This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ قابل توجه ماله کشان پهلوی که مدام شعار وطن پرستی شاهنشاه و خدماتش رو بر سر ما میکوبند :
👈 این پست رو به جهت حقانیت گفتارمون از خیانتهای بختیار و رژیم پهلوی رو به مطلبی که قبلا در همین راستا بیان شده، لینک کردیم تا مدرکی محکم دال بر این ادعا باشه.
✳️ سندی دیگر در قالب کلیپی واقعی از خیانت و همکاری شاپور بختیار و رژیم منحوس پهلوی با رژیم صدام در جنگ تحمیلی برای قتل عام مردم ایران.
♻️ حالا خوب گوش بدین، ببینید بختیار چی میگه 😐
بختیار : هدف ما و صدام یکی هست و آن سقوط حکومت خمینی و عیبی نداره در این راه یک میلیون یا دو میلیون ایرانی کشته بشن 😳
این فایل از استخبارات عراق بعد از سقوط صدام استخراج شده است.
❇️ کلیپ رو از زبان خود بختیار دیدین و شنیدین، آیا بازم جایی برای ماله کشی جنایات رژیم پهلوی باقی میمونه؟؟؟
#شاه_فراری
#شاه_چمدانی_دزد_اموال_ایرانیان
#پهلوی_تطهیر_شدنی_نیست
#پهلوی_بدون_روتوش
#پهلوی_بدون_سانسور
#تبعید_رضاخان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👈 این پست رو به جهت حقانیت گفتارمون از خیانتهای بختیار و رژیم پهلوی رو به مطلبی که قبلا در همین راستا بیان شده، لینک کردیم تا مدرکی محکم دال بر این ادعا باشه.
✳️ سندی دیگر در قالب کلیپی واقعی از خیانت و همکاری شاپور بختیار و رژیم منحوس پهلوی با رژیم صدام در جنگ تحمیلی برای قتل عام مردم ایران.
♻️ حالا خوب گوش بدین، ببینید بختیار چی میگه 😐
بختیار : هدف ما و صدام یکی هست و آن سقوط حکومت خمینی و عیبی نداره در این راه یک میلیون یا دو میلیون ایرانی کشته بشن 😳
این فایل از استخبارات عراق بعد از سقوط صدام استخراج شده است.
❇️ کلیپ رو از زبان خود بختیار دیدین و شنیدین، آیا بازم جایی برای ماله کشی جنایات رژیم پهلوی باقی میمونه؟؟؟
#شاه_فراری
#شاه_چمدانی_دزد_اموال_ایرانیان
#پهلوی_تطهیر_شدنی_نیست
#پهلوی_بدون_روتوش
#پهلوی_بدون_سانسور
#تبعید_رضاخان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️🎥 توهین بیشرمانه ملکه ثریا به مردم در وصیتش
❌ بعد از مرگم تمام ثروتم را به گربههای پاریس میبخشم، میدانم مردم ایران در فقر هستند اما راضی نیستم یک ریال از این پول که حق خودشان هم هست به آنها برسد چون چشم و رو ندارند!
سلطنت طلبها تحویل بگیرن ملکهشون رو😉
#پهلوی_بدون_سانسور
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❌ بعد از مرگم تمام ثروتم را به گربههای پاریس میبخشم، میدانم مردم ایران در فقر هستند اما راضی نیستم یک ریال از این پول که حق خودشان هم هست به آنها برسد چون چشم و رو ندارند!
سلطنت طلبها تحویل بگیرن ملکهشون رو😉
#پهلوی_بدون_سانسور
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢آمادگی گارد تشریفات ریاست جمهوری روسیه برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان در هوای منفی ۱۵ درجه در فرودگاه مسکو
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️احتکار خودرو توسط خودروسازان و انحصارگران :
همزمان با روند صعودی قیمتها، دپوی ماشین در پارکینگها مخصوص #ایرانخودرو و #سایپا نبوده و #پارسخودرو نیز در بازار اخلال ایجاد میکند.
🔹اپیدمی احتکار_خودرو نشان از ریشه مشکل در #وزارت_صنعت دارد.
🔹 بازار دچار کمبود عرضه شده اما پارکینگ انحصارگران مملو از اتومبيل است و همچنان خبری از وزیر صنعت نیست.
همکاری نکردن خودرو سازان با دولت وهمراهی کمبود بازار،،،
#مافیای_خودرو
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
همزمان با روند صعودی قیمتها، دپوی ماشین در پارکینگها مخصوص #ایرانخودرو و #سایپا نبوده و #پارسخودرو نیز در بازار اخلال ایجاد میکند.
🔹اپیدمی احتکار_خودرو نشان از ریشه مشکل در #وزارت_صنعت دارد.
🔹 بازار دچار کمبود عرضه شده اما پارکینگ انحصارگران مملو از اتومبيل است و همچنان خبری از وزیر صنعت نیست.
همکاری نکردن خودرو سازان با دولت وهمراهی کمبود بازار،،،
#مافیای_خودرو
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ مصوبات امروز مجلس از زبان سخنگوی کمیسیون تلفیق
🔹موافقت با واردات ۵۰ هزار خودرو سواری و ۱۰ هزار دستگاه ماشین آلات سنگین معادن و راهسازی
🔹کاهش نرخ حقوق گمرکی برای دارو از ۴درصد به یک درصد
➕آقایان مجلسی لطفا پاسخ بدهید واردات خودروهای لوکس چه دردی از مردم دوا میکند؟
خودروهای لوکس چند میلیاردی که صرفا باعث تجملگرایی عده ای خاص از کیسه مردم میشود هیچ دردی از مردم دوا نمی کند.
با طرح های آبکی خودتان را مسخره مردم نکنید.
اگر راست میگویید مجوز واردات خودروهای ارزان قیمت خارجی را بدهید آن هم بدون گمری
رانت واردات خودروهای لوکس و لاکچری قرار است جیب چه کسانی را پر کند؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹موافقت با واردات ۵۰ هزار خودرو سواری و ۱۰ هزار دستگاه ماشین آلات سنگین معادن و راهسازی
🔹کاهش نرخ حقوق گمرکی برای دارو از ۴درصد به یک درصد
➕آقایان مجلسی لطفا پاسخ بدهید واردات خودروهای لوکس چه دردی از مردم دوا میکند؟
خودروهای لوکس چند میلیاردی که صرفا باعث تجملگرایی عده ای خاص از کیسه مردم میشود هیچ دردی از مردم دوا نمی کند.
با طرح های آبکی خودتان را مسخره مردم نکنید.
اگر راست میگویید مجوز واردات خودروهای ارزان قیمت خارجی را بدهید آن هم بدون گمری
رانت واردات خودروهای لوکس و لاکچری قرار است جیب چه کسانی را پر کند؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4😁1
🔺آقای همتی رئیس سابق بانک مرکزی یه ویدیو سلفی از خودش منتشر کرده و در مورد نحوه مدیریت بانکی و پولی کشور به رئیسی نصایح و رهنمودهایی رو فرمودند!
یکی نیست بهش بگه تو اگر طبیب بودی، سر خود دوا بکردی ..
اخه تو اگه بلد بودی چرا زمان ریاست خودت این هنرها رو خرج نکردی؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یکی نیست بهش بگه تو اگر طبیب بودی، سر خود دوا بکردی ..
اخه تو اگه بلد بودی چرا زمان ریاست خودت این هنرها رو خرج نکردی؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
🖼 #اینفوگرافی
تجدید قوای نیروی هوایی ارتش
🔻در سفر رئیس جمهور به روسیه احتمال خرید ۳۰ فروند جنگنده سوخو ۳۵ برای ارتقاء ظرفیت نیروی هوایی ارتش مطرح شده است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تجدید قوای نیروی هوایی ارتش
🔻در سفر رئیس جمهور به روسیه احتمال خرید ۳۰ فروند جنگنده سوخو ۳۵ برای ارتقاء ظرفیت نیروی هوایی ارتش مطرح شده است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
🖼 #اینفوگرافی
| گنج یخ زده |
📌کشور «روسیه» که همسایه شمالی جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود، یکی از اقتصادهای نوظهور دهه گذشته بوده که به اعتقاد کارشناسان ظرفیت مناسبی برای گسترش تعاملات تجاری در چارچوب یک تعامل برد_برد را دارا است.
📌فدراسیون روسیه دارای فرصت و پتانسیل های اقتصادی بسیاری است ولی تاکنون ایران از ظرفیت واردات ۲۲۷ میلیارد دلاری روسیه به طور میانگین بیش از ۳۰۰ میلیون دلار صادرات به این کشور نداشته است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
| گنج یخ زده |
📌کشور «روسیه» که همسایه شمالی جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود، یکی از اقتصادهای نوظهور دهه گذشته بوده که به اعتقاد کارشناسان ظرفیت مناسبی برای گسترش تعاملات تجاری در چارچوب یک تعامل برد_برد را دارا است.
📌فدراسیون روسیه دارای فرصت و پتانسیل های اقتصادی بسیاری است ولی تاکنون ایران از ظرفیت واردات ۲۲۷ میلیارد دلاری روسیه به طور میانگین بیش از ۳۰۰ میلیون دلار صادرات به این کشور نداشته است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
Forwarded from رفاه خبر
🌐 بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم
🔹بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد ۹ ماهه بانکها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی بوده است.
▫️زمانبندی پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین ۹ روز، پاسخگوترین و برترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بوده است.
▫️تنها دو بانک با میانگین استاندارد ۱۰ روز به درخواستها پاسخ دادهاند که بانک رفاه کارگران با میانگین ۹ روز پاسخگوترین بانک کشور بوده است.
📌متن کامل خبر را اینجا بخوانید.
@refahkhabar | بانک رفاه کارگران
🔹بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد ۹ ماهه بانکها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی بوده است.
▫️زمانبندی پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین ۹ روز، پاسخگوترین و برترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بوده است.
▫️تنها دو بانک با میانگین استاندارد ۱۰ روز به درخواستها پاسخ دادهاند که بانک رفاه کارگران با میانگین ۹ روز پاسخگوترین بانک کشور بوده است.
📌متن کامل خبر را اینجا بخوانید.
@refahkhabar | بانک رفاه کارگران
🎉2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مذاکرات وین و بحران اوکراین، یک فرصت طلایی برای همکاری راهبردی میان ایران و روسیه پدید آورده است
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 پوتین در دیدار با رئیسی: از طرف من سلام و آرزوی سلامتی برای رهبر ایران را به ایشان منتقل کنید
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 رئیسی در دیدار با پوتین چه گفت
🔹ما هیچ محدودیتی برای گسترش و توسعه روابط با روسیه نداریم و خواهان برقراری روابط راهبردی با مسکو هستیم.
🔹اسناد همکاری راهبردی میتواند افق روابط را در طول ۲۰ سال مشخص کند. همچنین به دنبال افزایش حجم روابط تجاری با روسیه هستیم و تلاش زیادی در این زمینه انجام خواهیم داد.
🔹تجربه خوبی در همکاری با روسیه در سوریه، در مبارزه با تروریسم داریم که میتواند مبنایی برای روابط مشترک باشد.
🔹من از ابتدای ورود به دولت برنامه ارتقای دیپلماسی همسایگی را دنبال کردم و مانعی بین دو کشور برای همکاری و تعامل سازنده وجود ندارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹ما هیچ محدودیتی برای گسترش و توسعه روابط با روسیه نداریم و خواهان برقراری روابط راهبردی با مسکو هستیم.
🔹اسناد همکاری راهبردی میتواند افق روابط را در طول ۲۰ سال مشخص کند. همچنین به دنبال افزایش حجم روابط تجاری با روسیه هستیم و تلاش زیادی در این زمینه انجام خواهیم داد.
🔹تجربه خوبی در همکاری با روسیه در سوریه، در مبارزه با تروریسم داریم که میتواند مبنایی برای روابط مشترک باشد.
🔹من از ابتدای ورود به دولت برنامه ارتقای دیپلماسی همسایگی را دنبال کردم و مانعی بین دو کشور برای همکاری و تعامل سازنده وجود ندارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
امروز وزیر انرژی و رئیس کمیته اقتصادی ایران و روسیه به همراه معاون وزیر خارجه به استقبال رئیسی در فرودگاه رفتند؛
وقتی روحانی و اردوغان به روسیه سفر کردن، استاندار و شهردار سوچی ازشون استقبال کردن!
اما نون اصلاحطلبای لاشخور توی اینه که آسمون ریسمون ببافن و بگن استقبال خوب نبوده😏
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وقتی روحانی و اردوغان به روسیه سفر کردن، استاندار و شهردار سوچی ازشون استقبال کردن!
اما نون اصلاحطلبای لاشخور توی اینه که آسمون ریسمون ببافن و بگن استقبال خوب نبوده😏
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10
هوالعزیز
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
در آستانه سالگرد شهادت ابرمرد جهاد و شهادت، اسوه تقوی و شجاعت، والگوی صبر و استقامت ،
شهید نواب صفوی و یاران با وفایش ، مجلس بزرگداشتی در آستان مقدس امام زاده صالح تجریش برگزار خواهد شد.
زمان : پنجشنبه 30 دیماه 1400 بعد از نماز مغرب و عشاء
مکان : بارگاه ملکوتی حضرت صالح بن موسی الکاظم علیه السلام (امامزاده صالح)
#هفته_جهاد_و_شهادت
ستاد برگزاری شصت و ششمین سالگرد بزرگداشت شهید نواب صفوی و همرزمانش
@didebane_enghelab ak
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
در آستانه سالگرد شهادت ابرمرد جهاد و شهادت، اسوه تقوی و شجاعت، والگوی صبر و استقامت ،
شهید نواب صفوی و یاران با وفایش ، مجلس بزرگداشتی در آستان مقدس امام زاده صالح تجریش برگزار خواهد شد.
زمان : پنجشنبه 30 دیماه 1400 بعد از نماز مغرب و عشاء
مکان : بارگاه ملکوتی حضرت صالح بن موسی الکاظم علیه السلام (امامزاده صالح)
#هفته_جهاد_و_شهادت
ستاد برگزاری شصت و ششمین سالگرد بزرگداشت شهید نواب صفوی و همرزمانش
@didebane_enghelab ak
👍5
🔴 نخستین جشنواره ایدههای برتر اشتغالزا و کارآفرینی
✒️ برگزیدگان جشنواره ضمن دریافت کمک تسهیلات اجرای ایده هایشان به سرمایه گذاران متصل می شوند. همچنین صاحبان ایده می توانند ایده های خود را در پلتفرم "ایده بازار" به فروش برسانند.
🔺 همین حالا کلیککنید 👇
https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir
✒️ برگزیدگان جشنواره ضمن دریافت کمک تسهیلات اجرای ایده هایشان به سرمایه گذاران متصل می شوند. همچنین صاحبان ایده می توانند ایده های خود را در پلتفرم "ایده بازار" به فروش برسانند.
🔺 همین حالا کلیککنید 👇
https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir
👍2
*دو کلمه حرف حساب*
*بزرگان گفته اند: چهل تا عاقل را میشود با یک حرف منطقی قانع کرد*.
*ولی یک احمق را نمی شود با چهل بار حرف منطقی قانع کرد*
🌺🌺🌺🌺🌺
*حسنی مبارک گفت نباید به آمریکا اعتماد می کردم*
*معمر قذافی گفت:بزرگترین اشتباه عمرم اعتماد به آمریکا بود*
*☘️محمد مرسی گفته است. اشتباه استراتژیک من و عامل اصلی شکست انقلاب مصر اعتماد به آمریکا بود*
*☘️بن علی گفت: دلیل سقوط من اعتماد بیجای من به آمریکا بود*
*☘️منصور هادی در یمن گفت: اگر فریب آمریکا را نمی خوردم در قدرت باقی می ماندم*
*☘️تمام تاریخ نگاران.*
*معاصر در کشور معتقدند دلیل سقوط دولت مردمی مصدق و کودتای 28* *مرداد 1332 بدلیل اعتماد بیجای مصدق به آمریکا بود*
*☘️صدام در لحظه اعدامش گفته بود: این طناب دار را آمریکائیها به گردن من انداختند*
*☘️در کتاب پاسخ به تاریخ ص 278 محمد رضا شاه در آخرین روزهای عمرش می گوید: دلیل فروپاشی سلطنت من اعتماد به آمریکا بود*
*🔺یعنی حتی شاه هم بعد از سالها رفاقت و خدمت به آمریکا، فهمیده بود که نمیتوان به آمریکا اعتماد کرد*
*☘️*جمله معروف شاه:*
*... آن زمان که صاحب قدرت بودم تصور میکردم که اتحاد من با غرب بر مبنای اتحاد و اطمینان دو جانبه برقرار است شاید این اطمینان و اعتماد #یک_اشتباه_بود ..."*
*📚 کتاب پاسخ به تاریخ، نوشته محمدرضا پهلوی، صفحه ۲۷۸*
☘️☘️☘️☘️☘️☘️
*حالا کسانی که در کشور ما همچنان امیدوارند. تا آمریکا این شیطان بزرگ و اروپایی ها این شیاطین کوچک برایشان آستین بالا بزند و مشکلاتشان را حل کند. در کجای عبرت های تاریخ قرار گرفتهاند؟؟ 👌👌
الحق که باید برای این افراد دعا کرد که خدا به آنها سلامت عقل بدهد و نگاهی توام با دقت و بصیرت که ببینند و عبرت بگیرند و راه رفته ی توأم با شکست را دوباره نروند.
#حتما_بخوانید
#حتما_نشر_دهید
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
*بزرگان گفته اند: چهل تا عاقل را میشود با یک حرف منطقی قانع کرد*.
*ولی یک احمق را نمی شود با چهل بار حرف منطقی قانع کرد*
🌺🌺🌺🌺🌺
*حسنی مبارک گفت نباید به آمریکا اعتماد می کردم*
*معمر قذافی گفت:بزرگترین اشتباه عمرم اعتماد به آمریکا بود*
*☘️محمد مرسی گفته است. اشتباه استراتژیک من و عامل اصلی شکست انقلاب مصر اعتماد به آمریکا بود*
*☘️بن علی گفت: دلیل سقوط من اعتماد بیجای من به آمریکا بود*
*☘️منصور هادی در یمن گفت: اگر فریب آمریکا را نمی خوردم در قدرت باقی می ماندم*
*☘️تمام تاریخ نگاران.*
*معاصر در کشور معتقدند دلیل سقوط دولت مردمی مصدق و کودتای 28* *مرداد 1332 بدلیل اعتماد بیجای مصدق به آمریکا بود*
*☘️صدام در لحظه اعدامش گفته بود: این طناب دار را آمریکائیها به گردن من انداختند*
*☘️در کتاب پاسخ به تاریخ ص 278 محمد رضا شاه در آخرین روزهای عمرش می گوید: دلیل فروپاشی سلطنت من اعتماد به آمریکا بود*
*🔺یعنی حتی شاه هم بعد از سالها رفاقت و خدمت به آمریکا، فهمیده بود که نمیتوان به آمریکا اعتماد کرد*
*☘️*جمله معروف شاه:*
*... آن زمان که صاحب قدرت بودم تصور میکردم که اتحاد من با غرب بر مبنای اتحاد و اطمینان دو جانبه برقرار است شاید این اطمینان و اعتماد #یک_اشتباه_بود ..."*
*📚 کتاب پاسخ به تاریخ، نوشته محمدرضا پهلوی، صفحه ۲۷۸*
☘️☘️☘️☘️☘️☘️
*حالا کسانی که در کشور ما همچنان امیدوارند. تا آمریکا این شیطان بزرگ و اروپایی ها این شیاطین کوچک برایشان آستین بالا بزند و مشکلاتشان را حل کند. در کجای عبرت های تاریخ قرار گرفتهاند؟؟ 👌👌
الحق که باید برای این افراد دعا کرد که خدا به آنها سلامت عقل بدهد و نگاهی توام با دقت و بصیرت که ببینند و عبرت بگیرند و راه رفته ی توأم با شکست را دوباره نروند.
#حتما_بخوانید
#حتما_نشر_دهید
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11
🔴 وطندوستی به شما نمیآید!
🔹یقیناً اگر سیاست #روسیه در قبال ایران همچون سیاست شوروی سابق یا مثل دولت آمریکا دنبال دشمنی با ملت ایران و جمهوری اسلامی بود، قطعاً به مذاکره و قرارداد با آنان هم بدبین بودیم. آنچه برای ما مهم است #منافع_ملی و #اسلام_سیاسی است اما غربگرایان نه منافع ملی برایشان مهم بود نه ارزشها!
🔸غربگرایان دنبال خلع سلاح ایران بودند، دیکته آمریکا را بدون مطالعه، بوسیدند و امضا کردند؛ حالا از اینکه ایران بدنبال رابطه گسترده با همسایگان شمالی و شرقی خود است ناله میکنند و دم از وطنپرستی میزنند. والله دروغ است این ادعا!
🔹۸ سال منافع ملی را به تاراج بردند و عزت اسلام و ایران را به بهایی ناچیز فروختند حالا دم از وطندوستی میزنند!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹یقیناً اگر سیاست #روسیه در قبال ایران همچون سیاست شوروی سابق یا مثل دولت آمریکا دنبال دشمنی با ملت ایران و جمهوری اسلامی بود، قطعاً به مذاکره و قرارداد با آنان هم بدبین بودیم. آنچه برای ما مهم است #منافع_ملی و #اسلام_سیاسی است اما غربگرایان نه منافع ملی برایشان مهم بود نه ارزشها!
🔸غربگرایان دنبال خلع سلاح ایران بودند، دیکته آمریکا را بدون مطالعه، بوسیدند و امضا کردند؛ حالا از اینکه ایران بدنبال رابطه گسترده با همسایگان شمالی و شرقی خود است ناله میکنند و دم از وطنپرستی میزنند. والله دروغ است این ادعا!
🔹۸ سال منافع ملی را به تاراج بردند و عزت اسلام و ایران را به بهایی ناچیز فروختند حالا دم از وطندوستی میزنند!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ بررسی ابعاد #محاکمه_حسن_روحانی
🔹 مسئولینی که طی 8 سال گذشته بیشتر از 8 سال جنگ تحمیلی به کشور و مردم آسیب وارد کردند، باید پاسخگو شوند
🔸 الان هم که رفتند از رئیسجمهور گرفته تا وزرا از مردم طلبکارند!
🔸 درخواست پورآقایی از سلبریتیهای باشرف
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹 مسئولینی که طی 8 سال گذشته بیشتر از 8 سال جنگ تحمیلی به کشور و مردم آسیب وارد کردند، باید پاسخگو شوند
🔸 الان هم که رفتند از رئیسجمهور گرفته تا وزرا از مردم طلبکارند!
🔸 درخواست پورآقایی از سلبریتیهای باشرف
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab