Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹میگویند بهداشت روانی جامعه را تجمعات بهم زده!/ این ۱۰۰ خانواده خون مردم را در شیشه کردهاند!
عباس بیگدلی، نماینده مجلس:
🔹آنچه بهداشت روانی جامعه را بهم زده تجمعات نیست؛ تورم، فساد و بیعدالتی بهداشت روانی جامعه را بهم میریزد. خیلی از ما میدانیم که ۱۰۰ خانواده در این کشور مافیای نهادهای دامی و دارو و واردات اقلام مورد نیاز، این خانوادهها هستند که خون مردم را در شیشه کردهاند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
عباس بیگدلی، نماینده مجلس:
🔹آنچه بهداشت روانی جامعه را بهم زده تجمعات نیست؛ تورم، فساد و بیعدالتی بهداشت روانی جامعه را بهم میریزد. خیلی از ما میدانیم که ۱۰۰ خانواده در این کشور مافیای نهادهای دامی و دارو و واردات اقلام مورد نیاز، این خانوادهها هستند که خون مردم را در شیشه کردهاند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
ای اشباه الرجال!
امر ولی خدا را رها کردید و به سوی بندگان بعل شتافتید؟
احمد قدیری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امر ولی خدا را رها کردید و به سوی بندگان بعل شتافتید؟
احمد قدیری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
ونس: بازگشایی تنگه هرمز و پایان دادن به برنامه هستهای ایران از اهدافی بوده که پیشاپیش محقق شدهاند و اکنون تمرکز مذاکرات بر دستاوردهای بیشتر و ایجاد تغییرات پایدار در خاورمیانه قرار دارد.
وای بر شما سازشکاران خطاکار
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وای بر شما سازشکاران خطاکار
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خضریان، نماینده مجلس: در توافق با آمریکا تثبیت نیروهای مسلح این کشور(آمریکا) در منطقه را پذیرفتهایم!
وای بر شما سازشکاران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وای بر شما سازشکاران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴برای پرداخت سهم هوافضا از بودجه کشور منت نگذارید
🔹پزشکیان: «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...»
🔸حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: این ۲۰ میلیون بشکه نفت، سهم نیروهای مسلح از صادرات نفت است که در قانون بودجه تکلیف شده است و نه سهم دولت!
🔸سهم دولت ۳۴درصد از صادرات است که با ۳۱درصد استقراض از سهم صندوق توسعه ملی به ۶۵درصد افزایش یافت.
🔸بهتر است رئیسجمهور محترم به جای پرداختن به این مسائل، حداقل پاسخ یکی از توییت های تهدیدآمیز رئیس جمهور کذاب آمریکا را بدهند.
#غده_سرطانی_اصلاحات
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹پزشکیان: «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...»
🔸حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: این ۲۰ میلیون بشکه نفت، سهم نیروهای مسلح از صادرات نفت است که در قانون بودجه تکلیف شده است و نه سهم دولت!
🔸سهم دولت ۳۴درصد از صادرات است که با ۳۱درصد استقراض از سهم صندوق توسعه ملی به ۶۵درصد افزایش یافت.
🔸بهتر است رئیسجمهور محترم به جای پرداختن به این مسائل، حداقل پاسخ یکی از توییت های تهدیدآمیز رئیس جمهور کذاب آمریکا را بدهند.
#غده_سرطانی_اصلاحات
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
چرا آمریکا میتواند در #تنگههرمز عوارض دریافت کند ولی ایران نمیتواند؟
توییت دیروز ترامپ درباره دریافت: "عوارضی که توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده"
یعنی دریافت عوارض برای بازپرداخت هزینههای جنگی که آمریکا آغاز کرده.
اگر ایران در تنگه هرمز عوارض دریافت نکند، آمریکا و شرکتهای بیمه انگلیسی دریافت خواهند کرد.
برآوردهای بینالمللی درباره ظرفیت درآمدزایی تنگههرمز:
رویترز: ۱۱۰ میلیارد دلار
اندیشکده آکسفورد پراسس: ۸۰ میلیارد دلار
جی پی مورگان (بزرگترین شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکا): بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد دلار... یعنی دوبرابر فروش نفت.
دریافت عوارض نقض هیچ قانون بینالمللی نیست. ایران عضو کنوانسیون حقوق درياها نیست. دریافت عوارض متعارف ایران را در دنیا منزوی نمیکند.
لطفا در توهم لغو تحریمها توسط کنگره آمریکا، از منافع مالی نقد متعلق به مردم ایران نگذرید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
توییت دیروز ترامپ درباره دریافت: "عوارضی که توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده"
یعنی دریافت عوارض برای بازپرداخت هزینههای جنگی که آمریکا آغاز کرده.
اگر ایران در تنگه هرمز عوارض دریافت نکند، آمریکا و شرکتهای بیمه انگلیسی دریافت خواهند کرد.
برآوردهای بینالمللی درباره ظرفیت درآمدزایی تنگههرمز:
رویترز: ۱۱۰ میلیارد دلار
اندیشکده آکسفورد پراسس: ۸۰ میلیارد دلار
جی پی مورگان (بزرگترین شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکا): بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد دلار... یعنی دوبرابر فروش نفت.
دریافت عوارض نقض هیچ قانون بینالمللی نیست. ایران عضو کنوانسیون حقوق درياها نیست. دریافت عوارض متعارف ایران را در دنیا منزوی نمیکند.
لطفا در توهم لغو تحریمها توسط کنگره آمریکا، از منافع مالی نقد متعلق به مردم ایران نگذرید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
امیرحسین ثابتی:
درآمد تنگه هرمز میتوانست
بخشی از کسری بودجه سالانه را جبران کند
اما ابتدای کار آقایان این درآمد را دادند رفت!
حالا فهمیدید چرا مجلس را تعطیل میخواستند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
درآمد تنگه هرمز میتوانست
بخشی از کسری بودجه سالانه را جبران کند
اما ابتدای کار آقایان این درآمد را دادند رفت!
حالا فهمیدید چرا مجلس را تعطیل میخواستند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
مجری فاکسنیوز:
توقف جنگ تا انتخابات نوامبر
به نفع ترامپ و جمهوریخواهان است!
برایان کیلمید:
🔹 رئیسجمهور باید جنگ را فعلاً متوقف کند و مهار ایران از فاصلهای امن، از نظر داخلی و سیاسی منطقی است. این کار به جمهوریخواهان شانس واقعی برای موفقیت در انتخابات میاندورهای میدهد؛ چیزی که به آن نیاز دارند، و همچنین باعث میشود پول بیشتری در جیب آمریکاییها باقی بماند.
🔹 و اگر ایران همچنان مانند یک دولت حامی تروریسم رفتار کند و در کنار مذاکرات بیپایان و بینتیجه به اعمال فشار علیه ما ادامه دهد در این صورت در آن زمان شاهد "عملیات خشم حماسی ۲" خواهیم بود؛ نسخه دوم آن عملیات.
👈🏽دقت کردید چی شد؟
فهمیدید جنگ رو فعلا کنارگذاشتن برای چی؟
بعد اینور حرفای مذاکره کننده ها رو ببینید
به تضمین های امیر قطر و عمان و عاصم منیر دلخوش کردن و خیال میکنن امریکا رو در میز مذاکره شکست دادن!!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
توقف جنگ تا انتخابات نوامبر
به نفع ترامپ و جمهوریخواهان است!
برایان کیلمید:
🔹 رئیسجمهور باید جنگ را فعلاً متوقف کند و مهار ایران از فاصلهای امن، از نظر داخلی و سیاسی منطقی است. این کار به جمهوریخواهان شانس واقعی برای موفقیت در انتخابات میاندورهای میدهد؛ چیزی که به آن نیاز دارند، و همچنین باعث میشود پول بیشتری در جیب آمریکاییها باقی بماند.
