This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥رئیس جمهور: این میزان از روابط بین ایران و روسیه را به هیچ عنوان مفید نمیدانیم و قابل قابل قبول نیست/ باید گام های بلندی در ارتقاء روابط دو کشور باید برداشته شود
آیت الله رئیسی در مجلس دومای روسیه:
🔸خوشبختانه روابط خوبی بین پارلمان های ایران و روسیه بر قرار است.
🔹علاوه بر پیشبرد روابط پارلمانی، به روابط اقتصادی بین دو کشور کمک شایگانی است.
🔸جمهوری اسلامی ایران، ابتکار روسیه در زمینه برگزاری اجلاس مبارزه با تروریسم را مهم می داند و از آن حمایت می کند.
🔹امید است با بهره گیری از ظرفیت ها در مسائل منطقه ای شاهد ارتقا روابط و بهره مندی مردمان دو کشور از این روابط باشیم.
🔸طی جلسه 2 ساعته ای که با آقای پوتین داشتم. تصور جدی اینجانب آن است که امروز با جدیتی که در مسئولین دو کشور وجود دارد، زمنیه بسیاری برای همکاری دو کشور وجود دارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آیت الله رئیسی در مجلس دومای روسیه:
🔸خوشبختانه روابط خوبی بین پارلمان های ایران و روسیه بر قرار است.
🔹علاوه بر پیشبرد روابط پارلمانی، به روابط اقتصادی بین دو کشور کمک شایگانی است.
🔸جمهوری اسلامی ایران، ابتکار روسیه در زمینه برگزاری اجلاس مبارزه با تروریسم را مهم می داند و از آن حمایت می کند.
🔹امید است با بهره گیری از ظرفیت ها در مسائل منطقه ای شاهد ارتقا روابط و بهره مندی مردمان دو کشور از این روابط باشیم.
🔸طی جلسه 2 ساعته ای که با آقای پوتین داشتم. تصور جدی اینجانب آن است که امروز با جدیتی که در مسئولین دو کشور وجود دارد، زمنیه بسیاری برای همکاری دو کشور وجود دارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
تقدیر رئیس شورای مسلمانان روسیه از نمازِ رئیسی در کرملین
🔹رئیس شورای مفتیان روسیه در دیدار با رئیسی: ملاقات شما با پوتین برای مسلمانان روسیه هم بسیار بااهمیت است. نماز شما در کرملین بسیار شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹رئیس شورای مفتیان روسیه در دیدار با رئیسی: ملاقات شما با پوتین برای مسلمانان روسیه هم بسیار بااهمیت است. نماز شما در کرملین بسیار شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
📣چین نخستین آمار رسمی واردات نفت از ایران را منتشر کرد
🔸دولت چین با وجود تحریمهای مداوم آمریکا، آمار واردات رسمی نفت از ایران در یک سال گذشته را منتشر کرد.
🔹به گزارش رویترز، بر اساس دادههای اداره کل گمرک چین، واردات نفت از ایران در ماه دسامبر امسال بیش از ۲۶۰ هزار تن بوده است. در دسامبر ۲۰۲۰ نیز به میزان ۵۲۰ هزار تن در روز نفت از ایران وارد چین شده است.
🔸صادرات روزانه هزاران تن نفت ایران به چین در حالی رخ میدهد که ایران تحت تحریمهای نفتی آمریکا قرار دارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸دولت چین با وجود تحریمهای مداوم آمریکا، آمار واردات رسمی نفت از ایران در یک سال گذشته را منتشر کرد.
🔹به گزارش رویترز، بر اساس دادههای اداره کل گمرک چین، واردات نفت از ایران در ماه دسامبر امسال بیش از ۲۶۰ هزار تن بوده است. در دسامبر ۲۰۲۰ نیز به میزان ۵۲۰ هزار تن در روز نفت از ایران وارد چین شده است.
🔸صادرات روزانه هزاران تن نفت ایران به چین در حالی رخ میدهد که ایران تحت تحریمهای نفتی آمریکا قرار دارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 احترام ویژه هیات رئیسه و اعضای مجلس دومای روسیه پس از پایان سخنرانی سیدابراهیم رئیسی در این مجلس
✍ پس از سخنرانی رئیس جمهور ما نمایندگان مجلس با کف زدن ممتد از مجموع سخنان او تجلیل و او را بدرقه کردند.
🔹نیویورک تایمز: سخنرانی آقای رئیسی در دومای روسیه یک افتخار بینظیر برای یک رهبر سیاسی میهمان در این کشور است.
نکته: روز گذشته دو رئیس جمهور در جوی صمیمانه ۳ ساعت برای تسهیل در امور اقتصادی و سرمایه گذاری همچنین تبادل تجاری در جهت منافع مردم دو ملت مذاکره کردند و تصمیمات مهم اقتصادی گرفتند، به قول آقای وزیر نفت ما: بزودی مردم ایران طعم شیرین این قراردادها را (به کوری چشم آمریکا و غرب زدگان داخلی) خواهند چشید.
بعضی ها با اطلاعات فرسوده ۴۳ سال قبل نه شرقی نه غربی را چماق می دانند، ولی نمی خواهند بفهمند که شوروی دهها سال قبل باطل شده و روسیه صرفا یک کشوری مثل سایر کشورهاست... » ۱۴٠٠/۱٠/۳٠
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍ پس از سخنرانی رئیس جمهور ما نمایندگان مجلس با کف زدن ممتد از مجموع سخنان او تجلیل و او را بدرقه کردند.
🔹نیویورک تایمز: سخنرانی آقای رئیسی در دومای روسیه یک افتخار بینظیر برای یک رهبر سیاسی میهمان در این کشور است.
نکته: روز گذشته دو رئیس جمهور در جوی صمیمانه ۳ ساعت برای تسهیل در امور اقتصادی و سرمایه گذاری همچنین تبادل تجاری در جهت منافع مردم دو ملت مذاکره کردند و تصمیمات مهم اقتصادی گرفتند، به قول آقای وزیر نفت ما: بزودی مردم ایران طعم شیرین این قراردادها را (به کوری چشم آمریکا و غرب زدگان داخلی) خواهند چشید.
بعضی ها با اطلاعات فرسوده ۴۳ سال قبل نه شرقی نه غربی را چماق می دانند، ولی نمی خواهند بفهمند که شوروی دهها سال قبل باطل شده و روسیه صرفا یک کشوری مثل سایر کشورهاست... » ۱۴٠٠/۱٠/۳٠
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#فوری
🚨تهدید حمله به برج خلیفه
🔺انصارالله از خانواده ها و شهروندان ساکن برج خلیفه و اطراف آن می خواهد که فوراً محل را ترک کنند.
🔺تهدید دردناک و نگران کننده امارات توسط انصارالله با انتشار انيميشنی معنا دار ...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨تهدید حمله به برج خلیفه
🔺انصارالله از خانواده ها و شهروندان ساکن برج خلیفه و اطراف آن می خواهد که فوراً محل را ترک کنند.
🔺تهدید دردناک و نگران کننده امارات توسط انصارالله با انتشار انيميشنی معنا دار ...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔺وظیفهای قانونی که با کمکاری دولتهای قبل نیمه کاره ماند
🔹در سال ۹۶شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، طرحی را به سازمان برنامه و بودجه ارائه کرد، که با موافقت شورای اقتصاد مقرر شد ۱میلیون بخاری های گازی مرسوم با بخاری های هرمتیک در کل کشور جایگزین شود
🔹هر بخاری هرمتیک در مقایسه با بخاریهای مرسوم ۱۲۰۰متر مکعب گاز صرفهجویی میکند، همچنین کاهش ایجاد دیاکسید کربن در این بخاری معادل نقش ۱۰۰درخت در کاهش دیاکسید کربن است
🔹در سال ۹۹شورای اقتصاد با بازبینی مصوبه سال ۹۶ تعداد بخاریهای طرح را به ۵.۸ میلیون افزایش داد که به دلیل عدم تحقق حمایت های قانونی این طرح اجرایی نشده است
🔹تولیدکنندگان داخلی امکان انجام کامل تعهدات برای عملیاتی شدن این طرح را دارند و تحقق آن تنها نیازمند اجرای بخش دولتی به وظایف قانونی خود است.
لعنت بر روحانی و جماعت همراهش به خاطر ظلمی که به مردم ایران روا داشتند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹در سال ۹۶شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، طرحی را به سازمان برنامه و بودجه ارائه کرد، که با موافقت شورای اقتصاد مقرر شد ۱میلیون بخاری های گازی مرسوم با بخاری های هرمتیک در کل کشور جایگزین شود
🔹هر بخاری هرمتیک در مقایسه با بخاریهای مرسوم ۱۲۰۰متر مکعب گاز صرفهجویی میکند، همچنین کاهش ایجاد دیاکسید کربن در این بخاری معادل نقش ۱۰۰درخت در کاهش دیاکسید کربن است
🔹در سال ۹۹شورای اقتصاد با بازبینی مصوبه سال ۹۶ تعداد بخاریهای طرح را به ۵.۸ میلیون افزایش داد که به دلیل عدم تحقق حمایت های قانونی این طرح اجرایی نشده است
🔹تولیدکنندگان داخلی امکان انجام کامل تعهدات برای عملیاتی شدن این طرح را دارند و تحقق آن تنها نیازمند اجرای بخش دولتی به وظایف قانونی خود است.
لعنت بر روحانی و جماعت همراهش به خاطر ظلمی که به مردم ایران روا داشتند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👆حال بهم زن ترین #خود_تحقیرهای وطنی
❗️شما به اندازه همون یه گوسفند برای مملکتتون کار کردید!؟
#لشگر_مجازی_منافقین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❗️شما به اندازه همون یه گوسفند برای مملکتتون کار کردید!؟
#لشگر_مجازی_منافقین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 من زیر آوارم...
🔹با صدای محسن چاوشی
🖤به یاد شهدای آتش نشان پلاسکو...
یاد و خاطره شهدای پلاسکو گرامی باد.
شادی ارواح شهدا صلوات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹با صدای محسن چاوشی
🖤به یاد شهدای آتش نشان پلاسکو...
یاد و خاطره شهدای پلاسکو گرامی باد.
شادی ارواح شهدا صلوات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴فعالیت ربوی در نظام بانکداری حرام است
🔹آیتالله نوریهمدانی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی: فعالیت ربوی در نظام بانکداری حرام است، از آقایان سیف و همتی خواستیم دیرکرد را بردارند، اما نتوانستند.
🔹رئیس کل بانک مرکزی: توسعه بانکداری شرعی و اسلامی را اولویت قرار دادهایم، به همین منظور کارگروه تخصصی شورای فقهی تشکیل شد.
➕همه علما و مراجع یکصدا دارن میگن سیستم بانکی ما ربوی هست بعد یه عده خود عالم پندار که یه آیه قرآن رو از رو نمیتونند بخونند میان نظر مراجعی که سالها در این زمینه درس خوندن و بحث کردند رو زیر سوال میبرن.
خود رئیس بانک مرکزی هم قبول داره
شما قبول ندارید؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹آیتالله نوریهمدانی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی: فعالیت ربوی در نظام بانکداری حرام است، از آقایان سیف و همتی خواستیم دیرکرد را بردارند، اما نتوانستند.
🔹رئیس کل بانک مرکزی: توسعه بانکداری شرعی و اسلامی را اولویت قرار دادهایم، به همین منظور کارگروه تخصصی شورای فقهی تشکیل شد.
➕همه علما و مراجع یکصدا دارن میگن سیستم بانکی ما ربوی هست بعد یه عده خود عالم پندار که یه آیه قرآن رو از رو نمیتونند بخونند میان نظر مراجعی که سالها در این زمینه درس خوندن و بحث کردند رو زیر سوال میبرن.
خود رئیس بانک مرکزی هم قبول داره
شما قبول ندارید؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴وقتی مجری بیبیسی در ایران بود چه مطالبی را قلم میزد؟
مطلبی در روزنامه عصر آزادگان در سال ۱۳۷۸ به قلم فرناز قاضی زاده مجری کنونی صدای لندن
به نظرتون الان توی رسانهها چند هزار تا از این منافقهای درجه یک داریم ؟ :)
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مطلبی در روزنامه عصر آزادگان در سال ۱۳۷۸ به قلم فرناز قاضی زاده مجری کنونی صدای لندن
به نظرتون الان توی رسانهها چند هزار تا از این منافقهای درجه یک داریم ؟ :)
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔴 زندگی در زمانِ پهلویِ متورم
دیالوگ احمقانهی ⬅️ یادش بخیر زمان شاه؛چقدر آن زمان افسانهای بود، کاش ما هم در همان عصر طلایی میبودیم، چیزی از حقایق نمیکاهد.
