This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اظهارات پزشکیان و جیدی ونس درباره گرسنگی مردم ایران
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دکتر حسین کچویان: این عجیب است که در کشوری جنگ اتفاق بیفتد و درست بعد از هر تهاجمی، کلی انسان کشته بشوند، یک عدهٔ منحط که دقیقا بخش داخلی سلطهٔ غرب هستند بیایند بیانیه بدهند که باید الان انقلاب شود!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
واکنش حجت الاسلام محمد قمی به اظهارات عبدالناصر همتی: اظهارات کسی که هنوز اقتصاد کشور و معیشت مردم از مدیریت خسارتبارش زخم خورده، از صحبتهای ترامپ تاسفبارتر است
🔹آن سگ زرد و معاونین منحوسش دوباره زبان نجسشان را به تحقیر ایران باز کردند / تأسفبارتر اینکه خون قائد امت و هزاران شهید دیگر هم حریف بلاهت نمیشود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹آن سگ زرد و معاونین منحوسش دوباره زبان نجسشان را به تحقیر ایران باز کردند / تأسفبارتر اینکه خون قائد امت و هزاران شهید دیگر هم حریف بلاهت نمیشود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
مشاور قالیباف همان سوال منتقدین از تیم مذاکره کننده را از منتقدین پرسیده!
با همین مغالطه ها میخواهند منافع مردم را تامین کنند؟!
اول خودتان جواب بدید اینها دروغگو هستند یا راستگو؟
اگر دروغگو و بی اعتماد هستند پس چطور به امضا و توافقشان اعتماد میکنید و به دشمن امتیاز میدهید؟!
اگر راستگو هستند پس چرا ادعاهایشان را تکذیب میکنید؟!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
با همین مغالطه ها میخواهند منافع مردم را تامین کنند؟!
اول خودتان جواب بدید اینها دروغگو هستند یا راستگو؟
اگر دروغگو و بی اعتماد هستند پس چطور به امضا و توافقشان اعتماد میکنید و به دشمن امتیاز میدهید؟!
اگر راستگو هستند پس چرا ادعاهایشان را تکذیب میکنید؟!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡5👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی هنر و درایت شاعر با شرافت و زمانشناسیِ مداح با هم تلفیق بشه نتیجه میشه این اجرای زیبای سید رضا نریمانی
شعر و مداحیِ مورد تأکید و مورد پسندِ آقای شهید ما
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین اتفاق بست
تیغ خواص روی رگ گردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنه مذاکره حرف از ظرایف است
مالک علی الاصول علی خود مخالف است
گاهی عوام جامعه تاخیر میکنند
در بین مصلحت طلبان گیر میکنند
چشم خواص در پی نان معاویهست
در سینه خواص نشان معاویهست
تا عمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست
مالک به هوش باش و کنار علی بمان
میثم صبور باش و به دار علی بمان
عمار با اقامه تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن
ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی
مالک در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شعر و مداحیِ مورد تأکید و مورد پسندِ آقای شهید ما
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین اتفاق بست
تیغ خواص روی رگ گردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنه مذاکره حرف از ظرایف است
مالک علی الاصول علی خود مخالف است
گاهی عوام جامعه تاخیر میکنند
در بین مصلحت طلبان گیر میکنند
چشم خواص در پی نان معاویهست
در سینه خواص نشان معاویهست
تا عمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست
مالک به هوش باش و کنار علی بمان
میثم صبور باش و به دار علی بمان
عمار با اقامه تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن
ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی
مالک در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3❤2
برخیها با آب و تاب، برداشتهای شخصی آقای حدادعادل از پیام اخیر رهبری را بازنشر میکنند. همانها که تا چند روز قبل مدعی بودند باید به قالیباف که روزگاری رفیق آقامجتبی بوده و الآن نماینده تامّالإختیار ایشان است اعتماد کنیم.
گویا این عزیزان هنوز وارد دوران «پسا علیالأصول» نشدهاند. دورانی که دیگر روایتهای درِ گوشی و اخبار پشتپرده و فلانی از درون بیت آقا خبر آورده است و فلانی فامیل نزدیک آقاست پس بیشتر از شما از اسرار آقا مطلع هست و ... کمترین اعتباری ندارد.
