دیده بان انقلاب
13.4K subscribers
69.2K photos
55.9K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
🔻آقای امیرعبداللهیان شما وزیر هستید نه کارشناس!

🔹اتاق‌‌های فکر آمریکایی و غربی قطعا صحبت‌ها و مواضع مسئولان ایرانی را به شدت تحت رصد قرار می‌دهند و با تفسیر بین‌ خطوط آنها، سیاست گذاری‌های خود را جهت خواهند داد. بدیهی است که صحبت‌های مقامات دست‌اندرکار در حوزه سیاست خارجی و مذاکرات وین جایگاه بالاتری در این مساله دارد.

🔹یکی از مسائل مربوط به مذاکرات؛ گستره تحریم‌های آمریکاست‌. با وجود آنکه مذاکرات پیشرفت قابل توجهی داشته است و برخلاف مذاکرات دولت گذشته آمریکا مجبور به عقب‌نشینی‌‌های قابل توجه از خواسته‌های فرابرجامی شده اما چند اختلاف کلیدی و مهم باقی مانده است.

🔹سخنان اخیر وزیر امورخارجه اشاره به یکی از موضوعات باقی مانده یعنی تحریم‌های مربوط به سپاه پاسداران قابل تامل است. امیرعبداللهیان خبر داده که فرماندهان نظامی آماده از خودگذشتگی هستند و اعلام کرده‌اند در صورتی که مذاکرات به جایی رسید که فقط مساله سپاه مانع توافق بود این مساله در اولویت قرار نگیرد و توافق انجام شود.

🔹در صورتی که این مساله صحت داشته باشد می‌توان با قاطعیت گفت سپاه پاسداران تنها از تحریم‌هایی که منافع اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد (همچون تحریم فرماندهان نظامی و...) صحبت کرده است. بدیهی است اگر تحریم نهادهای اقتصادی کشور به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران پابرجا بماند نه تنها با خطوط قرمز مطرح شده توسط رهبر انقلاب هم‌خوانی ندارد که در جایگاه تصمیم گیری فرماندهان انقلابی سپاه نیز نخواهد بود‌. چرا که این موضوع به منافع اقتصادی توافق برای کشور ارتباط دارد و تکلیف آن پیشتر در شروط رهبر انقلاب مشخص شده است.

🔹اما نکته مهمتر آن است که چطور وزیر امورخارجه کشور که باید در راستای تحقق حداکثری دستاوردها و منافع ملی سخن بگوید اکنون یکی از برنامه‌ها و پلن‌های مطرح شده را به صورت رسانه‌ای اعلام کرده و به اصطلاح دست خود را در مذاکرات رو کرده است؟ هرچند امیرعبداللهیان در نهایت گفته است وزارت خارجه از این مساله کوتاه نخواهد آمد اما آیا آمریکایی‌ها ازین پس با اطمینان بیشتر بر عدم رفع تحریم سپاه تاکید نخواهند کرد؟ رسانه‌ای شدن این مساله در صورتی که صحت داشته باشد اگر منجر به کم شدن منافع اقتصادی کشورمان از مذاکرات نیز نشود از نظر سیاسی چیزی جز یک ساده اندیشی و لو دادن بخشی از پلن مذاکراتی نمی‌تواند باشد.

🔹امیرعبداللهیان پیش‌تر نیز در خصوص مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها در وین دچار خطای راهبردی شده بود. به نظر میرسد وزیر امور خارجه باید نسبت به جایگاه خود و سخنانی که ابراز می‌دارد توجه بیشتری داشته باشد‌. طرح این موضوعات می‌تواند تغییر ریل صورت گرفته در کشور و همچنین دستاوردهای دولت سیزدهم را تحت‌الشعاع قرار داده و حصول منافع ملی را با چالش بیشتری رو به رو سازد.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11👎5
💢 قحطی در اروپا چقدر جدی است؟

یورونیوز نوشت:

🔻 با شروع جنگ در اوکراین، قیمت گندم افزایش‌یافته؛ ازآنجاکه کشاورزان در اوکراین قادر به کاشت محصول نیستند کمبود گندم ممکن است در آینده رخ دهد؛ روسیه و اوکراین، ۸۰ درصد صادرات جهانی روغن آفتابگردان را تشکیل می‌دهند؛ سوپرمارکت‌ها در اروپا شروع به جیره‌بندی فروش روغن آفتابگردان کرده‌اند.

🔻 طی روزهای گذشته ویدئو درگیری در فروشگاه‌های فرانسه در پی کمبود روغن در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

🔻 خبرهایی نیز مبنی بر چاپ کارت نان در فرانسه به دلیل بحران غذایی آینده منتشرشده.
مکرون در جریان نشست گروه ۷ گفته که در صورت ادامه جنگ اوکراین قحطی اجتناب‌ناپذیر است.

🔻 نرخ تورم در انگلیس نیز به بالاترین حد در ۳۰ سال گذشته رسیده است.

🔻 در همین حال خبرهای رسیده از اروپا این نشان می دهداین موضوع فوق العاده جدی هست.

🔻 امروز یکی از دوستان از آلمان ( هامبورگ) میگفت فروشگاهها اجناسشون نصف شده و تورم به ۵.۵ رسیده که در چند دهه گذشته بی سابقه هست.

🔻 در بقیه کشورهای اروپایی ( نظیر انگلیس) نیز وضعیت همین حالت رو داره.
روش جنگی روس ها( خسته کردن طرف مقابل، با کمترین کشتار مردمی) نشان میده که اروپا تا چه اندازه بی دفاع هست.

🔻 دوست دیگری از ژوهانسبورگ میگفت ، تو هفته اخیر بسیاری از تجار اروپایی به اون سمت اومدن و برای گرفتن محصول گندم با روستاییان و زمین داران مستقیم دارن صحبت میکنن.

🔻 ببینید موضوع قحطی در اروپا فوق العاده جدی هست. بحران سوخت هم بسیار بسیار جدی هست.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8👏3
🌐تصاویر #پوتین و #شی_جین_پینگ روی جلد آخرین شماره هفته نامه فرانسوی L'Express با عنوان:
«آنها می خواهند غرب را شکست دهند»!!

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3🔥1👏1
🇨🇳🇷🇺⛔️🇺🇸

🌐 آیا چین و روسیه در حال ایجاد"اتحاد نظامی" علیه آمریکا هستند؟

⭕️ نشریه The National Interest در گزارشی مدعی شده است که چین و روسیه در فکر ایجاد یک اتحاد نظامی جدید هستند تا بتوانند اقدامات خودعلیه آمریکا را از یک سکوی محکم و قابل اتکا پیش ببرند. مسکو و پکن پس از برگزاری آخرین دور رزمایش های نظامی گسترده به این نتیجه رسیده اند که با توجه به تهدیدهای جدید از طرف ناتو و جهان غرب، ارتش ها و ساختار امنیتی-نظامی دو کشور نیازمند به یک نهاد سیاسی-نظامی هماهنگ کننده است. از این رو دو کشور در فکر تاسیس یک اتحاد نظامی قدرتمند هستند.

⭕️ در ادامه این گزارش آمده است: اختلافات مسکو و پکن بر قوت خود باقی هستند، اما منافع مشترک و رفتار آمریکا این دو کشور را به سمتی سوق داده که حل و فصل اختلافات جزئی را به زمانی دیگر موکول کرده اند. چین تا کنون از حضور در تشکیلات نظامی خود داری می کرده، اما با احساس خطر از برنامه های آمریکا تلاش میکند تا با شرکای قوی خود طرح جدیدی را برای مقابله با آمریکا اجرا کند.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
🌀 سایه سیاه بردگی ادامه دارد...

