This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اُستاد حسن رحیم پور اَزغدی:
تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح حرف میزنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح حرف میزنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
آقای میثم مطیعی؛
تمام انحرافات و کارسازیهایی که در ۱۰۰ روز اخیر به نفع جریان وفاق انجام دادی یک طرف.
جابجاییِ مسألهی اصلیِ اقدامِ خلافِ علیالاصولِ مسؤولانِ ارشد کشور و هماهنگنَمایی با رهبری با یک مسألهی دستهچندمِ نقد فرماندهان نظامی که مشخص هم نیست چقدر واقعیت داشته باشد یک طرف.
اگر اولی را فراموش کنیم جابجایی مسائل اصلی و فرعی را فراموش نخواهیم کرد.
اینکه با تندخویی و توودهنی زدن به فرزندان انقلاب که بخش عمدهی نقدشان به تصمیمگیران سیاسی است و نَه به فرماندهان نظامی، بخواهی برای برخی شخصیتهایی که به آنان وابستگی داری حاشیهی امن ایجاد کنی را بر پیشانیات ثبت خواهیم کرد.
این دیگر فحش به فلانی و بهمانی نیست که بگوییم سلیقهی سیاسی است. این جابجایی یک مسأله کلان و تأثیرگذار بر سرنوشت انقلاب با یک مسألهی دستهچندم است که تازه همان هم معلوم نیست چقدر اتفاق افتاده.
جالب است که با اعلام نظر علیالأصول رهبر انقلاب حتّی یک تلنگر کوچک هم نخوردهای. و همچنان با سر به همان مسیری که میگفتید همه چیز با رهبری هماهنگ است ادامه میدهی.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تمام انحرافات و کارسازیهایی که در ۱۰۰ روز اخیر به نفع جریان وفاق انجام دادی یک طرف.
جابجاییِ مسألهی اصلیِ اقدامِ خلافِ علیالاصولِ مسؤولانِ ارشد کشور و هماهنگنَمایی با رهبری با یک مسألهی دستهچندمِ نقد فرماندهان نظامی که مشخص هم نیست چقدر واقعیت داشته باشد یک طرف.
اگر اولی را فراموش کنیم جابجایی مسائل اصلی و فرعی را فراموش نخواهیم کرد.
اینکه با تندخویی و توودهنی زدن به فرزندان انقلاب که بخش عمدهی نقدشان به تصمیمگیران سیاسی است و نَه به فرماندهان نظامی، بخواهی برای برخی شخصیتهایی که به آنان وابستگی داری حاشیهی امن ایجاد کنی را بر پیشانیات ثبت خواهیم کرد.
این دیگر فحش به فلانی و بهمانی نیست که بگوییم سلیقهی سیاسی است. این جابجایی یک مسأله کلان و تأثیرگذار بر سرنوشت انقلاب با یک مسألهی دستهچندم است که تازه همان هم معلوم نیست چقدر اتفاق افتاده.
جالب است که با اعلام نظر علیالأصول رهبر انقلاب حتّی یک تلنگر کوچک هم نخوردهای. و همچنان با سر به همان مسیری که میگفتید همه چیز با رهبری هماهنگ است ادامه میدهی.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توصیه آصفی سخنگوی پیشین وزارت خارجه به تیم مذاکرات؛ پاسخ ادعاهای ونس با «منبع آگاه» کافی نیست!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 اظهارات جدید کامران غضنفری، نماینده تهران خطاب به پزشکیان/ از تهدید به استعفا تا جلوگیری از پاسخ نظامی نیروهای مسلح به باکو!
چرا زمانی که ۲ ناو جنگی آمریکایی وارد تنگه هرمز شدند و نیروهای مسلح قصد انهدام آنهارا داشتند گفتید که درصورت انهدام ناو های آمریکایی از ریاست جمهوری استعفا خواهید داد؟!
🔸چرا بدون اجازه رهبری آتشبس را پذیرفتید؟ همانگونه که در جنگ ۱۲ روزه آتشبس را پذیرفتید و اسرائیل را از نابودی نجات دادید، اینبارهم با پذیرش آتشبس آمریکا و اسرائیل را از ضربات موشکهای ما نجات دادید!
🔸شما نامه گستاخانه و بیادبانه ۲۹ فروردین خطاب به رهبری را امضا کردید/ در این نامه مدعی شدید تابآوری جامعه ضعيف شده و گفتید ادامه این وضعیت(جنگ) مانع جدی ادامه خدمت در این جایگاه(ریاست جمهوری) است!
🔸آقای پزشکیان به خوبی میدانید رژیم الهام علیاف صهیونیست هم در ماجرای ترور شهید رئیسی و هم در جنگ ۱۲ روزه همدست آمریکا و اسرائیل بود اما چرا زمانی که نیروهای مسلح ما میخواستند درس پشیمان کنندهای به باکو بدهند جلوی این کار را گرفتید؟!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چرا زمانی که ۲ ناو جنگی آمریکایی وارد تنگه هرمز شدند و نیروهای مسلح قصد انهدام آنهارا داشتند گفتید که درصورت انهدام ناو های آمریکایی از ریاست جمهوری استعفا خواهید داد؟!
🔸چرا بدون اجازه رهبری آتشبس را پذیرفتید؟ همانگونه که در جنگ ۱۲ روزه آتشبس را پذیرفتید و اسرائیل را از نابودی نجات دادید، اینبارهم با پذیرش آتشبس آمریکا و اسرائیل را از ضربات موشکهای ما نجات دادید!
🔸شما نامه گستاخانه و بیادبانه ۲۹ فروردین خطاب به رهبری را امضا کردید/ در این نامه مدعی شدید تابآوری جامعه ضعيف شده و گفتید ادامه این وضعیت(جنگ) مانع جدی ادامه خدمت در این جایگاه(ریاست جمهوری) است!
🔸آقای پزشکیان به خوبی میدانید رژیم الهام علیاف صهیونیست هم در ماجرای ترور شهید رئیسی و هم در جنگ ۱۲ روزه همدست آمریکا و اسرائیل بود اما چرا زمانی که نیروهای مسلح ما میخواستند درس پشیمان کنندهای به باکو بدهند جلوی این کار را گرفتید؟!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1👍1
واقعا مایه تاسف عمیق است که آقای دکتر قالیباف خطاب به دیکتاتور باکو گفته شما در روزهای جنگ کنار ما ایستادید. آیا ایشان از همکاری نظامی و اطلاعاتی باکو با اسرائیل در کودتای دی ماه و دو جنگ اخیر علیه ایران اطلاع ندارد؟ در این موارد که حتی نمایندگان مختلف مجلس هم اظهارنظر کرده اند!! ایشان اطلاع ندارد که رژیم صهیونیستی همکاری های گسترده نظامی و اطلاعاتی و اقتصادی و امنیتی با باکو دارد و در برخی نقاط مرزی باکو با ایران مستقر است. آقای قالیباف از همکاری سایبری باکو با اسراییل، حضور عمیق موساد در سازمان امنیت باکو، تبدیل باکو به مرکز دستکاری هویتی و فرهنگی و مذهبی و تمدنی استان های آذری نشین ایران و به خصوص تبریز بی خبر است؟ ایشان نمی داند مؤمنان باکو تا چه حد برای عزاداری در محرم در عذاب هستند و امسال حتی روضه خوان های درباری نیز اجازه برگزاری مراسم محرم را نداشتند؟ ایشان نمی داند وقتی چند نفر معدود خواستند برای همدردی با ایران در جریان جنگ اخیر و شهادت رهبری معظم جلوی سفارت ایران در باکو گل بگذارند پلیس باکو ریخت جلوی درب خانه آنها و برق منازلشان را قطع کرد؟
آیا آقای قالیباف از فتنه کریدور جعلی زنگزور و تلاش برای خفگی ژئوپلتیک ایران با طراحی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و اجرای باکو و ترکیه بی اطلاع است؟ آیا رئیس مجلس ایران نمی داند تکمیل این کریدور ایران را با سیلی از تکفیری ها، تجزیه طلبان پانترک، نیروهای ناتو، منافقین خلق و .... همسایه خواهد کرد و هدف تجزیه ایران از شمال غرب است؟
چرا هر بار مسئولی از ایران به باکو می رود چنین تعارفات بی اساسی را تکه پاره می کند و باعث میشود علیف حس کند می تواند با ایران گستاخانه تر برخورد کرده و به جای عذرخواهی بابت غلط های قبلی، برای غلط های اضافی بیشتر نقشه بکشد؟ چرا این فرد را که تا بن دندان ضدایرانی فکر می کند و خود را به تسلیحاتی کاملا متناسب با درگیری با ایران مجهز کرده، به طمع می اندازید و این تصور را در او تقویت می کنید که هر چقدر هم نسبت به ایران جسارت کند، باز هم آزادی عمل خواهد داشت؟
همه لطف!! علیف همدستی با اسرائیل برای حمله به ظرفیت های کریدوری و نظامی مشترک بین ایران و روسیه در دریای کاسپین و نابودی آنها بوده تا ایران بخش ناچیزی از نیازهای خود را از مسیر ترانزیتی باکو تأمین کند و ما قطعا در آینده نزدیک هزینه دردناک این وابستگی مشکوک را خواهیم پرداخت.
متاسفانه بارها در این مورد تذکر داده شده، ولی ظاهرا گوش شنوایی وجود ندارد. شک نکنید در جنگ بعدی یکی از مسیرهای تجاوز زمینی احتمالی آمریکا و اسرائیل به ایران از خاک باکو است. البته ایران هر روز زیرساخت های محل تجمع گروه های تجزیه طلب کرد را بمباران می کند، چون آنها در ایران لابی ندارند و لابی پانترک علیف هم همه توجهات را به سمت کردستان عراق سوق داده. ولی فتنه بسیار بزرگی از سمت باکو که لانه اسرائیل شده نیز ایران را تهدید می کند و هر چه دیرتر این واقعیت درک شده و برای خنثی کردن آن اقدام شود، ایران هزینه بیشتری خواهد پرداخت!
«Ehsan_Movahedian»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آیا آقای قالیباف از فتنه کریدور جعلی زنگزور و تلاش برای خفگی ژئوپلتیک ایران با طراحی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و اجرای باکو و ترکیه بی اطلاع است؟ آیا رئیس مجلس ایران نمی داند تکمیل این کریدور ایران را با سیلی از تکفیری ها، تجزیه طلبان پانترک، نیروهای ناتو، منافقین خلق و .... همسایه خواهد کرد و هدف تجزیه ایران از شمال غرب است؟
چرا هر بار مسئولی از ایران به باکو می رود چنین تعارفات بی اساسی را تکه پاره می کند و باعث میشود علیف حس کند می تواند با ایران گستاخانه تر برخورد کرده و به جای عذرخواهی بابت غلط های قبلی، برای غلط های اضافی بیشتر نقشه بکشد؟ چرا این فرد را که تا بن دندان ضدایرانی فکر می کند و خود را به تسلیحاتی کاملا متناسب با درگیری با ایران مجهز کرده، به طمع می اندازید و این تصور را در او تقویت می کنید که هر چقدر هم نسبت به ایران جسارت کند، باز هم آزادی عمل خواهد داشت؟
همه لطف!! علیف همدستی با اسرائیل برای حمله به ظرفیت های کریدوری و نظامی مشترک بین ایران و روسیه در دریای کاسپین و نابودی آنها بوده تا ایران بخش ناچیزی از نیازهای خود را از مسیر ترانزیتی باکو تأمین کند و ما قطعا در آینده نزدیک هزینه دردناک این وابستگی مشکوک را خواهیم پرداخت.
متاسفانه بارها در این مورد تذکر داده شده، ولی ظاهرا گوش شنوایی وجود ندارد. شک نکنید در جنگ بعدی یکی از مسیرهای تجاوز زمینی احتمالی آمریکا و اسرائیل به ایران از خاک باکو است. البته ایران هر روز زیرساخت های محل تجمع گروه های تجزیه طلب کرد را بمباران می کند، چون آنها در ایران لابی ندارند و لابی پانترک علیف هم همه توجهات را به سمت کردستان عراق سوق داده. ولی فتنه بسیار بزرگی از سمت باکو که لانه اسرائیل شده نیز ایران را تهدید می کند و هر چه دیرتر این واقعیت درک شده و برای خنثی کردن آن اقدام شود، ایران هزینه بیشتری خواهد پرداخت!
«Ehsan_Movahedian»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر من تا یک ماه پیش میگفت میخوام برم آمریکا انیمیشنسازی کنم، الان «مرگ بر آمریکا» رو میمفهمه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♨️شام غریبان پارسال و امسال دو تن از نوگلان شهید شجره طیبه میناب💔
📌علی و مهیا سالاری بهمراه مادرشان خیلی مظلومانه به شهادت رسیدند🥀
✍️راستی، انتقام و خونخواهی رهبر جهان اسلام که به جای خود، اما ذهنمان درگیر است و قلبمان میسوزد که چطور برخی دلشان آمد بجای انتقام این بچههای معصوم و مظلوم، بروند آن تفاهمنامه کذایی را با یزید زمان امضا کنند و بجای خونبها، وعده یونجه و ذرت از قاتل بیرحم بگیرند؟!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📌علی و مهیا سالاری بهمراه مادرشان خیلی مظلومانه به شهادت رسیدند🥀
✍️راستی، انتقام و خونخواهی رهبر جهان اسلام که به جای خود، اما ذهنمان درگیر است و قلبمان میسوزد که چطور برخی دلشان آمد بجای انتقام این بچههای معصوم و مظلوم، بروند آن تفاهمنامه کذایی را با یزید زمان امضا کنند و بجای خونبها، وعده یونجه و ذرت از قاتل بیرحم بگیرند؟!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🩸درس عاشورا #ایستادن و #تسلیم_نشدن است
«حسين بن على» در دنیایی از دین دفاع کرد که در آن تنها بود. بزرگان بنیهاشم و آقازادگانِ اسلام با حسین(ع) همراهی نکردند. تا لحظه آخر اگر تصمیم میگرفت تسلیم شود، یزیدیها حاضر بودند با او بسازند، اما تسلیم نشد. کسی گمان نکند با پایان جنگ، مبارزه با کفر و استکبار تمام شد. مبارزه ایمانی با دشمنی که اسلام را تحمل نمیکند ادامه دارد.
🎙 رهبر شهید انقلاب
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
«حسين بن على» در دنیایی از دین دفاع کرد که در آن تنها بود. بزرگان بنیهاشم و آقازادگانِ اسلام با حسین(ع) همراهی نکردند. تا لحظه آخر اگر تصمیم میگرفت تسلیم شود، یزیدیها حاضر بودند با او بسازند، اما تسلیم نشد. کسی گمان نکند با پایان جنگ، مبارزه با کفر و استکبار تمام شد. مبارزه ایمانی با دشمنی که اسلام را تحمل نمیکند ادامه دارد.
🎙 رهبر شهید انقلاب
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
➕ در فتنهی مداحان که در سال ۱۴۰۵ شکل گرفت، رفوزهترین چهرهی سرشناس در میان مداحان [ از نگاه من ] «میثم میطعی» بود. از نوشابه باز کردنش برای بیحجابها گرفته تا یقهدرانیاش بر سر مومنین و دلواپسان.
چهره اثرگذاری که مُفت اعتبارش را باخت.
چهره اثرگذاری که مُفت اعتبارش را باخت.
👍3🤔2🥴1