بله آقای قالیباف!
حالا فهمیدیم وقتی گفتی « امروز مذاکره همان مبارزه است»! منظورتان چه بود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حالا فهمیدیم وقتی گفتی « امروز مذاکره همان مبارزه است»! منظورتان چه بود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨رسانه خط انرژی:
🔸فاجعه در متن تفاهم؛ رقیقسازی اورانیوم تحت نظارت گروسی‼️
🔸طبق متن تفاهم، با چه منطقی ایران را «متعهد» به رقیقسازی ۴۰۰kg اورانیوم غنیشده کردید❓
🔸اگر طرف مقابل تحریم را نمایشی شل کرد و بعد از رقیقسازی دوباره برگرداند چه❓
🔸اگر خیالش راحت شد و در حمله بعدی از بمب اتم استفاده کرد چه❓
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸فاجعه در متن تفاهم؛ رقیقسازی اورانیوم تحت نظارت گروسی‼️
🔸طبق متن تفاهم، با چه منطقی ایران را «متعهد» به رقیقسازی ۴۰۰kg اورانیوم غنیشده کردید❓
🔸اگر طرف مقابل تحریم را نمایشی شل کرد و بعد از رقیقسازی دوباره برگرداند چه❓
🔸اگر خیالش راحت شد و در حمله بعدی از بمب اتم استفاده کرد چه❓
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تحریف نرم کلام رهبر عزیز
کلمه "ما" را در زیرنویس حذف کردند!
ایشان فرمود ما
ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.
آقای جبلی خجالت بکشید
سانسورچی کلام رهبر عزیز نشوید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
کلمه "ما" را در زیرنویس حذف کردند!
ایشان فرمود ما
ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.
آقای جبلی خجالت بکشید
سانسورچی کلام رهبر عزیز نشوید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بوی گند وفاق و نفاق ایران رو گرفت 🥴🤮
بلاگرهای وفاقی و نفاقی اصلاح طلب و اصولگرا و کانالهای جاده صاف کنی که فقط به متن پیام آقا اکتفا می کنند
و تاکید میکنید کسی به قالیباف و پزشکیان توهین نکنه و وحدت داشته باشید و از این حرفها... بهتره سکوت کنید
بله درست شنیدید
ضمن توبه از ۷۰ روز تحمیل و تحریف باید برای ما مشخص کنید که چرا بسیاری از مسئولین مثلا نزدیک به اقا نیامدند (خصوصا شخص قالیباف و عبداللهی و قائانی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و برادران طائب و دیگران....) با اینکه نظر اقا را میدانستند حاضر شدند چنین وانمود کنند که همهچیز با رهبری هماهنگ است و این توافق ننگین را بر رهبری تحمیل کردند!
حتی در مقابل حرفهای وقیحانه پزشکیان درمورد صداوسیما و سانسور صحبتهای رهبری هم سکوت کردند!
باز هم بی آبرو شدید....
بلاگرهای وفاقی و نفاقی اصلاح طلب و اصولگرا و کانالهای جاده صاف کنی که فقط به متن پیام آقا اکتفا می کنند
و تاکید میکنید کسی به قالیباف و پزشکیان توهین نکنه و وحدت داشته باشید و از این حرفها... بهتره سکوت کنید
بله درست شنیدید
ضمن توبه از ۷۰ روز تحمیل و تحریف باید برای ما مشخص کنید که چرا بسیاری از مسئولین مثلا نزدیک به اقا نیامدند (خصوصا شخص قالیباف و عبداللهی و قائانی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و برادران طائب و دیگران....) با اینکه نظر اقا را میدانستند حاضر شدند چنین وانمود کنند که همهچیز با رهبری هماهنگ است و این توافق ننگین را بر رهبری تحمیل کردند!
حتی در مقابل حرفهای وقیحانه پزشکیان درمورد صداوسیما و سانسور صحبتهای رهبری هم سکوت کردند!
باز هم بی آبرو شدید....
❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻اونایی که شب عاشورا توی خاموشی شب از خیمه امام حسین علیهالسلام رفتن هم از امام «اجازه» داشتند...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🙏2🤯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مسئولینی که خواستار آتش بس اند تحت نفوذ دشمن اند
رهبر شهید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رهبر شهید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهم
اونهایی سوزنشون توی ترجمهی «علی الاصول» گیر کرده و درحال مالهکشی هستند تا خطای خود را توجیه کنند آیا متوجه نیستند که در ادامه متن رهبری میفرمایند «چون رئیس جمهور تعهد داد.» ؟
شما وقتی چیزی از کسی را با تعهد قبول میکنی که قبولش نداری دیگر....
بس کنید مالهکشی ها را عزیزان من
به والله یک عذرخواهی چیزی از شما کم نمی کند
حالا که رهبری سعی کردند با ذکر «دلسوزی و حسن نظر» شما را از اتهام نفاق و خیانت مبرا کنند دیگر در مسیر خواستهی ترامپ گام برندارید و دست از حسن نظر به مذاکره (سادهلوحی) بردارید.
از امروز اگر دیدید سیاستمدار، بلاگر، سخنران و مداحی، باز از مذاکره با آمریکا دفاع کرد و حرفهای قبلیاش را تکرار کرد یقین داشته باشید یا #منافق است و یا پروژهبگیری است که متنهایش را براساس دریافتی اش می نویسید!
اونهایی سوزنشون توی ترجمهی «علی الاصول» گیر کرده و درحال مالهکشی هستند تا خطای خود را توجیه کنند آیا متوجه نیستند که در ادامه متن رهبری میفرمایند «چون رئیس جمهور تعهد داد.» ؟
شما وقتی چیزی از کسی را با تعهد قبول میکنی که قبولش نداری دیگر....
بس کنید مالهکشی ها را عزیزان من
به والله یک عذرخواهی چیزی از شما کم نمی کند
حالا که رهبری سعی کردند با ذکر «دلسوزی و حسن نظر» شما را از اتهام نفاق و خیانت مبرا کنند دیگر در مسیر خواستهی ترامپ گام برندارید و دست از حسن نظر به مذاکره (سادهلوحی) بردارید.
از امروز اگر دیدید سیاستمدار، بلاگر، سخنران و مداحی، باز از مذاکره با آمریکا دفاع کرد و حرفهای قبلیاش را تکرار کرد یقین داشته باشید یا #منافق است و یا پروژهبگیری است که متنهایش را براساس دریافتی اش می نویسید!
🔴وقتی پیام قبلی رهبری خطاب به مجلس داده شد و مجلس رو باز نکردند
رهبری از مجلس هم نا امید شدند و خودشان را در این پیام کنار مردم گذاشتند و فرمودند از این به بعد ما یعنی شما مردم مبعوث شده ناظر بر عملکرد مذاکرات هستیم
درصورتی که شان نظارتی نظام بر گردن مجلس است
قالیباف حیاکن مجلس رو رها کن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رهبری از مجلس هم نا امید شدند و خودشان را در این پیام کنار مردم گذاشتند و فرمودند از این به بعد ما یعنی شما مردم مبعوث شده ناظر بر عملکرد مذاکرات هستیم
درصورتی که شان نظارتی نظام بر گردن مجلس است
قالیباف حیاکن مجلس رو رها کن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🚨 بنده علیالاصول، #نظر_دیگری_داشتم ولی از بابت
تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،
اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍️سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
آقای پزشکیان اگر توافق نقض شد استعفا بده برو
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،
اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍️سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
آقای پزشکیان اگر توافق نقض شد استعفا بده برو
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حسین پاک خبرنگار:
یک مجلس عزای سیدالشهدا عليهالسلام و موکب پذیرایی از عزاداران در شهرک جباع در جنوب لبنان دقایقی قبل هدف حمله صهیونیستها قرار گرفت
تفاهم نقض غرض
اجرای دقیق بند اول و سیزدهم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یک مجلس عزای سیدالشهدا عليهالسلام و موکب پذیرایی از عزاداران در شهرک جباع در جنوب لبنان دقایقی قبل هدف حمله صهیونیستها قرار گرفت
تفاهم نقض غرض
اجرای دقیق بند اول و سیزدهم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
حجتالاسلام راجی در واکنش به گستاخی قالیباف و پزشکیان و عراقچی در مورد پیام قاطع رهبری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4😢1🥴1
#مهم
#لبنان
🔴بن گوير: برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید گریه کنند. تمام لبنان باید بسوزد!
🔺با تمام احترامی که برای آمریکاییها قائلم، اسرائیل باید برای تمام جهان روشن کند که خون پسران ما و امنیت شهروندانمان از دست نمیرود. تمام لبنان باید بسوزد. وظیفه اصلی ما محافظت از شهروندان اسرائیل و سربازان ارتش اسرائیل است و این تعهد بر هر ملاحظه دیگری اولویت دارد.
🔺من حتی در جلسات خصوصیمان به نخستوزیر گفتم: برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید گریه کنند.
🔺پینگپنگ بس است. در خاورمیانه، با واکنشهای سنجیده و خویشتنداری برنده نمیشوید - باید دیوانهوار عمل کنید. برای محو کردن. برای درهم شکستن ترور.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#لبنان
🔴بن گوير: برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید گریه کنند. تمام لبنان باید بسوزد!
🔺با تمام احترامی که برای آمریکاییها قائلم، اسرائیل باید برای تمام جهان روشن کند که خون پسران ما و امنیت شهروندانمان از دست نمیرود. تمام لبنان باید بسوزد. وظیفه اصلی ما محافظت از شهروندان اسرائیل و سربازان ارتش اسرائیل است و این تعهد بر هر ملاحظه دیگری اولویت دارد.
🔺من حتی در جلسات خصوصیمان به نخستوزیر گفتم: برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید گریه کنند.
🔺پینگپنگ بس است. در خاورمیانه، با واکنشهای سنجیده و خویشتنداری برنده نمیشوید - باید دیوانهوار عمل کنید. برای محو کردن. برای درهم شکستن ترور.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥2😡2❤1
افنضاحی دیگر از تفاوت متن انگلیسی و فارسی توافق ؛
ابتدا به متن انگلیسی بند ۱ و ۶ نگاه کنید
متن منتشر شده توسط کاخ سفید⬆️
متن انگلیسی که وزارت امور خارجه منتشر کرده هم همینه
به کلمه Undertake دقت کنید
این کلمه در متن فارسی به «متعهد شد» ترجمه شده!
اما واقعا در انگلیسی و حقوق بین الملل این معنی را ندارد!
ابتدا به متن انگلیسی بند ۱ و ۶ نگاه کنید
متن منتشر شده توسط کاخ سفید⬆️
متن انگلیسی که وزارت امور خارجه منتشر کرده هم همینه
به کلمه Undertake دقت کنید
این کلمه در متن فارسی به «متعهد شد» ترجمه شده!
اما واقعا در انگلیسی و حقوق بین الملل این معنی را ندارد!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 در روزی که گذشت رهبر انقلاب به مصاف تزویر رفت
همان تزویر که بدترین آفت دین است
همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید
همان تزویر که سکه ای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است
همان که عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش را
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
همان تزویر که بدترین آفت دین است
همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید
همان تزویر که سکه ای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است
همان که عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش را
و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
❤3😭2
🔴 رویترز
#خبر_فوری
💢️تمام مذاکرات ایران و آمریکا متوقف شد
نماینده حزبالله به رویترز گفت:
ایران به این گروه اطلاع داده است که مذاکرات با آمریکا نمیتواند ادامه یابد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#خبر_فوری
💢️تمام مذاکرات ایران و آمریکا متوقف شد
نماینده حزبالله به رویترز گفت:
ایران به این گروه اطلاع داده است که مذاکرات با آمریکا نمیتواند ادامه یابد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌8😱1😭1😡1