دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.2K photos
55.8K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گوش کنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مالک ! بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین اتفاق بست

تیغ خواص روی رگ گردن علی است
قرآنِ رفته بر سر نی دشمن علی است

در فتنهٔ مذاکره حرف از ظرایف است
مالک ! علی الاصول ، علی خود مخالف است

گاهی عوام جامعه تاخیر می کنند
در بین مصلحت طلبان گیر می کنند

چشم خواص در پی نان معاویه است
بر سینهٔ خواص نشان معاویه است

تا عمروعاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست

مالک ! به هوش باش و کنار علی بمان
میثم ! صبور باش و به دار علی بمان

عمار ! با اقامهٔ تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی ، تو به او یک سلام کن

ده ضربه مانده ، جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به‌ مرتضی

مالک ! در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان .
شروع مذاکرات پیش از تحقق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، یقیناً خلاف تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند.

🔹 امام خامنه‌ای در پیام اخیر فرمودند که: «رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده تعهد داده‌اند.» (۱۴۰۵/۰۳/۲۸)

🔹طبق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، شروع مذاکرات مشروط به شروع و تداوم اجرای بندهای ۱ و ۴ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی از خاک لبنان عقب‌نشینی نکرده، لذا بند ۱ تفاهم‌نامه یقیناً اجرا نشده است.

🔹 درنتیجه شروع مذاکرات در چنین شرایطی برخلاف بند ۱۳ بوده و با پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت منافات داشته و یقیناً نقض تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد کرباسی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥فواد ایزدی: برداشتن تحریم ها دست ترامپ نیست


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
🔻سالروز برکناری رئیس‌جمهور بی‌کفایت/ دلایل رهبر شهید برای عزل بنی‌صدر چه بود؟

شهید سیدعلی خامنه‌ای در جلسه برکناری بنی‌صدر:
🔹برای بنی‌صدر مناقشات و درگیری‌های سیاسی بر هرچیزی مقدم بود، حتی در جنگ.

🔹بنی‌صدر رهنمودهای امام را آشکارا زیر پا می‌گذاشت.

🔹بنی‌صدر معتقد بود که مجلس باید با رئیس‌جمهور هماهنگ باشد که این توهین آشکار به مجلس بود.

🔹بنی‌صدر مدعی بود طبق نظرسنجی، از امام محبوب‌تر است!

🔹افشای اسرار اقتصادی کشور یکی از دلایل عدم کفایت بنی صدر است.

🔹مخالفت آشکار و پنهان با سپاه پاسداران و دیگر نهادهای انقلابی از دلایل عدم کفایت بنی‌صدر است.

🔹بنی صدر جمهوری اسلامی را تحقیر می‌کرد.

🔹بنی‌صدر وعده‌های تبلیغاتی‌اش را زیر پا گذاشت.

🔹بنی‌صدر در ظآهر خود را متعهد به امام نشان می‌داد اما در عمل همه جوانب ولایت فقیه را مورد تعرض قرار داد.

🔹بنی‌صدر ادعا می‌کرد به امام اطلاعات نادرستی می‌دهند.

🔹بنی‌صدر بزرگ‌ترین بلندگوی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده بود.

🔹مشاوران بنی‌صدر عناصر بدسابقه و بدنام و لااقل مشکوک و مورد سوءظن بودند.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
آقای پزشکیان ؛

خدا رحمت کنه، یدونه خانمت که فوت کرد؛ دهها ساله احترام نگه داشتی و ازدواج نکردی.


بعد با قاتل نائب امام زمان ما، رهبر شهید ما بعد ۴۰ روز هم امضا شدی و تعهد دادی بهش؟

اون بحث حفظ آستانه هسته ایی ؛ یعنی بازدارندگی هسته ایی مثل ژاپن هست وگرنه کوچکترین فرد تو جامعه هم میدونه بمب اتم حرامه.


فهمیدنش خیلی ساده هست؛ البته ما از یه جراح عمومی انتظار بیشتری نداریم.


🔶🔹اسماعیل
احمدی
😐3👍2
یک جراحی هم بود هر روز اینور اونور می‌نشست و می‌گفت: نمیتونم، برنامه ندارم، بلد نیستم و ...
به مذاکره و توافق با قاتل امام شهید که رسید به رهبری گفت یقین داشته باشید میتونم و تعهد می دهم. الان م مشخص شده که به ترامپ هم تعهد داده است.


🔶🔹اسماعیل احمدی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3😐2
⚠️

کودتاگرانِ
جنگ دوازده روزه
مشغول کارند
مردم مراقب باشید
خیابانها ترک نشود
هیأت‌های عزاداری
مراقب باشند
خیابان را خالی نکنند

‌کودتا ادامه دارد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌5😐1
✌️🇮🇷
خواهرا
برادرا

اگه دلتون برا
این انقلاب
می سوزه
اگه نگران جان
رهبرتون هستید
اگه میخواید
توطئه گران
و کودتاگران
در اهداف
شومشون
شکست بخورن!
فقط و فقط
یک راه داره!

#خیابان نباید
خلوت بشه!

شبا خانوادگی
دوستانه
تکی
هرجور که شد
بیایید
در میادین
هم فاله هم تماشا
منتها ایندفعه
هر قدمی که
در این راه برمیدارید
در حکم جهاد
برای خداست
در این تردید نکنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌4😐1
💥🆘💥

یه حرف
خیلی
خیلی
خیلی
#مهم دارم
👀 زیـــادی توجــــه کنید

همه اونایی
که هرساله برنامه
#نذری داشتید!
مگه برا امام
حسین نیست؟
مگه کل یوم عاشورا نیست؟
مگه کل ارض کربلا نیست؟
خب الان نذری هاتون رو بیارید
#خیابان بین مردم توزیع کنید

از نظر این حقیر
الان عزاداری در خیابان
مقدم هست بر عزاداری در
مساجد و تکایا
و حسینیه‌ها و خانه‌ها...
روضه‌های خانگی رو
در حد امکان بکشید
به کوچه‌ها و خیابان‌ها
حالا اگه نشد
بعد روضه هر کجا که هستید
یه سر به جمعیت میادین
و خیابان‌ها بزنید
تو روضه‌ها از مبلغین
و مداحان بخواید
مردم رو برای حضور در
خیابان تشویق کنن

نمی‌خوام فاز الکی بدم
منتها خدا شاهده
امروز حفظ سنگر خیابان
از انجام هر عمل مستحبی
جمعی مهم‌تره!

کودتا ادامه داره

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌7😐1

آقای قالیباف!
مبادا به اسم بچه‌های شهید میناب
با ارزش‌ترین دستاوردهای
جنگ رمضان
به ثمن بخس فروخته بشه!
صنعت هسته‌ای
یکی از لنگرهای امنیت کشور هست
تنگه هرمز خط قرمزی هست
که با خون هزاران شهید
قرمز شده!
مردم در خیابان
منتظر تحقق شروط رهبرشون هستند
برای این مردم خوش خبر باشید
وگرنه رهاتون نمی‌کنن!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😐3👌1
الان معلوم شد#محرمانه کردن
بسیاری از اتفاقات مهم کشور
در جهت پیش بردن اهداف
یک اقلیت قدرتمند در کشور
بوده!
محرمانه هایی که دشمن بر
آنها اشراف داشت اما مردم
نامحرم بودند!
این تو بمیری از اون توبمیری ها نیست👌


کودتا ادامه داره

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌4😐1

به بعضیا باید گفت:
شماها ضد ولایت فقیه نیستید
چون
شماها اساسا ولی فقیه رو قبول ندارید
که بخواید ضدش باشید!

‌شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😐4👌3
همه #وفاقی ها
گیر دادن به نبویان
که چی؟
که چرا افشا کرد!
یکیشون جرات نداره
بگه
نبویان دروغ گفته!

#محرمانه_نداریم
#نبویان


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😐3👍1
یارو داشت تو مسجد زنا می‌کرد
خادم مسجد اومد و تف انداخت تو صورت یارو

یارو رفت تو خیابون داد و فریاد راه انداخت که آی مردم کجایید که خادم مسجد تف انداخت تو مسجد!


اینم حکایت وفاقیونه در تقابل با افشاگری نبویان
میگن چرا حرف محرمانه رو لو دادی؟

اما نمیگن که در اون افشاگری ها نشون داده شد که چطور خون به دل رهبر کردن...

حالا معلوم شد چقدر رهبر شهید رو خون به جگر کرده بودن

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5😐21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاقبت پشت کردن به حرف ولی جامعه توسط سپاه و نیروهای مسلح همینه!!!
پ
زشکیان دستمزدشون رو داد!!!


پزشکیان: در شعام نیروهای مسلح، همه راهی که می‌خواستیم را قبول کردند

سپاه؛ ارتش همه یک حرف زدند در شعام و امضا کردند؛

۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوافضا دادیم تا توانست بجنگد.

پزشکیان در جمع اساتید بسیجی:

جوان‌ها امید ندارند؛ مالیات نمی‌توانیم بگیریم، بی‌کارها زیاد شدند، یکی بیاد به من بگوید پول از کجا در بیاورم!

وقتی می‌جنگی باید پای لرز آن بشینی!

۵۰ روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم


آقای پزشکیان مراقب باش داری در مسیری که بنی صدر رفت حرکت میکنی

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4😱1😐1
اصلاح طلبا قبلا میگفتن هسته‌ای رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، امروز میگن لبنان رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، فردا میگن موشکی رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، پس فردا موقع امضای تجزیه نامه ایران میگن ایران رو بدیم بره مردم نفس بکشن

🔹 کاش شما 30 ثانیه نفس نکشید ایران از دستتون نفس بکشه

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5👏1😐1
پزشکیان منت چه چیزی را بر نیروهای نظامی می گذارد؟

مسعود پزشکیان بر سلحشوران نظامی ایران امروز منت گذاشته و گفته است:
۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوافضا دادیم تا توانست بجنگد؛

۲۰ میلیون بشکه نفت تولید یک هفته نفت ایران است. یعنی چیزی در حدود دو میلیارد دلار برای یک جنگ وجودی برای ایران و تحسین جهان

در ضمن همین عملکرد هوافضا باعث شد قیمت نفت ایران دو برابر شود. و بشکه های نفت بر زمین مانده دولت همگی به فروش برود.

از افتضاحات سریالی دولت وفاق در این دو سال فاجعه در تورم هشتاد درصدی و مدیریت ارز و آزادسازی بی ضابطه قیمت ها بگذریم؛ پزشکیان فقط پاسخ دهد ۹۴ میلیارد دلار ارز صادراتی شرکت ها و تراستی های حامی اش در انتخابات چرا برنگشته است؟

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😐4😡4👍2
‏پر شدگی سد کرج با ۱۵۶ میلیون مترمکعب ذخیره آب به ۸۷ درصد رسید، ۱۱۰ درصد بیشتر از پارسال این موقع

سد کرج، دیروز

هنوزنم کارشناسای خیلی خبره سازمان هواشناسی معتقد هستند زدن رادارهای آمریکا تاثیری در روند بارندگی نداشته

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مجری: وفاق یعنی چه؟

حسین مرعشی: یعنی خلاص شدن از شر مجلس

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡3🤯2