🔹 «امیرعباس هویدا» در بهمن ۱۳۴۳ نخستوزیر ایران شد و ۱۳ سال در این منصب فعالیت داشت. او کشور را با نرخ تورم ۴.۵ درصدی تحویل گرفت در سال ۱۳۵۶ با تورم ۲۵.۱ درصدی تحویل داد!
«اسدالله علم» در این باره میگوید: «در تابستان ۱۳۵۲ بسیاری از انواع مواد غذایی کمیاب شده و اگر هم یافت میشد با قیمتی چند ده برابری به فروش میرسید. در ماههای نخست سال ۵۳ نان هم پیدا نمیشد و هویدا همواره اعلام میکرد که ما در «عصر طلایی» بهسر میبریم!»
🔹 نکتهی قابل تامل این است که نسل حاضر کاش از کسانی که آن زمان را درک کردهاند، بپرسند
قشر معمولی زمان پهلوی مفلوک آیا امکانات قشر معمولی زمان انقلاب اسلامی را داشت؟!
کاش پرسیده شود قشر معمولی توان خوردن برنج یا مرغ را داشتهاند؟! تفریحاتشان چه بوده است و بدون توجیهات، به مقایسه با زمان کنونی بپردازد.
🔹عملیات رسانههای مستکبر به گونهای بوده که احساس فقر در زمان فعلی به حدی رسیده است که قشر معمولی به داشتههایش نمینگرد و با فضای باز رسانههای اجتماعی و تنوع سبک مفلوک مادی، خودش را همواره نیازمند بداند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دیالوگ احمقانهی ⬅️ یادش بخیر زمان شاه؛چقدر آن زمان افسانهای بود، کاش ما هم در همان عصر طلایی میبودیم، چیزی از حقایق نمیکاهد.
🔹 «امیرعباس هویدا» در بهمن ۱۳۴۳ نخستوزیر ایران شد و ۱۳ سال در این منصب فعالیت داشت. او کشور را با نرخ تورم ۴.۵ درصدی تحویل گرفت در سال ۱۳۵۶ با تورم ۲۵.۱ درصدی تحویل داد!
«اسدالله علم» در این باره میگوید: «در تابستان ۱۳۵۲ بسیاری از انواع مواد غذایی کمیاب شده و اگر هم یافت میشد با قیمتی چند ده برابری به فروش میرسید. در ماههای نخست سال ۵۳ نان هم پیدا نمیشد و هویدا همواره اعلام میکرد که ما در «عصر طلایی» بهسر میبریم!»
🔹 نکتهی قابل تامل این است که نسل حاضر کاش از کسانی که آن زمان را درک کردهاند، بپرسند
قشر معمولی زمان پهلوی مفلوک آیا امکانات قشر معمولی زمان انقلاب اسلامی را داشت؟!
کاش پرسیده شود قشر معمولی توان خوردن برنج یا مرغ را داشتهاند؟! تفریحاتشان چه بوده است و بدون توجیهات، به مقایسه با زمان کنونی بپردازد.
🔹عملیات رسانههای مستکبر به گونهای بوده که احساس فقر در زمان فعلی به حدی رسیده است که قشر معمولی به داشتههایش نمینگرد و با فضای باز رسانههای اجتماعی و تنوع سبک مفلوک مادی، خودش را همواره نیازمند بداند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
🔺از اصلاحطلبانی که در مقابل «ایرباس» و «توتال» آب دهانشان راه میافتد، انتظاری نیست که اهمیت سفر رییسجمهور رئیسی به #روسیه (اقتصادی، نظامی، اطلاعاتی) آنهم در میانهی مذاکرات وین و سه ساعت گفتگو با رعایت فاصلهگذاری اجتماعی را بفهمند و از آن مهمتر نتیجهی این سفر را تحلیل کنند!
💬فائزه اکبرشاهی
➕ چرا میز بزرگ بود؟ چرا فاصله زیاد بود؟ چرا زیر پای رئیسی فرش نیانداختند نماز بخواند؟ چرا پوتین شهادتین را نگفت و به رئیسی اقتدا نکرد؟ میز بزرگ یعنی ایران فروخته شد!
خداوکیلی به سطح انتقاداتتون دقت کردید؟ از تراز تجاری بگو؛ از خرید جنگ افزار و سوخو۳۵ بگو؛ ازحذف دلار بگو، اگر دلسوزی!
💬عبدالرحیم انصاری
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💬فائزه اکبرشاهی
➕ چرا میز بزرگ بود؟ چرا فاصله زیاد بود؟ چرا زیر پای رئیسی فرش نیانداختند نماز بخواند؟ چرا پوتین شهادتین را نگفت و به رئیسی اقتدا نکرد؟ میز بزرگ یعنی ایران فروخته شد!
خداوکیلی به سطح انتقاداتتون دقت کردید؟ از تراز تجاری بگو؛ از خرید جنگ افزار و سوخو۳۵ بگو؛ ازحذف دلار بگو، اگر دلسوزی!
💬عبدالرحیم انصاری
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
دیده بان انقلاب
در سالهایی نه چندان دور، کاخ کرملین "قطب الحاد و دین زدایی" بود اما در میان فراز و فرودهای تاریخ، همچنان میتوان سنت های الهی را به تماشا نشست. شاید خیلی ها از کنار این عکس به سادگی یا حتی با پوزخند عبور کنند اما این عکس نمادی از "فلسفه تاریخ" است؛ انا…
☑️ اهمیت این عکس به چیست؟
🔹اهمیت این عکس را کسانی میفهمند که تاریخ خوانده باشند و سیاست بفهمند! مارکس میگفت دین(مسیحیت) افیون تودههاست.(دینی که با ظلم کارفرما مبارزه نمیکند) مارکسیستها و در ادامه کمونیستها، این تعریف را به همه ادیان تعمیم دادند و سالهای سال با دین و حاکمیت دینی و حتی دینداری فردی جنگیدند!
🔸کمونیستها در سالهای حاکمیتشان در روسیه و ممالک اسلامی(که زمانی جزو قلمرو ایران بودند) تمام مساجد را تعطیل و تخریب کردند و نماز خواندنِ مسلمانان را حتی در منزل ممنوع اعلام کردند. آنان به زور تفنگ و ابزارهای گوناگون همچون رضاخان حجاب وعزاداری سیدالشهدا علیهالسلام را ممنوع کردند.
🔹شوروی سابق با همین دیدگاهِ تقابل با حاکمیت دینی و از ترسِ به خطر افتادن منافع استکباریاش، با انقلاب اسلامی ۵۷ مخالفت کرد و جنگید و در جنگ تحمیلی به حزب بعث عراق و صدام کمک کرد و از هر تجهیزی دریغ نکرد! درست بعد از سقوط شوروی بود که ملتهای اسیر دست کمونیستها آزاد شدند.
🔸پدربزرگها و مادربزرگها بعد از سقوط کمونیسم شوروی، بعد از ۶۰،۷۰ سال توانستند دوباره نماز بخوانند، مسجد بروند و نشانههای دین خدا را برپا کنند. قریب سه دهه از سقوط شوروی میگذرد و حالا سیدی از سلاله پاک زهرای اطهر سلامالله علیها در مقر سابق کمونیستها، قنوت میگیرد و الحمدلله میگوید.
🔹البته تاکید میکنم آنچه مهم است همکاری راهبردی ایران و روسیه برای منافع مشترک است؛ داده و ستاندههاست؛ طرح های اقتصادی و تبادلات و تعاملات مهم است و این تصویر حاشیه است. غربیها که میخواستند ایران را با تحریمها از پای درآورند امروز از هرگونه ارتباط جهانی ایران به شدت هراسانند.
🔸عدهای در داخل کشور(دانسته یا ندانسته) از اینکه ایران اسیر غرب نشد ناراحتند و برای تسکین درد و سوزشِ خود، ایران را وابسته به روس و چین معرفی میکنند! این کذب محض است. ناراحتند چون ایران حاضر نشد مطیع و وابسته آمریکا و اروپا شود! آمریکا و اروپایی که در ۴۰ سال گذشته بدترین دشمنیها را با ایران داشتند و از هر تهدید و تحریم و ضربه به منافع ایران دریغ نکردند!
🔹اگر روزی حکومت فعلی آمریکا همچون شوروی ساقط شود و بجای دشمنی و تلاش برای سلطه بر ایران، بدنبال منافع مشترک باشد و دست از تهدید و تحریم بردارد، جمهوری اسلامی مثل چین و روسیه و سایر کشورها، با آنان نیز تعامل خواهد کرد. اما مادامیکه دشمنی آمریکا ادامه داشته باشد خط مقاومت ادامه دارد!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹اهمیت این عکس را کسانی میفهمند که تاریخ خوانده باشند و سیاست بفهمند! مارکس میگفت دین(مسیحیت) افیون تودههاست.(دینی که با ظلم کارفرما مبارزه نمیکند) مارکسیستها و در ادامه کمونیستها، این تعریف را به همه ادیان تعمیم دادند و سالهای سال با دین و حاکمیت دینی و حتی دینداری فردی جنگیدند!
🔸کمونیستها در سالهای حاکمیتشان در روسیه و ممالک اسلامی(که زمانی جزو قلمرو ایران بودند) تمام مساجد را تعطیل و تخریب کردند و نماز خواندنِ مسلمانان را حتی در منزل ممنوع اعلام کردند. آنان به زور تفنگ و ابزارهای گوناگون همچون رضاخان حجاب وعزاداری سیدالشهدا علیهالسلام را ممنوع کردند.
🔹شوروی سابق با همین دیدگاهِ تقابل با حاکمیت دینی و از ترسِ به خطر افتادن منافع استکباریاش، با انقلاب اسلامی ۵۷ مخالفت کرد و جنگید و در جنگ تحمیلی به حزب بعث عراق و صدام کمک کرد و از هر تجهیزی دریغ نکرد! درست بعد از سقوط شوروی بود که ملتهای اسیر دست کمونیستها آزاد شدند.
🔸پدربزرگها و مادربزرگها بعد از سقوط کمونیسم شوروی، بعد از ۶۰،۷۰ سال توانستند دوباره نماز بخوانند، مسجد بروند و نشانههای دین خدا را برپا کنند. قریب سه دهه از سقوط شوروی میگذرد و حالا سیدی از سلاله پاک زهرای اطهر سلامالله علیها در مقر سابق کمونیستها، قنوت میگیرد و الحمدلله میگوید.
🔹البته تاکید میکنم آنچه مهم است همکاری راهبردی ایران و روسیه برای منافع مشترک است؛ داده و ستاندههاست؛ طرح های اقتصادی و تبادلات و تعاملات مهم است و این تصویر حاشیه است. غربیها که میخواستند ایران را با تحریمها از پای درآورند امروز از هرگونه ارتباط جهانی ایران به شدت هراسانند.
🔸عدهای در داخل کشور(دانسته یا ندانسته) از اینکه ایران اسیر غرب نشد ناراحتند و برای تسکین درد و سوزشِ خود، ایران را وابسته به روس و چین معرفی میکنند! این کذب محض است. ناراحتند چون ایران حاضر نشد مطیع و وابسته آمریکا و اروپا شود! آمریکا و اروپایی که در ۴۰ سال گذشته بدترین دشمنیها را با ایران داشتند و از هر تهدید و تحریم و ضربه به منافع ایران دریغ نکردند!
🔹اگر روزی حکومت فعلی آمریکا همچون شوروی ساقط شود و بجای دشمنی و تلاش برای سلطه بر ایران، بدنبال منافع مشترک باشد و دست از تهدید و تحریم بردارد، جمهوری اسلامی مثل چین و روسیه و سایر کشورها، با آنان نیز تعامل خواهد کرد. اما مادامیکه دشمنی آمریکا ادامه داشته باشد خط مقاومت ادامه دارد!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢معاون اول رئیس جمهور در بازار تهران
🔸آقای مخبر امروز با حضور میدانی در بازار تهران، پای درددل کسبه و مشکلات مردم نشست.
#کارخوب
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸آقای مخبر امروز با حضور میدانی در بازار تهران، پای درددل کسبه و مشکلات مردم نشست.
#کارخوب
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6👎1
⭕️ ایران بزرگترین کشور واردکننده غذای حیوانات درخاورمیانه!
🔻در سالهای اخیر با شیوع ویروس کرونا و خانهنشینی افراد، تعداد خانوادههایی که حیوان خانگی نگهداری میکنند، افزایش یافته است.
🔻در ظاهر واردات حیوانات خانگی انجام نمیشود، اما حالا جایجای شهر پر از حیواناتی با نژادهای خارجی؛ از سگ نژاد هاسکی که سگ قطب شمال است گرفته تا سگهای مینیاتوری!
🔻هزینه نگهداری حیوانات خانگی زینتی به طور میانگین ماهانه از 500 هزار تومان شروع شده و تا دهها میلیون تومان هم میرسد.
🔻تا پیش از ممنوعیت واردات غذای سگ و گربه در سال 98، ایران یکی از بزرگترین واردکنندگان غذای حیوانات در خاورمیانه بوده است.
🔻اما در 9ماهه امسال ظاهرا ممنوعیت واردات برداشته شده؛ چراکه حدود 61 تن از این محصول به ارزش 150 هزار دلار وارد کشور شده است.
🔻یکی از فروشندگان میگوید درحال حاضر از یک محصول 30 تن در انبار خود دارد و تا سه هفته دیگر 15 تن دیگر به این محصول اضافه میشود! این آمار پرواضح است که با واردات 61 تن همخوانی ندارد و قاچاق همچنان ادامه دارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻در سالهای اخیر با شیوع ویروس کرونا و خانهنشینی افراد، تعداد خانوادههایی که حیوان خانگی نگهداری میکنند، افزایش یافته است.
🔻در ظاهر واردات حیوانات خانگی انجام نمیشود، اما حالا جایجای شهر پر از حیواناتی با نژادهای خارجی؛ از سگ نژاد هاسکی که سگ قطب شمال است گرفته تا سگهای مینیاتوری!
🔻هزینه نگهداری حیوانات خانگی زینتی به طور میانگین ماهانه از 500 هزار تومان شروع شده و تا دهها میلیون تومان هم میرسد.
🔻تا پیش از ممنوعیت واردات غذای سگ و گربه در سال 98، ایران یکی از بزرگترین واردکنندگان غذای حیوانات در خاورمیانه بوده است.
🔻اما در 9ماهه امسال ظاهرا ممنوعیت واردات برداشته شده؛ چراکه حدود 61 تن از این محصول به ارزش 150 هزار دلار وارد کشور شده است.
🔻یکی از فروشندگان میگوید درحال حاضر از یک محصول 30 تن در انبار خود دارد و تا سه هفته دیگر 15 تن دیگر به این محصول اضافه میشود! این آمار پرواضح است که با واردات 61 تن همخوانی ندارد و قاچاق همچنان ادامه دارد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
📣زمانی با ۳۰ هزار تومان میشد خانه خرید، اما الان یک کیلو میوه هم نمیدهند
آیتالله نوری همدانی در دیدار رییس کل بانک مرکزی:
🔸امروز باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم این خلأ را جبران کنیم؛ ارزش پول ملی ما در مقایسه با بسیاری از کشورها پایین است، ما باید اشکالات موجود در این زمینه را رفع کنیم.
🔹زمانی با ۳۰ هزار تومان میشد خانه خرید، اما الان یک کیلو میوه هم نمیدهند!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آیتالله نوری همدانی در دیدار رییس کل بانک مرکزی:
🔸امروز باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم این خلأ را جبران کنیم؛ ارزش پول ملی ما در مقایسه با بسیاری از کشورها پایین است، ما باید اشکالات موجود در این زمینه را رفع کنیم.
🔹زمانی با ۳۰ هزار تومان میشد خانه خرید، اما الان یک کیلو میوه هم نمیدهند!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 معاون اول رئیس جمهور: به دنبال ارزان شدن کالاها هستیم
🔸مخبر: شیب قیمت ها کاهشی و فراوانی کالا در بازار اتفاق افتاده است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸مخبر: شیب قیمت ها کاهشی و فراوانی کالا در بازار اتفاق افتاده است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4👎1