ولی ما میدونیم با هر موشکی که شلیک میشه شما لبخند میزنین تو آسمونا 🖤
روحتان شاد
یادتان جاویدان
@didebane_enghelab
روحتان شاد
یادتان جاویدان
@didebane_enghelab
❤44😭18👎1🫡1
پالایشگاهی که ایران هدف قرار داد چه نقشی در جنگ دارد؟
🔹پالایشگاه حیفا؛ قلب سوخترسانی اسرائیل
🔹پالایشگاه نفت حیفا در شمال اسرائیل، تأمینکننده بیش از ۶۰٪ سوخت مصرفی کشور است؛ از بنزین و دیزل گرفته تا سوخت جت برای نیروی هوایی.
🔹با آسیبدیدن این تأسیسات در حمله امشب ایران، اسرائیل با بحران جدی سوخت مواجه میشود؛
🔹هواپیماها دچار اختلال حملونقل کند،
🔹و صنایع با بحران مواجه شده
🔹و تامین انرژی در سرزمینهای اشغالی بحرانی خواهد شد.
🔹حمله موفق به حیفا، ضربهای استراتژیک به ستون فقرات اقتصادی و نظامی اسرائیل خواهد بود.
@didebane_enghelab
🔹پالایشگاه حیفا؛ قلب سوخترسانی اسرائیل
🔹پالایشگاه نفت حیفا در شمال اسرائیل، تأمینکننده بیش از ۶۰٪ سوخت مصرفی کشور است؛ از بنزین و دیزل گرفته تا سوخت جت برای نیروی هوایی.
🔹با آسیبدیدن این تأسیسات در حمله امشب ایران، اسرائیل با بحران جدی سوخت مواجه میشود؛
🔹هواپیماها دچار اختلال حملونقل کند،
🔹و صنایع با بحران مواجه شده
🔹و تامین انرژی در سرزمینهای اشغالی بحرانی خواهد شد.
🔹حمله موفق به حیفا، ضربهای استراتژیک به ستون فقرات اقتصادی و نظامی اسرائیل خواهد بود.
@didebane_enghelab
🔥18❤2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 یککاربر عراقی: کسی که جمهوری اسلامی ایران را پشتیبانی نکند مانند کسی است که امام حسین(ع) را در روز عاشورا رها کرده است
مسئولین عراق خجالت بکشید
اگر حمایت ایران نبود اکنون شما وجود نداشتید و زنان تان برده داعش بودند
زمانی که باید در کنار ایران باشید پشت ابران را خالی کرده اید
زمستان میرود و رو سیاهیش به زغال میماند
️@didebane_enghelab
مسئولین عراق خجالت بکشید
اگر حمایت ایران نبود اکنون شما وجود نداشتید و زنان تان برده داعش بودند
زمانی که باید در کنار ایران باشید پشت ابران را خالی کرده اید
زمستان میرود و رو سیاهیش به زغال میماند
️@didebane_enghelab
👍48❤7👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹فوری | تصاویر منتشرشده لحظه برخورد موشک ایرانی به #حیفا را نشان میدهند و بهگزارش خبرگزاری رسمی ایران پالایشگاه حیفا یکی از اهداف موفق موشکهای ایرانی بوده است
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
👏13💔1
مردم این رو بدونین که ایران در حالی داره حملات موشکی دقیقتر و شدیدتر انجام میده که دو شب پیش تمام فرماندهان هوافضا، فرمانده سپاه و فرمانده ستاد مشترکش ترور شدند. این یعنی ایران داری سیستمه و متکی به شخص نیست. این خیلی مهم و امیدوارکننده است.
برای همگی این مطلب امیدوار کننده رو ارسال کنین
@didebane_enghelab
برای همگی این مطلب امیدوار کننده رو ارسال کنین
@didebane_enghelab
❤42👍4
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|
| نفهم فیلم نگیر/نذار
|_______________|
\ (•_•) /
\ /
——
| |
|_ |_
همگی به پویش نفهم فیلم نگیر/نذار بپیوندید
@didebane_enghelab
| نفهم فیلم نگیر/نذار
|_______________|
\ (•_•) /
\ /
——
| |
|_ |_
همگی به پویش نفهم فیلم نگیر/نذار بپیوندید
@didebane_enghelab
🔥28👍15❤5
👍19💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دونالد ترامپ هنگام ترک کاخ سفید برای شرکت در رژه روز ارتش به سوال درباره ایران پاسخ نداد.
موش زرد
نوبت تو هم میرسه
تقاص خون حاج قاسم را از تو خواهیم گرفت
@didebane_enghelab
موش زرد
نوبت تو هم میرسه
تقاص خون حاج قاسم را از تو خواهیم گرفت
@didebane_enghelab
👍38❤1👎1💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚡️یک صهیونیست از حجم زیاد موشکهای ایران که از فراز تل آویو می گذرد اظهار نگرانی کرده و تل آویو را در ساعاتی قبل به ما نشان می دهد که در ابتدای شب از ترس حملات ایران به شهر ارواح مبدل شده و موش های صهیونیست از ترس به درک واصل شدن همگی به پناهگاه ها خزیده اند.
اسرائیلی ها ستاره بارون شدن
شبشون روز شد
@didebane_enghelab
اسرائیلی ها ستاره بارون شدن
شبشون روز شد
@didebane_enghelab
🔥17❤1💔1
⭕️ رسانههای عبریزبان: موج دوم از موشکهای بالیستیک از سوی ایران شلیک شده و انتظار میرود طی ۱۵ دقیقه آینده آژیرهای هشدار اولیه به صدا درآیند
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
💔12👍4👏1
🔥23👌7❤3😭1
اقای مقتدی صدر! به خاطر اینکه ایران را تنها گذاشتی به عذاب الهی گرفتار خواهی شد.
ایران در سختترین شرایط در کنار شما بود.
اما شما در بهترین شرایط ایران را تنها گذاشتید.
به غضب الهی گرفتار خواهی شد
هر مسلمانی که در این روزها ایران را تنها بگذارد مورد غصب الهی قرار خواهد گرفت
@didebane_enghelab
ایران در سختترین شرایط در کنار شما بود.
اما شما در بهترین شرایط ایران را تنها گذاشتید.
به غضب الهی گرفتار خواهی شد
هر مسلمانی که در این روزها ایران را تنها بگذارد مورد غصب الهی قرار خواهد گرفت
@didebane_enghelab
🔥36👍23❤4👎2
اینکه بعد از زدن سلسله مراتب فرماندهی سپاه ، که سازمان رزم هر یگانی را فرو میریزد ،ورق جنگ یکباره بر میگردد
حرکت فوق استراتژیک و هوشمندانه و شطرنج وار رهبر فرزانه انقلاب در روز اول جنگ بود
بازی با ورق ارتش!
پس از شهادت سردار باقری به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده و معاونان و ضربه اساسی به سازمان رزم سپاه وارد شد
آن هم زیر بمباران شهرها!
ایشان بلافاصله با جایگزینی امیر موسوی فرمانده کل ارتش به فرماندهی ستاد کل
ورق جنگ را برگرداند
طوری که در روز اول ارتش در پدافند از زدن ریز پرنده ها تا زدن اف ۳۵ و آفند فوقالعاده خوش درخشید و حالا با جایگزینی فرماندهان در هوا فضای سپاه
حیفا اینگونه به آتش کشیده میشود
آقای خامنهای خیلی عزیزی
خدا بر عزتت بیفزاید
@didebane_enghelab
حرکت فوق استراتژیک و هوشمندانه و شطرنج وار رهبر فرزانه انقلاب در روز اول جنگ بود
بازی با ورق ارتش!
پس از شهادت سردار باقری به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده و معاونان و ضربه اساسی به سازمان رزم سپاه وارد شد
آن هم زیر بمباران شهرها!
ایشان بلافاصله با جایگزینی امیر موسوی فرمانده کل ارتش به فرماندهی ستاد کل
ورق جنگ را برگرداند
طوری که در روز اول ارتش در پدافند از زدن ریز پرنده ها تا زدن اف ۳۵ و آفند فوقالعاده خوش درخشید و حالا با جایگزینی فرماندهان در هوا فضای سپاه
حیفا اینگونه به آتش کشیده میشود
آقای خامنهای خیلی عزیزی
خدا بر عزتت بیفزاید
@didebane_enghelab
❤97👌5👎1
Forwarded from دیده بان انقلاب
💢نبرد نهایی
خروش پارسیان برای درهم کوبیدن صهیونیسم
ای شیرمردان پارسی!
ای دلاوران سرزمین ایران جاودان!
به پا خیزید که امروز میدان نبرد نهایی فرا رسیده است!
خداوند، عزتآفرین، در قرآن کریم فریاد برآورده:
«وَقَضَیْنَا إِلَىٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۴)
«به بنیاسرائیل در کتاب اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد و برتریجویی سترگی خواهید نمود!»
رژیم صهیونیستی، این اهریمن غاصب، با اشغال فلسطین، خونریزی بیگناهان، و هتک حرمت مسجدالاقصی، زمین را به فساد کشیده و کبر و نخوتش آسمان را شکافته!
اما وعده الهی نزدیک است:
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ ۚ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا» (سوره اسراء، آیه ۵)
و اینک، در خروش نهایی، خداوند فریاد میزند:
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۷)
«آنگاه که وعده دوم فرا رسد، بندگان ما چهرههایتان را در خاک خواری خواهند کشید، به مسجدالاقصی پای خواهند نهاد، چنانکه بار نخست نهادند، و هر آنچه با غرور ساخیتد، به تلی از خاکستر بدل خواهند کرد!»
ای مردم مؤمن ایران!
شما سپاهیان برگزیده خدایید، همان «عباد لنا» که با شمشیرهای آتشین و قلبهای پولادین، برای نابودی صهیونیسم برانگیخته شدهاید! رژیم غاصب، که زمین مقدس را به خون آلوده، در برابر خروش شما چون بیدی در طوفان خواهد لرزید.
خداوند فرمود:
«ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۶)
آری، دشمن زمانی قدرت یافت، اما اینک با فساد و ظلمش، خود گور خویش کنده است!
شما، ای دلاوران، با ایمان و اقتدار، طومار این ستمگران را درهم خواهید پیچید.
ای فرزندان علی (ع)! بهپا خیزید و با فریاد «خیبر، خیبر، یا صهیون»، دشمن را به زانو درآورید!
خانه به خانه، خیابان به خیابان، با مشتهای گرهکرده و تیغهای بران، شهرهای غاصبان را شخم بزنید!
رحم به این اهریمنان، خیانت به خون شهیدان است.
خداوند هشدار داده:
«عَسَىٰ رَبُّکُمْ أَن يَرْحَمَکُمْ ۚ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْا ۗ وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْکَافِرِینَ حَصِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۸)
«اگر به فساد بازگردید، ما نیز به مجازات بازمیگردیم و جهنم را برای کافران زندانی سخت کردهایم!»
صهیونیستها به فساد بازگشتهاند و اینک خشم الهی به دست شما بر آنها فرو خواهد آمد!
ما آتش این نبرد را شعلهور نکردیم، اما به نام حق و با خروش یا علی!، آن را به پایان خواهیم برد! ای ایرانیان، ای پارسیان دلیر!
با هر گام، زمین زیر پای دشمن بلرزد! با هر ضربه، کاخ ستمشان فرو ریزد! مسجدالاقصی در انتظار فریاد پیروزی شماست!
خداوند وعده داده:
«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» (سوره حج، آیه ۴۰)
«خداوند یاریکنندگانش را یاری خواهد کرد؛ همانا خدا نیرومند و شکستناپذیر است!»
خیبر، خیبر، یا صهیون!
یا علی (ع) ! یا مهدی (عج)!
@didebane_enghelab
خروش پارسیان برای درهم کوبیدن صهیونیسم
ای شیرمردان پارسی!
ای دلاوران سرزمین ایران جاودان!
به پا خیزید که امروز میدان نبرد نهایی فرا رسیده است!
خداوند، عزتآفرین، در قرآن کریم فریاد برآورده:
«وَقَضَیْنَا إِلَىٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۴)
«به بنیاسرائیل در کتاب اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد و برتریجویی سترگی خواهید نمود!»
رژیم صهیونیستی، این اهریمن غاصب، با اشغال فلسطین، خونریزی بیگناهان، و هتک حرمت مسجدالاقصی، زمین را به فساد کشیده و کبر و نخوتش آسمان را شکافته!
اما وعده الهی نزدیک است:
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ ۚ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا» (سوره اسراء، آیه ۵)
و اینک، در خروش نهایی، خداوند فریاد میزند:
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۷)
«آنگاه که وعده دوم فرا رسد، بندگان ما چهرههایتان را در خاک خواری خواهند کشید، به مسجدالاقصی پای خواهند نهاد، چنانکه بار نخست نهادند، و هر آنچه با غرور ساخیتد، به تلی از خاکستر بدل خواهند کرد!»
ای مردم مؤمن ایران!
شما سپاهیان برگزیده خدایید، همان «عباد لنا» که با شمشیرهای آتشین و قلبهای پولادین، برای نابودی صهیونیسم برانگیخته شدهاید! رژیم غاصب، که زمین مقدس را به خون آلوده، در برابر خروش شما چون بیدی در طوفان خواهد لرزید.
خداوند فرمود:
«ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۶)
آری، دشمن زمانی قدرت یافت، اما اینک با فساد و ظلمش، خود گور خویش کنده است!
شما، ای دلاوران، با ایمان و اقتدار، طومار این ستمگران را درهم خواهید پیچید.
ای فرزندان علی (ع)! بهپا خیزید و با فریاد «خیبر، خیبر، یا صهیون»، دشمن را به زانو درآورید!
خانه به خانه، خیابان به خیابان، با مشتهای گرهکرده و تیغهای بران، شهرهای غاصبان را شخم بزنید!
رحم به این اهریمنان، خیانت به خون شهیدان است.
خداوند هشدار داده:
«عَسَىٰ رَبُّکُمْ أَن يَرْحَمَکُمْ ۚ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْا ۗ وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْکَافِرِینَ حَصِیرًا» (سوره اسراء، آیه ۸)
«اگر به فساد بازگردید، ما نیز به مجازات بازمیگردیم و جهنم را برای کافران زندانی سخت کردهایم!»
صهیونیستها به فساد بازگشتهاند و اینک خشم الهی به دست شما بر آنها فرو خواهد آمد!
ما آتش این نبرد را شعلهور نکردیم، اما به نام حق و با خروش یا علی!، آن را به پایان خواهیم برد! ای ایرانیان، ای پارسیان دلیر!
با هر گام، زمین زیر پای دشمن بلرزد! با هر ضربه، کاخ ستمشان فرو ریزد! مسجدالاقصی در انتظار فریاد پیروزی شماست!
خداوند وعده داده:
«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» (سوره حج، آیه ۴۰)
«خداوند یاریکنندگانش را یاری خواهد کرد؛ همانا خدا نیرومند و شکستناپذیر است!»
خیبر، خیبر، یا صهیون!
یا علی (ع) ! یا مهدی (عج)!
@didebane_enghelab
❤18👍2👎2