🔺مردم برای دریافت سود یا ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند
🔹سخنگوی سهام عدالت: فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری است
🔹مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.
@didebane_enghelab ak
🔹سخنگوی سهام عدالت: فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری است
🔹مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.
@didebane_enghelab ak
👍3
آقای رئیس جمهور
امیدواریم که متن این نامه صحت نداشته باشد!
اما اگر صحت داشته باشد بجز عزل مقام تصمیم گیرنده باید این فرد در محضر تمام پرسنل آن مجموعه عذرخواهی کند.
اینگونه تصمیم ها در نزدیکی عید و سال جدید بجز آب در آسیاب دشمن ریختن و ایجاد نارضایتی حاصل دیگری ندارد!
لطفا با کسانی که اینگونه تصمیم ها را می گیرند بشدت برخورد نمائید.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امیدواریم که متن این نامه صحت نداشته باشد!
اما اگر صحت داشته باشد بجز عزل مقام تصمیم گیرنده باید این فرد در محضر تمام پرسنل آن مجموعه عذرخواهی کند.
اینگونه تصمیم ها در نزدیکی عید و سال جدید بجز آب در آسیاب دشمن ریختن و ایجاد نارضایتی حاصل دیگری ندارد!
لطفا با کسانی که اینگونه تصمیم ها را می گیرند بشدت برخورد نمائید.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 واکنش وزیر ارشاد به اظهارات غیر اصولی یکی از فیلمنامه نویسان جشنواره فجر
اسماعیلی:
🔹️حساسیت جامعه دینی ما نسبت به اتفاقی که افتاد درست بود و برای ما بسیار با ارزش است
🔹️ما در دولت انقلابی با این بحثها فاصله داریم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اسماعیلی:
🔹️حساسیت جامعه دینی ما نسبت به اتفاقی که افتاد درست بود و برای ما بسیار با ارزش است
🔹️ما در دولت انقلابی با این بحثها فاصله داریم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻شهردار کرمان: بیتالمال حریم خصوصی ندارد
🔸ثابتی مجری جهان آرا: آیا بهتر نبود فرصتی داده میشد تا اگر کسی میخواهد از شهرداری برود و شفافیت در مورد بقیه اعمال شود؟
🔸شهردار کرمان: در بیتالمال، چیزی به نام حریم شخصی نداریم. کارمندانی داشتیم که حقوقی بالاتر از مدیران میگرفتند؛ تفکیکی بین ردههای مدیریتی و کارمندی نداریم.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸ثابتی مجری جهان آرا: آیا بهتر نبود فرصتی داده میشد تا اگر کسی میخواهد از شهرداری برود و شفافیت در مورد بقیه اعمال شود؟
🔸شهردار کرمان: در بیتالمال، چیزی به نام حریم شخصی نداریم. کارمندانی داشتیم که حقوقی بالاتر از مدیران میگرفتند؛ تفکیکی بین ردههای مدیریتی و کارمندی نداریم.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻شفافیت نمایشی بی فایده است!
🔸شهردار کرمان میگوید: در قانون به صراحت اعلام شده در مورد مدیران، بحث حکم کارگزینی مطرح نیست، بلکه همه پرداختیها مد نظر قرار گرفته است. من اگر یک حکم 6 یا 7 میلیونی برای معاون استاندار ببینم، قطعا شک میکنم، پس کارانه و پاداشها کجاست؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸شهردار کرمان میگوید: در قانون به صراحت اعلام شده در مورد مدیران، بحث حکم کارگزینی مطرح نیست، بلکه همه پرداختیها مد نظر قرار گرفته است. من اگر یک حکم 6 یا 7 میلیونی برای معاون استاندار ببینم، قطعا شک میکنم، پس کارانه و پاداشها کجاست؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻شفافیت در دکترین امر به معروف و نهی از منکر
🔸بخشی از سخنرانی حسن رحیمپور ازغدی درباره لزوم شفافیت در نظام اسلامی و الگوگیری از حکومت علوی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸بخشی از سخنرانی حسن رحیمپور ازغدی درباره لزوم شفافیت در نظام اسلامی و الگوگیری از حکومت علوی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔰 ببینید ماجراهای زندگی یک خانواده کاملا عادی عادی عادی
#هاشمی_رفسنجانی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#هاشمی_رفسنجانی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏5👍2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌ سلطان چاپ پول
🔺بررسی کارنامه عبدالناصر همتی در ۱۰۰۰ روز مدیریتش؛ کسی که به جای پاسخگویی ژست اپوزیسیون گرفته!
بسیار مهم تا انتها ببینید
#سرطان_اصلاحات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔺بررسی کارنامه عبدالناصر همتی در ۱۰۰۰ روز مدیریتش؛ کسی که به جای پاسخگویی ژست اپوزیسیون گرفته!
بسیار مهم تا انتها ببینید
#سرطان_اصلاحات
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2🤬2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سخنان حاج حسین یکتا در مورد بیانات #امام_خامنه_ای و اینکه فرمودند؛ خدا با ماست...
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
🔻قوم موسی به موسی گفتند؛
(قال اصحاب موسی انا لمدرکون)
🔹( ما دیگه گیر افتادیم.دشمن به ما میرسه و پدرمون رو در میاره!!!)
👈ما نیز به تقلید از موسی میگوییم:
(کلا ان معی ربی سیهدین)
🌹(ابدا ، قطعا پروردگارم با من است و مرا هدایت خواهد نمود)
✍ببینید دوستان، #معادلات_خدا اونطور نیست که ما فکر میکنیم... یکدفعه در سنگین ترین شرایط با یک حرکت و اتفاق پیش بینی نشده،مدد خدا میرسه و کل رشته های استکبار رو پنبه میکنه...بارها دیدیم و میبینیم..مثل حادثه #طبس و #جنگ_تحمیلی و ...
معادلات خدا اینطوریه...
(و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین)
#انتم_الاعلون
#ان_معی_ربی
#حزب_الله_هم_الغالبون
#خدا_با_ماست
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
🔻قوم موسی به موسی گفتند؛
(قال اصحاب موسی انا لمدرکون)
🔹( ما دیگه گیر افتادیم.دشمن به ما میرسه و پدرمون رو در میاره!!!)
👈ما نیز به تقلید از موسی میگوییم:
(کلا ان معی ربی سیهدین)
🌹(ابدا ، قطعا پروردگارم با من است و مرا هدایت خواهد نمود)
✍ببینید دوستان، #معادلات_خدا اونطور نیست که ما فکر میکنیم... یکدفعه در سنگین ترین شرایط با یک حرکت و اتفاق پیش بینی نشده،مدد خدا میرسه و کل رشته های استکبار رو پنبه میکنه...بارها دیدیم و میبینیم..مثل حادثه #طبس و #جنگ_تحمیلی و ...
معادلات خدا اینطوریه...
(و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین)
#انتم_الاعلون
#ان_معی_ربی
#حزب_الله_هم_الغالبون
#خدا_با_ماست
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5👍3
🔴اجنه هم در ایرانخودرو حقوق میگیرند!
فرهیختگان نوشت:
🔹همنام ایساکوی مشهور، یکی هم در کیش تاسیس شده است. شرکت فعلا ۴ کارمند دارد و درحال حاضر فاقد درآمد عملیاتی است. زیان انباشته شرکت ۵۴ برابر سرمایه ثبتشده است. این درحالی است که اگر زیان انباشته به ۵٠ درصد سرمایه اولیه برسد، هیاتمدیره باید تصمیم به احیا یا انحلال شرکت بگیرد.
🔹شرکت دیگر که عملکردش بسیار به ایساکوی کیش شبیه است، شرکت تاپخودرو است. درحال حاضر تاپخودرو درحالی ۶۵٣ میلیون تومان هزینه اداری-عمومی پای ایرانخودرو میگذارد که ٣۵٨ میلیون تومان آن مربوط به حقوق و دستمزد دو کارمند این مجموعه است.
🔹این شرکت از سال ١٣٨٩ فعالیتی نداشته است. مشخص نیست دونفری که در سال ١٣٩٩، ٣۵٨ میلیون تومان هزینه پای ایرانخودرو گذاشتهاند، نگهبان شرکت هستند یا چیز دیگری، به هرحال این سوال قابلطرح است که خودروساز امثال این شرکتها را برای چه اهدافی نگه داشته است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فرهیختگان نوشت:
🔹همنام ایساکوی مشهور، یکی هم در کیش تاسیس شده است. شرکت فعلا ۴ کارمند دارد و درحال حاضر فاقد درآمد عملیاتی است. زیان انباشته شرکت ۵۴ برابر سرمایه ثبتشده است. این درحالی است که اگر زیان انباشته به ۵٠ درصد سرمایه اولیه برسد، هیاتمدیره باید تصمیم به احیا یا انحلال شرکت بگیرد.
🔹شرکت دیگر که عملکردش بسیار به ایساکوی کیش شبیه است، شرکت تاپخودرو است. درحال حاضر تاپخودرو درحالی ۶۵٣ میلیون تومان هزینه اداری-عمومی پای ایرانخودرو میگذارد که ٣۵٨ میلیون تومان آن مربوط به حقوق و دستمزد دو کارمند این مجموعه است.
🔹این شرکت از سال ١٣٨٩ فعالیتی نداشته است. مشخص نیست دونفری که در سال ١٣٩٩، ٣۵٨ میلیون تومان هزینه پای ایرانخودرو گذاشتهاند، نگهبان شرکت هستند یا چیز دیگری، به هرحال این سوال قابلطرح است که خودروساز امثال این شرکتها را برای چه اهدافی نگه داشته است.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
🔺وزیر ارشاد: درخواست کردهایم که معافیت مالیاتی هنرمندان بازگردانده شود؛ به مجلس نامه نوشتیم و تلاش میکنیم که این موضوع به اقتصاد هنر لطمه وارد نکند!
➕ درخواست معافیت مالیاتی هنرمندان از سوی هر دولتی که باشد (حتی به بهانه لطمه ندیدن اقتصاد هنر) اشتباه محض است؛ اولا درآمدهای پایین تا سقف معینی به مانند دیگر مشاغل از پرداخت مالیات معاف خواهند بود (اساسا مالیات بر درآمد وضع میشود) و درثانی تازه باید منابع درآمدی شان کاملا شفاف شود تا مبادا با گرفتن خودرو و...، بجای دستمزد نقدی از پرداخت مالیات فرار کنند!
#تدبیرم_آرزوست
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
➕ درخواست معافیت مالیاتی هنرمندان از سوی هر دولتی که باشد (حتی به بهانه لطمه ندیدن اقتصاد هنر) اشتباه محض است؛ اولا درآمدهای پایین تا سقف معینی به مانند دیگر مشاغل از پرداخت مالیات معاف خواهند بود (اساسا مالیات بر درآمد وضع میشود) و درثانی تازه باید منابع درآمدی شان کاملا شفاف شود تا مبادا با گرفتن خودرو و...، بجای دستمزد نقدی از پرداخت مالیات فرار کنند!
#تدبیرم_آرزوست
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12🔥2🤯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 انتقادات بحق و تند بر علیه رییسی / ترس از بیان حق نداریم.
🔹به خاطر از دست دادن مسئولیت، سکوت نمی کنیم.
🔹بدون سِمت هم می توان حق را گفت.
☠آقای رئیسی شما گفتید با احدی رودربایستی ندارید.
🔹هنوز مدیر کل های ما، همان کسانی هستند که در دولت قبل کارنامه غیر قابل دفاعی داشتند.
🔹چطور این ها در جنگ سوریه فرزندانشان و هم حزبی های شان را معرفی نمی کردند، ولی برای منصب و فرمانداری و مسئولیت، هر چه دارند روی میز می گذارند.
👤 حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان
#جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹به خاطر از دست دادن مسئولیت، سکوت نمی کنیم.
🔹بدون سِمت هم می توان حق را گفت.
☠آقای رئیسی شما گفتید با احدی رودربایستی ندارید.
🔹هنوز مدیر کل های ما، همان کسانی هستند که در دولت قبل کارنامه غیر قابل دفاعی داشتند.
🔹چطور این ها در جنگ سوریه فرزندانشان و هم حزبی های شان را معرفی نمی کردند، ولی برای منصب و فرمانداری و مسئولیت، هر چه دارند روی میز می گذارند.
👤 حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان
#جهاد_تبیین
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍20❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقاد مجری تلویزیونی از عدم اجرای طرح عقبنشینی از سواحل توسط #صداوسیما: از نهادهای مسئول خواهش میکنیم اگر صداوسیما عقبنشینی نکرد، برخورد جدی کنید و مجموعههای تفریحی صداوسیما را تخریب کنید
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 با افتخار میگه من یک بیناموسم😐
💢میگه بیناموس بودن از خصوصیات بارز یک #لیبرال هست!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💢میگه بیناموس بودن از خصوصیات بارز یک #لیبرال هست!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎2😁2👍1
📌 افزایش 75 درصدی ترانزیت کالا
✅ رئیس کل گمرک: بر خلاف روند کاهشی در دولت قبل، ترانزیت کالا از ایران در چند ماه گذشته 75 درصد افزایش یافت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✅ رئیس کل گمرک: بر خلاف روند کاهشی در دولت قبل، ترانزیت کالا از ایران در چند ماه گذشته 75 درصد افزایش یافت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
💢دلار های نفتی در مسیر تهران
🔹🔸سفیر کره جنوبی در تهران خبر داد:
♦۳.۵ میلیارد دلار از دارایی های تهران که بدلیل تحریم های بانکی و اقتصادی ایالات متحده آمریکا در بانک های کره جنوبی مسدود شده بود؛با انجام توافقات بین نمایندگان تهران و سئول روز چهارشنبه 23 فوریه با هماهنگی هواپیمایی ماهان به ایران خواهد آمد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹🔸سفیر کره جنوبی در تهران خبر داد:
♦۳.۵ میلیارد دلار از دارایی های تهران که بدلیل تحریم های بانکی و اقتصادی ایالات متحده آمریکا در بانک های کره جنوبی مسدود شده بود؛با انجام توافقات بین نمایندگان تهران و سئول روز چهارشنبه 23 فوریه با هماهنگی هواپیمایی ماهان به ایران خواهد آمد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢درخواست ۱۴۱ نماینده برای علنی شدن آراء خود در مجلس
♦شریعتی، نماینده تهران: خواسته ۱۴۱ نفر از نمایندگان این است که طرح شفافیت آرا برایشان اجرا شود. این اختیار شخصی نماینده است که از واحد فناوری بخواهد رایهایش را نشان دهد.
♦نیکزاد، نایب رئیس مجلس: آیین نامه اجازه نمیدهد و تذکر شما در دستور نیست.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦شریعتی، نماینده تهران: خواسته ۱۴۱ نفر از نمایندگان این است که طرح شفافیت آرا برایشان اجرا شود. این اختیار شخصی نماینده است که از واحد فناوری بخواهد رایهایش را نشان دهد.
♦نیکزاد، نایب رئیس مجلس: آیین نامه اجازه نمیدهد و تذکر شما در دستور نیست.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢 امروز سالگرد شهادت شهید محمدحسین یوسفالهی است. کسی که شهید حاج قاسم سلیمانی درباره او گفته بود "دوست دارم تا مرا در پس از مرگ در کنار او به خاک بسپارید."
♦حاج قاسم سلیمانی در این ویدئو خاطره جالبی از شهید یوسفالهی روایت میکند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦حاج قاسم سلیمانی در این ویدئو خاطره جالبی از شهید یوسفالهی روایت میکند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9