This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یا زینب.. به داد داغ دل این مادران برس و مرهمشان باش.. یا الله
اشکهای مجری شبکه افق پس از روایت حال مادران شهدای مدرسه میناب
مادرها هنوز در نیمهشب بر سر فرزندان خود در میناب میروند و میگویند بچههای ما از تاریکی میترسند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اشکهای مجری شبکه افق پس از روایت حال مادران شهدای مدرسه میناب
مادرها هنوز در نیمهشب بر سر فرزندان خود در میناب میروند و میگویند بچههای ما از تاریکی میترسند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢3❤1
اگر با کودتا و خیانت طرف نیستیم رسما با یک جهالت، لجبازی یا جنگ قدرت طرفیم که یک طرف امام و امت و طرف دیگر سران قوا و فرماندهان نظامی هستند که موجودیت و حیثیت خود را به مذاکره گره زده و تحت هر شرایط تحقیرآمیز و ذلتباری اصرار بر یک عکس یادگاری توافق دارند و حتی زیر بمباران و آتش دشمن هم عازم سفر برای مذاکره هستند و بیآبرویی این کار و بی اعتباری نزد کل مردم جبهه مقاومت در پاسخ نظامی به دشمن برایشان هیچ اهمیتی ندارد!
✍سیدامیرحسین حسینی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍سیدامیرحسین حسینی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
امام علی حداقل مالک را داشت
اما مالک های ما پشت امام را خالی کردند!
امام ما تنهاست
و فقط مردم برایش باقی مانده
آقایان نظامی از رهبر و مردم عذرخواهی کنید و به دامن ولایت برگردید
اول رای در شعام و دوم بیانیه حمایت از دولت مردم را از مالک ها مایوس کرد!
اما مالک های ما پشت امام را خالی کردند!
امام ما تنهاست
و فقط مردم برایش باقی مانده
آقایان نظامی از رهبر و مردم عذرخواهی کنید و به دامن ولایت برگردید
اول رای در شعام و دوم بیانیه حمایت از دولت مردم را از مالک ها مایوس کرد!
👍11
🔻اقدام عجیب صداوسیما: استعفا و برکناری یک مدیرکل در پی برنامه ناتمام نبویان در شبکه خبر
روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما:
🔹به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر میرساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه بندی و مکاتبات مسوولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است و سازمان صدا و سیما پیگیریهای لازم را در این خصوص در دستور کار قرار میدهد
🔹شبکه خبر ضمن ابراز تاسف بابت بی توجهی میهمان مذکور به قواعد اخلاقی و الزامات آنتن زنده، به اطلاع میرساند مدیریت این شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیر کل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را به دلیل بی توجهی به الزامات برنامههای زنده و سهلانگاری در مدیریت حرفه ای به عمل خواهد آورد.
آقای جبلی خجالت بکش
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما:
🔹به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر میرساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه بندی و مکاتبات مسوولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است و سازمان صدا و سیما پیگیریهای لازم را در این خصوص در دستور کار قرار میدهد
🔹شبکه خبر ضمن ابراز تاسف بابت بی توجهی میهمان مذکور به قواعد اخلاقی و الزامات آنتن زنده، به اطلاع میرساند مدیریت این شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیر کل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را به دلیل بی توجهی به الزامات برنامههای زنده و سهلانگاری در مدیریت حرفه ای به عمل خواهد آورد.
آقای جبلی خجالت بکش
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7😡4😱3❤1😭1
✨﷽✨
✳️ هر جا ذكر اباعبدالله گفته شود، کربلاست
آقای هادی امینی پسر علامه امینی (ره) میگوید: وقتی پدرم از دنیا رفتند، بسیار دوست داشتم خوابشان را ببینم، اما نمیدیدم. پس از چهار سال پدرم را در عالم رؤیا زیارت کردم. دیدم پدرم در برزخ بسیار نورانی هستند و جایگاه بسیار خوبی دارند. تعجب نکردم و گفتم: «پدر جان! جای شما همین جاست. این حتما اجر نگارش کتاب الغدیر است.» گفتند: «نه.» گفتم: «بهخاطر کتابخانهٔ امیرالمؤمنین علیه السلام است که راه انداختید؟» گفتند: «نه.» چند مورد از کارهای مهم پدرم را گفتم و ایشان فرمودند: «خیر. این جایگاه برای آنها نیست.» گفتم: «پس این مقامات برای چیست؟» فرمودند: «برای زیارت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام است.» چون حکومت عراق آن زمان راه را بسته بود، آقا هادی میگوید عرض کردم: «الان که راه بسته است. چگونه به زیارت برویم؟» علامه فرمودند: «هر كجا كه ذكر اباعبدالله الحسین گفته شود، همانجا کربلای اباعبدالله است.»
📚 از کتاب «عاشورائیان منتظر در آوردگاه فتنه»
ص ۱۷۱
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✳️ هر جا ذكر اباعبدالله گفته شود، کربلاست
آقای هادی امینی پسر علامه امینی (ره) میگوید: وقتی پدرم از دنیا رفتند، بسیار دوست داشتم خوابشان را ببینم، اما نمیدیدم. پس از چهار سال پدرم را در عالم رؤیا زیارت کردم. دیدم پدرم در برزخ بسیار نورانی هستند و جایگاه بسیار خوبی دارند. تعجب نکردم و گفتم: «پدر جان! جای شما همین جاست. این حتما اجر نگارش کتاب الغدیر است.» گفتند: «نه.» گفتم: «بهخاطر کتابخانهٔ امیرالمؤمنین علیه السلام است که راه انداختید؟» گفتند: «نه.» چند مورد از کارهای مهم پدرم را گفتم و ایشان فرمودند: «خیر. این جایگاه برای آنها نیست.» گفتم: «پس این مقامات برای چیست؟» فرمودند: «برای زیارت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام است.» چون حکومت عراق آن زمان راه را بسته بود، آقا هادی میگوید عرض کردم: «الان که راه بسته است. چگونه به زیارت برویم؟» علامه فرمودند: «هر كجا كه ذكر اباعبدالله الحسین گفته شود، همانجا کربلای اباعبدالله است.»
📚 از کتاب «عاشورائیان منتظر در آوردگاه فتنه»
ص ۱۷۱
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤4
ای مسئولان و ای همهٔ کسانی که در قدرت هستید!
بدانید و آگاه باشید!
اگر تمام شما دور هم جمع شوید، در یک طرف بایستید
و رهبر عزیز ما، حضرت آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) در طرف دیگر قرار گیرد...
ما حتی یک تار موی پاک و مبارک رهبرمان را با همهٔ شما و تمام دنیایتان عوض نمیکنیم!
ما بدون پذیرش کامل ولایت فقیه، هیچکدام از شما را در هیچ مقامی قبول نخواهیم داشت.
این ولایت، ولایت رسولالله (ص) است!
«ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.» — امام خمینی (ره)
و هرکس ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، در هر مقام و موقعیتی که باشد، سرنگون خواهد شد.
شهید بهشتی (ره)
ای ملت بصیر و ولایتمدار ایران!
ما پیرو خط امام و رهبر هستیم.
ما تا آخرین قطره خون، حافظ این ولایت الهی خواهیم ماند.
ولایت فقیه، ادامهٔ ولایت خدا، رسول و ائمهٔ اطهار (ع) در عصر غیبت است.
این پرچم را تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته نگه خواهیم داشت.
فتنهگران، منافقان و جاهلان بدانند:
ما ولایت را با هیچ چیزی معاملهای نمیکنیم!
ما یا با رهبر، یا هیچ!
اللهم احفظ لنا ولیامرنا
ای رهبر عزیز، ما همه فدایی تو هستیم!
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا حسین است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بدانید و آگاه باشید!
اگر تمام شما دور هم جمع شوید، در یک طرف بایستید
و رهبر عزیز ما، حضرت آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) در طرف دیگر قرار گیرد...
ما حتی یک تار موی پاک و مبارک رهبرمان را با همهٔ شما و تمام دنیایتان عوض نمیکنیم!
ما بدون پذیرش کامل ولایت فقیه، هیچکدام از شما را در هیچ مقامی قبول نخواهیم داشت.
این ولایت، ولایت رسولالله (ص) است!
«ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.» — امام خمینی (ره)
و هرکس ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، در هر مقام و موقعیتی که باشد، سرنگون خواهد شد.
شهید بهشتی (ره)
ای ملت بصیر و ولایتمدار ایران!
ما پیرو خط امام و رهبر هستیم.
ما تا آخرین قطره خون، حافظ این ولایت الهی خواهیم ماند.
ولایت فقیه، ادامهٔ ولایت خدا، رسول و ائمهٔ اطهار (ع) در عصر غیبت است.
این پرچم را تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته نگه خواهیم داشت.
فتنهگران، منافقان و جاهلان بدانند:
ما ولایت را با هیچ چیزی معاملهای نمیکنیم!
ما یا با رهبر، یا هیچ!
اللهم احفظ لنا ولیامرنا
ای رهبر عزیز، ما همه فدایی تو هستیم!
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا حسین است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤10👍3😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دکتر قالیباف: از موقعی که حضرت آقا در موضع رهبری قرار گرفتند؛ یک مورد وجود نداره که ایشون نظری داشته باشند و من نظر ایشون رو عمل نکرده باشم!!!
آقای قالیباف
هم بر خلاف نظر رهبری عمل کردی و هم با قاتل رهبر شهید بر خلاف نظر ایشان سازش کردی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقای قالیباف
هم بر خلاف نظر رهبری عمل کردی و هم با قاتل رهبر شهید بر خلاف نظر ایشان سازش کردی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9🥴1
توییت قالیباف در بدو ورود به سوئیس:
فکر کردند با گذاشتن نام کودکان میناب بر روی تیم شان میتوانند اقدامشان را تطهیر کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فکر کردند با گذاشتن نام کودکان میناب بر روی تیم شان میتوانند اقدامشان را تطهیر کنند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍13😡4❤1
توییت مهم محمد علیمهری معاون سابق استانداری تهران درباره نقض ۳ بند از تفاهم با امریکا و اصرار پزشکیان برای مذاکره با امریکا
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ادعای ترامپ:
هیچگونه عوارضی در تنگه هرمز در طول دوره ۶۰ روزه آتشبس وجود نخواهد داشت و پس از پایان این دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد، مگر اینکه توسط و برای ایالات متحده آمریکا وضع شود؛
این امر در صورتی خواهد بود که توافق نهایی حاصل نگردد و این عوارض به عنوان حقالزحمه خدمات ارائهشده توسط ایالات متحده در نقش "فرشته نگهبان" برای کشورهای خاورمیانه، جهت بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده دریافت خواهد شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هیچگونه عوارضی در تنگه هرمز در طول دوره ۶۰ روزه آتشبس وجود نخواهد داشت و پس از پایان این دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد، مگر اینکه توسط و برای ایالات متحده آمریکا وضع شود؛
این امر در صورتی خواهد بود که توافق نهایی حاصل نگردد و این عوارض به عنوان حقالزحمه خدمات ارائهشده توسط ایالات متحده در نقش "فرشته نگهبان" برای کشورهای خاورمیانه، جهت بازپرداخت هزینههای گذشته، حال و آینده دریافت خواهد شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
Forwarded from دیده بان انقلاب
از کانال خودتون حمایت کنید
کانال دیده بان انقلاب را به دوستانتان معرفی کنید
مطالب کانال را در گروه هایی که هستید فوروارد کنید
ما به همراهی شما دلگرمیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
کانال دیده بان انقلاب را به دوستانتان معرفی کنید
مطالب کانال را در گروه هایی که هستید فوروارد کنید
ما به همراهی شما دلگرمیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
واکنش ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به قطع سخنان نبویان در صدا و سیما
از این عصبانیت بمیرید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
از این عصبانیت بمیرید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اتفاق جالب
مخالفت سردبیر تسنیم و احسان صالحی با سفر امروز تیم مذاکرهکننده به سوئیس
بیداریِ ناشی از برکات نامهی رهبر انقلاب؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مخالفت سردبیر تسنیم و احسان صالحی با سفر امروز تیم مذاکرهکننده به سوئیس
بیداریِ ناشی از برکات نامهی رهبر انقلاب؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🔸دکتر ابوالفضل بازرگان،کارشناس امنیت بینالملل:
🗣اینکه میگی تنگه رو میبندم ولی نمیبندی و همزمان ۱۸۰ نفر را با نیش باز میفرستی ،سوئیس نه تنها تاکتیک مذاکراتی نیست که بدترین سیگنال ضعفه که طرف بولوفتو میخونه‼️
🗣نفهمیدن این بدیهیات از وزارت خارجه تعجبی نداره تعجب از قالیبافه که میگه من رزمنده ام و همزمان با بمباران حزب الله میره سوئیس‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🗣اینکه میگی تنگه رو میبندم ولی نمیبندی و همزمان ۱۸۰ نفر را با نیش باز میفرستی ،سوئیس نه تنها تاکتیک مذاکراتی نیست که بدترین سیگنال ضعفه که طرف بولوفتو میخونه‼️
🗣نفهمیدن این بدیهیات از وزارت خارجه تعجبی نداره تعجب از قالیبافه که میگه من رزمنده ام و همزمان با بمباران حزب الله میره سوئیس‼️
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
🔻به کجا چنین شتابان؟
✍ علیرضا فقیهیراد
🔹علی الاصول که باید مسیر دیگری طی میشد، اما حداقل به امضای و تعهدی که به رهبری و مردم داده اید پایبند باشید. بنا بود بعد از امضای یادداشت تفاهم ایران امتیازاتی بگیرد، سپس مذاکرات آغاز گردد. اما اکنون:
🔹آتش بس موقت و عدم عقب نشینی کامل از لبنان برخلاف بند ۱ تفاهم نامه کذایی است.
🔹عدم آزادسازی اموال بلوکه شده برخلاف بند ۱۱ تفاهم است.
🔹عدم Wave تحریم های نفتی و محصولات پتروشیمی خلاف بند ۱۰ است.
🔹و نهایتا طبق بند ۱۳ تنها در صورتی مذاکرات برای توافق نهایی آغاز می شود که بندهای اشاره شده عملی شده باشند، که نشده اند.
🔸حالا مبتنی بر چه استدلالی همگی عازم ژنو شده اید برای توافق نهایی؟حالا که به هر طریقی اجازه تفاهم کذایی را اخذ کرده اید، حداقل پای تعهد خودتان به رهبری و مردم بایستید. رهبری و مردم نظاره گرند...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍ علیرضا فقیهیراد
🔹علی الاصول که باید مسیر دیگری طی میشد، اما حداقل به امضای و تعهدی که به رهبری و مردم داده اید پایبند باشید. بنا بود بعد از امضای یادداشت تفاهم ایران امتیازاتی بگیرد، سپس مذاکرات آغاز گردد. اما اکنون:
🔹آتش بس موقت و عدم عقب نشینی کامل از لبنان برخلاف بند ۱ تفاهم نامه کذایی است.
🔹عدم آزادسازی اموال بلوکه شده برخلاف بند ۱۱ تفاهم است.
🔹عدم Wave تحریم های نفتی و محصولات پتروشیمی خلاف بند ۱۰ است.
🔹و نهایتا طبق بند ۱۳ تنها در صورتی مذاکرات برای توافق نهایی آغاز می شود که بندهای اشاره شده عملی شده باشند، که نشده اند.
🔸حالا مبتنی بر چه استدلالی همگی عازم ژنو شده اید برای توافق نهایی؟حالا که به هر طریقی اجازه تفاهم کذایی را اخذ کرده اید، حداقل پای تعهد خودتان به رهبری و مردم بایستید. رهبری و مردم نظاره گرند...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1💔1
رفتن آقای عراقچی یا هر مسئول ایرانی دیگر به سوئیس و دیدار با مقامات آمریکایی بدون آتش بس کامل در لبنان و عقب نشینی رژیم صهیونیستی، دادن چراغ سبز برای نقض همه بندهای تفاهم است.
آقایان! همه انتقادات به کنار، لااقل برای امضای خودتان پای تفاهمنامه ارزش قائل شوید!
✍️ سید نظام الدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
آقایان! همه انتقادات به کنار، لااقل برای امضای خودتان پای تفاهمنامه ارزش قائل شوید!
✍️ سید نظام الدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به خاطر ۶ میلیارد دلار، کشور را فروختیم!
محمدرضا یزدیزاده:
🔸دولت نمیتواند بازار ارز را برای ۴ درصد مردم که صاحب دلار هستند رها کند، چون منافع این ۴ درصد، غارت ۹۶ درصد مابقی مردم است.
🔸الان خودمان را در مذاکرات بابت آزادسازی ۶ میلیارد دلار میکشیم و مملکت را دارند میفروشند تا این پول برگردد، چه کسانی؟ همانها که اجازه دادند ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور بازنگردد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
محمدرضا یزدیزاده:
🔸دولت نمیتواند بازار ارز را برای ۴ درصد مردم که صاحب دلار هستند رها کند، چون منافع این ۴ درصد، غارت ۹۶ درصد مابقی مردم است.
🔸الان خودمان را در مذاکرات بابت آزادسازی ۶ میلیارد دلار میکشیم و مملکت را دارند میفروشند تا این پول برگردد، چه کسانی؟ همانها که اجازه دادند ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور بازنگردد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🌀 دو جریان مخرب در اقتصاد ایران
در اقتصاد ایران شاهد دو جریان مخرب #تعامل_گرایی و #گران_سازی هستیم.
🔹 جریان #تعامل_گرایی موفقیت اقتصاد ایران را وابسته به تعامل با غرب و بویژه آمریکا در نظم نوین جهانی میداند؛ این جریان حتی حل مشکل آب خوردن ما را هم وابسته به تعامل میداند.
🔹 جریان #گران_سازی هم موفقیت اقتصاد ایران را وابسته به گران سازی قیمت ها و یا رهاسازی قیمتها همراه با مسئولیت زدایی از دولت میداند.
🔻 ترکیب این دو جریان فکری، اقتصاد ایران را زمینگیر کرده است. جنگ رمضان با تقویت نقشآفرینی ایران در اقتصاد جهانی و فعالسازی فرصت استفاده از تنگه هرمز، زمینه عدول از رویکرد تعامل گرایی را فراهم کرد، ولی هنوز جریان های مدافع تعامل گرایی در مقابل این تحول مقاومت میکنند.
🔻 نفوذ جریان گران سازی در اقتصاد ایران بسیار مهلکتر از جریان تعامل گرایی است؛ سیاست گران سازی ارز نیمه دوم دیماه ۱۴۰۴ نمونه بارز نفوذ این رویکرد است که پسلرزههای آن هنوز گریبان اقتصاد ایران را رها نکرده است.
✍ محمد جواد توکلی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
در اقتصاد ایران شاهد دو جریان مخرب #تعامل_گرایی و #گران_سازی هستیم.
🔹 جریان #تعامل_گرایی موفقیت اقتصاد ایران را وابسته به تعامل با غرب و بویژه آمریکا در نظم نوین جهانی میداند؛ این جریان حتی حل مشکل آب خوردن ما را هم وابسته به تعامل میداند.
🔹 جریان #گران_سازی هم موفقیت اقتصاد ایران را وابسته به گران سازی قیمت ها و یا رهاسازی قیمتها همراه با مسئولیت زدایی از دولت میداند.
🔻 ترکیب این دو جریان فکری، اقتصاد ایران را زمینگیر کرده است. جنگ رمضان با تقویت نقشآفرینی ایران در اقتصاد جهانی و فعالسازی فرصت استفاده از تنگه هرمز، زمینه عدول از رویکرد تعامل گرایی را فراهم کرد، ولی هنوز جریان های مدافع تعامل گرایی در مقابل این تحول مقاومت میکنند.
🔻 نفوذ جریان گران سازی در اقتصاد ایران بسیار مهلکتر از جریان تعامل گرایی است؛ سیاست گران سازی ارز نیمه دوم دیماه ۱۴۰۴ نمونه بارز نفوذ این رویکرد است که پسلرزههای آن هنوز گریبان اقتصاد ایران را رها نکرده است.
✍ محمد جواد توکلی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab