This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♨️همت قلیزاده، یاسر جبرائیلی، حسین صمصامی و ... بارها و بارها داد زدند، مطلب نوشتند، مصاحبه کردند اما گوش شنوایی نبود.
♨️سال ۱۳۸۶ یک کودتای اقتصادی در کشور اجرا شده و تداوم همان سیاستها بود که به جنگ ۱۴۰۴، شهادت رهبری، سرداران سپاه و کودکان میناب ختم شد، اما هنوز هم گوش شنوایی نیست..
✍️ بهنام محمدپناه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
♨️سال ۱۳۸۶ یک کودتای اقتصادی در کشور اجرا شده و تداوم همان سیاستها بود که به جنگ ۱۴۰۴، شهادت رهبری، سرداران سپاه و کودکان میناب ختم شد، اما هنوز هم گوش شنوایی نیست..
✍️ بهنام محمدپناه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3🤔1
مردم از اینها سوال کنند، چرا مجلس حدود چهار ماه تعطیل است؟!
حمید رسایی: این نمایندگان به عنوان هیأت رییسه فعلی و قبلی، با تصمیمشان حدود ۴ ماه صحن علنی و بخشی از فعالیتهای کمیسیونها و سامانه الکترونیکی مجلس را تعطیل نگه داشتهاند. تا امروز بهانه حفظ جان نمایندگان بود حالا چند روز است که تفاهمنامه هم امضا کردهاند ولی باز مجلس تعطیل است! چرا؟
مردم از اینها مطالبه کنند که دلیل این تعطیلی چیست؟ حالا که علیالاصول نظر ولی فقیه بر خلاف این کار بود ولی با قاتل نایب امام زمان تفاهم هم کردهاند و امنیت برقرار است، چرا همچنان مجلس تعطیل است؟!
چرا پس از ۳ ماه و ۲۰ روز این هفته هم جلسه نداریم؟ چرا این افراد با این تصمیم علنی مخالفت نکردند؟ چرا با رأیشان در برابر تصمیم غلط رئیس مجلس نایستادید؟!
اینها باید پاسخگوی ما، مردم و تاریخ باشند.
#رها_نمیکنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حمید رسایی: این نمایندگان به عنوان هیأت رییسه فعلی و قبلی، با تصمیمشان حدود ۴ ماه صحن علنی و بخشی از فعالیتهای کمیسیونها و سامانه الکترونیکی مجلس را تعطیل نگه داشتهاند. تا امروز بهانه حفظ جان نمایندگان بود حالا چند روز است که تفاهمنامه هم امضا کردهاند ولی باز مجلس تعطیل است! چرا؟
مردم از اینها مطالبه کنند که دلیل این تعطیلی چیست؟ حالا که علیالاصول نظر ولی فقیه بر خلاف این کار بود ولی با قاتل نایب امام زمان تفاهم هم کردهاند و امنیت برقرار است، چرا همچنان مجلس تعطیل است؟!
چرا پس از ۳ ماه و ۲۰ روز این هفته هم جلسه نداریم؟ چرا این افراد با این تصمیم علنی مخالفت نکردند؟ چرا با رأیشان در برابر تصمیم غلط رئیس مجلس نایستادید؟!
اینها باید پاسخگوی ما، مردم و تاریخ باشند.
#رها_نمیکنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
⚠️
الان دیگه میشه به رسانه ملی گفت #میلی!
دقیقا مجبورش کردن به میل فرقه وفاق اداره بشه
سوراخ دعاش رو پیدا کردن
نه اجازه میدن پیامهای رهبر شهید
در مورد منع مذاکره پخش بشه
نه میذارن منتقدین برجام و تفاهمنامه
بیان برا مردم حرف بزنن
وسط گفتگوی نبویان با شبکه خبر
برنامه آنتن زنده رو قطع کردن
رسما اداره سانسور #وفاق
تشکیل شده و داره هر صدای مخالفی
رو در کل کشور و از جمله
رسانه ملی سانسور می کنه
حالا نکته جالب ماجرا اینجاست
رسانه ملی بارها از طرفداران توافقنامه دعوت کرده که بیایید
با منتقدین مناظره کنید
هیچکی زیربار نمیره!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
الان دیگه میشه به رسانه ملی گفت #میلی!
دقیقا مجبورش کردن به میل فرقه وفاق اداره بشه
سوراخ دعاش رو پیدا کردن
نه اجازه میدن پیامهای رهبر شهید
در مورد منع مذاکره پخش بشه
نه میذارن منتقدین برجام و تفاهمنامه
بیان برا مردم حرف بزنن
وسط گفتگوی نبویان با شبکه خبر
برنامه آنتن زنده رو قطع کردن
رسما اداره سانسور #وفاق
تشکیل شده و داره هر صدای مخالفی
رو در کل کشور و از جمله
رسانه ملی سانسور می کنه
حالا نکته جالب ماجرا اینجاست
رسانه ملی بارها از طرفداران توافقنامه دعوت کرده که بیایید
با منتقدین مناظره کنید
هیچکی زیربار نمیره!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4❤1
Forwarded from دیده بان انقلاب
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام خمینی: تا این غربزدهها نروند، مملکت اصلاح نخواهد شد! ❗️
شبکه خبری تحلیلی دیدهبان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیدهبان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4
Forwarded from دیده بان انقلاب
⛔️ غربزده ها ...!
🔹تا این #غربزده_هایی که در همه جا موجودند از این مملکت نروند یا اصلاح نشوند شما به استقلال نخواهید رسید، اینها نمیگذارند.
امام خمینی (ره) / ٠٧ آبان ١٣۵٨
#حجامت_نظام
#محاکمه_قانونی_مسئولان_ناکارآمد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹تا این #غربزده_هایی که در همه جا موجودند از این مملکت نروند یا اصلاح نشوند شما به استقلال نخواهید رسید، اینها نمیگذارند.
امام خمینی (ره) / ٠٧ آبان ١٣۵٨
#حجامت_نظام
#محاکمه_قانونی_مسئولان_ناکارآمد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤6
1_27982967569.pdf
282.1 KB
متن تفاهمنامه ایران و آمریکا؛ همراه با ملاحظات و نقدهای وارد بر آن
✍️ حجتالاسلام سید محمود نبویان
متن حاضر، شامل تفاهمنامهٔ میان ایران و آمریکا به همراه نقدها و ملاحظات اساسیِ وارد بر آن است؛ ملاحظاتی که نشان میدهد این متن، منافع ملی ایران را بهطور جدی با چالش مواجه میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍️ حجتالاسلام سید محمود نبویان
متن حاضر، شامل تفاهمنامهٔ میان ایران و آمریکا به همراه نقدها و ملاحظات اساسیِ وارد بر آن است؛ ملاحظاتی که نشان میدهد این متن، منافع ملی ایران را بهطور جدی با چالش مواجه میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
🔴تنگه هرمز بسته شد
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
سه روزه دارن میکوبن بعد از سه روز اولین اقدام شد بستن تنگه!
مگه قرارگاه تو پیام قبلیش نگفت اگر بزنند میزنه پس چرا نزد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
سه روزه دارن میکوبن بعد از سه روز اولین اقدام شد بستن تنگه!
مگه قرارگاه تو پیام قبلیش نگفت اگر بزنند میزنه پس چرا نزد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥انتقاد شهید لاجوردی از لیبرالیسم فوکول کرواتی و روشنفکران غربزده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌3
💢 درسی از تاریخ
⚠️ لبنان را رها کنیم سقوطمان قطعی ست!
آنچه در دهه ۱۹۳۰ رخ داد، نمایش تراژیک «خوشخیالی مرگبار» بود. این یک داستان ساده از خیانت یک متحد به متحد دیگر نیست؛ این حکایت یک بیماری مهلک است که روان جمعی ملتها را فرا گرفت: بیماری «این مشکل من نیست».
صحنه اول: قربانی کردن آرمان در مسلخ مصلحت (چکسلواکی)
اروپا، خسته از زخمهای جنگ جهانی اول، به هر قیمتی به دنبال صلح بود. اما این صلح، نه صلح شجاعان، که آرامش قبل از طوفان بود؛ آرامشی که با قربانی کردن دیگران خریده میشد. چکسلواکی، کشوری دموکراتیک، صنعتی و مسلح، تنها مانده بود. متحدانش، فرانسه و بریتانیا، در مونیخ گرد هم آمدند، نه برای دفاع از او، که برای تکهتکه کردنش و تقدیم آن به گرگی که هر روز گرسنهتر میشد. آنها چکسلواکی را فروختند تا «صلح در زمان ما» را بخرند. وینستون چرچیل، صدایی تنها در آن هیاهوی سادهلوحی، حقیقت را فریاد زد: «شما بین جنگ و بیشرافتی، بیشرافتی را انتخاب کردید؛ و در نهایت جنگ را نیز خواهید داشت.»
