دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.1K photos
55.8K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
هم رئیس جمهوره
هم رئیس شورای عالی امنیت ملیه
هم رئیس شورای عالی دفاعه


اما بر خلاف نظر ولی فقیه با قاتل رهبر شهید توافق کرد

اگر یک نفر در بدو استخدام باشد با چنین تفکری حتما رد صلاحیت میشود

فقط خواستن یه خداقوت به شورای نگهبان بگم
👍3
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
🚩 شب سوم : السلام علیکِ یا شهیده، بنتَ الشهید امشب، شبِ خانم سه ساله است؛ خانمی که در میان غربت و مصیبت، مظهر صبر و مظلومیتِ خاندان حسین(ع) شد. امشب با حضرت رقیه(س) هم‌نوا می‌شویم؛ و یاد می‌کنیم از همه‌ی کودکان مظلومی که در روزگار ما، قربانیِ ظلم و جنگ شدند…
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
روز چهارم

السلام علیک یا تائبَ کربلا


حُرّ ؛ مردی که از سپاهِ باطل جدا شد و خود را به کاروانِ حق رساند.
او به ما آموخت که راهِ بازگشت به سوی حقیقت همیشه باز است و آزادگی، در انتخابِ حق معنا پیدا می‌کند.

امشب به یاد می‌آوریم آنان را که در روزگار ما نیز، در برابر ظلم ایستادند و عزت را با آسایش معامله نکردند.
دل‌ها را روانه‌ی کربلا کنیم، که هنوز نامِ حُرّ، نویدِ توبه، شجاعت و بازگشت به سوی حق است. 🏴



شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقای حسین طاهری
اول از رهبر و بعد از مردمی که به آنها اهانت کردید عذرخواهی کنید
و بعد به حرفی که زده ای عمل کن

حسین طاهری:
اگر فردا حکم از امام ما بیاد که آقا مذاکره مد نظر من نبوده
من خودم میام اینجا اولین نفری هستم که علیه مذاکره حرف می‌زنم

رهبر شهید انقلاب:
منتظر نمانید ببینید رهبری چه موضعی
می گیرد تا شما همان موضع را بگیرید؛
نه اینکه کارها رو قفل خواهد کرد


شما به عنوان یک انسان مسلمان، مومن، صاحب فکر، باید نگاه کنید، تکلیفتان را احساس کنید.
تحلیل داشته باشید، نسبت به اشخاص، نسبت به جریانها، نسبت به سیاستها، نسبت به دولتها، موضع داشته باشید،
نظر داشته باشید


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
3
تاملی در برخی مواضع

🔺سید مجید نقطه‌زن: "باید میدان و خیابان و دیپلماسی را به هم گره بزنیم برای مقابله با دشمن"

🔺آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان و چهره نزدیک به پایداری): "مذاکرات زیر نظر رهبری است. مردم نگران نباشند."

🔺نماینده ولی فقیه در سپاه: "این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید."

🔺سردار قاآنی: "فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه هایی که پای لانچر بودن نیست و جنسشان از جنس مقاومت است."

🔺زاکانی: "کسانی که می‌گویند مذاکرات بر رهبری تحمیل شده است بر ایشان جفا می‌کنند"

🔺قرارگاه خاتم نیز این توافق را "تحمیل اراده مردم ایران بر دشمن" و "پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده" توصیف کرد و آن را تلویحاً تبریک گفت.

آقایان نیروهای مسلح از شما توقع نداشتیم!!!

شما باید پشتیبان ولایت فقیه باشید

شما چرا با وفاقیون بر علیه ولایت همراه شدید؟

امروز علی خیلی تنهاست
حتی مالک هم ندارد
😢8👍1👌1


از این لحظه،
#ما یعنی شما #ملت سرافراز
و این #خادم ناچیز،
منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.

دقت کردید چی شد؟
ما یعنی شما مردم و من!!!
تنهای تنها!
در بین خواص جاهل!

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔5😭2
۳۰ سال به زبان نرم
و غیرمستقیم و پدرانه
بهتون گفت
«بنده علی‌الاصول، نظر دیگری دارم»
نفهمیدید!
کارو به جایی رسوندید که فرزند صالحش
با صراحت تمام بگه:
«بنده علی‌الاصول، نظر دیگری دارم!!!


#خواص_بی_بصیرت

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
5
همه متوجه باشیم

👈🏽ما با هیچکس #وفاق نداریم
الا
امام سید مجتبی خامنه ای

👈🏽ما هیچ وفاقی را قبول نداریم
الا
اینکه حول محور امام امت باشد

ما وفاق بین پزشکیان و قالیباف را دوزار قبول نداریم
وفاقی که بر علیه ولایت باشد وفاق با دشمن است
9👍1
بیشتر از همیشه
از صمیم قلب برای
حفظ جان رهبر انقلاب
دعا کنید
پیام دیشب معظم له
حجت پنهان را آشکار و تمام کرد!
تنهائی نایب امام زمان را درپیامشان دیدید
گفتند شما مردم هستید و من!
از امروز به بعد دشمنی ها به مراتب بیشتر و آشکارتر میشود
این پیام به خیلی ها در سطوح بالا برخورد!
این پیام پرده از چهره هایی کنار زد که به ظاهر ذوب در ولایت بودند!
این پیام ولایتمداری برخی را به سختی محک زد!
برخی شاید برگردند
شاید شاید...
اما بخشی هرگز برنخواهند گشت
تاریخ و تجربه گواه این مدعاست!
اینها بیکار نمی نشینند
کودتاگرانی که زمینه شهادت پدر را فراهم کردند
هنوز مشغول کارند!

اَللّـٰهُـمَّ احْفَظْ سِیِّدِنٰا وَ قٰائِدِنٰا وَ وَلیِّ اَمْرِنٰا اِمٰامَ سید مجتبی حسینی خٰامِنِہ ای🤲

‌شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4👌2
خیلی خیلی عذر میخوام
ببخشید اگه اینو میگم
من از این پیامهایی که
سران و شخصیتها
به رهبر انقلاب میدن
خیلی حالم بد میشه!!!

خجالت نمیکشید!؟
وایستادید تو روی امام جامعه
با کمال پروئی گفتید:
ما حرف شما رو قبول نداریم!

بعد حالا پیام میدید که چی؟
چند روز قبل بهش گفتید
حرفتون رو قبول نداریم!
الان این حرفا چیه که
براش مینویسید؟
خب اگه مطیع بودید که
این نامه دردآلود رو نمینوشت!

خداشاهده این نامه نوشتنها
عذر بدتر از گناه و قبیح هست!!!

👍8
🚨 حزب‌الله لبنان بیانیه ای صادر کرد

🔸بیانیه صادر شده از اتاق عملیات مقاومت اسلامی در لبنان  حزب‌الله:
     
به نام خداوند بخشنده مهربان
﴿اجازه داده شده است به کسانی که مورد حمله قرار گرفته‌اند به خاطر اینکه ستم دیده‌اند و خداوند بر یاری آنها تواناست﴾‏
خداوند بزرگ و بلندمرتبه راست گفته است

رد ادعاهای دشمن اسرائیلی درباره نقض آتش‌بس توسط حزب‌الله، مقاومت اسلامی تأکید می‌کند که دشمن هرگز از ۲۷-۱۱-۲۰۲۴ تا ۱۶-۰۴-۲۰۲۶ و همچنین نتایج تفاهم اخیر ایران و آمریکا که در بند اول آن پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان تأکید شده است، به هیچ توافق آتش‌بس پایبند نبوده است.
بلکه دشمن اسرائیلی در نقض‌های مکرر آتش‌بس افراط کرده و کشتارها و تخریب ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های غیرنظامی را مرتکب شده است، و به حملات زمینی خود از طریق تلاش برای نفوذ و کنترل روستاها و مناطقی که پیش از توافق نتوانسته بود به آنها دست یابد، ادامه داده است. تحقیر اسرائیل نسبت به آتش‌بس به حدی رسیده است که رئیس ستاد ارتش دشمن، جنایتکار آیال زامیر، دو هفته پیش اعلام کرد «در لبنان آتش‌بسی وجود ندارد»، و سخنگوی ارتش او دیروز مجدداً بر ادامه فعالیت نیروهای اشغالگر در جنوب لبنان تأکید کرد.
و طبق عادت خود، دشمن برای جبران ناتوانی در مقابله با مجاهدان مقاومت و پوشاندن شکست‌ها و خساراتش در میدان نبرد، به ارتکاب کشتار علیه غیرنظامیان و هدف قرار دادن روستاهای امن روی می‌آورد، همانطور که امروز پس از مقابله مجاهد دلیر با تلاش پیشروی به سمت تپه علی الطاهر در شب گذشته رخ داد.
مقاومت اسلامی همیشه آماده مقابله با هر تجاوزی است، مجاهدان آن با شجاعت و روحیه حسینی کربلایی از خاک و مردم خود دفاع می‌کنند و با تیرهای خود ارتش دشمن را به سختی می‌زنند، ده‌ها افسر و سرباز آن را کشته و زخمی می‌کنند و در تجهیزات آن آسیب‌های ویرانگری وارد می‌آورند، و میان ما و آنها روزها و شب‌ها و میدان نبرد ادامه دارد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4👍1
رسما دارند در جنوب لبنان شیعیان رو قتل عام می کنند ؛ جایی خوندم بالای ۱۰۰ شهید داشتیم.


واقعا اگر بخوام از توافق بنویسم دیگه از مرحله تذکر، هشدار و یادآوری رد شدیم ؛ دیگه خودشون باید درک کنند که چه بلایی داره سر چیزی که توافق کردن میاد.

🔶🔹اسماعیل احمدی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
سی ان ان:ایالات متحده به ایران اطلاع داده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را بیشتر تشدید نخواهد کرد.

پ.ن:از آتش بس در لبنان طبق شروط توافق نامه، رسیدیم به بیشتر تشدید نخواهد کرد!؟

دقیقا به چه چیزی پایبندید؟

آمدند رهبرمان را شهید کردند و بعد آتش بس اعلام کردند
حالا هم میروند لبنان را میزنند
در آنها روی یک پاشنه میچرخد

اما مسئولین ما درس عبرت نمیگیرند

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡8

♻️ آقای قالیباف از این جا به بعد، بسته نگه داشتن مجلس بوی بدی می‌دهد، بوی ...



من میگم آقای رسایی:

بوی خیانت و کودتا
👌10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجری: آیا می‌توانید اسرائیل را از حمله به لبنان کنترل کنید؟

ترامپ: بله. آنها احترام زیادی برای من قائل هستند و طبق گفته من عمل می‌کنند
😂


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
1🥴1😡1
خیلی‌ها از دیشب می‌پرسند: «لبنان چه شد؟»

پس از نماز صبح، شماری از مردمی که با اعتماد به این وعده که «لبنان شرط اول است» و آتش‌بس فوراً پس از تفاهم اجرا خواهد شد، به خانه‌های خود بازگشته بودند، هدف حملات قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. در این میان در هشت ساعت، ۲۲ نفر از محبان آل‌الله؛ همان‌هایی که این روزها همچون شما برای امام کربلا اشک عشق می‌ریختند، به شهادت رسیدند.

همچنین در نتیجه تفاهم نقض غرض و عدم اجرای بند نخست آن، از دیشب تا این لحظه، جنوب لبنان تنها توسط جنگنده‌های دشمن بیش از ۱۱۰ بار بمباران شده است؛ جدای از حملات توپخانه‌ای و پهپادی که همچنان ادامه دارد. / حسین پاک

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان حمایت کننده از توافق تخیلی، به اصول و نظر رهبری برگردید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چند نکته درباره پول‌های بلوکه شده...

🔸محمد منان رئیسی، نماینده مردم قم در‌ مجلس نوشت: طبق آنچه حقیر در نسخه نهایی تفاهم رویت کرده‌ام، درباره پولهای بلوکه شده ایران چنین تفاهم شده است که آمریکا این وجوه را "با اجرای این یادداشت تفاهم" در دسترس ایران قرار می‌دهد. دقت فرمودین؟ با اجرا و نه با امضا! می‌دانید معنایش چیست؟!…

🔸یعنی طرف مقابل می‌تواند به راحتی دبّه کند و مدعی شود که چون فلان بند تفاهم هنوز به درستی اجرا نشده پس من هم پولها را آزاد نمی‌کنم!

بدتر از برجام

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
بیانیه مظلومانه اتاق عملیات حزب‌الله: اسرائیل به هیچ آتش‌بسی پایبند نیست/ با روحیه حسینی و کربلایی از خاک و مردم خود دفاع می‌کنیم

آقایان سازشکار خجالت بکشید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢4
🔻ادعاهای ترامپ:

🔹ما از روی درماندگی دیدار نکردیم.

🔹این ۶۰ روز را تا آخر پیش می‌بریم.

🔹هیچ پولی به آن‌ها نمی‌رسد؛ حتی ده سنت!!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡2🥴1
🔸قوه قضاییه اعلام کرد:

ارسال عکس و ویدیو برای شبکه های معاند مثل اینترنشنال و من و تو: ۲ تا ۵ سال حبس.
نگهداری عکس و فیلم از‌ بمباران ها و انفجارها توی گوشی: ۲ تا ۵ سال حبس.
ارسال موقعیت های مکانی برای دشمن: اعـدام.
فالو داشتن پیج‌ های معاند مثل اینترنشنال و صفحات اسرائیلی: ۲ تا ۵ سال حبس.
پست و استوری حمایتی از آمریکا و اسرائیل و رضا پهلوی: ۲ تا ۵ سال حبس.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌31