This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای مدیری که ز ده شرط امام ما گذشتی…
چند شرط از خویش گفتی و از آن حتّی گذشتی...
نقض آتشبس هزاران بار شد امّا گذشتی...
بر توافق با خس پیمانشکن اصرار هرگز
مردم مبعوث یعنی جام زهر اینبار هرگز
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چند شرط از خویش گفتی و از آن حتّی گذشتی...
نقض آتشبس هزاران بار شد امّا گذشتی...
بر توافق با خس پیمانشکن اصرار هرگز
مردم مبعوث یعنی جام زهر اینبار هرگز
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ثابتی در مناظره با رضازاده:
بعضیها رویشان نمیشود بگویند رهبرانقلاب هم نباید پیام (علی الاصول) میدادند تا وحدت بهم نخورد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بعضیها رویشان نمیشود بگویند رهبرانقلاب هم نباید پیام (علی الاصول) میدادند تا وحدت بهم نخورد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌5❤1
#محرم_مجازی
مقدمات امام کُشی در جامعه
برای قرار گرفتن یک "جامعه" در مسیر امام کُشی به عنصری به نام "ابهام" نیاز است. مردم مدام باید در فضای مبهم تنفس کنند و ابهام قدرت تشخیص حق از باطل را سخت می سازد. یکی از مقدمه چینی های مهم معاویه برای خلافت پسرش، همین "سیاست ابهام" بود
.
درجنگ جمل بسیاری از مردم می پرسیدند، حق با کیست؟
یک سمت علی پسرعمو و داماد پیامبر ایستاده و یک سمت عایشه همسر پیامبر!
یکی از یاران میانه جنگ از حضرت خواست به او اجازه دهد جنگ را رها کند، حضرت علت را جویا شد؟ پاسخ داد: نمیدانم حق با کیست؟
.
خط مشی رسانه و سیاست معاویه، تولید مدام ابهام در ذهن مردم بود. حتی در سطح عقاید دینی، اینکه باید به تقدیر الهی تمکین نمود، و خلافت یزید تقدیر الهی است!! حسین(ع) چرا با تقدیر الهی مبارزه میکند؟ شوریدن علیه خلیفه الهی حرام نیست؟
.
"ابهام در اذهان" یکی از عناصر مهم قرار گرفتن یک جامعه در مسیر "امام کُشی" است، رسالت ابهام سازی با رسانه هاست اما سیاست و راهبرد را خواص تعیین میکند. نظیر این ماجرا که دستگاه معاویه شیعیان را میکشت، در شام بعد نماز علی(ع) را همراه با تعقیبات نماز لعن میکردند اما شخص معاویه در نزد عموم مردم رابطه خود با امام حسین(ع) یک رابطه عادی و حسنه نشان میداد حتی از بنی هاشم دختر برای یزید خواستگاری کرد که امام مخالفت نمود
.
تولید ابهام، بی پاسخ ماندن ابهام در اذهان مردم خطر است
.
#ادامه_دارد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مقدمات امام کُشی در جامعه
برای قرار گرفتن یک "جامعه" در مسیر امام کُشی به عنصری به نام "ابهام" نیاز است. مردم مدام باید در فضای مبهم تنفس کنند و ابهام قدرت تشخیص حق از باطل را سخت می سازد. یکی از مقدمه چینی های مهم معاویه برای خلافت پسرش، همین "سیاست ابهام" بود
.
درجنگ جمل بسیاری از مردم می پرسیدند، حق با کیست؟
یک سمت علی پسرعمو و داماد پیامبر ایستاده و یک سمت عایشه همسر پیامبر!
یکی از یاران میانه جنگ از حضرت خواست به او اجازه دهد جنگ را رها کند، حضرت علت را جویا شد؟ پاسخ داد: نمیدانم حق با کیست؟
.
خط مشی رسانه و سیاست معاویه، تولید مدام ابهام در ذهن مردم بود. حتی در سطح عقاید دینی، اینکه باید به تقدیر الهی تمکین نمود، و خلافت یزید تقدیر الهی است!! حسین(ع) چرا با تقدیر الهی مبارزه میکند؟ شوریدن علیه خلیفه الهی حرام نیست؟
.
"ابهام در اذهان" یکی از عناصر مهم قرار گرفتن یک جامعه در مسیر "امام کُشی" است، رسالت ابهام سازی با رسانه هاست اما سیاست و راهبرد را خواص تعیین میکند. نظیر این ماجرا که دستگاه معاویه شیعیان را میکشت، در شام بعد نماز علی(ع) را همراه با تعقیبات نماز لعن میکردند اما شخص معاویه در نزد عموم مردم رابطه خود با امام حسین(ع) یک رابطه عادی و حسنه نشان میداد حتی از بنی هاشم دختر برای یزید خواستگاری کرد که امام مخالفت نمود
.
تولید ابهام، بی پاسخ ماندن ابهام در اذهان مردم خطر است
.
#ادامه_دارد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قالیباف:
باید حول محور ولایت
وحدت داشته باشیم.
فصلالخطاب، کلام
و دستور رهبری است. 😐
رهبری:
علی الاصول نظر دیگری داشتم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
باید حول محور ولایت
وحدت داشته باشیم.
فصلالخطاب، کلام
و دستور رهبری است. 😐
رهبری:
علی الاصول نظر دیگری داشتم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2😱1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ماجرای شهادت حضرت عباس(ع) به روایت رهبر شهید انقلاب
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4
ادامه کنایه های بی ادبانه نویسنده مقاله توهین آمیز«لوبیای سحر آمیز» در سایت تسنیم و مشرق
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4
وفاقیون تا دیروز مدعی بودند که شعام باعث تعطیلی مجلس و مانع از بازگشایی آن است. اما سخنگوی مجلس میگوید در جلسه با نائب رئیس مجلس، برای بازگشایی آن تصمیماتی گرفته شده است. اگر اختیارات دست شعام است، پس چگونه هیئت رئیسه برای بازگشایی مجلس جلسه گرفته و تصمیم اتخاذ کرده است؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤔3❤1👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیژن عبدالکریمی: اینکه فکر کنیم پس از توافق با ترامپ در مسیر توسعه قرار میگیریم، یک توهم است؛ هزینه مقاومت از هزینه سازش و تسلیم کمتر است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4🥴3🤔2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نقد ایزدی به عراقچی: نقد را رها کردی، دنبال نسیه هستی!
🔹فواد ایزدی: آقای عراقچی میگوید گرفتن عوارض از تنگه هرمز خلاف حقوق بینالملل است. سوال این مختلف کدام قانون است؟
🔹ما یک کنوانسیون حقوق دریاها داریم که ایران عضو آن نیست. چرا آمریکا که عضو دائم شورای امنیت است برخلاف منشور سازمان ملل به ایران حمله میکند، ولی ایران باید به کنوانسیونی عمل کند که در آن عضو نیست؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹فواد ایزدی: آقای عراقچی میگوید گرفتن عوارض از تنگه هرمز خلاف حقوق بینالملل است. سوال این مختلف کدام قانون است؟
🔹ما یک کنوانسیون حقوق دریاها داریم که ایران عضو آن نیست. چرا آمریکا که عضو دائم شورای امنیت است برخلاف منشور سازمان ملل به ایران حمله میکند، ولی ایران باید به کنوانسیونی عمل کند که در آن عضو نیست؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤔4❤1
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 توضیحات شهید ابراهیم رئیسی در مورد اینکه چرا تاسوعا به اسم حضرت ابوالفضل گره زده شده با این که ایشان در روز تاسوعا شهید نشدند
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
❤3
Forwarded from دیده بان انقلاب
مگه میشه محرم بشه و روضه بخونیم یاد سید روحالله عجمیان و آرمان علیوردی نیفتیم
ما لشکر شمر و یزید رو ۱۴۰۰ سال بعد به چشم دیدیم ...
@didebane_enghelab
ما لشکر شمر و یزید رو ۱۴۰۰ سال بعد به چشم دیدیم ...
@didebane_enghelab
💔7😭2
Forwarded from دیده بان انقلاب
إنالله و إنا إلیه راجعون!
آجرک الله یابقیةالله
آجرک الله یاصاحبالزّمان
أعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین علیهالسلام 🏴
امروز غم بزرگی بر دل امام زمان است
تسلای دل آقا صاحب الزمان صدقه فراموش نشود.
صدقات خود را میتوانید به شماره کارت طرح اکرام ایتام سه یتیم واریز نمائید.
شماره کارت جهت واریز صدقات 👇
6037998928657633
بنام طرح اکرام سه یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
آجرک الله یابقیةالله
آجرک الله یاصاحبالزّمان
أعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین علیهالسلام 🏴
امروز غم بزرگی بر دل امام زمان است
تسلای دل آقا صاحب الزمان صدقه فراموش نشود.
صدقات خود را میتوانید به شماره کارت طرح اکرام ایتام سه یتیم واریز نمائید.
شماره کارت جهت واریز صدقات 👇
6037998928657633
بنام طرح اکرام سه یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
Forwarded from دیده بان انقلاب
🌹امام سجاد (علیه السلام ):
💬 عباس را نزد خداوند منزلتى است كه در روز قيامت همه شهيدان بر آن رشك مى برند.
📚بحارالأنوار، ج 22، ص 274
@didebane_enghelab
💬 عباس را نزد خداوند منزلتى است كه در روز قيامت همه شهيدان بر آن رشك مى برند.
📚بحارالأنوار، ج 22، ص 274
@didebane_enghelab
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ درباره ایران: آنها مشکل گرسنگی دارند. آنها مشکل غذا دارند. آنها مشکل دارو دارند
تورم آنها ۳۰۰٪ است. آنها مشکلات زیادی دارند.
ننگ بر اونننااااییی که با قبول این رسوایی مارو گدا،گشنه نشوووون داااده...
😡😡😡😡😡
تورم آنها ۳۰۰٪ است. آنها مشکلات زیادی دارند.
ننگ بر اونننااااییی که با قبول این رسوایی مارو گدا،گشنه نشوووون داااده...
😡😡😡😡😡
🔥9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴️سیدعلی خامنهای کشته دین است
️خونخواهی او نصرت این دین مبین است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
️خونخواهی او نصرت این دین مبین است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یکی از اتفاقات بد این است که مجبور باشیم ادعاهای میانجی مذاکرات را تکذیب کنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 خبرنگار: «وقتی فردا با سناتورها دیدار میکنید، به متحدان خود مانند سناتور کروز که از توافق ایران انتقاد کردهاند، چه خواهید گفت؟»
🔻دونالد ترامپ: «خب، فکر میکنم هرکسی که از آن انتقاد کرده، اِ، باید توجیه بشه (آموزش ببینه)، حتی اگه از دوستان من باشن. چون ما ایران رو در موقعیتی قرار دادیم که هیچکس تا حالا قرار نداده بود. این کار باید در طول ۴۷ سال گذشته توسط رؤسایجمهور دیگه انجام میشد، و ما ایران رو در موقعیتی قرار دادیم که ارتش اونها کاملاً نابود شده، رهبریشون نابود شده، رادارهاشون نابود شده... همهچیزشون نابود شده. اونها... اونها موقعیت خوبی برای مذاکره ندارند. اما با وجود این، و... و پولی که از ایران خارج میشه قرار هست به کشاورزان ما برسه، تا ذرت، سویا و گندم به ایران بدن، چون اونها مشکل گرسنگی دارند، مشکل غذا دارند، مشکل دارو دارند، اونها مشکلات زیادی دارند. و اونها تورم دارند... تورم اونها الان به ۳۰۰ درصد رسیده. بنابراین، اونها مشکلات زیادی دارند.»
🔻دونالد ترامپ: «خب، فکر میکنم هرکسی که از آن انتقاد کرده، اِ، باید توجیه بشه (آموزش ببینه)، حتی اگه از دوستان من باشن. چون ما ایران رو در موقعیتی قرار دادیم که هیچکس تا حالا قرار نداده بود. این کار باید در طول ۴۷ سال گذشته توسط رؤسایجمهور دیگه انجام میشد، و ما ایران رو در موقعیتی قرار دادیم که ارتش اونها کاملاً نابود شده، رهبریشون نابود شده، رادارهاشون نابود شده... همهچیزشون نابود شده. اونها... اونها موقعیت خوبی برای مذاکره ندارند. اما با وجود این، و... و پولی که از ایران خارج میشه قرار هست به کشاورزان ما برسه، تا ذرت، سویا و گندم به ایران بدن، چون اونها مشکل گرسنگی دارند، مشکل غذا دارند، مشکل دارو دارند، اونها مشکلات زیادی دارند. و اونها تورم دارند... تورم اونها الان به ۳۰۰ درصد رسیده. بنابراین، اونها مشکلات زیادی دارند.»
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد
🔹سنای آمریکا تصویب کرد که ادامه عملیات نظامی علیه ایران مستلزم کسب مجوز کنگره است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹سنای آمریکا تصویب کرد که ادامه عملیات نظامی علیه ایران مستلزم کسب مجوز کنگره است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌ اوضاع جوری شده که
اگه در مورد صفات منافق حرف بزنی،
متهم به وحدتشکنی میشی...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگه در مورد صفات منافق حرف بزنی،
متهم به وحدتشکنی میشی...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5
Forwarded from دیده بان انقلاب
.
♻️ سکولاریسم در هیأت یعنی چه؟!
🔰 سکولاریسم میکوشد که زندگی بیتفاوت، زندگی غیرسیاسی (که در حقیقت زندگی سیاسی همراهی با ظلم است) زندگی زیر سایه #گناه را برای دینداران، عادی جلوه دهد. یعنی بگوید که تو قرآن و نمازت را بخوان و کاری به کار گناه و گنهکار و فحشا و فااحشه نداشته باش.
از نگاه سکولاریسم، زندگی در جامعهای که همزمان تو نماز بخوانی و بغل دستیات، شیشه شراب سر بکشد و دیگری با لباس زیر کنار هر دوی شما بایستد و همه به یکدیگر لبخند بزنید و کاری به کار هم نداشته باشید، باید برای تو معتقد به اسلام عادی باشد.
سکولاریسم، امر به معروف و نهی از منکر و یا اجرای احکام اسلام در جامعه اسلامی را «دو قطبی ایجاد کردن»، «تفرقه»، «دخالت در کار دیگران»، «تشنج اجتماعی» و مانند آن تفسیر میکند.
وقتی جمهوری اسلامی حدود نیم قرن است که از اصل و اساس با این تفکر شیطانی و ادبیات فریبنده آن مقابله کرده است. چگونه باید آن را متوقف کرد؟ سکولاریسم از چه جایی باید ورود کند تا جلوی این حرکت را بگیردو جامعه را به سمتی که نیخواهد ببرد؟
از راه حسین! بله؛ اسم حسین (ع) و مجلس حسین (ع) بهترین راه است. چون در میان حزب اللهیها برخی ساده اندیشها هستند که جو زدهاند. شور دارند ولی شعور فهمیدن این خط انحرافی را ندارند. با کمک اینها میتوان در هیأتها #نفوذ کرد و راه عادیسازی و توجیهتراشی برای گناه را در پیش گرفت.
مثلاً بگوییم ما حق نداریم جلوی ورود به هیأت کسی را در هر حالتی که هست بگیریم! مشروبخورده و مست و لایعقل تلو تلو میخورد ولی میخواهد بیاید در مجلس حسین، تو حق نداری مانعش شوی! کشف حجاب کزده، لباس نامناسب دارد، ما حق نداریم جلوی مهمان امام حسین (ع) را بگیریم! وقتی این مدل باب شد، بعد از مدتی چشمها به دختران و زنان بدحجاب و بیحجاب عادت میکند. چهارتا محرم و صفر که تمام شد، کم کم همه چیز عادی میشود. بعد از مدتی چشم مردان به دیدن گناه و بدن زنان به گناه کردن و ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی عادت میکند.
از باب حسین که وارد شوید، کم کم در دل سایر حزباللهیها #تردید ایجاد میکنید. اینگونه مانع اقدام قانونی قاطع علیه هنجارشکنان میشوید و از این طریق، کلاه گشادی سر همه میگذارید بدون اینکه خودشان هم متوجه شوند.
سکولاریسم اینگونه زندگی مثلاً مسالمت آمیز با گناه و فحشاء را برای جامعه ما عادی سازی میکند. حالا بهتر متوجه میشوید که چرا رهبری میفرمایند ما هیأتها سکولار نداریم. زندگی و هیأت سکولار نه کاری به سیاست دارد نه کاری به گناه ...
@didebane_enghelab
♻️ سکولاریسم در هیأت یعنی چه؟!
🔰 سکولاریسم میکوشد که زندگی بیتفاوت، زندگی غیرسیاسی (که در حقیقت زندگی سیاسی همراهی با ظلم است) زندگی زیر سایه #گناه را برای دینداران، عادی جلوه دهد. یعنی بگوید که تو قرآن و نمازت را بخوان و کاری به کار گناه و گنهکار و فحشا و فااحشه نداشته باش.
از نگاه سکولاریسم، زندگی در جامعهای که همزمان تو نماز بخوانی و بغل دستیات، شیشه شراب سر بکشد و دیگری با لباس زیر کنار هر دوی شما بایستد و همه به یکدیگر لبخند بزنید و کاری به کار هم نداشته باشید، باید برای تو معتقد به اسلام عادی باشد.
سکولاریسم، امر به معروف و نهی از منکر و یا اجرای احکام اسلام در جامعه اسلامی را «دو قطبی ایجاد کردن»، «تفرقه»، «دخالت در کار دیگران»، «تشنج اجتماعی» و مانند آن تفسیر میکند.
وقتی جمهوری اسلامی حدود نیم قرن است که از اصل و اساس با این تفکر شیطانی و ادبیات فریبنده آن مقابله کرده است. چگونه باید آن را متوقف کرد؟ سکولاریسم از چه جایی باید ورود کند تا جلوی این حرکت را بگیردو جامعه را به سمتی که نیخواهد ببرد؟
از راه حسین! بله؛ اسم حسین (ع) و مجلس حسین (ع) بهترین راه است. چون در میان حزب اللهیها برخی ساده اندیشها هستند که جو زدهاند. شور دارند ولی شعور فهمیدن این خط انحرافی را ندارند. با کمک اینها میتوان در هیأتها #نفوذ کرد و راه عادیسازی و توجیهتراشی برای گناه را در پیش گرفت.
مثلاً بگوییم ما حق نداریم جلوی ورود به هیأت کسی را در هر حالتی که هست بگیریم! مشروبخورده و مست و لایعقل تلو تلو میخورد ولی میخواهد بیاید در مجلس حسین، تو حق نداری مانعش شوی! کشف حجاب کزده، لباس نامناسب دارد، ما حق نداریم جلوی مهمان امام حسین (ع) را بگیریم! وقتی این مدل باب شد، بعد از مدتی چشمها به دختران و زنان بدحجاب و بیحجاب عادت میکند. چهارتا محرم و صفر که تمام شد، کم کم همه چیز عادی میشود. بعد از مدتی چشم مردان به دیدن گناه و بدن زنان به گناه کردن و ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی عادت میکند.
از باب حسین که وارد شوید، کم کم در دل سایر حزباللهیها #تردید ایجاد میکنید. اینگونه مانع اقدام قانونی قاطع علیه هنجارشکنان میشوید و از این طریق، کلاه گشادی سر همه میگذارید بدون اینکه خودشان هم متوجه شوند.
سکولاریسم اینگونه زندگی مثلاً مسالمت آمیز با گناه و فحشاء را برای جامعه ما عادی سازی میکند. حالا بهتر متوجه میشوید که چرا رهبری میفرمایند ما هیأتها سکولار نداریم. زندگی و هیأت سکولار نه کاری به سیاست دارد نه کاری به گناه ...
@didebane_enghelab