This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢امسال قول میدهم...
♦️توصیه های شهید حاج قاسم سلیمانی برای شروع سال نو
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♦️توصیه های شهید حاج قاسم سلیمانی برای شروع سال نو
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🥰6
💢وطن تنها میراثی است که هرگز نمی توان آن را خرج کرد، هدیه داد و یا فروخت...
این قرن در تاریخ بنام زنان و مردانی خواهد شد که برای کیان این مرزو بوم از جان خود گذشتند....
پاینده باد ایران 🇮🇷
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این قرن در تاریخ بنام زنان و مردانی خواهد شد که برای کیان این مرزو بوم از جان خود گذشتند....
پاینده باد ایران 🇮🇷
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5❤2
💢 پایان واقعی غارت نفت ایران
🔹پس از ملی شدن صنعت نفت، هنگامی که وزارت خارجه انگلیس به سر فرانسیس شپرد سفیر کشورش در ایران نوشت که انگلیس از هر لحاظ حق دارد برای دفاع از ثروت عظیمش در ایران مداخله کند هیچ سیاستمدار انگلیسی و آمریکائی در تصورش نمیگنجید پس از کودتای 28 مرداد ۱۳۳۲ و تسلط کمپانیهای نفتی چندملیتی انگلیسی و آمریکایی بر ثروت عظیم نفت ایران با معافیت مالیاتی و مستثنا شدن از قوانین ایران و چپاول ۳۵ساله نفت ایران، انقلاب حیران کننده اسلامی ملت ایران در سال ۵۷ پایانی بر این غارت بزرگ باشد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹پس از ملی شدن صنعت نفت، هنگامی که وزارت خارجه انگلیس به سر فرانسیس شپرد سفیر کشورش در ایران نوشت که انگلیس از هر لحاظ حق دارد برای دفاع از ثروت عظیمش در ایران مداخله کند هیچ سیاستمدار انگلیسی و آمریکائی در تصورش نمیگنجید پس از کودتای 28 مرداد ۱۳۳۲ و تسلط کمپانیهای نفتی چندملیتی انگلیسی و آمریکایی بر ثروت عظیم نفت ایران با معافیت مالیاتی و مستثنا شدن از قوانین ایران و چپاول ۳۵ساله نفت ایران، انقلاب حیران کننده اسلامی ملت ایران در سال ۵۷ پایانی بر این غارت بزرگ باشد.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👎1🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجری امریکایی گفت : اگر تمام دشمنان ما در یک زمان به منافع ما حمله کنند - کره شمالی ، چین ، ایران ، روسیه- اگر مجبور شویم یکی را برای مقابله اتخاب کنیم کدام خواهد بود؟جواب: ما ایران را بمب باران میکنیم چون تنها گزینه هست که بمب اتم ندارد و نمیتواند آن را در واشنگتن دی سی منفجر کند.
پاورقی :
اول، صاحبان تفکر #رفسن_جانیسم ببینند که اربابشان درباره دنیای الان دنیای بمب موشک نیست و دنیای گفتمان است شکر زیادی میل میکردند.
دوم اصلاح طلبانی که از روی #حماقت_یا_خیانت میگفتند انرژی هسته ای به چه درد ما میخورد چشمان نابینای خود را باز کنند و ببینند.
سوم: آمریکا و تمام دول اروپایی بدانند ایران خودِ بمب اتم است و اگر کوچکترین تعرضی به ایران شود نوامیس آمریکا و اروپا از جمله دولت جعلی اسرائیل و اعراب حاشیه خلیج فارس خاکستر خواهند شد.
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
@didebane_enghelab ak
پاورقی :
اول، صاحبان تفکر #رفسن_جانیسم ببینند که اربابشان درباره دنیای الان دنیای بمب موشک نیست و دنیای گفتمان است شکر زیادی میل میکردند.
دوم اصلاح طلبانی که از روی #حماقت_یا_خیانت میگفتند انرژی هسته ای به چه درد ما میخورد چشمان نابینای خود را باز کنند و ببینند.
سوم: آمریکا و تمام دول اروپایی بدانند ایران خودِ بمب اتم است و اگر کوچکترین تعرضی به ایران شود نوامیس آمریکا و اروپا از جمله دولت جعلی اسرائیل و اعراب حاشیه خلیج فارس خاکستر خواهند شد.
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
@didebane_enghelab ak
👍15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی
و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و
تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه
خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت داریم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی
و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و
تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه
خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت داریم
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔺همه می گویند:"سال خوبی داشته باشید"
🔻ولی می گویم:"سال خوبی را خلق کنید"
🔹به فکر آمدن روزهای خوب نباشید.
به فکر ساختن باشید.
روزهای خوب را باید ساخت.
آرزو می کنم
بهترین معمار سال جدید باشید.
🔸ان شا الله امسال قدمی موثر برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) برداشته شود که قطعا هم برداشته خواهد شد
سال نو مبارک🌹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻ولی می گویم:"سال خوبی را خلق کنید"
🔹به فکر آمدن روزهای خوب نباشید.
به فکر ساختن باشید.
روزهای خوب را باید ساخت.
آرزو می کنم
بهترین معمار سال جدید باشید.
🔸ان شا الله امسال قدمی موثر برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) برداشته شود که قطعا هم برداشته خواهد شد
سال نو مبارک🌹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5👍5
🔍 ارزیابی رهبر انقلاب از میزان تاثیر انتخاب شعار سال
👈🏻 در بعضی از سالها توفیق خوبی داشتیم و بعضی سالها کمکاری شد...
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: ما در سالهای گذشته هر سال یک عنوانی را با نام شعار سال مطرح کردیم برای اینکه مسئولین... و همچنین آحاد مردم در این جهت حرکت بکنند. در بعضی از سالها توفیقات خوبی هم در این زمینه به دست آمده. بعضی جاها هم البته در بعضی سالها کمکاریهایی وجود داشته که در سال ۱۴۰۰ ما مسئلهی تولید، مانعزداییها و پشتیبانیها را مطرح کردیم. کارهای خوبی هم نسبتاً انجام گرفته که باز هم ادامه دارد و بایستی ادامه پیدا کند. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👈🏻 در بعضی از سالها توفیق خوبی داشتیم و بعضی سالها کمکاری شد...
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: ما در سالهای گذشته هر سال یک عنوانی را با نام شعار سال مطرح کردیم برای اینکه مسئولین... و همچنین آحاد مردم در این جهت حرکت بکنند. در بعضی از سالها توفیقات خوبی هم در این زمینه به دست آمده. بعضی جاها هم البته در بعضی سالها کمکاریهایی وجود داشته که در سال ۱۴۰۰ ما مسئلهی تولید، مانعزداییها و پشتیبانیها را مطرح کردیم. کارهای خوبی هم نسبتاً انجام گرفته که باز هم ادامه دارد و بایستی ادامه پیدا کند. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥فیلم کامل پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱
🌺 سال "تولید؛ دانشبنیان، اشتغالآفرین"🌺
🔹 حضرت آیتالله خامنهای در پیام نوروزی ۱۴۰۱ بر حرکت کشور برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تاکید کردند
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🌺 سال "تولید؛ دانشبنیان، اشتغالآفرین"🌺
🔹 حضرت آیتالله خامنهای در پیام نوروزی ۱۴۰۱ بر حرکت کشور برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تاکید کردند
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3👍3
📸 رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید دانشبنیان و اشتغالزایی» نامگذاری کردند
سال نو مبارک🌷
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سال نو مبارک🌷
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 کلیپ/ قاتل جاده ها
🔔با ارسال این کلیپ دیگران را آگاه کنید
✅ ۲۹ اسفندماه
#سازمان_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای
@rahbaraniran
🔔با ارسال این کلیپ دیگران را آگاه کنید
✅ ۲۹ اسفندماه
#سازمان_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای
@rahbaraniran
🔰 از حل مشکل گرانی تا بالابردن احساس عزت مردم؛
👈🏻 رونق تولید، اکسیری برای رفع مشکلات
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: مهمترین مسائل اقتصادی کشور را مسئلهی تولید، رواج تولید ملّی و رونق تولید ملّی، حل میکند.... تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است... طبیعت تولید این است. این است که ما روی تولید تکیه کردیم؛ یعنی رشد اقتصادی را افزایش میدهد، اشتغال ایجاد میکند، تورّم را کاهش میدهد، درآمد سرانه را افزایش میدهد، رفاه عمومی ایجاد میکند. علاوه بر این دارای تأثیرات روانی است؛ اعتماد به نفس ملّی را بالا میبرد، احساس عزتمندی را در ملّت به وجود میآورد. تولید، یک چنین اکسیری است. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👈🏻 رونق تولید، اکسیری برای رفع مشکلات
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: مهمترین مسائل اقتصادی کشور را مسئلهی تولید، رواج تولید ملّی و رونق تولید ملّی، حل میکند.... تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است... طبیعت تولید این است. این است که ما روی تولید تکیه کردیم؛ یعنی رشد اقتصادی را افزایش میدهد، اشتغال ایجاد میکند، تورّم را کاهش میدهد، درآمد سرانه را افزایش میدهد، رفاه عمومی ایجاد میکند. علاوه بر این دارای تأثیرات روانی است؛ اعتماد به نفس ملّی را بالا میبرد، احساس عزتمندی را در ملّت به وجود میآورد. تولید، یک چنین اکسیری است. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4👍2
🔰 لایه جدیدی از تولید که میتواند یک تکان خوب به اقتصاد و معیشت مردم بدهد:
👈🏻 سال ۱۴۰۱؛ سال «تولید؛ دانشبنیان، اشتغالآفرین»
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: امسال هم من تولید را میخواهم مطرح کنم. منتها یک لایهِی جدید، یک چهرهی جدید از تولید را میخواهم مطرح کنم و آن عبارت است از تولیدی که دارای دو خصوصیت باشد: یکی اینکه اشتغالآفرین باشد، یکی اینکه دانشبنیان باشد. اگر چنانچه ما تولید دانشبنیان را معیار قرار بدهیم، به نظرم میرسد که ما در همهی این هدفهای اقتصادیمان یک تکان خوب، یک حرکت رو به جلوی محسوسی انَشاءاللّه خواهیم داشت. مسئلهی اشتغالآفرینی هم همین جور. بنابراین امسال ما شعارمان عبارت شد از این: «تولید؛ دانشبنیان، اشتغالآفرین». این تولید است. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👈🏻 سال ۱۴۰۱؛ سال «تولید؛ دانشبنیان، اشتغالآفرین»
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: امسال هم من تولید را میخواهم مطرح کنم. منتها یک لایهِی جدید، یک چهرهی جدید از تولید را میخواهم مطرح کنم و آن عبارت است از تولیدی که دارای دو خصوصیت باشد: یکی اینکه اشتغالآفرین باشد، یکی اینکه دانشبنیان باشد. اگر چنانچه ما تولید دانشبنیان را معیار قرار بدهیم، به نظرم میرسد که ما در همهی این هدفهای اقتصادیمان یک تکان خوب، یک حرکت رو به جلوی محسوسی انَشاءاللّه خواهیم داشت. مسئلهی اشتغالآفرینی هم همین جور. بنابراین امسال ما شعارمان عبارت شد از این: «تولید؛ دانشبنیان، اشتغالآفرین». این تولید است. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2👍1
🚨درست کردن تابلو و نوشتن روی سربرگ، کار نیست...
👈🏻 عمده مقصود از نامگذاری سالها، سیاستگذاری برای تحقق آن است
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: البته من درخواست مؤکّد دارم، سال گذشته هم این را گفتم که اکتفا نکنند دوستان به اینکه حالا روی کاغذهایِ سربرگهایِ دستگاههایِ گوناگون بنویسند این عبارت ]شعار سال[ را یا مثلاً فرض کنید که یک تابلو درست کنند در خیابان مثلاً بزنند؛ اینها کار نیست. عمده این است که به معنای واقعی کلمه روی این سیاستگذاری بشود. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👈🏻 عمده مقصود از نامگذاری سالها، سیاستگذاری برای تحقق آن است
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: البته من درخواست مؤکّد دارم، سال گذشته هم این را گفتم که اکتفا نکنند دوستان به اینکه حالا روی کاغذهایِ سربرگهایِ دستگاههایِ گوناگون بنویسند این عبارت ]شعار سال[ را یا مثلاً فرض کنید که یک تابلو درست کنند در خیابان مثلاً بزنند؛ اینها کار نیست. عمده این است که به معنای واقعی کلمه روی این سیاستگذاری بشود. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8❤4
🌺 خداایا!
🌥 سلام و ارادت و اخلاص همهی ما را به خاکِ پای بقیة اللّه الاعظم برسان...
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: امیدواریم انشاءاللّه که خدای متعال برای ملّت عزیز ایران در این سال، در این عید، در این فرصتِ مغتنم یکساله خیر اراده بفرماید و مردم را خرسند کند، زندگیها را انشاءاللّه شیرین کند، مردم را دلشاد کند و ارواح طیّبهی شهدای عزیزمان، روح مطهّر امام بزرگوارمان، امام راحل (رضوان اللّه علیه) انَشاءاللّه شاد باشد و سلام و ارادت و اخلاص همهی ما را به خاکِ پای بقیة اللّه الاعظم (ارواحنا فداه) انشاءاللّه خدای متعال برساند. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🌥 سلام و ارادت و اخلاص همهی ما را به خاکِ پای بقیة اللّه الاعظم برسان...
🔻 رهبر انقلاب در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱: امیدواریم انشاءاللّه که خدای متعال برای ملّت عزیز ایران در این سال، در این عید، در این فرصتِ مغتنم یکساله خیر اراده بفرماید و مردم را خرسند کند، زندگیها را انشاءاللّه شیرین کند، مردم را دلشاد کند و ارواح طیّبهی شهدای عزیزمان، روح مطهّر امام بزرگوارمان، امام راحل (رضوان اللّه علیه) انَشاءاللّه شاد باشد و سلام و ارادت و اخلاص همهی ما را به خاکِ پای بقیة اللّه الاعظم (ارواحنا فداه) انشاءاللّه خدای متعال برساند. ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌐 دلیل انتخاب مسجد جامع خرمشهر برای ارسال پیام نوروزی رئیس جمهور چیست؟
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔸مدارک بیشتر روسیه از آزمایشگاههای سلاحهای بیولوژیکی در اوکراین
🔹 نماینده روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت روسیه مدرکی ارائه کرده است که آزمایشگاه های بیولوژیکی مرتبط با پنتاگون در اوکراین فعالیت می کنند که به شکلی قابل توجه سلامت مردم منطقه را به خطر می اندازند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹 نماینده روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت روسیه مدرکی ارائه کرده است که آزمایشگاه های بیولوژیکی مرتبط با پنتاگون در اوکراین فعالیت می کنند که به شکلی قابل توجه سلامت مردم منطقه را به خطر می اندازند.
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
🔺امیدواریم تو سال جدید بعضیها شرافت گمشدهشون رو پیدا کنن!
▪️برخی رسانههای زرد اصلاحطلب با انتشار تصاویری از پیام نوروزی رئیس جمهور ادعا کردند رئیسی هفتسین را حذف کرده است.
▪️با بررسی تصاویر مشخص میشود روحانی نیز در سال ۹۸ با همین ترکیب دکور پیام نوروزی منتشر کرده است.
#دیاثت_رسانه_ای
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
▪️برخی رسانههای زرد اصلاحطلب با انتشار تصاویری از پیام نوروزی رئیس جمهور ادعا کردند رئیسی هفتسین را حذف کرده است.
▪️با بررسی تصاویر مشخص میشود روحانی نیز در سال ۹۸ با همین ترکیب دکور پیام نوروزی منتشر کرده است.
#دیاثت_رسانه_ای
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9
🔳 ارتش یمن کدام تأسیسات سعودی را هدف قرار داد:
🔸در دور نخست حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن در بامداد امروز این مراکز و تاسیسات مهم و راهبردی رژیم سعودی در مناطق مختلف هدف حمله دهها فروند پهپاد و موشک بالستیک و کروز قرار گرفت:
🔺کارخانه فرآوری گاز طبیعی ينبع
🔺 شركت تصفیه نفت ساينوپك در ينبع
🔺 ایستگاه توزيع فرآوردههای نفتی ارامكو در جده
🔺ایستگاه توزیع گاز ارامكو در خميس مشيط
🔺 تاسیسات آب تصفیه بالشقيق در جيزان
🔺 تاسیسات أرامكو در جيزان
🔺نیروگاه تولید برق در ظهران الجنوب
🔘 ایستگاه توزيع فرآورده های نفتی آرامکو در رياض
🔘 فرودگاه ابها
🔘 فرودگاه نظامی خميس مشيط
🔘 منطقه صنعتی صامته در جيزان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸در دور نخست حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن در بامداد امروز این مراکز و تاسیسات مهم و راهبردی رژیم سعودی در مناطق مختلف هدف حمله دهها فروند پهپاد و موشک بالستیک و کروز قرار گرفت:
🔺کارخانه فرآوری گاز طبیعی ينبع
🔺 شركت تصفیه نفت ساينوپك در ينبع
🔺 ایستگاه توزيع فرآوردههای نفتی ارامكو در جده
🔺ایستگاه توزیع گاز ارامكو در خميس مشيط
🔺 تاسیسات آب تصفیه بالشقيق در جيزان
🔺 تاسیسات أرامكو در جيزان
🔺نیروگاه تولید برق در ظهران الجنوب
🔘 ایستگاه توزيع فرآورده های نفتی آرامکو در رياض
🔘 فرودگاه ابها
🔘 فرودگاه نظامی خميس مشيط
🔘 منطقه صنعتی صامته در جيزان
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍10❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ پاسخ جالب مهمان شبکه اینترنشنال سعودی به دفاع احمقانه کارمندان این شبکه از آمریکا
چندتا ارباب دارین شما؟
هم سعودی! هم آمریکا! هم انگلیس! هم اسرائیل! اذیت نمیشید؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چندتا ارباب دارین شما؟
هم سعودی! هم آمریکا! هم انگلیس! هم اسرائیل! اذیت نمیشید؟!
✍دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏5👍2