🔴سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 چون صدا سیما تهدید شده بود این کلیپ هارو نگذاره
لذا ما میگذاریم تا همه بدونند و تصمیم بگیرند کدوم سمت بایستند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
لذا ما میگذاریم تا همه بدونند و تصمیم بگیرند کدوم سمت بایستند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر حسین ابن علی(ع)🌱 بود میگفت:
اگر میخوای برای من عزاداری کنی، برای من سینه بزنی، برای من زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید این باشد: شمر امروز تو ترامپ و نتانیاهو است! شمر ۱۴۰۰ سال پیش مُرد، رفت!
شمر امروزت را بشناس…
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگر میخوای برای من عزاداری کنی، برای من سینه بزنی، برای من زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید این باشد: شمر امروز تو ترامپ و نتانیاهو است! شمر ۱۴۰۰ سال پیش مُرد، رفت!
شمر امروزت را بشناس…
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
زلزلههای بزرگ امروز جهان را لرزاند:
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در ۱۱ کیلومتری شمال ردوود ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا 🇺🇸
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در ۶۱ کیلومتری جنوبجنوبغربی پانگونا، پاپوآ گینه نو 🇵🇬
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۰ ریشتر در ۷۱ کیلومتری غربشمالغربی کاتودای، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۲۸ کیلومتری جنوبشرق فری، یونان 🇬🇷
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۱ کیلومتری شرق ال پالمارسیتو، مکزیک 🇲🇽
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۸ ریشتر در ۷۸ کیلومتری جنوبجنوبغربی لوماتیل، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۲۸۷ کیلومتری جنوب آمبون، اندونزی 🇮🇩
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۴۱ کیلومتری شمالشرق سان فرناندو، پرو 🇵🇪
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۸ کیلومتری شمالشمالشرق لا سرنا، شیلی 🇨🇱
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۱۷ کیلومتری جنوبجنوبشرق ال هویو، آرژانتین 🇦🇷
ژاپن ۶.۹ ریشتر
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در ۱۱ کیلومتری شمال ردوود ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا 🇺🇸
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در ۶۱ کیلومتری جنوبجنوبغربی پانگونا، پاپوآ گینه نو 🇵🇬
➡️ زلزلهای به بزرگی ۵.۰ ریشتر در ۷۱ کیلومتری غربشمالغربی کاتودای، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۲۸ کیلومتری جنوبشرق فری، یونان 🇬🇷
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در ۱ کیلومتری شرق ال پالمارسیتو، مکزیک 🇲🇽
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۸ ریشتر در ۷۸ کیلومتری جنوبجنوبغربی لوماتیل، فیلیپین 🇵🇭
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۲۸۷ کیلومتری جنوب آمبون، اندونزی 🇮🇩
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ۴۱ کیلومتری شمالشرق سان فرناندو، پرو 🇵🇪
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۸ کیلومتری شمالشمالشرق لا سرنا، شیلی 🇨🇱
➡️ زلزلهای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ۱۷ کیلومتری جنوبجنوبشرق ال هویو، آرژانتین 🇦🇷
ژاپن ۶.۹ ریشتر
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اوایل شهادت آقا این کلیپ از جناب آقای خوش چشم منتشر شد که آقا در مورد فتنه مسئولین صحبت کردند
الان برای همگان مشخص شد که کودتا بر علیه رهبری واقعیت داشته و فتنه مسئولین همینه است که داریم میبینیم و میشنویم .....
الان
مردم انقلابی همه جوره پای کار هستن
این مسئولین هستن که یکی یکی دارن خلاف قوانین کشور و خلاف حرفهای رهبر عمل میکنند
هرکس به طریقی..
وقتی ولی فقیه ما فرمودند
بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم
همه یک صدا باید حرف رهبر خود را فریاد بزنیم....
بازگشت به نظر رهبر ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
الان برای همگان مشخص شد که کودتا بر علیه رهبری واقعیت داشته و فتنه مسئولین همینه است که داریم میبینیم و میشنویم .....
الان
مردم انقلابی همه جوره پای کار هستن
این مسئولین هستن که یکی یکی دارن خلاف قوانین کشور و خلاف حرفهای رهبر عمل میکنند
هرکس به طریقی..
وقتی ولی فقیه ما فرمودند
بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم
همه یک صدا باید حرف رهبر خود را فریاد بزنیم....
بازگشت به نظر رهبر ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهید طهرانی مقدم:امروز هرکسی برای امامحسین(ع) گریه کند ولی هرجایی که هست نتواند آقا را کمک کند، من میگویم توی سرت بخورد، تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حجت الاسلام عابدینی:
“ اینکه ما با اجازه دشمن به حقمان برسیم بسیار تلخ است “
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
“ اینکه ما با اجازه دشمن به حقمان برسیم بسیار تلخ است “
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
۲۰ میلیون بشکه نفتی که پزشکیان بخاطرش سر سپاه منت گذاشت طلب خود سپاه بود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👍2
♨️ریشدار و بیریش ندارد؛ لیبرالیسم را با عملش بشناسید
دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔸لیبرالیسم در سیاست خارجی را میبینید که ریشدار و بی ریش نمیشناسد؟ مسئله در اقتصاد نیز همین است.
🔸قاطبه جریان انقلابی در سیاست خارجی به این شناخت رسیده است که لیبرالها را با قول و فعلشان بشناسد، نه با اردوگاه سیاسیشان. امید است در اقتصاد نیز چنین شود.
🔸لیبرالیسم چنان خطر بزرگی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها درباره آن انذار داد. آیت الله منتظری را از رهبری آینده عزل کرد با این استدلال که شما بعد از من کشور را به دست لیبرالها میسپارید. میفرمود تا من زنده هستم اجازه نخواهم داد کشور به دست لیبرالها بیفتد.
🔸لیبرالیسم، بزرگترین خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند. باید آن را شناخت و فارغ از ظاهر و جناح و اردوگاه و قبیله، با آن مبارزه کرد.
باید برخاست...
انقلابی میخواهیم برای پاکسازی انقلابمان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔸لیبرالیسم در سیاست خارجی را میبینید که ریشدار و بی ریش نمیشناسد؟ مسئله در اقتصاد نیز همین است.
🔸قاطبه جریان انقلابی در سیاست خارجی به این شناخت رسیده است که لیبرالها را با قول و فعلشان بشناسد، نه با اردوگاه سیاسیشان. امید است در اقتصاد نیز چنین شود.
🔸لیبرالیسم چنان خطر بزرگی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها درباره آن انذار داد. آیت الله منتظری را از رهبری آینده عزل کرد با این استدلال که شما بعد از من کشور را به دست لیبرالها میسپارید. میفرمود تا من زنده هستم اجازه نخواهم داد کشور به دست لیبرالها بیفتد.
🔸لیبرالیسم، بزرگترین خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند. باید آن را شناخت و فارغ از ظاهر و جناح و اردوگاه و قبیله، با آن مبارزه کرد.
باید برخاست...
انقلابی میخواهیم برای پاکسازی انقلابمان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👍2
رئیس جمهور محترم این جمله را مدام تکرار میکند: «هر کسی مدعی است میتواند، ما بستر را آماده میکنیم تا بیاید و مشکل را حل کند. این گوی و این میدان، بستان بزن !»
-------------------------
آقای رئیس جمهور محترم : ۶۸۵ روز پیش (مرداد ۱۴۰۳) بستۀ ۵۰ صفحهای اصلاح سیاستهای ارزی با امضای ۱۳۰ نمایندۀ مجلس را تحویل جنابعالی دادیم، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکردهایم.
اگر چنانچه قادر به اجرای سیاستهای پیشنهادی نبودید، چرا به امضاکنندگان نگفتید : «این گوی و این میدان، بیا بستان بزن!»
جنابعالی نمیتوانید ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت خود را با تکرار چنین جملاتی تطهیر کنید.
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
-------------------------
آقای رئیس جمهور محترم : ۶۸۵ روز پیش (مرداد ۱۴۰۳) بستۀ ۵۰ صفحهای اصلاح سیاستهای ارزی با امضای ۱۳۰ نمایندۀ مجلس را تحویل جنابعالی دادیم، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکردهایم.
اگر چنانچه قادر به اجرای سیاستهای پیشنهادی نبودید، چرا به امضاکنندگان نگفتید : «این گوی و این میدان، بیا بستان بزن!»
جنابعالی نمیتوانید ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت خود را با تکرار چنین جملاتی تطهیر کنید.
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
⭕️ با پیگیری قوه قضائیه ۶.۵ میلیارد دلار ارز خارج شده صادراتی به داخل کشور برگشت.
یعنی بیشتر از ارز بلوکه شده در قطر!
نه اختیار هزینه اش با آمریکاست نه مجبوریم با آن فقط ذرت و کنجاله آمریکایی بخریم.
ظاهرا هنوز بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فرار ارزی باقی مانده است.
تنگه ارز مثل تنگه هرمز!
✍️سید نظام الدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یعنی بیشتر از ارز بلوکه شده در قطر!
نه اختیار هزینه اش با آمریکاست نه مجبوریم با آن فقط ذرت و کنجاله آمریکایی بخریم.
ظاهرا هنوز بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فرار ارزی باقی مانده است.
تنگه ارز مثل تنگه هرمز!
✍️سید نظام الدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
💢در تداوم کودتای پارلمانی و محدود کردن نمایندگان در استفاده از ابزارهای قانونی خود، امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ همچنان گزینۀ «نظارت-استیضاح» و «بیانیه» از دسترس نمایندگان خارج است!
ملت شریف ایران :
رفتار مسئولان را دقیقا رصد کنید و در دور بعدی به #کودتاچیان و تضعیفکنندگان جایگاه نمایندگی مردم در مجلس رای ندهید!
انشالله قرار ما با نمایندگان عزیز روز یکشنبه ۷ تیرماه ساعت ۸ صبح در مکان مجلس شورای اسلامی
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ملت شریف ایران :
رفتار مسئولان را دقیقا رصد کنید و در دور بعدی به #کودتاچیان و تضعیفکنندگان جایگاه نمایندگی مردم در مجلس رای ندهید!
انشالله قرار ما با نمایندگان عزیز روز یکشنبه ۷ تیرماه ساعت ۸ صبح در مکان مجلس شورای اسلامی
✍دکتر حسین صمصامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تعجبی ندارد اگر ترامپ و اطرافیانش مردم ایران را گرسنه خطاب میکنند؛ وقتی برخی مسئولان داخلی بارها از این واژه استفاده کردهاند!
بسیاری از این کلیدواژهها ابتدا در داخل تولید و سپس توسط دشمن به کار گرفته میشوند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بسیاری از این کلیدواژهها ابتدا در داخل تولید و سپس توسط دشمن به کار گرفته میشوند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 مذاکره با «منعطفها»
اظهارات مداخلهجویانه روبیو درباره ایران:
🔹نظام ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال رهبری میشود. این چیزی است که همیشه توسط آن رهبری شده و همچنان توسط آن رهبری میشود.
🔹آنها افرادی را در شاخههای سیاسی دارند که به نظر انعطافپذیرتر و مایلتر به همکاری با ما هستند. اینها کسانی هستند که ما با آنها مذاکره میکنیم.
آقایان
خجالت بکشید
دشمن روی شما حساب ویژه باز کرده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اظهارات مداخلهجویانه روبیو درباره ایران:
🔹نظام ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال رهبری میشود. این چیزی است که همیشه توسط آن رهبری شده و همچنان توسط آن رهبری میشود.
🔹آنها افرادی را در شاخههای سیاسی دارند که به نظر انعطافپذیرتر و مایلتر به همکاری با ما هستند. اینها کسانی هستند که ما با آنها مذاکره میکنیم.
آقایان
خجالت بکشید
دشمن روی شما حساب ویژه باز کرده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
کار دست مردم است
▪️مشکلی که در آن زمان وجود داشت، و امروز هم وجود دارد، این است که همین امیرالمؤمنینی را که در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد، توانستند در موارد زیادی از رسیدن به هدف، مانع بشوند؛ یعنی راهی پیدا کردند که امروز ما به این راه میگوییم «جنگ نرم».
▪️بعضی خیال میکنند این حوادث، این تهمتها، این فریبها، این خباثتها، این نفوذها مال امروز است؛ نه، زمان امیرالمؤمنین هم همینها عامل بودند.
▪️کار دست مردم است؛ ولیّ خدا بدون کمک مردم که کاری نمیتواند بکند: هُوَ الَّذی اَیَّدَکَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنین.
▪️دشمن در مقابل شجاعت امیرالمؤمنین و قدرت امیرالمؤمنین و ارادهی پولادین امیرالمؤمنین چارهای نداشت جز اینکه پناه ببرد به فریبِ محیط پیرامونیِ امیرالمؤمنین که در جنگ صفّین این کار با سرِ نیزه کردن قرآنها حاصل شد؛ بعد از آن هم اتّفاق افتاد، زمان امام حسن هم اتّفاق افتاد.
رهبر شهید انقلاب اسلامی
#وتر_موتور
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▪️مشکلی که در آن زمان وجود داشت، و امروز هم وجود دارد، این است که همین امیرالمؤمنینی را که در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد، توانستند در موارد زیادی از رسیدن به هدف، مانع بشوند؛ یعنی راهی پیدا کردند که امروز ما به این راه میگوییم «جنگ نرم».
▪️بعضی خیال میکنند این حوادث، این تهمتها، این فریبها، این خباثتها، این نفوذها مال امروز است؛ نه، زمان امیرالمؤمنین هم همینها عامل بودند.
▪️کار دست مردم است؛ ولیّ خدا بدون کمک مردم که کاری نمیتواند بکند: هُوَ الَّذی اَیَّدَکَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنین.
▪️دشمن در مقابل شجاعت امیرالمؤمنین و قدرت امیرالمؤمنین و ارادهی پولادین امیرالمؤمنین چارهای نداشت جز اینکه پناه ببرد به فریبِ محیط پیرامونیِ امیرالمؤمنین که در جنگ صفّین این کار با سرِ نیزه کردن قرآنها حاصل شد؛ بعد از آن هم اتّفاق افتاد، زمان امام حسن هم اتّفاق افتاد.
رهبر شهید انقلاب اسلامی
#وتر_موتور
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
🔴 کسانی که با استناد به قوانین بینالمللی میگویند ایران حق اعمال حاکمیت و دریافت عوارض از #تنگه_هرمز را ندارد سواد تاریخی ندارند و نمیدانند که قوانین بینالمللی را قدرتهای فاتح جنگ جهانی دوم نوشتند!
باید با اقتدار خودمان، اعمال حاکمیت کنیم. قانون جنگل بر جهان حاکم است.
منتظر نباشید که دیگران حق و حقوق شما را به رسمیت بشناسند. خودتان باید با قدرت حق خودتان را بگیرید.
اعمال قواعد حقوقی ایران در تنگه هرمز در هیچ مجمع جهانی به رسمیت شمرده نخواهد شد. مگر اینکه با زور و اقتدار داخلی محقق شود.
مرحله اول تصویب طرح مدیریت ایران در مجلس است. وقتی خودمان به دست خودمان تعطیل مجلس را تعطیل کردیم عملاً پالس منفی به دشمن ارسال کردیم.
✍داود مدرسی یان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
باید با اقتدار خودمان، اعمال حاکمیت کنیم. قانون جنگل بر جهان حاکم است.
منتظر نباشید که دیگران حق و حقوق شما را به رسمیت بشناسند. خودتان باید با قدرت حق خودتان را بگیرید.
اعمال قواعد حقوقی ایران در تنگه هرمز در هیچ مجمع جهانی به رسمیت شمرده نخواهد شد. مگر اینکه با زور و اقتدار داخلی محقق شود.
مرحله اول تصویب طرح مدیریت ایران در مجلس است. وقتی خودمان به دست خودمان تعطیل مجلس را تعطیل کردیم عملاً پالس منفی به دشمن ارسال کردیم.
✍داود مدرسی یان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔴بهای آمریکایی شدن
🔸پیرمرد، که سه چهار قلم مواد شوینده خریده بود پس از شنیدن قیمت چهار میلیونی، چشمهایش چهارتا شد و بلند بلند فحشی به «ملا» ها داد.
🔸برای کارمندانی که در طول سال، پس از چهار پنج برابر شدن قیمتها، فقط یکبار افزایش حقوق چند درصدی دارند، این وضعیت دردناک و قابل درک است.
🔸اما خیلیها درک نمیکنند این بهای آمریکایی شدن است و به ملاها ربطی ندارد.
🔸در ایرانی که به رنگ آمریکا در بیاید، حقوق ما به اندازه سابق خواهد ماند ولی همه چیز به قیمت دلاری جهانی جهش خواهد کرد.
🔸همان کاری که دولت درحال انجام آن است و روزبهروز قیمت خدمات و کالاها را رسماً افزایش میدهد.
🔸هر افزایش قیمتی بدون افزایش حقوق یعنی کودتا علیه مردم و انقلاب.
🔸در ایرانی که یک عده میخواهند، توهم خوشبختی و پولداری، آن هم بدون کار کردن به اندازه یک آمریکایی و پرداخت مالیات سنگین مثل آنها، موج میزند. اما ایرانی که آمریکا بر آن مسلط شود، فقط یک مستعمره ثروتمند است که مردمش نباید از منافع کشور استفاده کنند، باید نفت مفت به آمریکا بدهند که مردم آمریکا بنزین ارزان داشته باشند، باید مثل بنگلادشیها و خیلی کشورهای دیگر با روزی یک دلار و ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا زندگی کنند و هزینه آب و برق گران را بدهند، تا شهروند آمریکایی جنس ارزان به دستش برسد.
🔸اینطور نیست که آمریکایی کار کند، و ما با پول نفت بهترین تولیدات آمریکا را بخریم.
همان یونجه آمریکا هم به آخور آمریکا پرستان نخواهد رسید.
🔸آمریکایی شدن یعنی مثل لبنان، ارتش سلاح آمریکایی دستش باشد و در خیابان بچرخد اما اجازه نداشته باشد از مرزهای کشور دفاع کند.
🔸یعنی بانکها با جهان در ارتباط باشند و کارت ویزا و مسترکارت بدهند اما بعد مدتی، کل پول شما را ندهند و بگویند پول نداریم!
🔸یعنی مالیات سنگین بر درآمد، و نداشتن یک بیمه درمانی کافی، یعنی برای یک ویزیت و آزمایش و امآرآی یک ماه در نوبت بمانید.
🔸مزیتهای آمریکایی شدن بیشتر برای مسئولین و فرزندانشان است تا مردم. حتی دورریزهای سفره هم به مردم نخواهد رسید./حکمران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸پیرمرد، که سه چهار قلم مواد شوینده خریده بود پس از شنیدن قیمت چهار میلیونی، چشمهایش چهارتا شد و بلند بلند فحشی به «ملا» ها داد.
🔸برای کارمندانی که در طول سال، پس از چهار پنج برابر شدن قیمتها، فقط یکبار افزایش حقوق چند درصدی دارند، این وضعیت دردناک و قابل درک است.
🔸اما خیلیها درک نمیکنند این بهای آمریکایی شدن است و به ملاها ربطی ندارد.
🔸در ایرانی که به رنگ آمریکا در بیاید، حقوق ما به اندازه سابق خواهد ماند ولی همه چیز به قیمت دلاری جهانی جهش خواهد کرد.
🔸همان کاری که دولت درحال انجام آن است و روزبهروز قیمت خدمات و کالاها را رسماً افزایش میدهد.
🔸هر افزایش قیمتی بدون افزایش حقوق یعنی کودتا علیه مردم و انقلاب.
🔸در ایرانی که یک عده میخواهند، توهم خوشبختی و پولداری، آن هم بدون کار کردن به اندازه یک آمریکایی و پرداخت مالیات سنگین مثل آنها، موج میزند. اما ایرانی که آمریکا بر آن مسلط شود، فقط یک مستعمره ثروتمند است که مردمش نباید از منافع کشور استفاده کنند، باید نفت مفت به آمریکا بدهند که مردم آمریکا بنزین ارزان داشته باشند، باید مثل بنگلادشیها و خیلی کشورهای دیگر با روزی یک دلار و ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا زندگی کنند و هزینه آب و برق گران را بدهند، تا شهروند آمریکایی جنس ارزان به دستش برسد.
🔸اینطور نیست که آمریکایی کار کند، و ما با پول نفت بهترین تولیدات آمریکا را بخریم.
همان یونجه آمریکا هم به آخور آمریکا پرستان نخواهد رسید.
🔸آمریکایی شدن یعنی مثل لبنان، ارتش سلاح آمریکایی دستش باشد و در خیابان بچرخد اما اجازه نداشته باشد از مرزهای کشور دفاع کند.
🔸یعنی بانکها با جهان در ارتباط باشند و کارت ویزا و مسترکارت بدهند اما بعد مدتی، کل پول شما را ندهند و بگویند پول نداریم!
🔸یعنی مالیات سنگین بر درآمد، و نداشتن یک بیمه درمانی کافی، یعنی برای یک ویزیت و آزمایش و امآرآی یک ماه در نوبت بمانید.
🔸مزیتهای آمریکایی شدن بیشتر برای مسئولین و فرزندانشان است تا مردم. حتی دورریزهای سفره هم به مردم نخواهد رسید./حکمران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1