This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢سالار عقیلی: در شرایطی که در کرونا ۸۰ درصد ریهام درگیر بود، از امام رضا(ع) کمک خواستم که به فرزند ۱۴ سالهام رحم کند
♦سالار عقیلی خواننده، همچنین خادم حرم امام رضا علیهسلام شد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦سالار عقیلی خواننده، همچنین خادم حرم امام رضا علیهسلام شد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤11👍1
🔵🔴خبری مهم که پس از حمله ایران به پایگاه اسرائیل تایید شد:
اسرائیل ۲۵ بهمن، با ۶ پهپاد پایگاه سپاه در کرمانشاه را هدف حمله قرار داده بود
المیادین:
🔻این پایگاه اطلاعاتی مسئول برخی از عملیات اطلاعاتی علیه ایران بوده است. در ۱۴ فوریه گذشته یک پایگاه نظامی سپاه در کرمانشاه را با شش پهپاد هدف قرار گرفته بود.
🔻این منابع افزودند که بر اثر آن حمله پایگاه کرمانشاه آسیب جدی دید.
🔻بررسیهای ایران نشان داد که حمله از پایگاه اربیل صورت گرفته است و آنها دستور حمله در اختیار آنها بوده است.
#دوران_بزن_دررو_تمام_شده
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اسرائیل ۲۵ بهمن، با ۶ پهپاد پایگاه سپاه در کرمانشاه را هدف حمله قرار داده بود
المیادین:
🔻این پایگاه اطلاعاتی مسئول برخی از عملیات اطلاعاتی علیه ایران بوده است. در ۱۴ فوریه گذشته یک پایگاه نظامی سپاه در کرمانشاه را با شش پهپاد هدف قرار گرفته بود.
🔻این منابع افزودند که بر اثر آن حمله پایگاه کرمانشاه آسیب جدی دید.
🔻بررسیهای ایران نشان داد که حمله از پایگاه اربیل صورت گرفته است و آنها دستور حمله در اختیار آنها بوده است.
#دوران_بزن_دررو_تمام_شده
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
فک میکنید ایران جاهای خاصی رو نزده؟!
این اعتراف روزنامه هاشون!
حاارتص:
ایران با موشک بالستیک، مراکز #استراتژیک اسراییل رو در عراق هدف قرار داد!
وقتی کلی فرمانده ی کلفت به درک واصل میشه، نشون دهنده عمق نفوذ اطلاعاتی ماست.
بیش باد
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این اعتراف روزنامه هاشون!
حاارتص:
ایران با موشک بالستیک، مراکز #استراتژیک اسراییل رو در عراق هدف قرار داد!
وقتی کلی فرمانده ی کلفت به درک واصل میشه، نشون دهنده عمق نفوذ اطلاعاتی ماست.
بیش باد
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7👏4
اگه نزنن، میگید جرات ندارید انتقام بگیرید.
بزنن، میگید ارباب پوتین گفته بزن.
ارباب پوتین در کار نباشه، میگید زمین خالی رو زدین.
زمین خالی نباشه میگین کسی نمرده،
کسی بمیره میگین آخه ماجراجویی اونم وسط مذاکرات؟!
نمیمیرید با این همه تناقض؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بزنن، میگید ارباب پوتین گفته بزن.
ارباب پوتین در کار نباشه، میگید زمین خالی رو زدین.
زمین خالی نباشه میگین کسی نمرده،
کسی بمیره میگین آخه ماجراجویی اونم وسط مذاکرات؟!
نمیمیرید با این همه تناقض؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍14👏3❤2
🌅 مُشت همان مُشت است، انگشتر همان انگشتر
▫️ این خبر را برسانید به سفیانیها
▪️ وای از مشت گرهکرده ایرانیها
#نقطه_زن
#پرچم_بالاست
#پایان_صبر_استراتژیک
#دوران_بزن_و_در_رو_تموم_شده
#اقتدارموشکی
#سپاه
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#انتقام_سخت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▫️ این خبر را برسانید به سفیانیها
▪️ وای از مشت گرهکرده ایرانیها
#نقطه_زن
#پرچم_بالاست
#پایان_صبر_استراتژیک
#دوران_بزن_و_در_رو_تموم_شده
#اقتدارموشکی
#سپاه
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#انتقام_سخت
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍34👎1🥰1👏1
📌 نظری نداری؟
✅ سعودی ها در یک روز 81 نفر را اعدام کردند. اما نه خبری از حقوق بشر است نه اینترنشنال نگران خون های ریخته شده
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✅ سعودی ها در یک روز 81 نفر را اعدام کردند. اما نه خبری از حقوق بشر است نه اینترنشنال نگران خون های ریخته شده
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤬3👍1
🌐🔏پس از آزادسازی سواحل این بار نوبت جنگل ها رسید/ قطع امکانات جنگل خواران از فروردین
🔸حسینی پور، استاندار مازندران گفت:
🔹ساخت و سازهای جنگلی که در آن خانوادهها ساکن هستند تا پایان فروردین ماه فرصت تخلیه دارند.
🔹دستگاههای اجرایی نیز در این مدت باید اخطار لازم را به تمام بخشهای مسکونی واقع در مناطق هدف بصورت کتبی بدهند تا بعد از پایان این مهلت نسبت به قطع امکانات اقدام شود
➕مردم باید پشت دولت باشند وگرنه چهار درصدی های اعیانی نشین مقابل دولت خواهند ایستاد و جلوی پای دولت سنگ اندازی می کنند.
اقدامات خوبی در شش ماه گذشته انجام شده که ثمراتش در سال آینده در زندگی مردم نمود پیدا خواهد کرد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸حسینی پور، استاندار مازندران گفت:
🔹ساخت و سازهای جنگلی که در آن خانوادهها ساکن هستند تا پایان فروردین ماه فرصت تخلیه دارند.
🔹دستگاههای اجرایی نیز در این مدت باید اخطار لازم را به تمام بخشهای مسکونی واقع در مناطق هدف بصورت کتبی بدهند تا بعد از پایان این مهلت نسبت به قطع امکانات اقدام شود
➕مردم باید پشت دولت باشند وگرنه چهار درصدی های اعیانی نشین مقابل دولت خواهند ایستاد و جلوی پای دولت سنگ اندازی می کنند.
اقدامات خوبی در شش ماه گذشته انجام شده که ثمراتش در سال آینده در زندگی مردم نمود پیدا خواهد کرد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏6👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌐🔏 جواب دقیق کارشناس ایرانی به سوال مجری شبکه اردنی:
🔹چرا ایران به تمامیت ارضی عراق احترام نگذاشته و تکذیب اقلیم کردستان در رابطه با حضور اسرائیل را در نظر نمیگیرد؟
🔹اساس همسایگی بر اين است که اجازه ندهیم از خاک ما علیه دیگران عمليات تروریستی انجام شود/حکومت اقلیم وجود عناصر پ ک ک را هم در خاک خود انکار میکند اما همه از حضور این گروه در اقلیم مطمئن هستند....
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹چرا ایران به تمامیت ارضی عراق احترام نگذاشته و تکذیب اقلیم کردستان در رابطه با حضور اسرائیل را در نظر نمیگیرد؟
🔹اساس همسایگی بر اين است که اجازه ندهیم از خاک ما علیه دیگران عمليات تروریستی انجام شود/حکومت اقلیم وجود عناصر پ ک ک را هم در خاک خود انکار میکند اما همه از حضور این گروه در اقلیم مطمئن هستند....
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌐🔏اشک های یک شهروند آمریکایی از افزایش شدید قیمت سوخت در این کشور
🔹این رپر آمریکایی در فیلمی که از خود منتشر کرده میگوید: "جو [بایدن] من امروز چیزی نخوردم. میدونی چرا؟ به خاطر بنزین! من ماشین دارم اما نمیتوانم از آن استفاده کنم و به خرید بروم"
🔹در عرض یک روز، این فیلم ۲/۳ میلیون بازدید داشته است
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹این رپر آمریکایی در فیلمی که از خود منتشر کرده میگوید: "جو [بایدن] من امروز چیزی نخوردم. میدونی چرا؟ به خاطر بنزین! من ماشین دارم اما نمیتوانم از آن استفاده کنم و به خرید بروم"
🔹در عرض یک روز، این فیلم ۲/۳ میلیون بازدید داشته است
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌐🔏شهروند عراقی در تماس با شبکه الحوار:
🔹دو ماه پیش هم با برنامه شما تماس گرفتم و اشاره کردم که شمال عراق و حکومت اقلیم تبدیل به چراگاه نیروی های صهیونیست شده/ایران با حمله دیروز ضربهای اساسی به این نیروها زد/ترکیه مرتب خاک عراق را بمباران و اسرائیل سوریه را زیر حمله میبرد/چرا در رابطه با این حملهها صدایی از کسی بلند نمیشود؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹دو ماه پیش هم با برنامه شما تماس گرفتم و اشاره کردم که شمال عراق و حکومت اقلیم تبدیل به چراگاه نیروی های صهیونیست شده/ایران با حمله دیروز ضربهای اساسی به این نیروها زد/ترکیه مرتب خاک عراق را بمباران و اسرائیل سوریه را زیر حمله میبرد/چرا در رابطه با این حملهها صدایی از کسی بلند نمیشود؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌐🔏 تحلیل صهيونيستها از حمله موشکی اربیل
🌐 رسانههای صهیونیستی به تحلیل حمله موشکی ایران به مقرهای موساد در اربیل پرداخته و معتقدند تا زمانی که اسرائیلیها مواضع ایران در سوریه و سایر کشورها را هدف قرار بدهند، این حملات ادامه خواهد داشت.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🌐 رسانههای صهیونیستی به تحلیل حمله موشکی ایران به مقرهای موساد در اربیل پرداخته و معتقدند تا زمانی که اسرائیلیها مواضع ایران در سوریه و سایر کشورها را هدف قرار بدهند، این حملات ادامه خواهد داشت.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏6👍3
🌐🔏 میگن اگه میتونیم موشک نقطهزن بسازیم، چرا هنوز پراید داریم؟
میگم به همون دلیل که با وجود حافظ و سعدی، بهاره رهنما هم شعر میگه.
👤 شهــاب پارســا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
میگم به همون دلیل که با وجود حافظ و سعدی، بهاره رهنما هم شعر میگه.
👤 شهــاب پارســا
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😁28👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعضای تیم جاسوسی رژیم صهیونیستی که قصد خرابکاری در تاسیسات هستهای فردو داشتند توسط سازمان اطلاعات سپاه،بازداشت شدند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️خطیب زاده: آقای بایدن مسیر شکست خورده ترامپ را در برجام انتخاب کرد / آمریکا فکر میکرد با ضرب الاجل میتواند مذاکرات را تمام کند
♦️سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری:آنچه در وین اتفاق میفتد برای اطمینان و راستی آزمایی بازگشت متعهدانه آمریکا است.
♦️دولت آقای بایدن در مذاکرات وین، هر روز یک کنشی از خود نشان داد.
♦️دولت آمریکا فکر میکرد با تعیین ضرب الاجل میتواند مذاکرات را تمام کند.
♦️وین، آینه رفتارهای غیرمعقول و غیرسازنده آمریکاست.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦️سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری:آنچه در وین اتفاق میفتد برای اطمینان و راستی آزمایی بازگشت متعهدانه آمریکا است.
♦️دولت آقای بایدن در مذاکرات وین، هر روز یک کنشی از خود نشان داد.
♦️دولت آمریکا فکر میکرد با تعیین ضرب الاجل میتواند مذاکرات را تمام کند.
♦️وین، آینه رفتارهای غیرمعقول و غیرسازنده آمریکاست.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10👏1
⭕️سازمان ملی جوانان احیا میشود؟
🔹رئیسی در جلسه شورایعالی جوانان: باید یک ساختار چابک و کارآمد، با لحاظ ماموریتهای تعریف شده برای تامین نیازها و تحقق مطالبات جوانان ایجاد شود تا به شکلی واقعی پیگیر مسائل جوانان باشد، نه شعاری و نمایشی. فعال کردن سازمان ملی جوانان یکی از بهترین گزینهها برای تحقق این هدف است.
🔹ایجاد باشگاه حکمرانی مدیران جوان انقلابی میتواند محلی برای همفکری و همافزایی جوانان باانگیزه و خلاق در راستای کمک فکری به مدیران باشد. این کار میتواند بهترین راهکار برای ارتباط جوانان با سطوح مختلف حاکمیت باشد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹رئیسی در جلسه شورایعالی جوانان: باید یک ساختار چابک و کارآمد، با لحاظ ماموریتهای تعریف شده برای تامین نیازها و تحقق مطالبات جوانان ایجاد شود تا به شکلی واقعی پیگیر مسائل جوانان باشد، نه شعاری و نمایشی. فعال کردن سازمان ملی جوانان یکی از بهترین گزینهها برای تحقق این هدف است.
🔹ایجاد باشگاه حکمرانی مدیران جوان انقلابی میتواند محلی برای همفکری و همافزایی جوانان باانگیزه و خلاق در راستای کمک فکری به مدیران باشد. این کار میتواند بهترین راهکار برای ارتباط جوانان با سطوح مختلف حاکمیت باشد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 #استوری
کیست دشمن که در این
معرکــه جـــولان بدهد؟
پسـر فـاطمـه کــافیست
کـه فـــرمــان بدهد...🔥
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
کیست دشمن که در این
معرکــه جـــولان بدهد؟
پسـر فـاطمـه کــافیست
کـه فـــرمــان بدهد...🔥
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍12
سایتهای دولتی رژیم صهیونیستی هک و از دسترس خارج شد
🔹المیادین به نقل از منابع خبری گزارش داد تمامی سایتهای وزارتخانههای رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده و وزرای این رژیم نیز نمیتوانند این سایتها را باز کنند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹المیادین به نقل از منابع خبری گزارش داد تمامی سایتهای وزارتخانههای رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده و وزرای این رژیم نیز نمیتوانند این سایتها را باز کنند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
ابعاد جدید از قدرت اطلاعاتی ایران در عملیات اربیل
💢چرا شفاف گفته نشد که سپاه از کدام اقدام اسرائیل انتقام گرفته؟!
🔹🔸موشک باران مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل توسط سپاه پاسداران، حاوی نکاتی است که برای نمایان شدن عظمت این عملیات، گفتن آنها را ضروری می کند.
1️⃣ شناسایی مقرهای جاسوسی دشمن در کشورهای ثالث عمدتا توان و مهارت اطلاعاتی بالایی میخواهد. اما نکته مهمتر مدت زمان دستیابی به این شناسایی است. برخی منابع عراقی گفتهاند که از افتتاح مقر مورد هدف قرار گرفته شده تنها 70 روز گذشته بوده است. جالبتر آنکه نشریه واشنگتن پست نیز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشته است که آنها حدسهایی از فعالیت جاسوسی در این مکان زده بودند. به معنای دیگر ایران علاوه بر قدرت شناسایی اطلاعاتی در کمترین فاصله، اشراف اطلاعاتی دقیق تری نیز به نسبت آمریکایی ها در اربیل عراق دارد.
2️⃣ فراتر از سرعت و قدرت شناساسی مقر جاسوسی، نام برخی افسران ارشد اطلاعاتی و متخصص صهیونیستی که گفته میشود برخی از آنها در شهادت حاج قاسم نیز نقش داشتهاند، در فهرست اسامی کشته های عملیات اربیل منتشر شده است. موضوعی که نشان میدهد که ایران بر نیروی انسانی و محتوای درونی این مقر نیز اشراف داشته است.
3️⃣ اما یک سوال اساسی این است که آیا ایران فقط در عراق این قدرت و اشراف اطلاعاتی را دارد؟! یک مرور ساده به نقاط حضور و محیط تحت پوشش محور مقاومت نشان میدهد که ایران در نقاط بسیار مهمی دیگری از غرب آسیا نیز همین اشراف اطلاعاتی را دارد. سادهترین نتیجه این اشراف اطلاعاتی این است که ایران در صورت اراده، میتواند به فاصله چند ساعت بسیاری از مراکز جاسوسی در اطراف خود را به صورت کامل منهدم کند.
4️⃣ موشکهای ایران با نمایش قدرت نقطه زنی خود در واقع در حال نشان دادن کارآمدی سپاه و قابل پیشبینی بودن نتیجه یک جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی در صورت حماقت آنها است. عملیاتهای موشکی ایرانی در سالهای گذشته و منجمله عملیات اخیر در اربیل نشان داد که حملات موشکی سپاه صرفا ضربات سخت نظامی نیست، بلکه درست و موثر منهدم کردن و به تعبیر دقیقتر بسیاری از شاخصهای یک پیروزی کامل و موفق نظامی در آن رعایت میشود.
5️⃣ نکته قابل توجه دیگر آن است که ایران مقر جاسوسی اربیل را با اقدام صرفا ضد جاسوسی جواب نداد، بلکه با موشک جواب داه است. یعنی سپاه صرفا به دنبال خنثیسازی عملیاتهای جاسوسی اسرائیل نیست، بلکه از اساس حتی مکان جاسوسی را هم تحمل نخواهد کرد و نابودی مطلق امکان جاسوسی علیه ایران را هدفگذاری کرده است. خلق این معادله جدید که عملیات اطلاعاتی را هم ایران با موشک جواب خواهد داد، معادله پیشرو در مواجهه با رژیم صهیونیستی محسوب میشود.
6️⃣ انتخاب ساعت 1:20 دقیقه برای حمله به مقر جاسوسی اسرائیل به این معنا است که ایران همچنان اسرائیل را همتراز آمریکا مقصر و دخیل در شهادت حاج قاسم می داند و انتقام سخت همزمان برای هر دو خواهد بود.
7️⃣ اسرائیل به ظن خود یکبار دیگر خط قرمز ایران را (پس از گذشت سه سال از حمله به پایگاه تی 4 سوریه و شهادت چند پاسدار) مورد آزمایش قرار داد ولی این امتحان مجدد سپاه برایشان خیلی دردآور تمام شد. سپاه به رژیم صهیونیستی یادآوری که سپاه طعمههای اسرائیلی راحتی در اطراف خود دارد و تصمیم مشخص و صریح سیاسی و نظامی نیز برای آنها در صورت شکستن خطوط قرمز ایران گرفته شده است.
8️⃣ پس عملیات موفق اربیل،برخی گمانهزنیها نیز درباره هدف انتقام ایران منتشر شد که به صورت دقیق مشخص نمیکرد که سپاه دقیقا دارد انتقام کدام اقدام خرابکارنه صهیونیستی را میگیرد. موضوعی که شاید تداعی کننده یک عملیات روانی سخت و هدفمند علیه اسرائیل محسوب شود. رژیم صهیونیستی با این ابهام آفرینی روانی، علاوه بر اینکه نمی داند که موشک های اخیر پاسخ به یک یا چند و کدام اقدام ضدامنیتی آنها بوده، از پایان باز قصه موشکها و احتمال هر لحظه رو برو شدن با یک عملیات دیگر، بیشتر در رنج خواهد ماند.
9️⃣ موشک باران مقر اسرائیل در اربیل کردستان این پیام را به برخی کشورهای اطراف و همسایه غیر از عراق هم منتقل کرد که باید بدانند که خاکشان نباید محل عملیات اسرائیلی ها علیه ایران شود و حرمت همسایهداری را اول باید خودشان حفظ کنند.
#مهدی_جهانتیغی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💢چرا شفاف گفته نشد که سپاه از کدام اقدام اسرائیل انتقام گرفته؟!
🔹🔸موشک باران مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل توسط سپاه پاسداران، حاوی نکاتی است که برای نمایان شدن عظمت این عملیات، گفتن آنها را ضروری می کند.
1️⃣ شناسایی مقرهای جاسوسی دشمن در کشورهای ثالث عمدتا توان و مهارت اطلاعاتی بالایی میخواهد. اما نکته مهمتر مدت زمان دستیابی به این شناسایی است. برخی منابع عراقی گفتهاند که از افتتاح مقر مورد هدف قرار گرفته شده تنها 70 روز گذشته بوده است. جالبتر آنکه نشریه واشنگتن پست نیز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشته است که آنها حدسهایی از فعالیت جاسوسی در این مکان زده بودند. به معنای دیگر ایران علاوه بر قدرت شناسایی اطلاعاتی در کمترین فاصله، اشراف اطلاعاتی دقیق تری نیز به نسبت آمریکایی ها در اربیل عراق دارد.
2️⃣ فراتر از سرعت و قدرت شناساسی مقر جاسوسی، نام برخی افسران ارشد اطلاعاتی و متخصص صهیونیستی که گفته میشود برخی از آنها در شهادت حاج قاسم نیز نقش داشتهاند، در فهرست اسامی کشته های عملیات اربیل منتشر شده است. موضوعی که نشان میدهد که ایران بر نیروی انسانی و محتوای درونی این مقر نیز اشراف داشته است.
3️⃣ اما یک سوال اساسی این است که آیا ایران فقط در عراق این قدرت و اشراف اطلاعاتی را دارد؟! یک مرور ساده به نقاط حضور و محیط تحت پوشش محور مقاومت نشان میدهد که ایران در نقاط بسیار مهمی دیگری از غرب آسیا نیز همین اشراف اطلاعاتی را دارد. سادهترین نتیجه این اشراف اطلاعاتی این است که ایران در صورت اراده، میتواند به فاصله چند ساعت بسیاری از مراکز جاسوسی در اطراف خود را به صورت کامل منهدم کند.
4️⃣ موشکهای ایران با نمایش قدرت نقطه زنی خود در واقع در حال نشان دادن کارآمدی سپاه و قابل پیشبینی بودن نتیجه یک جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی در صورت حماقت آنها است. عملیاتهای موشکی ایرانی در سالهای گذشته و منجمله عملیات اخیر در اربیل نشان داد که حملات موشکی سپاه صرفا ضربات سخت نظامی نیست، بلکه درست و موثر منهدم کردن و به تعبیر دقیقتر بسیاری از شاخصهای یک پیروزی کامل و موفق نظامی در آن رعایت میشود.
5️⃣ نکته قابل توجه دیگر آن است که ایران مقر جاسوسی اربیل را با اقدام صرفا ضد جاسوسی جواب نداد، بلکه با موشک جواب داه است. یعنی سپاه صرفا به دنبال خنثیسازی عملیاتهای جاسوسی اسرائیل نیست، بلکه از اساس حتی مکان جاسوسی را هم تحمل نخواهد کرد و نابودی مطلق امکان جاسوسی علیه ایران را هدفگذاری کرده است. خلق این معادله جدید که عملیات اطلاعاتی را هم ایران با موشک جواب خواهد داد، معادله پیشرو در مواجهه با رژیم صهیونیستی محسوب میشود.
6️⃣ انتخاب ساعت 1:20 دقیقه برای حمله به مقر جاسوسی اسرائیل به این معنا است که ایران همچنان اسرائیل را همتراز آمریکا مقصر و دخیل در شهادت حاج قاسم می داند و انتقام سخت همزمان برای هر دو خواهد بود.
7️⃣ اسرائیل به ظن خود یکبار دیگر خط قرمز ایران را (پس از گذشت سه سال از حمله به پایگاه تی 4 سوریه و شهادت چند پاسدار) مورد آزمایش قرار داد ولی این امتحان مجدد سپاه برایشان خیلی دردآور تمام شد. سپاه به رژیم صهیونیستی یادآوری که سپاه طعمههای اسرائیلی راحتی در اطراف خود دارد و تصمیم مشخص و صریح سیاسی و نظامی نیز برای آنها در صورت شکستن خطوط قرمز ایران گرفته شده است.
8️⃣ پس عملیات موفق اربیل،برخی گمانهزنیها نیز درباره هدف انتقام ایران منتشر شد که به صورت دقیق مشخص نمیکرد که سپاه دقیقا دارد انتقام کدام اقدام خرابکارنه صهیونیستی را میگیرد. موضوعی که شاید تداعی کننده یک عملیات روانی سخت و هدفمند علیه اسرائیل محسوب شود. رژیم صهیونیستی با این ابهام آفرینی روانی، علاوه بر اینکه نمی داند که موشک های اخیر پاسخ به یک یا چند و کدام اقدام ضدامنیتی آنها بوده، از پایان باز قصه موشکها و احتمال هر لحظه رو برو شدن با یک عملیات دیگر، بیشتر در رنج خواهد ماند.
9️⃣ موشک باران مقر اسرائیل در اربیل کردستان این پیام را به برخی کشورهای اطراف و همسایه غیر از عراق هم منتقل کرد که باید بدانند که خاکشان نباید محل عملیات اسرائیلی ها علیه ایران شود و حرمت همسایهداری را اول باید خودشان حفظ کنند.
#مهدی_جهانتیغی
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍28👏21