Forwarded from جمعیت خیریه صبح امید
🌟 شادی بچه های یتیم و نیازمند، وقتی بعد از چند سال یه سفر لذتبخش معنوی و تفریحی رو تجربه میکنند، گاهی غیرقابل وصفه!
🌸 به زودی یک فیلم جذاب از آخرین کاروان زیارتی مشهد خانواده های نیازمند، تقدیمتون میکنیم؛ به امید خدا
#وصال_هشتم
#ترنم_وصل
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🌷 جمعیت خیریه صبح امید:
📲 ۰۹۱۰۷۶۰۵۸۲۰
🍀 @sobheomid_ir
🌸 به زودی یک فیلم جذاب از آخرین کاروان زیارتی مشهد خانواده های نیازمند، تقدیمتون میکنیم؛ به امید خدا
#وصال_هشتم
#ترنم_وصل
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🌷 جمعیت خیریه صبح امید:
📲 ۰۹۱۰۷۶۰۵۸۲۰
🍀 @sobheomid_ir
👍6
تصویری از خیانت، دروغ، تزویر
هر چی بیشتر ماهیت خوک صفت حکام عربی روشن بشه ما خوشحال میشیم، چون هم به ظهور نزدیک میشیم، هم اینکه در نهایت انّ الباطل کان زهوقا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هر چی بیشتر ماهیت خوک صفت حکام عربی روشن بشه ما خوشحال میشیم، چون هم به ظهور نزدیک میشیم، هم اینکه در نهایت انّ الباطل کان زهوقا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8👏1
قرار بود در عصر جدید استعداد و فرهنگ ایرانی شکوفا بشه، مث اینکه برعکس شد...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💢تقطیع سخنان مومننسب / آنچه روح الله مومن نسب گفت و باعث خشم منافقین داخل و خارج و جریان فتنه شد
🔹چگونه در سال ۸۸ با اقدامات فتنه گران و منافقین در فضای مجازی مقابله میشد؟
🔹کلیپ کامل از افشاگری روح الله مومن نسب از شرارت های توییتر در فتنه ۸۸ علیه امنیت و استقلال کشور و اقدامات موثر سربازان جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی در مقابله با فتنه ۸۸ که باعث عصبانیت منافقین و آلبانی نشین ها و جریان فتنه در داخل کشور شده است. اصلاحطلبان و منافقین بعد از ۱۲ سال تازه متوجه شده اند چگونه در فتنه ۸۸ نقره داغ شده اند.
🔹منافقین و ضد انقلاب داخلی و خارجی با انتشار بخش تقطیع شده ای از این مصاحبه در روزهای اخیر سعی بر تخریب وی را داشتهاند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹چگونه در سال ۸۸ با اقدامات فتنه گران و منافقین در فضای مجازی مقابله میشد؟
🔹کلیپ کامل از افشاگری روح الله مومن نسب از شرارت های توییتر در فتنه ۸۸ علیه امنیت و استقلال کشور و اقدامات موثر سربازان جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی در مقابله با فتنه ۸۸ که باعث عصبانیت منافقین و آلبانی نشین ها و جریان فتنه در داخل کشور شده است. اصلاحطلبان و منافقین بعد از ۱۲ سال تازه متوجه شده اند چگونه در فتنه ۸۸ نقره داغ شده اند.
🔹منافقین و ضد انقلاب داخلی و خارجی با انتشار بخش تقطیع شده ای از این مصاحبه در روزهای اخیر سعی بر تخریب وی را داشتهاند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت*
🔹️ *در ایام نوروز ۱۴۰۱ با سفرنامه جاده همراه شما هستیم، هر شب از شبکه های مختلف سیما*
❇️ *شبكه يك سيما - ساعت ١٦*
❇️ *شبكه سه سیما- بعد از سريال نوروزي - ساعت ٢١:١٥*
❇️ *شبكه نسيم - قبل از برنامه خندوانه - ساعت ۲۲:۳٠*
✅ ۸ فروردین ۱۴۰۱
#سازمان_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای
@rahbaraniran
🔹️ *در ایام نوروز ۱۴۰۱ با سفرنامه جاده همراه شما هستیم، هر شب از شبکه های مختلف سیما*
❇️ *شبكه يك سيما - ساعت ١٦*
❇️ *شبكه سه سیما- بعد از سريال نوروزي - ساعت ٢١:١٥*
❇️ *شبكه نسيم - قبل از برنامه خندوانه - ساعت ۲۲:۳٠*
✅ ۸ فروردین ۱۴۰۱
#سازمان_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای
@rahbaraniran
🔺جوگیر نباشیم! ویل اسمیتی که از دیشب شده نماد غیرت و مردانگی همون بزرگواری هست که گفته بود به تک همسری اعتقاد ندارم، من و همسرم با افراد دیگری رابطه جنسی داشتیم و داریم!
💬مهسا شمس
🔹در مورد زن و شوهری که رابطه باز دارند و دو نفر شون با هر کسی که دل شون میخواد می خوابند، از غیرت حرف زدن، یه شوخی زشته...
سیلی زدن ویل اسمیت توی مراسم اسکار دیشب احتمالا یه کار هماهنگ شده برای افزایش بازدید و هیجانی کردن اسکار بوده و بس!
💬 دکتر کُد
➕ کوتاهخوانیها و کوتاهبینیها، ما را بدعادت میکند؛ درگیر یک جزء میشویم و نگاهِ برآیندی را از دست میدهیم مثلا ویل اسمیت با یک گذشته و حتی حالِ آنچنانی، میشود نماد غیرت!
این مصداق برای ما نه مهم است نه اثرگذار؛ ولی خیلی از مصادیق دیگر با همین دستفرمان، ما را دچار آسیب میکند...
💬 مسعود پیرهادی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💬مهسا شمس
🔹در مورد زن و شوهری که رابطه باز دارند و دو نفر شون با هر کسی که دل شون میخواد می خوابند، از غیرت حرف زدن، یه شوخی زشته...
سیلی زدن ویل اسمیت توی مراسم اسکار دیشب احتمالا یه کار هماهنگ شده برای افزایش بازدید و هیجانی کردن اسکار بوده و بس!
💬 دکتر کُد
➕ کوتاهخوانیها و کوتاهبینیها، ما را بدعادت میکند؛ درگیر یک جزء میشویم و نگاهِ برآیندی را از دست میدهیم مثلا ویل اسمیت با یک گذشته و حتی حالِ آنچنانی، میشود نماد غیرت!
این مصداق برای ما نه مهم است نه اثرگذار؛ ولی خیلی از مصادیق دیگر با همین دستفرمان، ما را دچار آسیب میکند...
💬 مسعود پیرهادی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍17
🔺خالق حماسه هایی همچون، توی مجلس حقوقمون فاجعه است،... بعداً نگید چرا نماینده دزد شد و جشن تولد ۱۸.۴ کایی شدن پیج اینستاگرامش در وسط بحران های معیشتی مردم، افاضه فرموده که مردم از عملکرد رئیسی در عذاب هستن....
عذابی هم باشه از عملکرد تو و امثال توئه، که هنوز آوار برداریش تموم نشده!
💬 کچل چشم آبی
#جعفرزاده
#سرطان_اصلاحات
#همینقدر_وقیح
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
عذابی هم باشه از عملکرد تو و امثال توئه، که هنوز آوار برداریش تموم نشده!
💬 کچل چشم آبی
#جعفرزاده
#سرطان_اصلاحات
#همینقدر_وقیح
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5🔥4🤬4
🔴ماجرای توهین به مرجعیت
🔹نایف الکردستانی عضو حزب دموکرات کردستان عراق وابسته به بارزانی در توهینی آشکار نوشت: من همراه بامرجعیت عربی از نسل آلالبیت سلام علیهم هستم؛ بامرجعیت هندی، فارسی، افغانی نیستم و آنها سید نیستند حتی اگر عمامه سیاه به سر داشته باشند!
🔸دیری نگذشت که صدها تن از دوستداران مرجعیت به مقابل دفتر حزب دموکرات کردستان رسیده و با سر دادن شعارهایی علیه بارزانی، آمریکا و آلسعود، انزجار خود را از اینگونه رفتارها بیان کردند
🔹نایف کردستانی سریعا توئیت خود را پاک وضمن معذرت خواهی اعلام کرد که حساب کاربری او هک شده بود! در همین راستا وزارت داخلی اقلیم کردستان عراق دستور دستگیری این شخص را داد
🔸دیری نپایید که با تکذیب حزب دموکرات #کردستان در مورد عضویت این شخص، تصاویر وی با مسرور و نیجرفان #بارزانی به بیرون درز کرد تا دروغ دار و دسته بارزانیها مشخص شود
🔸اتفاقات دیشب نشان داد که مرجعیت خط قرمز تعداد زیادی از عراقیهاست و آنها درقبال چنین مسائلی کوتاه نخواهند آمد؛ همچنین گویا مسئولان اقلیم کردستان قصد ندارند از فتنهافروزیهای گذشته درس عبرت بگیرند
💬مقاومت اسلامی نجباء
@didebane_enghelab
🔹نایف الکردستانی عضو حزب دموکرات کردستان عراق وابسته به بارزانی در توهینی آشکار نوشت: من همراه بامرجعیت عربی از نسل آلالبیت سلام علیهم هستم؛ بامرجعیت هندی، فارسی، افغانی نیستم و آنها سید نیستند حتی اگر عمامه سیاه به سر داشته باشند!
🔸دیری نگذشت که صدها تن از دوستداران مرجعیت به مقابل دفتر حزب دموکرات کردستان رسیده و با سر دادن شعارهایی علیه بارزانی، آمریکا و آلسعود، انزجار خود را از اینگونه رفتارها بیان کردند
🔹نایف کردستانی سریعا توئیت خود را پاک وضمن معذرت خواهی اعلام کرد که حساب کاربری او هک شده بود! در همین راستا وزارت داخلی اقلیم کردستان عراق دستور دستگیری این شخص را داد
🔸دیری نپایید که با تکذیب حزب دموکرات #کردستان در مورد عضویت این شخص، تصاویر وی با مسرور و نیجرفان #بارزانی به بیرون درز کرد تا دروغ دار و دسته بارزانیها مشخص شود
🔸اتفاقات دیشب نشان داد که مرجعیت خط قرمز تعداد زیادی از عراقیهاست و آنها درقبال چنین مسائلی کوتاه نخواهند آمد؛ همچنین گویا مسئولان اقلیم کردستان قصد ندارند از فتنهافروزیهای گذشته درس عبرت بگیرند
💬مقاومت اسلامی نجباء
@didebane_enghelab
👍18
✅قطعات پازل مرگ دلار در حال کامل شدنه!
بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا از ضعف اقتصادی کشورهای اروپایی استفاده کرد و هر اونس طلا را معادل ۳۵ دلار اعلام کرد و دلار با پشتوانه ی طلا شد بزرگترین ارز رایج جهان
آمریکا پنج برابر ذخایر طلای خود دلار چاپ کردو با بدهی فوق العاده ای مواجه شد برای همین کشورهای اروپایی خواستار تعویض دلارهاشون با طلای آمریکا شدند ولی نیکسون (رئیس جمهور آمریکا ) وارد عمل شد و عربستان را راضی کرد تا نفتش را فقط با دلار معامله کنه و اینطوری شد که دلار دوباره پشتوانه پیدا کرد و سلاح آمریکایی ها شد
ولی الان که چین و عربستان تصمیم گرفتند تا نفت را به یوان معامله کنند و روسیه هم دیگه حاضر نیست در ازای فروش انرژی دلار بگیره به نظر میرسه که قطعات پازل مرگ دلار در حال کامل شدنه
وقتی ذخایر طلای آمریکا کفاف دلارهایی که بی پروا چاپ شدند را نده و نفت هم با سایر ارزها معامله بشه چه اتفاقی غیر از فروپاشی در انتظار دلاره؟
#آقایی_دلار_باید_شکسته_شود
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا از ضعف اقتصادی کشورهای اروپایی استفاده کرد و هر اونس طلا را معادل ۳۵ دلار اعلام کرد و دلار با پشتوانه ی طلا شد بزرگترین ارز رایج جهان
آمریکا پنج برابر ذخایر طلای خود دلار چاپ کردو با بدهی فوق العاده ای مواجه شد برای همین کشورهای اروپایی خواستار تعویض دلارهاشون با طلای آمریکا شدند ولی نیکسون (رئیس جمهور آمریکا ) وارد عمل شد و عربستان را راضی کرد تا نفتش را فقط با دلار معامله کنه و اینطوری شد که دلار دوباره پشتوانه پیدا کرد و سلاح آمریکایی ها شد
ولی الان که چین و عربستان تصمیم گرفتند تا نفت را به یوان معامله کنند و روسیه هم دیگه حاضر نیست در ازای فروش انرژی دلار بگیره به نظر میرسه که قطعات پازل مرگ دلار در حال کامل شدنه
وقتی ذخایر طلای آمریکا کفاف دلارهایی که بی پروا چاپ شدند را نده و نفت هم با سایر ارزها معامله بشه چه اتفاقی غیر از فروپاشی در انتظار دلاره؟
#آقایی_دلار_باید_شکسته_شود
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍14👏7
هشدار به مسئولین! دست مافیای وارد کننده را قطع کنید!
واردات ۲۶۰۰ تن پشم در سال ۱۴۰۰
به گزارش «نود اقتصادی» در ۱۱ماهه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار و ۶۲۳ تن انواع پشم و فتیله پشم از کشورهای مختلف ازجمله آلمان، استرالیا، اروگوئه، نیوزلند، فرانسه، امارات و ... وارد ایران شده است.
ارزش این مقدار واردات پشم نزدیک به ۱۶ میلیون دلار بوده است.
قابل ذکر است براساس گزارشهای میدانی مختلف، پشم دامهای ایرانی به دلیل واردات بیرویه، پس از پشمچینی رها شده و از چرخه مصرف صنعتی خارج و به مرحله فرآوری نمیرسد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
واردات ۲۶۰۰ تن پشم در سال ۱۴۰۰
به گزارش «نود اقتصادی» در ۱۱ماهه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار و ۶۲۳ تن انواع پشم و فتیله پشم از کشورهای مختلف ازجمله آلمان، استرالیا، اروگوئه، نیوزلند، فرانسه، امارات و ... وارد ایران شده است.
ارزش این مقدار واردات پشم نزدیک به ۱۶ میلیون دلار بوده است.
قابل ذکر است براساس گزارشهای میدانی مختلف، پشم دامهای ایرانی به دلیل واردات بیرویه، پس از پشمچینی رها شده و از چرخه مصرف صنعتی خارج و به مرحله فرآوری نمیرسد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5🔥5🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ مجری شبکه الحوار:
📍شرف و مردانگی رهبران عربی کجا رفته که علیه ایران با رژیم جنایتکار صهیونیستی همکاری میکنند؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📍شرف و مردانگی رهبران عربی کجا رفته که علیه ایران با رژیم جنایتکار صهیونیستی همکاری میکنند؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11
یه عده برانداز و اصلاح طلب میگن👇👇
یمن، پهباد داره اما غذا نداره برای مردمش😡
ستارخان:
در جنگ بدون غذا و لباس بودیم
دیدم بچه ای علف رو از ریشه درآورد و از شدت
گرسنگی با خاکش خورد،
منتظر فحش مادرش نسبت به خودم بودم اما اومد بچه ش رو بغل کرد و گفت:
عیبی نداره فرزندم خاک می خوریم اما خاک نمیدهیم😭
هیتلر:
پست ترین انسانها کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند،
چون وطن، مادر است و آنها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یمن، پهباد داره اما غذا نداره برای مردمش😡
ستارخان:
در جنگ بدون غذا و لباس بودیم
دیدم بچه ای علف رو از ریشه درآورد و از شدت
گرسنگی با خاکش خورد،
منتظر فحش مادرش نسبت به خودم بودم اما اومد بچه ش رو بغل کرد و گفت:
عیبی نداره فرزندم خاک می خوریم اما خاک نمیدهیم😭
هیتلر:
پست ترین انسانها کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند،
چون وطن، مادر است و آنها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍19
🌐🔏تیکهی «ناهارخوری» رئیسی چنان پروموت میشه که مریخیها هم خبرشو میبینن؛ اما خبر تسویه کامل ۵۴ هزار میلیارد تومنی که دولت روحانی از بانک مرکزی استقراض کرده بود رو حتی حامیان رئیسی هم پروموت نکردن!
📌یه نمونه کوچیک برای اینکه بفهمید چرا تو رسانه صد هیچ عقبیم!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📌یه نمونه کوچیک برای اینکه بفهمید چرا تو رسانه صد هیچ عقبیم!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍26
✋
حمله به مقر موساد چه سناریویی را خنثی کرد؟
🔺بر خلاف ادعاهای اسرائیل و رسانه های غربی مبنی بر کم اهمیت نشان دادن حمله به مرکز اربیل کارشناسان آگاه خبر می دهند که این مرکز، بزرگترین مجموعه جاسوسی رژیم صهیونیستی نه تنها در منطقه که در جهان است.
🔹این مرکز که مرکز فرماندهی و کنترل کل اقدامات جاسوسی رژیم صهیونیستی است در عین رصد اقدامات امنیتی و نظامی ایران، اقدامات اقتصادی و راههای دور زدن تحریم توسط نظام را هم رصد کرده و با استفاده از منابعع محلی و داخلی، نسبت به راههای جدید برای تحریمهای اقتصادی مردم ایران، اقداماتی را انجام میداد.
🔴 ترور شهید فخری زاده از اربیل فرماندهی شد
شنیده شده مدیریت عملیات ترور شهید فخریزاده از مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در کردستان عراق انجام شده است. این موضوع را شیخ الخزعلی نیز تایید کرده و گفته است : یکی از اقداماتی که این پایگاه در اربیل عراق رصد و مدیریت کرده است، ماجرای ترور شهید فخریزاده در ایران بوده است.
🔴 چرا اسرائیل در اربیل مرکز جاسوسی ایجاد کرده بود؟
پس از شکست پروژه جدایی اقلیم کردستان از عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی و شکست همهپرسی، رژیم صهیونیستی، این بار از باب عادیسازی روابط، وارد شده و سعی بر آن داشت تا علاوه بر کشورهای همسو با خود، با کشورهایی که با ایران روابط نزدیکی دارند وارد عمل شود تا بهنوعی حلقه محاصره را علیه ایران تنگتر کنند.
🔹 مقامات سعودی به نیروهای آمریکایی و صهیونیستی اعلام کردهاند که روابط ریاض و تلآویو، تنها زمانی بهصورت رسمی اعلام و علنی قابلطرح است که اسرائیل بتواند رابطه با بغداد را ایجاد کند.
🔹 آل سعود معتقد است که بغداد، نزدیکترین کشور عربی و پایگاه شیعی نزدیک به ایران در جهان اسلام است و برای عادیسازی روابط، باید اول بغداد رابطه با تلآویو را اعلام کند و بلافاصله بعد از بغداد، ریاض رابطه با این رژیم را علنی و رسمی کند تا فشار اهل سنت جهان بر ریاض کاهش یابد.
🔹 بر همین اساس، دیگر کشورهای حاشیه خلیجفارس مانند امارات، بحرین و دیگرکشورهای عربی همچون تونس، بر اساس این طرح عربی-عبری وارد فاز علنیکردن و رسمیتبخشی به ارتباط با رژیم صهیونیستی شدهاند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حمله به مقر موساد چه سناریویی را خنثی کرد؟
🔺بر خلاف ادعاهای اسرائیل و رسانه های غربی مبنی بر کم اهمیت نشان دادن حمله به مرکز اربیل کارشناسان آگاه خبر می دهند که این مرکز، بزرگترین مجموعه جاسوسی رژیم صهیونیستی نه تنها در منطقه که در جهان است.
🔹این مرکز که مرکز فرماندهی و کنترل کل اقدامات جاسوسی رژیم صهیونیستی است در عین رصد اقدامات امنیتی و نظامی ایران، اقدامات اقتصادی و راههای دور زدن تحریم توسط نظام را هم رصد کرده و با استفاده از منابعع محلی و داخلی، نسبت به راههای جدید برای تحریمهای اقتصادی مردم ایران، اقداماتی را انجام میداد.
🔴 ترور شهید فخری زاده از اربیل فرماندهی شد
شنیده شده مدیریت عملیات ترور شهید فخریزاده از مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در کردستان عراق انجام شده است. این موضوع را شیخ الخزعلی نیز تایید کرده و گفته است : یکی از اقداماتی که این پایگاه در اربیل عراق رصد و مدیریت کرده است، ماجرای ترور شهید فخریزاده در ایران بوده است.
🔴 چرا اسرائیل در اربیل مرکز جاسوسی ایجاد کرده بود؟
پس از شکست پروژه جدایی اقلیم کردستان از عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی و شکست همهپرسی، رژیم صهیونیستی، این بار از باب عادیسازی روابط، وارد شده و سعی بر آن داشت تا علاوه بر کشورهای همسو با خود، با کشورهایی که با ایران روابط نزدیکی دارند وارد عمل شود تا بهنوعی حلقه محاصره را علیه ایران تنگتر کنند.
🔹 مقامات سعودی به نیروهای آمریکایی و صهیونیستی اعلام کردهاند که روابط ریاض و تلآویو، تنها زمانی بهصورت رسمی اعلام و علنی قابلطرح است که اسرائیل بتواند رابطه با بغداد را ایجاد کند.
🔹 آل سعود معتقد است که بغداد، نزدیکترین کشور عربی و پایگاه شیعی نزدیک به ایران در جهان اسلام است و برای عادیسازی روابط، باید اول بغداد رابطه با تلآویو را اعلام کند و بلافاصله بعد از بغداد، ریاض رابطه با این رژیم را علنی و رسمی کند تا فشار اهل سنت جهان بر ریاض کاهش یابد.
🔹 بر همین اساس، دیگر کشورهای حاشیه خلیجفارس مانند امارات، بحرین و دیگرکشورهای عربی همچون تونس، بر اساس این طرح عربی-عبری وارد فاز علنیکردن و رسمیتبخشی به ارتباط با رژیم صهیونیستی شدهاند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍16
🌐بازگشت از سفر را به پنجشنبه و جمعه موکول نکنید.
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا:
🔹شهروندان برای بازگشت از سفر، در این چند روز مانده به انتهای هفته اقدام کنند.
🔹هنوز در استانهای شمالی کشور بالغ بر ۵۶۰ هزار خودرو ماندهاند.
🔹تقریباً ۵۲ میلیون تردد رفت و برگشت در سطح کشور ثبت شده است.
🔹دیروز ۵۷ درصد افزایش تردد داشتیم و در مجموع نوروز ۴۷ درصد افزایش تردد داشتهایم.
🔹۳۰ درصد از تصادفات به دلیل خوابآلودگی و خستگی رانندگان است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا:
🔹شهروندان برای بازگشت از سفر، در این چند روز مانده به انتهای هفته اقدام کنند.
🔹هنوز در استانهای شمالی کشور بالغ بر ۵۶۰ هزار خودرو ماندهاند.
🔹تقریباً ۵۲ میلیون تردد رفت و برگشت در سطح کشور ثبت شده است.
🔹دیروز ۵۷ درصد افزایش تردد داشتیم و در مجموع نوروز ۴۷ درصد افزایش تردد داشتهایم.
🔹۳۰ درصد از تصادفات به دلیل خوابآلودگی و خستگی رانندگان است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
💢رژیم تمام مافیایی!
🔹آمریکا یک رژیم مافیایی است. مافیای سیاسی، مافیای اقتصادی، مافیای اسلحه سازی.
🔹آمریکا در دنیای بحران سازی میکند تا منافعش تامین شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹آمریکا یک رژیم مافیایی است. مافیای سیاسی، مافیای اقتصادی، مافیای اسلحه سازی.
🔹آمریکا در دنیای بحران سازی میکند تا منافعش تامین شود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4