Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 گلایههای امام جمعه لاهیجان از روی کار آمدن برخی افراد در استان گیلان
🔹آقای رئیس جمهور، کسانی که سایه شما را با تیر میزدند امروز زیر سایه شما به مردم دستور میدهند.
🔹آقای رئیس جمهور، کسانی که سایه شما را با تیر میزدند امروز زیر سایه شما به مردم دستور میدهند.
درخواست مردم از خودروسازان بی کفایت
🔴کلاس های آموزش رانندگی و تصادف ویژه ی خودروهای داخلی مخصوصا پراید و پژو برگزار کنید !
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴کلاس های آموزش رانندگی و تصادف ویژه ی خودروهای داخلی مخصوصا پراید و پژو برگزار کنید !
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 رئیسی: راهکارهای برونرفت از مشکلات بورس را وزیر اقتصاد فردا اعلام میکند
رئیسجمهور:
🔹ما در بورس میراثدار دولت قبل شدیم. من در هفته اول به وزرایم گفتم که بورس نباید قلک دولت باشد. تیمی را گذاشتهایم تا راههای برونرفت از این مشکل پیدا کنند.
🔹دغدغه مردم دغدغه من است و همین امروز قبل از این گفتوگو جلسه بورسی داشتیم.
🔹صبح فردا، وزیر اقتصاد راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اعلام میکند.
@didebane_enghelab ak
رئیسجمهور:
🔹ما در بورس میراثدار دولت قبل شدیم. من در هفته اول به وزرایم گفتم که بورس نباید قلک دولت باشد. تیمی را گذاشتهایم تا راههای برونرفت از این مشکل پیدا کنند.
🔹دغدغه مردم دغدغه من است و همین امروز قبل از این گفتوگو جلسه بورسی داشتیم.
🔹صبح فردا، وزیر اقتصاد راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اعلام میکند.
@didebane_enghelab ak
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 رئیسی: ارز ۴۲۰۰ تومانی مشکلات زیادی به وجود آورده است
رئیس جمهور:
🔹درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید حداقل بین مجلس و دولت اجماع وجود داشته باشد.
🔹باید برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اقناع افکار عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم کار درستی نیست.
🔹مبلغ مابهالتفاوت که پیشتر به واردکننده داده میشد پس از اصلاح تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی باید در قالب کارت اعتباری به مردم داده شود.
@didebane_enghelab ak
رئیس جمهور:
🔹درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید حداقل بین مجلس و دولت اجماع وجود داشته باشد.
🔹باید برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اقناع افکار عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم کار درستی نیست.
🔹مبلغ مابهالتفاوت که پیشتر به واردکننده داده میشد پس از اصلاح تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی باید در قالب کارت اعتباری به مردم داده شود.
@didebane_enghelab ak
👍1
🔴 کدام وزیر فعالین رسانه ای انقلابی در فضای مجازی را تهدید به شکایت کرده؟
⏪درلایو فعالین فضای مجازی انقلابی دو نکته تاسف برانگیز مطرح شد:
۱_ تهدید به شکایت و اقدام به پرونده سازی امنیتی علیه برخی فعالین رسانه ای انقلابی توسط یک وزیر
۲_روزنامه نگار زندان رفته جریان اصلاحات تا حالا ۳بار با آقای رئیسی دیدار داشته اما بچه های انقلابی موثر فضای مجازی هیچ
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
⏪درلایو فعالین فضای مجازی انقلابی دو نکته تاسف برانگیز مطرح شد:
۱_ تهدید به شکایت و اقدام به پرونده سازی امنیتی علیه برخی فعالین رسانه ای انقلابی توسط یک وزیر
۲_روزنامه نگار زندان رفته جریان اصلاحات تا حالا ۳بار با آقای رئیسی دیدار داشته اما بچه های انقلابی موثر فضای مجازی هیچ
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیام رئیسی به آمریکا
🔹درخواست آمریکا برای مذاکره مدت هاست که مطرح شده است
🔹درصورتی که تحریمهای ظالمانه لغو شود، جا برای هرگونه توافق وجود خواهد داشت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹درخواست آمریکا برای مذاکره مدت هاست که مطرح شده است
🔹درصورتی که تحریمهای ظالمانه لغو شود، جا برای هرگونه توافق وجود خواهد داشت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 روایتی تکاندهنده از تجارت دختران رومانیایی در بریتانیا...
🔞هشدار، این کلیپ حاوی محتوای آزاردهنده است...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔞هشدار، این کلیپ حاوی محتوای آزاردهنده است...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴دولت روحانی دانشمندانی که ویروس استاکس نت را خنثی کردند اخراج کرد آن هم به این شیوه وقیح!
نخبه کشی کدام است تمدید نشدن قرارداد یک استاد بی انضباط و سیاسی یا اخراج نابغهای که سقف فناوری در جهان را جابهجا کرده؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نخبه کشی کدام است تمدید نشدن قرارداد یک استاد بی انضباط و سیاسی یا اخراج نابغهای که سقف فناوری در جهان را جابهجا کرده؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📸رنگ قرمز به نقشه کرونایی ایران بازگشت
🔸شهرستان اردکان از استان یزد نخستین شهری است که پس از انتشار سویه امیکرون در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت
🔸شهرستانهای کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، تربت حیدریه (خراسان رضوی)، بستک (هرمزگان)، ابرکوه، خاتم، مهریز، میبد (یزد) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
🔸از ۲۰ آذر یعنی طی ۴۷ روز گذشته، هیچ شهری در وضعیت قرمز نبود.
در حالی که اومیکرون به شدت در حال گسترش است اما دولت اقدام به بازگشایی مدارس کرده است.
مدارسی که کلاسهای ۴۰ و ۵۰ نفره دارند حتی اگر یکی نفر از این دانش آموزان بیمار باشد جان نه تنها چهل نفر بلکه جان ۴۰ خانواده را به خطر خواهد انداخت.
آخرین آمار شهرستانها:
🔴 ۱ قرمز
🟠 ۸ نارنجی
🟡 ۱۱۴ زرد
🔵 ۳۲۵ آبی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸شهرستان اردکان از استان یزد نخستین شهری است که پس از انتشار سویه امیکرون در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت
🔸شهرستانهای کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، تربت حیدریه (خراسان رضوی)، بستک (هرمزگان)، ابرکوه، خاتم، مهریز، میبد (یزد) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
🔸از ۲۰ آذر یعنی طی ۴۷ روز گذشته، هیچ شهری در وضعیت قرمز نبود.
در حالی که اومیکرون به شدت در حال گسترش است اما دولت اقدام به بازگشایی مدارس کرده است.
مدارسی که کلاسهای ۴۰ و ۵۰ نفره دارند حتی اگر یکی نفر از این دانش آموزان بیمار باشد جان نه تنها چهل نفر بلکه جان ۴۰ خانواده را به خطر خواهد انداخت.
آخرین آمار شهرستانها:
🔴 ۱ قرمز
🟠 ۸ نارنجی
🟡 ۱۱۴ زرد
🔵 ۳۲۵ آبی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
⚠️ آسیبشناسی جبهه انقلاب در جریان جهاد تبیین
👤 مهدی جهان تیغی :
باید برخی از عادات جبهه انقلاب را تصحیح کنیم؛ مثلا:
🔻جبهه انقلاب به نقد و انتقاد شناخته میشود در حالیکه برآیند سخنرانی آقا برخلاف ما به نقد نیست، به دستاوردهای انقلاب است
🔻دربارهی دستاوردهای انقلاب موازنه تبلیغاتی نداریم، برای مثال تبلیغ نظامی زیاد داریم اما تبلیغ دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی نداریم
🔻کمبود متخصص در حوزههای مختلف انقلاب برای تبلیغات داریم
🔻با نگاه به کارنامه تبلیغ انقلاب، مردم را دچار سیاستزدگی کردیم و دوقطبی که تولید کردیم را مردم پس زدند
#جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👤 مهدی جهان تیغی :
باید برخی از عادات جبهه انقلاب را تصحیح کنیم؛ مثلا:
🔻جبهه انقلاب به نقد و انتقاد شناخته میشود در حالیکه برآیند سخنرانی آقا برخلاف ما به نقد نیست، به دستاوردهای انقلاب است
🔻دربارهی دستاوردهای انقلاب موازنه تبلیغاتی نداریم، برای مثال تبلیغ نظامی زیاد داریم اما تبلیغ دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی نداریم
🔻کمبود متخصص در حوزههای مختلف انقلاب برای تبلیغات داریم
🔻با نگاه به کارنامه تبلیغ انقلاب، مردم را دچار سیاستزدگی کردیم و دوقطبی که تولید کردیم را مردم پس زدند
#جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
📛مرگ بیش از ۴۰۰۰ ایرانی بر اثر سرما در زمستان ۱۳۵۰ همزمان با تفریح شاه و فرح در پیست اسکی سن موریتس سوئیس!
❌مینو صمیمی می نویسد: شاه و درباریان از جمله افرادی بودند که #همه_ساله از حدود ۲۰ ژانویه برای اسکی و سایر تفریحات به سوئیس می آمدند و بعدا در ماه مارس باز می گشتند تا تعطیلات بهاری خود را در ویلاهای دریای خزر بگذرانند. در بین پیست های مختلف اسکی سوئیس دربار ایران معمولا "سن موریتس" را انتخاب می کرد که گرچه محلی است بسیار لوکس و پر هزینه ، ولی دسترسی به آن از بقیه تفریحگاه های زمستانی سوئیس مشکل تر است. چون به طور معمول اولین محل توقف شاه و ملکه در سوئیس شهر زوریخ بود ، از این رو همه ساله قبل از آغاز سفر شاه دو طبقه کامل از گراند هتل "دولدر" برای مدت دو ماه اجاره می شد تا مورد استفاده شاه و همراهانش در زوریخ قرار گیرد و گرچه شاه و ملکه قاعدتا پس از یک هفته اقامت در زوریخ ، برای گذراندن بقیه دوره سفر خود عازم "سن موریتس" می شدند ولی سفارتخانه اجاره ی دو طبقه کامل هتل "دولدر" را تا پایان دو ماه کماکان می پرداخت. !!!
#تاریخ_بدانیم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❌مینو صمیمی می نویسد: شاه و درباریان از جمله افرادی بودند که #همه_ساله از حدود ۲۰ ژانویه برای اسکی و سایر تفریحات به سوئیس می آمدند و بعدا در ماه مارس باز می گشتند تا تعطیلات بهاری خود را در ویلاهای دریای خزر بگذرانند. در بین پیست های مختلف اسکی سوئیس دربار ایران معمولا "سن موریتس" را انتخاب می کرد که گرچه محلی است بسیار لوکس و پر هزینه ، ولی دسترسی به آن از بقیه تفریحگاه های زمستانی سوئیس مشکل تر است. چون به طور معمول اولین محل توقف شاه و ملکه در سوئیس شهر زوریخ بود ، از این رو همه ساله قبل از آغاز سفر شاه دو طبقه کامل از گراند هتل "دولدر" برای مدت دو ماه اجاره می شد تا مورد استفاده شاه و همراهانش در زوریخ قرار گیرد و گرچه شاه و ملکه قاعدتا پس از یک هفته اقامت در زوریخ ، برای گذراندن بقیه دوره سفر خود عازم "سن موریتس" می شدند ولی سفارتخانه اجاره ی دو طبقه کامل هتل "دولدر" را تا پایان دو ماه کماکان می پرداخت. !!!
#تاریخ_بدانیم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
Forwarded from همآوای ایران
آیا مافیایی شناسنامه هم داریم ؟
مدیرانجمن دیاران: سیستان وبلوچستان با ۵۵ هزار نفردررتبه اول واستانهای تهران،خراسان،قم،گلستان دررتبه دوم تا پنجم بیشناسنامهها قراردارند.
افرادفاقدشناسنامه بدلیل فقدان مدارک تولدنیازمند حکم دادگاه میشوند ودادگاه دراکثر مواقع تست «دی انای» راملاک قرار میدهدواکثر افراد توان مالی پرداخت هزینه ۴میلیونی این تست را ندارندوپروندهشان متوقف میشود.در دهه ۷۰ مواردی به قانون اضافه شد که امکان صدور شناسنامه برای فرزندان مادران ایرانی که با اتباع غیر ایرانی ازدواج کرده اندراتقریبا غیر ممکن نموده است. با توجه به اینکه به بهانه حضور این افراد کمکهای مالی دراختیاربرخی مؤسسات قرار میگرفت و نیز انجام تمام امور اداری از طریق دفاتر کفالت(مدیران آنهابازنشستههای وزارت کشور هستند)، کارشکنی های درتعیین تکلیف این افراد میشود.
➕ شناسنامه بعنوان سندهویتی دارای جایگاه حقوقی بالایی است بطوریکه نبود آن تقریبا میتواند مانع از برخورداری فردازحقوق شهروندی خود بشود.از این رومیطلبدارگان های ذیربط بطورجدبه موضوع ورود نموده وضمن قطع یدازمنفعت طلبان این مهم راسامان دهی نماید.
https://t.me/iran_Dailykhabar
مدیرانجمن دیاران: سیستان وبلوچستان با ۵۵ هزار نفردررتبه اول واستانهای تهران،خراسان،قم،گلستان دررتبه دوم تا پنجم بیشناسنامهها قراردارند.
افرادفاقدشناسنامه بدلیل فقدان مدارک تولدنیازمند حکم دادگاه میشوند ودادگاه دراکثر مواقع تست «دی انای» راملاک قرار میدهدواکثر افراد توان مالی پرداخت هزینه ۴میلیونی این تست را ندارندوپروندهشان متوقف میشود.در دهه ۷۰ مواردی به قانون اضافه شد که امکان صدور شناسنامه برای فرزندان مادران ایرانی که با اتباع غیر ایرانی ازدواج کرده اندراتقریبا غیر ممکن نموده است. با توجه به اینکه به بهانه حضور این افراد کمکهای مالی دراختیاربرخی مؤسسات قرار میگرفت و نیز انجام تمام امور اداری از طریق دفاتر کفالت(مدیران آنهابازنشستههای وزارت کشور هستند)، کارشکنی های درتعیین تکلیف این افراد میشود.
➕ شناسنامه بعنوان سندهویتی دارای جایگاه حقوقی بالایی است بطوریکه نبود آن تقریبا میتواند مانع از برخورداری فردازحقوق شهروندی خود بشود.از این رومیطلبدارگان های ذیربط بطورجدبه موضوع ورود نموده وضمن قطع یدازمنفعت طلبان این مهم راسامان دهی نماید.
https://t.me/iran_Dailykhabar
👍1
🔺در مجمع عمومی سازمان ملل برای تعیین «دسترسی به غذا» به عنوان «یک حق بشری» رایگیری شده؛ فقط دو مخالف داشته: ایالات متحده و رژیم صهیونیستی....
آمریکا و اسرائیل، دشمن ایران نیستند؛ دشمن بشریت هستند!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آمریکا و اسرائیل، دشمن ایران نیستند؛ دشمن بشریت هستند!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوربین مخفی هایی که کارشان به جای باریک کشید
🔺از بریدن سر تا کوبیدن کیک به صورت رهگذران
🔹شاخ های اینستاگرام با دوربین های مخفی شان دستگیر شدند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔺از بریدن سر تا کوبیدن کیک به صورت رهگذران
🔹شاخ های اینستاگرام با دوربین های مخفی شان دستگیر شدند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 پرداخت اقساط وام سایپا از جیب مردم!
🔹شرکت غیرمحترم سایپا زحمت کشیده و توسط شرکت های زیرمجموعه ی خودش، ۴۰ درصد از سهام خودش را خریده! یعنی ۱۲ هزار میلیارد تومان از نقدینگی خودش که باید صرف تولید بیشتر و افزایش کیفیت محصولاتش میکرده را برده توی بورس و سهام خود سایپا را خریده!
🔹بعد سایپا دچار کمبود نقدینگی میشه برای تولیدش و میره وام میگیره تا جبران بشه ولی از اونجایی که قسط های این وام را باید پرداخت میکرده خودروهاش را گرون تر میفروشه به مردم تا قسط های وامش جبران بشه!
🔹در واقع سایپا اون ۱۲ هزار میلیارد که سهام خریده را از جیب مردم خریده و به طور میانگین هر ماشین را ۹ میلیون گرون تر به مردم بیچاره فروخته!
🔹حالا به نظر شما مدیرانی از سایپا که خیانت های اینچنینی به مردم و صنعت و تولید کشور میکنند نباید در مقابل مردم محاکمه بشن تا جلوی تکرار این خیانت ها گرفته بشه؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹شرکت غیرمحترم سایپا زحمت کشیده و توسط شرکت های زیرمجموعه ی خودش، ۴۰ درصد از سهام خودش را خریده! یعنی ۱۲ هزار میلیارد تومان از نقدینگی خودش که باید صرف تولید بیشتر و افزایش کیفیت محصولاتش میکرده را برده توی بورس و سهام خود سایپا را خریده!
🔹بعد سایپا دچار کمبود نقدینگی میشه برای تولیدش و میره وام میگیره تا جبران بشه ولی از اونجایی که قسط های این وام را باید پرداخت میکرده خودروهاش را گرون تر میفروشه به مردم تا قسط های وامش جبران بشه!
🔹در واقع سایپا اون ۱۲ هزار میلیارد که سهام خریده را از جیب مردم خریده و به طور میانگین هر ماشین را ۹ میلیون گرون تر به مردم بیچاره فروخته!
🔹حالا به نظر شما مدیرانی از سایپا که خیانت های اینچنینی به مردم و صنعت و تولید کشور میکنند نباید در مقابل مردم محاکمه بشن تا جلوی تکرار این خیانت ها گرفته بشه؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤1
▪️خبرهای پشت پرده حکایت از ثبت تذکر نمایندگان مجلس به رئیسجمهور و هفت وزیر اقتصادی در زمینه مداخلات غیرمسئولانه آقای علی آقامحمدی در سیاست های اقتصادی کشور دارد و ظاهرا گوش شنوایی هم وجود ندارد....
▪️آقامحمدی دقیقا در این مملکت چه مسئولیتی دارد که باید در اکثر جلسات و تصمیمات چالشی و مسئلهساز اقتصادی حضور داشته باشد، آن هم بدون اینکه پاسخگوی عواقب این تصمیمات باشد؟ از خصوصیسازی، دعوت مردم به بورس، گرانی یک شب بنزین، قراردادهای نفتی تا حذف ارز ترجیحی همیشه پای آقامحمدی در میان است!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▪️آقامحمدی دقیقا در این مملکت چه مسئولیتی دارد که باید در اکثر جلسات و تصمیمات چالشی و مسئلهساز اقتصادی حضور داشته باشد، آن هم بدون اینکه پاسخگوی عواقب این تصمیمات باشد؟ از خصوصیسازی، دعوت مردم به بورس، گرانی یک شب بنزین، قراردادهای نفتی تا حذف ارز ترجیحی همیشه پای آقامحمدی در میان است!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
▪️قاچاق کودکان به بریتانیا و اروپا برای بردگی جنسی!
🔹پلیس بریتانیا میگوید آمار برده های جنسی آنقدر زیاد است که نمی توان با آن مقابله کرد.
شبکه BBC بجای اینکه آنرا «لکه ننگی برای بریتانیا» بخواند میگوید لکه ننگ رومانی است!
🔹رومانی پس از فروپاشی شوروی، توسط آمریکایی ها آزاد شده است!
🔹آمار رسمی منتشرشده در اروپا نشان میدهد ۱۸۲۹۲ کودک متقاضی پناهندگی در این قاره خلال سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مفقود شدهاند.
🔹در سال ۲۰۲۱ نیز هزاران کودک پناهجوی دیگر در خاک اروپا مفقود شده و خبری از آنها در کمپهای پناهجویان (که ورود اولیه آنها به این کمپها صورت گرفتهاست) نیست.
🔹بیشتر کودکان گمشده مراکشی، الجزایری، اریترهای و گینهای هستند. البته برخی کودکان نیز دارای ملیتهای دیگری هستند تا ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی (سال گذشته)، ۵۷۷۵ کودک مهاجر در ایتالیا، ۲۶۴۲ کودک در بلژیک، ۲۱۱۸ کودک در اسپانیا و ۹۴۴ کودک در سوئیس گم شدهاند.
🔹در کشور آلمان نیز حداقل ۷۵۰ کودک مفقود شدهاند و دستگاههای اطلاعاتی آلمان از وضعیت و سرنوشت آنها ابراز بیاطلاعی کردهاند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹پلیس بریتانیا میگوید آمار برده های جنسی آنقدر زیاد است که نمی توان با آن مقابله کرد.
شبکه BBC بجای اینکه آنرا «لکه ننگی برای بریتانیا» بخواند میگوید لکه ننگ رومانی است!
🔹رومانی پس از فروپاشی شوروی، توسط آمریکایی ها آزاد شده است!
🔹آمار رسمی منتشرشده در اروپا نشان میدهد ۱۸۲۹۲ کودک متقاضی پناهندگی در این قاره خلال سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مفقود شدهاند.
🔹در سال ۲۰۲۱ نیز هزاران کودک پناهجوی دیگر در خاک اروپا مفقود شده و خبری از آنها در کمپهای پناهجویان (که ورود اولیه آنها به این کمپها صورت گرفتهاست) نیست.
🔹بیشتر کودکان گمشده مراکشی، الجزایری، اریترهای و گینهای هستند. البته برخی کودکان نیز دارای ملیتهای دیگری هستند تا ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی (سال گذشته)، ۵۷۷۵ کودک مهاجر در ایتالیا، ۲۶۴۲ کودک در بلژیک، ۲۱۱۸ کودک در اسپانیا و ۹۴۴ کودک در سوئیس گم شدهاند.
🔹در کشور آلمان نیز حداقل ۷۵۰ کودک مفقود شدهاند و دستگاههای اطلاعاتی آلمان از وضعیت و سرنوشت آنها ابراز بیاطلاعی کردهاند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
🔴 فشار حداکثری شکست خورد
اینو رهبر ایران نمیگه
رهبران آمریکا میگن
و ان تنصرالله ینصرکم
وقتی برای حق و ارزشهای الهی در برابر باطل ایستادگی کنید محکوم به پیروزی هستید
آمریکا، فشار حداکثری رو بیهوده دونسته و این یعنی این ابزار رو تاثیرگذار نمیدونه
برای همین در تلاش هست با مذاکرات، این فشار رو برداره و از راه توافق ایران رو مجبور به تعامل کنه
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اینو رهبر ایران نمیگه
رهبران آمریکا میگن
و ان تنصرالله ینصرکم
وقتی برای حق و ارزشهای الهی در برابر باطل ایستادگی کنید محکوم به پیروزی هستید
آمریکا، فشار حداکثری رو بیهوده دونسته و این یعنی این ابزار رو تاثیرگذار نمیدونه
برای همین در تلاش هست با مذاکرات، این فشار رو برداره و از راه توافق ایران رو مجبور به تعامل کنه
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 آسمان و ریسمان بافی یک رسانه به ظاهر بی طرف...
رسانه هایی با هزاران کیلومتر فاصله با آنچه خوب و بد در ایران می گذرد
جهاد تبیین باید جای دروغ وتحریف بنشیند.
#امر__واجب_ولیفقیه
#گسترش_جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رسانه هایی با هزاران کیلومتر فاصله با آنچه خوب و بد در ایران می گذرد
جهاد تبیین باید جای دروغ وتحریف بنشیند.
#امر__واجب_ولیفقیه
#گسترش_جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3