🔻 ۲۵ مارس (پنجم فروردین) در سال ۲۰۰۷، روز بین‌المللی یادبود قربانیان بردگی و تجارت برده از سوی سازمان ملل متحد برای مبارزه با برده‌داری نامگذاری شده است.
🔻تجارت برده در اقیانوس اطلس را - بدترین نقض حقوق بشر در تاریخ - نامیده‌اند که بیش از ۴۰۰ سال به طول انجامید و طی آن بیش از میلیونها زن، مرد و کودک قربانی شدند.
🔻 پرتغالی‌ها، اسپانیایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، هلندی‌ها، بلژيکی‌ها، دانمارکی‌ها، بیش از چهار قرن جوانان آفریقایی را برای بردگی به اسارت بردند.
میلیونها سیاه‌پوست دیگر هیچگاه به سرزمین مادری شان بازنگشتند! ...

✔️ در دنیای مدرن، #برده_داری از بین نرفته است، بلکه از حالتی به حالتی تبديل شده است.
❗️ برده ‌داری مدرن در قالب، #کار_اجباری، #بردگی_جنسی، #قاچاق_کودکان و ... تداوم یافته است و همچنان میلیون‌ها انسان در بردگی به سر می برند.

#برده_داری
#تجارت_برده
#حقوق_بشر
#استعمار
#غرب_متمدن

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔵🔴بسیار مهم/بخوانید ومنتشر نمائید..

متن سخنان بسیار مهم «سيد حسن العماد»، دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله #یمن

آنهایی که از روایات ظهور و برنامه امام زمان اطلاع ندارند، نمی فهمند چرا عربستان، اسراییل، انگلیس و امریکا دارند حمله می کنند به یمن.

باید برگردیم به کتاب های دینیمان. متاسفانه و متاسفانه، دشمن بیشتر از ما کتاب های دینی، روایی مهدوی و علائم و مقدمات ظهور را می خواند.
دشمن کتاب های ما را بررسی کرده و فهمیده امام زمان ظهور نمی کند جز این که مقدماتش اماده شود!

مقدمه اش چیست؟ پرچم خراسانی، پرچم یمانی...
شما ایرانیان، اگر دقت کنید همین هایی که عامل حمله به یمن هستند، حامی هشت سال جنگ علیه شما بودند، با همین پول ها و موشک ها و سلاح ها که به ما حمله می کنند به شما حمله کردند ، چرا؟
چون آن روز نمی خواستند ایران آزاد بشود، مستقل بشود و پرچم خراسانی بایستد.

ولی شکست خوردند، ایران مستقل شد و امروز نگران استقلال یمن هستند که حلقه یمنی ظهور تکمیل نشود!
اینها یمن را نابود می کنند چون دشمنی دارند با خود امام زمان عج!
با خود ظهور، با خود دولت عدالت امام زمان دشمنی دارند!

امروز ما یمنی ها چشممان باز شده و بیدار شده ایم؛ به برکت جمهوری اسلامی، به برکت امام خمینی، به برکت سیدعلی خامنه ای و به برکت شهدای قبل و بعد از انقلاب شما!

آن انفجار نور رسید به یمن. آمریکا و عربستان کور خوانده اند که یمن برگردد به سابق!
اینها امروز علیه یمن در جنگ هستند چون اگر یمن مستقل بشود، دو بال ظهور تکمیل شده و ظهور امام زمان محقق می شود.
اینها می دانند و دارند روی این نقشه کار می کنند.

حالا شما برگردید به صحبت های محمد بن سلمان که مدتی پیش در مصاحبه ای گفت ما نمیگذاریم ایران در منطقه گسترش یابد چون ایران به دنبال زمینه سازی ظهور امام زمان است. دقت کنید علنا دارد می گویند مشکلشان ظهور است، که بعد از آن بود که سید حسن نصر الله در سخنرانی پاسخش را این طور داد که چه تو، چه بزرگتر از تو، چه اربابان تو، نمیتوانند و نخواهند توانست جلو ظهور امام زمان را بگیرند.

امروز جنگ با یمن، جنگ با امام زمان و برنامه امام زمان و زمینه سازان ظهور امام زمان است.
اینها می دانند #ظهور امام زمان مقدمات دارد و با جلوگیری از مقدمات ظهور، جلو ظهور را میگیرند.

فدای امام زمان بشوم که هنوز ظهور نکرده اینطور از او میترسند، اگر خود حضرت بیاید چه کار می کنند!؟
امروز #یمن یک امتحان بزرگ است برای منتظرین امام زمان، چون فقط آنها هستند که از مسئولیت مهم خود اطلاع دارند.
چون میدانند یمن مقدمه ظهور است. لذا دفاع و کمک به یمن یعنی کمک به ظهور امام زمان.

دشمن دارد کار می کند، برادران و خواهران عزیز
اگر ما بخوابیم، دشمن خواب نیست ، ۲۴ ساعته کار می کند.
ما چه کار کرده ایم؟ فقط بحث عاطفی مسئله یمن را نگیرید؛ مسئله یمن، #تکلیف هر منتظر امام زمان است.

امام خامنه ای فرمود همانا باطل رفتنی است. نابودی آل سعود قطعی است،
اما شرط دارد. اگر مومنین خوب کار کنند، اگر ما فقط نگاه کنیم و دست روی دست بگذاریم اتفاقی نمی افتد و دشمن همچنان ادامه می دهد.
روایت داریم که ظهور با دستان ما محقق می شود. پس باید تلاش کنیم، در هر عرصه که ممکن است.

حتی اگر همین جوان ها سعی کنند در فضای مجازی مظلومیت یمن را به گوش جهانیان برسانند، بدون شک به ظهور کمک کرده اند.
اگر از این امتحان موفق بیرون بیاییم، ظهور زودتر محقق می شود.

برادران و خواهران ایرانی، خوشا به حال شما که صاحب آماده کردن مقدمه اول ظهور یعنی خراسانی هستید و همچنین خوشا به حال شما که کمک کننده به مقدمه دوم یعنی یمانی هستید. خوشا به حالتان!
امروز در یمن با افکار امام خمینی چه معجزاتی انجام می دهند. با چه؟ با بعضی از کتاب های امام خمینی، با بعضی کتاب های سیدعلی خامنه ای..

این سخنرانی در سومین همایش "مجاهدان در غربت" در دامغان برگزار شده است

دوستان عزیزمجاهدان عزیزدریمن درحال جنگ نفس گیری جهت آزادسازی مهمترین دژ دشمن درمارب هستن لطفاتامی توانیدبراشون دعاکنید...


دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍343😁1
Forwarded from TOBANK
▪️سال‌ نو، با Tobank مبارک

عیدی تو با Tobank‌؛
امسال از "توبانک" هم عیدی بگير و هم به دوستات عيدی بده!‌‌

همین الان اپلیکیشن رو نصب کن، افتتاح حساب کن و کد دعوت خودت رو با دوستات به اشتراک بذار تا حسابی عیدی بگیری،‌
این دعوت نامحدوده...‌

عیدی Tobank به شما؛‌
واريز تا سقف ۵۰،۰۰۰ تومن به ازاء هر دعوت به صورت نامحدود‌‌‌

نکات مهم:‌
▪️شما وقتی عیدیتون رو دریافت می‌کنید که دوستتون حسابش رو حداقل ۵۰ هزارتومن شارژ کنه‌

▪️کسانی كه با كد دعوت شما افتتاح حساب ميكنن، به شما به اندازه نصف مبلغ واريزيشون عیدی تعلق میگیره‌؛‌
از ۲۵ هزار تومن تا سقف ۵۰ هزار تومن به ازای هر دعوت

▪️فقط توجه داشته باشید که افتتاح حساب بدون موجودی، مشمول عیدی نمیشه!‌

لینک دانلود اپلیکیشن «tobank»:
www.tobank.ir
.
.
تضمین شده توسط بانک گردشگری
___
@tobank
👍3
🌐🔏هواپیمای مشهور به « روزقیامت» " E-4B Nightwatch " آمریکا در سفر اخیر بایدن به اروپا، او را همراهی کرد

🔹این هواپیما که مدلی از هواپیماهای جنگی از نوع بوئینگ)747-200)در مرکز نیروهای هوایی ایالات متحده آمریکاست در قبال ترتیب یک حمله هسته ای احتمالی طراحی شده است.
🔹هواپیمای " E-4B Nightwatch " با سوخت گیری می تواند برای مدت یک هفته در هوا بماند.
ابزار و وسایل مجهز جای سازی شده روی هواپیما از عناصر آسیب رسان ناشی از انفجارات هسته ایی جلوگیری می‌کند.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔺سعید حجاریان: ما نباشیم ناامنی، هرج و مرج و اعتراضات می شود!

