روحالله مدبر:
این ملت بالاترین رکن امنیت کشورند، به آنها احترام بگذارید و بگویید چه چیزی را امضا میکنید.
ما همه موافق صلح هستیم اما صلحی که تضمین کننده امنیت ما باشد نه اینکه دوباره رهبر انقلاب را شهید کنند بعد بگوییم اشکال ندارد یکی دیگر را جایگزین میکنیم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روحالله مدبر:
این ملت بالاترین رکن امنیت کشورند، به آنها احترام بگذارید و بگویید چه چیزی را امضا میکنید.
ما همه موافق صلح هستیم اما صلحی که تضمین کننده امنیت ما باشد نه اینکه دوباره رهبر انقلاب را شهید کنند بعد بگوییم اشکال ندارد یکی دیگر را جایگزین میکنیم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شما را تندرو خطاب میکنند
شما را رانت خور کف خیابان خطاب میکنند
شما را مزاحم خطاب میکنند
اما شما مبعوث شدهاید که تا آخر در #خیابان بمانید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شما را رانت خور کف خیابان خطاب میکنند
شما را مزاحم خطاب میکنند
اما شما مبعوث شدهاید که تا آخر در #خیابان بمانید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
کاخ سفید:
«نه سلاح هستهای،
نه لغو کامل تحریمها,
نه پول»
ته ته توافق چیزی غیر از این نیست!
برای همین میترسن و بندهای توافق رو اعلام نمی کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
«نه سلاح هستهای،
نه لغو کامل تحریمها,
نه پول»
ته ته توافق چیزی غیر از این نیست!
برای همین میترسن و بندهای توافق رو اعلام نمی کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مجلس چرا تعطیله؟؟؟؟؟
آقا الان که تفاهم کردید و دیگه خطر رفع شد
چرا مجلس رو باز نمی کنید؟
بخدا قسم این حقوقی که میگیرید شرعا و قانونا حرامه حرامه حرامه!!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقا الان که تفاهم کردید و دیگه خطر رفع شد
چرا مجلس رو باز نمی کنید؟
بخدا قسم این حقوقی که میگیرید شرعا و قانونا حرامه حرامه حرامه!!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥دکتر سید یاسر جبرائیلی:
🔸این تفاهم مسائل اقتصادی ما را حل نخواهد کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸این تفاهم مسائل اقتصادی ما را حل نخواهد کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یه ثبت در تاریخ دیگه
سعید آجرلو عضو هیأت مذاکرهکننده و مشاور قالیباف: سعیدجلیلی در جریان بررسیهای شورای عالی امنیت ملی، از مخالفان متن توافق و برقراری آتشبس بود و دیدگاه انتقادی نسبت به این تصمیمات داشت
پ.ن: جزییات حرف آجرلو ممکن است دقیق نباشد امّا احتمالاً کلیاتش درست است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سعید آجرلو عضو هیأت مذاکرهکننده و مشاور قالیباف: سعیدجلیلی در جریان بررسیهای شورای عالی امنیت ملی، از مخالفان متن توافق و برقراری آتشبس بود و دیدگاه انتقادی نسبت به این تصمیمات داشت
پ.ن: جزییات حرف آجرلو ممکن است دقیق نباشد امّا احتمالاً کلیاتش درست است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 ونس درباره توافق صلح با ایران:
🔸️ اگر ایران از حزبالله حمایت مالی میکند، ما اجازه نمیدهیم حجم زیادی از داراییهای آزادشده به سمت ایران سرازیر شود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸️ اگر ایران از حزبالله حمایت مالی میکند، ما اجازه نمیدهیم حجم زیادی از داراییهای آزادشده به سمت ایران سرازیر شود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡1
الانکه دلار از ۱۸۰ تومن رسیده به ۱۵۰ آیا قیمت کارخانه ماشین و بقیه چیزها که بعد از جنگ گرون شد پایین میاد؟
- نه
اگر دوباره دلار بشه 180 قیمت ماشین و بقیه چیزها بالا میره؟
- بله!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
- نه
اگر دوباره دلار بشه 180 قیمت ماشین و بقیه چیزها بالا میره؟
- بله!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مشکل اقتصاد ایران کجاست؟
🔸در قرائتی که لیبرالهای وطنی در بین مسئولان مملکت جا انداختند مشکل اقتصاد ایران در این است که بنزین ارزان است، انرژی ارزان است، کسری بودجه دولت زیاد است؛ اینها برداشتهای انحرافی است که مثل خوره به جان اقتصاد ایران افتاده است و آن را نابود کرده است.
🔸در این برداشت رایج از مشکلات اقتصاد ایران، به مساله اصلی ارزش پول ملی و قیمت ارز اصلا توجه نمیشود؛ اینکه ما با دست خودمان در دیماه سال پیش ارزش پول ملی را به شدت کاهش دادیم و کل نظام قیمتها را مختل کردیم، و ماشین خلق پول را هم راهانداختیم، اصلا مورد توجه نیست.
🔸در جلسهای که اخیرا داشتیم و یکی از شخصیتهای مرتبط با نظام تصمیمگیری اقتصادی در آن توضیح میدادند، ایشان مرثیه بلند و بالایی در مورد مشکل قیمت گندم و نان داشتند؛ آنجا به ایشان گفتم که متاسفانه شما جای مشکلات اصلی و فرعی را اشتباه گرفتید؛ قیمت نان مشکل اصلی ما نیست و با گران کردن نان فقط سفره مردم را کوچکتر میکنیم؛ به ایشان عرض کردم که شما مقوله مهم اختلال در قیمت ارز و ارزش پول ملی را رها کردید و تمرکزتان در این شده است که چگونه نان را گران کنیم و این به اصطلاح یارانه موهوم پنهان را حذف کنیم؟
✍محمدجواد توکلی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸در قرائتی که لیبرالهای وطنی در بین مسئولان مملکت جا انداختند مشکل اقتصاد ایران در این است که بنزین ارزان است، انرژی ارزان است، کسری بودجه دولت زیاد است؛ اینها برداشتهای انحرافی است که مثل خوره به جان اقتصاد ایران افتاده است و آن را نابود کرده است.
🔸در این برداشت رایج از مشکلات اقتصاد ایران، به مساله اصلی ارزش پول ملی و قیمت ارز اصلا توجه نمیشود؛ اینکه ما با دست خودمان در دیماه سال پیش ارزش پول ملی را به شدت کاهش دادیم و کل نظام قیمتها را مختل کردیم، و ماشین خلق پول را هم راهانداختیم، اصلا مورد توجه نیست.
🔸در جلسهای که اخیرا داشتیم و یکی از شخصیتهای مرتبط با نظام تصمیمگیری اقتصادی در آن توضیح میدادند، ایشان مرثیه بلند و بالایی در مورد مشکل قیمت گندم و نان داشتند؛ آنجا به ایشان گفتم که متاسفانه شما جای مشکلات اصلی و فرعی را اشتباه گرفتید؛ قیمت نان مشکل اصلی ما نیست و با گران کردن نان فقط سفره مردم را کوچکتر میکنیم؛ به ایشان عرض کردم که شما مقوله مهم اختلال در قیمت ارز و ارزش پول ملی را رها کردید و تمرکزتان در این شده است که چگونه نان را گران کنیم و این به اصطلاح یارانه موهوم پنهان را حذف کنیم؟
✍محمدجواد توکلی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دکتر خوشچشم و پیشبینیهای نادرستش را دیدی (یعنی اخبار را خیلی دقیق و ریز دنبال میکردی) اما کودکان میناب را ندیدی... اما جنایت لامرد را ندیدی..
آقای فردوسیپور من همیشه تصورم بر این بود که شما آدم به شدت سطحی و میانمایهای هستید. اما اشتباه میکردم، شما انسان به غایت فرومایهای هستید.
قنبری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقای فردوسیپور من همیشه تصورم بر این بود که شما آدم به شدت سطحی و میانمایهای هستید. اما اشتباه میکردم، شما انسان به غایت فرومایهای هستید.
قنبری
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 جریانات دی ماه در ایران، از کدام موسسهها هدایت شد!؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینا درد مردم ماست
مردم ب شما رای دادن ک یه فکری بحال اقتصاد و معیشت و اینچیزاشون بردارید با توجه ب اون همه وعده وعید
وگرنه ب سلامت باشه ، هرکی مریض بشه ، هزارتا دکتر و متخصص خوب ریخته
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مردم ب شما رای دادن ک یه فکری بحال اقتصاد و معیشت و اینچیزاشون بردارید با توجه ب اون همه وعده وعید
وگرنه ب سلامت باشه ، هرکی مریض بشه ، هزارتا دکتر و متخصص خوب ریخته
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡3
روال کار غربیها؛ اول کاهش وابستگی بعد انهدام
🔹اروپا طی سالهای اخیر، وابستگی خود به نفت و گاز روسیه را بشدت کاهش داد و حالا اوکراین(بخوانید اروپا)، هر روز یکی از تأسیسات نفتی و گازی روسیه را هدف قرار میدهد.
✍دکتر رضا غلامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹اروپا طی سالهای اخیر، وابستگی خود به نفت و گاز روسیه را بشدت کاهش داد و حالا اوکراین(بخوانید اروپا)، هر روز یکی از تأسیسات نفتی و گازی روسیه را هدف قرار میدهد.
✍دکتر رضا غلامی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فتنه یعنی همین ، نفوذ یعنی همین ، خیانت یعنی همین!
چه اتفاقی افتاده که دلار سقوط آزاد میکند ؟!
تحریم برداشته شده؟
پولها آزاد شده؟
غرامت داده شده؟
چه شده ؟!
جز اینکه بگویند و بقبولانند همه چیز تقصیر جنگ بود
فقط این وسط پیرمردی مزاحم بود که زیر بار ذلت نمی رفت
وقتی در سخنان آخرش به جدش حسین اقتدا کرد و فرمود مثلی لا یبایع مثل یزید
تصمیم گرفتند تا حذفش کنند تا مشکل حل شود ...
لعنت بر وفاق مسمومتان ...
حالا دیدید وقتی روحانی میکفت
ارز مال دولته
قیمت ارز دست دولته
یعنی چی؟
چه اتفاقی افتاده که دلار سقوط آزاد میکند ؟!
تحریم برداشته شده؟
پولها آزاد شده؟
غرامت داده شده؟
چه شده ؟!
جز اینکه بگویند و بقبولانند همه چیز تقصیر جنگ بود
فقط این وسط پیرمردی مزاحم بود که زیر بار ذلت نمی رفت
وقتی در سخنان آخرش به جدش حسین اقتدا کرد و فرمود مثلی لا یبایع مثل یزید
تصمیم گرفتند تا حذفش کنند تا مشکل حل شود ...
لعنت بر وفاق مسمومتان ...
حالا دیدید وقتی روحانی میکفت
ارز مال دولته
قیمت ارز دست دولته
یعنی چی؟
👍7