خیریه و نیکوکاری حضرت سکینه (س)
👈 موضوع درخواست 👉 عزیزی. برای شیمی درمانی مبلغ 2 میلیون تومان بابت بستری تا تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۸ نیاز دارد از شما سروران وخیرین نیکوکاری در این ایام عید دست یاری میطلبیم وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست……
باسلام
این خیریه امین و مورد اعتماد هستند و گره گشای افراد زیادی بوده اند.
در صورت توان و به حد مقدور کمک نمائید.
در کانالشان عضو شوید
این خیریه امین و مورد اعتماد هستند و گره گشای افراد زیادی بوده اند.
در صورت توان و به حد مقدور کمک نمائید.
در کانالشان عضو شوید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴بزرگترین و مهمترین اتفاق حال حاضر دنیا، نظم نوین جهانی و شکل دهی دولتها برای اداره شدن از طریق یک نظام واحد است!
🔻هر اتفاق دیگری نظیر پاندمی، جنگ اوکراین، قحطی، حملات سایبری و … به عنوان کاتالیزرهایی عمل میکنند که این جریان را شدت می بخشند.
🔴اجلاس جهانی دولت 2022 به طور استثنایی همزمان با اختتامیه "اکسپو 2020 دبی"، بزرگترین رویداد در نوع خود که جهان را گرد هم می آورد، با موضوع "شکل دادن به دولت های آینده" برگزار می شود. این اجلاس رهبران فکری، کارشناسان جهانی و تصمیمگیرندگان را از سرتاسر جهان به اشتراک میگذارد و در توسعه ابزارها، سیاستها و مدلهایی که در شکلدهی دولتهای آینده ضروری هستند، مشارکت میکنند.
🔻آیا برای نظم نوین جهانی آماده اید؟
#نظم_نوین_جهانی
#گریت_ریست
#انقلاب_صنعتی_چهارم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻هر اتفاق دیگری نظیر پاندمی، جنگ اوکراین، قحطی، حملات سایبری و … به عنوان کاتالیزرهایی عمل میکنند که این جریان را شدت می بخشند.
🔴اجلاس جهانی دولت 2022 به طور استثنایی همزمان با اختتامیه "اکسپو 2020 دبی"، بزرگترین رویداد در نوع خود که جهان را گرد هم می آورد، با موضوع "شکل دادن به دولت های آینده" برگزار می شود. این اجلاس رهبران فکری، کارشناسان جهانی و تصمیمگیرندگان را از سرتاسر جهان به اشتراک میگذارد و در توسعه ابزارها، سیاستها و مدلهایی که در شکلدهی دولتهای آینده ضروری هستند، مشارکت میکنند.
🔻آیا برای نظم نوین جهانی آماده اید؟
#نظم_نوین_جهانی
#گریت_ریست
#انقلاب_صنعتی_چهارم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
🔴عمران خان:
🔻ما در لحظه سرنوشت سازی قرار گرفتهایم و ما فقط دو گزینه در پیش رو داریم
🔻من در مقابل ملت پاکستان اعلام میکنم، نامه تهدیدآمیز علیه من از طرف آمریکا بود
🔻آمریکا بعلت مخالفت من با ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در پاکستان بدنبال برکناری من است
🔻به وزیر خارجه گفتم درصورت افزایش تنش با آمریکا به کشورهای دوست نزدیک شود
🔻ملت مسلمان هرگز برده بیگانگان نمیشود
🔻اگه پارلمان به برکناری من رای دهد، من نه اینکه استعفا نمیدهم بلکه با قدرت بیشتر باز میگردم
🔻توطئه خارجی از طرف کشورهای خارجی است و ما آن را شکست میدهیم و تسلیم نمیشویم .
🛑عمران خان:
در اتاق به ما گفتند که اگر از آمریکا حمایت نکنیم مانند خرس زخمی ما را می کشند
با حمایت از آمریکا 80 هزار پاکستانی بیگناه جان خود را فدا کردند
هیچ یک از کشورهای ناتو این همه جان ندادند.
هیچ پاکستانی در 11 سپتامبر دخیل نبود
هزاران نفر پاکستانی در حملات پهپادی آمریکا و غربیها به عروسی ها، مدارس و دیگر تجمعات کشته شدند
قانون غربیها میگوید حمایت از آمریکا، یعنی حمله پهپادی به خودت.
پیام تهدیدآمیز آمریکا علیه تمام ملت پاکستان است
سفیر آمریکا گفته است که اگر عمران خان نخست وزیر بماند، روابط با پاکستان بدتر می شود و پاکستان را با مشکلاتی مواجه خواهیم کرد
عوامل خارجی میخواهن قوانین خود را به ما تحمیل کنند و من تا آخرین توپ علیه توطئه میجنگم .
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻ما در لحظه سرنوشت سازی قرار گرفتهایم و ما فقط دو گزینه در پیش رو داریم
🔻من در مقابل ملت پاکستان اعلام میکنم، نامه تهدیدآمیز علیه من از طرف آمریکا بود
🔻آمریکا بعلت مخالفت من با ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در پاکستان بدنبال برکناری من است
🔻به وزیر خارجه گفتم درصورت افزایش تنش با آمریکا به کشورهای دوست نزدیک شود
🔻ملت مسلمان هرگز برده بیگانگان نمیشود
🔻اگه پارلمان به برکناری من رای دهد، من نه اینکه استعفا نمیدهم بلکه با قدرت بیشتر باز میگردم
🔻توطئه خارجی از طرف کشورهای خارجی است و ما آن را شکست میدهیم و تسلیم نمیشویم .
🛑عمران خان:
در اتاق به ما گفتند که اگر از آمریکا حمایت نکنیم مانند خرس زخمی ما را می کشند
با حمایت از آمریکا 80 هزار پاکستانی بیگناه جان خود را فدا کردند
هیچ یک از کشورهای ناتو این همه جان ندادند.
هیچ پاکستانی در 11 سپتامبر دخیل نبود
هزاران نفر پاکستانی در حملات پهپادی آمریکا و غربیها به عروسی ها، مدارس و دیگر تجمعات کشته شدند
قانون غربیها میگوید حمایت از آمریکا، یعنی حمله پهپادی به خودت.
پیام تهدیدآمیز آمریکا علیه تمام ملت پاکستان است
سفیر آمریکا گفته است که اگر عمران خان نخست وزیر بماند، روابط با پاکستان بدتر می شود و پاکستان را با مشکلاتی مواجه خواهیم کرد
عوامل خارجی میخواهن قوانین خود را به ما تحمیل کنند و من تا آخرین توپ علیه توطئه میجنگم .
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍21👏5❤2
🔴 ژاپن فهرستی از کالاها و مواد وارداتی از روسیه منتشر کرده است که جایگزینی آنها در کوتاه مدت مشکل ساز است:
🔹نفت، زغال سنگ، گاز طبیعی مایع (LNG)، پالادیوم، فروآلیاژها برای فولادسازی.
🔸وزارت خارجه ژاپن تاکید کرد که وابستگی ژاپن به واردات این کالاها از روسیه بسیار زیاد است، در نتیجه از سایر کشورهای صادرکننده خواست تولید اینکالا ها را افزایش دهند
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹نفت، زغال سنگ، گاز طبیعی مایع (LNG)، پالادیوم، فروآلیاژها برای فولادسازی.
🔸وزارت خارجه ژاپن تاکید کرد که وابستگی ژاپن به واردات این کالاها از روسیه بسیار زیاد است، در نتیجه از سایر کشورهای صادرکننده خواست تولید اینکالا ها را افزایش دهند
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🌐🔏دولت رئیسی نیامده رکورد زد
صادرات غیرنفتی در ۱۴۰۰ (شش ماهه انتها) رکورد زد
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
صادرات غیرنفتی در ۱۴۰۰ (شش ماهه انتها) رکورد زد
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏10👍2🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 عصبانیت مهمان برنامه در واکنش به خوشحالی مجری بی.بی.سی از تعلیق فوتبال ایران | محرومیت ورزش ایران یعنی ناامید کردن میلیونها زن، مرد و بچه ایرانی!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌐🔏وزیر نفت: به تولید بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت و ۷۰۵ میلیون متر مکعب گاز در روز رسیدهایم
➕آقای وزیر
خام فروشی هنر نیست که با افتخار آن را اعلام می کنید!
نفت سرمایه ملی است
آنرا با خام فروشی حراج نکنید.
#خام_فروشی
#بچه_پولدارملی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
➕آقای وزیر
خام فروشی هنر نیست که با افتخار آن را اعلام می کنید!
نفت سرمایه ملی است
آنرا با خام فروشی حراج نکنید.
#خام_فروشی
#بچه_پولدارملی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10👎2👏2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌 مرکزیت توزیع کالا در منطقه
🔹️ سعید جلیلی: روسیه گندم دارد، عراق آرد نیاز دارد. میتوانیم گندم روسیه را وارد کنیم به آرد تبدیل کنیم و به عراق صادر کنیم. ۲۰۰ کشور در دنیا وجود دارد نباید معطل ۵ کشور ماند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹️ سعید جلیلی: روسیه گندم دارد، عراق آرد نیاز دارد. میتوانیم گندم روسیه را وارد کنیم به آرد تبدیل کنیم و به عراق صادر کنیم. ۲۰۰ کشور در دنیا وجود دارد نباید معطل ۵ کشور ماند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏11❤3👎1
⭕️یکی دیگر از دلایل کُندی مذاکرات وین و بغداد، تغییرات در شورای عالی امنیت ملی است.
شمخانی مدیر کمیته مذاکرات وین و ایروانی مذاکره کننده ارشد ایران با عربستان است.
قرار بود که تغییر ایشان تا بسته شدن پرونده وین باشد
مگر قرار نبود مسببین وضع موجود را برکنار کنید؟!
حساس تر از شورای امنیت هم مگر داریم؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شمخانی مدیر کمیته مذاکرات وین و ایروانی مذاکره کننده ارشد ایران با عربستان است.
قرار بود که تغییر ایشان تا بسته شدن پرونده وین باشد
مگر قرار نبود مسببین وضع موجود را برکنار کنید؟!
حساس تر از شورای امنیت هم مگر داریم؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍19
👍6👎1
🔴 صرفا جهت تأمل...
دولت هر تن گندم را ۵۰۰ دلار میخرد و آرد را ۱۰۰ دلار در اختیار صنف و صنعت قرار میدهد؛ کارخانجات هم هر تن ماکارونی را ۴۰۰ دلار صادر میکنند، یعنی کشور ما بابت صادرات هر تن ماکارونی دهها دلار ضرر میدهد اما کارخانه داران ماکارونی سود میبرند!
زیبا نیست؟!
💬مهدی مهرپور
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دولت هر تن گندم را ۵۰۰ دلار میخرد و آرد را ۱۰۰ دلار در اختیار صنف و صنعت قرار میدهد؛ کارخانجات هم هر تن ماکارونی را ۴۰۰ دلار صادر میکنند، یعنی کشور ما بابت صادرات هر تن ماکارونی دهها دلار ضرر میدهد اما کارخانه داران ماکارونی سود میبرند!
زیبا نیست؟!
💬مهدی مهرپور
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍16
⭕️ شبیخون سعودیها به ذخایر گازی ایران در "میدان آرش"/ قول وزیر نفت برای آغاز فعالیتها بعد از ۲۱ سال وقفه
♨️ سال 1395 بود که خبرگزاری ها با انتشار گزارشی هشدار دادند که کویت سهم ایران را در "آرش" به عربستان بخشید، اما مسئولان وقت، اولویتی برای توسعه این میدان قائل نبودند و پرونده آن را برای ادامه مذاکرات با کویت جهت تعیین حدود مرزهای آبی باز گذاشتند.
🔻میدان گازی مشترک آرش (الدوره) از دهه 1960 میلادی موضوع بحث دو کشور ایران و کویت بوده است و درحالی که این دو کشور، مشترک بودن این میدان گازی را در آبهای سرزمینی هر دو کشور قبول داشتند و بهرسمیت میشناختند، بر سر تعیین مرزهای آبی بحثها و اختلاف نظرهایی وجود داشت که انجام هرگونه فعالیتهای توسعهای را متوقف کرد.
🔴 عربستان سعودی از سال 2000 مدعی سهم داشتن در این میدان شد و عربستان و کویت در طرحی مشترک از سال 2000 فعالیتهای اکتشافی و توسعهای را بهروی این میدان گازی بدون اطلاع ایران آغاز کرده بودند. ایران نیز در سال 2001 اقدام به استقرار تجهیزات برای آغاز حفاری اکتشافی در میدان آرش کرد که با مخالفت کویت، ایران فعالیتهای خود را متوقف کرد.
💢 در حالی که در ایران، پرونده این میدان برای مشارکت با کویت باز نگه داشته شد و هرگونه اقدام توسعهای از سال 2001 از سمت ایران متوقف شد، عربستان و کویت با تشکیل شرکت مشترک (KJO) سهم برداشت از این میدان را بهصورت 50 درصد عربستان و 50 درصد کویت بین خود تقسیم کردند و هیچ سهمی برای ایران که برآورد شده است حتی تا 70 درصد از ذخایر گازی این میدان مشترک در آبهای ایران باشد، قائل نشدند.
🔻ادامه طرح سعودی برای شبیخون به ذخایر گازی ایران در میدان آرش، امضای سند همکاری اخیر بین سعودیها و کویت برای تولید روزانه 1 میلیارد فوتمکعب گاز و 84 هزار بشکه میعانات گازی از این میدان مشترک است.
‼️ درحالی کویت در همکاری مشترک با عربستان، در حال تقسیم سهم ایران با سعودیها است و در اظهاراتی عجیب، این میدان مشترک گازی را میدانی کویتی ـ سعودی اعلام کرده است، که سوابق تاریخی مذاکرات ایران و کویت نشان میدهد در طول مذاکرات دو کشور از 60 سال پیش، بر سر تعیین مرزهای آبی و همکاری مشترک در برداشت از این منابع گازی، همواره سران دو کشور حق کشور مقابل را برای سهمداشتن در این منابع عظیم گازی بهرسمیت شناختهاند و تا اواخر قرن بیستم و رسیدن به سال 2000 نیز، سعودیها نقشی در این مذاکرات دوجانبه بین ایران و کویت نداشتند و این طرح سعودی، برای سهمگیری از منابع گازی این میدان مشترک بین ایران ـ کویت، از حدود سال 2000 آغاز شد.
❌ جواد اوجی، وزیر نفت ایران روز گذشته با انتشار مطلبی اعلام کرد "مطالعات جامع میدان مشترک آرش با حفاری چاه اکتشافی و انجام لرزهنگاری تکمیل شده است و بهزودی با نصب جکت (پایه) عملیات حفاری در این میدان آغاز خواهد شد. گرچه ما مایل به مذاکره و همکاری برای توسعه میدانهای مشترک هستیم اقدامات یکجانبه، مانع طرح مذکور نخواهد گردید."
⭕️ این اظهارات وزیر نفت نشان میدهد ایران از این پس قرار نیست مثل سالهای گذشته، نظارهگر تقسیم منابع گازی ایران در میدان مشترک آرش، بین کویتیها و سعودیها بماند و بعد از 21 سال وقفه در توسعه میدان گازی آرش، بار دیگر اقدامات توسعهای را برای برداشت گاز از این مخزن مشترک، آغاز میکند.
ضرر زیان دولتهای غربگدا تمامی ندارد،، در هر زمینه ای که فکرش را بکنید اینها وا،، دادند،، و بی خاصیت بودند،، حتی در برابر کشورک کویت،، چقدر حقیر هستند اینها خدا داند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♨️ سال 1395 بود که خبرگزاری ها با انتشار گزارشی هشدار دادند که کویت سهم ایران را در "آرش" به عربستان بخشید، اما مسئولان وقت، اولویتی برای توسعه این میدان قائل نبودند و پرونده آن را برای ادامه مذاکرات با کویت جهت تعیین حدود مرزهای آبی باز گذاشتند.
🔻میدان گازی مشترک آرش (الدوره) از دهه 1960 میلادی موضوع بحث دو کشور ایران و کویت بوده است و درحالی که این دو کشور، مشترک بودن این میدان گازی را در آبهای سرزمینی هر دو کشور قبول داشتند و بهرسمیت میشناختند، بر سر تعیین مرزهای آبی بحثها و اختلاف نظرهایی وجود داشت که انجام هرگونه فعالیتهای توسعهای را متوقف کرد.
🔴 عربستان سعودی از سال 2000 مدعی سهم داشتن در این میدان شد و عربستان و کویت در طرحی مشترک از سال 2000 فعالیتهای اکتشافی و توسعهای را بهروی این میدان گازی بدون اطلاع ایران آغاز کرده بودند. ایران نیز در سال 2001 اقدام به استقرار تجهیزات برای آغاز حفاری اکتشافی در میدان آرش کرد که با مخالفت کویت، ایران فعالیتهای خود را متوقف کرد.
💢 در حالی که در ایران، پرونده این میدان برای مشارکت با کویت باز نگه داشته شد و هرگونه اقدام توسعهای از سال 2001 از سمت ایران متوقف شد، عربستان و کویت با تشکیل شرکت مشترک (KJO) سهم برداشت از این میدان را بهصورت 50 درصد عربستان و 50 درصد کویت بین خود تقسیم کردند و هیچ سهمی برای ایران که برآورد شده است حتی تا 70 درصد از ذخایر گازی این میدان مشترک در آبهای ایران باشد، قائل نشدند.
🔻ادامه طرح سعودی برای شبیخون به ذخایر گازی ایران در میدان آرش، امضای سند همکاری اخیر بین سعودیها و کویت برای تولید روزانه 1 میلیارد فوتمکعب گاز و 84 هزار بشکه میعانات گازی از این میدان مشترک است.
‼️ درحالی کویت در همکاری مشترک با عربستان، در حال تقسیم سهم ایران با سعودیها است و در اظهاراتی عجیب، این میدان مشترک گازی را میدانی کویتی ـ سعودی اعلام کرده است، که سوابق تاریخی مذاکرات ایران و کویت نشان میدهد در طول مذاکرات دو کشور از 60 سال پیش، بر سر تعیین مرزهای آبی و همکاری مشترک در برداشت از این منابع گازی، همواره سران دو کشور حق کشور مقابل را برای سهمداشتن در این منابع عظیم گازی بهرسمیت شناختهاند و تا اواخر قرن بیستم و رسیدن به سال 2000 نیز، سعودیها نقشی در این مذاکرات دوجانبه بین ایران و کویت نداشتند و این طرح سعودی، برای سهمگیری از منابع گازی این میدان مشترک بین ایران ـ کویت، از حدود سال 2000 آغاز شد.
❌ جواد اوجی، وزیر نفت ایران روز گذشته با انتشار مطلبی اعلام کرد "مطالعات جامع میدان مشترک آرش با حفاری چاه اکتشافی و انجام لرزهنگاری تکمیل شده است و بهزودی با نصب جکت (پایه) عملیات حفاری در این میدان آغاز خواهد شد. گرچه ما مایل به مذاکره و همکاری برای توسعه میدانهای مشترک هستیم اقدامات یکجانبه، مانع طرح مذکور نخواهد گردید."
⭕️ این اظهارات وزیر نفت نشان میدهد ایران از این پس قرار نیست مثل سالهای گذشته، نظارهگر تقسیم منابع گازی ایران در میدان مشترک آرش، بین کویتیها و سعودیها بماند و بعد از 21 سال وقفه در توسعه میدان گازی آرش، بار دیگر اقدامات توسعهای را برای برداشت گاز از این مخزن مشترک، آغاز میکند.
ضرر زیان دولتهای غربگدا تمامی ندارد،، در هر زمینه ای که فکرش را بکنید اینها وا،، دادند،، و بی خاصیت بودند،، حتی در برابر کشورک کویت،، چقدر حقیر هستند اینها خدا داند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ کارشناس فرانس 24:
📍با عملیاتهای اخیر، چهره قدرتمندی که اسرائیل سعی داشت در مقابل ایران از خود به نمایش بگذارد، مخدوش شد...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📍با عملیاتهای اخیر، چهره قدرتمندی که اسرائیل سعی داشت در مقابل ایران از خود به نمایش بگذارد، مخدوش شد...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
♦️سپاه: یک اشتباه کوچک واکنش ویرانگر خواهد بود، آنها حتی زمانی برای پشیمانی نخواهند داشت
🔹تلویزیونی پرس تی وی ایران امروز (پنجشنبه) گزارش داد که «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به کوچکترین اشتباه دشمن و اقدام ماجراجویانه علیه کشور پاسخ مخربی خواهد داد
🔹بازتاب در رسانههای رژیم صهیونیستی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹تلویزیونی پرس تی وی ایران امروز (پنجشنبه) گزارش داد که «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به کوچکترین اشتباه دشمن و اقدام ماجراجویانه علیه کشور پاسخ مخربی خواهد داد
🔹بازتاب در رسانههای رژیم صهیونیستی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11❤1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ فجیع ترین تجربیات بشر در آزمایشگاههای سری آمریکا در طول تاریخ
♨️ارتش ایالات متحده بیش از ۲۰۰ آزمایشگاه امنیت زیستی در ۲۵ کشور جهان برای تحقیق و توسعهی سلاحهای بیولوژیکی تأسیس کرده و اوکراین یکی از این کشورهاست.
#بیوتروریسم
#آمریکا
#شیطان_بزرگ
#تروریست
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♨️ارتش ایالات متحده بیش از ۲۰۰ آزمایشگاه امنیت زیستی در ۲۵ کشور جهان برای تحقیق و توسعهی سلاحهای بیولوژیکی تأسیس کرده و اوکراین یکی از این کشورهاست.
#بیوتروریسم
#آمریکا
#شیطان_بزرگ
#تروریست
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢حاج قاسم سلیمانی: کاری ندارم کسی حرف من را قبول دارد یا ندارد. حزب و جناح فرع است؛ اصل، ولی فقیه است. اصل، جمهوری اسلامی است.
♦اینجا جایی است که اگر به خطر افتاد، ما با جانمان مواجه میشویم.
♦آدمها میآیند و میروند، قاسم سلیمانی میرود و قاسم سلیمانی دیگری میآید.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦اینجا جایی است که اگر به خطر افتاد، ما با جانمان مواجه میشویم.
♦آدمها میآیند و میروند، قاسم سلیمانی میرود و قاسم سلیمانی دیگری میآید.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤16👍5👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌷حاج قاسم سلیمانی: اگر امروز جمهوری اسلامی پیروزیهایی دارد و دشمن را در سطوح گوناگون متحیر کرده است؛ دلیل اصلی آن حکمت و وجود رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری است.
🤲 از خدا میخواهیم از عمر ما بردارد و بر عمر او بیفزاید...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤲 از خدا میخواهیم از عمر ما بردارد و بر عمر او بیفزاید...
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤17👎2