جناب حجاریان قصد دارد با استراتژی تهدید، از یکسو حمایت بدنه اجتماعی (ناامید) شان را جلب کند و ازسوی دیگر (با معرفی خودشان بعنوان مثلا سوپاپ اطمینان)، دست به باج خواهی بزند؛ آنهم درحالیکه تجربه ثابت کرده که امثال ایشان بیشتر بخشی از مشکلند، تا راه حل!

#همینقدر_وقیح

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎12👍1😱1
💢 توضیح وزیر امورخارجه درباره مصاحبه روز گذشته خودش درباره تحریم سپاه

امیرعبداللهیان:
🔹 از آنجاییکه بخشی از مصاحبه دیروز با شبکه خبر سوالی را نزد برخی از دوستان ایجاد کرده است، لازم‌ میدانم نکته ای را عرض کنم.

🔹روشن است که از این واضح تر نمی شد در خصوص جایگاه محوری سپاه پاسداران سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همواره حافظ كشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیافتد.

🔹 در عین حال همانطور که بدقت در مصاحبه توضیح داده شد، چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی میتواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست. توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است.

🔹این جمله را هرگز فراموش نمی کنیم که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند :ایکاش من هم یک پاسدار بودم.

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
⭕️ طنز قشنگی بود ، ولی خب متاسفانه فتوشاپ بود :))


دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✡️اعتراف بایدن به صهیونیسم بودن خود:

صهیونیسم بین‌الملل و شیطان پرستی قابل تشخیص و تفکیک از یکدیگر نیستند، من نیز یک صهیونیست هستم⁉️

#JoeBidenZionist

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3🔥1
🔺یمنی ها نباید به تأسیسات آرامکو حمله کنند چون باعث ترس مصرف کنندگان نفت و احتمالا تکمیل خروج آمریکا از منطقه خواهد شد؛ از منظر اصلاح طلبان، بجای فشار به سعودی ها برای پایان دادن به تجاوز هفت ساله شان (از سوی مصرف کنندگان نفت و بمنظور رفع نگرانی شان)، باید از یمنی ها خواست که تسلیم شده و یا حتی از آن لذت ببرند!

#سرطان_اصلاحات

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10🔥2
🔴وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:
🔻اجازه نمیدهیم ایران به سلاح اتمی دست یابد
🔻دنیا تحمل وجود بمب اتمی در ایران را ندارد
🔻ایران تنها مشکل اسرائیل نیست بلکه جهانیست

شما سلاح هسته ای دارید مشکلی نداره ما داشته باشیم تهدید جهانی است؟

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8👎6🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 *در هرگونه ایستادن اضطراری کنار جاده از علائم هشدار دهنده استفاده نمایید.*

10a.ir/SVj

🔹️ *۷ فروردین ۱۴۰۱*
#سازمان_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای

@rahbaraniran
👍9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بیشتر از ۷۰ درصد از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از پایانه بار امام خمینی(ره) به نقاط مختلف کشور حمل می شود، در مورد امکانات رفاهی و سیستم اعلام بار این پایانه بیشتر ببینیم.*

🔹️ *در ایام نوروز ۱۴۰۱ با سفرنامه جاده همراه شما هستیم، هر شب از شبکه های مختلف سیما*
❇️ *شبكه يك سيما - ساعت ١٦*
❇️ *شبكه سه سیما- بعد از سريال نوروزي - ساعت ٢١:١٥*
❇️ *شبكه نسيم - قبل از برنامه خندوانه - ساعت ۲۲:۳٠*

🔹️ ۷ فروردین۱۴۰۱
#سازمان_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای

@rahbaraniran
👍7
اون ۵۰۰تایی‌ها باشه واسه دفعه بعد ان‌شاءالله!

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرده که در صورت پیروزی تیم ملی سوریه بر تیم ملی عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی، به هر بازیکن سوری ۱۰ هزار دلار هدیه خواهد داد!

🔹چنین کشوری که برای مسائل ورزشی چنین پول های هنگفتی خرج می‌کند، برای مسائل مهم تری چون کنار زدن محور مقاومت در عراق چه پول هایی خرج خواهد کرد؟!

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍14😱3👎1😁1

چقدر بی‌انصافی؟!

🔺منتجب نیا، فعال اصلاح طلب و دبیر کل حزب جمهوریت:

🔹دولت رئیسی ناکارآمدترین و ضعیف‌ترین دولت‌ بعد از انقلاب است!
فروردین۱۴۰۱

🔹باید از روحانی قدردانی بشود، انسان بسیار مجرب و ارزشمندی است، می‌تواند در بخش‌های مختلف برای نظام مفید باشد.

آن زمانی که خدا بین بندگانش انصاف پخش می کرد، ظاهرا آقای منتجب نیا خواب تشریف داشته اند.

چطور می شود که چشم هایی هشت سال خسارت، سقوط پول ملی، نجومی شدن قیمت مسکن، گره زدن جان مردم و واردات واکسن به بهانه اف‌ای‌تی‌اف و صبح جمعه های روحانی را می ستایند، اما دولت رئیسی با این همه اقدامات مثبت در ۶ماهِ آغازین را تخریب می کنند.

وای بر هر عیب‌جوی هرزه‌زبان!

#سرطان_اصلاحات
#جریان_تحریف
#محاکمه_قانونی_روحانی
#بیشرف_زمانه
#وقیح

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍21🔥1👏1
🔻داستان مردان بی غیرت و زنان بی‌حیا.

شیخ بهاءالدین عاملی در یکی از کتاب‌ های خود می نویسد:
.
روزی زنی نزد قاضی شکایت کرد که پانصد مثقال طلا از شوهرم طلب دارم و او به من نمی دهد.
قاضی شوهر را احضار کرد.
سپس از زن پرسید: آیا شاهدی داری؟
زن گفت: آری، آن دو مرد شاهدند.
قاضی از گواهان پرسید: گواهی دهید که این زن پانصد مثقال از شوهرش طلب دارد.
گواهان گفتند: سزاست این زن نقاب صورت خود را عقب بزند تا ما وی را درست بشناسیم که او همان زن است.
چون زن این سخن را شنید، بر خود لرزید!
شوهرش فریاد برآورد شما چه گفتید؟
برای پانصد مثقال طلا، همسر من چهره ‌اش را به شما نشان دهد؟!
هرگز! هرگز!
من پانصد مثقال را خواهم داد و رضایت نمی‌دهم که چهره‌ همسرم درحضور دو مرد بیگانه نمایان شود.
چون زن آن جوانمردی و غیرت را از شوهر خود مشاهده کرد از شکایت خود چشم پوشید و آن مبلغ را به شوهرش بخشید.


💢چه خوب بود که آن مرد با غیرت، جامعه‌ امروز ما را هم می دید که چگونه رخ و ساق به همگان نشان می دهند و شوهران و پدران و برادرانشان نیز هم عقیده‌ آنهایند و در کنارشان به رفتار آنان مباهات می کنند.
💐‏: یادمون باشه‼️
🌸 دین سبد میوه نیست ڪه مثلا سیب رو بردارے ولے پرتقال  رو نه!
🌾 روزه بگیرے ولے نماز نه!
📿 نماز بخونی ولے حجاب نه!
قرآن بخونے ، روزه بگیرے ولے آهنگ غیر مجازم گوش بدے!!

🏴برای امام حسین علیه السلام عزادارے ڪنے اما نمازت قضا بشہ!

⭕️ چادر بپوشے ولے حیا نداشته باشے
⭕️ چادرے باشے ولے با آرایش

📖قرآن بخونے اما به پدر و مادرت احترام نگذارے!

🔅حجاب و حیا داشته باشے اما امربه معروف و نهی از منکر رو ترڪ ڪنے!
نه اینطور .... نمیشه ‍

دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍33