🔹واکنش حامد کاشانی به سخنان نبویان در صداوسیما: اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا و إنا لله و إنا إلیه راجعون.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨خمینی کبیر ذات اینها را خوب شناخته بود :
ما امروز از دوستان میترسیم
این دوست های بی توجه به عمق مسائل...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ما امروز از دوستان میترسیم
این دوست های بی توجه به عمق مسائل...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سخنگوی وزارت کشور: مردم فکر نکنند که با امضای تفاهم همه چیز حل میشود!
پس غلط کردید بر خلاف نظر رهبری تفاهمنامه امضا کردید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پس غلط کردید بر خلاف نظر رهبری تفاهمنامه امضا کردید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✅ رجانیوز:
قالیباف و عراقچی برای دور جدید مذاکرات امروز راهی ژنو شدند
خدا خودش بخیر بگذرونه
دیگه چه خوابی دیدن برای مردم و کشور؟
مجلس رو تعطیل کرده بره مذاکره؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قالیباف و عراقچی برای دور جدید مذاکرات امروز راهی ژنو شدند
خدا خودش بخیر بگذرونه
دیگه چه خوابی دیدن برای مردم و کشور؟
مجلس رو تعطیل کرده بره مذاکره؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡5
پس از مشورت های زیاد تصمیم بر این شد که هر یک از ساحات به تنهایی به اسرائیل جواب بدهند = جنگی عاشورایی رو رقم خواهیم زد و تسلیم نخواهیم شد.
آقایون مذاکره کننده ؛ به متنی که امضا کردین در توافق نامه، به مردم پاسخگو باشین.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایون مذاکره کننده ؛ به متنی که امضا کردین در توافق نامه، به مردم پاسخگو باشین.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
💬 هر خونی، خونبهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.| ۲۶/اسفند/۱۴۰۴
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👍1
این چیزی که در لبنان میبینیم رو به عقب نشینی غیر تاکتیکی تبدیل نکنید؛ این عقب نشینی، عقوبت دنیوی و اخروی دارد.
البته اگر "وفاق" معنی عقوبت رو بفهمد.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
البته اگر "وفاق" معنی عقوبت رو بفهمد.
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 استاد دانشگاه تهران: یک لیوان آب ۱۵ هزار تومان است یک لیتر بنزین ۳ هزار تومان! باید جسارت تصمیمهای سخت را داشته باشیم باید بنزین را گران کنیم!
📝دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔹پروژه توجیه گرانسازی بنزین در صدا و سیما آغاز شده است: یک لیوان آب ۱۵ هزار تومان است، یک لیتر بنزین ۳ هزار تومان!
🔹این استاد را دعوت به یک معامله میکنیم: هزار لیوان آب (که طبق محاسبات ایشان میشود ۱۵ میلیون تومان)، تقدیم میکنیم، لطف کنند هزار لیتر بنزین (که طبق محاسبات ایشان میشود ۳ میلیون تومان) به ما بدهند و ۱۲ میلیون تومان سود کنند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📝دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔹پروژه توجیه گرانسازی بنزین در صدا و سیما آغاز شده است: یک لیوان آب ۱۵ هزار تومان است، یک لیتر بنزین ۳ هزار تومان!
🔹این استاد را دعوت به یک معامله میکنیم: هزار لیوان آب (که طبق محاسبات ایشان میشود ۱۵ میلیون تومان)، تقدیم میکنیم، لطف کنند هزار لیتر بنزین (که طبق محاسبات ایشان میشود ۳ میلیون تومان) به ما بدهند و ۱۲ میلیون تومان سود کنند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک نمونه از نقد فنی ثابتی به توافق با امریکا
تعهدات ایران مثل باز کردن تنگه هرمز شفاف ولی تعهدات امریکا مثل آزاد کردن پولهای ایران تفسیرپذیر است/ چنین متنی جای تبریک گفتن ندارد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تعهدات ایران مثل باز کردن تنگه هرمز شفاف ولی تعهدات امریکا مثل آزاد کردن پولهای ایران تفسیرپذیر است/ چنین متنی جای تبریک گفتن ندارد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تعطیلی صحن علنی مجلس، قدرت نمایندگان را بشدت کاهش داده است
زهرا سعیدی، نماینده مجلس:
🔹️ابزار نظارت و قانون گذاری خود را به نوعی از دست دادهایم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
زهرا سعیدی، نماینده مجلس:
🔹️ابزار نظارت و قانون گذاری خود را به نوعی از دست دادهایم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🔻يا أهلَ لا إلهَ إلا الله
✍ حسین پاک؛ خبرنگار جنگ در جنوب لبنان
من در جنوب لبنان، در حالی که جنگندهها و پهپادهای دشمن لحظهای مجاهدان و مردم را رها نمیکنند، و در شرایطی که فاصلهای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما میگویم:
این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی میشود که دیگر قابل بازگشت نیستند.
من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان میبرد.
با پشتگرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم میگویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت.
ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیفتر میکند.
حزبالله مهمترین رکن امنیتساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزبالله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سختترین روزها برای ایران جان میدهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبههای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد.
برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین میبرند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد میکنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند.
فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینهای سنگینتر بر ما تحمیل میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍ حسین پاک؛ خبرنگار جنگ در جنوب لبنان
من در جنوب لبنان، در حالی که جنگندهها و پهپادهای دشمن لحظهای مجاهدان و مردم را رها نمیکنند، و در شرایطی که فاصلهای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما میگویم:
این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی میشود که دیگر قابل بازگشت نیستند.
من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان میبرد.
با پشتگرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم میگویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت.
ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیفتر میکند.
حزبالله مهمترین رکن امنیتساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزبالله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سختترین روزها برای ایران جان میدهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبههای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد.
برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین میبرند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد میکنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند.
فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینهای سنگینتر بر ما تحمیل میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♨️همت قلیزاده، یاسر جبرائیلی، حسین صمصامی و ... بارها و بارها داد زدند، مطلب نوشتند، مصاحبه کردند اما گوش شنوایی نبود.
♨️سال ۱۳۸۶ یک کودتای اقتصادی در کشور اجرا شده و تداوم همان سیاستها بود که به جنگ ۱۴۰۴، شهادت رهبری، سرداران سپاه و کودکان میناب ختم شد، اما هنوز هم گوش شنوایی نیست..
✍️ بهنام محمدپناه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♨️سال ۱۳۸۶ یک کودتای اقتصادی در کشور اجرا شده و تداوم همان سیاستها بود که به جنگ ۱۴۰۴، شهادت رهبری، سرداران سپاه و کودکان میناب ختم شد، اما هنوز هم گوش شنوایی نیست..
✍️ بهنام محمدپناه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3🤔1
مردم از اینها سوال کنند، چرا مجلس حدود چهار ماه تعطیل است؟!
حمید رسایی: این نمایندگان به عنوان هیأت رییسه فعلی و قبلی، با تصمیمشان حدود ۴ ماه صحن علنی و بخشی از فعالیتهای کمیسیونها و سامانه الکترونیکی مجلس را تعطیل نگه داشتهاند. تا امروز بهانه حفظ جان نمایندگان بود حالا چند روز است که تفاهمنامه هم امضا کردهاند ولی باز مجلس تعطیل است! چرا؟
مردم از اینها مطالبه کنند که دلیل این تعطیلی چیست؟ حالا که علیالاصول نظر ولی فقیه بر خلاف این کار بود ولی با قاتل نایب امام زمان تفاهم هم کردهاند و امنیت برقرار است، چرا همچنان مجلس تعطیل است؟!
چرا پس از ۳ ماه و ۲۰ روز این هفته هم جلسه نداریم؟ چرا این افراد با این تصمیم علنی مخالفت نکردند؟ چرا با رأیشان در برابر تصمیم غلط رئیس مجلس نایستادید؟!
اینها باید پاسخگوی ما، مردم و تاریخ باشند.
#رها_نمیکنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حمید رسایی: این نمایندگان به عنوان هیأت رییسه فعلی و قبلی، با تصمیمشان حدود ۴ ماه صحن علنی و بخشی از فعالیتهای کمیسیونها و سامانه الکترونیکی مجلس را تعطیل نگه داشتهاند. تا امروز بهانه حفظ جان نمایندگان بود حالا چند روز است که تفاهمنامه هم امضا کردهاند ولی باز مجلس تعطیل است! چرا؟
مردم از اینها مطالبه کنند که دلیل این تعطیلی چیست؟ حالا که علیالاصول نظر ولی فقیه بر خلاف این کار بود ولی با قاتل نایب امام زمان تفاهم هم کردهاند و امنیت برقرار است، چرا همچنان مجلس تعطیل است؟!
چرا پس از ۳ ماه و ۲۰ روز این هفته هم جلسه نداریم؟ چرا این افراد با این تصمیم علنی مخالفت نکردند؟ چرا با رأیشان در برابر تصمیم غلط رئیس مجلس نایستادید؟!
اینها باید پاسخگوی ما، مردم و تاریخ باشند.
#رها_نمیکنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
⚠️
الان دیگه میشه به رسانه ملی گفت #میلی!
دقیقا مجبورش کردن به میل فرقه وفاق اداره بشه
سوراخ دعاش رو پیدا کردن
نه اجازه میدن پیامهای رهبر شهید
در مورد منع مذاکره پخش بشه
نه میذارن منتقدین برجام و تفاهمنامه
بیان برا مردم حرف بزنن
وسط گفتگوی نبویان با شبکه خبر
برنامه آنتن زنده رو قطع کردن
رسما اداره سانسور #وفاق
تشکیل شده و داره هر صدای مخالفی
رو در کل کشور و از جمله
رسانه ملی سانسور می کنه
حالا نکته جالب ماجرا اینجاست
رسانه ملی بارها از طرفداران توافقنامه دعوت کرده که بیایید
با منتقدین مناظره کنید
هیچکی زیربار نمیره!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
الان دیگه میشه به رسانه ملی گفت #میلی!
دقیقا مجبورش کردن به میل فرقه وفاق اداره بشه
سوراخ دعاش رو پیدا کردن
نه اجازه میدن پیامهای رهبر شهید
در مورد منع مذاکره پخش بشه
نه میذارن منتقدین برجام و تفاهمنامه
بیان برا مردم حرف بزنن
وسط گفتگوی نبویان با شبکه خبر
برنامه آنتن زنده رو قطع کردن
رسما اداره سانسور #وفاق
تشکیل شده و داره هر صدای مخالفی
رو در کل کشور و از جمله
رسانه ملی سانسور می کنه
حالا نکته جالب ماجرا اینجاست
رسانه ملی بارها از طرفداران توافقنامه دعوت کرده که بیایید
با منتقدین مناظره کنید
هیچکی زیربار نمیره!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5❤1
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام خمینی: تا این غربزدهها نروند، مملکت اصلاح نخواهد شد! ❗️
شبکه خبری تحلیلی دیدهبان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیدهبان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5
Forwarded from دیده بان انقلاب
⛔️ غربزده ها ...!
🔹تا این #غربزده_هایی که در همه جا موجودند از این مملکت نروند یا اصلاح نشوند شما به استقلال نخواهید رسید، اینها نمیگذارند.
امام خمینی (ره) / ٠٧ آبان ١٣۵٨
#حجامت_نظام
#محاکمه_قانونی_مسئولان_ناکارآمد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹تا این #غربزده_هایی که در همه جا موجودند از این مملکت نروند یا اصلاح نشوند شما به استقلال نخواهید رسید، اینها نمیگذارند.
امام خمینی (ره) / ٠٧ آبان ١٣۵٨
#حجامت_نظام
#محاکمه_قانونی_مسئولان_ناکارآمد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤7
1_27982967569.pdf
282.1 KB
متن تفاهمنامه ایران و آمریکا؛ همراه با ملاحظات و نقدهای وارد بر آن
✍️ حجتالاسلام سید محمود نبویان
متن حاضر، شامل تفاهمنامهٔ میان ایران و آمریکا به همراه نقدها و ملاحظات اساسیِ وارد بر آن است؛ ملاحظاتی که نشان میدهد این متن، منافع ملی ایران را بهطور جدی با چالش مواجه میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍️ حجتالاسلام سید محمود نبویان
متن حاضر، شامل تفاهمنامهٔ میان ایران و آمریکا به همراه نقدها و ملاحظات اساسیِ وارد بر آن است؛ ملاحظاتی که نشان میدهد این متن، منافع ملی ایران را بهطور جدی با چالش مواجه میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔴تنگه هرمز بسته شد
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
سه روزه دارن میکوبن بعد از سه روز اولین اقدام شد بستن تنگه!
مگه قرارگاه تو پیام قبلیش نگفت اگر بزنند میزنه پس چرا نزد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
سه روزه دارن میکوبن بعد از سه روز اولین اقدام شد بستن تنگه!
مگه قرارگاه تو پیام قبلیش نگفت اگر بزنند میزنه پس چرا نزد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3