تحریف جمله رهبری در زیرنویس شبکه خبر
جمله آقا سید مجتبی: بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم.
اما در زیرنویس شبکه خبر ۲۸ خرداد کلمه درباره تفاهم نامه اضافه شده تا این برداشت شود با اصل مذاکره موافق بوده اند و در بندهای تفاهمنامه نظر دیگری داشته اند!
جبلی حیا کن صدا و سیما رو رها کن
جبلی استعفا استعفا
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
جمله آقا سید مجتبی: بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم.
اما در زیرنویس شبکه خبر ۲۸ خرداد کلمه درباره تفاهم نامه اضافه شده تا این برداشت شود با اصل مذاکره موافق بوده اند و در بندهای تفاهمنامه نظر دیگری داشته اند!
جبلی حیا کن صدا و سیما رو رها کن
جبلی استعفا استعفا
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 رئیس اتاق اصناف تهران: کمبود برخی کالاها در بازار «عمدی» است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
متأسفانه خودمون سلبریتیها رو بزرگ کردیم
هموطن بزرگشده در خارج از کشور:
سلبریتیهایی که در جنگ سکوت کردند را نباید بخشید، ساعدینیا را نباید بخشید
مجری:
فرخنژاد دمشو گذاشت رو کولش فرار کرد و مجبوره با تبلیغ کافیشاپ و وطنفروشی پول دربیاره، ولی ما فرخنژادهای زیادی در داخل داریم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هموطن بزرگشده در خارج از کشور:
سلبریتیهایی که در جنگ سکوت کردند را نباید بخشید، ساعدینیا را نباید بخشید
مجری:
فرخنژاد دمشو گذاشت رو کولش فرار کرد و مجبوره با تبلیغ کافیشاپ و وطنفروشی پول دربیاره، ولی ما فرخنژادهای زیادی در داخل داریم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
آمریکایی ها چطور ارزش واقعی ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده را به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش می دهند؟
🔹از سخنان ونس برمیآید که دلارهای آزاد شده ایران، خرج خرید محصولات کشاورزی آمریکا خواهند شد. یعنی با توجه به هزینههای بالای تولید در آمریکا، ایران باید محصولات کشاورزی را از بازاری که قیمتها در آن، به طور متوسط ۴ تا ۵ برابر هستند خریداری کند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹از سخنان ونس برمیآید که دلارهای آزاد شده ایران، خرج خرید محصولات کشاورزی آمریکا خواهند شد. یعنی با توجه به هزینههای بالای تولید در آمریکا، ایران باید محصولات کشاورزی را از بازاری که قیمتها در آن، به طور متوسط ۴ تا ۵ برابر هستند خریداری کند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دیگر بهانهای برای تعطیلی مجلس ندارید/ پویش نمایندگان برای بازگشایی مجلس
عباس بیگدلی، نماینده مجلس:
🔹یک پویش بین نمایندگان مجلس راه اندازی شده که بتوانیم یکشنبه ۷ تیر ماه بازگشایی صحن مجلس را داشته باشیم و کارهای عقب افتاده را هر چه زودتر انجام بدهیم.
🔹قانون مدیریت تنگه هرمز باید هرچه زودتر در مجلس شورای اسلامی تصویب شود. نمایندگان مجلس اکنون نظارت بر کار دارند، اما صحن علنی مجلس باز باشد تا بتوانیم مطالبات مردم را به درستی بررسی کنیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
عباس بیگدلی، نماینده مجلس:
🔹یک پویش بین نمایندگان مجلس راه اندازی شده که بتوانیم یکشنبه ۷ تیر ماه بازگشایی صحن مجلس را داشته باشیم و کارهای عقب افتاده را هر چه زودتر انجام بدهیم.
🔹قانون مدیریت تنگه هرمز باید هرچه زودتر در مجلس شورای اسلامی تصویب شود. نمایندگان مجلس اکنون نظارت بر کار دارند، اما صحن علنی مجلس باز باشد تا بتوانیم مطالبات مردم را به درستی بررسی کنیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
حذف نظر سنجی ۳۰۰ هزار نفری تابناک!
🔹 وبسایت وفاقی تابناک بعد از مخالفت ۸۴ درصدی شرکت کنندگان با مذاکرات، صفحه نظر سنجی از دسترس خارج کرد!
تا ابد بر وفاق لعنت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹 وبسایت وفاقی تابناک بعد از مخالفت ۸۴ درصدی شرکت کنندگان با مذاکرات، صفحه نظر سنجی از دسترس خارج کرد!
تا ابد بر وفاق لعنت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد؟
🔹فواد ایزدی: زمانی که جنگ سوم کلید میخورد، آمریکا برای هدف قرار دادن سایتهای زیرزمینی موشکی ایران که با بمب معمولی تخریب نمیشود، مجبور به استفاده از بمبهای تاکتیکی اتمی خواهد بود.
🔹آنها دغدغه دارند که اگر اورانیوم باشد و ایران را تهدید هستهای کنند، مجوز ساخت بمب اتم برای تهران خواهد بود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹فواد ایزدی: زمانی که جنگ سوم کلید میخورد، آمریکا برای هدف قرار دادن سایتهای زیرزمینی موشکی ایران که با بمب معمولی تخریب نمیشود، مجبور به استفاده از بمبهای تاکتیکی اتمی خواهد بود.
🔹آنها دغدغه دارند که اگر اورانیوم باشد و ایران را تهدید هستهای کنند، مجوز ساخت بمب اتم برای تهران خواهد بود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
کاریکاتور | دبه در آوردن ترامپ: ده سنت هم به ایران نمیدهیم
✏️ | مازیار بیژنی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✏️ | مازیار بیژنی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قرار بود ما غرامت و خسارت از آمریکا بگیریم ولی حالا ما به کشاورزان آمریکایی داریم غرامت میدهیم.
خدا قوت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خدا قوت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
دستاورد مذاکره تاکنون:
ورود بازرسان آژانس در ازای خرید اجباری علوفه آمریکایی از جیب خودمان
خداقوت پهلوان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ورود بازرسان آژانس در ازای خرید اجباری علوفه آمریکایی از جیب خودمان
خداقوت پهلوان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🥴5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ علیالاصول نظر دیگری داشتم..
حاج قاسم سلیمانی:
«اصل ولی فقیه است»
« اصل جمهوری اسلامی ست»
«اصل نظام اسلامی است»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حاج قاسم سلیمانی:
«اصل ولی فقیه است»
« اصل جمهوری اسلامی ست»
«اصل نظام اسلامی است»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ واکنش دکتر خوش چشم به تمسخر شدنش توسط فردوسی پور
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♻️ رهبری انقلاب پس از امضای تفاهمنامه توسط رؤسای جمهور دو کشور، فرمودن: بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم...
برای برخی سؤال است که اگر ایشان مخالف بوده، نظر واقعیاش چیست؟ اگر میخواهید بدانید علیالاصول نظر امام سید مجتبی خامنهای در این باره چه بوده، این دو دقیقه را ببینید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♻️ رهبری انقلاب پس از امضای تفاهمنامه توسط رؤسای جمهور دو کشور، فرمودن: بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم...
برای برخی سؤال است که اگر ایشان مخالف بوده، نظر واقعیاش چیست؟ اگر میخواهید بدانید علیالاصول نظر امام سید مجتبی خامنهای در این باره چه بوده، این دو دقیقه را ببینید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭3❤2
🔻قسمتهایی از نامه ۲۴ تن از فرماندهان سپاه پاسداران به رئیس جمهور:
«... امروز وقتی چهره رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتفهایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن شکنجه و زجر شیعه و اسلام است...
تا کی با اشک بنگریم و خون دل بخوریم و به قیمت از دست رفتن نظام،صبر انقلابی داشته باشیم؟
...ما امروز ردپای دشمن را در این حوادث بخوبی میبینیم.. امروز را دریابید که فردا خیلی دیر است و پشیمانی فردا غیر قابل جبران است.
... با کمال احترام و علاقه به حضرتعالی اعلام میداریم کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی بر خود جائز نمی دانیم.۱۳۷۸/۰۴/۲۲
غلامعلی رشید،قاسم سلیمانی،جعفر اسدی،احمد کاظمی،محمد کوثری، اسدالله ناصح،محمد باقری،غلامرضا محرابی،عبدالحمید رئوفی نژاد،نورعلی شوشتری،علی احمدیان،احمد غلامپور، یعقوب زهدی،نبی الله رودکی،علی فدوی، غلامرضا جلالی،امین شریعتی،حسین همدانی،اسماعیل قاآنی،علی فضلی،علی زاهدی،مرتضی قربانی،عزیز جعفری، محمد باقر قالیباف
🔻این نامه در سال ۱۳۷۸ و با هدف دفاع از ولایت فقیه به رئیس جمهور وقت(سیدمحمد خاتمی)نوشته شده است!
🔻پس از انتشار پیام اخیر رهبر انقلاب (آقاسیدمجتبی خامنه ای)درباره توافق با آمریکا،سپاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مانند کوه استوار پشتوانه دولتمردان خواهد بود!اما در این بیانیه عبارتی دال به "حمایت از رهبری" نبود! از سوی دیگر رئیسجمهور با صراحت از موافقت سپاه در جلسه شعام با توافق میان روسای جمهور ایران و امریکا خبرداد! آن هم در حالی که از عدم رضایت رهبر انقلاب از این توافق مطلع بود!
جای شهدا خیلی خالیه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
«... امروز وقتی چهره رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتفهایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن شکنجه و زجر شیعه و اسلام است...
تا کی با اشک بنگریم و خون دل بخوریم و به قیمت از دست رفتن نظام،صبر انقلابی داشته باشیم؟
...ما امروز ردپای دشمن را در این حوادث بخوبی میبینیم.. امروز را دریابید که فردا خیلی دیر است و پشیمانی فردا غیر قابل جبران است.
... با کمال احترام و علاقه به حضرتعالی اعلام میداریم کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی بر خود جائز نمی دانیم.۱۳۷۸/۰۴/۲۲
غلامعلی رشید،قاسم سلیمانی،جعفر اسدی،احمد کاظمی،محمد کوثری، اسدالله ناصح،محمد باقری،غلامرضا محرابی،عبدالحمید رئوفی نژاد،نورعلی شوشتری،علی احمدیان،احمد غلامپور، یعقوب زهدی،نبی الله رودکی،علی فدوی، غلامرضا جلالی،امین شریعتی،حسین همدانی،اسماعیل قاآنی،علی فضلی،علی زاهدی،مرتضی قربانی،عزیز جعفری، محمد باقر قالیباف
🔻این نامه در سال ۱۳۷۸ و با هدف دفاع از ولایت فقیه به رئیس جمهور وقت(سیدمحمد خاتمی)نوشته شده است!
🔻پس از انتشار پیام اخیر رهبر انقلاب (آقاسیدمجتبی خامنه ای)درباره توافق با آمریکا،سپاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مانند کوه استوار پشتوانه دولتمردان خواهد بود!اما در این بیانیه عبارتی دال به "حمایت از رهبری" نبود! از سوی دیگر رئیسجمهور با صراحت از موافقت سپاه در جلسه شعام با توافق میان روسای جمهور ایران و امریکا خبرداد! آن هم در حالی که از عدم رضایت رهبر انقلاب از این توافق مطلع بود!
جای شهدا خیلی خالیه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭7💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی تهران: اگه ترامپ تمام تحریم ها رو لغو کنه و فردا بیاد تهران با پزشکیان آبگوشت بزباش بخوره؛ وضع مردم بهتر نمیشه حتی بدترم میشه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👌2👍1
بجای غرامت به آزادسازی یه بخش از پولهای خودمون قناعت کردیم. الان هم که میگن خود پول رو بهمون نمیدن و باید در ازاش سویا و ذرت کشور دشمنمون رو بخریم.
گویا آقایان قصه خونهای آلوده فرانسوی و گندمهای انگلیسی رو فراموش کردند که اسم این ذلت رو گذاشتن گرفتن امتیاز از آمریکاییها!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
گویا آقایان قصه خونهای آلوده فرانسوی و گندمهای انگلیسی رو فراموش کردند که اسم این ذلت رو گذاشتن گرفتن امتیاز از آمریکاییها!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشچشم، کارشناس صداوسیما: آمریکا ۱۰۰ آبنبات جلوی تیم مذاکره کننده ایرانی انداخته است تا مروارید ایران که تنگه هرمز است را از آنها بگیرد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بیژن عبدالکریمی:
🔹از دستگاه دیپلماسی کشور میترسم
🔹به مردم میگویم شما هم نگران باشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹از دستگاه دیپلماسی کشور میترسم
🔹به مردم میگویم شما هم نگران باشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به بهانه سالروز عزل بنیصدر
💢برادرانِ مخالف، با اشاره به حضور مردم در خیابانها و تشویق آقای رجائی که از آنان بنام حزبالله نام میبرد، این کار را خلاف مصلحت و روشی غیرمنطقی دانسته، اظهار داشتهاند که با تهییج مردم هیچ مسئلهای حل نمیشود!
💢 این برادران گویا فراموش کردهاند که مردم را آقای رجائی به خیابانها نکشانید این حضور کوبنده و قاطع مردم فقط و فقط هنر شور و انگیزه ایمانی خود آنان و صدای رسا و همیشه نافذ امام امت بود و همیشه چنین بوده است در گذشته هم هیچ عامل دیگری نمیتوانست مردم را به حضور در صحنه وادار کند، نهفقط امروز در گذشته هم شما نه این حرکت را بهدرستی میشناختید و نه بر آن توانائی داشتید و فرق میان امام بر حق این امت با مدعیان مبارزه سیاسی از جمله در همین است، او به مردم تکیه میکند از آنها مسئولیت میخواهد به آنها اعتماد میکند برای آنها ارزش قائل میشود و مدعیان سیاست از اینهمه غافل و از خیرات آن محرومند.
💢حزبالله که آقای رجائی از آنان تشکر کرد و باید هم میکرد همین مردم کوچه و بازار و همین عامه مردم متوسط و پائین هستند که رجل سیاسی تحقیرشان میکند.
@didebane_enghelab
💢برادرانِ مخالف، با اشاره به حضور مردم در خیابانها و تشویق آقای رجائی که از آنان بنام حزبالله نام میبرد، این کار را خلاف مصلحت و روشی غیرمنطقی دانسته، اظهار داشتهاند که با تهییج مردم هیچ مسئلهای حل نمیشود!
💢 این برادران گویا فراموش کردهاند که مردم را آقای رجائی به خیابانها نکشانید این حضور کوبنده و قاطع مردم فقط و فقط هنر شور و انگیزه ایمانی خود آنان و صدای رسا و همیشه نافذ امام امت بود و همیشه چنین بوده است در گذشته هم هیچ عامل دیگری نمیتوانست مردم را به حضور در صحنه وادار کند، نهفقط امروز در گذشته هم شما نه این حرکت را بهدرستی میشناختید و نه بر آن توانائی داشتید و فرق میان امام بر حق این امت با مدعیان مبارزه سیاسی از جمله در همین است، او به مردم تکیه میکند از آنها مسئولیت میخواهد به آنها اعتماد میکند برای آنها ارزش قائل میشود و مدعیان سیاست از اینهمه غافل و از خیرات آن محرومند.
💢حزبالله که آقای رجائی از آنان تشکر کرد و باید هم میکرد همین مردم کوچه و بازار و همین عامه مردم متوسط و پائین هستند که رجل سیاسی تحقیرشان میکند.
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 قالیباف: یک وقتهایی پیش میاد که در حوزه نظامی شرایطی فراهم میشه که دیپلماسی باید کار خودش رو انجام بده. یعنی اینکه همان مأموریتی را که نظامی میخواد انجام بده و به هر دلایلی نمیشه، آن را دیپلماسی باید بتونه انجام بده.
پینوشت: چه حرف عجیبی. عاقبت این تصور و میلِ عجیب قالیباف به «رزمندگی در دیپلماسی» رو هم خواهیم دید.
به گندم ری نخواهید رسید
پینوشت: چه حرف عجیبی. عاقبت این تصور و میلِ عجیب قالیباف به «رزمندگی در دیپلماسی» رو هم خواهیم دید.
به گندم ری نخواهید رسید
🔥4👍2