This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا در آستانه حمله دشمن، ارز ترجیحی را حذف کردید؟
وحید عزیزی، تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹کدام کشور در دنیا در آستانه حمله دشمن ارز را تکنرخی میکند که ما کردیم؟!
🔹توقع دارید وقتی ارز ترجیحی را برمیدارید، قمیت موادغذایی چند برابر نشود؟
🔹رکورد تورم کالاهای اساسی، قبل از جنگ و در زمستان پارسال که ارز ترجیحی حذف شد شکست و نمیتوان گرانیها را به جنگ ربط داد.
ارز ترجیحی با دستور مستقیم پزشکیان و با حمایت قالیباف حذف شد که منجر به حوادث دیماه شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وحید عزیزی، تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹کدام کشور در دنیا در آستانه حمله دشمن ارز را تکنرخی میکند که ما کردیم؟!
🔹توقع دارید وقتی ارز ترجیحی را برمیدارید، قمیت موادغذایی چند برابر نشود؟
🔹رکورد تورم کالاهای اساسی، قبل از جنگ و در زمستان پارسال که ارز ترجیحی حذف شد شکست و نمیتوان گرانیها را به جنگ ربط داد.
ارز ترجیحی با دستور مستقیم پزشکیان و با حمایت قالیباف حذف شد که منجر به حوادث دیماه شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡2
اگر عقل و شرع را کنار بگذاریم، بله! هیچ مانعی ندارد!
🔸آقای همتی میگوید: «ما هیچ مانعی هم نمیبینیم اگر واقعاً نرخ و کیفیت کالاهای اساسی در آمریکا خوب باشد، از آمریکا بخریم...»
🔸اگر چشم بر عقل و شرع ببندیم بله! لابد میلیاردها دلار از دارایی این ملت را به کیسه شرکتهای مورد تمایل ترامپ ریختن مانعی ندارد!
🔸به عبارت دیگر، در ایام جنگ تزریق بودجه برای ساخت بمبها و ابزارهای جنگی اسرائیل که امروز بر سر دختران معصوم غزه فرو میریزد، زنان و کودکان را تکهپاره میکند، شیعیان مظلوم جنوب لبنان را آواره میسازد، دختران مدرسه بیگناه میناب را غرق در خون میکند و فردا روزی دوباره زیرساختهای کشور خودمان را نشانه خواهد گرفت؟!!!
🔸شما هیچ مانعی نمی بینید، ولی مردم مبعوث شده در میدان که از ناحیه ولی فقیه مأمور به نظارت است «علی الاصول نظر دیگری دارند».
✍سید محمد کاظم رجایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸آقای همتی میگوید: «ما هیچ مانعی هم نمیبینیم اگر واقعاً نرخ و کیفیت کالاهای اساسی در آمریکا خوب باشد، از آمریکا بخریم...»
🔸اگر چشم بر عقل و شرع ببندیم بله! لابد میلیاردها دلار از دارایی این ملت را به کیسه شرکتهای مورد تمایل ترامپ ریختن مانعی ندارد!
🔸به عبارت دیگر، در ایام جنگ تزریق بودجه برای ساخت بمبها و ابزارهای جنگی اسرائیل که امروز بر سر دختران معصوم غزه فرو میریزد، زنان و کودکان را تکهپاره میکند، شیعیان مظلوم جنوب لبنان را آواره میسازد، دختران مدرسه بیگناه میناب را غرق در خون میکند و فردا روزی دوباره زیرساختهای کشور خودمان را نشانه خواهد گرفت؟!!!
🔸شما هیچ مانعی نمی بینید، ولی مردم مبعوث شده در میدان که از ناحیه ولی فقیه مأمور به نظارت است «علی الاصول نظر دیگری دارند».
✍سید محمد کاظم رجایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
تورمسازی با دلار رسمی؛ شوک جدید به تولید و معیشت مردم
🔹با فرمول عرضۀ مواد اولیۀ داخلی در بورس کالا به نرخ دلار رسمی ضربدر قیمت جهانی (و مقداری تخفیف)، با افزایش نرخ دلار رسمی توسط بانک مرکزی یا قیمتهای جهانی، موجی از افزایش قیمت مواد اولیه داخلی و به دنبال آن تورم سهمگین در بخش تولید اعم از خودرو، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و ... رخ میدهد.
🔹افرایش تورم در ماههای آینده نه به دلیل استقراض دولت از بانک مرکزی بلکه به دلیل افزایش نرخ ارز رسمی توسط بانک مرکزی است.
🔹این موضوع با شعار سال اقتصاد مقاومتی (اقتصاد مقاوم در برابر شوکهای خارجی) در تناقض است و باید فرمول قیمتگذاری دلاری جهانی برای مصرف داخل تغییر کند.
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹با فرمول عرضۀ مواد اولیۀ داخلی در بورس کالا به نرخ دلار رسمی ضربدر قیمت جهانی (و مقداری تخفیف)، با افزایش نرخ دلار رسمی توسط بانک مرکزی یا قیمتهای جهانی، موجی از افزایش قیمت مواد اولیه داخلی و به دنبال آن تورم سهمگین در بخش تولید اعم از خودرو، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و ... رخ میدهد.
🔹افرایش تورم در ماههای آینده نه به دلیل استقراض دولت از بانک مرکزی بلکه به دلیل افزایش نرخ ارز رسمی توسط بانک مرکزی است.
🔹این موضوع با شعار سال اقتصاد مقاومتی (اقتصاد مقاوم در برابر شوکهای خارجی) در تناقض است و باید فرمول قیمتگذاری دلاری جهانی برای مصرف داخل تغییر کند.
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥1
فارن افرز: ایران برنده جنگ شد اما شاید بازنده صلح باشد
آنچه بر تمامی مسائل سایه افکنده، آینده تنگه هرمز است. اگر تفاهم در خصوص تنگه هرمز تثبیت نشود، جنگ به راحتی میتواند از سر گرفته شود.
جنگ را در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آنچه بر تمامی مسائل سایه افکنده، آینده تنگه هرمز است. اگر تفاهم در خصوص تنگه هرمز تثبیت نشود، جنگ به راحتی میتواند از سر گرفته شود.
جنگ را در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مذاکره با آمریکا راه حل نیست؛ دلیل؟ مذاکرات الجزایر/ در اوایل انقلاب هم آمریکا در ازای آزادی جاسوسهایش تعهد داده بود که دیگر در امور ایران دخالت نکند!
🔸 مالک شریعتی، نماینده مجلس: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، با مصوبه مجلس وقت مذاکراتی از طریق واسطههای الجزایری انجام شد که در نهایت منجر به آزادی جاسوسهای آمریکایی گردید، در مقابل این اقدام، آمریکا تعهد داده بود که سه کار مشخص را انجام دهد:
🔸اموال ایران را آزاد کند، در امور داخلی ایران دخالت نکند و تحریمهای ایران را لغو کند، اما پس از آزادسازی جاسوسها، آمریکاییها به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکردند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸 مالک شریعتی، نماینده مجلس: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، با مصوبه مجلس وقت مذاکراتی از طریق واسطههای الجزایری انجام شد که در نهایت منجر به آزادی جاسوسهای آمریکایی گردید، در مقابل این اقدام، آمریکا تعهد داده بود که سه کار مشخص را انجام دهد:
🔸اموال ایران را آزاد کند، در امور داخلی ایران دخالت نکند و تحریمهای ایران را لغو کند، اما پس از آزادسازی جاسوسها، آمریکاییها به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکردند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
عملا حاکمیت تنگه هرمز از دست ایران خارج شد/ پس از سفر قالیباف به عمان، مسقط مسیر مستقل دریایی اعلام کرد
🔹عمان از معرفی یک مسیر دریایی موقت برای عبور از تنگۀ هرمز و با هماهنگی با سازمان بینالمللی دریانوردی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دولتی عمان، این اقدام برای تسهیل عبور شناورهایی که قصد عبور از این آبراه مهم را دارند، در نظر گرفته شده است.
🔹بر اساس این اطلاعیه، کشتیهایی که قصد استفاده از این مسیر موقت را دارند، باید پس از هماهنگی با سازمان بینالمللی دریانوردی و بر اساس مختصاتی که از سوی این نهاد بینالمللی و مقامهای عمانی اعلام شده، حرکت کنند.
🔹این اطلاعیه تأکید میکند که این تصمیم با هدف تضمین آزادی کشتیرانی در این آبراه راهبردی در راستای قوانین بینالمللی و قانون دریاها اتخاذ شده تا از آزادی کشتیرانی بدون نیاز به پرداخت عوارض اطمینان حاصل شود.
جنگی که در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹عمان از معرفی یک مسیر دریایی موقت برای عبور از تنگۀ هرمز و با هماهنگی با سازمان بینالمللی دریانوردی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دولتی عمان، این اقدام برای تسهیل عبور شناورهایی که قصد عبور از این آبراه مهم را دارند، در نظر گرفته شده است.
🔹بر اساس این اطلاعیه، کشتیهایی که قصد استفاده از این مسیر موقت را دارند، باید پس از هماهنگی با سازمان بینالمللی دریانوردی و بر اساس مختصاتی که از سوی این نهاد بینالمللی و مقامهای عمانی اعلام شده، حرکت کنند.
🔹این اطلاعیه تأکید میکند که این تصمیم با هدف تضمین آزادی کشتیرانی در این آبراه راهبردی در راستای قوانین بینالمللی و قانون دریاها اتخاذ شده تا از آزادی کشتیرانی بدون نیاز به پرداخت عوارض اطمینان حاصل شود.
جنگی که در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1👌1
ابوترابی، نماینده مجلس خطاب به پزشکیان:
آیا ارسال پالسهای ضعف در زمانی که ترامپ روی به تهدید ایران آورده، چیزی جز همان «خطای محاسباتی مسئولین» که رهبر معظم انقلاب فرمودند از آن پرهیز شود نیست؟ متاسفانه رفتارهای اخیر دولت در برابر تهدیدات خارجی، دقیقاً در همان مسیر خطایی است که باید از آن اجتناب کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آیا ارسال پالسهای ضعف در زمانی که ترامپ روی به تهدید ایران آورده، چیزی جز همان «خطای محاسباتی مسئولین» که رهبر معظم انقلاب فرمودند از آن پرهیز شود نیست؟ متاسفانه رفتارهای اخیر دولت در برابر تهدیدات خارجی، دقیقاً در همان مسیر خطایی است که باید از آن اجتناب کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ مدعی شد همه چیز درباره بازرسیهای آژانس از ایران قطعی شده است
🔹خبرنگار:
«ایرانیها میگویند هیچ بازدید برنامهریزیشدهای برای بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی وجود ندارد. آیا این بخشی از توافق شماست؟»
🔹ترامپ:
«آنها اشتباه میکنند... آنها در داخل به ما گفتند و ما همه چیز را قطعی کردهایم، بازرسیها - و اگر حق با آنها بود، من همین الان جلسات را لغو میکردم.»
جنگی که در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹خبرنگار:
«ایرانیها میگویند هیچ بازدید برنامهریزیشدهای برای بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی وجود ندارد. آیا این بخشی از توافق شماست؟»
🔹ترامپ:
«آنها اشتباه میکنند... آنها در داخل به ما گفتند و ما همه چیز را قطعی کردهایم، بازرسیها - و اگر حق با آنها بود، من همین الان جلسات را لغو میکردم.»
جنگی که در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻محسن آزادی مجری برنامه زمانه:
من اگه الان سفت رو آنتن حرف نزنم فردا چیزهای دیگه ای هم میگین..
کاش قبل از تفاهم میرفتیم میناب یه سر به گلزار شهدای میناب میزدید
با کی دارید معامله میکنید؟
جنگی که در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
من اگه الان سفت رو آنتن حرف نزنم فردا چیزهای دیگه ای هم میگین..
کاش قبل از تفاهم میرفتیم میناب یه سر به گلزار شهدای میناب میزدید
با کی دارید معامله میکنید؟
جنگی که در مذاکره باختیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آمریکا این است!
دکتر علی شریعتی
انگار این کلام همین امروز گفته شده. چقدر دقیق و ظریف است. آمریکا این شیطان بزرگ همان جاهلیت عرب بنی امیه است. یزید زمان ما آمریکاست.
چه کلام نافذی. چه قدرت بیانی.. کجا رفتند شریعتی ها؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دکتر علی شریعتی
انگار این کلام همین امروز گفته شده. چقدر دقیق و ظریف است. آمریکا این شیطان بزرگ همان جاهلیت عرب بنی امیه است. یزید زمان ما آمریکاست.
چه کلام نافذی. چه قدرت بیانی.. کجا رفتند شریعتی ها؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزاداری و سینه زنی
مثل رهبر ما مخالف تفاهمنامه ایم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مثل رهبر ما مخالف تفاهمنامه ایم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهیدی که بدون خدافظی رفت چون کسی باور نمیکرد که برنگرده😭
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام زمان عجلاللهتعالیفرجه:
من دعاگوی هر مؤمنی هستم که...❤️🩹
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
من دعاگوی هر مؤمنی هستم که...❤️🩹
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقایان، خانمها!
آماده باشید که آخرین نبرد اسلام،
با خود اسلام (از نوع آمریکایی)خواهد بود...
شیخ اسماعیل رمضانی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آماده باشید که آخرین نبرد اسلام،
با خود اسلام (از نوع آمریکایی)خواهد بود...
شیخ اسماعیل رمضانی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
از گندم ری تا گندم کالیفرنیا
محمد مهدی شیرمحمدی
دقت کردید در ایام محرم الحرام مذاکرهکنندگان ما هیچ سخنی از خونخواهی #رهبر_شهید و کودکان ایران به زبان نمیآورند ولی راضی شدند به پروژه استعماری نفت در برابر غذا که در عراق دوره صدام تجربه شده است.
آنان به گندم کالیفرنیا راضی شدند!
عمر سعد در پاسخ به حضرت سیدالشهدا که فرمود: "از گندم ری نخواهی خورد."
به تمسخر گفت: "جو ری هم خوب است!"
و البته جو ری را هم نخورد و به دست مختار کشته شد. مذاکره کنندگان ما هم گندم نشد به سویای اعطایی ترامپ راضی شدهاند!
چقدر تحقیر!
مذاکرهکنندگان عزیز! ملت با شرف ایران، عاقبتبهخیری شما را میخواهد. ترامپ قاتل، تا بوسیدن فلان جا از شما راضی نخواهد شد و ملت نمیخواهد شما اینچنین خوار و خفیف شوید.
شما اگر تاریخ نمیدانید، از فرجام کار عبدالله بن عمر عبرت بگیرید. آن عالیجناب و آقازاده خلیفه دوم، راضی نشد دست بیعت به اميرمومنان بدهد و حضرت فرمود: بعدا با پای یک سفاک بیعت خواهد کرد!
عبدالله بن عمر، در آغاز قیام حضرت سیدالشهدا، به جای همراهی با کاروان امام حسین(ع)، امام را نصیحت کرد که به کربلا نرود و خود را در مهلکه نیندازد. اما در روزگار پیری با پای حجاجبن یوسف قاتل هم راضی شد و البته اندکی پس از این بیعت به مرگ طبیعی درگذشت!
آقایان مذاکره کننده! فرجام همه ما مرگ است؛ اما نوع مرگ را خودمان، در روزگار خودمان زندگی میسازیم؛ شهادت یا عزت ابدی یا مرگ با خفت!
عزیزان مذاکره کننده! ملت با شرف ایران، با سرمشق از امام و رهبر خویش به مذاکراتی که شرافتمندانه و عزتمندانه و غیرتمندانه نیست، تن نمیدهند. اگر احترام شما را رعایت میکنند به فرموده رهبر جدیدمان و برای پرهیز از تنازع است. اما این ره که شما میروید به ترکستان است. تنها راه خود را از ملت باشرف، ایران جدا میکنید.
در این ایام محرم، به تاسی از ابالفضل العباس به راه وفاداری به امام و امت، برگردید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
محمد مهدی شیرمحمدی
دقت کردید در ایام محرم الحرام مذاکرهکنندگان ما هیچ سخنی از خونخواهی #رهبر_شهید و کودکان ایران به زبان نمیآورند ولی راضی شدند به پروژه استعماری نفت در برابر غذا که در عراق دوره صدام تجربه شده است.
آنان به گندم کالیفرنیا راضی شدند!
عمر سعد در پاسخ به حضرت سیدالشهدا که فرمود: "از گندم ری نخواهی خورد."
به تمسخر گفت: "جو ری هم خوب است!"
و البته جو ری را هم نخورد و به دست مختار کشته شد. مذاکره کنندگان ما هم گندم نشد به سویای اعطایی ترامپ راضی شدهاند!
چقدر تحقیر!
مذاکرهکنندگان عزیز! ملت با شرف ایران، عاقبتبهخیری شما را میخواهد. ترامپ قاتل، تا بوسیدن فلان جا از شما راضی نخواهد شد و ملت نمیخواهد شما اینچنین خوار و خفیف شوید.
شما اگر تاریخ نمیدانید، از فرجام کار عبدالله بن عمر عبرت بگیرید. آن عالیجناب و آقازاده خلیفه دوم، راضی نشد دست بیعت به اميرمومنان بدهد و حضرت فرمود: بعدا با پای یک سفاک بیعت خواهد کرد!
عبدالله بن عمر، در آغاز قیام حضرت سیدالشهدا، به جای همراهی با کاروان امام حسین(ع)، امام را نصیحت کرد که به کربلا نرود و خود را در مهلکه نیندازد. اما در روزگار پیری با پای حجاجبن یوسف قاتل هم راضی شد و البته اندکی پس از این بیعت به مرگ طبیعی درگذشت!
آقایان مذاکره کننده! فرجام همه ما مرگ است؛ اما نوع مرگ را خودمان، در روزگار خودمان زندگی میسازیم؛ شهادت یا عزت ابدی یا مرگ با خفت!
عزیزان مذاکره کننده! ملت با شرف ایران، با سرمشق از امام و رهبر خویش به مذاکراتی که شرافتمندانه و عزتمندانه و غیرتمندانه نیست، تن نمیدهند. اگر احترام شما را رعایت میکنند به فرموده رهبر جدیدمان و برای پرهیز از تنازع است. اما این ره که شما میروید به ترکستان است. تنها راه خود را از ملت باشرف، ایران جدا میکنید.
در این ایام محرم، به تاسی از ابالفضل العباس به راه وفاداری به امام و امت، برگردید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🏴 حمید رسایی در هیأت یا امام رضا (ع) میدان ابنسینا:
وقتی دستگاه محاسباتی مسئولی بهم ریخت، نهجالبلاغه میخواند ولی از دشمنی که به او تجاوز کرده، عذرخواهی میکند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🏴 حمید رسایی در هیأت یا امام رضا (ع) میدان ابنسینا:
وقتی دستگاه محاسباتی مسئولی بهم ریخت، نهجالبلاغه میخواند ولی از دشمنی که به او تجاوز کرده، عذرخواهی میکند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2
ببینید نویسنده دوزاری مشرق نیوز(وفاقی
و متاسفانه وابسته به سپاه!)
چطور به رهبر انقلاب تیکه انداخته!
آقایان فرماندهان سپاه! محض رضای خدا جلوی این کوتوله های رسانه ای
رو بگیرید وگرنه مردم پاسخ این شارلاتانهای
بی مقدار رو خواهند داد!!!
اما نکته فرامتن مهمتری در
پشت این لجن پراکنی ها که اخیرا
از سوی رسانه های وفاقی در جریان است
وجود داره:
حرمت شکنی و قبح شکنی هدفمند
برای لوث کردن جایگاه رهبری!
ظاهرا "علی الاصول" رسواکنندهای که
مقام عظمای ولایت فرمودند ضربه سختی به جریان نفاق وارد کرده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
و متاسفانه وابسته به سپاه!)
چطور به رهبر انقلاب تیکه انداخته!
آقایان فرماندهان سپاه! محض رضای خدا جلوی این کوتوله های رسانه ای
رو بگیرید وگرنه مردم پاسخ این شارلاتانهای
بی مقدار رو خواهند داد!!!
اما نکته فرامتن مهمتری در
پشت این لجن پراکنی ها که اخیرا
از سوی رسانه های وفاقی در جریان است
وجود داره:
حرمت شکنی و قبح شکنی هدفمند
برای لوث کردن جایگاه رهبری!
ظاهرا "علی الاصول" رسواکنندهای که
مقام عظمای ولایت فرمودند ضربه سختی به جریان نفاق وارد کرده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آدم میتونه
مداح اهل بیت باشه
از غربت و تنهائی مسلم روضه بخونه
از بی وفائی کوفیان حرف بزنه
اما هم زمان اینطوری
به نایب امام زمان طعنه بزنه!
عجب زمانه رسوائی شده!
اسلام آمریکایی
شیعه انگلیسی
این شکلیه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مداح اهل بیت باشه
از غربت و تنهائی مسلم روضه بخونه
از بی وفائی کوفیان حرف بزنه
اما هم زمان اینطوری
به نایب امام زمان طعنه بزنه!
عجب زمانه رسوائی شده!
اسلام آمریکایی
شیعه انگلیسی
این شکلیه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡3😱2😐2😭1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
افشای عملکرد پزشکیان در مورد عدم حمله به آمریکا و اسرائیل و در صورت حمله به آنها استعفا خواهد داد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4🤯1