😁 سری دوم واکنش های #طنز کاربران فضای مجازی به همگروه شدن ایران با انگلیس و آمریکا
😱تو یه گروهی افتادیم که سردار به هرکی گل بزنه سپهبد میشه.
😱با این قرعهکشی جام جهانی دلم برای زیباکلام میسوزه؛ الان نمیدونه باید طرفدار عشقش آمریکا باشه یا طرفدار کارفرماش انگلیس
😱به ما گفته بودن جام جهانیه، اما این که بیشتر شبیه جنگ جهانیه!
😱حضرت عباسی خودِ خدا هم حاشیه دوست داره!
این از امریکا و انگلیس ، اگر یکی از ولز یا اسکاتلند بیان بالا که جزوی از بریتانیای کبیر هستن ، اگر اوکراین اومد هم که هیچی دیگه وضعیت مشخصه 😄
😱گروه B جام جهانی برد و باخت نداره
یا میبریم یا شهید میشیم 😂
😱گروه ایران یه جوریه که حق نداریم هیچکدوم رو ببازیم، هر بازی هم که ببریم تا صبح باید بر طبل شادانه کوفت
😱میگن هر کی از بازیکنان تیم ملی ما توی این گروه مصدوم بشه
جانباز حساب میشه
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱تو یه گروهی افتادیم که سردار به هرکی گل بزنه سپهبد میشه.
😱با این قرعهکشی جام جهانی دلم برای زیباکلام میسوزه؛ الان نمیدونه باید طرفدار عشقش آمریکا باشه یا طرفدار کارفرماش انگلیس
😱به ما گفته بودن جام جهانیه، اما این که بیشتر شبیه جنگ جهانیه!
😱حضرت عباسی خودِ خدا هم حاشیه دوست داره!
این از امریکا و انگلیس ، اگر یکی از ولز یا اسکاتلند بیان بالا که جزوی از بریتانیای کبیر هستن ، اگر اوکراین اومد هم که هیچی دیگه وضعیت مشخصه 😄
😱گروه B جام جهانی برد و باخت نداره
یا میبریم یا شهید میشیم 😂
😱گروه ایران یه جوریه که حق نداریم هیچکدوم رو ببازیم، هر بازی هم که ببریم تا صبح باید بر طبل شادانه کوفت
😱میگن هر کی از بازیکنان تیم ملی ما توی این گروه مصدوم بشه
جانباز حساب میشه
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍18😁9❤3🥰1
🔴 مشت محکم روسیه برای شکستن سروری و آقایی دلار
🔸پوتین در راستای استاندارد طلا برای روبل روسیه؛ حرکت کیش و مات را روی شطرنج سیاسی دنیا انجام میدهد.
🔸پوتین هر گرم طلا را با ۵۰۰۰ روبل روسیه برابر اعلام کرد.
🔸آخرین باری که یکی از حاکمان دنیا جرات چنین کاری را داشت، قذافی بود که ناتو او و کشورش را نابود نمود.
⁉️امّا آیا ناتو به این دلیل وارد جنگ رودررو با روسیه میشود؟ اگر ناتو وارد چنین جنگی شود توانایی نابود کردن ابرقدرتی همچون روسیه را دارد؟!
🔸این حرکت پوتین در واقع اعلام جنگ مستقیم با راکفلرها و سیستم پولی مبتنی بر بهره بانکی دنیا (ربا) میباشد.
🔸با این حرکت هوشمندانه پوتین؛ نه تنها دیگر هیچ تحریمی بر علیه روبل روسیه شانسی نخواهد داشت، بلکه روبل روسیه با پشتوانه طلا، مانند اسلحهای جهت نابودی سیستم مالی بدون پشتوانه جهان عمل خواهد نمود.
⚠️نکته: روسیه جزء تولیدکنندگان طلا نیز تلقی میشود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸پوتین در راستای استاندارد طلا برای روبل روسیه؛ حرکت کیش و مات را روی شطرنج سیاسی دنیا انجام میدهد.
🔸پوتین هر گرم طلا را با ۵۰۰۰ روبل روسیه برابر اعلام کرد.
🔸آخرین باری که یکی از حاکمان دنیا جرات چنین کاری را داشت، قذافی بود که ناتو او و کشورش را نابود نمود.
⁉️امّا آیا ناتو به این دلیل وارد جنگ رودررو با روسیه میشود؟ اگر ناتو وارد چنین جنگی شود توانایی نابود کردن ابرقدرتی همچون روسیه را دارد؟!
🔸این حرکت پوتین در واقع اعلام جنگ مستقیم با راکفلرها و سیستم پولی مبتنی بر بهره بانکی دنیا (ربا) میباشد.
🔸با این حرکت هوشمندانه پوتین؛ نه تنها دیگر هیچ تحریمی بر علیه روبل روسیه شانسی نخواهد داشت، بلکه روبل روسیه با پشتوانه طلا، مانند اسلحهای جهت نابودی سیستم مالی بدون پشتوانه جهان عمل خواهد نمود.
⚠️نکته: روسیه جزء تولیدکنندگان طلا نیز تلقی میشود.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍29👏10👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بزرگترین افشاگری و رسوایی .
افراط و تفریط در منطق و کلام امام علی(علیه السلام) این چنین مذمت شده است: «لَاتَرَى الْجَاهِلَ إِلَّا مُفْرِطاً أَوْ مُفَرِّطا؛
دیده نمى شود نادان مگر، آنکه تندرو است (از حدّ و اندازه خود مى گذرد)
یا کند رو (بحدّ و اندازه خود نمى رسد).».
#باغی_یاغی_انقلاب
#اکبرپونز
#دیوارکشان
#اصلاح_طلبان_افراطی
#سرطان_اصلاحات
#دروغگویان_کثیف
#سران_فتنه
#قدرت_طلبان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
افراط و تفریط در منطق و کلام امام علی(علیه السلام) این چنین مذمت شده است: «لَاتَرَى الْجَاهِلَ إِلَّا مُفْرِطاً أَوْ مُفَرِّطا؛
دیده نمى شود نادان مگر، آنکه تندرو است (از حدّ و اندازه خود مى گذرد)
یا کند رو (بحدّ و اندازه خود نمى رسد).».
#باغی_یاغی_انقلاب
#اکبرپونز
#دیوارکشان
#اصلاح_طلبان_افراطی
#سرطان_اصلاحات
#دروغگویان_کثیف
#سران_فتنه
#قدرت_طلبان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢 چین بزرگترین قرنطینه کرونایی در ۲ سال گذشته را در شانگهای اجرایی کرد
🔻 بخش شرقی شانگهای، قلب تپنده اقتصاد چین با ۲۶ میلیون جمعیت برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از چند روز گذشته قرنطینه شد.
🔻 این برنامه، بزرگترین قرنطینه کرونایی در جهان در دو سال گذشته به شمار میرود.
➕مدارس و دانشگاه های ما بازگشایی شد!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻 بخش شرقی شانگهای، قلب تپنده اقتصاد چین با ۲۶ میلیون جمعیت برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از چند روز گذشته قرنطینه شد.
🔻 این برنامه، بزرگترین قرنطینه کرونایی در جهان در دو سال گذشته به شمار میرود.
➕مدارس و دانشگاه های ما بازگشایی شد!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍15😱7🤯4
Forwarded from حکمت ها
#بیان_احکام
📚 پرداخت کفاره و فدیه به افراد واجب النفقه
💠 سؤال: آیا می توانم کفارۀ عمد و غیر عمد را به دامادم که فقیر محسوب می شود، بدهم؟
✅ جواب: اشکال ندارد ولی باید توجه داشت که کفاره عمد به شصت فقیر (جداگانه) پرداخت می شود؛ بنابر این اگر کفاره عمدی باشد فقط می توانید یک مد طعام به ایشان بدهید.
لازم به ذكر است پرداخت کفاره و فدیه به کسانی که واجب النفقه انسان محسوب می شوند (مانند فرزند و مادر)، صحیح نیست.
#احكام_روزه #احكام_كفارات
@hekmat_ha
📚 پرداخت کفاره و فدیه به افراد واجب النفقه
💠 سؤال: آیا می توانم کفارۀ عمد و غیر عمد را به دامادم که فقیر محسوب می شود، بدهم؟
✅ جواب: اشکال ندارد ولی باید توجه داشت که کفاره عمد به شصت فقیر (جداگانه) پرداخت می شود؛ بنابر این اگر کفاره عمدی باشد فقط می توانید یک مد طعام به ایشان بدهید.
لازم به ذكر است پرداخت کفاره و فدیه به کسانی که واجب النفقه انسان محسوب می شوند (مانند فرزند و مادر)، صحیح نیست.
#احكام_روزه #احكام_كفارات
@hekmat_ha
👍4
Forwarded from جمعیت خیریه صبح امید
🎁 بستهبندی و آمادهسازی ارزاق خانوادههای نیازمند
🌟 با حضور اعضای علاقهمند
#همه_با_هم
#انفاق #نیکوکاری #مهربانی
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
🌷 جمعیت خیریه صبح امید:
📲 ۰۹۱۰۷۶۰۵۸۲۰
🍀 @sobheomid_ir
🌟 با حضور اعضای علاقهمند
#همه_با_هم
#انفاق #نیکوکاری #مهربانی
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
🌷 جمعیت خیریه صبح امید:
📲 ۰۹۱۰۷۶۰۵۸۲۰
🍀 @sobheomid_ir
👍2
⭕️ما قبلا اینارو شکست دادیم، فوتبال یجورایی بچهبازیه:)))😂
#جام_جهانی2022
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#جام_جهانی2022
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10👏3👎2
🌷پیامبر اکرم (صلےالله علیه وآله) :
☘️ غنيمت بدانيد هواى #بهار را، زيرا كه با بدن هاى شما همان مى كند كه با درختان مى كند.
📚بحار،ج۵۹،ص۲۷۱.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
☘️ غنيمت بدانيد هواى #بهار را، زيرا كه با بدن هاى شما همان مى كند كه با درختان مى كند.
📚بحار،ج۵۹،ص۲۷۱.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
🟢 سیزده بدر واقعی ما این است که از خودمان بیرون بیاییم، از خانههای تنگ و تاریک افکار خرافی خودمان به صحرای دانش و بینش خارج شویم، از ملَکات پست خودمان خارج شویم، از اعمال زشت خودمان که مانند تار عنکبوت دور ما تنیده است خارج شویم.
📗 یادداشتهای استاد مطهری، ج۶، ص۱۳۱
#خودسازی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📗 یادداشتهای استاد مطهری، ج۶، ص۱۳۱
#خودسازی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
این زن منشا دگردیسی اقتصادی روسیهست!
تا میتونید در موردش بخونید؛ نابغهای به نام الویرا نابیولینا...
تغییراتی که از سال ۲۰۱۳ در سمت ریاست بانک مرکزی به وجود اورد خصوصا تا سال ۲۰۱۷، چیزی شبیه به معجزه است.و بعد از تبدیل ذختیر روسیه به طلا و دستور به کشف طلاهای غرق شده تزارها و جنگ جهانی،حالا..
#حسین_کمیل
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تا میتونید در موردش بخونید؛ نابغهای به نام الویرا نابیولینا...
تغییراتی که از سال ۲۰۱۳ در سمت ریاست بانک مرکزی به وجود اورد خصوصا تا سال ۲۰۱۷، چیزی شبیه به معجزه است.و بعد از تبدیل ذختیر روسیه به طلا و دستور به کشف طلاهای غرق شده تزارها و جنگ جهانی،حالا..
#حسین_کمیل
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍17👏1
🌐🔏آمریکا که خود مبتکر و آمر جنگ یمن بود، حالا از توقف درگیری در این کشور استقبال کرده است؛ چرا؟ چون در جای دیگری از جهان به درد بزرگتری بنام روسیه گرفتار شده و از خلیج فارس هم نمیتواند نفت جایگزین کند!
نتیجه اینکه: همچنان در برابر زورگویان، این گفتمان موشک و زور است که جواب میدهد!
عبدالرحیم انصاری
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نتیجه اینکه: همچنان در برابر زورگویان، این گفتمان موشک و زور است که جواب میدهد!
عبدالرحیم انصاری
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12👏2
💢رئیس اطلاعات نظامی فرانسه به دلیل عدم پیشبینی حمله روسیه به اوکراین برکنار شده اونوقت اینجا ظریف گفته بود آمریکا نمیتونه از برجام خارج بشه ولی شد، به جای برکناری بهش مدال عالی لیاقت دادند و کلی سکه حرومش کردند! هِییی!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12🔥4🤬2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 دلیل موضع گیری لیبرالها و سلبریتیها معلوم شد 👌😁
🔹 طرف رفته اکراین که از مثلا مشکلات ایران دور باشه و درس بخونه ،
الان میگن باید اینجا بجنگی 😳
🔹 اون یکی هم میگه توی ایران ورزش سیاسی هست و رفته فرانسه ،
الان نمیزارن با روسیه رقابت کنه 😂
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹 طرف رفته اکراین که از مثلا مشکلات ایران دور باشه و درس بخونه ،
الان میگن باید اینجا بجنگی 😳
🔹 اون یکی هم میگه توی ایران ورزش سیاسی هست و رفته فرانسه ،
الان نمیزارن با روسیه رقابت کنه 😂
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤7👍1👎1😁1
*اسکیمر چطور حساب بانکی تان را خالی میکند*؟‼️
روزنامه جام جم: فعالشدن رمز پویا یا همان رمز یكبارمصرف، كار و كاسبی مجرمان فیشینگی را كساد كرده و آنها را به سمت روشهای دیگر سارقان فضای مجازی برده است. موضوعی كه رئیس پلیس فتای تهران آن را تایید كردهاست. یكی از روشهایی كه این روزها بازارش داغشده، اسكیمر است.
روشی كه بیتوجهی مالباخته به اخطارهای پلیسی و قضایی باعث میشود در مدت چند ثانیه كارت بانكیتان را تقدیم سارق کنید. امیر 26ساله یكی از مجرمان حرفهای اسكیمر است كه در عملیات پلیس آگاهی دستگیر شد و در آژیر قرمز این هفته به گفتوگو با ما نشست و ناگفتههای این روش سرقت را فاش كرد.
چند سال داری؟
۲۶ سال.
تحصیلاتت؟
فوقدیپلم.
اسكیمر به چه معنی است؟
یعنی كپی كارت بانكی.
توضیح میدهی؟
ببینید، در این روش یك دستگاه به كارتخوان یا دستگاه عابربانك نصب میشود و كارتهای بانكی را كپی میكند. البته در ایران روش كارتخوان استفاده میشود و من ندیدم كسی سراغ شیوه عابربانكی برود.
چرا؟
چون راحتتر است. برای روش عابربانكی كار مقابل دوربین بانك انجام میشود و خیلی زود لو میروی. بعد هم تجهیزاتش در بازار نیست.
تجهیزات روش اسكیمر با كارتخوان وجود دارد؟
دنبالش باشی گیر میآید. بازار سیاه دارد. حرفهایهای این كار میدانند از كجا بگیرند.
تو چطوری خریدی؟
از طریق یك آگهی اینترنتی. یك قاچاقچی برایمان آورد.
چه شد که به فكر این كار افتادی؟
من درس خوانده نرمافزار هستم. با این شیوه در فضای مجازی آشنا شدم. روش راحتی برای پولدرآوردن بود و باندی تشكیل دادم و شروع كردیم.
چند وقت است با اسكیمر سرقت میكنی؟
حدود شش ماهی میشود.
بقیه را از كجا تهیه كردید؟
بقیه تجهیزات در بازار راحت پیدا میشود. یك دستگاه چاپ میخواستیم و تعدادی كارت.
خوب پیداكردن كارتهای بانكی سخت نیست؟
فكر میكنید كارتهای بانكی، كارتی خاص با ضریب امنیت بالا است؟ كارتهای ساعتزنی یا كارتهایی كه با آن در اتاقهای هتل را باز میكنند، هیچ فرقی با كارتهای بانكی ندارند. این كارتها را خام میخریدیم و بعد از كپی كارتهای بانكی، اطلاعات را روی همین كارتهای خام میریختیم. فقط یك مرحله دیگر باقی میماند.
چه مرحلهای؟
كارتهای خام را تبدیل به كارتهای بانكی كنیم. دستگاه چاپ خریده بودیم و طرح هر بانكی را كه میخواستیم روی آن درج میكردیم. بعد هم مشخصات میزدیم و كار تمام میشد.
چطور حسابها را خالی میكردید؟
به طلافروشی و صرافیها میرفتیم و طلا و دلار میخریدیم.
خب، الان برای خرید طلا و دلار كارت شناسایی میخواهند. اینطوری كه زود لو میرفتید.
از كارتهای اجارهای استفاده میكردیم. از معتادان كارتملی میگرفتیم و به آنها پول میدادیم. موقع چاپ مشخصات روی كارتها هم اسم و فامیل كارتملی مورد نظر را میزدیم.
در این مدت چند كارت كپی كردی؟
حدود هزار كارت.
چقدر برداشت كردید؟
فكر كنم دومیلیارد تومانی شد.
تمام موجودی حسابها را خالی میكردید؟
ما دزدان منصفی بودیم و اگر موجودی حسابی پایین بود از آن برداشت نمیكردیم.
یعنی چقدر؟
زیر 200 هزار تومان.
كارتها را كجا كپی میكردید؟
اغلب همصنفهای من در پوشش دستفروش كنار خیابان این كار را میكنند تا ردیابی نشوند. اما ما مغازه میزدیم. مغازهای در ورودی شهرهای شمالی اجاره میكردیم. مسافران بهترین طعمه ما بودند. هر كسی به مسافرت میآید، حسابش پر پول است. بعد از چند دستبرد مغازه را تغییر میدادیم.
فكر میكردی دستگیر شوی؟
نه. خیلی حرفهای عمل میكردیم.
توصیهات به مردم؟
كارتها امنیت كافی ندارند و باید خودشان مراقب باشند كه در دام مجرمان اسكیمری گرفتار نشوند. دزدان اسكیمری اغلب كارتخوان را در محلی قرار میدهند كه مشتری نتواند رمز را بزند و از او میخواهند كه رمز را اعلام كند. طعمهها هم بهراحتی رمز را اعلام كرده و خود را گرفتار میكنند. تمام مراحل اسكیمر بدون داشتن رمز فایدهای ندارد. پس رمز را اعلام نكنند تا حسابشان خالی نشود. اگر به سفر یا خرید میروید، یك كارت را برای خرید اختصاص دهید و پول را براساس نیاز به آن كارت انتقال دهید. موقع خرید هم از آن استفاده كنید. بعضی كارتهایی كه كپی میكردیم حكم دستبرد به گاوصندوق را برای ما داشت.
*دوستان مراقب باشید.‼️*
برای عزیزانتان ارسال کنید
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روزنامه جام جم: فعالشدن رمز پویا یا همان رمز یكبارمصرف، كار و كاسبی مجرمان فیشینگی را كساد كرده و آنها را به سمت روشهای دیگر سارقان فضای مجازی برده است. موضوعی كه رئیس پلیس فتای تهران آن را تایید كردهاست. یكی از روشهایی كه این روزها بازارش داغشده، اسكیمر است.
روشی كه بیتوجهی مالباخته به اخطارهای پلیسی و قضایی باعث میشود در مدت چند ثانیه كارت بانكیتان را تقدیم سارق کنید. امیر 26ساله یكی از مجرمان حرفهای اسكیمر است كه در عملیات پلیس آگاهی دستگیر شد و در آژیر قرمز این هفته به گفتوگو با ما نشست و ناگفتههای این روش سرقت را فاش كرد.
چند سال داری؟
۲۶ سال.
تحصیلاتت؟
فوقدیپلم.
اسكیمر به چه معنی است؟
یعنی كپی كارت بانكی.
توضیح میدهی؟
ببینید، در این روش یك دستگاه به كارتخوان یا دستگاه عابربانك نصب میشود و كارتهای بانكی را كپی میكند. البته در ایران روش كارتخوان استفاده میشود و من ندیدم كسی سراغ شیوه عابربانكی برود.
چرا؟
چون راحتتر است. برای روش عابربانكی كار مقابل دوربین بانك انجام میشود و خیلی زود لو میروی. بعد هم تجهیزاتش در بازار نیست.
تجهیزات روش اسكیمر با كارتخوان وجود دارد؟
دنبالش باشی گیر میآید. بازار سیاه دارد. حرفهایهای این كار میدانند از كجا بگیرند.
تو چطوری خریدی؟
از طریق یك آگهی اینترنتی. یك قاچاقچی برایمان آورد.
چه شد که به فكر این كار افتادی؟
من درس خوانده نرمافزار هستم. با این شیوه در فضای مجازی آشنا شدم. روش راحتی برای پولدرآوردن بود و باندی تشكیل دادم و شروع كردیم.
چند وقت است با اسكیمر سرقت میكنی؟
حدود شش ماهی میشود.
بقیه را از كجا تهیه كردید؟
بقیه تجهیزات در بازار راحت پیدا میشود. یك دستگاه چاپ میخواستیم و تعدادی كارت.
خوب پیداكردن كارتهای بانكی سخت نیست؟
فكر میكنید كارتهای بانكی، كارتی خاص با ضریب امنیت بالا است؟ كارتهای ساعتزنی یا كارتهایی كه با آن در اتاقهای هتل را باز میكنند، هیچ فرقی با كارتهای بانكی ندارند. این كارتها را خام میخریدیم و بعد از كپی كارتهای بانكی، اطلاعات را روی همین كارتهای خام میریختیم. فقط یك مرحله دیگر باقی میماند.
چه مرحلهای؟
كارتهای خام را تبدیل به كارتهای بانكی كنیم. دستگاه چاپ خریده بودیم و طرح هر بانكی را كه میخواستیم روی آن درج میكردیم. بعد هم مشخصات میزدیم و كار تمام میشد.
چطور حسابها را خالی میكردید؟
به طلافروشی و صرافیها میرفتیم و طلا و دلار میخریدیم.
خب، الان برای خرید طلا و دلار كارت شناسایی میخواهند. اینطوری كه زود لو میرفتید.
از كارتهای اجارهای استفاده میكردیم. از معتادان كارتملی میگرفتیم و به آنها پول میدادیم. موقع چاپ مشخصات روی كارتها هم اسم و فامیل كارتملی مورد نظر را میزدیم.
در این مدت چند كارت كپی كردی؟
حدود هزار كارت.
چقدر برداشت كردید؟
فكر كنم دومیلیارد تومانی شد.
تمام موجودی حسابها را خالی میكردید؟
ما دزدان منصفی بودیم و اگر موجودی حسابی پایین بود از آن برداشت نمیكردیم.
یعنی چقدر؟
زیر 200 هزار تومان.
كارتها را كجا كپی میكردید؟
اغلب همصنفهای من در پوشش دستفروش كنار خیابان این كار را میكنند تا ردیابی نشوند. اما ما مغازه میزدیم. مغازهای در ورودی شهرهای شمالی اجاره میكردیم. مسافران بهترین طعمه ما بودند. هر كسی به مسافرت میآید، حسابش پر پول است. بعد از چند دستبرد مغازه را تغییر میدادیم.
فكر میكردی دستگیر شوی؟
نه. خیلی حرفهای عمل میكردیم.
توصیهات به مردم؟
كارتها امنیت كافی ندارند و باید خودشان مراقب باشند كه در دام مجرمان اسكیمری گرفتار نشوند. دزدان اسكیمری اغلب كارتخوان را در محلی قرار میدهند كه مشتری نتواند رمز را بزند و از او میخواهند كه رمز را اعلام كند. طعمهها هم بهراحتی رمز را اعلام كرده و خود را گرفتار میكنند. تمام مراحل اسكیمر بدون داشتن رمز فایدهای ندارد. پس رمز را اعلام نكنند تا حسابشان خالی نشود. اگر به سفر یا خرید میروید، یك كارت را برای خرید اختصاص دهید و پول را براساس نیاز به آن كارت انتقال دهید. موقع خرید هم از آن استفاده كنید. بعضی كارتهایی كه كپی میكردیم حكم دستبرد به گاوصندوق را برای ما داشت.
*دوستان مراقب باشید.‼️*
برای عزیزانتان ارسال کنید
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍15
🚩دوخبر فوری و مهم
🌎با دستور بایدن، بزرگترین آزادسازی ذخایر نفت استراتژیک آمریکا در طول تاریخ آغاز می شود.
🔹بر اساس این فرمان، روزانه ١ میلیون بشکه نفت به طول مدت ۶ ماه عرضه خواهد شد.
🔹بایدن این فرمان را "پلی برای عبور از شرایط سخت جنگی" نامید.
🌎روسیه: جهان دیگر تک قطبی نیست.
🔹وزیر امور خارجه روسیه:
واقعیت جدیدی در حال شکل گیری است؛ جهان تک قطبی به طور غیرقابل برگشتی در حال عقب نشینی به گذشته، و جهانی چند قطبی در حال تولد است. این یک روند عینی است که نمی توان آن را متوقف کرد.
🔹در این واقعیت جدید یک حاکم واحد وجود نخواهد داشت... هیچ کس روی زمین بازیکن درجه دو در نظر گرفته نخواهد شد. همه ملت ها برابر و حاکم هستند.»
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🌎با دستور بایدن، بزرگترین آزادسازی ذخایر نفت استراتژیک آمریکا در طول تاریخ آغاز می شود.
🔹بر اساس این فرمان، روزانه ١ میلیون بشکه نفت به طول مدت ۶ ماه عرضه خواهد شد.
🔹بایدن این فرمان را "پلی برای عبور از شرایط سخت جنگی" نامید.
🌎روسیه: جهان دیگر تک قطبی نیست.
🔹وزیر امور خارجه روسیه:
واقعیت جدیدی در حال شکل گیری است؛ جهان تک قطبی به طور غیرقابل برگشتی در حال عقب نشینی به گذشته، و جهانی چند قطبی در حال تولد است. این یک روند عینی است که نمی توان آن را متوقف کرد.
🔹در این واقعیت جدید یک حاکم واحد وجود نخواهد داشت... هیچ کس روی زمین بازیکن درجه دو در نظر گرفته نخواهد شد. همه ملت ها برابر و حاکم هستند.»
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11👏1
🔺قطعا کسی ادعای عملی شدنِ تمام آرمانهای انقلاب را ندارد و نمیتوان منکر سنگ اندازی خناسان داخلی و خارجی در مسیر انقلاب (تا به امروز) شد اما جالب اینجاست که باوجود سابقهی مشعشع شان (از فتنه ۸۸ و لگدهای گاه و بیگاهشان به نظام گرفته تا هفتتیر کشی و زلف یار بافیشان)، باز هم در روز جمهوری اسلامی، طلبکارانه ادعای نداشتنِ آزادی میکنند؛ البته این عادت اصلاح طلبان است که باوجود نشستن بر سر سفره انقلاب، همیشه سعی دارند که ژست اپوزیسیون به خود بگیرند و از پاسخگویی بابت (کم کاریها و حتی گاهاً خیانت هایشان) فرار کنند!
#محدعلی_ابطحی
#همینقدر_وقیح
#سرطان_اصلاحات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#محدعلی_ابطحی
#همینقدر_وقیح
#سرطان_اصلاحات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6😁1
🔺حق با جناب آشناست (باید مراقب بود که با گفتار و کردار یا سیاستها و تصمیمات نادرست، حرمت حرم جمهوری اسلامی شکسته نشود) اما کاش لااقل برای مدتی، مشاور یکی از رؤسای جمهور کشورمان میشدند و این نصیحت را هر روز به او گوشزد میکردند!
#دولت_حرف
#فاجعه_بنزینی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#دولت_حرف
#فاجعه_بنزینی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤬9👍2