از وقتی رهبر انقلاب فرمودند علی الاصول نظری مخالف نظر پزشکیان داشتند، به طرز عجیبی تمام صفحات رباتگونه شبکههای اجتماعی که تا دیروز علیه نظام فعالیت میکردند، حامی تمام قد پزشکیان شدهاند.
آقایان امنیتی! بررسی کنید که آبشخور این رباتها کجاست که یک روز علیه نظام و روزی شیفته رئیس جمهور عمل میکنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان امنیتی! بررسی کنید که آبشخور این رباتها کجاست که یک روز علیه نظام و روزی شیفته رئیس جمهور عمل میکنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2
محمدعلی بخشی(مداح اهلبیت) توی هیئت گفته آقای پزشکیان اگر شروط رهبری محقق نشه ما میدونیم و تیغ و حلقوم شما! بعد وفاقیون شروع کردن مظلومنمایی و درخواست برخورد با این مداح. اما گویا فراموش کردن همین پزشکیان توی مناظرات از رسانه ملی گفت اگر جلیلی نتوانست رشد ۸درصدی رو محقق کنه باید اعدامش کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
پیام رهبر انقلاب دقیقاً همان کاری بود که رهبر شهید در زمان ریاست جمهوری در حق منتقدین حزب اللهی میرحسین در مجلس کرد. تفکر دیکتاتوری وفاق از ابتدای انقلاب تغییری نکرده و همیشه زمانیکه استدلالی ندارد با چسباندن برچسب به منتقدین، اقدام به خفه کردن صدای مخالف خود میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
تا دیروز وحیدی را یک نظامی تک بُعدی میخواندند که جز در عرصه نظامیگری، توان دیگری ندارد. حال که با تفاهمنامهشان موافق بوده، او را صاحب نظر کارشناسی در عرصه دیپلماسی نشان میدهند.
آقایان وفاقی! نظرتان در مورد نظر کارشناسی وحیدی درباره پالرمو و cft چیست؟ اگر بعدها نظرش مخالفتان شد، چه خواهید گفت؟
آقای وحیدی باید هم از رهبر و هم از مردم به خاطر رای مثبتی که دادید و بیانیه حمایتی که بعدش صادر کردید عذرخواهی کنید
شما امید مردم را ناامید کردید
شما مالک سپاه علی بودید
همراهی شما با وفاقیون امت مبعوث را دلسرد کرده است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان وفاقی! نظرتان در مورد نظر کارشناسی وحیدی درباره پالرمو و cft چیست؟ اگر بعدها نظرش مخالفتان شد، چه خواهید گفت؟
آقای وحیدی باید هم از رهبر و هم از مردم به خاطر رای مثبتی که دادید و بیانیه حمایتی که بعدش صادر کردید عذرخواهی کنید
شما امید مردم را ناامید کردید
شما مالک سپاه علی بودید
همراهی شما با وفاقیون امت مبعوث را دلسرد کرده است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡5😐1
پزشکیان:
اگر تورم ادامه پیدا کند
و به تورم سهرقمی تبدیل شود،
آیا جامعه توان تحمل چنین
وضعیتی را خواهد داشت؟
آقای پزشکیان
همه عالم فهمیدند
که مشکلات اقتصادی ایران
ربطی به تحریم و خارج از کشور ندارد
اما شما نفهمیدید!
کما اینکه روحانی هم نفهمید!
همه عالم فهمیدند اقتصاد لیبرالی
مشکلات کشورشان را حل نمی کند
شما اما تازه آمدید سر خط که
سیاستهای بازار آزاد لیبرالها را
در کشور پیاده کنید!
ارز 28/500 را حذف کردید که
رانت را حذف کنید
قیمت کالاهای اساسی
تا 4 برابر گران شد و رانت
حذف نشد بلکه
از 28/500 منتقل شد به
120 هزار تومان!
دلار را بی جهت گران کردید
هزینه زندگی مردم بی دلیل
افزایش یافت!
به یکباره قیمت خودرو در
اثر بی تدبیری چند برابر شد
وکارشناسان گفتند که با یک تدبیر
ساده یعنی منع صادرات فولاد
میشد که این اتفاق رخ ندهد!
برخلاف میل رهبر انقلاب
دوسال است دارید مذاکره می کنید
چه کسی جلوی شما را گرفت؟
سه بار در حین مذاکره به شما
حمله شد!
الان هم اگر کسی مخالف مذاکره
است فقط و فقط به این دلیل است
که مثل روز روشن است حتی با توافق
100 درصدی هم مشکلات اقتصادی
مملکت حل نمیشود چرا که اشکال
کار در همین کشور است!
آقای پزشکیان
دولت شما ناکارآمد و غرب زده است!
کما اینکه دولت روحانی هم به همین
درد مبتلا بود!
اگر دست از مذاکره با غرب بردارید
و روابط خود را با چین و روسیه و
کشورهای همسایه و مستقل درست کنید
مشکلات ناشی از تحریم به طور کامل
رفع میشود!
نمیخواهید✋
نمیخواهید
نمیخواهید!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پزشکیان:
اگر تورم ادامه پیدا کند
و به تورم سهرقمی تبدیل شود،
آیا جامعه توان تحمل چنین
وضعیتی را خواهد داشت؟
آقای پزشکیان
همه عالم فهمیدند
که مشکلات اقتصادی ایران
ربطی به تحریم و خارج از کشور ندارد
اما شما نفهمیدید!
کما اینکه روحانی هم نفهمید!
همه عالم فهمیدند اقتصاد لیبرالی
مشکلات کشورشان را حل نمی کند
شما اما تازه آمدید سر خط که
سیاستهای بازار آزاد لیبرالها را
در کشور پیاده کنید!
ارز 28/500 را حذف کردید که
رانت را حذف کنید
قیمت کالاهای اساسی
تا 4 برابر گران شد و رانت
حذف نشد بلکه
از 28/500 منتقل شد به
120 هزار تومان!
دلار را بی جهت گران کردید
هزینه زندگی مردم بی دلیل
افزایش یافت!
به یکباره قیمت خودرو در
اثر بی تدبیری چند برابر شد
وکارشناسان گفتند که با یک تدبیر
ساده یعنی منع صادرات فولاد
میشد که این اتفاق رخ ندهد!
برخلاف میل رهبر انقلاب
دوسال است دارید مذاکره می کنید
چه کسی جلوی شما را گرفت؟
سه بار در حین مذاکره به شما
حمله شد!
الان هم اگر کسی مخالف مذاکره
است فقط و فقط به این دلیل است
که مثل روز روشن است حتی با توافق
100 درصدی هم مشکلات اقتصادی
مملکت حل نمیشود چرا که اشکال
کار در همین کشور است!
آقای پزشکیان
دولت شما ناکارآمد و غرب زده است!
کما اینکه دولت روحانی هم به همین
درد مبتلا بود!
اگر دست از مذاکره با غرب بردارید
و روابط خود را با چین و روسیه و
کشورهای همسایه و مستقل درست کنید
مشکلات ناشی از تحریم به طور کامل
رفع میشود!
نمیخواهید✋
نمیخواهید
نمیخواهید!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3👌1
ترامپ:
شاید #تنگۀ_هرمز را تصرف کنیم
رئیسجمهور آمریکا:
👈🏽ایالات متحده میتواند تبدیل به «فرشتۀ نگهبان» تنگۀ هرمز شود و ۲۰٪ از نفت آن را برای خود بردارد. اگر مجبور باشیم، ممکن است تنگه را تصاحب کنیم.
👈🏽اگر ایرانیها توافقی نکنند، ما عوارض دریافت میکنیم.
مذاکره میکنید
به حمله نظامی تهدیدتان میکند
مذاکره میکنید
آتش بس را نقض میکند
مذاکره میکنید
رئیس جمهور ما را تهدید میکند
مذاکره می کنید
بندهای تفاهمنامهای که
امضا کرده یکی یکی را نقض میکند!
حالا خواهیم دید
توافق میکنید
همه آنچه امریکا میخواهد
به او میدهید
و امریکا هرگز به خواسته های
شما تن نمیدهد!
بماند یادگاری✋
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شاید #تنگۀ_هرمز را تصرف کنیم
رئیسجمهور آمریکا:
👈🏽ایالات متحده میتواند تبدیل به «فرشتۀ نگهبان» تنگۀ هرمز شود و ۲۰٪ از نفت آن را برای خود بردارد. اگر مجبور باشیم، ممکن است تنگه را تصاحب کنیم.
👈🏽اگر ایرانیها توافقی نکنند، ما عوارض دریافت میکنیم.
مذاکره میکنید
به حمله نظامی تهدیدتان میکند
مذاکره میکنید
آتش بس را نقض میکند
مذاکره میکنید
رئیس جمهور ما را تهدید میکند
مذاکره می کنید
بندهای تفاهمنامهای که
امضا کرده یکی یکی را نقض میکند!
حالا خواهیم دید
توافق میکنید
همه آنچه امریکا میخواهد
به او میدهید
و امریکا هرگز به خواسته های
شما تن نمیدهد!
بماند یادگاری✋
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4👏1
ترامپ:
رئیس جمهور ایران بهتر است
مراقب حرفهایش باشد.
بهتر است راهش را عوض کند،
وگرنه بقیه ایران را هم تصرف خواهیم کرد!
آقای پزشکیان
این ترامپ همونی هست
که با افتخار امضاتون رو
گذاشتید کنار امضاش
و با ذوق زدگی برگه رو
نشون مردم دادید!
دارید روی حرف این
موجود کثیف حساب
باز میکنید!
دارید روی دیوار این
موجود شرور یادگاری
مینویسید!
ترامپ میخواد به بخشی
از خواسته هاش که در
میدان جنگ نرسید
در میز مذاکره بهش دست
پیدا کنه!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رئیس جمهور ایران بهتر است
مراقب حرفهایش باشد.
بهتر است راهش را عوض کند،
وگرنه بقیه ایران را هم تصرف خواهیم کرد!
آقای پزشکیان
این ترامپ همونی هست
که با افتخار امضاتون رو
گذاشتید کنار امضاش
و با ذوق زدگی برگه رو
نشون مردم دادید!
دارید روی حرف این
موجود کثیف حساب
باز میکنید!
دارید روی دیوار این
موجود شرور یادگاری
مینویسید!
ترامپ میخواد به بخشی
از خواسته هاش که در
میدان جنگ نرسید
در میز مذاکره بهش دست
پیدا کنه!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1👌1🥴1😡1
شبکه خبر زیرنویس کرده
در 80 دقیقه گذشته
هیچ مذاکره هسته ای
صورت نگرفته!!!
قشنگ معلومه که
قراره در چند ساعت باقیمانده
بده بستانهای هستهای انجام بشه!
گروسی الکی به ژنو نرفته
حالا میگید نه
با هم صبر میکنیم
خبراش یواش یواش میاد😊
بمیریم برات نایب امام زمان
که در بین خواص از همیشه
تنهاترید!
شبکه خبر زیرنویس کرده
در 80 دقیقه گذشته
هیچ مذاکره هسته ای
صورت نگرفته!!!
قشنگ معلومه که
قراره در چند ساعت باقیمانده
بده بستانهای هستهای انجام بشه!
گروسی الکی به ژنو نرفته
حالا میگید نه
با هم صبر میکنیم
خبراش یواش یواش میاد😊
بمیریم برات نایب امام زمان
که در بین خواص از همیشه
تنهاترید!
😡7🤔1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ لحظات آخر در ناو دنا دقیقا چه گذشت؟
روایت هولناک یکی از پرسنل نجات یافته از ناو دنا در حسینیه معلی شبکه سه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روایت هولناک یکی از پرسنل نجات یافته از ناو دنا در حسینیه معلی شبکه سه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ ثابتی: معنی بند ۵ باز شدن تنگه هرمز هست یعنی آرزوی ترامپ بعد از صد و خوردی روز
شما الان این متن ۱۰ بار دیگه هم بخونید هیچ جاش نیومده که ما درآمدی داریم ما مفت باز کردیم
قویترین ارتش دنیا اینجا نتونست در عمل با قدرت نظامی باز بکنه
چیزی که در میدان جنگ نتونستن رو در بند ۵ از ما گرفتن
دشمن، آن چه که در میدان نبرد از ما نتوانست بگیرد، در بند پنجم تفاهم به دست آورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شما الان این متن ۱۰ بار دیگه هم بخونید هیچ جاش نیومده که ما درآمدی داریم ما مفت باز کردیم
قویترین ارتش دنیا اینجا نتونست در عمل با قدرت نظامی باز بکنه
چیزی که در میدان جنگ نتونستن رو در بند ۵ از ما گرفتن
دشمن، آن چه که در میدان نبرد از ما نتوانست بگیرد، در بند پنجم تفاهم به دست آورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ثابتی: از آقای قالیباف و عراقچی تعجب میکنم اما از آقای پزشکیان نه؛ ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما، طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥به سپاه فشار آوردند که تنگه هرمز را نیمهباز کند!
فواد ایزدی:
🔹ترامپ در دو ماه آتشبس ۳۹ بار ادعا کرد که توافق نزدیک است و متاسفانه مقامات کشور ما هم به تولید این ادبیات و کاهش قیمت نفت کمک کردند.
🔹حتی اجازه دادیم روزی ۳۰ کشتی از تنگه هرمز عبور کند، بنده از یکی از آقایان پرسیدم که این کار چه توجیهی دارد؟ پاسخ داد دارند از جایی به ما فشار میآورند که بنده نمیتوانم اسمش را بگویم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فواد ایزدی:
🔹ترامپ در دو ماه آتشبس ۳۹ بار ادعا کرد که توافق نزدیک است و متاسفانه مقامات کشور ما هم به تولید این ادبیات و کاهش قیمت نفت کمک کردند.
🔹حتی اجازه دادیم روزی ۳۰ کشتی از تنگه هرمز عبور کند، بنده از یکی از آقایان پرسیدم که این کار چه توجیهی دارد؟ پاسخ داد دارند از جایی به ما فشار میآورند که بنده نمیتوانم اسمش را بگویم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 سید روحالله رضوی: فقط امروز ۳ نقض توافق توسط آمریکا رخ داده است.
این تفاهم را شخص رئیس جمهور ضمانت کرده بود
و حالا باید در این خصوص پاسخگو باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این تفاهم را شخص رئیس جمهور ضمانت کرده بود
و حالا باید در این خصوص پاسخگو باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1😱1
🔻انتقاد فارس از پزشکیان: غُرزدن را هر کسی در کوچه و خیابان بلد است؛ سخن رئیسجمهور باید راهگشا باشد
🔹این روزها، تقریباً هر جلسه و دیداری که دکتر پزشکیان در آن حاضر میشود، با فهرستی بلند از مشکلات کشور آغاز میشود. از گرانی و تورم گرفته تا ناکارآمدیها و گرههای کور مدیریتی؛ ایشان با نیتی صادقانه و رویکردی شفاف، سعی دارند تصویر واقعی از وضعیت موجود ترسیم کنند.
🔹اما نکتهای که در این میان مغفول میماند، فقدان «راهکار» در ادامهٔ این فهرست است.
🔹مردم ایران بهخوبی از وضعیت معیشتی و دشواریهای روزمره آگاه هستند؛ آنقدر که نیازی به تکرار آن از زبان رئیسجمهور ندارند. کافی است یکبار برای خرید به سوپرمارکت محلمان برویم! درد آشکار است؛ آنچه مردم از رئیسجمهور خود انتظار دارند، «نسخه» است، نه تکرارِ درد.
🔹از سوی دیگر، در شرایط حساس کنونی که کشور درگیر جنگ ترکیبی و رسانهای دشمن است، هر سخنرانی عمومی تنها برای مردم پخش نمیشود؛ دشمن نیز تکتک عبارات را رصد و از آن بهرهبرداری میکند. تأکید مکرر بر مشکلات بدون ارائهٔ افق روشن و برنامهٔ عملیاتی، در بهترین حالت بیاثر است و در بدترین حالت، به «پالس ضعف» برای معاندان تبدیل میشود.
🔹نکتهٔ قابل تأمل دیگر آنکه نظام در موارد متعددی برای تسهیل امور و همراهی با رویکردهای دولت، از جمله در بحث مجوزدادن به مذاکره با آمریکا که موردنظر رئیسجمهور بود، گام برداشته و میدان را برای ایشان باز کرده است؛ این درحالی است که سابقه و تجربهٔ تاریخی نشان میدهد علیالاصول این مسیر، بیراهه و بینتیجه است. این همراهی نظام، انتظار برای ارائهی دستاورد و برنامهی عملیاتی را دوچندان میکند.
🔹آنچه از رئیسجمهور انتظار میرود، عبور از مرحله «مشکلشناسی» بهسمت «راهحلدهی» است. اگر مردم باید کاری کنند، دعوت به اقدام؛ اگر مسئولان کوتاهی دارند، خطدهی روشن؛ اگر رسانهها باید کمک کنند، تکلیف مشخص. این همان نقشی است که مردم از رئیسجمهور خود توقع دارند؛ نقشی که فراتر از توصیف وضعیت موجود، به ترسیم مسیر برونرفت از بحران میپردازد.
🔹غُرزدن را هر کسی در کوچه و خیابان بلد است؛ اما سخن رئیسجمهور باید افقگشا و راهگشا باشد و همراهی نظام را با دستاوردهای عینی پاسخ دهد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹این روزها، تقریباً هر جلسه و دیداری که دکتر پزشکیان در آن حاضر میشود، با فهرستی بلند از مشکلات کشور آغاز میشود. از گرانی و تورم گرفته تا ناکارآمدیها و گرههای کور مدیریتی؛ ایشان با نیتی صادقانه و رویکردی شفاف، سعی دارند تصویر واقعی از وضعیت موجود ترسیم کنند.
🔹اما نکتهای که در این میان مغفول میماند، فقدان «راهکار» در ادامهٔ این فهرست است.
🔹مردم ایران بهخوبی از وضعیت معیشتی و دشواریهای روزمره آگاه هستند؛ آنقدر که نیازی به تکرار آن از زبان رئیسجمهور ندارند. کافی است یکبار برای خرید به سوپرمارکت محلمان برویم! درد آشکار است؛ آنچه مردم از رئیسجمهور خود انتظار دارند، «نسخه» است، نه تکرارِ درد.
🔹از سوی دیگر، در شرایط حساس کنونی که کشور درگیر جنگ ترکیبی و رسانهای دشمن است، هر سخنرانی عمومی تنها برای مردم پخش نمیشود؛ دشمن نیز تکتک عبارات را رصد و از آن بهرهبرداری میکند. تأکید مکرر بر مشکلات بدون ارائهٔ افق روشن و برنامهٔ عملیاتی، در بهترین حالت بیاثر است و در بدترین حالت، به «پالس ضعف» برای معاندان تبدیل میشود.
🔹نکتهٔ قابل تأمل دیگر آنکه نظام در موارد متعددی برای تسهیل امور و همراهی با رویکردهای دولت، از جمله در بحث مجوزدادن به مذاکره با آمریکا که موردنظر رئیسجمهور بود، گام برداشته و میدان را برای ایشان باز کرده است؛ این درحالی است که سابقه و تجربهٔ تاریخی نشان میدهد علیالاصول این مسیر، بیراهه و بینتیجه است. این همراهی نظام، انتظار برای ارائهی دستاورد و برنامهی عملیاتی را دوچندان میکند.
🔹آنچه از رئیسجمهور انتظار میرود، عبور از مرحله «مشکلشناسی» بهسمت «راهحلدهی» است. اگر مردم باید کاری کنند، دعوت به اقدام؛ اگر مسئولان کوتاهی دارند، خطدهی روشن؛ اگر رسانهها باید کمک کنند، تکلیف مشخص. این همان نقشی است که مردم از رئیسجمهور خود توقع دارند؛ نقشی که فراتر از توصیف وضعیت موجود، به ترسیم مسیر برونرفت از بحران میپردازد.
🔹غُرزدن را هر کسی در کوچه و خیابان بلد است؛ اما سخن رئیسجمهور باید افقگشا و راهگشا باشد و همراهی نظام را با دستاوردهای عینی پاسخ دهد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤨2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صحبتهای پزشکیان توهین به مقام معظم رهبری است. وقتی در جواب «حی علی الاصول» میگوید، اصول عدالت، خدمت به مردم و صداقت است، یعنی اصول رهبر خلاف این بوده و رهبری نظرشان را مطابق این اصول تنظیم نکردهاند که با تفاهم مخالف بودند. بله! ماهیت وفاق یعنی حتی رهبری هم حق ندارد خلاف نظر آنها حرفی بزند.
امروز سه مرتبه توهین کرد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امروز سه مرتبه توهین کرد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡21🤔2😱1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
به من گفتند وارد رفح نشو، شدم
گفتند به حزبالله حمله نکن، ما به حزبالله حمله کردیم
گفتند با ایران مقابله نکن، ما با ایران مقابله کردیم
من نماینده منافع اسرائیل هستم، نه آمریکا.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
به من گفتند وارد رفح نشو، شدم
گفتند به حزبالله حمله نکن، ما به حزبالله حمله کردیم
گفتند با ایران مقابله نکن، ما با ایران مقابله کردیم
من نماینده منافع اسرائیل هستم، نه آمریکا.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡11
العربیه:
عاصم منیر و واسطه ها در تلاش هستند هیأت ایرانی را راضی به برگشت به اتاق گفتگو کنند.
یک بازی بسیار عالی از تیم ترامپ:
امریکاییها از ظهر تا همین حالا
تهدید میکنن
بدو بیراه میگن
حتی تهدید به گروگان گیری میکنن!
هیأت ایرانی تو رودروایسی ملت ایران قهر میکنه!
خبرش رو فارس با آب و تاب منتشر میکنه!
بعد امریکا عاصم منیر رو میفرسته
دنبال هیئت مذاکره کننده ما
راضی شون میکنه
و برشون میگردونه به میز مذاکره!
بعد دوباره ترامپ توئیت میزنه
ایرانی ها از تهدیدات من
ترسیدن و برگشتن میز مذاکره
چهار تا لیچار هم بارشون میکنه
کی میخواید بفهمید عاصم منیر
یک جاسوس خطرناک و مزدور امریکاست!؟
عاصم منیر و واسطه ها در تلاش هستند هیأت ایرانی را راضی به برگشت به اتاق گفتگو کنند.
یک بازی بسیار عالی از تیم ترامپ:
امریکاییها از ظهر تا همین حالا
تهدید میکنن
بدو بیراه میگن
حتی تهدید به گروگان گیری میکنن!
هیأت ایرانی تو رودروایسی ملت ایران قهر میکنه!
خبرش رو فارس با آب و تاب منتشر میکنه!
بعد امریکا عاصم منیر رو میفرسته
دنبال هیئت مذاکره کننده ما
راضی شون میکنه
و برشون میگردونه به میز مذاکره!
بعد دوباره ترامپ توئیت میزنه
ایرانی ها از تهدیدات من
ترسیدن و برگشتن میز مذاکره
چهار تا لیچار هم بارشون میکنه
کی میخواید بفهمید عاصم منیر
یک جاسوس خطرناک و مزدور امریکاست!؟
👍12🤨4❤1😢1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ پهلوی گفته این تفاهمنامه رو قبول ندارم
بدبخت اینجا هم سرش کلاه رفته و از ترامپ رودست خورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بدبخت اینجا هم سرش کلاه رفته و از ترامپ رودست خورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab