روح الله ایزدخواه نماینده مجلس:
حضور در خیابان تصمیم مشترک امام و امت است!
#خیابان را ترک نمیکنیم✋
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حضور در خیابان تصمیم مشترک امام و امت است!
#خیابان را ترک نمیکنیم✋
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
⚠️
حضرت آقا فرمودند در مذاکرات
حضوری امتیاز به دشمن ندید!
منتظریم تیم مذاکره از سوئیس
برگرده و ازشون سوال کنیم
چی دادید و چی گرفتید!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حضرت آقا فرمودند در مذاکرات
حضوری امتیاز به دشمن ندید!
منتظریم تیم مذاکره از سوئیس
برگرده و ازشون سوال کنیم
چی دادید و چی گرفتید!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
⚠️
خدا شاهده باور نکردنیه!
چه زود رسیدیم به دوران
آخرالزمانی
که طرف صبح با ایمان از خونه
بیرون میزنه شب کافر برمیگرده!
رسیدیم به اون لحظاتی که
نگه داشتن دین مثه
نگه داشتن آتش در کف دسته!
طرف وایساده جلوی امام جامعه
و گفته حرف شما متین و محترم
اما نظر ما چیز دیگه هست
شرمنده که حرفتون رو روی زمین میذاریم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خدا شاهده باور نکردنیه!
چه زود رسیدیم به دوران
آخرالزمانی
که طرف صبح با ایمان از خونه
بیرون میزنه شب کافر برمیگرده!
رسیدیم به اون لحظاتی که
نگه داشتن دین مثه
نگه داشتن آتش در کف دسته!
طرف وایساده جلوی امام جامعه
و گفته حرف شما متین و محترم
اما نظر ما چیز دیگه هست
شرمنده که حرفتون رو روی زمین میذاریم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
سفر تیم مذاکره کننده به ژنو نه تنها نقض شروط رهبری است که حتی نقض تفاهمنامه امضا شده است؛ حداقل به تفاهم خودتان پایبند باشید.
✍عبدالرضا هادیزاده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍عبدالرضا هادیزاده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وضعیت زوریخ سوئیس امروز
اینها نشانه های خداست برای اهل ایمان
اگر اهل ایمان باشند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اینها نشانه های خداست برای اهل ایمان
اگر اهل ایمان باشند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود، از روشنگری نماینده مردم (سید محمود نبویان) چنان بر آشفته شده که با فشار بر رسانه ملی باعث عزل مدیر شبکۀ خبر شده و نماینده مجلس را به اقدام قضایی تهدید می کند، این اقدامات گوشه ای از ذات این جریان مخوف را نشان می دهد!
و البته این همه عصبانیت به این دلیلست که دیگر پروژه " همه چی با رهبری هماهنگه " یا " حتما حضرت آقا رضایت داره " از فرهنگ لغات پروژهبگیران رسانهای حذف شدهست.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
و البته این همه عصبانیت به این دلیلست که دیگر پروژه " همه چی با رهبری هماهنگه " یا " حتما حضرت آقا رضایت داره " از فرهنگ لغات پروژهبگیران رسانهای حذف شدهست.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
📸 مرتضی محمودی، نماینده تهران در مجلس:
دیگر نمیتوان با شعارِ «همه چیز با رهبری هماهنگ است»، راه را بر نقد بست/مسئولیتِ تحققِ شروط بر عهده مجریان است، نه منتقدان، مطالبهگری ادامه دارد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دیگر نمیتوان با شعارِ «همه چیز با رهبری هماهنگ است»، راه را بر نقد بست/مسئولیتِ تحققِ شروط بر عهده مجریان است، نه منتقدان، مطالبهگری ادامه دارد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔸همه چیز با رهبر انقلاب هماهنگه، برای همیشه نابود شد‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏3
♻️ تذکر حمید رسایی به نهادهایی که برخی کانالهای منتقد تفاهمنامه و توافقنامه را به بهانه وحدتشکنی مسدود و محدود کردند:
حالا که مشخص شد نظر این فعالان جبهه انقلاب به ولی امر و امام جامعه نزدیکتر بوده، مرد باشید بابت این تصمیم غلط عذرخواهی کنید و دستور بازگشایی و ادامه فعالیت این کانالها را بدهید. البته بررسی این وضعیت در دستور پیگیری کمیسیون فرهنگی مجلس نیز قرار دارد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♻️ تذکر حمید رسایی به نهادهایی که برخی کانالهای منتقد تفاهمنامه و توافقنامه را به بهانه وحدتشکنی مسدود و محدود کردند:
حالا که مشخص شد نظر این فعالان جبهه انقلاب به ولی امر و امام جامعه نزدیکتر بوده، مرد باشید بابت این تصمیم غلط عذرخواهی کنید و دستور بازگشایی و ادامه فعالیت این کانالها را بدهید. البته بررسی این وضعیت در دستور پیگیری کمیسیون فرهنگی مجلس نیز قرار دارد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1👍1
♻️ دلسوزانه؛ عبور از مرز «تخریب» به سمت «تکلیف»
برادران و خواهران ارجمند در جریان انقلابی؛ بیایید در میدان عمل، تفاوت «انقلابیگری» را با «پرخاشگری» نشان دهیم.
جریانهای محافطهکار و نفوذی، بیش از هر چیز چشمانتظارِ لغزشهای اخلاقی و رفتاری ما هستند تا با دستآویز قرار دادن چند رفتار تند یا توهینآمیز، کلِ پیکرهی مطالبهگریِ منطقی را زیر سؤال ببرند.
بدانیم که هرگونه توهین، نه تنها «حرام شرعی» و خارج از سیره اهلبیت (ع) است، بلکه دقیقاً «پاس گل» دادن به جریانهایی است که از فضای غبارآلود برای فرار از پاسخگویی لذت میبرند.
استدلالهای مُتقن و پیگیری مطالباتِ بهحق، به مراتب بُرندهتر از هرگونه هتکحرمت و رفتار هیجانی است.
وقتی «منطق» داریم، چرا «اخلاق» را قربانی کنیم؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♻️ دلسوزانه؛ عبور از مرز «تخریب» به سمت «تکلیف»
برادران و خواهران ارجمند در جریان انقلابی؛ بیایید در میدان عمل، تفاوت «انقلابیگری» را با «پرخاشگری» نشان دهیم.
جریانهای محافطهکار و نفوذی، بیش از هر چیز چشمانتظارِ لغزشهای اخلاقی و رفتاری ما هستند تا با دستآویز قرار دادن چند رفتار تند یا توهینآمیز، کلِ پیکرهی مطالبهگریِ منطقی را زیر سؤال ببرند.
بدانیم که هرگونه توهین، نه تنها «حرام شرعی» و خارج از سیره اهلبیت (ع) است، بلکه دقیقاً «پاس گل» دادن به جریانهایی است که از فضای غبارآلود برای فرار از پاسخگویی لذت میبرند.
استدلالهای مُتقن و پیگیری مطالباتِ بهحق، به مراتب بُرندهتر از هرگونه هتکحرمت و رفتار هیجانی است.
وقتی «منطق» داریم، چرا «اخلاق» را قربانی کنیم؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 آیا واقعا بنزین ارزونتر از آبمعدنی است؟
#بلای_دلاریفروشی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#بلای_دلاریفروشی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این استدلال که قیمت فلان کالا افزایش یافته بنابراین، قیمت کالای دیگر هم باید افزایش یابد در حالیکه این دو کالا چه در بازار تولید چه در مصرف و... هیچ ارتباطی باهم ندارند از سخیف ترین تحلیل های اقتصادی است.
آب و بنزین هیچ ارتباطی با هم ندارد.
در حالیکه منشأء عمده گرانی ها ارز است.
✍همت قلیزاده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آب و بنزین هیچ ارتباطی با هم ندارد.
در حالیکه منشأء عمده گرانی ها ارز است.
✍همت قلیزاده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
هوالعزیز🌱
🔘 پایانی بر دوران بزن درروئی مسئولین
▪️درخواست مستتر شده در پیام حضرت امام خامنهای به ملت، شاید از همهٔ بخشهای این پیام مهمتر بود!
اینکه گفتند:
👈🏻 " از این لحظه، ما، یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته شده خواهیم بود"
دنیایی حرف با خودش دارد که نباید به سادگی از کنارش گذشت!
▪️کاملا پیداست که رهبر جدید انقلاب قصد ندارند در فضای قبل از جنگ رمضان کشور را اداره کنند و از همهٔ پیامهای ایشان یک نکته به وضوح دریافت میشود که:
👈🏽 بر حضور مردم در میدان برای تغییرات اساسی در شیوه حکمرانی کشور به خصوص در بزنگاههای حساس همچون وضعیت کنونی کشور حساب ویژهای باز کردهاند!
⚠️ این حضور اعتقادی، تاریخی و حماسی نباید تحت هیچ شرایطی کمرنگ شود!
🤔 تا کــِــی؟
تا هر وقت که امام امت اشاره کنند!
🧐 چـــــــــرا؟
لـطــفا دقــت کــنـیـد
همانهایی که چند ماه است به بهانه
تهدید امنیتی، یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و نظارتی کشور را تعطیل کردهاند؛ امروز با لطایفالحیل به دنبال خالی کردن #خیابانها هستند!
🤔 چـــــــــرا؟
چون به خوبی میدانند حتی وفاق سه قوه هم با وجود مردم در خیابان نمیتواند پیشبرد اهدافشان را تضمین کند و بر این اساس خواهیم دید که روز به روز فشار بر خیابان را بیشتر میکنند!
🔻نکتهٔ مهم اینجاست که رهبر انقلاب با علنی کردن اختلاف نظر خودشان با اعضای محترم شعام و مطالبهگری جدی از مسئولین، "فصل جدیدی در حکمرانی کشور" را کلید زدند!
⛔️ به نظر میرسد ایشان میخواهند به دوران "بزن درروئی" مسئولین پایان دهند!
و قطعا این سیاست فقط مربوط به مذاکرات نمیشود و قرار است در همه شئون حاکمیتی کشور اعمال شود!
مثلا قرار نیست برجام دیگری تحمیل شود و عاملان آن از پاسخگویی به ملت فرار کنند!
👈🏼 ایشان دارند همین اول، کار را محکم میکنند تا مسئولین مراقب باشند خسارتی به کشور وارد نشود و اگر شد همگان بدانند باید پاسخگو باشند و ملت و رهبری دست از سرشان برنمیدارند!
👈🏻 این نحوهٔ حکمرانیِ بسیار کارآمد،
فقط و فقط به پشتیبانی مستمر و عملیاتی #مردم قابل دوام است!!!
✅ پس برای خود حضور در #خیابان را واجب کنیم!
انشاءالله
والسّلام✋
لعنت خدا بر وفاق
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔘 پایانی بر دوران بزن درروئی مسئولین
▪️درخواست مستتر شده در پیام حضرت امام خامنهای به ملت، شاید از همهٔ بخشهای این پیام مهمتر بود!
اینکه گفتند:
👈🏻 " از این لحظه، ما، یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته شده خواهیم بود"
دنیایی حرف با خودش دارد که نباید به سادگی از کنارش گذشت!
▪️کاملا پیداست که رهبر جدید انقلاب قصد ندارند در فضای قبل از جنگ رمضان کشور را اداره کنند و از همهٔ پیامهای ایشان یک نکته به وضوح دریافت میشود که:
👈🏽 بر حضور مردم در میدان برای تغییرات اساسی در شیوه حکمرانی کشور به خصوص در بزنگاههای حساس همچون وضعیت کنونی کشور حساب ویژهای باز کردهاند!
⚠️ این حضور اعتقادی، تاریخی و حماسی نباید تحت هیچ شرایطی کمرنگ شود!
🤔 تا کــِــی؟
تا هر وقت که امام امت اشاره کنند!
🧐 چـــــــــرا؟
لـطــفا دقــت کــنـیـد
همانهایی که چند ماه است به بهانه
تهدید امنیتی، یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و نظارتی کشور را تعطیل کردهاند؛ امروز با لطایفالحیل به دنبال خالی کردن #خیابانها هستند!
🤔 چـــــــــرا؟
چون به خوبی میدانند حتی وفاق سه قوه هم با وجود مردم در خیابان نمیتواند پیشبرد اهدافشان را تضمین کند و بر این اساس خواهیم دید که روز به روز فشار بر خیابان را بیشتر میکنند!
🔻نکتهٔ مهم اینجاست که رهبر انقلاب با علنی کردن اختلاف نظر خودشان با اعضای محترم شعام و مطالبهگری جدی از مسئولین، "فصل جدیدی در حکمرانی کشور" را کلید زدند!
⛔️ به نظر میرسد ایشان میخواهند به دوران "بزن درروئی" مسئولین پایان دهند!
و قطعا این سیاست فقط مربوط به مذاکرات نمیشود و قرار است در همه شئون حاکمیتی کشور اعمال شود!
مثلا قرار نیست برجام دیگری تحمیل شود و عاملان آن از پاسخگویی به ملت فرار کنند!
👈🏼 ایشان دارند همین اول، کار را محکم میکنند تا مسئولین مراقب باشند خسارتی به کشور وارد نشود و اگر شد همگان بدانند باید پاسخگو باشند و ملت و رهبری دست از سرشان برنمیدارند!
👈🏻 این نحوهٔ حکمرانیِ بسیار کارآمد،
فقط و فقط به پشتیبانی مستمر و عملیاتی #مردم قابل دوام است!!!
✅ پس برای خود حضور در #خیابان را واجب کنیم!
انشاءالله
والسّلام✋
لعنت خدا بر وفاق
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🔻 توییت نماینده تهران:
🔹️ ولی "بکلی سرّی" ترین چیزی که این روزها توسط "صاحب سِرّ" و خطاب به مردم مبعوث شده، افشا شد این بود:
《بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم》
بقیه مطالب فرع ماجراست.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹️ ولی "بکلی سرّی" ترین چیزی که این روزها توسط "صاحب سِرّ" و خطاب به مردم مبعوث شده، افشا شد این بود:
《بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم》
بقیه مطالب فرع ماجراست.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 حسین پاک، خبرنگار مستقر در لبنان: رژیمصهیونسیتی پس از آغاز تفاهم میان ایران و امریکا، بیش از ۳۰۰ بمباران در لبنان انجام داده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢4😭1
افزایش قیمت سرسام آور پوشک در یکسال گذشته
۱۶۰
۲۴۰
۳۴۰
۶۵۰
۷۹۰
۸۴۵
۱۰۵۰
قیمتها از فروردین سال گذشته تا امروز است
تقریبا هر دو ماه افزایش قیمت داده اند!!!
چند برابر؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
۱۶۰
۲۴۰
۳۴۰
۶۵۰
۷۹۰
۸۴۵
۱۰۵۰
قیمتها از فروردین سال گذشته تا امروز است
تقریبا هر دو ماه افزایش قیمت داده اند!!!
چند برابر؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ماجرای شهادت حضرت قاسمابنالحسن (ع) از زبان رهبر شهید انقلاب
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 جواد لاریجانی:
دستی که به خونِ رهبر ما آلوده است، شایستهی فشردن نیست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دستی که به خونِ رهبر ما آلوده است، شایستهی فشردن نیست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨🚨 صفر تا صد آتشبس تا مذاکرات از زبان همراه تیم مذاکرات در اسلامآباد
«رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهمنامه»
«شعام به رهبری فشار آورد»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
«رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهمنامه»
«شعام به رهبری فشار آورد»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3