دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.1K photos
55.7K videos
1.04K files
53.3K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
رسایی نماینده تهران:

حرف آقای صمصامی درباره "کودتای پارلمانی" حرف بی ربطی نیست چون ۴ ماه است که مجلس تعطیل است و الان هم که دست آقای قالیباف در دست ونس است.

مگر رهبری ۷ خرداد پیام ندادند که نمایندگان باید مثل ملت مبعوث شده پرکار باشند؟ پس چرا بازهم مجلس را باز نکردید؟ اصلا شورای عالی امنیت ملی مصوبه برای تعطیلی مجلس ندارد.

هفته بعد یکشنبه ۸ صبح با تعدادی از نمایندگان می آییم جلوی مجلس و یا تا آن موقع در مجلس را باز میکنید یا همانجا با حضور مردم جلسه میگذاریم.

قالیباف اگر ولایت پذیر بود باید بلافاصله بعد از فرمان رهبر انقلاب در ۷ خرداد اقدام به بازگشایی مجلس میکرد.

اما میبینیم که سه هفته از کلام رهبر انقلاب گذشته اما خبری از بازگشایی مجلس نیست.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍51
اعتراض مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود به تعطیلی صحن مجلس: از هیات رئیسه میخواهم تا بعد از عاشورا جلسات صحن را راه اندازی‌ کنند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
وحید احمدی نماینده کنگاور: جلسات مجازی جای جلسات واقعی صحن مجلس را نمیگیرد. از هیات رئیسه میخواهم‌ تا جلسات صحن علنی مجلس دوباره آغاز شود.

صدای نمایندگان هم در آمده
فقط موندم چجوری حاضر شدن دوباره به ریاست قالیباف رای بدن؟

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3👏2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
جواد لاریجانی: خون‌خواهی رهبری شهید آزادی قدس نیست

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
واکنش جالب روزنامه‌نگار حامی قالیباف بعد از پیام مهم رهبرانقلاب: مبانی تحلیلی ام در سیاست فروریخته است/ باید کمتر بنویسم و زیاد فکر کنم

کبری آسوپار روزنامه نگار حامی قالیباف پس از پیام مهم رهبرانقلاب و افشای عملکرد مسئولان در نقض خطوط قرمز ایشان، در یادداشتی نوشت:

🔻یکی از اساتید معروف سیاست و تاریخ اسلامی، تعریف می‌کرد که وقتی پیام امام برای عزل آیت‌الله منتظری را شنیده، از ناباوری و اوج استیصال، در خیابان راه می‌رفته و گریه می‌کرده... امام خمینی رهبر و مراد و همه‌ی اعتقادش بوده و منتظری استادش؛ شاگرد او بوده، عمری پای درس او نشسته و حالا چطور رهایش کند؟ حتی ولایت فقیه را با او یاد گرفته بود، حالا بخاطر همان ولی‌فقیه، باید از استادش می‌گذشت. می‌دانید، بحث فرد نیست؛ بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات او بود که ناگاه ریخته بود...

🔻حال من چنین حالی است بعد از پیام ولی‌فقیه‌مان، حضرت آقا مجتبای خامنه‌ای در مورد پایان جنگ و تفاهم‌نامه ایران و آمریکا. نه آنکه آن سوی ماجرا و مخاطب پیام رهبر، کسی باشد که برایم مهم باشد، نه؛ در این دنیا دو نفر برای من معیار حق و باطل بودند که یکی ۶ مهر ۴۰۳ در ضاحیه جنوبی بیروت و دیگری ۹ اسفند ۴۰۴ در مرکز تهران ترور شد. مردان سیاست برای من قدر مرحوم منتظری برای آن استاد عزیزی که سطر اول نوشتم، معتبر نیستند؛ البته که کسی از مسئولین کنونی را هم منتظری نمی‌دانم و پیام رهبری هم آنگونه نبود. حتی خود تفاهم‌نامه هم اینجا امری بیش از یک مصداق نیست و چندان نمی‌ارزد.