🔹 و اگر ایران همچنان مانند یک دولت حامی تروریسم رفتار کند و در کنار مذاکرات بیپایان و بینتیجه به اعمال فشار علیه ما ادامه دهد در این صورت در آن زمان شاهد "عملیات خشم حماسی ۲" خواهیم بود؛ نسخه دوم آن عملیات.
👈🏽دقت کردید چی شد؟
فهمیدید جنگ رو فعلا کنارگذاشتن برای چی؟
بعد اینور حرفای مذاکره کننده ها رو ببینید
به تضمین های امیر قطر و عمان و عاصم منیر دلخوش کردن و خیال میکنن امریکا رو در میز مذاکره شکست دادن!!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
قالیباف:
ما مذاکرات را به پایان رساندیم،
جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم!
در طول مذاکرات متوجه شدم
که ترامپ تهدیداتی علیه رئیسجمهور ما،
تیم مذاکرهکننده و حتی تهدید به حمله احتمالی
به خاک ما مطرح کرده است.
ما مذاکرات را به پایان رساندیم،
جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم!
قهرمان وطن!
اگه دیگر بازنگشتید
پس کی تحریم برداشتید؟
کی در مورد هسته ای حرف زدید؟
کی تصمیم گرفتید بازرسان آژانس برگردند ایران؟
کی تصمیم گرفتید گندم و ذرت و
سویا از امریکا بخرید؟
کی تصمیم گرفتید تنگه رو بدید بره؟
چجوری ۱۸ ساعت مذاکره کردید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ما مذاکرات را به پایان رساندیم،
جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم!
در طول مذاکرات متوجه شدم
که ترامپ تهدیداتی علیه رئیسجمهور ما،
تیم مذاکرهکننده و حتی تهدید به حمله احتمالی
به خاک ما مطرح کرده است.
ما مذاکرات را به پایان رساندیم،
جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم!
قهرمان وطن!
اگه دیگر بازنگشتید
پس کی تحریم برداشتید؟
کی در مورد هسته ای حرف زدید؟
کی تصمیم گرفتید بازرسان آژانس برگردند ایران؟
کی تصمیم گرفتید گندم و ذرت و
سویا از امریکا بخرید؟
کی تصمیم گرفتید تنگه رو بدید بره؟
چجوری ۱۸ ساعت مذاکره کردید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره:
واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید
و بازرسان آژانس را بپذیرید؟
اکنون این پرسش از تیم محترم
مذاکرهکننده کشورمان در میان است
که آیا اظهارات جیدی ونس، معاون ترامپ
و اسکات بسنت وزیر خزانهداری آمریکا
درباره اجازه ورود بازرسان آژانس
و گشایش تنگه هرمز را تایید میفرمائید؟!
👈🏽 اگر پاسختان منفی است
و اظهارنظر آنها را غیرواقعی میدانید،
چرا در مقابل آن سکوت کرده
و تکذیب نمیکنید؟!
و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد
که باید پرسید مگر از انگیزه آنها
برای ورود بازرسان آژانس
و کسب اطلاعات از مراکز
حساس اتمی و نظامی
کشورمان خبر ندارید؟!
به یقین میدانید که گشایش تنگه هرمز
به منزله خلع سلاح ایران اسلامی
در مقابل حمله دشمنان است؟!
بله که میدانندبرادر!!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید
و بازرسان آژانس را بپذیرید؟
اکنون این پرسش از تیم محترم
مذاکرهکننده کشورمان در میان است
که آیا اظهارات جیدی ونس، معاون ترامپ
و اسکات بسنت وزیر خزانهداری آمریکا
درباره اجازه ورود بازرسان آژانس
و گشایش تنگه هرمز را تایید میفرمائید؟!
👈🏽 اگر پاسختان منفی است
و اظهارنظر آنها را غیرواقعی میدانید،
چرا در مقابل آن سکوت کرده
و تکذیب نمیکنید؟!
و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد
که باید پرسید مگر از انگیزه آنها
برای ورود بازرسان آژانس
و کسب اطلاعات از مراکز
حساس اتمی و نظامی
کشورمان خبر ندارید؟!
به یقین میدانید که گشایش تنگه هرمز
به منزله خلع سلاح ایران اسلامی
در مقابل حمله دشمنان است؟!
بله که میدانندبرادر!!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
توجه کنید⚠️
مطابق این تفاهم ایران
تعهد داده است :
که مطلقا به دنبال تهیه
سلاح هسته ای نرود
(چه خرید سلاح و چه تولید سلاح).
این بند با توجه به آنکه در توافق نهایی
به یک قطعنامه الزام آور در شورای امنیت
تبدیل خواهد شد تعهداتی فراتر از NPT
از ایران گرفته که بر فرض خروج ایران
از NPT هم ایران امکان ساخت
سلاح هسته ای را نخواهد داشت
و چنانچه به سمت ساخت سلاح برود
به جهت نقض تعهد خودش به
سازمان ملل در مقابل تمام کشور ها
من جمله اعضای دائم و موقت
شورای امنیت قرار خواهد گرفت.
خطری هم سطح خطر اسنپ بک در برجام.
ظاهر امر حرف درستیه
یعنی ما بر اساس منظومه فکری
امام شهیدمان
هرگز دنبال سلاح هسته ای
نبودیم! یک فرامتن دارد که بسیار
مهم است:
اما
به بهانه کنترل این بند
بازرسان آژانس (بخوانید جاسوسان اسرائیل)
بصورت دائمی همه سوراخ سنبه های
کشور رو چک میکنن!!!
به عبارتی اگر فردا دست گذاشتند
روی یک مکان نظامی که ما بهش مشکوک
هستیم و میخوایم بازرسی کنیم به مشکل
برمیخوریم!
آقای خلبان
بچرخ تا بچرخن😏
وای بر شما سازشکاران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مطابق این تفاهم ایران
تعهد داده است :
که مطلقا به دنبال تهیه
سلاح هسته ای نرود
(چه خرید سلاح و چه تولید سلاح).
این بند با توجه به آنکه در توافق نهایی
به یک قطعنامه الزام آور در شورای امنیت
تبدیل خواهد شد تعهداتی فراتر از NPT
از ایران گرفته که بر فرض خروج ایران
از NPT هم ایران امکان ساخت
سلاح هسته ای را نخواهد داشت
و چنانچه به سمت ساخت سلاح برود
به جهت نقض تعهد خودش به
سازمان ملل در مقابل تمام کشور ها
من جمله اعضای دائم و موقت
شورای امنیت قرار خواهد گرفت.
خطری هم سطح خطر اسنپ بک در برجام.
ظاهر امر حرف درستیه
یعنی ما بر اساس منظومه فکری
امام شهیدمان
هرگز دنبال سلاح هسته ای
نبودیم! یک فرامتن دارد که بسیار
مهم است:
اما
به بهانه کنترل این بند
بازرسان آژانس (بخوانید جاسوسان اسرائیل)
بصورت دائمی همه سوراخ سنبه های
کشور رو چک میکنن!!!
به عبارتی اگر فردا دست گذاشتند
روی یک مکان نظامی که ما بهش مشکوک
هستیم و میخوایم بازرسی کنیم به مشکل
برمیخوریم!
آقای خلبان
بچرخ تا بچرخن😏
وای بر شما سازشکاران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خیلی خنده داره!
ببینید چطور مردم
رو اسکل فرض کردن👇
بقائی گفته موضوع موشکی ما
هیچوقت در مذاکره مطرح نمیشه!
عه
مگه قرار بود باشه؟
حتی در دوران ظریف ملعون هم
موشکی ما مورد مذاکره قرار نگرفت!
شما از هسته ای بگو که امام حی حاضر
تاکید کردند نباید به میز مذاکره بره اما
در همین سفر سوئیس رفتید و مذاکره کردید!
حرفایی رو برای فریب مردم مطرح میکنن
که هرکی نفهمه میگه به به اینا چقد خوبن!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ببینید چطور مردم
رو اسکل فرض کردن👇
بقائی گفته موضوع موشکی ما
هیچوقت در مذاکره مطرح نمیشه!
عه
مگه قرار بود باشه؟
حتی در دوران ظریف ملعون هم
موشکی ما مورد مذاکره قرار نگرفت!
شما از هسته ای بگو که امام حی حاضر
تاکید کردند نباید به میز مذاکره بره اما
در همین سفر سوئیس رفتید و مذاکره کردید!
حرفایی رو برای فریب مردم مطرح میکنن
که هرکی نفهمه میگه به به اینا چقد خوبن!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقا یه حرف #مهم بگم
تفاوت تیم پزشکیان و روحانی
در این دوره فارغ از شباهتهای
نعل به نعل دو دولت در این هست
که اینا آب هم که میخوان بخورن
اول میگن "بنام مقام معظم رهبری"
محاله که پزشکیان و قالیباف و وفاقی ها
در همه سخنرانی ها و مصاحبه هاشون
همه چی رو به مقام معظم رهبری حواله
نکنن و دقیقا بر خلافش عمل نکنن!
این البته شاخصه مهم #وفاق است!
و مورد بعدی اینها اینه که از اونها خط میگیرن و انگار در دولت سوم روحانی هستیم.
البته این دولت یه خط شکن برای خودش آورده تا کارهایی که از خودشون ساخته نیست رو بندازن گردنش
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تفاوت تیم پزشکیان و روحانی
در این دوره فارغ از شباهتهای
نعل به نعل دو دولت در این هست
که اینا آب هم که میخوان بخورن
اول میگن "بنام مقام معظم رهبری"
محاله که پزشکیان و قالیباف و وفاقی ها
در همه سخنرانی ها و مصاحبه هاشون
همه چی رو به مقام معظم رهبری حواله
نکنن و دقیقا بر خلافش عمل نکنن!
این البته شاخصه مهم #وفاق است!
و مورد بعدی اینها اینه که از اونها خط میگیرن و انگار در دولت سوم روحانی هستیم.
البته این دولت یه خط شکن برای خودش آورده تا کارهایی که از خودشون ساخته نیست رو بندازن گردنش
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
واکنش ایتالیا به توهینهای ترامپ:
غیرقابل درک است
وزیر خارجه ایتالیا:
حملات تند ترامپ به ایتالیا
غیرقابل درک است،
شاید یک تاکتیک انحرافی باشد.
ما مجبور شدیم به آن واکنش نشان دهیم.
ما شایسته احترام هستیم
و به همین ترتیب پاسخ دادهایم.
سفر برنامهریزیشده خود
به میامی را لغو کردم.
👈🏽وزیر خارجه ایتالیا
به خاطر حرف نامربوط ترامپ
سفرش رو به میامی لغو کرد!
اونوقت ما چکار کردیم؟
وسط مذاکرات سوئیس
ترامپ توهین های بی شرمانه ای
به کشور و رئیس جمهور ما کرد
بعد ما قهرکردیم رفتیم هتل
شام خوردیم برگشتیم سرمیز
با اینکه قهر قهر تا قیامت بودیم
اما چون نخواستیم هزینه سفر
حروم بشه موفق شدیم امتیازات
مهمی به امریکا بدیم و مردم رو
خوشحال کنیم👌
یکم عزت نفس داشته باشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
غیرقابل درک است
وزیر خارجه ایتالیا:
حملات تند ترامپ به ایتالیا
غیرقابل درک است،
شاید یک تاکتیک انحرافی باشد.
ما مجبور شدیم به آن واکنش نشان دهیم.
ما شایسته احترام هستیم
و به همین ترتیب پاسخ دادهایم.
سفر برنامهریزیشده خود
به میامی را لغو کردم.
👈🏽وزیر خارجه ایتالیا
به خاطر حرف نامربوط ترامپ
سفرش رو به میامی لغو کرد!
اونوقت ما چکار کردیم؟
وسط مذاکرات سوئیس
ترامپ توهین های بی شرمانه ای
به کشور و رئیس جمهور ما کرد
بعد ما قهرکردیم رفتیم هتل
شام خوردیم برگشتیم سرمیز
با اینکه قهر قهر تا قیامت بودیم
اما چون نخواستیم هزینه سفر
حروم بشه موفق شدیم امتیازات
مهمی به امریکا بدیم و مردم رو
خوشحال کنیم👌
یکم عزت نفس داشته باشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
آقای قالیباف
این سه توئیت خود را در 70 روز گذشته مرور کنید!
علیالاصول ، آتشبس در لبنان پیششرط آغاز مذاکرات اسلامآباد شما بود.
از آن پیششرط مذاکرات پس از اشغال ۲۰ درصد لبنان در طول مذاکرات، رسیدهاید به جایی که اگر به سوییس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری میریختند!
عزت خودتون هیچی
حداقل عزت کشور رو حفظ کنید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این سه توئیت خود را در 70 روز گذشته مرور کنید!
علیالاصول ، آتشبس در لبنان پیششرط آغاز مذاکرات اسلامآباد شما بود.
از آن پیششرط مذاکرات پس از اشغال ۲۰ درصد لبنان در طول مذاکرات، رسیدهاید به جایی که اگر به سوییس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری میریختند!
عزت خودتون هیچی
حداقل عزت کشور رو حفظ کنید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تردید نکنید
اگر این اتفاق رخ دهد
امریکا از طریق همین گندم و جو ذرت
ملت ایران را به انواع بیماریها مبتلا
خواهد کرد!
حالا حالاها باید در #خیابان بمانیم☝🏽
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگر این اتفاق رخ دهد
امریکا از طریق همین گندم و جو ذرت
ملت ایران را به انواع بیماریها مبتلا
خواهد کرد!
حالا حالاها باید در #خیابان بمانیم☝🏽
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
شروع پروسه حذف یارانه نان!
منتظر نان 50 هزارتومانی به بالا باشید!
وزیر جهاد گفته میخوایم
یارانه نان رو بدیم به مردم!
مثه یارانه ارز ترجیحی
که دکتر حذف کرد
همه چی 4 برابر شد
و بعد فقط یک چهارمش رو
بهمون داد
اون مابه التفاوتش رو هم
برامون نهج البلاغه خوند!
اره دقیقا همون👌
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شروع پروسه حذف یارانه نان!
منتظر نان 50 هزارتومانی به بالا باشید!
وزیر جهاد گفته میخوایم
یارانه نان رو بدیم به مردم!
مثه یارانه ارز ترجیحی
که دکتر حذف کرد
همه چی 4 برابر شد
و بعد فقط یک چهارمش رو
بهمون داد
اون مابه التفاوتش رو هم
برامون نهج البلاغه خوند!
اره دقیقا همون👌
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡7
وحید عزیزی، تحلیلگر اقتصاد در گفتگو با اقتصاد ۱۲۰:
- چین و روسیه بیانیه دادند که زمان تحریمهای شورای امنیت علیه ایران تمام شده و اجرایی نیست، حالا ترامپ میخواهد لغو همان تحریمها را بهعنوان یک امتیاز به ما بفروشد 😂
- ترامپ حتی نمیتواند تحریمهای آمریکا علیه ایران را لغو کند چون در اختیار کنگره است، حالا قول برداشتن تحریمهای سازمان ملل را داده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
- چین و روسیه بیانیه دادند که زمان تحریمهای شورای امنیت علیه ایران تمام شده و اجرایی نیست، حالا ترامپ میخواهد لغو همان تحریمها را بهعنوان یک امتیاز به ما بفروشد 😂
- ترامپ حتی نمیتواند تحریمهای آمریکا علیه ایران را لغو کند چون در اختیار کنگره است، حالا قول برداشتن تحریمهای سازمان ملل را داده است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱3