🔸دیدار قالیباف با قاتل رهبر شهید انقلاب و قاتل شهید سلیمانی ، دیگر فرماندهان شهید ⁉️
🚨فوری/ رویترز:
🔸ترامپ در کنار ونس برای امضای موافقتنامه با ایران در ژنو حاضر می شود. از ایران قالیباف حاضر خواهد بود ‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨فوری/ رویترز:
🔸ترامپ در کنار ونس برای امضای موافقتنامه با ایران در ژنو حاضر می شود. از ایران قالیباف حاضر خواهد بود ‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🚨پزشکیان از قالیباف و عراقچی تشکر کرد‼️
هیچکس بجز فالیباف نمیتوانست یک توافق بدتر از برجام را به کشور تحمیل کند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
دکتر فواد ایزدی:
نتانیاهو کاملا موافق این توافق فعلی است/
اینکه ما میخواهیم بر اثر این توافق، تنگه هرمز را باز کنیم و اورانیومها را رقیق کنیم چرا باید نتانیاهو مخالف باشد؟
دکتر فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:
اگر کمی دیگر تنگه هرمز را بسته نگه میداشتیم تا جمهوریخواهان در انتخابات کنگره شکست بخورند، دموکراتها بودجه محاصره دریایی را لغو میکردند و ترامپ مجبور به عقبنشینی میشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نتانیاهو کاملا موافق این توافق فعلی است/
اینکه ما میخواهیم بر اثر این توافق، تنگه هرمز را باز کنیم و اورانیومها را رقیق کنیم چرا باید نتانیاهو مخالف باشد؟
دکتر فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:
اگر کمی دیگر تنگه هرمز را بسته نگه میداشتیم تا جمهوریخواهان در انتخابات کنگره شکست بخورند، دموکراتها بودجه محاصره دریایی را لغو میکردند و ترامپ مجبور به عقبنشینی میشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هوالعزیز 🌱
📌 عدم دخالت رهبر انقلاب
1⃣ اولــــــ۱
مملکت دست اونیه که دولت دستشه!
اینو هیچوقت یادتون نره
اختیارات رهبر در مقام اجرا قابل مقایسه با رئیس جمهور نیست!!!
تعجب کردید؟
اره همینه که دارم بهتون میگم
👈🏾اختیارات رئیس جمهــــور ازش یک قدرت مطلق در صحنه اجرائی کشور ساخته که اگر اراده کنه هیچکس جلودارش نیست
2⃣ دومـــــــ۲
حالا بعد از رئیس جمهور ، مجـــلس قدرت زیادی داره
یعنی علاوه بر قدرت قانون گذاری که باهاش میتونه در فرایند اجرائی کشور نقش آفرین باشه،
لابی های قدرتمندی که در مجلس شکل میگیره قدرتی فراتر از قانون گذاری بهشون میده که میتونن شانه به شانه دولت، امور اجرائی کشور رو به هر سمتی میخوان هدایت کنن!
3⃣ سومــــــ۳
بهترین حالت برای اعمال قدرت یک رهبــــر اینه که قوه مقننه و مجریه برخاسته از رای ملت باهاش همسو باشه!
همسو با رهبری به معنی "بله قربان گو" نیست!
به این معناست که در مسیر سیاست های کلی نظام که به تائید رهبری میرسه حرکت کنند
حالا
حتی همسوئی و هماهنگی یک قوه هم کافی نیست
اگه کافی بود دولت رئیسی خیلی موفق تر از اینی میشد که دیدیم!
4⃣ چهارمـــــ۴
خب نکته مهـــم اینه که در هیچ دوره ای این اتفاق رخ نداده!
یا دولت همسو (بازم تاکید میکنم همسو بودن به معنی تسلیم محض و بله قربان گویی نیست بلکه منظور هماهنگ با سیاستهای کلی نظام که برخاسته از هزاران ساعت کار کارشناسی دستگاههای مختلف هست و...) بوده مجلس نبوده و یا به ندرت مجلس بوده اما دولت نبوده!
👈🏻 پس نتیجه این میشه که اعمال قدرت رهبری همیشه مشروط به این موضوع مهم بوده و هست و خواهد بود و نقش مردم در این ماجرا از مجرای انتخابات بسیار مهمه!
5⃣ پنجمــــــ۵
حالا با این مقدمه بریم سراغ رهـــبری حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای
👈🏿 نکته مهم اینه که در این دوره یعنی از ابتدای جنگ رمضان تا همین حالا روسای دوقوه مهم یعنی مجریه و مقننه در یک هماهنگی کامل راهی رو در پیش گرفتند که نه با سیاست های مدنظر رهبر شهید هماهنگ بود نه با نظرات بیان شده رهبر فعلی انقلاب!
حرف پشت پرده ای هم نیست
▫️همین چند پیام بعد از انتخاب رهبر جدید انقلاب رو در مورد حوادث جنگ ببینید
▫️شروط دهگانه در پذیرش آتش بس رو ببینید
▫️حمایت ایشان از حضور مردم مبعوث شده رو ببینید
رفتار روسای قوا رو هم نگاه کنید!
صد البته که تاکید مکرر روسای قوا در تبعیت از فرامین رهبری حتما قابل تقدیره اما انتظار مردم، نشان دادن این اطاعت در میدان عمل هست!
👈🏾 و نکته جالبش اینه که با تعطیلی مجلس این مشکل مضاعف شد
یعنی آقای قالیباف تبدیل شد به مجلس یک نفره!
همون اندک صدایی که در نقد رفتار دولت و برخی از اشتباهات مجلس توسط اقلیت انقلابی مجلس صورت میگرفت هم به محاق رفت!
آقایان پزشکیان و قالیباف عملا کنترل و اداره همه شئونات مملکت رو بدست گرفتند و بدون تعارف بر اساس سلیقه خودشون پیش بردند...
🔜 ادامه پست بعدی....
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📌 عدم دخالت رهبر انقلاب
1⃣ اولــــــ۱
مملکت دست اونیه که دولت دستشه!
اینو هیچوقت یادتون نره
اختیارات رهبر در مقام اجرا قابل مقایسه با رئیس جمهور نیست!!!
تعجب کردید؟
اره همینه که دارم بهتون میگم
👈🏾اختیارات رئیس جمهــــور ازش یک قدرت مطلق در صحنه اجرائی کشور ساخته که اگر اراده کنه هیچکس جلودارش نیست
2⃣ دومـــــــ۲
حالا بعد از رئیس جمهور ، مجـــلس قدرت زیادی داره
یعنی علاوه بر قدرت قانون گذاری که باهاش میتونه در فرایند اجرائی کشور نقش آفرین باشه،
لابی های قدرتمندی که در مجلس شکل میگیره قدرتی فراتر از قانون گذاری بهشون میده که میتونن شانه به شانه دولت، امور اجرائی کشور رو به هر سمتی میخوان هدایت کنن!
3⃣ سومــــــ۳
بهترین حالت برای اعمال قدرت یک رهبــــر اینه که قوه مقننه و مجریه برخاسته از رای ملت باهاش همسو باشه!
همسو با رهبری به معنی "بله قربان گو" نیست!
به این معناست که در مسیر سیاست های کلی نظام که به تائید رهبری میرسه حرکت کنند
حالا
حتی همسوئی و هماهنگی یک قوه هم کافی نیست
اگه کافی بود دولت رئیسی خیلی موفق تر از اینی میشد که دیدیم!
4⃣ چهارمـــــ۴
خب نکته مهـــم اینه که در هیچ دوره ای این اتفاق رخ نداده!
یا دولت همسو (بازم تاکید میکنم همسو بودن به معنی تسلیم محض و بله قربان گویی نیست بلکه منظور هماهنگ با سیاستهای کلی نظام که برخاسته از هزاران ساعت کار کارشناسی دستگاههای مختلف هست و...) بوده مجلس نبوده و یا به ندرت مجلس بوده اما دولت نبوده!
👈🏻 پس نتیجه این میشه که اعمال قدرت رهبری همیشه مشروط به این موضوع مهم بوده و هست و خواهد بود و نقش مردم در این ماجرا از مجرای انتخابات بسیار مهمه!
5⃣ پنجمــــــ۵
حالا با این مقدمه بریم سراغ رهـــبری حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای
👈🏿 نکته مهم اینه که در این دوره یعنی از ابتدای جنگ رمضان تا همین حالا روسای دوقوه مهم یعنی مجریه و مقننه در یک هماهنگی کامل راهی رو در پیش گرفتند که نه با سیاست های مدنظر رهبر شهید هماهنگ بود نه با نظرات بیان شده رهبر فعلی انقلاب!
حرف پشت پرده ای هم نیست
▫️همین چند پیام بعد از انتخاب رهبر جدید انقلاب رو در مورد حوادث جنگ ببینید
▫️شروط دهگانه در پذیرش آتش بس رو ببینید
▫️حمایت ایشان از حضور مردم مبعوث شده رو ببینید
رفتار روسای قوا رو هم نگاه کنید!
صد البته که تاکید مکرر روسای قوا در تبعیت از فرامین رهبری حتما قابل تقدیره اما انتظار مردم، نشان دادن این اطاعت در میدان عمل هست!
👈🏾 و نکته جالبش اینه که با تعطیلی مجلس این مشکل مضاعف شد
یعنی آقای قالیباف تبدیل شد به مجلس یک نفره!
همون اندک صدایی که در نقد رفتار دولت و برخی از اشتباهات مجلس توسط اقلیت انقلابی مجلس صورت میگرفت هم به محاق رفت!
آقایان پزشکیان و قالیباف عملا کنترل و اداره همه شئونات مملکت رو بدست گرفتند و بدون تعارف بر اساس سلیقه خودشون پیش بردند...
🔜 ادامه پست بعدی....
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
اگه رهبر در جریان همین آتش بس و مذاکره و ... مخالف بودند پس چرا اظهار نظر نکردند⁉️
🔘 اول اینو مشخص کنیم که از کجا بفهمیم رهبر انقلاب با آتش بس و مذاکره با امریکا مخالفه؟
فهمیدنش چندان مشکل نیست
اولین پیام رهبر انقلاب رو بذارید کنار موضعگیری های بعدی ایشان!
آیا کلمه ای در مورد آتش بس و توصیه به مذاکره از ایشان دیدید؟
مگه امکان داره رهبر این مملکت که در مورد موضوعاتی به مراتب کم اهمیت تر از جنگ به صورت دقیق و جزئی اظهار نظر میکند در این مورد که اولویت اول کشور هست سکوت کنه؟
🤔حالا چرا ســکوت؟
دلیلش ساده هست
مخالفت با تصمیمات تیم قالیباف و پزشکیان که مملکت دستشون هست منجر به آشفتگی در اداره کشور میشه
مثلا پزشکیان میگه من نمیتونم در شرایط جنگی کشور رو اداره کنم باید جنگ رو تمام کنیم!
باید مذاکره کنیم
قالیباف هم حمایتش میکنه
انتظار دارید رهبر چکار کنه؟
بیاد اعلامیه بده که جنگ رو ادامه بدید تا پیروزی نهائی؟
* فراموش کردید پزشکیان حرف از قحطی زد؟
* ندیدید چطور به بهانه جنگ بازار خودرو رو چکارش کردند؟
* ندیدید به بهانه جنگ چطور مایحتاج مردم رو چند برابر گران کردند!؟
بله به همین سادگی اعمال قدرت رهبری با مشکل مواجه میشه!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگه رهبر در جریان همین آتش بس و مذاکره و ... مخالف بودند پس چرا اظهار نظر نکردند⁉️
🔘 اول اینو مشخص کنیم که از کجا بفهمیم رهبر انقلاب با آتش بس و مذاکره با امریکا مخالفه؟
فهمیدنش چندان مشکل نیست
اولین پیام رهبر انقلاب رو بذارید کنار موضعگیری های بعدی ایشان!
آیا کلمه ای در مورد آتش بس و توصیه به مذاکره از ایشان دیدید؟
مگه امکان داره رهبر این مملکت که در مورد موضوعاتی به مراتب کم اهمیت تر از جنگ به صورت دقیق و جزئی اظهار نظر میکند در این مورد که اولویت اول کشور هست سکوت کنه؟
🤔حالا چرا ســکوت؟
دلیلش ساده هست
مخالفت با تصمیمات تیم قالیباف و پزشکیان که مملکت دستشون هست منجر به آشفتگی در اداره کشور میشه
مثلا پزشکیان میگه من نمیتونم در شرایط جنگی کشور رو اداره کنم باید جنگ رو تمام کنیم!
باید مذاکره کنیم
قالیباف هم حمایتش میکنه
انتظار دارید رهبر چکار کنه؟
بیاد اعلامیه بده که جنگ رو ادامه بدید تا پیروزی نهائی؟
* فراموش کردید پزشکیان حرف از قحطی زد؟
* ندیدید چطور به بهانه جنگ بازار خودرو رو چکارش کردند؟
* ندیدید به بهانه جنگ چطور مایحتاج مردم رو چند برابر گران کردند!؟
بله به همین سادگی اعمال قدرت رهبری با مشکل مواجه میشه!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤯2👌1🥴1
اگر کمی دیگر تنگه هرمز بسته میماند، جهش سنگینی در قیمت نفت ایجاد میشد/
آمریکا با ایران توافق کرد که جلوی این موضوع را بگیرد/
اگر حاکمیت بر تنگه از ایران گرفته شود،
معنای خوبی برای ما ندارد، تنگه باید دست ما باشد
👈🏽دکتر مهدی زریباف، رئیس مرکز مطالعات و مبانی مدلهای اقتصادی:
اگر تنگه هرمز را حفظ کنیم تمام غرامتها را میتوانیم وصول کنیم و نظم جدید در منطقه ایجاد میشود. چرا باید صندوق بازسازی درست کنیم که شرکتهای صهیونیستی برای ما بازسازی کنند.
▪️نظریه من درآوردی تفسیری که قراره باهاش مردم رو بی صدا کنن در عمل تنگه هرمز رو برای ما بلاثر می کنه!
تاثیری که عراقچی بر اقتصاد آمریکا داشت وزیر اقتصادشون نداشت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آمریکا با ایران توافق کرد که جلوی این موضوع را بگیرد/
اگر حاکمیت بر تنگه از ایران گرفته شود،
معنای خوبی برای ما ندارد، تنگه باید دست ما باشد
👈🏽دکتر مهدی زریباف، رئیس مرکز مطالعات و مبانی مدلهای اقتصادی:
اگر تنگه هرمز را حفظ کنیم تمام غرامتها را میتوانیم وصول کنیم و نظم جدید در منطقه ایجاد میشود. چرا باید صندوق بازسازی درست کنیم که شرکتهای صهیونیستی برای ما بازسازی کنند.
▪️نظریه من درآوردی تفسیری که قراره باهاش مردم رو بی صدا کنن در عمل تنگه هرمز رو برای ما بلاثر می کنه!
تاثیری که عراقچی بر اقتصاد آمریکا داشت وزیر اقتصادشون نداشت
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
#مهم/
نظریه #تفسیری یادداشت تفاهم!
کلاه جدیدی که قراره سر ملت بره!
یعنی چه؟
مثلا متن توافق رو که میخونی هیچکدام از خواسته های ما محقق نمیشه و دشمن قبولش داره و همه هم امضا می کنن!
اما اینا یه چیز من دراوردی تحویل مردم میدن بعنوان تفسیر تفاهمنامه که ظاهرا به نفع ماست اما در عمل امریکا بهش عمل نمیکنه!
اتفاقا طرف مقابل هم میتونه تفسیر خودش رو داشته باشه
مثلا در متن نوشته شده که ایران حق دریافت #عوارض از تنگه رو هرمز نداره!
تفسیر چی میگه؟
میگه درسته که عوارض نمی گیریم اما میتونیم هزینه تامین امنیت و سرویس دهی به کشتی ها رو بگیریم!
👈🏽خب اولی در یادداشت تفاهم هست و قانونی
👈🏽دومی برای دلخوشی ملت و از نظر ناظر بین المللی غیر قانونی و غیر قابل اجرا و عمرا امریکا بهش عمل کنه!
بنشینیم و صبر پیش گیریم😊
بزک نمیر بهار میاد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
نظریه #تفسیری یادداشت تفاهم!
کلاه جدیدی که قراره سر ملت بره!
یعنی چه؟
مثلا متن توافق رو که میخونی هیچکدام از خواسته های ما محقق نمیشه و دشمن قبولش داره و همه هم امضا می کنن!
اما اینا یه چیز من دراوردی تحویل مردم میدن بعنوان تفسیر تفاهمنامه که ظاهرا به نفع ماست اما در عمل امریکا بهش عمل نمیکنه!
اتفاقا طرف مقابل هم میتونه تفسیر خودش رو داشته باشه
مثلا در متن نوشته شده که ایران حق دریافت #عوارض از تنگه رو هرمز نداره!
تفسیر چی میگه؟
میگه درسته که عوارض نمی گیریم اما میتونیم هزینه تامین امنیت و سرویس دهی به کشتی ها رو بگیریم!
👈🏽خب اولی در یادداشت تفاهم هست و قانونی
👈🏽دومی برای دلخوشی ملت و از نظر ناظر بین المللی غیر قانونی و غیر قابل اجرا و عمرا امریکا بهش عمل کنه!
بنشینیم و صبر پیش گیریم😊
بزک نمیر بهار میاد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
ترامپ ؛
توافقنامه مذاکرات صلح و هستهای
با ایران را برای بررسی به کنگره ارسال خواهم کرد.
مجلس ماهم که تعطیله!!!
دمت گرم دکتر خلبان
مجلس رو هوا کردی رسما
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
توافقنامه مذاکرات صلح و هستهای
با ایران را برای بررسی به کنگره ارسال خواهم کرد.
مجلس ماهم که تعطیله!!!
دمت گرم دکتر خلبان
مجلس رو هوا کردی رسما
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
ترامپ:
کلمه به کلمه متن توافق را برایتان میخوانم
رئیسجمهور آمریکا:
من نه تنها آن را منتشر خواهم کرد. احتمالاً یک کنفرانس مطبوعاتی خواهم داشت و کلمه به کلمه آن را برای شما خواهم خواند تا مطبوعات آن را به طور دقیق پوشش دهند زیرا این یک سند بسیار مهم است.
بجنبید
قبل از اینکه مردم از ترامپ بفهمن متن توافق چیه خودتون با مردم حرف بزنید!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
کلمه به کلمه متن توافق را برایتان میخوانم
رئیسجمهور آمریکا:
من نه تنها آن را منتشر خواهم کرد. احتمالاً یک کنفرانس مطبوعاتی خواهم داشت و کلمه به کلمه آن را برای شما خواهم خواند تا مطبوعات آن را به طور دقیق پوشش دهند زیرا این یک سند بسیار مهم است.
بجنبید
قبل از اینکه مردم از ترامپ بفهمن متن توافق چیه خودتون با مردم حرف بزنید!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا ایران در روز سوم جنگ ۱۲روزه به موسسه علمی تحقیقاتی وایزمن در سرزمینهای اشغالی حمله کرد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥حاجی دلیگانی: متن تفاهم را با حضور کارشناسان موافق و مخالف به صورت زنده در صدا و سیما بررسی کنید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شرطهای بشدّت گمراهکننده و هلاککننده
🔸نظام اسلامی با فشارهای شرطی دشمن مواجه میشود؛ مراد ما از فشار شرطی این است که یک فشاری را وارد میکنند، مثلاً تحریم را، بعد میگویند این را برمیداریم به شرط اینکه فلان کار انجام بگیرد.
🔸این جور نیست که آدم را بکلّی مأیوس کنند؛ میگویند برمیداریم امّا شرطش این است که این کار باید انجام بگیرد؛ این خب خیلی چیز خطرناکی است، خیلی چیز مهمّی است؛ این شرطها ممکن است که شرطهای بشدّت گمراهکننده و هلاککنندهای باشد.
🔸در یک چنین وضعی انسان چه کار باید بکند؟ اینجا انسان متوجّه میشود که علاج این، «فَاستَقِم کَماٰ اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک» است؛ چون این مسئله، مسئلهی عمومی است. همه باید استقامت کنید، همه باید بِایستید؛ یعنی یک حرکت جمعیِ صبر و استقامت را از ما میخواهد. یا «وَتَواصَوا بِالصَّبر»؛ تواصی به صبر، یکدیگر را وادار کردن به ایستادگی و مقاومت و تحمّل و پایداری.
رهبر شهید انقلاب اسلامی ۱۳۹۹/۱۲/۴
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸نظام اسلامی با فشارهای شرطی دشمن مواجه میشود؛ مراد ما از فشار شرطی این است که یک فشاری را وارد میکنند، مثلاً تحریم را، بعد میگویند این را برمیداریم به شرط اینکه فلان کار انجام بگیرد.
🔸این جور نیست که آدم را بکلّی مأیوس کنند؛ میگویند برمیداریم امّا شرطش این است که این کار باید انجام بگیرد؛ این خب خیلی چیز خطرناکی است، خیلی چیز مهمّی است؛ این شرطها ممکن است که شرطهای بشدّت گمراهکننده و هلاککنندهای باشد.
🔸در یک چنین وضعی انسان چه کار باید بکند؟ اینجا انسان متوجّه میشود که علاج این، «فَاستَقِم کَماٰ اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک» است؛ چون این مسئله، مسئلهی عمومی است. همه باید استقامت کنید، همه باید بِایستید؛ یعنی یک حرکت جمعیِ صبر و استقامت را از ما میخواهد. یا «وَتَواصَوا بِالصَّبر»؛ تواصی به صبر، یکدیگر را وادار کردن به ایستادگی و مقاومت و تحمّل و پایداری.
رهبر شهید انقلاب اسلامی ۱۳۹۹/۱۲/۴
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 آقای مسئول! اگر این مردم مبعوث نبودند شما الان پشت میز خود ننشسته بودی؛ الآن شدند عدهای خاص؟
محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا:
🔹اگر نظر مردم اهمیت دارد، متن را منتشر کنید تا کارشناسان متن را در برنامه زنده بررسی کرده و مردم به صورت زنده نظر خود را اعلام کنند.
🔴پزشکیان: در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نخواهیم آورد، اما در برابر ملت ایران و مطالبات مشروع آنان خود را مسئول و پاسخگو میدانیم
🔹البته منظور از مردم، همه مردم ایران هستند، نه یک جریان یا گروه خاص !
ملت مبعوث جریان خاص نیستند
به مردم توهین نکنید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا:
🔹اگر نظر مردم اهمیت دارد، متن را منتشر کنید تا کارشناسان متن را در برنامه زنده بررسی کرده و مردم به صورت زنده نظر خود را اعلام کنند.
🔴پزشکیان: در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نخواهیم آورد، اما در برابر ملت ایران و مطالبات مشروع آنان خود را مسئول و پاسخگو میدانیم
🔹البته منظور از مردم، همه مردم ایران هستند، نه یک جریان یا گروه خاص !
ملت مبعوث جریان خاص نیستند
به مردم توهین نکنید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
توقیف خودروی سردار آزمون در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:
یک دستگاه خودروی لوکس پورشه ک به دلیل تخلفات قانونی و برابر با احکام صادره در لیست توقیفیهای اموال سردار آزمون قرار داشت، توسط گشتهای محسوس و نامحسوس یگان امداد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی، به پارکینگ منتقل شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:
یک دستگاه خودروی لوکس پورشه ک به دلیل تخلفات قانونی و برابر با احکام صادره در لیست توقیفیهای اموال سردار آزمون قرار داشت، توسط گشتهای محسوس و نامحسوس یگان امداد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی، به پارکینگ منتقل شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥شریعتی: راه بهتر از تفاهمنامه، ایجاد ترک مخاصمه با فشار و مقاومت و تحمیل این ترک مخاصمه به رژیم و آمریکا بود
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔻سردبیر رجانیوز: در همان روزهایی که رهبر شهید برجام را «دچار ضعفهای ساختاری متعدد» خواندند که «میتواند به خسارتهای بزرگی برای حال و آیندهی کشور منتهی شود»، شهید نصرالله مانند امروز شیخ نعیم، لازم دید از «حصول توافق» و نه «متن توافق» حمایت کند؛ بهتر است محور مقاومت را ابزار تسویه حساب نکنید.
به هرچیزی چنگ میزنید تا یه دستاورد برای وفاق درست کنید
اما از این غافل هستید
کاری که برای خدا نباشه خدا هم بهش عزت و برکت نمیده
برای خدا کار کنید
نه برای حزب و جریان و گروهی خاص
عزت و ذلت دست خداست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
به هرچیزی چنگ میزنید تا یه دستاورد برای وفاق درست کنید
اما از این غافل هستید
کاری که برای خدا نباشه خدا هم بهش عزت و برکت نمیده
برای خدا کار کنید
نه برای حزب و جریان و گروهی خاص
عزت و ذلت دست خداست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
ببینید و بیاد داشته باشید
سقاب اصفهانی
هم خادم حرم امام رضا علیه السلام است و هم به ظاهر مذهبی و ریشدار است
در دولت شهید رئیسی هم بوده، حالا هم در دولت پزشکیان با مدرک غیر مرتبط رییس سازمان بهینهسازی انرژی است.
همین شخص درحال پافشاری جهت گرانسازی بنزین است.
پس از بنزین ۴۰هزار تومانی اگر خون از دماغ کسی آمد بدانید یقه چهکسی را باید بگیرید...
✍علی رحیمی
جریان مومن و انقلابی از این افراد اعلام برائت میکند.
خدا یکبار قبل از شروع بکارش بهش هشدار داد اما توجه نکرد
خدا بیدارتان کند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سقاب اصفهانی
هم خادم حرم امام رضا علیه السلام است و هم به ظاهر مذهبی و ریشدار است
در دولت شهید رئیسی هم بوده، حالا هم در دولت پزشکیان با مدرک غیر مرتبط رییس سازمان بهینهسازی انرژی است.
همین شخص درحال پافشاری جهت گرانسازی بنزین است.
پس از بنزین ۴۰هزار تومانی اگر خون از دماغ کسی آمد بدانید یقه چهکسی را باید بگیرید...
✍علی رحیمی
جریان مومن و انقلابی از این افراد اعلام برائت میکند.
خدا یکبار قبل از شروع بکارش بهش هشدار داد اما توجه نکرد
خدا بیدارتان کند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بزرگترین تهدید آمریکا نه تحریم آمریکاست، نه تجاوز نظامی آمریکا، بلکه تجویز های اقتصادی آمریکاست که در کشور ما درحال اجراست.
✍️ علی رحیمی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍️ علی رحیمی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از خاک ما در باد بوی تو می آید
گرد و غبار ما سوی تو می آید
ای نور عالم گیر ای عشق مادرزاد
تنها تو میمانی ما میرویم از یاد
حیات مال حسین است
مرگ وصال حسین است
ز این و آن فهمیدم
عشق جمال بی مثال حسین است
خروش ناله حسین است
به سر خیال حسین است
شهادتین نوکر
ذکر حسین و آل حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
از ما به جز این اشک چیزی نمیماند
ما میرویم اما این روضه میماند
چشمم فقط جانان بهر تو میبارد
این رو سیاه ای عشق تنها تو را دارد
به سینه آه حسین است
به سر پناه حسین است
نگاه عالم و آدم
به گنبد و به بارگاه حسین است
ملک سپاه حسین است
خدا گواه حسین است
به مرده روح دمیدن
به یک اشاره و نگاه حسین است
از ما استخوان هایی خواهد ماند
که حسین را دوست دارد
و روحی که آواره اوست
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab