دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.1K photos
55.8K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
حضرت آیت الله بهجت
خطاب به مجتبی آقاطهرانی:
مجلس عناوین ثانویه‌ست
که به دست زعیم تعیین میگردد...
وارد مجلس شوید تا بتوانید
دیگر نمایندگان را توجیه کنید
تا خواسته او (رهبری) رای بیاورد...


▪️خیلی جالبه
الان مجلس تعطیل شده
تا خواسته های زعیم عملیاتی نشه!

👈🏽وعجیب تر اینکه
استحاله ای که طی 40 ساله گذشته
در مسئولین و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی
رخ داده وحشتناک و در عین حال بسیار
خطرناک است!
الان بهتر میشه درک کرد
وقوع کودتایی که امام شهید ازش اسم بردن
دقیقا در چنین جو و شرایطی و با وجود چنین
مسئولینی امکان پذیر میشه!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌7🥴1
در طول حملات ۴۸ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان بیش از ۲۰۰ نفر مجروح و شهید شدند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴اعترافات جدید ترامپ از عملیات ترور شهید سلیمانی

🔸اسرائیل، در آخرین لحظات منصرف شد. قرار بود این کار با اسرائیل انجام شود. این یک کار مشترک بود."

🔸ما ۳۰ روز روی آن کار کردیم. او فقط با هواپیماهای تجاری با تعداد زیادی مسافر سفر می‌کرد، زیرا می‌دانست که ما قرار نیست او را سرنگون کنیم. می‌دانید، یک هواپیمای نظامی متفاوت است. و او سوار هواپیما شد. همه چیز طبق برنامه بود. اما یک روز قبل، اسرائیل به ما گفت که در این عملیات مشارکت نمی کند. و من این را فهمیدم، زیرا برای آنها خیلی خوب نبود."

🔸اما من پیش ژنرال‌های خاصی رفتم، نه احمق‌هایی مثل میلی و بعضی از این افراد که افراد بسیار احمقی بودند که تصمیم گرفتند تجهیزات را جا بگذارند. من تجهیزات را جا نمی‌گذارم. اما پیش چند نفر خوب رفتم. گفتم: "نظر شما چیست؟" آنها گفتند: "خب، ما می‌توانیم بدون آنها (اسرائیل) هم این کار را انجام دهیم، به آنها نیازی نداریم، قربان." گفتم: "آیا به همان خوبی خواهد بود؟" آنها گفتند: "به همان خوبی یا بهتر." و این یک حمله‌ی بی‌نقص بود."

🔸کشته شدن سلیمانی یکی از بزرگترین لحظات تاریخ خاورمیانه بود، زیرا او ترسناک‌ترین مرد در ۱۰۰ سال گذشته بود. حتی آیت‌الله‌ها هم از سلیمانی می‌ترسیدند. همه آنها از سلیمانی می‌ترسیدند."

🔸می‌دانید سلیمانی قرار بود چه کار کند؟ او قرار بود پنج پایگاه نظامی ما را منفجر کند. من یک هفته قبل از آن حمله او را کشتم."

🔸وقتی سربازان آمریکایی را می‌بینید که بدون پا، بدون دست، با صورتی محو شده راه می‌روند، ۹۶.۲ درصد این حوادث ناشی از ایران بود. کار سلیمانی بود. این سلاح مورد علاقه‌اش بود.

🔸اگر او زنده بود، این بار وضعیت تهران به شکل دیگری رقم می‌خورد.


اون وقت آقایون رفتن با قاتل شهید سلیمانی و رهبر انقلاب تفاهم کردن و با افتخار اعلام کردند.
بستن با یزید زمان افتخاری ندارد.
ننگ دارد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3💔1
کودتا در تعطیلی صحن علنی مجلس، چه کسی پاسخگوست؟

🔹بیش از ۱۰۰ روز از تعطیلی صحن مجلس می‌گذرد و نکتۀ تاسف‌آور آنست که در سامانۀ قانونگذاری، امکان ثبت استیضاح وزیر و صدور بیانیه مسدود شده است.

🔹این کمتر از به توپ بستن مجلس نیست.

دکتر حسین صمصامی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
آیه استخاره یک شخص در روز اول کاری و ورود به دفتر ریاست جمهوری

پاسخ استخاره:
بسیار بد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5

♻️ آقای قالیباف از این جا به بعد، بسته نگه داشتن مجلس بوی بدی می‌دهد، بوی کودتا می آید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محسن رضایی:
🔻وقتی آقا می‌فرمایند علی‌الاصول نظر دیگری داشتند یعنی در ذهنشان روشی داشتند که از روش فعلی موفق‌تر بود.
من نمی‌توانم ذهن‌خوانی کنم که آن روش چه بوده است؛ اما صد درصد مطمئنم موفق‌تر می‌شد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رهبر معظم انقلاب از میان همه گروه‌های سیاسی در عرصه کشور، با مردم یک «ما» ساخت.

بزرگترین شأنی که یک حکومت به مردم می‌دهد، یعنی شأن نظارتی را رهبری به مردم دادند.
در مردم‌سالاری دینی، مردم به طور مداوم در عرصه سیاسی نقش آفرینی مستقیم دارند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 به ارتش استراحت دهید و محکم‌تر ضربه بزنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
2🔥1
خلاصه داستان شده برا وفاقیا ....
خدا رو شکر دیگه گزینه با رهبری هماهنگه با این صراحت لهجه رهبری عزیزمان به تاریخ پیوست 😉

دیگه هرکسی گفت در خفا با رهبری هماهنگ کرده تا مطمئن نشدید محکم بزنید تو دهنش


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
نکته عجیب این است که توافق کننده ایرانی قبول کرده که به ایران فقط اجازه خرید کالاهای غیرتحریمی و فقط مرتبط با جنبه‌های انسانی داده می‌شه!

تصور کنین... آمریکا ما رو می‌کشه، پولامون رو منجمد می‌کنه، بعد ما می‌ریم ازشون لیست کالاهای از پیش توافق‌شده رو بخریم.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻واکنش ابوترابی، نماینده مجلس به بد عهدی آمریکایی‌ها: غربگراها ببینند تا بعداً ایران را مقصر بیان نکنند‌!

🔹️از نقض آتش‌بس در لبنان تا عدم پایبندی به پرداخت ۶ میلیارد دلار/ خباثت‌های آمریکا پایانی ندارد، غربگراها ببینند تا بعداً ایران را مقصر بیان نکنند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🔻#علی_الاصول یعنی بر مبنای آن‌ها، طرح و نظر امام جامعه، چیز دیگری بوده است و البته آقایان #شعام با کمال تاسف کار دیگری کرده اند

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
آقا منو حلالم کن/زمینه
کربلایی محمد ابراهیمی اصل
حلال کن آقا
شیعیانت زیر ضربه و ما کاری نمیتونیم کنیم🤦🏻‍♂

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 ظاهراً تجمعات مردم دلسوز ایران ، بدجوری خار چشم بعضیا شده!!

#کودتا
#جریان_نفاق

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1😡1
🔴 مشغول مذاکره بودند و به دروغ آن را انکار می‌کردند‼️
بعد ناگهان از مذاکرات خود رونمایی و آتش‌بس را اعلام و ادعا نمودند که ترامپ پذیرفته ۱۰ امتیاز بزرگ به ایران دهد، آن هم به عنوان «پیش» شرط و فقط در ازای آتش‌بس و مذاکره!
حال معلوم شده نه تنها از آن انشای شاعرانه ۱۰ بیتی خبری نیست، بلکه موضوع هسته‌ای محور اصلی باج‌خواهی آمریکایی‌ها بوده!
یعنی کارکرد آن به‌اصطلاح پیش‌شرط‌ها همراه‌سازی افکار عمومی در بدو امر و خاموش‌سازی آتش موشک‌های ایران در اوج خود بود.
اسرائیل و آمریکا در فرصت آتش‌بس فقط تیربار آفند و پدافندشان را شارژ نکرده‌اند، بلکه برنامه و اطلاعات خود را برای موج ترورهای هدفمند و خیز شبکه مسلحین نیز کامل و به‌روز نموده‌اند.
با وجود تصریحات رهبر شهید بر وجود «کودتا» و «جنگ موجودیتی» و وصیت به ضرورت «جنگ منطقه‌ای» و «قیام عاشورایی»، باز هم در تله مذاکره-آتش‌بس افتادیم!
شبکه کودتایی که در زمان حیات و حضور رهبر انقلاب و فرماندهان، چنان بی‌پروا عمل می‌کرد، در شرایطی که رهبر جوان‌مان حتی امکان انتشار پیام ضبطی ندارند و متعهدترین مقامات نظامی و امنیتی ترور شده‌اند، چه‌ها که نمی‌کند!
حلقه محاصره زمینی و دریایی ایران درحال تنگ شدن، تحقیر و تهدید در کلام ترامپ فزاینده و کشتی ایرانی در توقیف و تصرف آمریکاست.
آتش‌بس لبنان به دفعات نقض گشته، جبهه انقلاب نیز چون جبهه مقاومت درحال دلسرد شدن و دمای هوا در شرایط ناترازی فزاینده انرژی در رقابت با قیمت‌ها رو به افزایش است.
گذر زمان آشکارا به زیان کشور و حمله غافلگیرانه و توأم با ترور بزرگ دیگری از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است!
آیا «مردم» کار را تمام خواهند کرد؟

احمد قدیری

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍61
بله بله
فقط شما صداقت دارید و بس!

می‌دانید چه به دست آوردید؟

▪️تنگه را از دست دادیم.
▪️محاصره دریایی شدیم.
▪️ ۴۰۰۰ لبنانی شهید شدند.
▪️زیرساخت جنوب لبنان از بین رفت.
▪️ جنوب لبنان اشغال شد.
▪️ دشمن کاملاً خودش را تجهیز کرد.
▪️فروش نفت کاهش یافت.
▪️ قیمت نفت کاهش یافت.
▪️ اقتصاد کشورهای متخاصم بازیابی شدند.

می‌بینی دکتر قالیباف!
مطمئناً چند برابر اقدام نظامی بدست آمد! منتها برای دشمن و نه ما!

آقای قالیباف!
علی‌الاصول که به دنبال رضایت امام نیستی! فقط جهت اطلاع در سایه سازش شما با شیطان، لبنان را دارند شخم‌ می‌زنند!

حالا برو به شیطان لبخند بزن.
🥴1
این تفاهم‌نامۀ بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا؛
نتیجۀ آتش‌بسی است که در همان ساعات اول، ۵۰ حمله به حزب‌الله لبنان شد و ۴۰۰ شیعۀ امیرالمؤمنین علیه‌السلام به خاک و خون غلطیدند و نقض نشد!
و نتیجۀ مذاکراتی است که علی‌رغم بمباران و تجاوز و قتل و کشتار همه‌روزۀ حزب‌الله لبنان و رسیدن شهدا تا حدود ۴۰۰۰ نفر، ادامه پیدا کرد!
و پس از امضاء هم سخت‌ترین حملات و نبرد عاشوراییِ حزب‌الله!

این تفاهم‌نامه، بر خونریزی از شیعیانِ امام زمان بنا شد و هر لحظه بیشتر پایبند بودن به آن، عواقب سخت و تلخِ آن را سخت‌تر و تلخ‌تر خواهد کرد... خواهیم دید!

دست آقای قالیباف و پزشکیان، مستقیماً در ایجاد و استمرارِ آن دخیل است و باید پاسخگو باشند!
و هر کسی به اندازه‌ای که از آتش‌بس و #مذاکره_با_آمریکا، حمایت و طرفداری و توجیه کرد و با مغالطات شیطانی، تیغ منطق و استدلال ولیّ خدا را کُند نمود، در این خون‌نامه شریک است؛ چه میکروفون‌به دست، چه قلم‌به‌دست، چه دست‌به‌منبر و چه دست به‌میز!!
#نقض_تفاهم‌نامه
3
ریشه این اخلاق آقایان را چه می‌دانید؟

امام راه را مشخص کرد نظرش را مشخص کرد رضایتش را مشخص کرد.

اما حتی یک مداح و سخنرانی که نظرش غیر از رضایت امام بود از امت مبعوث شده عذرخواهی نکرد
حتی یکی!


✏️بنده ریشه‌اش را در پولهای حرام‌ و شهرت‌طلبی میدانم

آقایان حسین طاهری، میثم مطیعی، محمدحسین حدادیان و... از ملت مبعوث و رهبر انقلاب عذرخواهی کنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍61
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مظلومیت رهبر جوان انقلاب را ببینید

از شبی که پیام صریح رهبر انقلاب منتشر شد و مشخص شد امام جامعه در بحث جنگ و مذاکره نظری متفاوت با حضرات مسئولان و سیاست بازان داشته اند ،تمام قرارگاه های همیشه دچار اختلال رسانه ای و فرهنگی و مداحان و سخنرانان وفاقی و بلاگر و سایبری پروژه بگیر و... را به خط کرده اند تا این بیان صریح امام جامعه را تحریف و روایتی خلاف واقع برای حمایت از مسئولان و قطب های سیاسی خود بسازند.

این میزان سازماندهی برای تحریف پیام صریح امام جامعه و حمایت از جهت گیری غلط مسئولان در جبهه انقلاب عجیب و شگفت انگیز است. بجای مؤاخذه مسئولان ولایت گریز که چرا جهت غلط را انتخاب کرده اند دنبال تطهیر آنها و تحریف معنا و مفهوم ولایتمداری در جامعه اسلامی هستند.

مظلومیت این رهبر جوان عجیب است .و شاید به همین دلیل باشد که رهبر ما خود را تنها و در میان مردم تعریف کرده است .
👍3😱1