بزرگترین تهدید آمریکا نه تحریم آمریکاست، نه تجاوز نظامی آمریکا، بلکه تجویز های اقتصادی آمریکاست که در کشور ما درحال اجراست.
✍️ علی رحیمی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍️ علی رحیمی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Avareye Doost
Mohammad Hossein Poyanfar
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Avareye Doost
Mohammad Hossein Poyanfar
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
کیهان: تفاهمنامه باید به تصویب مجلس برسد
روزنامه کیهان نوشت:
🔸طبق اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی، هرگونه عهدنامه و موافقتنامه بینالمللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد. با وجود این صراحت قانونی، متأسفانه همانند خسارت محض برجام، باز هم تمایل به دور زدن خانه ملت و کتمان جزئیات دیده میشود.
🔸رهبر شهید انقلاب در ماجرای برجام، برخلاف میل دولت وقت، بر ضرورت بررسی متن در مجلس تأکید کردند؛ چرا که عبور از فیلتر نمایندگان مردم، شرط مشروعیت هر تعهدی است.
🔸ملت غیور و سرافراز ایران که در طول بیش از ۱۰۸ شب نبرد قهرمانانه، با ایثار و ایستادگی بینظیر خود در خیابانها میدانداری کردند، ولینعمتان اصلی این انقلاب هستند. روا نیست ملتی که در تلاطم سختترین روزها، سینه خود را در برابر هجمه همهجانبه دشمن سپر کردند، امروز در غبار بیخبری و پنهانکاری ناموجه مسئولان دیپلماسی باقی بمانند.
🔸شاید برخی با بازیهای کلامی مدعی شوند «یادداشت تفاهم» تعهدآور نیست، اما اولاً متن اخیر واجد تعهدات سنگین است و ثانیاً طبق نظر تفسیری شورای نگهبان (آبان ۱۳۶۲) «یادداشت تفاهم چنانچه ایجاد تعهد نماید، مثل قرارداد است و بایستی ضوابط مذکور در قانون اساسی نسبت به آن رعایت شود».
🔸دریغ کردن متن از نمایندگان مایه تأسف است؛ آن هم در شرایطی که دونالد ترامپ صراحتاً میگوید توافق را برای تصویب به کنگره میفرستد! مجلس باید مانع از اجرای پنهانی سندی شود که نمایندگان ملت حتی از محتوای آن بیخبرند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روزنامه کیهان نوشت:
🔸طبق اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی، هرگونه عهدنامه و موافقتنامه بینالمللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد. با وجود این صراحت قانونی، متأسفانه همانند خسارت محض برجام، باز هم تمایل به دور زدن خانه ملت و کتمان جزئیات دیده میشود.
🔸رهبر شهید انقلاب در ماجرای برجام، برخلاف میل دولت وقت، بر ضرورت بررسی متن در مجلس تأکید کردند؛ چرا که عبور از فیلتر نمایندگان مردم، شرط مشروعیت هر تعهدی است.
🔸ملت غیور و سرافراز ایران که در طول بیش از ۱۰۸ شب نبرد قهرمانانه، با ایثار و ایستادگی بینظیر خود در خیابانها میدانداری کردند، ولینعمتان اصلی این انقلاب هستند. روا نیست ملتی که در تلاطم سختترین روزها، سینه خود را در برابر هجمه همهجانبه دشمن سپر کردند، امروز در غبار بیخبری و پنهانکاری ناموجه مسئولان دیپلماسی باقی بمانند.
🔸شاید برخی با بازیهای کلامی مدعی شوند «یادداشت تفاهم» تعهدآور نیست، اما اولاً متن اخیر واجد تعهدات سنگین است و ثانیاً طبق نظر تفسیری شورای نگهبان (آبان ۱۳۶۲) «یادداشت تفاهم چنانچه ایجاد تعهد نماید، مثل قرارداد است و بایستی ضوابط مذکور در قانون اساسی نسبت به آن رعایت شود».
🔸دریغ کردن متن از نمایندگان مایه تأسف است؛ آن هم در شرایطی که دونالد ترامپ صراحتاً میگوید توافق را برای تصویب به کنگره میفرستد! مجلس باید مانع از اجرای پنهانی سندی شود که نمایندگان ملت حتی از محتوای آن بیخبرند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2❤1
سقابی که سفره مردم را قصابی میکند!
🔸دوستان محترم دولت در به در دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور در مذاکرات هستند و دقیقا در همین ایام که کشور نیازمند ثبات اقتصادی و آمادگی برای مرحله بعدی جنگ است، فردی انقلابی به نام سقاب اصفهانی در صدد این است که با افزایش قیمت انرژی سفرههای مردم را قصابی کند!
🔸آخرین جراحی این عزیزان (گرانسازی ارز ترجیحی) نتیجهاش شد آشوب خیابانی، ۳۰۰۰ کشته دیماه، شروع جنگ و شهادت قائد عظیمالشٱن امّت اسلام، سیدعلی خامنهای (قدس سره).
🔸کاش جناب آقای سقاب اصفهانی بفرمایند دقیقا نتیجه بنزین ۴۰هزارتومانی (و بالاتر) برای جامعه چه خواهد بود؟
🔸هنوز جای جراحی (خودکشی) اقتصادی دیماه پر از عفونت و چرک است و مُسکّنهای کالابرگی شما زخم عمیقی که به مردم زدید را التیام نبخشیده. حالا میخواهید یک جنایت اقتصادی دیگر مرتکب شوید و یک آشوب دیگر راه بیاندازید؟ آن هم وقتی آمریکا و اسرائیل منتظر چنین فرصتی هستند
🔸دست بردارید از جفا در حق این مردم مبعوث. ایستادی به جنگ رو در رو/ خنجر از پشت می زند دشمن
🔸آقایان گرانساز، بترسید از لقمهای که به جفا از دهان مظلوم ستانده شود.../حکمران
✍️ سیدهادی فقیه
🔸دوستان محترم دولت در به در دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور در مذاکرات هستند و دقیقا در همین ایام که کشور نیازمند ثبات اقتصادی و آمادگی برای مرحله بعدی جنگ است، فردی انقلابی به نام سقاب اصفهانی در صدد این است که با افزایش قیمت انرژی سفرههای مردم را قصابی کند!
🔸آخرین جراحی این عزیزان (گرانسازی ارز ترجیحی) نتیجهاش شد آشوب خیابانی، ۳۰۰۰ کشته دیماه، شروع جنگ و شهادت قائد عظیمالشٱن امّت اسلام، سیدعلی خامنهای (قدس سره).
🔸کاش جناب آقای سقاب اصفهانی بفرمایند دقیقا نتیجه بنزین ۴۰هزارتومانی (و بالاتر) برای جامعه چه خواهد بود؟
🔸هنوز جای جراحی (خودکشی) اقتصادی دیماه پر از عفونت و چرک است و مُسکّنهای کالابرگی شما زخم عمیقی که به مردم زدید را التیام نبخشیده. حالا میخواهید یک جنایت اقتصادی دیگر مرتکب شوید و یک آشوب دیگر راه بیاندازید؟ آن هم وقتی آمریکا و اسرائیل منتظر چنین فرصتی هستند
🔸دست بردارید از جفا در حق این مردم مبعوث. ایستادی به جنگ رو در رو/ خنجر از پشت می زند دشمن
🔸آقایان گرانساز، بترسید از لقمهای که به جفا از دهان مظلوم ستانده شود.../حکمران
✍️ سیدهادی فقیه
👍3
طلا وارد کانال ۱۵ میلیون
و دلار به کانال ۱۵۰ هزارتومان وارد شد!
آقا یکی به ما بگه فرمون طلا و دلار دست کیاست که اینطوری با سفره مردم بازی میکنن!؟
آهااااان یادم نبود
روحانی و پزشکیان:
قیمت دلار دست دولت است😏
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
و دلار به کانال ۱۵۰ هزارتومان وارد شد!
آقا یکی به ما بگه فرمون طلا و دلار دست کیاست که اینطوری با سفره مردم بازی میکنن!؟
آهااااان یادم نبود
روحانی و پزشکیان:
قیمت دلار دست دولت است😏
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ رئیس جمهور سابق و عضو شورای ریاست جمهوری دولت چهاردهم: ارز مال دولته و قیمت ارز هم در اختیار دولته؛ بنابراین ما مالک ارز هستیم و میتونیم قیمت دلار رو پایینتر بیاریم!
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 بازخوانی روخوانی پزشکیان درباره افزایش نرخ ارز/ دولت وفاق رکورد شکست
🔹چشم مردم هر شب به اخبار است که ببینند نرخ دلار باز هم بالا میرود یا پایین میآید. از پزشکیان که در روزهای انتخابات برای مردم روخوانی میکرد خبری نیست، اما کارشناسانش در حال اعمال فشار حداکثری علیه اقتصاد و معیشت مردم هستند.
نمیتونی استعفا بده برو
@didebane_enghelab
🔹چشم مردم هر شب به اخبار است که ببینند نرخ دلار باز هم بالا میرود یا پایین میآید. از پزشکیان که در روزهای انتخابات برای مردم روخوانی میکرد خبری نیست، اما کارشناسانش در حال اعمال فشار حداکثری علیه اقتصاد و معیشت مردم هستند.
نمیتونی استعفا بده برو
@didebane_enghelab
👍2
قالیباف در زمان انتخابات درباره علل تورم:
امروز واقعا بخش عمدهای از مشکلات ما ریشه در بیتدبیری و سیاستگذاریهای اشتباه دارد. سفره مردم از بیعرضگی و تصمیم گیریهای بد در حال کوچک شدن است!
حالا کی میخواید درستش کنید برادر حاج باقر!؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امروز واقعا بخش عمدهای از مشکلات ما ریشه در بیتدبیری و سیاستگذاریهای اشتباه دارد. سفره مردم از بیعرضگی و تصمیم گیریهای بد در حال کوچک شدن است!
حالا کی میخواید درستش کنید برادر حاج باقر!؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
امام شهید:
من البته هیچوقت نسبت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم. نه از باب یک توهم بلکه از باب تجربه. حالا اگر یک روزی ــ ما که در آن روز قاعدتا نخواهیم بود ــ شماها انشاءالله در جریان حوادث و جزئیات و یادداشتها و نوشتههای این روزها قرار بگیرید، خواهید دید که این تجربه ما از کجا حاصل شده لکن با وجود اینکه من خوشبین نبودم به مذاکره با آمریکا، با این مذاکرات، مخالفت نکردم، موافقت کردم؛ از مذاکرهکنندگان هم با همه وجود حمایت کردم، الان هم حمایت میکنم!
اصلی ترین آیتمی که در جمهوری اسلامی به یک نفر مسئولیت میدن تبعیت از ولی فقیه جامعه است. وقتی رهبر و ولی ما به این آقایون نه یکبار دو بار نزدیک ۳۰۰ مرتبه گفتن مذاکره با آمریکا خوب نیست و باز عده ای رفتند بدنبال مذاکره، بقیشو خودتون تا آخرش برید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
من البته هیچوقت نسبت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم. نه از باب یک توهم بلکه از باب تجربه. حالا اگر یک روزی ــ ما که در آن روز قاعدتا نخواهیم بود ــ شماها انشاءالله در جریان حوادث و جزئیات و یادداشتها و نوشتههای این روزها قرار بگیرید، خواهید دید که این تجربه ما از کجا حاصل شده لکن با وجود اینکه من خوشبین نبودم به مذاکره با آمریکا، با این مذاکرات، مخالفت نکردم، موافقت کردم؛ از مذاکرهکنندگان هم با همه وجود حمایت کردم، الان هم حمایت میکنم!
اصلی ترین آیتمی که در جمهوری اسلامی به یک نفر مسئولیت میدن تبعیت از ولی فقیه جامعه است. وقتی رهبر و ولی ما به این آقایون نه یکبار دو بار نزدیک ۳۰۰ مرتبه گفتن مذاکره با آمریکا خوب نیست و باز عده ای رفتند بدنبال مذاکره، بقیشو خودتون تا آخرش برید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥1
امام شهید:
بنده در جزئیات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوبهای مهم و خط قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفتهام. جزئیات کار، خصوصیات کوچک که تأثیری در تأمین آن خطوط کلان ندارد، مورد توجّه نیست؛ اینها در اختیار آنها است، میتوانند بروند کار کنند.
👈🏽اینکه حالا گفته بشود که جزئیات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست؛ البته بنده احساس مسئولیت میکنم، نسبت به این مسئله بههیچوجه بیتفاوت نیستم، قبلاً هم در صحبتهای عمومی خطاب به مردم آنها را گفتیم؛ به مسئولین هم مفصلترش را گفتیم.
تکرار تاریخ!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بنده در جزئیات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوبهای مهم و خط قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفتهام. جزئیات کار، خصوصیات کوچک که تأثیری در تأمین آن خطوط کلان ندارد، مورد توجّه نیست؛ اینها در اختیار آنها است، میتوانند بروند کار کنند.
👈🏽اینکه حالا گفته بشود که جزئیات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست؛ البته بنده احساس مسئولیت میکنم، نسبت به این مسئله بههیچوجه بیتفاوت نیستم، قبلاً هم در صحبتهای عمومی خطاب به مردم آنها را گفتیم؛ به مسئولین هم مفصلترش را گفتیم.
تکرار تاریخ!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امام شهید:
مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیات مطلع کنند؛ ما چیز #محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است؛ همدلی و همزبانی که ما گفتهایم، همدلی یک چیز زورکی نیست، یک چیز دستوری نیست که کسی دستور بدهد که مردم همدلی کنید، مردم هم بگویند چشم، این همدلی نمیشود؛ همدلی مثل یک گل است، مثل یک نهال و بوتهی گل است، باید نهال را نشاند در زمین، بعد از آن مراقبت کرد، آن را آبیاری کرد، از لطمه زدن به آن باید جلوگیری کرد تا این همدلی رشد کند؛ بدون این، همدلی نخواهد شد.
تکرار تاریخ!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیات مطلع کنند؛ ما چیز #محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است؛ همدلی و همزبانی که ما گفتهایم، همدلی یک چیز زورکی نیست، یک چیز دستوری نیست که کسی دستور بدهد که مردم همدلی کنید، مردم هم بگویند چشم، این همدلی نمیشود؛ همدلی مثل یک گل است، مثل یک نهال و بوتهی گل است، باید نهال را نشاند در زمین، بعد از آن مراقبت کرد، آن را آبیاری کرد، از لطمه زدن به آن باید جلوگیری کرد تا این همدلی رشد کند؛ بدون این، همدلی نخواهد شد.
تکرار تاریخ!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
امام شهید:
اتفاقی که باید بیفتد این است که #تحریمها بهطور کامل و یکجا بایستی لغو بشود. اینکه یکی از آنها میگوید تحریمها شش ماه دیگر لغو میشود، یکی میگوید نه ممکن است یک سال هم طول بکشد، یکی دیگر میگوید ممکن است از یک سال هم بیشتر بشود، اینها بازیهای متعارف معمول اینها است؛ اینها هیچ قابل اعتناء و قابل قبول نیست؛ تحریمها بایستی ــ اگر چنانچه حالا خدای متعال مقدّر فرموده بود و توانستند به یک توافقی برسند ــ در همان روز توافق بهطور کامل لغو بشود؛ این باید اتّفاق بیفتد. اگر قرار باشد که لغو تحریمها باز متوقّف بشود بر یک فرایند دیگری، پس چرا ما اصلاً مذاکره کردیم؟ اصلاً مذاکره و نشستن پشت میز مذاکره و بحث کردن و بگومگو کردن برای چه بود؟ برای همین بود که تحریمها برداشته بشود؛ این را باز بخواهند متوقّف کنند به یک چیز دیگری، اصلاً قابل قبول نیست.
تکرار تاریخ!
وعده سرخرمن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اتفاقی که باید بیفتد این است که #تحریمها بهطور کامل و یکجا بایستی لغو بشود. اینکه یکی از آنها میگوید تحریمها شش ماه دیگر لغو میشود، یکی میگوید نه ممکن است یک سال هم طول بکشد، یکی دیگر میگوید ممکن است از یک سال هم بیشتر بشود، اینها بازیهای متعارف معمول اینها است؛ اینها هیچ قابل اعتناء و قابل قبول نیست؛ تحریمها بایستی ــ اگر چنانچه حالا خدای متعال مقدّر فرموده بود و توانستند به یک توافقی برسند ــ در همان روز توافق بهطور کامل لغو بشود؛ این باید اتّفاق بیفتد. اگر قرار باشد که لغو تحریمها باز متوقّف بشود بر یک فرایند دیگری، پس چرا ما اصلاً مذاکره کردیم؟ اصلاً مذاکره و نشستن پشت میز مذاکره و بحث کردن و بگومگو کردن برای چه بود؟ برای همین بود که تحریمها برداشته بشود؛ این را باز بخواهند متوقّف کنند به یک چیز دیگری، اصلاً قابل قبول نیست.
تکرار تاریخ!
وعده سرخرمن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مهاجری، عضو شورای اطلاع رسانی دولت:
جمع کردن تندروها از خیابان ۱۰ دقیقه بیشتر طول نمیکشد!
👈🏽برنامه این اصلاح طلبهای شرور را میبینید!؟
مشکل بزرگ اینها حضور مردم در #خیابان است
خدا میداند اگر خیابان رها شود چه نقشه هایی را در خیابان عملیاتی کنند!
فعلا به لطف امام حسین(ع) خیابان ها شلوغتر هم شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
جمع کردن تندروها از خیابان ۱۰ دقیقه بیشتر طول نمیکشد!
👈🏽برنامه این اصلاح طلبهای شرور را میبینید!؟
مشکل بزرگ اینها حضور مردم در #خیابان است
خدا میداند اگر خیابان رها شود چه نقشه هایی را در خیابان عملیاتی کنند!
فعلا به لطف امام حسین(ع) خیابان ها شلوغتر هم شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4
سید محمد مرندی:
فرمایشات آقای مصطفی خوش چشم در تلویزیون کاملا درست بود. ایران تصمیم داشت در همان ساعات پاسخ محکمی به رژیم اسراییل بدهد که ترامپ بسیار نگران شد و با کمال تعجب بر سر موضوعات باقی مانده و «قفل کننده» در بحث تفاهم فورا کوتاه آمد. حماقت نتانیاهو در بمباران بیروت به ضرر خودش تمام شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فرمایشات آقای مصطفی خوش چشم در تلویزیون کاملا درست بود. ایران تصمیم داشت در همان ساعات پاسخ محکمی به رژیم اسراییل بدهد که ترامپ بسیار نگران شد و با کمال تعجب بر سر موضوعات باقی مانده و «قفل کننده» در بحث تفاهم فورا کوتاه آمد. حماقت نتانیاهو در بمباران بیروت به ضرر خودش تمام شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نقشه جدید ترامپ برای حزبالله لبنان؟!
رئیس جمهور آمریکا امروز گفت که به اسرائیل گفتم بگذارید سوریه حزبالله را کنترل کند، من فکر میکنم آنها بهتر این کار را انجام میدهند.
پس نقشه میتونه این باشه:
صهیونیستها به ظاهر آتش بس رو قبول کنن
بعد از طریق مزدوران حاکم بر سوریه به حزب الله حمله کنند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رئیس جمهور آمریکا امروز گفت که به اسرائیل گفتم بگذارید سوریه حزبالله را کنترل کند، من فکر میکنم آنها بهتر این کار را انجام میدهند.
پس نقشه میتونه این باشه:
صهیونیستها به ظاهر آتش بس رو قبول کنن
بعد از طریق مزدوران حاکم بر سوریه به حزب الله حمله کنند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥1
روحالله مدبر:
این ملت بالاترین رکن امنیت کشورند، به آنها احترام بگذارید و بگویید چه چیزی را امضا میکنید.
ما همه موافق صلح هستیم اما صلحی که تضمین کننده امنیت ما باشد نه اینکه دوباره رهبر انقلاب را شهید کنند بعد بگوییم اشکال ندارد یکی دیگر را جایگزین میکنیم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روحالله مدبر:
این ملت بالاترین رکن امنیت کشورند، به آنها احترام بگذارید و بگویید چه چیزی را امضا میکنید.
ما همه موافق صلح هستیم اما صلحی که تضمین کننده امنیت ما باشد نه اینکه دوباره رهبر انقلاب را شهید کنند بعد بگوییم اشکال ندارد یکی دیگر را جایگزین میکنیم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab