🔻ارزهای صادراتی بازنگشته؛ ۳۶ برابر چای دبش
🔹در پرونده فساد چای دبش که از آن به عنوان یکی از بزرگترین فسادهای کشور یاد میشود، مهمترین تخلفی که متهمان مرتکب شده بودند عدم ایفای تعهدات ارزی به میزان ۲.۲۶۹.۱۶۰.۵۳۴ یورو معادل ۲,۶۴۶,۱۵۱,۰۹۶ دلار بود.
🔹اخیراً حسین صمصامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از عدم بازگشت ۹۵ میلیارد دلار ارز صادراتی توسط نزدیک به هزار شرکت و شخص متخلف در ۷ سال گذشته خبر داده است.
🔹یک مقایسه ساده نشان میدهد مجموع ارزی که این شرکتها بازنگرداندهاند ۳۶ برابر تخلف ارزی شرکت چای دبش بوده است.
@didebane_enghelab
🔹در پرونده فساد چای دبش که از آن به عنوان یکی از بزرگترین فسادهای کشور یاد میشود، مهمترین تخلفی که متهمان مرتکب شده بودند عدم ایفای تعهدات ارزی به میزان ۲.۲۶۹.۱۶۰.۵۳۴ یورو معادل ۲,۶۴۶,۱۵۱,۰۹۶ دلار بود.
🔹اخیراً حسین صمصامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از عدم بازگشت ۹۵ میلیارد دلار ارز صادراتی توسط نزدیک به هزار شرکت و شخص متخلف در ۷ سال گذشته خبر داده است.
🔹یک مقایسه ساده نشان میدهد مجموع ارزی که این شرکتها بازنگرداندهاند ۳۶ برابر تخلف ارزی شرکت چای دبش بوده است.
@didebane_enghelab
😡6👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥دولت آقای پزشکیان ۶ ماه است که جلوی ثبت سفارش واردات خودرو را گرفته است/ خودروهایی وارد کشور شدهاند که هیچ خدمات پس از فروشی ندارند و وقتی قطعات خراب میشوند ماشین باید ۶ ماه به گوشه تعمیرگاه برود
🔹عماد جعفری، کارشناس صنعت و بازار خودرو در گفتوگو با «اقتصاد ۱۲۰»: علیآبادی تمام تمرکز وزارت صمت را روی واردات خودروهای برقی گذاشت و رفت دنبال کارش؛ حالا کلی خودروی برقی روی دست دولت مانده که حتی توان شارژ کردن آنها را هم نداریم.
@didebane_enghelab
🔹عماد جعفری، کارشناس صنعت و بازار خودرو در گفتوگو با «اقتصاد ۱۲۰»: علیآبادی تمام تمرکز وزارت صمت را روی واردات خودروهای برقی گذاشت و رفت دنبال کارش؛ حالا کلی خودروی برقی روی دست دولت مانده که حتی توان شارژ کردن آنها را هم نداریم.
@didebane_enghelab
😡8
طبق گزارش رویترز
در دولت پزشکیان، #تخفیف_نفت از ۳ به ۱۰ دلار افزایش یافته.
رقم صادرات نفت در سپتامبر نیز به ۱.۲ میلیون بشکه در روز سقوط کرده.
وزارت نفت با تضعیف شبکه ۷ ساله ایران در دور زدن تحریم،
باعث شد ماهانه ۳۰۰ میلیون دلار خسارت مردم از تحریم بیشتر شود؛
ماهی ۳۰ همت ناقابل!
سید احسان حسینی | Ehsan Hosseini
@didebane_enghelab
در دولت پزشکیان، #تخفیف_نفت از ۳ به ۱۰ دلار افزایش یافته.
رقم صادرات نفت در سپتامبر نیز به ۱.۲ میلیون بشکه در روز سقوط کرده.
وزارت نفت با تضعیف شبکه ۷ ساله ایران در دور زدن تحریم،
باعث شد ماهانه ۳۰۰ میلیون دلار خسارت مردم از تحریم بیشتر شود؛
ماهی ۳۰ همت ناقابل!
سید احسان حسینی | Ehsan Hosseini
@didebane_enghelab
😡7😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷امینی آزاده🇮🇷 (
کارشناس شبکه افق:
روحانی باعث سقوط سوریه شد
#محاکمه_ظریف_روحانی خائنِ جاسوس
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🇮🇷امینی آزاده🇮🇷 (
حرفهای مشکوک روحانی وظریف در مورد سوریه
👈ظریف۳سال پیش در یک فایل صوتی بیرون درز کرده:
سردار سلیمانی با این هدف نیروی قدس رو وارد سوریه کرد که به برجام صدمه بزنه!
👈روحانی شهریور ۱۴۰۲:
ترامپ گفت فقط راجع به سوریه با هم حرف بزنیم
مکرون در تلفن بعدی به من گفت من فهمیدم فقط سوریه، منطقه را هم نمیخواهیم
فقط راجع به سوریه با هم حرف بزنیم و همکاری کنیم
اینها رو بزارید کنار تشکیل اجلاس آستانه و اخراج شهید امیرعبداللهیان از وزراتخارجه توسط ظریف و عصبانیت شهید سردار سلیمانی از ظریف
👌سخنگوی پزشکیان درست گفت
ظریف سرباز امریکاست و روحانی با تدبیر در جهت تامین منافع غربی..
#محاکمه_ظریف_روحانی
@didebane_enghelab
کارشناس شبکه افق:
روحانی باعث سقوط سوریه شد
#محاکمه_ظریف_روحانی خائنِ جاسوس
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🇮🇷امینی آزاده🇮🇷 (
حرفهای مشکوک روحانی وظریف در مورد سوریه
👈ظریف۳سال پیش در یک فایل صوتی بیرون درز کرده:
سردار سلیمانی با این هدف نیروی قدس رو وارد سوریه کرد که به برجام صدمه بزنه!
👈روحانی شهریور ۱۴۰۲:
ترامپ گفت فقط راجع به سوریه با هم حرف بزنیم
مکرون در تلفن بعدی به من گفت من فهمیدم فقط سوریه، منطقه را هم نمیخواهیم
فقط راجع به سوریه با هم حرف بزنیم و همکاری کنیم
اینها رو بزارید کنار تشکیل اجلاس آستانه و اخراج شهید امیرعبداللهیان از وزراتخارجه توسط ظریف و عصبانیت شهید سردار سلیمانی از ظریف
👌سخنگوی پزشکیان درست گفت
ظریف سرباز امریکاست و روحانی با تدبیر در جهت تامین منافع غربی..
#محاکمه_ظریف_روحانی
@didebane_enghelab
❤10🤔2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شما در این ویدئو شاهد #محبوبیت فوق العاده #حسن_روحانی هستید 🤣
روحانی در هر کشوری بود اعدامش کرده بودند
فقط در کشور ما هنوز محاکمه هم نشده
@didebane_enghelab
روحانی در هر کشوری بود اعدامش کرده بودند
فقط در کشور ما هنوز محاکمه هم نشده
@didebane_enghelab
👌16👍3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقای #پزشکیان!
سفرهای به اسم #شورای_اطلاع_رسانی_دولت در اطرافتان پهن شده و افرادی چون الیاس حضرتی، علی احمدنیا و محمد بلاغی مبین با حضور همزمان در رسانههای خصوصی در گلوگاه توزیع تبلیغات و رپورتاژهای شرکتهای خصولتی و پتروشیمیها نشستند و با خوردن پول آنها در حال خفه شدن هستند.
علی خضریان | Ali Khezrian 🇮🇷
@didebane_enghelab
سفرهای به اسم #شورای_اطلاع_رسانی_دولت در اطرافتان پهن شده و افرادی چون الیاس حضرتی، علی احمدنیا و محمد بلاغی مبین با حضور همزمان در رسانههای خصوصی در گلوگاه توزیع تبلیغات و رپورتاژهای شرکتهای خصولتی و پتروشیمیها نشستند و با خوردن پول آنها در حال خفه شدن هستند.
علی خضریان | Ali Khezrian 🇮🇷
@didebane_enghelab
👍14
⭕️ تشکیل پروندۀ قضایی برای فائزه هاشمی
♦️در ادعای فائزه هاشمی، روایتی غیرمستند از فوت مرحوم هاشمی بهرمانی مطرح شده که بههمین علت مقام قضایی علیه وی تشکیل پرونده داده و نامبرده برای ادای توضیحات به دادگاه فراخوانده شده است.
@didebane_enghelab
♦️در ادعای فائزه هاشمی، روایتی غیرمستند از فوت مرحوم هاشمی بهرمانی مطرح شده که بههمین علت مقام قضایی علیه وی تشکیل پرونده داده و نامبرده برای ادای توضیحات به دادگاه فراخوانده شده است.
@didebane_enghelab
👍18❤2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♻️ غیرت صفتی ذاتی در مردهاست. دشمنان این مرز و بوم به خوبی میدانند که "غیرت" ایرانی، سدی محکم در برابر نفوذ فرهنگهای بیگانه و تهاجم فرهنگی است.
آنان با ترویج بیقیدی، تمسخر ارزشهای اخلاقی و نشان دادن حساسیتهای دینی و ملی به عنوان امری ناپسند، در پی شکستن این سد هستند. هدف نهایی آنان، ایجاد جامعهای بیهویت، سستبنیان و مطیع است تا بتوانند بر آن حکومت کنند. برای تحقق بیحیایی به اسم روشنفکری برای آن هم برنامه دارند...
@didebane_enghelab
♻️ غیرت صفتی ذاتی در مردهاست. دشمنان این مرز و بوم به خوبی میدانند که "غیرت" ایرانی، سدی محکم در برابر نفوذ فرهنگهای بیگانه و تهاجم فرهنگی است.
آنان با ترویج بیقیدی، تمسخر ارزشهای اخلاقی و نشان دادن حساسیتهای دینی و ملی به عنوان امری ناپسند، در پی شکستن این سد هستند. هدف نهایی آنان، ایجاد جامعهای بیهویت، سستبنیان و مطیع است تا بتوانند بر آن حکومت کنند. برای تحقق بیحیایی به اسم روشنفکری برای آن هم برنامه دارند...
@didebane_enghelab
👍13
📷 خضریان، نماینده مجلس: احمدنیا با بهرمندی از مزایای حضور در عسلویه و سختی کارگاهی در پتروشیمی جم منصوب شده و حقوق میگیرد؛ در حالی که وی بصورت مستمر در تهران و نهاد ریاست جمهوری است!
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
😡12
🌐 قراردادی که ایرانمال را از جیب مردم به جیب انصاری برد
ظهوریان، نماینده مجلس:
🔹️در قرارداد واگذاری بهرهبرداری ایرانمال به شرکت شخصی علی انصاری اختیار بهرهبرداری ۲۰ ساله و بدون حق فسخ از ایرانمال به این شرکت داده شده.
🔹نکتۀ عجیب این قرارداد این است که بانک آینده موظف است هزینههای اعلامی این شرکت را روزانه و بدون حق اعتراض پرداخت کند.
🔹قوه قضائیه باید برخی بندهای این قرارداد را ابطال و ایرانمال را برای فروش و جبران بدهیهای بانک آینده در اختیار بانک مرکزی قرار دهد.
@didebane_enghelab
ظهوریان، نماینده مجلس:
🔹️در قرارداد واگذاری بهرهبرداری ایرانمال به شرکت شخصی علی انصاری اختیار بهرهبرداری ۲۰ ساله و بدون حق فسخ از ایرانمال به این شرکت داده شده.
🔹نکتۀ عجیب این قرارداد این است که بانک آینده موظف است هزینههای اعلامی این شرکت را روزانه و بدون حق اعتراض پرداخت کند.
🔹قوه قضائیه باید برخی بندهای این قرارداد را ابطال و ایرانمال را برای فروش و جبران بدهیهای بانک آینده در اختیار بانک مرکزی قرار دهد.
@didebane_enghelab
👍9❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آقای پزشکیان شما هم برا حجاب به بهانه وفاق قانون شکنی کردی هم معیشت و آسایش ملت رو با قانون شکنی به فنا دادید که همین خانم با این وضع حجاب که شما دنبال وفاق باهاش بودید اینطوری دادش دراومده.اسم وظیفه شما کارهای اجراییه یعنی باید قوانین را اجرا کنید ولی براتون اصلا مهم نیست.فقط نمیدونم شما وقتی قانون شکنی میکنید میگید وفاق میکنیم ولی اگه یکی در قبال شما قانون شکنی کنه از دولتتون پدرشو درمیارید.😏
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
👌15👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خط_قرمز
صحبتهای آنیتاعبدی اونقدر شنیدنی و دلی بود که نمیشه ازش ساده گذشت؛ به خصوص جایی که وقتی درباره رهبری حرف میزد بغضش میگرفت.
@didebane_enghelab
صحبتهای آنیتاعبدی اونقدر شنیدنی و دلی بود که نمیشه ازش ساده گذشت؛ به خصوص جایی که وقتی درباره رهبری حرف میزد بغضش میگرفت.
@didebane_enghelab
❤21👍6🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قلدری دولت برای مردم‼️
این حرف دیکتاتوریه، ‼️
دارید حق اعتراض مردم رو سلب میکنید
بی کفایت ترین دولت تاریخ ایران
@didebane_enghelab
این حرف دیکتاتوریه، ‼️
دارید حق اعتراض مردم رو سلب میکنید
بی کفایت ترین دولت تاریخ ایران
@didebane_enghelab
👍16
🔹سه سال از شهادت آرمان علی وردی در شهرک اکباتان به دست گروهی از شقی ترین انسان ها می گذرد، اما هنوز قاتلان این شهید نفس می کشند و بر بالای طناب های دار برای اجرای قصاص نرفتند
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
😭20👍8😡3🤝1
Forwarded from دیده بان انقلاب
﷽ ان شاء الله تصمیم داریم ختم صلواتی که هر شب جمعه قرار داده میشود را به توفیق الهی و همت شما عزیزان تا زمان ظهور امام زمان(عج) که بسیار نزدیک است ادامه دهیم تا ان شاء الله بتوانیم با فرستادن این صلوات ها با نیتی که گفته شده به سهم خودمون باعث تعجیل در فرج و همچنین عاقبت به خیر شدنمون شویم و بتوانیم به توفیق تبعیت و اطاعت کامل از حضرت برسیم و هر چه زودتر به توفیق حضور و بهره مندی از دوران فوق العاده بعد از ظهور نائل شویم.
طبق گفتهی بزرگان دین ، صلوات برترین ذکر است و در رسیدن به حاجت خیلی سودمند و موثر میباشد و این ذکر در تقرب پیدا کردن به خدا و آمرزش گناهان و صفای باطن بسیار موثر هست.
ان شاء الله که همگی ما بتونیم در این سُنت حسنه و پُر خیر و برکت ختم صلوات هر هفته شرکت کنیم و ان شاء الله خدا ما را از تمام ثوابها و آثار و برکات فوق العاده این صلوات ها بهره مند فرماید و تک تک این صلوات ها را به عدد ما احاط به علمک(به تعداد بالاترین عددی که در احاطه ی علم خداست) از ما قبول فرماید. سعی کنیم ان شاء الله صلوات ها را با آرامش و توجه فرستیم.
هر هفته با همت شما عزیزان بین ۲ تا ۴ میلیون صلوات ختم می شود.
برای شرکت در این ختم صلوات یکی از گزینههای موجود در پُست بعدی را انتخاب کنید.
✍️دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab
طبق گفتهی بزرگان دین ، صلوات برترین ذکر است و در رسیدن به حاجت خیلی سودمند و موثر میباشد و این ذکر در تقرب پیدا کردن به خدا و آمرزش گناهان و صفای باطن بسیار موثر هست.
ان شاء الله که همگی ما بتونیم در این سُنت حسنه و پُر خیر و برکت ختم صلوات هر هفته شرکت کنیم و ان شاء الله خدا ما را از تمام ثوابها و آثار و برکات فوق العاده این صلوات ها بهره مند فرماید و تک تک این صلوات ها را به عدد ما احاط به علمک(به تعداد بالاترین عددی که در احاطه ی علم خداست) از ما قبول فرماید. سعی کنیم ان شاء الله صلوات ها را با آرامش و توجه فرستیم.
هر هفته با همت شما عزیزان بین ۲ تا ۴ میلیون صلوات ختم می شود.
برای شرکت در این ختم صلوات یکی از گزینههای موجود در پُست بعدی را انتخاب کنید.
✍️دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
@didebane_enghelab