتر از علت ماجراست: "به دنبال تنشها در خاورمیانه از جمله حملات حوثیها به امارات، قیمت نفت به بالاترین حد در هفت سال اخیر رسید".
♦️آن مرحوم نیست ببیند که روزگار آینده، روزگار مذاکره به پشتوانه قدرت موشکی است؛ نه مذاکره از موضع ضعف.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1😁1
.
دو روش فروش نفت
با اجازه و بدون اجازه آمریکا!
🔹زمین تا آسمان فرق می کند که در برابر زورگویان دغلکار دنیا، با بی اعتمادی و اقتدار ظاهر شوید؛ یا از موضع خوش خیالی و اظهار ضعف وانفعال .
♦️قیمت نفت با برجام، نصف شد و به جایی رسیدیم که معاون آقای روحانی بگوید "اجازه فروش حتی یک بشکه نفت، و در ازای غذا و دارو را هم به ما نمی دهند"!
🔹اما اکنون، در حالی که بی اعتنا به تحریم ها و وقت کشی آمریکا درباره احیای برجام، یک میلیون بشکه نفت می فروشیم، قیمت جهانی نفت نیز به رکورد ۸۷ دلاری آبان۱۳۹۲ باز گشته است.
✍ #محمدایمانی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دو روش فروش نفت
با اجازه و بدون اجازه آمریکا!
🔹زمین تا آسمان فرق می کند که در برابر زورگویان دغلکار دنیا، با بی اعتمادی و اقتدار ظاهر شوید؛ یا از موضع خوش خیالی و اظهار ضعف وانفعال .
♦️قیمت نفت با برجام، نصف شد و به جایی رسیدیم که معاون آقای روحانی بگوید "اجازه فروش حتی یک بشکه نفت، و در ازای غذا و دارو را هم به ما نمی دهند"!
🔹اما اکنون، در حالی که بی اعتنا به تحریم ها و وقت کشی آمریکا درباره احیای برجام، یک میلیون بشکه نفت می فروشیم، قیمت جهانی نفت نیز به رکورد ۸۷ دلاری آبان۱۳۹۲ باز گشته است.
✍ #محمدایمانی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📛باج دهی تیم مذاکرهی عراقچی در روزهای آخر دولت روحانی
🔺و تلاشهای موفقیت آمیز باقری برای برداشتن این بندهای فرابرجامی
افشاگری جدید از خبرنگار حاضر در وین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔺و تلاشهای موفقیت آمیز باقری برای برداشتن این بندهای فرابرجامی
افشاگری جدید از خبرنگار حاضر در وین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2👎1
📌 پیش به سوی توافق!
✅ وال استریت ژورنال: پیشرفتهایی در زمینه هایی از جمله چگونگی لغو تحریمها، برگرداندن اقدامات هستهای ایران، و نحوه اجرای توافق در طی چند ماه، در مذاکرات وین صورت گرفته است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✅ وال استریت ژورنال: پیشرفتهایی در زمینه هایی از جمله چگونگی لغو تحریمها، برگرداندن اقدامات هستهای ایران، و نحوه اجرای توافق در طی چند ماه، در مذاکرات وین صورت گرفته است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2👎1
📌فعال اصلاح طلب: زندگی برخی اصلاح طلبان شبیه مردم نیست/ آنان صداقت و شجاعت سابق را ندارند
❇️ علی صوفی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در گفتگویی اظهار داشت: رهبری اصلاحطلبی برای گسلهایی که امروز وجود دارد، باید راه حلهایی داد تا این گسلها مثل فاصله طبقاتی فعال نشود. شما میدانید کسانی که این شعارها و این حرفها را میزنند، باید زندگی سادهای داشته باشد و شکل زندگی آنها باید هم سطح زندگی مردم باشد.
🔻امروزه ما در میان اصلاح طلبان کسانی را داریم که فاصله طبقاتی آنها شبیه مردم نیست. شاید اصلاح طلبان موجود نتوانند آن پروسهای که اصلاح طلبی اقتضا میکند بتوانند آن را پیش ببرند و آن را نمایندگی کنند. اصلاح طلبان موجود مثل جریان چپ سابق نیستند. آن شجاعت و اخلاصی که در جریان چپ وجود داشت در جریان اصلاح طلبی امروز دیده نمیشود
🔻اصلاح طلبان وقتی به قدرت میرسند برای حفظ خودشان دست از اصلاح طلبی میکشند. چون اصلاح طلبی هزینه دارد و حاضر نیستند هزینه بپردازند لذا نمیتوان از آنها انتظار داشت که رسالت اصلاحطلبی را پیش ببرند
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❇️ علی صوفی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در گفتگویی اظهار داشت: رهبری اصلاحطلبی برای گسلهایی که امروز وجود دارد، باید راه حلهایی داد تا این گسلها مثل فاصله طبقاتی فعال نشود. شما میدانید کسانی که این شعارها و این حرفها را میزنند، باید زندگی سادهای داشته باشد و شکل زندگی آنها باید هم سطح زندگی مردم باشد.
🔻امروزه ما در میان اصلاح طلبان کسانی را داریم که فاصله طبقاتی آنها شبیه مردم نیست. شاید اصلاح طلبان موجود نتوانند آن پروسهای که اصلاح طلبی اقتضا میکند بتوانند آن را پیش ببرند و آن را نمایندگی کنند. اصلاح طلبان موجود مثل جریان چپ سابق نیستند. آن شجاعت و اخلاصی که در جریان چپ وجود داشت در جریان اصلاح طلبی امروز دیده نمیشود
🔻اصلاح طلبان وقتی به قدرت میرسند برای حفظ خودشان دست از اصلاح طلبی میکشند. چون اصلاح طلبی هزینه دارد و حاضر نیستند هزینه بپردازند لذا نمیتوان از آنها انتظار داشت که رسالت اصلاحطلبی را پیش ببرند
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
📌 بازهم همصدایی با آمریکا/ جاده صاف کنی عناصر معلوم الحال دولت روحانی برای ندادن تضمین توسط آمریکا در مذاکرات!
❇️ ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به دادن تضمین به ایران درباره خارج نشدن دولت بعدی آمریکا از توافق گفته است: در دیپلماسی و امور بین الملل چیزی به نام تضمین وجود ندارد.
🔻از سخن این مقام آمریکایی چنین برداشت میشود که ایالات متحده تحت هیچ شرایطی نمیتواند به ایران برای عدم خروج از برجام تضمینی دهد چراکه امکان دارد دولت بعدی آمریکا شخصی مثل ترامپ باشد و بخواهد از برجام خارج گردد.
🔻چند وقت پیش هم دیاکو حسینی از نزدیکان حسام الدین آشنا که تلاش های بسیاری برای توجیه کارآمدی برجام داشت، در اظهاراتی تامل برانگیز گفته است: در مذاکرات بین المللی هیچ کشور عاقلی وقت را برای گرفتن تضمین، تلف نمیکند!! این در حالی است که ابتدا خود ایشان باید پاسخ دهد چرا با این وجود، جواد ظریف صحبت های جان کری را به عنوان تضمین دولت آمریکا حساب میکرد؟
🔻همفکران دولت روحانی باید شفاف بگویند چرا این صحبت را در زمان دولت روحانی و در میانه مذاکرات بیان نکردند؟!
🔻مشکل اینجاست که منافع سیاسی هر جریان باعث میشود اشخاصی مانند دیاکو حسینی حرفشان در موضوع واحد، یکسان نباشد. البته این نکته را باید گوشزد نمود که یکی از راهبردهای تیم مذاکره کننده فعلی همین راستی آزمایی عملکرد آمریکا در رفع تحریمها و عدم خروج از برجام میباشد و به همین خاطر با وجود چنین عواملی هنوز گرههای مذاکرات وین برای توافق حل نشده است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❇️ ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به دادن تضمین به ایران درباره خارج نشدن دولت بعدی آمریکا از توافق گفته است: در دیپلماسی و امور بین الملل چیزی به نام تضمین وجود ندارد.
🔻از سخن این مقام آمریکایی چنین برداشت میشود که ایالات متحده تحت هیچ شرایطی نمیتواند به ایران برای عدم خروج از برجام تضمینی دهد چراکه امکان دارد دولت بعدی آمریکا شخصی مثل ترامپ باشد و بخواهد از برجام خارج گردد.
🔻چند وقت پیش هم دیاکو حسینی از نزدیکان حسام الدین آشنا که تلاش های بسیاری برای توجیه کارآمدی برجام داشت، در اظهاراتی تامل برانگیز گفته است: در مذاکرات بین المللی هیچ کشور عاقلی وقت را برای گرفتن تضمین، تلف نمیکند!! این در حالی است که ابتدا خود ایشان باید پاسخ دهد چرا با این وجود، جواد ظریف صحبت های جان کری را به عنوان تضمین دولت آمریکا حساب میکرد؟
🔻همفکران دولت روحانی باید شفاف بگویند چرا این صحبت را در زمان دولت روحانی و در میانه مذاکرات بیان نکردند؟!
🔻مشکل اینجاست که منافع سیاسی هر جریان باعث میشود اشخاصی مانند دیاکو حسینی حرفشان در موضوع واحد، یکسان نباشد. البته این نکته را باید گوشزد نمود که یکی از راهبردهای تیم مذاکره کننده فعلی همین راستی آزمایی عملکرد آمریکا در رفع تحریمها و عدم خروج از برجام میباشد و به همین خاطر با وجود چنین عواملی هنوز گرههای مذاکرات وین برای توافق حل نشده است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔞🔞 حاوی تصاویر دلخراش 🔞🔞
✳ برای تطهیر پهلوی، حد و مرزی نمیشناسند... میگویند که حتی سرکوب هم نکرد؛ یعنی که یادمان برود اربعینهای پی در پی شهدا را در سراسر کشور، یعنی که یادمان برود خونی که جای باران چکید در جمعه سیاه را،و یعنی که یادمان برود بیش از شش هزار شهید، از خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ را، که سند گویای جنایات رژیم پهلوی هستند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✳ برای تطهیر پهلوی، حد و مرزی نمیشناسند... میگویند که حتی سرکوب هم نکرد؛ یعنی که یادمان برود اربعینهای پی در پی شهدا را در سراسر کشور، یعنی که یادمان برود خونی که جای باران چکید در جمعه سیاه را،و یعنی که یادمان برود بیش از شش هزار شهید، از خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ را، که سند گویای جنایات رژیم پهلوی هستند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
تصویری از درخواست کتبی شهید حبیب الله مهمانچی در سال ۱۳۵۹
🔹درخواست معاون پارلمانی وزارت کار برای کاهش حقوق دریافتی خود در سال ۵۹ به منظور کمک به دولت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹درخواست معاون پارلمانی وزارت کار برای کاهش حقوق دریافتی خود در سال ۵۹ به منظور کمک به دولت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1