این معامله ننگین، یک پیام روشن به متجاوز داد: «پیش برو، کسی جلوی تو را نخواهد گرفت. ارادهای برای مقاومت وجود ندارد.» آنها با دست خود، دندانهای دشمن را تیزتر کردند و او را برای جهش بعدی آماده ساختند.
صحنه دوم: وعدههای توخالی و سقوط یک ملت (لهستان)
وقتی نوبت به لهستان رسید، فرانسه و بریتانیا این بار وعدههایشان را روی کاغذ آوردند و ضمانت امنیتی دادند. اما تاریخ به ما میآموزد که کاغذها و پیمانها، بدون ارادهای پولادین برای اجرایشان، بیارزشتر از جوهری هستند که با آن نوشته شدهاند. وقتی تانکهای آلمانی خاک لهستان را درنوردیدند، اعلان جنگ فرانسه و بریتانیا تنها یک نمایش بیمحتوا بود. در غرب، جبههها آرام بود. سربازان فرانسوی پشت خط ماژینو نشستند و نظارهگر جان دادن متحدشان بودند. این دوره که به «جنگ ساختگی» معروف شد، در واقع «خیانت واقعی» بود.
لهستان تنها جنگید و از دو سو دریده شد. سقوط ورشو، سقوط یک پایتخت نبود؛ سقوط مفهوم «اتحاد» و «شرافت» در اروپا بود. این درس هولناک را به همه آموخت که در دنیای سیاست، امید بستن به کمک دیگران، اغلب قمار بر سر بقای خویش است.
صحنه سوم: بازگشت هیولا به خانه (فرانسه)
و سرانجام، هیولایی که با گوشت تن چکسلواکی و لهستان پروار شده بود، به سوی خالقان بیارادهی خود بازگشت. فرانسه، کشوری که تصور میکرد با قربانی کردن دیگران، امنیت خود را تضمین کرده، اکنون خود در برابر همان نیرویی قرار گرفت که به تقویتش کمک کرده بود. ارتشی که میتوانست در سال ۱۹۳۸ یا ۱۹۳۹ با هزینهای کمتر، متجاوز را در نطفه خفه کند، اکنون باید در خاک خود با غولی نیرومند میجنگید. نتیجه، یک شکست تحقیرآمیز و برقآسا بود. پاریس، شهر نور، در خاموشی فرو رفت. زنگی که برای پراگ و ورشو به صدا درآمده بود، اکنون برای پاریس نواخته میشد.
درس ابدی برای ما
این زنجیرهی فجایع، یک حقیقت بنیادین را به ما گوشزد میکند که جورج سانتایانا، فیلسوف اسپانیایی-آمریکایی، آن را اینگونه خلاصه کرد: «کسانی که گذشته را به یاد نمیآورند، محکوم به تکرار آن هستند.»
توهم امنیت در انزوا: این بزرگترین و کشندهترین دروغی است که یک ملت میتواند به خود بگوید. در دنیایی بههمپیوسته، آتش در خانه همسایه، دیر یا زود به خانه تو نیز خواهد رسید. بیتفاوتی نسبت به سرنوشت دیگران، دعوتنامهای برای نابودی خویش است.
قدرت، تنها ضامن بقاست: توسیدید، مورخ یونان باستان، در «گفتگوی ملیان» به ما میآموزد که در دنیای واقعی، «قدرتمندان هر کاری بخواهند میکنند و ضعیفان هر رنجی را که باید، تحمل میکنند.» عدالت و حق، اغلب زمانی معنا مییابند که توسط قدرتی قابل اتکا پشتیبانی شوند. اتکا به قول و قرار دیگران بدون داشتن توانمندی درونی، راهی به سوی تباهی است.
هزینه تعلل: ادموند برک، اندیشمند ایرلندی، میگوید: «تنها چیز لازم برای پیروزی شر، این است که انسانهای خوب هیچ کاری نکنند.» هر روز تاخیر در مقابله با یک تهدید فزاینده، هزینه مقابله را به صورت تصاعدی بالا میبرد. صلحی که امروز با دادن یک امتیاز کوچک خریده میشود، فردا نیازمند جنگی است که باید برای پس گرفتن کل سرزمین انجام داد.
این روایت، برای بیداری ماست. برای آنکه بدانیم سرنوشت ما و "لبنان " به هم گره خورده است و هیچکس نمیتواند با بستن چشمهایش، خود را از طوفانی که در افق شکل میگیرد، مصون بدارد. باید تاریخ را نه برای سرگرمی، که برای آموختن بیرحمانهترین و حقیقیترین درسهای بقا خواند.
✍یاسین بخشی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
⚠️ لبنان را رها کنیم سقوطمان قطعی ست!
آنچه در دهه ۱۹۳۰ رخ داد، نمایش تراژیک «خوشخیالی مرگبار» بود. این یک داستان ساده از خیانت یک متحد به متحد دیگر نیست؛ این حکایت یک بیماری مهلک است که روان جمعی ملتها را فرا گرفت: بیماری «این مشکل من نیست».
صحنه اول: قربانی کردن آرمان در مسلخ مصلحت (چکسلواکی)
اروپا، خسته از زخمهای جنگ جهانی اول، به هر قیمتی به دنبال صلح بود. اما این صلح، نه صلح شجاعان، که آرامش قبل از طوفان بود؛ آرامشی که با قربانی کردن دیگران خریده میشد. چکسلواکی، کشوری دموکراتیک، صنعتی و مسلح، تنها مانده بود. متحدانش، فرانسه و بریتانیا، در مونیخ گرد هم آمدند، نه برای دفاع از او، که برای تکهتکه کردنش و تقدیم آن به گرگی که هر روز گرسنهتر میشد. آنها چکسلواکی را فروختند تا «صلح در زمان ما» را بخرند. وینستون چرچیل، صدایی تنها در آن هیاهوی سادهلوحی، حقیقت را فریاد زد: «شما بین جنگ و بیشرافتی، بیشرافتی را انتخاب کردید؛ و در نهایت جنگ را نیز خواهید داشت.»
این معامله ننگین، یک پیام روشن به متجاوز داد: «پیش برو، کسی جلوی تو را نخواهد گرفت. ارادهای برای مقاومت وجود ندارد.» آنها با دست خود، دندانهای دشمن را تیزتر کردند و او را برای جهش بعدی آماده ساختند.
صحنه دوم: وعدههای توخالی و سقوط یک ملت (لهستان)
وقتی نوبت به لهستان رسید، فرانسه و بریتانیا این بار وعدههایشان را روی کاغذ آوردند و ضمانت امنیتی دادند. اما تاریخ به ما میآموزد که کاغذها و پیمانها، بدون ارادهای پولادین برای اجرایشان، بیارزشتر از جوهری هستند که با آن نوشته شدهاند. وقتی تانکهای آلمانی خاک لهستان را درنوردیدند، اعلان جنگ فرانسه و بریتانیا تنها یک نمایش بیمحتوا بود. در غرب، جبههها آرام بود. سربازان فرانسوی پشت خط ماژینو نشستند و نظارهگر جان دادن متحدشان بودند. این دوره که به «جنگ ساختگی» معروف شد، در واقع «خیانت واقعی» بود.
لهستان تنها جنگید و از دو سو دریده شد. سقوط ورشو، سقوط یک پایتخت نبود؛ سقوط مفهوم «اتحاد» و «شرافت» در اروپا بود. این درس هولناک را به همه آموخت که در دنیای سیاست، امید بستن به کمک دیگران، اغلب قمار بر سر بقای خویش است.
صحنه سوم: بازگشت هیولا به خانه (فرانسه)
و سرانجام، هیولایی که با گوشت تن چکسلواکی و لهستان پروار شده بود، به سوی خالقان بیارادهی خود بازگشت. فرانسه، کشوری که تصور میکرد با قربانی کردن دیگران، امنیت خود را تضمین کرده، اکنون خود در برابر همان نیرویی قرار گرفت که به تقویتش کمک کرده بود. ارتشی که میتوانست در سال ۱۹۳۸ یا ۱۹۳۹ با هزینهای کمتر، متجاوز را در نطفه خفه کند، اکنون باید در خاک خود با غولی نیرومند میجنگید. نتیجه، یک شکست تحقیرآمیز و برقآسا بود. پاریس، شهر نور، در خاموشی فرو رفت. زنگی که برای پراگ و ورشو به صدا درآمده بود، اکنون برای پاریس نواخته میشد.
درس ابدی برای ما
این زنجیرهی فجایع، یک حقیقت بنیادین را به ما گوشزد میکند که جورج سانتایانا، فیلسوف اسپانیایی-آمریکایی، آن را اینگونه خلاصه کرد: «کسانی که گذشته را به یاد نمیآورند، محکوم به تکرار آن هستند.»
توهم امنیت در انزوا: این بزرگترین و کشندهترین دروغی است که یک ملت میتواند به خود بگوید. در دنیایی بههمپیوسته، آتش در خانه همسایه، دیر یا زود به خانه تو نیز خواهد رسید. بیتفاوتی نسبت به سرنوشت دیگران، دعوتنامهای برای نابودی خویش است.
قدرت، تنها ضامن بقاست: توسیدید، مورخ یونان باستان، در «گفتگوی ملیان» به ما میآموزد که در دنیای واقعی، «قدرتمندان هر کاری بخواهند میکنند و ضعیفان هر رنجی را که باید، تحمل میکنند.» عدالت و حق، اغلب زمانی معنا مییابند که توسط قدرتی قابل اتکا پشتیبانی شوند. اتکا به قول و قرار دیگران بدون داشتن توانمندی درونی، راهی به سوی تباهی است.
هزینه تعلل: ادموند برک، اندیشمند ایرلندی، میگوید: «تنها چیز لازم برای پیروزی شر، این است که انسانهای خوب هیچ کاری نکنند.» هر روز تاخیر در مقابله با یک تهدید فزاینده، هزینه مقابله را به صورت تصاعدی بالا میبرد. صلحی که امروز با دادن یک امتیاز کوچک خریده میشود، فردا نیازمند جنگی است که باید برای پس گرفتن کل سرزمین انجام داد.
این روایت، برای بیداری ماست. برای آنکه بدانیم سرنوشت ما و "لبنان " به هم گره خورده است و هیچکس نمیتواند با بستن چشمهایش، خود را از طوفانی که در افق شکل میگیرد، مصون بدارد. باید تاریخ را نه برای سرگرمی، که برای آموختن بیرحمانهترین و حقیقیترین درسهای بقا خواند.
✍یاسین بخشی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
📛 آنجلو جولیانو، تحلیلگر سوئیسی:
🔸خبر بدی دارم."توافق صلح" جدید با ایران، یک کلاهبرداری تمامعیار است که از همان روز اول برای شکست طراحی شده است؛ درست مانند توافقات مینسک. این صلح نیست، تنها یک وقفه است.
🔸هدف نهایی واشنگتن همچنان تغییر نظام است... این چارچوب موقت... در حالی به ایران کمی فضای تنفس پس از حملات تحت رهبری آمریکا میدهد که واشنگتن خود را برای فشارِ تشدیدشده آماده میکند.
🔸نه تضمین امنیتی واقعی برای ایران وجود دارد، نه تنشزدایی اصیلی در کار است و نه اعتمادی وجود دارد... همان سناریوی همیشگی است: وقتکشی، اجازه دادن به شعلهور ماندن تنشها و سپس توجیه موج بعدی تحریمها، تهدیدها یا حملات در زمانی که مناسب باشد...
🔸" تنشهای ساختگی اسرائیل و آمریکا" نیز پوشش همیشگی را فراهم میکند تا امپراتوری بتواند کارزار فشار همیشگی خود را در منطقه حفظ کند.
🔸هیچ صلحی در افق دیده نمیشود. این تنها یک تاکتیک تأخیری دیگر در جنگ طولانیمدت آمریکا علیه ایران با هدف تغییر نظام است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸خبر بدی دارم."توافق صلح" جدید با ایران، یک کلاهبرداری تمامعیار است که از همان روز اول برای شکست طراحی شده است؛ درست مانند توافقات مینسک. این صلح نیست، تنها یک وقفه است.
🔸هدف نهایی واشنگتن همچنان تغییر نظام است... این چارچوب موقت... در حالی به ایران کمی فضای تنفس پس از حملات تحت رهبری آمریکا میدهد که واشنگتن خود را برای فشارِ تشدیدشده آماده میکند.
🔸نه تضمین امنیتی واقعی برای ایران وجود دارد، نه تنشزدایی اصیلی در کار است و نه اعتمادی وجود دارد... همان سناریوی همیشگی است: وقتکشی، اجازه دادن به شعلهور ماندن تنشها و سپس توجیه موج بعدی تحریمها، تهدیدها یا حملات در زمانی که مناسب باشد...
🔸" تنشهای ساختگی اسرائیل و آمریکا" نیز پوشش همیشگی را فراهم میکند تا امپراتوری بتواند کارزار فشار همیشگی خود را در منطقه حفظ کند.
🔸هیچ صلحی در افق دیده نمیشود. این تنها یک تاکتیک تأخیری دیگر در جنگ طولانیمدت آمریکا علیه ایران با هدف تغییر نظام است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درد و دل محسن مقصودی: بعضی دوستان با کسانی که به رهبر انقلاب توهین میکنند وفاق و در مقابل رسانههای آنان سکوت کردند امّا به مردم مبعوث که شروط رهبری را مطالبه کردند برچسب خوارج و پهلویچی زدند. چرا با مردم انقلابی این کار را کردید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
سوئیس اعلام کرده است که به ارائه «محیطی محرمانه و قابل اعتماد» در بورگناشتاک برای بحثها درباره اجرای تفاهمنامه آمریکا و ایران ادامه میدهد و اضافه کرده است که به دلیل محرمانه بودن، هیچ جزئیاتی درباره شرکتکنندگان یا محتوای مذاکرات منتشر نخواهد شد.
پ ن ادمین : مگه مرحله اول توافق بطور کامل اجرا و عملی شده که رفتیم سوئیس برای ادامه گفتگوها؟ لبنان، تهدید ایران، الان هم بسته شدن تنگه هرمز و ...
🔶🔹 اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پ ن ادمین : مگه مرحله اول توافق بطور کامل اجرا و عملی شده که رفتیم سوئیس برای ادامه گفتگوها؟ لبنان، تهدید ایران، الان هم بسته شدن تنگه هرمز و ...
🔶🔹 اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
💠 #یاداوری | محمدباقر قالیباف: اگر جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان ادامه پیدا کند نه تنها روند گفتگوها را متوقف میکنیم بلکه در مقابل آنها خواهیم ایستاد
ساعتی قبل قالیباف عازم زوریخ شد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ساعتی قبل قالیباف عازم زوریخ شد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ رهبر شهید انقلاب: رفتند، آمدند، نشستند، برخواستند، مذاکره کردند، گفتگو کردند، دست دادند، خندیدند، رفاقت کردند ...؛ طرف ایرانی خیلی هم امتیاز داد؛ اما در نهایت همین شخصی که سر کار است، این معاهده را پاره کرد!
صداوسیما رهبر شهید رو سانسور میکند
ما پخش میکنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
صداوسیما رهبر شهید رو سانسور میکند
ما پخش میکنیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱2👍1
سنتکام ادعای بسته شدن تنگه هرمز را رد کرد
🔸ترافیک کشتیهای تجاری در تنگه هرمز در ۲۰ ژوئن افزایش یافت، زیرا نیروهای آمریکایی به عملیات خود در منطقه عمومی برای حمایت از آزادی دریانوردی ادامه دادند.
🔸عبور ایمن از این آبراه بینالمللی امروز با عبور ۵۵ کشتی تجاری که مقادیر زیادی محموله و بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت را به بازارهای جهانی منتقل میکردند، همچنان برقرار بود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸ترافیک کشتیهای تجاری در تنگه هرمز در ۲۰ ژوئن افزایش یافت، زیرا نیروهای آمریکایی به عملیات خود در منطقه عمومی برای حمایت از آزادی دریانوردی ادامه دادند.
🔸عبور ایمن از این آبراه بینالمللی امروز با عبور ۵۵ کشتی تجاری که مقادیر زیادی محموله و بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت را به بازارهای جهانی منتقل میکردند، همچنان برقرار بود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قائم پناه: نقش قالیباف در جذب موافقت نظامیان و اجماع سازی برای تفاهمنامه در کشور بسیار کلیدی بود
خیلی بده از یه نفر اینجوری استفاده ابزاری کنند!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خیلی بده از یه نفر اینجوری استفاده ابزاری کنند!!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
دقایقی پیش، هواپیمای حامل هیئت ایرانی راهی سوئیس شد.
هیئت اعزامی ایران متشکل از محمدباقر قالیباف، سیدعباس عراقچی، علی باقری، عبدالناصر همتی، کاظم غریبآبادی، حسین قربانزاده، ابوالفضل عمویی، حمید بورد و اسماعیل بقایی است که در این پرواز حضور دارند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هیئت اعزامی ایران متشکل از محمدباقر قالیباف، سیدعباس عراقچی، علی باقری، عبدالناصر همتی، کاظم غریبآبادی، حسین قربانزاده، ابوالفضل عمویی، حمید بورد و اسماعیل بقایی است که در این پرواز حضور دارند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ثابتی: بعضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی قبل از جنگ هم دچار خطای محاسباتی بودند و تمام حرفشان "نمیتوانیم" بود
🔻امثال اینها رای دادند تا با امریکا توافق شود؛ مثلا جناب پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻امثال اینها رای دادند تا با امریکا توافق شود؛ مثلا جناب پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab