دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.1K photos
55.7K videos
1.04K files
53.3K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عامل گرانی‌های امروز، حذف ارز ترجیحی، عدم نظارت دولت در بازار و احتکار کالاست و ارتباط خاصی به جنگ ندارد

🔹نادرقلی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حجم زیادی از کالا بدون نظارت سامانه انبارداری در همین مدت احتکار شده و این مسئله باعث گرانی کالا در کشور است/ الان زمان آن است که قوه قضائیه عاملان حذف ارز ترجیحی و چند برابر شدن قیمت کالاها را بازخواست کند.

ارز ترجیحی با دستور مستقیم پزشکیان و حمایت قالیباف حذف شد که منجر به آشوب(کودتا) دیماه شد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
عارف (در دولت سیزدهم): با این وضعیت معاش مردم باید زمین دهان باز کند و ما مسئولان را در خود ببلعد/ عارف (در دولت چهاردهم): دولت خوش درخشیده و عملکرد درخشانی داشته است

اظهارات محمدرضا عارف در دوره دولت شهید رئیسی (در زمانی که تورم مواد غذایی ۲۵ درصد بود): چرا باید با این همه سرمایه خدادادی و پتانسیل خوب نیروی انسانی به جایی برسیم که در همین تهران عده‌ای به دنبال نان قسطی باشند؟ چرا باید دانشجوی نخبه دانشگاه شریف تا نیمه‌های شب برای امرار معاش خانواده مسافرکشی کند؟ باید زمین دهان باز کند و ما مسئولان را در خود ببلعد.

اظهارات عارف در دولت پزشکیان (در زمانی که تورم مواد غذایی به ۱۳۰ درصد رسیده است):
انصافاً دولت جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه شخص رئیس‌جمهور، دکتر پزشکیان، در خدمت به مردم با وجود همه دشواری‌ها، هوشمندانه، شجاعانه و دقیق عمل کردند و دولت در این آزمون ملی خوش درخشید.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4🤯2
با این وضعیتی که من در لبنان میبینم و سکوت آقایان مذاکره کننده که حتی به امضایی که زدن و نقض شده هم پاسخگو نیستند ؛ منتظره به قتلگاه رفتن قاسم ها در لبنان باشید.

خاطره های خوبی رو برامون یادآوری نمی کنید؛ ما قبلا ضربه بدی رو در این مدل روزها در لبنان خوردیم.


🔶🔹اسماعیل احمدی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میشه خواهش کنم متوسل بشید به حضرت زهرا سلام الله علیها برای جبهه مقاومت بخصوص لبنان


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
علی‌الاصول : "مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛"


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وما الحبّ غير أن أكتوي بعشق الحسين

برای رزمندگان اسلام در لبنان دعا کنید. هم اکنون در حال نبردی عاشورایی هستند.

حزب الله و نبرد عاشوراییش یعنی
هل من ناصر ینصرنی.

یعنی کوفیان با یزید و عمر سعد و شمر در کربلای لبنان علی اصغرها و علی اکبرها را ذبح میکند....



شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭41
@abaratinfo
Mohsen Mohammadi Panah
باید برخاست دنیا با آنها و مولا با ماست
این پیچ تاریخی طاقت فرساست
باطل خواهد رفت و حق پابرجاست

باید برخاست هر مصر فرعونی دریا دارد
این قوم مستضعف موسی دارد
شیعه در سختی ها رویا دارد
رویا یعنی دوباره حسین
می آید خورشیدی از تبار حسین
کنار او میجنگیم کنار حسین
زمین بر میگردد بر مدار حسین

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
جنگ برای ایران بیش از یک دهه است که #جنگ_ترکیبی با رسانه است اما به هر ترتیب دستگاه سیاسی ما حاکمیت را راضی نگه داشته بود که همچنان از #دیپلماسی_پنهان استفاده کند و حداقل پاسخگویی به مردم و حداکثر توقع همراهی را داشته باشد.

از ٢٨ خرداد و این جمله رهبر معظم انقلاب: «از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.» پایان این عهد را جستجو می‌کنم. دستگاه دیپلماسی ما باید #روایت کردن را قبول کند. دوران دیپلماسی آشکار باید اغاز شود.

حسین مهدیزاده


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
‌هو البصیر

👈🏼 لبنان به تنهایی هم می‌تواند از خود دفاع کند!
سردار قاآنی گفت آنچه که از حزب الله می‌بینید نوک قله‌ای است که از زیر آب بیرون آمده!
و این حرف درستی است

👈🏻 حزب الله قدرتمند است
اما نه به اندازه‌ای که بتواند به تنهایی از پس یک رژیم تا دندان مسلّحی که حمایت چند قدرت بزرگ دنیا را با خود دارد، برآید!

اما ؛
👈🏾 مشکل ما فراتر از ماجرای لبنان است!

🤔 بدعهدی و عدم پایبندی دشمن به قول و قراری که جلوی چشم میلیون‌ها بیننده امضا کرده را چگونه می‌توانیم توجیه کنیم!؟

👈🏿 بند اول تفاهم‌نامه‌ای که با هیاهوی بسیار بین دو رئیس جمهور امضا شده به اندازه 24 ساعت هم دوام نیاورده و به شدت و بارها نقض شده!

🧐 چطور می‌خواهیم با امریکا مذاکره کنیم و سایر شروط و بندهای همین تفاهم‌نامه‌ای که اشکالات متعددی هم دارد را به نتیجه مطلوب برسانیم!؟
همین


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
1🥴1
حضرت آیت الله بهجت
خطاب به مجتبی آقاطهرانی:
مجلس عناوین ثانویه‌ست
که به دست زعیم تعیین میگردد...
وارد مجلس شوید تا بتوانید
دیگر نمایندگان را توجیه کنید
تا خواسته او (رهبری) رای بیاورد...


▪️خیلی جالبه
الان مجلس تعطیل شده
تا خواسته های زعیم عملیاتی نشه!

👈🏽وعجیب تر اینکه
استحاله ای که طی 40 ساله گذشته
در مسئولین و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی
رخ داده وحشتناک و در عین حال بسیار
خطرناک است!
الان بهتر میشه درک کرد
وقوع کودتایی که امام شهید ازش اسم بردن
دقیقا در چنین جو و شرایطی و با وجود چنین
مسئولینی امکان پذیر میشه!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌7🥴1
در طول حملات ۴۸ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان بیش از ۲۰۰ نفر مجروح و شهید شدند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴اعترافات جدید ترامپ از عملیات ترور شهید سلیمانی

🔸اسرائیل، در آخرین لحظات منصرف شد. قرار بود این کار با اسرائیل انجام شود. این یک کار مشترک بود."

🔸ما ۳۰ روز روی آن کار کردیم. او فقط با هواپیماهای تجاری با تعداد زیادی مسافر سفر می‌کرد، زیرا می‌دانست که ما قرار نیست او را سرنگون کنیم. می‌دانید، یک هواپیمای نظامی متفاوت است. و او سوار هواپیما شد. همه چیز طبق برنامه بود. اما یک روز قبل، اسرائیل به ما گفت که در این عملیات مشارکت نمی کند. و من این را فهمیدم، زیرا برای آنها خیلی خوب نبود."

🔸اما من پیش ژنرال‌های خاصی رفتم، نه احمق‌هایی مثل میلی و بعضی از این افراد که افراد بسیار احمقی بودند که تصمیم گرفتند تجهیزات را جا بگذارند. من تجهیزات را جا نمی‌گذارم. اما پیش چند نفر خوب رفتم. گفتم: "نظر شما چیست؟" آنها گفتند: "خب، ما می‌توانیم بدون آنها (اسرائیل) هم این کار را انجام دهیم، به آنها نیازی نداریم، قربان." گفتم: "آیا به همان خوبی خواهد بود؟" آنها گفتند: "به همان خوبی یا بهتر." و این یک حمله‌ی بی‌نقص بود."

🔸کشته شدن سلیمانی یکی از بزرگترین لحظات تاریخ خاورمیانه بود، زیرا او ترسناک‌ترین مرد در ۱۰۰ سال گذشته بود. حتی آیت‌الله‌ها هم از سلیمانی می‌ترسیدند. همه آنها از سلیمانی می‌ترسیدند."

🔸می‌دانید سلیمانی قرار بود چه کار کند؟ او قرار بود پنج پایگاه نظامی ما را منفجر کند. من یک هفته قبل از آن حمله او را کشتم."

🔸وقتی سربازان آمریکایی را می‌بینید که بدون پا، بدون دست، با صورتی محو شده راه می‌روند، ۹۶.۲ درصد این حوادث ناشی از ایران بود. کار سلیمانی بود. این سلاح مورد علاقه‌اش بود.

🔸اگر او زنده بود، این بار وضعیت تهران به شکل دیگری رقم می‌خورد.


اون وقت آقایون رفتن با قاتل شهید سلیمانی و رهبر انقلاب تفاهم کردن و با افتخار اعلام کردند.
بستن با یزید زمان افتخاری ندارد.
ننگ دارد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3💔1
کودتا در تعطیلی صحن علنی مجلس، چه کسی پاسخگوست؟

🔹بیش از ۱۰۰ روز از تعطیلی صحن مجلس می‌گذرد و نکتۀ تاسف‌آور آنست که در سامانۀ قانونگذاری، امکان ثبت استیضاح وزیر و صدور بیانیه مسدود شده است.

🔹این کمتر از به توپ بستن مجلس نیست.

دکتر حسین صمصامی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
آیه استخاره یک شخص در روز اول کاری و ورود به دفتر ریاست جمهوری

پاسخ استخاره:
بسیار بد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5

♻️ آقای قالیباف از این جا به بعد، بسته نگه داشتن مجلس بوی بدی می‌دهد، بوی کودتا می آید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محسن رضایی:
🔻وقتی آقا می‌فرمایند علی‌الاصول نظر دیگری داشتند یعنی در ذهنشان روشی داشتند که از روش فعلی موفق‌تر بود.
من نمی‌توانم ذهن‌خوانی کنم که آن روش چه بوده است؛ اما صد درصد مطمئنم موفق‌تر می‌شد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رهبر معظم انقلاب از میان همه گروه‌های سیاسی در عرصه کشور، با مردم یک «ما» ساخت.

بزرگترین شأنی که یک حکومت به مردم می‌دهد، یعنی شأن نظارتی را رهبری به مردم دادند.
در مردم‌سالاری دینی، مردم به طور مداوم در عرصه سیاسی نقش آفرینی مستقیم دارند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 به ارتش استراحت دهید و محکم‌تر ضربه بزنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
2🔥1
خلاصه داستان شده برا وفاقیا ....
خدا رو شکر دیگه گزینه با رهبری هماهنگه با این صراحت لهجه رهبری عزیزمان به تاریخ پیوست 😉

دیگه هرکسی گفت در خفا با رهبری هماهنگ کرده تا مطمئن نشدید محکم بزنید تو دهنش


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
نکته عجیب این است که توافق کننده ایرانی قبول کرده که به ایران فقط اجازه خرید کالاهای غیرتحریمی و فقط مرتبط با جنبه‌های انسانی داده می‌شه!

تصور کنین... آمریکا ما رو می‌کشه، پولامون رو منجمد می‌کنه، بعد ما می‌ریم ازشون لیست کالاهای از پیش توافق‌شده رو بخریم.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab