دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.1K photos
55.7K videos
1.04K files
53.3K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
🔴 ما تندرو نبودیم، شما ولایتمدار نبودید!
ما تندرو نبودیم، شما بصیرت نداشتید!
ما تندرو نبودیم، شما عاقل نبودید!
ما تندرو نبودیم، شما واقع‌بین نبودید!
ما تندرو نبودیم، شما عقب مانده بودید!
و سرانجام مشخص شد ما تندرو نبودیم، ما هم نظر امام امت بودیم.
🚨 بنده علی‌الاصول، #نظر_دیگری_داشتم ولی از بابت
تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،
اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.

🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍️سید مجتبی حسینی خامنه‌ای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵

آقای پزشکیان اگر توافق نقض شد استعفا بده برو

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حسین پاک خبرنگار:

یک مجلس عزای سیدالشهدا عليه‌السلام و موکب پذیرایی از عزاداران در شهرک جباع در جنوب لبنان دقایقی قبل هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت

تفاهم نقض غرض
اجرای دقیق بند اول و سیزدهم

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
حجت‌الاسلام راجی در واکنش به گستاخی قالیباف و پزشکیان و عراقچی در مورد پیام قاطع رهبری

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3😢1🥴1
#مهم
#لبنان



🔴بن گوير: برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید گریه کنند. تمام لبنان باید بسوزد!

🔺با تمام احترامی که برای آمریکایی‌ها قائلم، اسرائیل باید برای تمام جهان روشن کند که خون پسران ما و امنیت شهروندانمان از دست نمی‌رود. تمام لبنان باید بسوزد. وظیفه اصلی ما محافظت از شهروندان اسرائیل و سربازان ارتش اسرائیل است و این تعهد بر هر ملاحظه دیگری اولویت دارد.

🔺من حتی در جلسات خصوصی‌مان به نخست‌وزیر گفتم: برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید گریه کنند.

🔺پینگ‌پنگ بس است. در خاورمیانه، با واکنش‌های سنجیده و خویشتن‌داری برنده نمی‌شوید - باید دیوانه‌وار عمل کنید. برای محو کردن. برای درهم شکستن ترور.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥21😡1
افنضاحی دیگر از تفاوت متن انگلیسی و فارسی توافق ؛

ابتدا به متن انگلیسی بند ۱ و ۶ نگاه کنید







متن منتشر شده توسط کاخ سفید⬆️
متن انگلیسی که‌ وزارت امور خارجه منتشر کرده هم همینه

به کلمه Undertake دقت کنید
این کلمه در متن فارسی به «متعهد شد» ترجمه شده!

اما واقعا در انگلیسی و‌ حقوق بین الملل این‌ معنی را ندارد!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 در روزی که گذشت رهبر انقلاب به مصاف تزویر رفت

همان تزویر که بدترین آفت دین است

همان تزویر که با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید

همان تزویر که سکه ای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است

همان که عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش را

و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...
3😭2
بابک زنجانی از گران سازی عمدی می‌گوید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭3
🔴 رویترز


#خبر_فوری

💢️تمام مذاکرات ایران و آمریکا متوقف شد


نماینده حزب‌الله به رویترز گفت:
ایران به این گروه اطلاع داده است که مذاکرات با آمریکا نمی‌تواند ادامه یابد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌8😱1😭1😡1
هم رئیس جمهوره
هم رئیس شورای عالی امنیت ملیه
هم رئیس شورای عالی دفاعه


اما بر خلاف نظر ولی فقیه با قاتل رهبر شهید توافق کرد

اگر یک نفر در بدو استخدام باشد با چنین تفکری حتما رد صلاحیت میشود

فقط خواستن یه خداقوت به شورای نگهبان بگم
👍3
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
🚩 شب سوم : السلام علیکِ یا شهیده، بنتَ الشهید امشب، شبِ خانم سه ساله است؛ خانمی که در میان غربت و مصیبت، مظهر صبر و مظلومیتِ خاندان حسین(ع) شد. امشب با حضرت رقیه(س) هم‌نوا می‌شویم؛ و یاد می‌کنیم از همه‌ی کودکان مظلومی که در روزگار ما، قربانیِ ظلم و جنگ شدند…
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
روز چهارم

السلام علیک یا تائبَ کربلا


حُرّ ؛ مردی که از سپاهِ باطل جدا شد و خود را به کاروانِ حق رساند.
او به ما آموخت که راهِ بازگشت به سوی حقیقت همیشه باز است و آزادگی، در انتخابِ حق معنا پیدا می‌کند.

امشب به یاد می‌آوریم آنان را که در روزگار ما نیز، در برابر ظلم ایستادند و عزت را با آسایش معامله نکردند.
دل‌ها را روانه‌ی کربلا کنیم، که هنوز نامِ حُرّ، نویدِ توبه، شجاعت و بازگشت به سوی حق است. 🏴



شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقای حسین طاهری
اول از رهبر و بعد از مردمی که به آنها اهانت کردید عذرخواهی کنید
و بعد به حرفی که زده ای عمل کن

حسین طاهری:
اگر فردا حکم از امام ما بیاد که آقا مذاکره مد نظر من نبوده
من خودم میام اینجا اولین نفری هستم که علیه مذاکره حرف می‌زنم

رهبر شهید انقلاب:
منتظر نمانید ببینید رهبری چه موضعی
می گیرد تا شما همان موضع را بگیرید؛
نه اینکه کارها رو قفل خواهد کرد


شما به عنوان یک انسان مسلمان، مومن، صاحب فکر، باید نگاه کنید، تکلیفتان را احساس کنید.
تحلیل داشته باشید، نسبت به اشخاص، نسبت به جریانها، نسبت به سیاستها، نسبت به دولتها، موضع داشته باشید،
نظر داشته باشید


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
3
تاملی در برخی مواضع

🔺سید مجید نقطه‌زن: "باید میدان و خیابان و دیپلماسی را به هم گره بزنیم برای مقابله با دشمن"

🔺آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان و چهره نزدیک به پایداری): "مذاکرات زیر نظر رهبری است. مردم نگران نباشند."

🔺نماینده ولی فقیه در سپاه: "این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید."

🔺سردار قاآنی: "فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه هایی که پای لانچر بودن نیست و جنسشان از جنس مقاومت است."

🔺زاکانی: "کسانی که می‌گویند مذاکرات بر رهبری تحمیل شده است بر ایشان جفا می‌کنند"

🔺قرارگاه خاتم نیز این توافق را "تحمیل اراده مردم ایران بر دشمن" و "پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده" توصیف کرد و آن را تلویحاً تبریک گفت.

آقایان نیروهای مسلح از شما توقع نداشتیم!!!

شما باید پشتیبان ولایت فقیه باشید

شما چرا با وفاقیون بر علیه ولایت همراه شدید؟

امروز علی خیلی تنهاست
حتی مالک هم ندارد
😢7👍1👌1


از این لحظه،
#ما یعنی شما #ملت سرافراز
و این #خادم ناچیز،
منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.

دقت کردید چی شد؟
ما یعنی شما مردم و من!!!
تنهای تنها!
در بین خواص جاهل!

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔5😭2
۳۰ سال به زبان نرم
و غیرمستقیم و پدرانه
بهتون گفت
«بنده علی‌الاصول، نظر دیگری دارم»
نفهمیدید!
کارو به جایی رسوندید که فرزند صالحش
با صراحت تمام بگه:
«بنده علی‌الاصول، نظر دیگری دارم!!!


#خواص_بی_بصیرت

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
5
همه متوجه باشیم

👈🏽ما با هیچکس #وفاق نداریم
الا
امام سید مجتبی خامنه ای

👈🏽ما هیچ وفاقی را قبول نداریم
الا
اینکه حول محور امام امت باشد

ما وفاق بین پزشکیان و قالیباف را دوزار قبول نداریم
وفاقی که بر علیه ولایت باشد وفاق با دشمن است
9👍1
بیشتر از همیشه
از صمیم قلب برای
حفظ جان رهبر انقلاب
دعا کنید
پیام دیشب معظم له
حجت پنهان را آشکار و تمام کرد!
تنهائی نایب امام زمان را درپیامشان دیدید
گفتند شما مردم هستید و من!
از امروز به بعد دشمنی ها به مراتب بیشتر و آشکارتر میشود
این پیام به خیلی ها در سطوح بالا برخورد!
این پیام پرده از چهره هایی کنار زد که به ظاهر ذوب در ولایت بودند!
این پیام ولایتمداری برخی را به سختی محک زد!
برخی شاید برگردند
شاید شاید...
اما بخشی هرگز برنخواهند گشت
تاریخ و تجربه گواه این مدعاست!
اینها بیکار نمی نشینند
کودتاگرانی که زمینه شهادت پدر را فراهم کردند
هنوز مشغول کارند!

اَللّـٰهُـمَّ احْفَظْ سِیِّدِنٰا وَ قٰائِدِنٰا وَ وَلیِّ اَمْرِنٰا اِمٰامَ سید مجتبی حسینی خٰامِنِہ ای🤲

‌شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4👌2
خیلی خیلی عذر میخوام
ببخشید اگه اینو میگم
من از این پیامهایی که
سران و شخصیتها
به رهبر انقلاب میدن
خیلی حالم بد میشه!!!

خجالت نمیکشید!؟
وایستادید تو روی امام جامعه
با کمال پروئی گفتید:
ما حرف شما رو قبول نداریم!

بعد حالا پیام میدید که چی؟
چند روز قبل بهش گفتید
حرفتون رو قبول نداریم!
الان این حرفا چیه که
براش مینویسید؟
خب اگه مطیع بودید که
این نامه دردآلود رو نمینوشت!

خداشاهده این نامه نوشتنها
عذر بدتر از گناه و قبیح هست!!!

👍7
🚨 حزب‌الله لبنان بیانیه ای صادر کرد

🔸بیانیه صادر شده از اتاق عملیات مقاومت اسلامی در لبنان  حزب‌الله:
     
به نام خداوند بخشنده مهربان
﴿اجازه داده شده است به کسانی که مورد حمله قرار گرفته‌اند به خاطر اینکه ستم دیده‌اند و خداوند بر یاری آنها تواناست﴾‏
خداوند بزرگ و بلندمرتبه راست گفته است

رد ادعاهای دشمن اسرائیلی درباره نقض آتش‌بس توسط حزب‌الله، مقاومت اسلامی تأکید می‌کند که دشمن هرگز از ۲۷-۱۱-۲۰۲۴ تا ۱۶-۰۴-۲۰۲۶ و همچنین نتایج تفاهم اخیر ایران و آمریکا که در بند اول آن پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان تأکید شده است، به هیچ توافق آتش‌بس پایبند نبوده است.
بلکه دشمن اسرائیلی در نقض‌های مکرر آتش‌بس افراط کرده و کشتارها و تخریب ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های غیرنظامی را مرتکب شده است، و به حملات زمینی خود از طریق تلاش برای نفوذ و کنترل روستاها و مناطقی که پیش از توافق نتوانسته بود به آنها دست یابد، ادامه داده است. تحقیر اسرائیل نسبت به آتش‌بس به حدی رسیده است که رئیس ستاد ارتش دشمن، جنایتکار آیال زامیر، دو هفته پیش اعلام کرد «در لبنان آتش‌بسی وجود ندارد»، و سخنگوی ارتش او دیروز مجدداً بر ادامه فعالیت نیروهای اشغالگر در جنوب لبنان تأکید کرد.
و طبق عادت خود، دشمن برای جبران ناتوانی در مقابله با مجاهدان مقاومت و پوشاندن شکست‌ها و خساراتش در میدان نبرد، به ارتکاب کشتار علیه غیرنظامیان و هدف قرار دادن روستاهای امن روی می‌آورد، همانطور که امروز پس از مقابله مجاهد دلیر با تلاش پیشروی به سمت تپه علی الطاهر در شب گذشته رخ داد.
مقاومت اسلامی همیشه آماده مقابله با هر تجاوزی است، مجاهدان آن با شجاعت و روحیه حسینی کربلایی از خاک و مردم خود دفاع می‌کنند و با تیرهای خود ارتش دشمن را به سختی می‌زنند، ده‌ها افسر و سرباز آن را کشته و زخمی می‌کنند و در تجهیزات آن آسیب‌های ویرانگری وارد می‌آورند، و میان ما و آنها روزها و شب‌ها و میدان نبرد ادامه دارد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4👍1
رسما دارند در جنوب لبنان شیعیان رو قتل عام می کنند ؛ جایی خوندم بالای ۱۰۰ شهید داشتیم.


واقعا اگر بخوام از توافق بنویسم دیگه از مرحله تذکر، هشدار و یادآوری رد شدیم ؛ دیگه خودشون باید درک کنند که چه بلایی داره سر چیزی که توافق کردن میاد.

🔶🔹اسماعیل احمدی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4