🔻پس چرا حال من پس از این پیام، همان حال اوست؟ بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات است که ناگاه فرو می‌ریزد. آنچه برای من قدر یک استاد که نه، بلکه خیلی بیشتر ارزش داشت و دارد، بسیاری از مبانی تحلیلی‌ام در سیاست داخلی -و نه سیاست خارجی و اصل موضوع پیام- است که ترک برداشته، بخش عظیمی از داشته‌های فکری و دانسته‌های تحلیلی‌ام است که باید دوباره بررسی شوند. انگار هزار هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشد و به ما راستش را نگفته باشند و ناگاه حقیقت عیان شود.

🔻به نظر می‌رسد باید زیاد فکر کنم؛ خیلی زیاد... و کمتر بگویم و کمتر بنویسم و بیشتر بخوانم و بپرسم... فقط یک چیز را از ازل تا ابد، همیشه یقین دارم؛ من با ولایت‌فقیه بزرگ شده‌ام، با ولایت‌فقیه زنده می‌مانم و با ولایت‌فقیه می‌میرم. برای کسی چون من سیاست جز پشتیبانی از ایران و انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه نیست.

این روزها خیلی ها مثل خانم آسوپار شده اند.
تنها راه رهایی از چنین تفکراتی ماندن در خط ولایت و ثابت قدم بودن در این مسیر است.
تمام مسئولین این نظام اگر از خط ولایت خارج شوند حتی به اندازه تار مویی از رهبر انقلاب برایمان ارزشی ندارند.

خط فقط خط علی
رهبر فقط سیدمجتبی

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واگذاری ایران خودرو به کروز مانند دادن "گوشت به گربه" بود!/ خودشان کمبود مصنوعی ایجاد می‌کنند تا بتوانند افزایش قیمت ایجاد کنند/ کروز تعمدی به سایپا قطعه نمی‌دهد تا بی‌رقیب شود

🔹محمدمنان رئیسی، نماینده مجلس: پارسال یکی از سیت‌های مدیریتی ایران خودرو را به کروز دادند، در حالی که نیمی از نمایندگان مجلس نامه نوشتند و با آن مخالف بودند.

حالا همین بلا را سر سایپا آورده اند و یکسال است به سایپا قطعه نمیدهند. این روزها زمزمه خرید سایپا توسط کروز مطرح شده است

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اظهارات ساده لوحانه مسعود پزشکیان با کنایه به پیام رهبری: تمام مفاد تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفت‌وگو و مذاکره عیان خواهد بود.

ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع ‌می‌کرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آن‌ها را حق مردم و ملت دانست.

۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.

نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است.

تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم.

این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمی‌خواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم.

آقای رئیس جمهور مراقب باش چه میگویی
با این نوع گفتمان
فقط داری از خط رهبر و ولایت خارج میشوی
اگر در خط ولایت و رهبری نباشید مردم شما را کنار خواهند زد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡6👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴🇮🇷 ما همه جان فدای این کشوریم علی الاصول پیرو رهبریم


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
3
🚨 پیام رهبر معظم انقلاب، حاوی نکات قابل تأملی می باشد که باید مد نظر داشت:
۱) شور انقلابی و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، دو خصوصیت بارز ملت مبعوث شده می باشد که باید انشالله روز به روز بیشتر شود.
۲) مسئولین [شورای عالی امنیت ملی(شعام) و تیم مذاکره کننده]تلاش کرده اند، ولی از سر دلسوزی، نه عقلایی با درایت و واقع‌بینانه.
۳) دشمن برای حصول نتیجه، از هر راهی برای منفعل کردن ما استفاده می کند .
ثُمَّ لَآتِیَنَّهُمْ مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ وَ مِنْ خَلْفِهِمْ وَ عَنْ أَیْمانِهِمْ وَ عَنْ شَمائِلِهِمْ وَ لا تَجِدُ أَکْثَرَهُمْ شاکِرِینَ«اعراف / ۱۷»
سپس از روبرو و از پشت سر و از راست و چپشان بر آنان می تازم و بیشتر آنان را سپاسگزار نخواهی یافت.
۴) تصمیمی که گرفته شده(حداقل برخی از بندها)اگر نگوییم خلاف نظر رهبری بوده به گفته خودِ معظم له، مطابق نظر ایشان نیست، یعنی نظر ما ارجع تر از نظر رهبری است.
الف) گفته شده این توافق نامه ۲۶بار از سوی رهبری برگشت خوره، یعنی؛
۱: رهبری ۲۶بار بر مواضع خود پافشاری کرده اند و از حق و خواست ملت دفاع نموده است.
۲: شعام ۲۶ بار بر خلاف نظر رهبری، اصرار به کرسی نشانده برخی از نظرات خود داشته است.
ب) باز چیزی که نهایی شده هم مطابق نظر رهبری نیست. یعنی؛ نظرمان را با پذیرش مسئولیت !!! بر نظر رهبری تحمیل کرده ایم.
۱. رهبری صراحتا" این مسئولیت را نپذیرفته، اجازه داده.فرق است بین پذیرفتن و اجازه دادن.
۲. عواقب کار بعهده رئیس‌جمهور و تیم مذاکره کننده گذاشته شده.
۳. رئیس‌جمهور باید پاسخگو باشد.
۴. با همان دلیل و منطق قائد اعظم شهید نسبت به برجام، رهبر عزیز انقلاب نیز اجرای این تفاهم‌نامه را با مسئولیت رئیس‌جمهور پذیرفته(اجازه داده) است، نه اینکه خود آنرا قبول داشته باشد.
_ دلیل پذیرش؛ نگویند رهبری دیکتاتور است. (البته تا جایی که برای نظام خطر آفرین نباشد)
۵. چرا رئیس‌جمهور با پافشاری این مسئولیت خطیر را قبول کرده است؟!!!
(از سر لجاجت یا خود شیفتگی و یا فهم به مسئله )
۶. ضمانت اجرای پذیرش این مسئولیت چه هست، مگر قول هایی که در مناظرات انتخاباتی داده بود را محقق کرده؟!!!
مگر در اجرای حداقل های رفاهی؛ آب، برق، گاز و ارزاق ... و اقتصادی ؛ تورم ، ارز، قیمت کالا و ... موفق بوده، جوابَش چه بوده: "من تنهایی نمی تونم، همه باید کمکم کنند".(ویدئو ها سخنرانی‌هاش هست)
۵) ملت باید در صحنه؛ بیدار و هوشیار باشند و منتظر فرمان رهبری.
۶) متاسفانه هیچ بندی حاوی انتقام خون به ناحق ریخته شده امام شهید امت نایب امام زمان (عج) نبوده و قاتلین سرمست و راحت به زندگی نکبت بارشان ادامه میدهند. و باز کشتار در لبنان و ...
۷- جالب اینجاست که هیچ یک از مخاطبين پیام رهبر نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه قول دادند محکم و قوی روی مسیر غلطی که ترسیم کرده اند حرکت کنند.
۸- با توجه به رای شعام در این مسئله، کشور در زمان بحرانی و جنگ،احتیاج به یک شورایی به نام شورای جنگ دارد که اکثریت آن از یک طیف نباشد.
جمعی از عالی رتبه های نظام:
دبیر شورای امنیت ملی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه، نماینده مستقیم رهبری، رؤسای قوا
در پایان
اگر در انتقام خون سید الشهدا انقلاب اسلامی و نایب امام زمان عج کوتاهی شود:
۱- دشمن جرآت می کند(که کرد) نایب دیگرش را تهدید به کشتن و حتی ترور کند.
۲- قطعا" ظهور به تعویق می افتد چرا که جان امام عصر ارواحنا فداه هم در خطر است.
پس برای نجات خود و آزادیخواهان جهان از این همه ظلم و فساد و تباهی، باید آنقدر طراز و هزینه خون رهبر شهیدمان را بالا ببریم تا هیچ جنایت کاری، حتی فکر ولی کشی به ذهنش خطور نکند.
مطالبه ما:
بازگشت به نظر رهبری
انتقام انتقام انتقام
عدم نشست با قاتلین رهبر شهید
عدم مذاکره هسته ای
مهار تنگه هرمز
تفاهم‌نامه؛ نه
تفهیم شروط
همه شیطان صفت ها را ببین در قالب عابد
تفاهم‌نامه امضا می کنند با قاتل قائد
✍🏻«سید محمد میرسلیمی »

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گوش کنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مالک ! بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین اتفاق بست

تیغ خواص روی رگ گردن علی است
قرآنِ رفته بر سر نی دشمن علی است

در فتنهٔ مذاکره حرف از ظرایف است
مالک ! علی الاصول ، علی خود مخالف است

گاهی عوام جامعه تاخیر می کنند
در بین مصلحت طلبان گیر می کنند

چشم خواص در پی نان معاویه است
بر سینهٔ خواص نشان معاویه است

تا عمروعاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست

مالک ! به هوش باش و کنار علی بمان
میثم ! صبور باش و به دار علی بمان

عمار ! با اقامهٔ تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی ، تو به او یک سلام کن

ده ضربه مانده ، جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به‌ مرتضی

مالک ! در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان .
شروع مذاکرات پیش از تحقق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، یقیناً خلاف تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند.

🔹 امام خامنه‌ای در پیام اخیر فرمودند که: «رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده تعهد داده‌اند.» (۱۴۰۵/۰۳/۲۸)

🔹طبق بند ۱۳ تفاهم‌نامه، شروع مذاکرات مشروط به شروع و تداوم اجرای بندهای ۱ و ۴ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی از خاک لبنان عقب‌نشینی نکرده، لذا بند ۱ تفاهم‌نامه یقیناً اجرا نشده است.

🔹 درنتیجه شروع مذاکرات در چنین شرایطی برخلاف بند ۱۳ بوده و با پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت منافات داشته و یقیناً نقض تعهدی است که اعضای شعام به امام خامنه‌ای داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد کرباسی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥فواد ایزدی: برداشتن تحریم ها دست ترامپ نیست


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
🔻سالروز برکناری رئیس‌جمهور بی‌کفایت/ دلایل رهبر شهید برای عزل بنی‌صدر چه بود؟

شهید سیدعلی خامنه‌ای در جلسه برکناری بنی‌صدر:
🔹برای بنی‌صدر مناقشات و درگیری‌های سیاسی بر هرچیزی مقدم بود، حتی در جنگ.

🔹بنی‌صدر رهنمودهای امام را آشکارا زیر پا می‌گذاشت.

🔹بنی‌صدر معتقد بود که مجلس باید با رئیس‌جمهور هماهنگ باشد که این توهین آشکار به مجلس بود.

🔹بنی‌صدر مدعی بود طبق نظرسنجی، از امام محبوب‌تر است!

🔹افشای اسرار اقتصادی کشور یکی از دلایل عدم کفایت بنی صدر است.

🔹مخالفت آشکار و پنهان با سپاه پاسداران و دیگر نهادهای انقلابی از دلایل عدم کفایت بنی‌صدر است.

🔹بنی صدر جمهوری اسلامی را تحقیر می‌کرد.

🔹بنی‌صدر وعده‌های تبلیغاتی‌اش را زیر پا گذاشت.

🔹بنی‌صدر در ظآهر خود را متعهد به امام نشان می‌داد اما در عمل همه جوانب ولایت فقیه را مورد تعرض قرار داد.

🔹بنی‌صدر ادعا می‌کرد به امام اطلاعات نادرستی می‌دهند.

🔹بنی‌صدر بزرگ‌ترین بلندگوی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده بود.

🔹مشاوران بنی‌صدر عناصر بدسابقه و بدنام و لااقل مشکوک و مورد سوءظن بودند.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
آقای پزشکیان ؛

خدا رحمت کنه، یدونه خانمت که فوت کرد؛ دهها ساله احترام نگه داشتی و ازدواج نکردی.


بعد با قاتل نائب امام زمان ما، رهبر شهید ما بعد ۴۰ روز هم امضا شدی و تعهد دادی بهش؟

اون بحث حفظ آستانه هسته ایی ؛ یعنی بازدارندگی هسته ایی مثل ژاپن هست وگرنه کوچکترین فرد تو جامعه هم میدونه بمب اتم حرامه.


فهمیدنش خیلی ساده هست؛ البته ما از یه جراح عمومی انتظار بیشتری نداریم.


🔶🔹اسماعیل
احمدی
😐3👍2
یک جراحی هم بود هر روز اینور اونور می‌نشست و می‌گفت: نمیتونم، برنامه ندارم، بلد نیستم و ...
به مذاکره و توافق با قاتل امام شهید که رسید به رهبری گفت یقین داشته باشید میتونم و تعهد می دهم. الان م مشخص شده که به ترامپ هم تعهد داده است.


🔶🔹اسماعیل احمدی


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3😐2
⚠️

کودتاگرانِ
جنگ دوازده روزه
مشغول کارند
مردم مراقب باشید
خیابانها ترک نشود
هیأت‌های عزاداری
مراقب باشند
خیابان را خالی نکنند

‌کودتا ادامه دارد

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌5😐1
✌️🇮🇷
خواهرا
برادرا

اگه دلتون برا
این انقلاب
می سوزه
اگه نگران جان
رهبرتون هستید
اگه میخواید
توطئه گران
و کودتاگران
در اهداف
شومشون
شکست بخورن!
فقط و فقط
یک راه داره!

#خیابان نباید
خلوت بشه!

شبا خانوادگی
دوستانه
تکی
هرجور که شد
بیایید
در میادین
هم فاله هم تماشا
منتها ایندفعه
هر قدمی که
در این راه برمیدارید
در حکم جهاد
برای خداست
در این تردید نکنید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌4😐1
💥🆘💥

یه حرف
خیلی
خیلی
خیلی
#مهم دارم
👀 زیـــادی توجــــه کنید

همه اونایی
که هرساله برنامه
#نذری داشتید!
مگه برا امام
حسین نیست؟
مگه کل یوم عاشورا نیست؟
مگه کل ارض کربلا نیست؟
خب الان نذری هاتون رو بیارید
#خیابان بین مردم توزیع کنید

از نظر این حقیر
الان عزاداری در خیابان
مقدم هست بر عزاداری در
مساجد و تکایا
و حسینیه‌ها و خانه‌ها...
روضه‌های خانگی رو
در حد امکان بکشید
به کوچه‌ها و خیابان‌ها
حالا اگه نشد
بعد روضه هر کجا که هستید
یه سر به جمعیت میادین
و خیابان‌ها بزنید
تو روضه‌ها از مبلغین
و مداحان بخواید
مردم رو برای حضور در
خیابان تشویق کنن

نمی‌خوام فاز الکی بدم
منتها خدا شاهده
امروز حفظ سنگر خیابان
از انجام هر عمل مستحبی
جمعی مهم‌تره!

کودتا ادامه داره

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌7😐1

آقای قالیباف!
مبادا به اسم بچه‌های شهید میناب
با ارزش‌ترین دستاوردهای
جنگ رمضان
به ثمن بخس فروخته بشه!
صنعت هسته‌ای
یکی از لنگرهای امنیت کشور هست
تنگه هرمز خط قرمزی هست
که با خون هزاران شهید
قرمز شده!
مردم در خیابان
منتظر تحقق شروط رهبرشون هستند
برای این مردم خوش خبر باشید
وگرنه رهاتون نمی‌کنن!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😐3👌1