کافی است یک مرور کوتاه انجام دهیم: عالیترین مسؤولان کشور (پزشکیان و قالیباف) مدعی بودند پروژه مذاکرات و تفاهم را در هماهنگی کامل با رهبر انقلاب جلو میبَرند. در مورد قالیباف که گفته میشد نماینده تامّالإختیار آقامجتبی است و اصلاً مگر میشود کاری بدون رضایت ولیفقیه انجام دهد. قالیباف گوشش به دهان رهبری است. اعتماد کنید.
رهبر انقلاب مردم را خطاب دادند و فرمودند نظرشان با نظر تمام این افراد متفاوت بوده است.
بزرگواران، در دوران «پسا علیالأصول» که نباید رفتارهای گذشته را تکرار کنید. دیگر نمیشود از عناوین مختلفِ نزدیک بودن به رهبری، از مردم بخواهید بجای توجه به اصول انقلاب و رهبری، عقل و گوش خود را به امثال شما بدهند. شمایی که در بدترین موقع، کذّاب بودنتان را خداوند آشکار کرد.
پینوشت: خطاب این نوشته به هیچ وجه شخص آقای حداد عادل نیست. ایشان به عنوان یک شهروند و شخصیت سیاسی حق دارند برداشت خود از پیام رهبری را بیان کنند. منظور ما به کسانی است که میخواهند روی نسبت ایشان با رهبری موجسواری کنند. دوران موجسواری گذشته است گرامیان.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
گویا این عزیزان هنوز وارد دوران «پسا علیالأصول» نشدهاند. دورانی که دیگر روایتهای درِ گوشی و اخبار پشتپرده و فلانی از درون بیت آقا خبر آورده است و فلانی فامیل نزدیک آقاست پس بیشتر از شما از اسرار آقا مطلع هست و ... کمترین اعتباری ندارد.
کافی است یک مرور کوتاه انجام دهیم: عالیترین مسؤولان کشور (پزشکیان و قالیباف) مدعی بودند پروژه مذاکرات و تفاهم را در هماهنگی کامل با رهبر انقلاب جلو میبَرند. در مورد قالیباف که گفته میشد نماینده تامّالإختیار آقامجتبی است و اصلاً مگر میشود کاری بدون رضایت ولیفقیه انجام دهد. قالیباف گوشش به دهان رهبری است. اعتماد کنید.
رهبر انقلاب مردم را خطاب دادند و فرمودند نظرشان با نظر تمام این افراد متفاوت بوده است.
بزرگواران، در دوران «پسا علیالأصول» که نباید رفتارهای گذشته را تکرار کنید. دیگر نمیشود از عناوین مختلفِ نزدیک بودن به رهبری، از مردم بخواهید بجای توجه به اصول انقلاب و رهبری، عقل و گوش خود را به امثال شما بدهند. شمایی که در بدترین موقع، کذّاب بودنتان را خداوند آشکار کرد.
پینوشت: خطاب این نوشته به هیچ وجه شخص آقای حداد عادل نیست. ایشان به عنوان یک شهروند و شخصیت سیاسی حق دارند برداشت خود از پیام رهبری را بیان کنند. منظور ما به کسانی است که میخواهند روی نسبت ایشان با رهبری موجسواری کنند. دوران موجسواری گذشته است گرامیان.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
مذاکرات هر نتیجهای که داشته باشد کارسازیِ این بزرگواران برای تفاهم در حافظهی تاریخ ثبت شد.
زمستون میره رو سیاهیش به ذغال میمونه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
زمستون میره رو سیاهیش به ذغال میمونه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4🥴1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر فکر میکنی مذاکره کار درستی بوده چرا یواشکی رفتی تو هئیت سینه زنی؟
اگر جرات داشتی عادی میومدی تا مردم ازت حمایت کنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگر جرات داشتی عادی میومدی تا مردم ازت حمایت کنند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌4😐3
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ حاج باقر قالیباف! سر بحث مذاکرات به ۴ تا کشور خیلی راحت بدون ماسک و کلاه رفت!
چی شده الان بین مردم خودمون ماسک و کلاه میزنه؟؟
🔻 ایشون خودشم میدونه کسی که مخالف نظر رهبری حرکت کنه بین مردم دیگه محبوبیتی نداره ولی برای حفظ جایگاه اجتماعی ش باید مجلس امام حسین بره و حتی سینه خیز هم به راهش ادامه خواهد داد...
اللهم جعل عواقب امورنا خیرا
قطعا عاقبت بخیر نخواهید شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چی شده الان بین مردم خودمون ماسک و کلاه میزنه؟؟
🔻 ایشون خودشم میدونه کسی که مخالف نظر رهبری حرکت کنه بین مردم دیگه محبوبیتی نداره ولی برای حفظ جایگاه اجتماعی ش باید مجلس امام حسین بره و حتی سینه خیز هم به راهش ادامه خواهد داد...
اللهم جعل عواقب امورنا خیرا
قطعا عاقبت بخیر نخواهید شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🔴آقای عراقچی دارید دقیقا چه کاری میکنید؟
🔹سپاه هرگونه عبور از تنگه هرمز از مسیری غیر از کریدور ایران را ممنوع کرده،
🔹آنوقت آقای عراقچی با همتای عمانی، از «ترتیبات موقت» برای عبور از کریدور عمانی سخن میگوید.
🔹به وزارت خارجه ما باشد، آخرش ترامپ از تنگه عوارض میگیرد.
#استیضاح عراقچی باید در اولین جلسه مجلس مطرح شود ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹سپاه هرگونه عبور از تنگه هرمز از مسیری غیر از کریدور ایران را ممنوع کرده،
🔹آنوقت آقای عراقچی با همتای عمانی، از «ترتیبات موقت» برای عبور از کریدور عمانی سخن میگوید.
🔹به وزارت خارجه ما باشد، آخرش ترامپ از تنگه عوارض میگیرد.
#استیضاح عراقچی باید در اولین جلسه مجلس مطرح شود ...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 مداحی ضد یزیدیان زمان سیدرضا نریمانی
▪️مالک بیا که دست علی را نفاق بست
▪️دل را معاویه به همین انتخاب بست
ای کاش در همه مجالس امروز، این شعر زیبا و پرمغز را اجرا میکردند.
مداحی باید همانطور که یقهٔ یزیدیان ۱۴۰۰ سال پیش رو میگیره، باید یقهٔ یزیدیان زمان حاضر رو هم بگیره، این میشه مداحی زنده و دین زنده.
نه مثل امثال حسین طاهری و میثم مطیعی که کاغذ بدن دستشون انشاء بخونند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▪️مالک بیا که دست علی را نفاق بست
▪️دل را معاویه به همین انتخاب بست
ای کاش در همه مجالس امروز، این شعر زیبا و پرمغز را اجرا میکردند.
مداحی باید همانطور که یقهٔ یزیدیان ۱۴۰۰ سال پیش رو میگیره، باید یقهٔ یزیدیان زمان حاضر رو هم بگیره، این میشه مداحی زنده و دین زنده.
نه مثل امثال حسین طاهری و میثم مطیعی که کاغذ بدن دستشون انشاء بخونند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
#مهم
📌زمین لرزههای شدید در سراسر کره زمین ادامه دارد. زمین لرزهای به بزرگی 6.5 ریشتر مجددا فیلیپین و دیگری به بزرگی 5.2 ریشتر پاکستان را لرزاند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📌زمین لرزههای شدید در سراسر کره زمین ادامه دارد. زمین لرزهای به بزرگی 6.5 ریشتر مجددا فیلیپین و دیگری به بزرگی 5.2 ریشتر پاکستان را لرزاند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2😢1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تجربه به ما نشان داده اگر در مقابل گرگ ایستادگی نکنی وحشیتر خواهد شد
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔹از آقایان مسئولین شنیدم که خودشان هم بر این باورند که جنگ بعدی هم در راه است.
🔹بعضی از مفاد تفاهم نامه سوءتفاهم است. رهبری میگوید همین شروط که به عنوان پیش شرط مشخص شده هم عملی نمیشود.
🔹سؤال این است که آقای پزشکیان چگونه تعهد میکند که آمریکا شروط را انجام بدهد؟ ایشان از طرف ترامپ تضمین میدهد؟ از کجا معلوم انجام بشود.
🔹رهبری نظرش این است که بر حسب تجربه مذاکرات نتیجه نخواهد داشت. مذاکره را ما چند بار امتحان کردیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔹از آقایان مسئولین شنیدم که خودشان هم بر این باورند که جنگ بعدی هم در راه است.
🔹بعضی از مفاد تفاهم نامه سوءتفاهم است. رهبری میگوید همین شروط که به عنوان پیش شرط مشخص شده هم عملی نمیشود.
🔹سؤال این است که آقای پزشکیان چگونه تعهد میکند که آمریکا شروط را انجام بدهد؟ ایشان از طرف ترامپ تضمین میدهد؟ از کجا معلوم انجام بشود.
🔹رهبری نظرش این است که بر حسب تجربه مذاکرات نتیجه نخواهد داشت. مذاکره را ما چند بار امتحان کردیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
چیزی که مطیعی از آن صحبت نمیکند:
1️⃣ همسان نبودن نظر مسئولین با نظر امام سید مجتبی خامنه ای
2️⃣ خلاف عقل و شرف و غیرت بودن مذاکره از موضع نابرابر بر طبق بیانات آخرین سخنرانی رهبری شهید
3️⃣ عدم اجرای مفاد همان تفاهمنامه ناقص توسط دشمن
و پشت نظامیانی که محبوب همه هستند پنهان میشود و اینکه بگوییم هدفش پرت کردن توجهات از مفادی است که در حال بسته شدن است؛ بیراه نیست
مثل یونجه امریکایی!
✍ محمد عقلایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
1️⃣ همسان نبودن نظر مسئولین با نظر امام سید مجتبی خامنه ای
2️⃣ خلاف عقل و شرف و غیرت بودن مذاکره از موضع نابرابر بر طبق بیانات آخرین سخنرانی رهبری شهید
3️⃣ عدم اجرای مفاد همان تفاهمنامه ناقص توسط دشمن
و پشت نظامیانی که محبوب همه هستند پنهان میشود و اینکه بگوییم هدفش پرت کردن توجهات از مفادی است که در حال بسته شدن است؛ بیراه نیست
مثل یونجه امریکایی!
✍ محمد عقلایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
تداوم نقض تفاهمنامه| ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای این رژیم امروز جمعه، ۷ تن از نیروهای حزبالله را در جنوب لبنان به شهادت رساندند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4
ما ترامپ و ونس را دروغگو که میدانیم، هیچ؛ بلکه شقیترین اشقیا زمانه میدانیم. ما به مذاکرات نقد میکنیم، چرا که نقض تفاهم را میبینیم. چرا که اصول زیر پای گذاشته شده رهبری را میبینیم.
اما بد نیست که شما نیز عکس این سوال را جواب دهید: چرا با کسانی که مرتب دروغ میگویند مذاکره میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اما بد نیست که شما نیز عکس این سوال را جواب دهید: چرا با کسانی که مرتب دروغ میگویند مذاکره میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خطای محاسباتی به بلندای تاریخ
🔹۵۰ سال پیش میگفتند نهضت آقا روح الله شکست میخورد، چگونه میخواهد مقابل نظام طاغوتی پهلوی که پشتوانه او کفرجهانی و ابرقدرتهای عالم هستند، پیروز شود؟!
🔹برخی هم میگفتند پاسخ خونهایی که ریخته شده است را آقای خمینی چگونه میخواهد بدهد؟!
🔹متحجرهای آن دوران به خیال حفاظت از دماء مسلمین با طاغوت و کفرجهانی سازش کردند!
🔹امروز هم برخی میگویند چگونه دربرابر آمریکا، ابرقدرت جهانی که با یک بمب اتم میتواند ما را محو کند،مقاومت کنیم؟
ما با تفاهم و سازش جان مردم را نجات میدهیم،ایران را حفظ میکنیم!
🔺مگر آن روز که آمریکا و ایادی او را از ایران اخراج کردیم او ابرقدرت نبود؟
مگر سلاح ما آن روز غیر از الله اکبر چیز دیگری بود؟
آن روز ما هیچ نداشتیم، اتکای ما فقط به پروردگار عالم بود لذا پیروز شدیم، آیا امروز خدا مرده یا ما را فراموش کرده است که از آمریکا میهراسید اما از خشم پرودگار هراسی ندارید؟!
🔻این جریان ترسو و عافیت طلب به بلندای تاریخ عمر دارد!
🔸روزگاری فرعون ابرقدرت بود،موسی کلیم الله (ع) را از درگیری با فرعون نهی میکردند!
🔸روزگاری در عهد نبی اکبرم(ص) روم ابرقدرت بود رسول الله را از درگیری با روم نهی میکردند!
🔸روزگاری هم یزید ابرقدرت بود،اباعبدالله (ع) را از درگیری با یزید نهی میکردند!
از نهضت موسی کلیم الله تا نهضت نبی اکرم و نهضت حسینی تا نهضت خمینی قدرت ابرقدرتها پوشالی بود، ابرقدرت حقیقی عالم فقط وجود ذات اقدس الهی است!
✍امیرحسین شریفی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹۵۰ سال پیش میگفتند نهضت آقا روح الله شکست میخورد، چگونه میخواهد مقابل نظام طاغوتی پهلوی که پشتوانه او کفرجهانی و ابرقدرتهای عالم هستند، پیروز شود؟!
🔹برخی هم میگفتند پاسخ خونهایی که ریخته شده است را آقای خمینی چگونه میخواهد بدهد؟!
🔹متحجرهای آن دوران به خیال حفاظت از دماء مسلمین با طاغوت و کفرجهانی سازش کردند!
🔹امروز هم برخی میگویند چگونه دربرابر آمریکا، ابرقدرت جهانی که با یک بمب اتم میتواند ما را محو کند،مقاومت کنیم؟
ما با تفاهم و سازش جان مردم را نجات میدهیم،ایران را حفظ میکنیم!
🔺مگر آن روز که آمریکا و ایادی او را از ایران اخراج کردیم او ابرقدرت نبود؟
مگر سلاح ما آن روز غیر از الله اکبر چیز دیگری بود؟
آن روز ما هیچ نداشتیم، اتکای ما فقط به پروردگار عالم بود لذا پیروز شدیم، آیا امروز خدا مرده یا ما را فراموش کرده است که از آمریکا میهراسید اما از خشم پرودگار هراسی ندارید؟!
🔻این جریان ترسو و عافیت طلب به بلندای تاریخ عمر دارد!
🔸روزگاری فرعون ابرقدرت بود،موسی کلیم الله (ع) را از درگیری با فرعون نهی میکردند!
🔸روزگاری در عهد نبی اکبرم(ص) روم ابرقدرت بود رسول الله را از درگیری با روم نهی میکردند!
🔸روزگاری هم یزید ابرقدرت بود،اباعبدالله (ع) را از درگیری با یزید نهی میکردند!
از نهضت موسی کلیم الله تا نهضت نبی اکرم و نهضت حسینی تا نهضت خمینی قدرت ابرقدرتها پوشالی بود، ابرقدرت حقیقی عالم فقط وجود ذات اقدس الهی است!
✍امیرحسین شریفی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 دکتر سید یاسر جبرائیلی:
"معلوم شد تحت ولایت کار نمی کردند"
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
"معلوم شد تحت ولایت کار نمی کردند"
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
📌«عبرتگیری از عاشورا این است که نگذاریم روح انقلاب در جامعه منزوی و فرزند انقلاب گوشهگیر شود.»
رهبر شهید ۱۳۷۱/۰۴/۲۲
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رهبر شهید ۱۳۷۱/۰۴/۲۲
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
تهاتر پول بلوکه شده با غله #آمریکا؛ یعنی مفتفروشی #امنیت_غذایی به باجدهندهای که نظارت کامل بر خرج پول ما دارد. #ذرت، #سویا، #یونجه و #گندم که اروپا هم ازش نمیخرد، قرار است سفره ما را پر کند؛ آن هم بدون نظارت، با محصولات تراریخته و در ازای نابودی کشاورز ایرانی. این نه معامله، که باجخواهی نرم است.
✍علیرضا غلامشاهی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍علیرضا غلامشاهی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2