بلوبانک: نگران بازپرداخت وامهای خود نباشید
🔹بلوبانک به کاربرانش اعلام کرد همه جریمههای دیرکرد بازپرداخت وامهای بلو تا پایان تیرماه بخشیده میشود.
🔹اگر در بازه زمانی ۲۶ خرداد تا پایان تیرماه قسط وام خود را پرداخت نکردید تا ۳۱ تیر میتوانید بدون جریمه دیرکرد قسط خود را بپردازید.
بقیه بانکها هنوز خوابن؟
متوجه نشدن جنگ شده؟
@didebane_enghelab
🔹بلوبانک به کاربرانش اعلام کرد همه جریمههای دیرکرد بازپرداخت وامهای بلو تا پایان تیرماه بخشیده میشود.
🔹اگر در بازه زمانی ۲۶ خرداد تا پایان تیرماه قسط وام خود را پرداخت نکردید تا ۳۱ تیر میتوانید بدون جریمه دیرکرد قسط خود را بپردازید.
بقیه بانکها هنوز خوابن؟
متوجه نشدن جنگ شده؟
@didebane_enghelab
❤7
🔺️🔻افزایش عرضۀ گوشت تنظیم بازاری در فروشگاهها
🔹️رئیس شورای تامین دام کشور: توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار با نرخ ۳۸۵ هزار تومان طی روزهای آتی در فروشگاههای زنجیرهای افزایش مییابد.
🔹️۲۰ تا ۲۲ درصد کسری گوشت منجمد و ۷ درصد گوشت گرم از طریق واردات تامین میشود.
🔹️گوشت منجمد با ارز توافقی وارد میشود که با قیمت ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان به مصرفکننده عرضه میشود
@didebane_enghelab
🔹️رئیس شورای تامین دام کشور: توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار با نرخ ۳۸۵ هزار تومان طی روزهای آتی در فروشگاههای زنجیرهای افزایش مییابد.
🔹️۲۰ تا ۲۲ درصد کسری گوشت منجمد و ۷ درصد گوشت گرم از طریق واردات تامین میشود.
🔹️گوشت منجمد با ارز توافقی وارد میشود که با قیمت ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان به مصرفکننده عرضه میشود
@didebane_enghelab
🙏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ آمریکا ما را تهدید میکند؟ یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسالان تهیه میکردید!؟
با چه پیشینهای ما را تهدید میکنید؟!
سخنان طوفانی شهید سلیمانی
@didebane_enghelab
با چه پیشینهای ما را تهدید میکنید؟!
سخنان طوفانی شهید سلیمانی
@didebane_enghelab
👍13❤2
🔸حالا دیگر مثل روز روشن است که حمله جنایتبار رژیم صهیونیستی به کشورمان با هماهنگی کامل با آمریکا صورت گرفته. اما هنوز احمقهایی تلاش میکنند حساب رژیم را از آمریکا جدا کنند.
🔹اگر یکبار دیگر از این سوراخ گزیده شویم در مقام یک ملت محکوم به فنا هستیم، و چه بسا مستحق آن.
@didebane_enghelab
🔹اگر یکبار دیگر از این سوراخ گزیده شویم در مقام یک ملت محکوم به فنا هستیم، و چه بسا مستحق آن.
@didebane_enghelab
👍7
✅ کانالهای خبری لطفاً مدام خبر «صدای انفجار، صدای انفجار» نزنید. در حال حاضر در بسیاری از شهرها، پدافند در حال مقابله لحظهبهلحظه با اهداف متخاصم دشمن است.
وقتی شما فقط تیتر میزنید «صدای انفجار»، همین خبر در رسانههای خارجی بهعنوان موفقیت حمله دشمن بازتاب پیدا میکند؛ در حالی که این صداها در واقع نشانهی شکست حمله دشمن و عملکرد موفق پدافند ماست.
لطفاً از این به بعد مراقب باشید و ناخواسته به جنگ روانی دشمن ضریب ندهید.
اون صدای انفجاری که شما میشنوید صدای پدافندهاست
"آکام صالحی"
@didebane_enghelab
وقتی شما فقط تیتر میزنید «صدای انفجار»، همین خبر در رسانههای خارجی بهعنوان موفقیت حمله دشمن بازتاب پیدا میکند؛ در حالی که این صداها در واقع نشانهی شکست حمله دشمن و عملکرد موفق پدافند ماست.
لطفاً از این به بعد مراقب باشید و ناخواسته به جنگ روانی دشمن ضریب ندهید.
اون صدای انفجاری که شما میشنوید صدای پدافندهاست
"آکام صالحی"
@didebane_enghelab
❤7👍2
🔴ایران تاکنون چه مکان های مهم و استراتژیکی را هدف قرار داده است ؟
▪۱- مرکز تحقیقاتی علمی بزرگ وایزمن تل آویو (تخریب کامل)
▪۲- پالایشگاه حیفا (توقف عملیات)
▪۳-ساختمان موساد و یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل ( تخریب کامل)
▪۴- پایگاه نواتیم ( تخریب در بخش هایی)
▪۵- نزدیکی وزارت جنگ اسرائیل
▪اطلاعات تکمیلی در دست بررسی است...
@didebane_enghelab
▪۱- مرکز تحقیقاتی علمی بزرگ وایزمن تل آویو (تخریب کامل)
▪۲- پالایشگاه حیفا (توقف عملیات)
▪۳-ساختمان موساد و یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل ( تخریب کامل)
▪۴- پایگاه نواتیم ( تخریب در بخش هایی)
▪۵- نزدیکی وزارت جنگ اسرائیل
▪اطلاعات تکمیلی در دست بررسی است...
@didebane_enghelab
👍7👏2❤1
🔴واکنش سپاه پاسداران به ادعای کاهش ذخایر موشکی ایران: نگران طولانی شدن جنگ نیستیم
مشاور فرمانده سپاه در واکنش به ادعای کاهش ذخایر موشکی ایران، گفت:
💢کاهش ذخایر موشکی شوخی است؛ ما هنوز از توانمندیهای موشکی خود به صورت راهبردی بهرهبرداری نکردهایم
💢هر زمان صلاح بدانیم تجهیزات مدرن خود را وارد میدان خواهیم کرد که موشکهای نسل جدید تنها بخشی از آن است./
@didebane_enghelab
مشاور فرمانده سپاه در واکنش به ادعای کاهش ذخایر موشکی ایران، گفت:
💢کاهش ذخایر موشکی شوخی است؛ ما هنوز از توانمندیهای موشکی خود به صورت راهبردی بهرهبرداری نکردهایم
💢هر زمان صلاح بدانیم تجهیزات مدرن خود را وارد میدان خواهیم کرد که موشکهای نسل جدید تنها بخشی از آن است./
@didebane_enghelab
👍5
🔴سپاه پاسداران: مرکز طراحی عملیات ترور و شرارتهای رژیم صهیونیستی (موساد) در آتش میسوزد
🔸اطلاعیه شماره ۸ سپاه پاسداران: با عنایت خداوند متعال در ساعات اولیه امروز رزمندگان نیروی هوافضای سپاه طی یک عملیات تاثیر محور علی رغم وجود سامانههای فوق پیشرفته پدافندی مرکز اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونی موسوم به «آمان» و مرکز طراحی عملیات ترور و شرارتهای رژیم صهیونیستی «موساد» را در تل آویو مورد اصابت قرارداده و این مرکز هم اکنون در آتش میسوزد.
@didebane_enghelab
🔸اطلاعیه شماره ۸ سپاه پاسداران: با عنایت خداوند متعال در ساعات اولیه امروز رزمندگان نیروی هوافضای سپاه طی یک عملیات تاثیر محور علی رغم وجود سامانههای فوق پیشرفته پدافندی مرکز اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونی موسوم به «آمان» و مرکز طراحی عملیات ترور و شرارتهای رژیم صهیونیستی «موساد» را در تل آویو مورد اصابت قرارداده و این مرکز هم اکنون در آتش میسوزد.
@didebane_enghelab
👍8
🔴 تریتا پارسی:
نتانیاهو نمیخواهد اجازه دهد شهروندان آمریکایی اسرائیل را ترک کنند. او عملاً دارد آنها را گروگان نگه میدارد تا اگر تلفات آمریکایی رخ داد، از آن به عنوان بهانهای برای کشاندن آمریکا به جنگ احمقانهای استفاده کند که خودش با ایران شروع کرده است»
🔴 جلسهای میان سفیر آمریکا مایک هاکبی و نخستوزیر اسرائیل نتانیاهو، به مشاجرهای شدید درباره این موضوع کشیده است
@didebane_enghelab
نتانیاهو نمیخواهد اجازه دهد شهروندان آمریکایی اسرائیل را ترک کنند. او عملاً دارد آنها را گروگان نگه میدارد تا اگر تلفات آمریکایی رخ داد، از آن به عنوان بهانهای برای کشاندن آمریکا به جنگ احمقانهای استفاده کند که خودش با ایران شروع کرده است»
🔴 جلسهای میان سفیر آمریکا مایک هاکبی و نخستوزیر اسرائیل نتانیاهو، به مشاجرهای شدید درباره این موضوع کشیده است
@didebane_enghelab
👌6
💠 داروخانهها طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه میدهند
سرپرست دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو گفت:
🔹 داروخانهها طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه میدهند.
@didebane_enghelab
سرپرست دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو گفت:
🔹 داروخانهها طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه میدهند.
@didebane_enghelab
👍3
از مرحوم آیة الله آقای حاج سیّد احمد خوانساری نقل شده است که:
در سالهای دورتر بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر خانهها یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر خانه هایی که در هر روز این آیات مبارکات را بعد از نماز صبح میخواندند که به آنها هیچ صدمه ای وارد نشد!
فرزند ایشان (حجتالاسلام و المسلمین سیدجعفر خوانساری) نقل میکرد که تمام فرزندان و نوادگان ایشان این آیات را که از امیر المؤمنین علیه السلام روایت شده حفظ هستند و هر روز صبح تلاوت میکنند.
همچنین ایشان میگفت که همراه داشتن این آیات هم مؤثر است و کسانی بودند که در جنگ دوم جهانی این آیات را همراه خود داشتند و از آسیب محفوظ ماندند.
@didebane_enghelab
در سالهای دورتر بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر خانهها یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر خانه هایی که در هر روز این آیات مبارکات را بعد از نماز صبح میخواندند که به آنها هیچ صدمه ای وارد نشد!
فرزند ایشان (حجتالاسلام و المسلمین سیدجعفر خوانساری) نقل میکرد که تمام فرزندان و نوادگان ایشان این آیات را که از امیر المؤمنین علیه السلام روایت شده حفظ هستند و هر روز صبح تلاوت میکنند.
همچنین ایشان میگفت که همراه داشتن این آیات هم مؤثر است و کسانی بودند که در جنگ دوم جهانی این آیات را همراه خود داشتند و از آسیب محفوظ ماندند.
@didebane_enghelab
❤10
دیده بان انقلاب
از مرحوم آیة الله آقای حاج سیّد احمد خوانساری نقل شده است که: در سالهای دورتر بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر خانهها یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر خانه هایی که در هر روز این آیات مبارکات را بعد از نماز…
قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلینَا ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ.
وَإِنْ يَمْسَسْكَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِنْ يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ ۚ يُصِيبُ بِهِ مَنْ يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ.
"وَمَا مِنْ دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا ۖ وَيَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا ۚ كُلٌّ فِي كِتَابٍ مُبِينٍ.
و کاین مِنْ دَابَّةٍ لا تَحْمِلُ رِزْقَهَا.
اللَّهُ يَرْزُقُهَا وَإِيَّاكُمْ "وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ما يَفْتَحُ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِنْ رَحْمَتِهِ فَلَا مُمْسِكَ لَهَا "وَمَا يُمْسِكْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ "وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ.
"قُلْ أَفَرَأَيْتُمْ مَا تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ ۚ قُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ ۚ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ ۚ حَسْبِيَ اللَّهُ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ"
از مرحوم آیة الله آقای حاج سیّد احمد خوانساری نقل شده است که:
در سالهای دورتر بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر خانهها یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر خانه هایی که در هر روز این آیات مبارکات را بعد از نماز صبح میخواندند که به آنها هیچ صدمه ای وارد نشد!
فرزند ایشان (حجتالاسلام و المسلمین سیدجعفر خوانساری) نقل میکرد که تمام فرزندان و نوادگان ایشان این آیات را که از امیر المؤمنین علیه السلام روایت شده حفظ هستند و هر روز صبح تلاوت میکنند.
همچنین ایشان میگفت که همراه داشتن این آیات هم مؤثر است و کسانی بودند که در جنگ دوم جهانی این آیات را همراه خود داشتند و از آسیب محفوظ ماندند.
@didebane_enghelab
وَإِنْ يَمْسَسْكَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِنْ يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ ۚ يُصِيبُ بِهِ مَنْ يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ.
"وَمَا مِنْ دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا ۖ وَيَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا ۚ كُلٌّ فِي كِتَابٍ مُبِينٍ.
و کاین مِنْ دَابَّةٍ لا تَحْمِلُ رِزْقَهَا.
اللَّهُ يَرْزُقُهَا وَإِيَّاكُمْ "وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ما يَفْتَحُ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِنْ رَحْمَتِهِ فَلَا مُمْسِكَ لَهَا "وَمَا يُمْسِكْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ "وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ.
"قُلْ أَفَرَأَيْتُمْ مَا تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ ۚ قُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ ۚ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ ۚ حَسْبِيَ اللَّهُ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ"
از مرحوم آیة الله آقای حاج سیّد احمد خوانساری نقل شده است که:
در سالهای دورتر بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر خانهها یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر خانه هایی که در هر روز این آیات مبارکات را بعد از نماز صبح میخواندند که به آنها هیچ صدمه ای وارد نشد!
فرزند ایشان (حجتالاسلام و المسلمین سیدجعفر خوانساری) نقل میکرد که تمام فرزندان و نوادگان ایشان این آیات را که از امیر المؤمنین علیه السلام روایت شده حفظ هستند و هر روز صبح تلاوت میکنند.
همچنین ایشان میگفت که همراه داشتن این آیات هم مؤثر است و کسانی بودند که در جنگ دوم جهانی این آیات را همراه خود داشتند و از آسیب محفوظ ماندند.
@didebane_enghelab
❤9
منابع اسرائیلی:احتمالاً دیگر هیچ هشدار قبلی در مورد پرتابها وجود نخواهد داشت.
تمام پرتابهای اخیر بدون اطلاع قبلی ۳۰ دقیقهای انجام شدهاند، زیرا ایران روش خود را تغییر داده است. به جای پرتاب دهها پرتابگر، آنها اکنون از ۳ تا ۴ پرتابگر متحرک استفاده میکنند که به سرعت شلیک میکنند و پنهان میشوند.
@didebane_enghelab
تمام پرتابهای اخیر بدون اطلاع قبلی ۳۰ دقیقهای انجام شدهاند، زیرا ایران روش خود را تغییر داده است. به جای پرتاب دهها پرتابگر، آنها اکنون از ۳ تا ۴ پرتابگر متحرک استفاده میکنند که به سرعت شلیک میکنند و پنهان میشوند.
@didebane_enghelab
❤7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
️مماشات نخواهیم کرد!
امام خامنهای:
نیروهای مسلّح ما آماده هستند و مسئولین کشور و همهی آحاد مردم پشت سر نیروهای مسلّحند.
امروز باید باقدرت عمل کرد و انشاءالله باقدرت عمل خواهد شد و با آنها مماشاتی نخواهیم کرد.
زندگی برای آنها تلخ خواهد شد، بدون تردید.
@didebane_enghelab
امام خامنهای:
نیروهای مسلّح ما آماده هستند و مسئولین کشور و همهی آحاد مردم پشت سر نیروهای مسلّحند.
امروز باید باقدرت عمل کرد و انشاءالله باقدرت عمل خواهد شد و با آنها مماشاتی نخواهیم کرد.
زندگی برای آنها تلخ خواهد شد، بدون تردید.
@didebane_enghelab
👍13❤6
️ تصاویر شهدای امنیت سحرگاه امروز کاشان که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند
شهید عباس آلویی
شهید محمد جواد سیفایی
شهید سید ابوالفضل اجتهد
@didebane_enghelab
شهید عباس آلویی
شهید محمد جواد سیفایی
شهید سید ابوالفضل اجتهد
@didebane_enghelab
❤16😭1
قابل توجه مسئولان امنیتی کشور
داخل رو دریابید
پمپ بنزین به کدامین بهانه بسته است!؟
۸سال جنگ نه پمپ بنزین بسته بود نه نانوایی ...
💡 این محدودیت ها مزایا و مضراتی داره
۱- مزایا:
- از دور دور کردن های الکی و شلوغی شهر و جاده ها پیشگیری میکنه
- باعث ذخیره سوخت برای روزهای بدتر احتمالی میشه
۲ - مضرات:
- ایجاد جو نارضایتی در مردم و خسته کردن اونها از ادامه ی مسیر و دست برداشتن مردم از حمایت نیروهای نظامی
- ایجاد صف به دلیل نیاز به مراجعات بیشتر جهت دریافت یک باک سوخت و القاء حس نابسامانی در اوضاع کشور و تضعیف روحیه عمومی مردم
بچه های انقلابی پیگیر باشید 👌
@didebane_enghelab
داخل رو دریابید
پمپ بنزین به کدامین بهانه بسته است!؟
۸سال جنگ نه پمپ بنزین بسته بود نه نانوایی ...
💡 این محدودیت ها مزایا و مضراتی داره
۱- مزایا:
- از دور دور کردن های الکی و شلوغی شهر و جاده ها پیشگیری میکنه
- باعث ذخیره سوخت برای روزهای بدتر احتمالی میشه
۲ - مضرات:
- ایجاد جو نارضایتی در مردم و خسته کردن اونها از ادامه ی مسیر و دست برداشتن مردم از حمایت نیروهای نظامی
- ایجاد صف به دلیل نیاز به مراجعات بیشتر جهت دریافت یک باک سوخت و القاء حس نابسامانی در اوضاع کشور و تضعیف روحیه عمومی مردم
بچه های انقلابی پیگیر باشید 👌
@didebane_enghelab
👍11
همه در این پویش شرکت کنیم و پست و استوری و مطلب براش بسازید
میمانم در تهران جانم فدای ایران🇮🇷✊🏻
@didebane_enghelab
میمانم در تهران جانم فدای ایران🇮🇷✊🏻
@didebane_enghelab
👍11